PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Απορίες για τον κλιματισμό
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
geo1st487 (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


206 ΧΤ 1.4 16V 90hp

Ένταξη: 04 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 151

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Ιούλ 2004, 06:34:00    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Απορίες για τον κλιματισμό Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω τις εξης αποριες για τον αυτοματο κλιματισμο
1. Οταν δουλευει ο κλιματισμος ριχνει τις επιδοσεις του κινητηρα;
2. Οταν δουλευει ο κλιματισμος θερμαίνεται περισσοτερο ο κινητηρας;
3. Μηπως δεν πρεπει να ανοιγω τον κλιματισμο αμεσως μολις βαλω μπρος τον κινητηρα;
Ευχαριστω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Ιούλ 2004, 11:37:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε Γιωργο, δεν εχει διαφορα ο κλιματισμος απο το απλο air-condition, οσον αφορα τα ερωτηματα που θετεις!!! 1. Σαφως και υπαρχει απωλεια ισχυος, καθως το κομπρεσερ του κλιματισμου "παιρνει κινηση" απο το μοτερ μεσω ιμαντων "κλεβοντας" μερικα αλογακια!!! Το ποσο κοβει δεν ειναι απολυτο, εξαρταται απο τη δυναμη του μοτερ και το ποσο μεγαλο ειναι το κομπρεσερ του κλιματισμου!!! 2. Θα το εθετα αλλιως, πιεζεται παραπανω ο κινητηρας ωστε να "καλυψει" και τις απαιτησεις του κομπρεσερ, γιαυτο και αυξανεται και η καταναλωση!!! Δεν θερμαινεται παραπανω (αυτο ελειπε αλλωστε...), απλα αναγκαζεται το βεντιλατερ να δουλευει παραπανω ωστε να διατηρει τη θερμοκρασια σταθερη!!! 3. Το σωστο ειναι αυτο!!! Να αφηνεις το μοτερ, δηλαδη, να ανεβασει θερμοκρασια και μετα να ανοιγεις τον κλιματισμο!!! Βεβαια πολυ λιγοι το κανουν αυτο!!! Δεν ειναι και τοσο κακο να το ανοιγεις αμεσως, απλα δεν ειναι το ιδανικο για το μοτερ!!! Επισης, να συμπληρωσω οτι δεν ειναι σωστο να ανοιγοκλεινουμε τον κλιματισμο (ή air-condition) οταν κινουμαστε με μεγαλες ταχυτητες (πχ για την αναγκη προσπερασματος)!!! Wink


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Ιούλ 2004, 11:42:13    Θέμα δημοσίευσης: Re: Απορίες για τον κλιματισμό Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geo1st487 έγραψε:
Εχω τις εξης αποριες για τον αυτοματο κλιματισμο
1. Οταν δουλευει ο κλιματισμος ριχνει τις επιδοσεις του κινητηρα;
2. Οταν δουλευει ο κλιματισμος θερμαίνεται περισσοτερο ο κινητηρας;
3. Μηπως δεν πρεπει να ανοιγω τον κλιματισμο αμεσως μολις βαλω μπρος τον κινητηρα;
Ευχαριστω


1. Ναι σε μικρό βαθμό. Όσο περισσότερα τα κυβικά, τόσο λιγότερο συμβαίνει αυτό.

2. Όχι, ίσα-ίσα πέφτει η θερμοκρασία του.

3. Αν ήσουν στη θέση της Πεζό, και ήξερες ότι δεν κάνει να ανοίγεις τον κλιματισμό αμέσως μόλις βάλεις μπρος τον κινητήρα, δεν θα το ανέφερες στο εγχειρίδιο του κατασκευαστή; Ιδίως αν έδινες και δύο χρόνια εγγύηση; Wink

Ό,τι άλλο θέλεις, εδώ είμαστε! Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lucifer (kostas)
Μέλος
Μέλος


