PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ράλι Σαν Ρέμο: Λίγο πριν τον ενδέκατο γύρο

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Σεπ 2002, 07:33:52    Θέμα δημοσίευσης: Ράλι Σαν Ρέμο: Λίγο πριν τον ενδέκατο γύρο Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το 44ο Ράλι Ιταλίας (Σαν Ρέμο), που αρχίζει τη Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου, είναι ο 11ος από τους 14 γύρους του Π.Π.Ρ. 2002 και ο 5ος από τους 6 του Πρωταθλήματος Νέων.

Χαρακτηριστικά του αγώνα

Ο τελευταίος ασφάλτινος αγώνας της χρονιάς περιλαμβάνει μόνο τέσσερις διαφορετικές ορεινές διαδρομές στην ενδοχώρα της πόλης του Σαν Ρέμο. Οι τρεις διαδρομές χρησιμοποιούνται 4 φορές (2 φορές από την κάθε κατεύθυνση), ενώ η ε.δ. στα βόρεια της πόλης χρησιμοποιείται τρεις φορές. Το αγώνα θα ξεκινήσουν 53 αυτοκίνητα από τα οποία κανένα δεν ανήκει στα τετρακίνητα της ομάδας Ν.

Αλλαγές του φετινού αγώνα

Υπάρχουν δύο λιγότερες ε.δ. από την περσινή χρονιά. Υπάρχουν 4 διαφορετικές διαδρομές. Μία από αυτές είναι χωρισμένη στα δύο προς τη μία κατεύθυνση και ολόκληρη στην αντίθετη. Η πασίγνωστη διαδρομή που διασχίζει το όρος Ceppo, δεν χρησιμοποιείται. Ο αγώνας γίνεται νωρίτερα φέτος, αν και από το 1971 και μετά γινόταν πάντα την άνοιξη.

Νέα του Π.Π.Ρ.

Υπάρχει μια πιθανότητα να κερδίσει η Peugeot τον τρίτο συνεχόμενο τίτλο σε αυτόν τον αγώνα παρά το γεγονός ότι απομένουν άλλοι τρεις μέχρι το τέλος της σεζόν. Ξεκινούν τον αγώνα με 34 βαθμούς διαφορά από την δεύτερη Ford, μόνη ουσιαστικά αντίπαλο που απομένει, και αν στο τέλος του αγώνα η διαφορά φτάσει στους 48 θα είναι και πάλι πρωταθλήτρια.
Δύο υποψήφιοι αγώνες για το Π.Π.Ρ. έγιναν το πρώτο Σαββατοκύριακο του Σεπτεμβρίου, το Ράλι Ανατόλιαν στην Τουρκία, με νικητή τον Ercan Kazaz και το Ράλι Χοκάιντο στην Ιαπωνία, με νικητή τον Possum Bourne και οι δύο με Subaru Impreza. Οι συζητήσεις για το πρόγραμμα του 2003 συνεχίζονται μέχρι τις 2 Οκτωβρίου οπότε και θα οριστικοποιηθεί στο Παρίσι κατά τη διάρκεια του FIA World Council. Το Ράλι Χοκάιντο είναι ο πρώτος αγώνας πρωταθλήματος FIA (Ασίας-Ειρηνικού) που λαμβάνει χώρα στην Ιαπωνία.

Στο μέτωπο των ομάδων:

TEAM PEUGEOT TOTAL : (1η με 115 βαθμούς)
Richard Burns (Νο 1), Marcus Gronholm (Νο 2) και Gilles Panizzi (Νο 3). Εκτός βαθμών ο Harri Rovanpera (Νο 25) με ένα αυτοκίνητο της Bozian Racing.
Peugeot

Όχι μόνο υπάρχει η πιθανότητα ενός χατ-τρικ από πλευράς Peugeot αλλά και για τον Gilles Panizzi, που ήταν νικητής του Σαν Ρέμο το 2000 και το 2001. Ο Γάλλος οδηγός φαίνεται να έχει αναρρώσει πλήρως από το ατύχημα που είχε πέφτοντας από μια σκάλα όταν πήγε να αλλάξει μια λάμπα στο σπίτι του και που του στοίχισε την συμμετοχή του στους δύο τελευταίους αγώνες, Φινλανδίας και Γερμανίας. Ο δοκιμαστής της ομάδας Juuso Pykalisto, είχε μια δυσάρεστη εμπειρία στο Ράλι Ανατόλιαν της Τουρκίας, όταν μετά από πολλά προβλήματα που αντιμετώπισε με το 206 WRC αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από ανάρτηση. Τέλος η γαλλική ομάδα ανακοίνωσε και επίσημα ότι κύριος χορηγός της για το 2003 θα είναι η Marlboro.

FORD MOTOR COMPANY: (2η με 81 βαθμούς)
Carlos Sainz (Νο 4), Colin McRae (Νο 5) και Markko Martin (Νο 6).
Ford

Σαν τον φοίνικα που αναγεννιέται από τις στάχτες του, το Focus του McRae, που πήρε φωτιά στην Φινλανδία, είναι έτοιμο και πάλι για δράση! Ο αρχιμηχανικός Christian Loriaux είπε: «Παρά τις φοβερές σκηνές που είδαμε και το μεγάλο χρονικό διάστημα που καιγόταν το αυτοκίνητο, τελικά η μεγαλύτερη καταστροφή είχε προκληθεί στα πλαστικά προστατευτικά, τα οποία και αντικαταστάθηκαν». Εντωμεταξύ ο Colin McRae δοκίμασε μια φόρμουλα Ascar στη πίστα Rockingham της Βρετανίας όπου έκανε μάλιστα τον ταχύτερο χρόνο όλων των εποχών για πρωτοεμφανιζόμενο οδηγό.

555 SUBARU WORLD RALLY TEAM: (3η με 42 βαθμούς)
Tommi Makinen (Νο 10), Petter Solberg (Νο 11) και Achim Mortl (Νo 12).
Subaru

Είναι ο δεύτερος αγώνας του «προσκεκλημένου» Achim Mortl σαν μέλος της επίσημης ομάδας. Η οικογένεια Solberg αυξάνει την εμπλοκή της στα ράλι. Μετά τον Petter και τον Henning , τώρα και ο 21χρονος εξάδελφός τους Truls Sohlberg, που ήδη κατέκτησε το πρωτάθλημα ενιαίου (Νissan Almera) στη χώρα του, σχεδιάζει να ακολουθήσει τον περσινό νικητή Alexander Foss στο Πρωτάθλημα Νέων της FIA.

SKODA MOTORSPORT: (4η με 8 βαθμούς)
Kenneth Eriksson (Νο 14), Toni Gardemeister (Νο 15) και Roman Kresta (Νo 16).
Skoda

Ο Τσέχος οδηγός είχε ένα πολύ απασχολημένο 15θήμερο, αφού ανάμεσα σε μια σειρά δοκιμών και στον Ιταλικό αγώνα, κατάφερε να συμμετάσχει και στο Ράλι Barum που είχε κέντρο την γενέτειρα του Zlin. «Η πόλη του Zlin δεν είναι ότι καλύτερο για τους ταξιδιώτες. Ακόμα και εγώ χρησιμοποιώ οδηγό στη διαδρομή από και προς την Ιταλία!»

MARLBORO MITSUBISHI RALLIART: (4η με 8 βαθμούς)
Francois Delecour (Νο 7) και Alister McRae (Νο 8).
Mitsubishi

Αμέσως μετά το Ράλι Γερμανίας ο Francois Delecour γιόρτασε τα 40ά του γενέθλια! Ο αγώνας αυτός θα είναι η 94η συμμετοχή του στο Π.Π.Ρ. Στη Γερμανία το πρόβλημα του Delecour όταν το αυτοκίνητό του έχανε σιγά-σιγά δύναμη, ήταν μια σπασμένη πολλαπλή, ενώ το σπασμένο τούρμπο στο αυτοκίνητο του Alister McRae ήταν το πρώτο που αντιμετώπισε η Mitsubishi τα τελευταία 6 χρόνια. Μετά τη Γερμανία τόσο ο Alister McRae, όσο και ο συνοδηγός του David Senior μετακόμισαν σε νέα σπίτια.

HYUNDAI CASTROL WORLD RALLY TEAM: (5η με 6 βαθμούς)
Armin Schwarz (Νo. 17) και Freddy Loix (Νo. 18).
Hyundai

Ο Schwarz επιστρέφει στο μπάκετ, μετά το ατύχημα που είχε στο Ράλι Γερμανίας όπου έσπασε δύο πλευρά! Ο γιατρός της ομάδας Dr Paul Trafford επισκέφτηκε τον Armin στο Μόναχο: « ποτέ μου δεν συνάντησα τόσο γρήγορη ανάρρωση, είναι απόδειξη της πολύ καλής θεραπευτικής αγωγής στην οποία υποβλήθηκε». Η απόφαση του Γερμανού να τρέξει στο Σαν Ρέμο πάρθηκε στις 5 Σεπτεμβρίου, ενώ οδήγησε για πρώτη φορά αγωνιστικό αυτοκίνητο μόλις στις 11 Σεπτεμβρίου.

AUTOMOBILES CITROEN: (δεν παίρνει βαθμούς στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών και το 2002)
Citroen

Η επίσημη ομάδα δεν παίρνει μέρος στον αγώνα, αλλά τόσο ο Philippe Bugalski, όσο και ο Jesus Puras θα συμμετάσχουν με αυτοκίνητα που προετοιμάζει η ισπανική αγωνιστική ομάδα Piedrafita Sport. Εντωμεταξύ ο Loeb έλαβε μέρος στο Ράλι Ανατόλιαν της Τουρκίας με ένα Saxo VTS του τοπικού ενιαίου, αλλά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την πρώτη κιόλας μέρα ενώ ήταν στην τρίτη θέση.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι Νέων

Ο επικεφαλής του πρωταθλήματος Daniel Sola έχει συγκεκριμένη τακτική: «Οι άμεσοι αντίπαλοί μας ο Andrea Dallavilla και ο Francois Duval σίγουρα θα πάνε γρήγορα. Αν κάνουν κάποιο λάθος χάνουν κάθε πιθανότητα να κερδίσουν το πρωτάθλημα. Θέλουμε να τερματίσουμε μπροστά και από τους δύο». Όμως τα προβλήματα του Duval συνεχίζονται αφού τραυμάτισε το πόδι του σε έναν αγώνα καρτ στον οποίο ήταν απλώς θεατής! Ευτυχώς επρόκειτο μόνο για ένα διάστρεμμα και όχι για σπάσιμο όπως είχαν αρχικά φοβηθεί.