206 cc

Ένταξη: 27 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 136
Τόπος: Ροδος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2004, 01:38:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Επισης, να συμπληρωσω οτι δεν ειναι σωστο να ανοιγοκλεινουμε τον κλιματισμο (ή air-condition) οταν κινουμαστε με μεγαλες ταχυτητες (πχ για την αναγκη προσπερασματος)!!! Wink

για αναλυσε λιγο αυτο το κοματι γιατι με ενδιαφερει να μαθω περισοτερα.και ειμαι σιγουρος πως δεν ειμαι μονο εγω που τα κανω Twisted evil


"Lucifer" is nothing more than an ancient Latin name for the morning star, the bringer of light
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2004, 07:43:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στο απλο aircondition οι επιδοσεις πεφτουν αισθητα!!!! με το αναμα του a/c.
αντιθετα στο clima δεν καταλαβαινεις και πολλα. και παντα αναλογα με τη μηχανη που κουβαλας (ιπποδυναμη).


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2004, 15:25:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αircondition οπου το ρυθμίσεις παραμένει (δυνατή παροχή π.χ) και συνεχίζει μέχρι να το κλείσεις ή να γίνεις παγάκι Very happy αν είναι σε χαμηλή σκάλα δεν νομίζω να κόβει πολύ
Clima δίνει περισσότερη πίεση μέχρι να έρθει στην επιθυμητή θερμοκρασία στο θάλαμο επιβατών και την διατηρει αυξομειώνοντας την ταχύτητα του συμπιεστή και πολλές φορές κλέινοντάς τον Exclamation Για αυτό υπάρχει και η εντύπωση ότι με το κλιμά είναι καλύτερα
**μερικές φορές σε πίεση 4 -5000 +στρ υποψιάζομαι ότι τον κλείνει εντελώς Rolling eyes προσπέρασματα κλπ ιδαίτερα όταν πατηθεί το γκάζι απότομα .

Πάντως σχετικά με το κόψιμο μετα και απο συζητήσεις με αρκετό κόσμο που περιστρέφεται γύρω απο το αυτοκίνητο όταν ανάβεις το a/c -clima έχω ακούσει ότι είναι πιο αισθητό σε 8 βάλβιδα από ότι σε 16βάλβιδα λόγω περισσότερης ευστροφίας των δέυτερων .Πιστεύω πως έχει κάποια βάση γιατί άν αφήσεις το γκάζι σε ένα 8β θα κόψει περισσότερο από ότι αν κάνεις κάτι αντίστοιχο σε 16β (με ταχύτητα πάντα).


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
-=N4X=- (ΑL-X)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!

Ένταξη: 10 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 462
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2004, 16:54:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω να ρωτησω κατι αλλο?
Πολλες φορες με το που βαζω μπροστα τον κινητηρα (συνηθως τον εχω πισω! Very happy ) αναβει ταυτοχρονα μονο του το clima και αναγκαζομαι συνεχως καθε φορα που γυρναω την μιζα να κλεινω και το clima.
Το κανει σε καποιον αλλον αυτο?



Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2004, 19:20:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

-=N4X=- έγραψε:
Εγω να ρωτησω κατι αλλο?
Πολλες φορες με το που βαζω μπροστα τον κινητηρα (συνηθως τον εχω πισω! Very happy ) αναβει ταυτοχρονα μονο του το clima και αναγκαζομαι συνεχως καθε φορα που γυρναω την μιζα να κλεινω και το clima.
Το κανει σε καποιον αλλον αυτο?


Yeappp ¨Οταν η εσωτερική με την εξωτερική θερμοκρασία έχουνε κάτι διαφορές "asta la vista baby" =καυσωνας ή παγετός .
Το κάνει για να σε καλοδεχτεί βρε ,σε αγαπάει το ατιμούλικο Love
η αλλίως προστατεύει το εσωτερικό απο τις ακραίες θερμοκρασίες .
Σε SAAB 9000 προδιαγραφών USA σε αντίστοιχη διαδικασια έπαιρνε μπροστά μόνος του ο κινητηρας-ο οδηγός επινε καφε στην καφετέρια - και στην συνεχεια ο κλιματισμός προκειμένου να ρίξει την θερμοκρασία του εσωτερικου και να προστατέψει τα Δερματα Very happy
Silly Silly Silly Silly Silly Silly