Μετά από στη ξαφνική διακοπή συνεργασίας μεταξύ της MG και της GSE Motorsport που προετοιμάζει τα αγωνιστικά αυτοκίνητα, υπήρξε φόβος ότι ο Gwyndaf Evans δεν θα ήταν σε θέση να ξεκινήσει τον αγώνα. Η τελική απόφαση που πάρθηκε πριν λίγες μέρες τον φέρνει στο Σαν Ρέμο. Ο Evans πήρε την πρώτη θέση στα Super 1600 στο Ulster Rally του Βρετανικού Πρωταθλήματος με ένα αυτοκίνητο της ίδιας της MG. Η εγκατάλειψή του στο Ράλι Γερμανίας όταν έμεινε από βενζίνη, οφείλεται σε κακή ρύθμιση του δείκτη της βενζίνης. Ο τιμ μάνατζερ της Suzuki Sport, Tajima έτρεξε με ένα από τα αυτοκίνητα της ομάδας στο πρόσφατο Ράλι Χοκάιντο, αλλά αντιμετώπισε ηλεκτρικά προβλήματα και απλώς κατάφερε να ολοκληρώσει το τρίτο σκέλος του αγώνα.. Ο Martin Stenshorne δεν θα συμμετάσχει στο Ράλι Σαν Ρέμο, αλλά το Palmer Team Opel Corsa του θα οδηγήσει ο Sven Haaf. Στο Ράλι Ανατόλιαν ο Paulo Andreucci οδήγησε ένα πρωτότυπο Fiat Palio Super 1600 σαν πλοηγός. Η Tofas-Fiat σχεδιάζει να συμμετάσχει με αυτό το αυτοκίνητο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του 2003 και κατόπιν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι Νέων το 2004.

Τεχνικές Προκλήσεις

Ίσως η ε.δ. που θα κρίνει τον αγώνα είναι η 10/14 η οποία είναι μήκους 42χλμ., διασχίζει δύο βουνά (Colle Langan και Passo di Teglia) και ανεβαίνει δύο φορές από τα 300μ στα 1300μ για να ξανακατέβει και πάλι. Η ίδια διαδρομή είναι χωρισμένη στα δύο (1/2 και 6/7) όταν γίνεται προς την αντίθετη κατεύθυνση για λόγους ασφαλείας.

Άλλες σημαντικές συμμετοχές

Στις συμμετοχές που υποστηρίζονται από τις εργοστασιακές ομάδες, συγκαταλέγεται και ο Γάλλος Cedric Robert (προερχόμενος από το JWRC) που θα οδηγήσει ένα 206 WRC προετοιμασμένο από την Bozian Racing, όπως και ο Bruno Thiry με ίδιο αυτοκίνητο. Αντίθετα δεν έγινε δεκτή η συμμετοχή του Tomasz Kuchar με Toyota. Μόνο 10 ιδιωτικές συμμετοχές έχουν γίνει δεκτές, καθώς οι συμμετοχές του Alex Fiorio, που πέρσι είχε κερδίσει την ομάδα Ν, και του Kristian Sohlberg, νικητή της ομάδας Ν στο φετινό Ράλι Σουηδίας, αποσύρθηκαν.
Ο Renato Travaglia, που προηγείται αυτή τη στιγμή στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, θα οδηγήσει στον αγώνα ένα Peugeot 206 WRC, ενώ οι Simon Jean-Joseph και Mikko Hirvonen θα οδηγήσουν Renault Clio S1600. Παράλληλα ο αδελφός του Roger Feghali, Abdo, θα συμμετάσχει με ένα Ford Puma S1600. Ο διευθυντής του Astra Team Luca Pregliasco δήλωσε: «Βοηθάμε και τα δύο αδέλφια. Αυτός είναι ο πρώτος αγώνας του Abdo στα Super 1600 αλλά και ο πρώτος του αγώνας σε παγκόσμιο πρωτάθλημα. Και οι δύο έχουν παρόμοιο στυλ οδήγησης, στις δοκιμές και οι δύο τράκαραν ακριβώς στην ίδια γωνία. Η Procar συμμετέχει με ένα Fiat Stilo, σαν αυτό που συμμετέχει στο ιταλικό Fiat Trophy, με οδηγό τον Alessandro Gai που γιορτάζει τις 10 συμμετοχές του στον αγώνα αυτόν. Αυτή θα είναι η πρώτη παρουσία του Fiat Stilo στο ΠΠΡ.

Πηγή : rally.gr


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Johnny (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) XS 2001

Ένταξη: 23 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 117
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Σεπ 2002, 16:01:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

!!! PEUGEOT 206WRC !!!

...και τα μυαλά στα κάγκελα...

Το 1-2-3 προ των πυλών...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Σεπ 2002, 16:10:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορεί, αλλά μην ξεχνάμε ότι ο Panizzi δεν έχει θεραπευτεί πλήρως!

Αν παρουσιάσει πόνους στον ώμο, θα είναι δύσκολα τα πράγματα.

Πάντως η πιο αισιόδοξη πρόβλεψη είναι 4 γαλλικά αυτοκίνητα (3 Peugeot +1 Citroen) στην κορυφή και από εκεί και ύστερα παίζονται Sainz, McRae, Makkinen και Solberg.

Στην 12άδα μην ξαφνιαστήτε και δείτε και άλλα 206 (Rovanpera, αν και δεν είναι το στοιχείο του, Thiry και Robert)

Φέτος το San Remo θα είναι πιο εύκολο από άλλες χρονιές και το 15% του αγώνα είναι φρέσκια άσφαλτο.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Johnny (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) XS 2001

Ένταξη: 23 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 117
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Σεπ 2002, 09:06:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται:

OVERALL STAGE TIMES ITALY 2002 POSITIONS 1 TO 16
Leg 1, Stage 1, Passo Teglia 1 - 14.43 Km
STAGE CLASSIFICATION OVERALL CLASSIFICATION
POS. NO. DRIVER / CAR STAGE TIME DIFF LEADER

1. Marcus GRΦNHOLM (FIN)Peugeot 206 WRC 0:10:23.5 0:00:00.0
2. Philippe BUGALSKI (F)Citroen Xsara +0:00:00.8
3. Richard BURNS (GB)Peugeot 206 WRC +0:00:02.8
4. Gilles PANIZZI (F)Peugeot 206 WRC +0:00:03.1
=. Tommi MΔKINEN (FIN)Subaru Impreza WRC 2002 +0:00:03.1
6. Markko MΔRTIN (EE)Ford Focus WRC 02 +0:00:05.4
7. Carlos SAINZ (E)Ford Focus WRC 02 +0:00:07.4
8. Petter SOLBERG (N)Subaru Impreza WRC 2002 +0:00:09.0
9. Bruno THIRY (B)Peugeot 206 WRC +0:00:11.6
10. Jιsus PURAS (E)Citroen Xsara +0:00:12.2
11.Colin MCRAE (GB)Ford Focus WRC 02 +0:00:12.3
=. Franηois DELECOUR (F)Mitsubishi Lancer WRC Evo 2 +0:00:12.3
13. Harri ROVANPERΔ (FIN)Peugeot 206 WRC +0:00:12.6

Τελικά λέτε η Citroen να κάνει τα μαγικά της και να χτυπήσει 3άδα ακόμα και με μη εργοστασιακό αυτοκίνητο; Ο Panizzi μου έκανε εντύπωση που αντί να είναι με διαφορά πρώτος είναι μόλις 4ατος...λέτε να έχει ενοχλήσεις στο χέρι; Αυτός πάντως που είναι φοβερός είναι ο Gronholm!!! Παρόλο τους 18 βαθμούς διαφορά που έχει στο πρωτάθλημα κατασκευαστών από τον δεύτερο, μπαίνει στην πρώτη ειδική της ημέρας με το γκάζι στο ΠΑΤΩΜΑ...
Καλά τον λένε 'ΣΑΝΙΔΑ' !!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Σεπ 2002, 09:33:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1ος μετά την 2η ειδική όμως ο Panizzi....
2ος Gronholm
4ος Burns

9ος Sainz
12ος McRae

ΥΓ: Και είχα αρχίσει να ανησυχώ....


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Johnny (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) XS 2001

Ένταξη: 23 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 117
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Σεπ 2002, 09:37:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Την εικόνα για το πρωινό ξεκίνημα συμπληρώνει καλύτερα η δεύτερη ειδική της ημέρας η οποία είναι και αρκετά μεγαλύτερη:

OVERALL STAGE TIMES ITALY 2002 POSITIONS 1 TO 22
Leg 1, Stage 2, Passo Drego 1 - 26.45 Km
STAGE CLASSIFICATION OVERALL CLASSIFICATION
POS. NO. DRIVER / CAR STAGE TIME DIFF LEADER

1. Gilles PANIZZI (F) Peugeot 206 WRC 0:17:41.9 0:00:00.0
2. Marcus GRΦNHOLM (FIN)Peugeot 206 WRC +0:00:03.7
3. Richard BURNS (GB)Peugeot 206 WRC +0:00:04.7
4. Petter SOLBERG (N)Subaru Impreza WRC 2002 +0:00:04.8
5. Markko MΔRTIN (EE)Ford Focus WRC 02 +0:00:05.5
6. Jιsus PURAS (E)Citroen Xsara +0:00:05.6
7. Tommi MΔKINEN (FIN)Subaru Impreza WRC 2002 +0:00:05.7
8. Philippe BUGALSKI (F)Citroen Xsara +0:00:06.5
9. Carlos SAINZ (E)Ford Focus WRC 02 +0:00:13.5
10. Cedric ROBERT (F)Peugeot 206 WRC +0:00:22.2
11. Franηois DELECOUR (F)Mitsubishi Lancer WRC Evo 2 +0:00:22.6
12. Freddy LOIX (B)Hyundai Accent WRC 3 +0:00:24.2
13. Colin MCRAE (GB)Ford Focus WRC 02 +0:00:24.3
14. Harri ROVANPERΔ (FIN)Peugeot 206 WRC +0:00:24.4