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2004, 19:25:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

-=N4X=- έγραψε:
.......
Πολλες φορες με το που βαζω μπροστα τον κινητηρα (συνηθως τον εχω πισω! Very happy )


206 τ16 μήπως Very happy για Φερράρι μήπως Question
Very happy Laughing Laughing


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
xeskepastos (Spyros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 CC 1.6 16V

Ένταξη: 23 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 46
Τόπος: Italy

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2004, 21:05:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Πολλες φορες με το που βαζω μπροστα τον κινητηρα (συνηθως τον εχω πισω! ) αναβει ταυτοχρονα μονο του το clima


Παράθεση:
Yeappp ¨Οταν η εσωτερική με την εξωτερική θερμοκρασία έχουνε κάτι διαφορές "asta la vista baby"


Πιο συγκεκριμενα απο 6 βαθμους και πανω...
Γι'αυτο και πιστευω οτι δεν πρεπει να ειναι και τοσο κακο για τον κινητηρα να αναβει το κλιμα αμεσως αλλιως δεν νομιζω να βαζανε τετοιο συστημα!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lucifer (kostas)
Μέλος
Μέλος


206 cc

Ένταξη: 27 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 136
Τόπος: Ροδος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιούλ 2004, 21:14:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εδω αλλα γερμανικα αμαξια εχουν ενα ειδος ξυπνητηριου!!
το ρυθμιζεις να αναβει το πρωι μια συγκεκριμενη ωρα και ταυτοχρονος να δουλευει και το clima ωστε να ειναι ζεστο μολις μπεις.
περα απο το γεγονος οτι το αμαξι κουτσαινει λιγο με το a/c η το clima αναμενο δεν νομιζω να επιρεαζει την υγειες λειτουργεια του κινητηρα.


"Lucifer" is nothing more than an ancient Latin name for the morning star, the bringer of light
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2004, 14:30:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lucifer έγραψε:
netblaster έγραψε:
Επισης, να συμπληρωσω οτι δεν ειναι σωστο να ανοιγοκλεινουμε τον κλιματισμο (ή air-condition) οταν κινουμαστε με μεγαλες ταχυτητες (πχ για την αναγκη προσπερασματος)!!! Wink

για αναλυσε λιγο αυτο το κοματι γιατι με ενδιαφερει να μαθω περισοτερα.και ειμαι σιγουρος πως δεν ειμαι μονο εγω που τα κανω Twisted evil


Πολλες λεπτομερειες να σου πω δεν ξερω, αλλα θα σου πω τι μου ειπε ο μηχανικος οταν πηγα και αλλαξα το κομπρεσερ του air-condition!!! Καταρχας με ρωτησε αν το ανοιγοκλεινα στα προσπερασματα και μολις πηρε τη θετικη μου απαντηση εφαγα μια ωραιοτατη μουντζα (ειναι φιλος εξου και οι οικειοτητα!!!)...Μου εξηγησε μεσες ακρες πως δουλευει το κομπρεσερ, πως παιρνει κινηση κτλ!!! Αυτα που συγκρατησα ειναι οτι το κομπρεσερ ανεβαζει συμπιεση (του υγρου freon αν δεν κανω λαθος), και κλεινοντας το η συμπιεση αυτη πεφτει, ανοιγοντας το ανεβαινει και παει λεγοντας...Με το ανοιξε-κλεισε (και ειδικα στις μεγαλες ταχυτητες που παιζουν ρολο και καποιοι αλλοι παραγοντες, που δεν τους πολυκαταλαβα) απο τη συνεχη αποτομη συμπιεση-αποσυμπιεση που κανει το κομπρεσερ ειναι πολυ πιθανο να "κλαταρει"!!! Μου προτεινε, επειδη ο πεζουλας δεν εχει καμια υπερδυναμη, να οδηγω οσο μπορω εκμεταλλευοντας τη φορα μου γκαζωνοντας απο πιο νωρις, σε σχεση με το clima off!!! Δεν ξερω ποσο κατατοπιστικος ημουν, αλλα ετσι τα θυμαμαι, ετσι τα ειπα... Wink