Ο Panizzi είναι αυτή τη φορά στη φυσική του θέση... 1ος ! Πάντως φαίνεται ότι θα είναι μια δύσκολη μάχη τόσο για την 3άδα όσο και για την πρώτη θέση εγώ πάντως πιστεύω ότι στο τέλος και της τρίτης ημέρας θα έχουμε:
1. Panizzi
2. Burns
3. Gronholm
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Σεπ 2002, 18:16:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετά το τέλος της 1η μέρας:

1. Gilles PANIZZI (F) Peugeot 206 WRC 1:36:33.9 0:00:00.0
2. Philippe BUGALSKI (F) Citroen Xsara WRC 1:36:56.7 +0:00:22.8
3. Marcus GRΦNHOLM (FIN) Peugeot 206 WRC 1:37:12.9 +0:00:39.0
4. Richard BURNS (GB) Peugeot 206 WRC 1:37:16.1 +0:00:42.2
5. Markko MΔRTIN (EE) Ford Focus WRC 02 1:37:36.7 +0:01:02.8
6. Jιsus PURAS (E) Citroen Xsara WRC 1:37:38.6 +0:01:04.7
7. Petter SOLBERG (N) Subaru Impreza WRC 2002 1:37:46.3 +0:01:12.4
8. Cedric ROBERT (F) Peugeot 206 WRC 1:38:06.1 +0:01:32.2
9. Freddy LOIX (B) Hyundai Accent WRC 3 1:38:42.9 +0:02:09.0
10. Colin MCRAE (GB) Ford Focus WRC 02 1:38:59.1 +0:02:25.2
11. Bruno THIRY (B) Peugeot 206 WRC 1:39:07.8 +0:02:33.9
12. Toni GARDEMEISTER (FIN) Skoda Octavia WRC Evo 3 1:39:43.6 +0:03:09.7
13. Franηois DELECOUR (F) Mitsubishi Lancer WRC Evo 1:40:07.7 +0:03:33.8
14. Achim MΦRTL (A) Subaru Impreza WRC 2002 1:40:15.1 +0:03:41.2
15. Harri ROVANPERΔ (FIN) Peugeot 206 WRC 1:40:30.6 +0:03:56.7


ΥΓ: Ο Panizzi τους έχει πάρει και τα σώβρακα!!!! 7/8 για την πρώτη μέρα.


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Johnny (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) XS 2001

Ένταξη: 23 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 117
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Σεπ 2002, 18:59:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

6 !!! PEUGEOT 206 WRC !!! ΣΤΑ 15 ΠΡΩΤΑ...ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Σεπ 2002, 20:04:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Aυτοι που θα μας ζορισουν του χρονου ειναι οι της citroen.(το χει μυριστει και ο Mc rae)
Παικταρας αυτος ο Martin!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Σεπ 2002, 01:00:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βλέπωντας την εκπομπή του Star για το ράλι, έχω να κάνω ορισμένες παρατηρήσεις:
1)Τελικά τα γαλλικά turbo φαίνεται οτι είναι τα καλύτερα από άποψη κατασκευής αλλά και πίεσης στον αγώνα, αφού παρουσιάζουν τις λιγότερες βλάβες από τις άλλες ομάδες, όπως Mitsubishi,Ford (και αν εξαιρέσουμε το πρόβλημα στο turbo του Gronholm στην 5η ειδική, που αργότερα φτιάχτηκε επιτυχώς)
2)Εύγε στον Panizzi που, αν και πλησιάζει ξανθιά για να αλλάξει μια λάμπα σπίτι του, τα καταφέρνει πολύ καλά αν και τραυματισμένος δείχνοντας τον δρόμο στους υπόλοιπους.
3)Όλα τα λεφτά σε τέτοιους αγώνες είναι το service team που τρώει όλο το ζόρι από το λιώσιμο που κάνει ο οδηγός στο αμάξι. Μακάρι να είχαν τέτοιο πάθος και οι μάστορες στα δικά μας service. (Τι λες τώρα, μα τι λές τώρα;!:- σε ύφος Λορέντζο)

...και ερωτήσεις
1)Πόσα άλογα είναι κατα προσέγγιση αυτα τα αυτοκίνητα;
2)Είδατε εισαγωγή αέρα στα 206 με σκούπα η οποία είναι κολλημένη στο καπό του αυτοκινήτου και δίνει άμεσα πολύ φρέσκο και κρύο αέρα κατευθείαν στην εισαγωγή; Κάτι ανάλογο έχει και η Κ&Ν σε κάποιο από τα kit της, αλλά θέλει πολύ ψάξιμο.
3)Γιατί μερικές φορές σβήνουν στην εκκίνηση; Δεδομένου οτι σηκώνουν στροφές αρκετά πριν ξεκινήσουν, αφήνωντας τον συμπλέκτη δεν θα πρεπε απλά να φύγουν σπινιάροντας; Είπαμε αγωνιστικοι συμπλέκτες με ημιαυτόματα shifts, αλλά...και πάλι τους σβήνει.
4)Τρομερή εκκίνηση στην 4η ειδική ο Gronholm. Και εξαιρετικά γρήγορη. Χρησιμοποιούν κι εκεί launch control;
5)Είδατε τι παθαίνετε αν δεν κλείνετε καλά το καπό σας για να κοιτάξετε τα λάδια πριν την εκκίνηση; Ότι έπαθε και ο 2ος οδηγός της Mitsubishi που του ήρθε κατακέφαλα στο παρμπρίζ και τα είδε όλα, και μετά άντε να το κλείσεις.
6)Μόνο σε μένα μοιάζει ο Markko Martin σαν λαγουδάκι;
Πάντως το WRC είναι εξίσου θεαματικό με την F1, και εκτός αυτού πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα των δρόμων που βγάζεις τα απωθημένα σου, από την κλειστή πίστα.



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Σεπ 2002, 02:56:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εν συντομια:

1) Ολα ειναι 300 αλογα, αυτο που διαφερει απο αμαξι σε αμαξι ειναι η ροπη.

2) Τυφλα να χει η KN

3) Αγωνιστικος συμπλεκτης καθαρα. Ειναι ιδιοτροποι.

4) Απ'οσο ξερω οχι

5) Το χει παθει φιλος με 140! Ευτυχως τη γλυτωσε...

6) ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Σεπ 2002, 11:35:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετά την SS10:

1. Gilles PANIZZI (F) Peugeot 206 WRC 2:12:16.9 0:00:00.0
2. Marcus GRΦNHOLM (FIN) Peugeot 206 WRC 2:12:51.3 +0:00:34.4
3. Richard BURNS (GB) Peugeot 206 WRC 2:13:37.9 +0:01:21.0
4. Markko MΔRTIN (EE) Ford Focus WRC 02 2:13:46.1 +0:01:29.2
5. Petter SOLBERG (N) Subaru Impreza WRC 2002 2:13:48.9 +0:01:32.0
6. Jιsus PURAS (E) Citroen Xsara WRC 2:14:02.7 +0:01:45.8
7. Cedric ROBERT (F) Peugeot 206 WRC 2:14:24.6 +0:02:07.7
8. Freddy LOIX (B) Hyundai Accent WRC 3 2:15:25.3 +0:03:08.4
9. Colin MCRAE (GB) Ford Focus WRC 02 2:15:39.8 +0:03:22.9
10. Toni GARDEMEISTER (FIN) Skoda Octavia WRC Evo 3 2:16:29.3 +0:04:12.4
11. Harri ROVANPERΔ (FIN) Peugeot 206 WRC 2:16:54.9 +0:04:38.0
12. Bruno THIRY (B) Peugeot 206 WRC 2:16:59.4 +0:04:42.5
13. Franηois DELECOUR (F) Mitsubishi Lancer WRC Evo 2:17:15.7 +0:04:58.8
14. Achim MΦRTL (A) Subaru Impreza WRC 2002 2:17:25.1 +0:05:08.2
15. Kenneth ERIKSSON (S) Skoda Octavia WRC Evo 3 2:18:31.6 +0:06:14.7
16. Roman KRESTA (CZ) Skoda Octavia WRC Evo 3 2:18:51.5 +0:06:34.6
17. Renato TRAVAGLIA (I) Peugeot 206 Super 1600 2:22:08.2 +0:09:51.3

ΥΓ: Άντε να ανεβαίνουν και οι 1600άρηδες!!!!


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Σεπ 2002, 15:27:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σας το ειπα και το ξαναλεω.Παιkταρας ο Martin.Εφτασε το focus οσο ποιο ψηλα γινεται για ασφαλτο δηλ 4ο Wink .
Αφου τα καλυτερα turbo ειναι τα γαλλικα τα δικα μας γιατι δεν turbιζονται ευκολα?Το rc γιατι δεν το εβγαλαν turbo? Crying or Very sad


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Σεπ 2002, 22:04:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Α-Τ-Μ-Ο-Σ-Φ-Α-Ι-Ρ-Α !!!

Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Σεπ 2002, 22:44:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελος 2ης ημερας
Τα ψιλοσκ@@@με στο τελος.Βαλαμε λαστιχα για βρεγμενο ο δρομος ομως στεγνωσε και ο Solberg με slicks περασε στην 3η θεση


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Σεπ 2002, 15:32:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά αποτελέσματα:

1. Gilles PANIZZI (F) Peugeot 206 WRC 4:10:15.6 0:00:00.0
2. Marcus GRΦNHOLM (FIN) Peugeot 206 WRC 4:10:36.5 +0:00:20.9
3. Petter SOLBERG (N) Subaru Impreza WRC 2002 4:11:22.0 +0:01:06.4
4. Richard BURNS (GB) Peugeot 206 WRC 4:11:34.5 +0:01:18.9
5. Markko MΔRTIN (EE) Ford Focus WRC 02 4:12:10.5 +0:01:54.9
6. Jιsus PURAS (E) Citroen Xsara WRC 4:12:54.9 +0:02:39.3
7. Cedric ROBERT (F) Peugeot 206 WRC 4:13:16.9 +0:03:01.3
8. Colin MCRAE (GB) Ford Focus WRC 02 4:15:33.1 +0:05:17.5
9. Harri ROVANPERΔ (FIN) Peugeot 206 WRC 4:16:34.5 +0:06:18.9
10. Franηois DELECOUR (F) Mitsubishi Lancer WRC Evo 4:17:40.0 +0:07:24.4
11. Kenneth ERIKSSON (S) Skoda Octavia WRC Evo 3 4:19:34.3 +0:09:18.7
12. Roman KRESTA (CZ) Skoda Octavia WRC Evo 3 4:20:34.0 +0:10:18.4
13. Bruno THIRY (B) Peugeot 206 WRC 4:20:52.1 +0:10:36.5
14. Renato TRAVAGLIA (I) Peugeot 206 Super 1600 4:27:34.1 +0:17:18.5


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Σεπ 2002, 16:39:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alexandros έγραψε:
Σας το ειπα και το ξαναλεω.Παιkταρας ο Martin.Εφτασε το focus οσο ποιο ψηλα γινεται για ασφαλτο δηλ 4ο Wink .
Αφου τα καλυτερα turbo ειναι τα γαλλικα τα δικα μας γιατι δεν turbιζονται ευκολα?Το rc γιατι δεν το εβγαλαν turbo? Crying or Very sad


Πού είχα διαβάσει για ένα 206 2λιτρο με turbo και ιπποδυνάμεις κοντά στα 300 άλογα; Εργοστασιακό πάντα. Μήπως ήταν στη σελίδα σου Alex; Μήπως ήταν η έκδοση GT για το WRC; Κι αν είναι έτσι, υπάρχει τώρα να το παραγγείλουμε; Και πόσο κοστίζει;



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Σεπ 2002, 18:54:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chatasos έγραψε:
Τελικά αποτελέσματα:

1. Gilles PANIZZI (F) Peugeot 206 WRC 4:10:15.6 0:00:00.0
2. Marcus GRΦNHOLM (FIN) Peugeot 206 WRC 4:10:36.5 +0:00:20.9
3. Petter SOLBERG (N) Subaru Impreza WRC 2002 4:11:22.0 +0:01:06.4
4. Richard BURNS (GB) Peugeot 206 WRC 4:11:34.5 +0:01:18.9
5. Markko MΔRTIN (EE) Ford Focus WRC 02 4:12:10.5 +0:01:54.9
6. Jιsus PURAS (E) Citroen Xsara WRC 4:12:54.9 +0:02:39.3
7. Cedric ROBERT (F) Peugeot 206 WRC 4:13:16.9 +0:03:01.3
8. Colin MCRAE (GB) Ford Focus WRC 02 4:15:33.1 +0:05:17.5
9. Harri ROVANPERΔ (FIN) Peugeot 206 WRC 4:16:34.5 +0:06:18.9
10. Franηois DELECOUR (F) Mitsubishi Lancer WRC Evo 4:17:40.0 +0:07:24.4
11. Kenneth ERIKSSON (S) Skoda Octavia WRC Evo 3 4:19:34.3 +0:09:18.7
12. Roman KRESTA (CZ) Skoda Octavia WRC Evo 3 4:20:34.0 +0:10:18.4
13. Bruno THIRY (B) Peugeot 206 WRC 4:20:52.1 +0:10:36.5
14. Renato TRAVAGLIA (I) Peugeot 206 Super 1600 4:27:34.1 +0:17:18.5


5 στα 10 είναι Peugeot 206 :D
7 στα 14 είναι Peugeot 206 :D
8 στα 14 είναι Made In France :D :D :D (Η citroen θα μπορούσε και καλύτερα, μιά άλλη φορά... )



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Johnny (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) XS 2001

Ένταξη: 23 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 117
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 09:03:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε αυτόν τον αγώνα παραδέχτηκα τον Gronholm ή "ΣΑΝΙΔΑ" ο οποίος αν και πολύ μπροστά στο πρωτάθλημα οδηγών αν και σχετικά νέος στην οδήγηση στην άσφαλτο (νομίζω οτι ΜΟΝΟ WRC εχει οδηγήσει σε άσφαλτο!!!) ΤΑ ΕΔΩΣΕ ΟΛΑ και σε γενικές γραμμές η ταχύτητά του ήταν εφάμιλη(του τραυματισμένου βέβαια) PANIZZI. Αν έχουμε τέτοιους οδηγούς το θέαμα θα βελτιώνεται διαρκώς...ΕΥΓΕ!!!

Εξαιρετικοί επίσης ο Solberg και o Martin οι οποίοι εξαφάνισαν τα μεγάλα ονόματα των ομάδων τους...Αντε να δούμε πιο απο τους δύο θα πάρει και την πρώτη του ΠΡΩΤΙΑ στο WRC...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 07:39:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ράλι Σαν Ρέμο: Πρωτάθλημα στο «τσεπάκι» για Peugeot και Gronholm

Μόνο μαθηματικά πλέον μπορούν να χάσουν τον τίτλο του πρωταθλητή, τόσο ο Μarcus Gronholm όσο και η Peugeot, αφού στους επόμενους τρεις αγώνες, ο πρώτος θέλει 8 βαθμούς ενώ η Peugeot μόνο 4.

Η νίκη του Gilles Panizzi, τρίτη συνεχόμενη στο Σαν Ρέμο, και η δεύτερη θέση του Μarcus Gronholm στον αγώνα έδωσαν για 7η φέτος φορά το μέγιστο των βαθμών στην Peugeot, που τώρα θέλει μόνο 4 βαθμούς στους επόμενους 3 αγώνες, για να στεφθεί για τρίτη συνεχόμενη χρονιά πρωταθλήτρια, ανεξαρτήτως αποτελεσμάτων. Παράλληλα, η δεύτερη θέση του Gronholm τον ανέβασε στους 57 βαθμούς και κινδυνεύει μόνο στην περίπτωση που ένας από τους Richard Burns ή Colin McRae, που έχουν διαφορά 23 και 24 βαθμούς αντίστοιχα, πάρει και τους 3 υπόλοιπους αγώνες και ο Φινλανδός πάρει λιγότερους από 8 βαθμούς.

Στον αγώνα τώρα, ο Gilles Panizzi, παρά το ότι δεν κέρδισε ούτε μία από τις 4 σημερινές ε.δ., διατήρησε τη διαφορά του από τον Gronholm και πήρε την 3η φετινή του νίκη, αποδεικνύοντας ότι είναι ο κυρίαρχος της ασφάλτου. Στη δεύτερη θέση, ο "παντός εδάφους" Marcus Gronholm, που πήρε την 2η και 4η ε.δ. της ημέρας, βρίσκεται σχεδόν αγκαλιά με τον τίτλο του πρωταθλητή. Στη τρίτη θέση του βάθρου ο Petter Solberg, που πήρε την 1η σημερινή ε.δ. και δεν έδωσε δικαιώματα στον Richard Burns, που και αυτός πήρε σήμερα μία ε.δ., να προσβλέπει για ένα ακόμα «ασημένιο» βάθρο.

Στην 5η θέση ο Markko Martin, με τους δύο βαθμούς που κέρδισε για τον εαυτό του και τους 3 για την Ford, έδωσε τις τελευταίες ελπίδες στην ομάδα του για τον τίτλο. Ο Jesus Puras με το «Iσπανικό» Citroen Xsara και ο πολύ καλός Cedric Robert με το Peugeot 206 WRC που ακολουθούν, κόβουν το δρόμο του Colin Mcrae για τον τελευταίο βαθμό του πρωταθλήματος οδηγών, δεν του στερούν όμως τη δυνατότητα να προσφέρει δύο βαθμούς στην ομάδα του. Όμως, η Ford θα πρέπει να κάνει το 1-2 στους επόμενους 3 αγώνες για να δει, βοηθούσης και της Peugeot, το όνειρο να γίνεται πραγματικότητα.

Τη δεκάδα συμπληρώνουν ο τέταρτος οδηγός της Peugeot Harri Rovanpera και ο Francois Delecour που δίνει έστω και από τη 10η θέση έναν βαθμό στη Mitsubishi. Tα Skoda των Kenneth Eriksson και Roman Kresta βρίσκονται στις επόμενες δύο θέσεις, εμπρός από τον «ιδιώτη» Bruno Thiry. Ο Freddy Loix (Ηyundai), μετά τα χθεσινά του προβλήματα και την 30ή θέση της κατάταξης στην οποία βρισκόταν το πρωί, δεν μπόρεσε να κάνει τίποτα περισσότερο από το να ανέβει στην 28η θέση.

Στο πρωτάθλημα Νέων, η νίκη του Andrea Dallavilla (Citroen Saxo) και η 3η θέση του Daniel Sola (Citroen Saxo) αναβάλλουν τη στέψη του πρωταθλητή για τον τελευταίο αγώνα του θεσμού, το Ράλι Μεγάλης Βρετανίας, που θα παιχτεί ανάμεσα στους δύο οδηγούς των Citroen. Πάντως, νικητής στα Super 1600 ήταν ο Renato Travaglia που οδήγησε πολύ γρήγορα το Peugeot 206 αλλά όμως δεν βαθμολογείται για το Πρωτάθλημα Νέων.

Πίσω από τον Dallavilla τερμάτισαν οι Giandomenico Basso (Fiat Punto), Sola και Nicola Caldani (Fiat Punto), ενώ την βαθμολογούμενη εξάδα συμπληρώνουν οι Gianluigi Galli (Fiat Punto) και Francois Duval (Ford Puma).

Πηγή : rally.gr


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1791s (PHP: 84% - SQL: 16%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on