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2004, 16:19:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

katarxin sory gia ta grammata tha to ftiakso kai afto!!!!!
na sas po merika pramatakia gia na min mperdeveste!!!!
i diafora pou iparxie anamesa sto A/C kai to CLIMA einai mono i othoni kai ta moter pou iparxoun me tou esthitires to olo kikloma einai idio!!
i apolia isxios me tous simerinous simpiestes den einai megali analoga kinitira vevea kai afto giati einai metavlitis simpiesis !!
tora osos gia tin thermokrasia tou kinitira den aneveni kai afto giati otan litourgi to A/C doulevi kai to ventilater kai o logos pou doulevi einai gia na min anevazi piesi to kikloma tou A/C me sinepia tin miomeni apodosi,vevea an den doulepsi tote aneveni i thermokasia logo metaforas thermotitos apo to psigio tou A/C pros to psigio nerou.Aftos einai o logos pou akougete poles fores to ventilater para poli!
Episis to stamata ksekina toy simpiesti sta simerina sistimata den ginete oute se apotoma patima tou gaziou alla kai otan ginotan den ipirxe kanena provlima .... Ayto kai signomi kai pali gai ton tropo grafis einai prosorino Embarassed Embarassed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2004, 19:56:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
3. Το σωστο ειναι αυτο!!! Να αφηνεις το μοτερ, δηλαδη, να ανεβασει θερμοκρασια και μετα να ανοιγεις τον κλιματισμο!!! Βεβαια πολυ λιγοι το κανουν αυτο!!! Δεν ειναι και τοσο κακο να το ανοιγεις αμεσως, απλα δεν ειναι το ιδανικο για το μοτερ!!!


Splat πάρε μία

-=N4X=- έγραψε:
Εγω να ρωτησω κατι αλλο?
Πολλες φορες με το που βαζω μπροστα τον κινητηρα (συνηθως τον εχω πισω! Very happy ) αναβει ταυτοχρονα μονο του το clima και αναγκαζομαι συνεχως καθε φορα που γυρναω την μιζα να κλεινω και το clima.
Το κανει σε καποιον αλλον αυτο?


Ναι, και σε εμένα και σε όλους τους multiplexάδες απότι φαίνεται. Άρα αμέσως αμέσως, παίρνει άλλη μια ντομάτα ο netblaster Splat

Svstouk έγραψε:
2. Όχι, ίσα-ίσα πέφτει η θερμοκρασία του.


Ναι, ψύχει και τον κινητήρα εκτός από την καμπίνα. Πάρε και συ μια ντοματούλα παραγωγής μας Splat Wink

Η θερμοκρασία νερού παραμένει η ίδια (ψυγείο νερού γαρ) ενώ του λαδιού είναι σαφέστατα διαφορετική (πάντα μεγαλύτερη) από αυτή που θα είχες αν δεν χρησιμοποιούσες το clima στην ίδια διαδρομή.

DimiP έγραψε:
στο απλο aircondition οι επιδοσεις πεφτουν αισθητα!!!! με το αναμα του a/c.
αντιθετα στο clima δεν καταλαβαινεις και πολλα. και παντα αναλογα με τη μηχανη που κουβαλας (ιπποδυναμη).


Στο clima δεν καταλαβαίνεις και πολλά γιατί δεν καταναλώνει συνέχεια την ίδια δύναμη από τον κινητήρα. Στο a/c έχεις σταθερή ροή αέρα και θερμοκρασίας, οπότε καταναλώνει συνέχεια την ίδια δύναμη. Στο clima, η περισσότερη δύναμη καταναλώνεται στην αρχή, για την επίτευξη της θερμοκρασίας που θα ορίσεις. Ε μετά το μόνο που κάνει είναι να την διατηρεί την θερμοκρασία, οπότε δεν χρειάζεται την ίδια δύναμη από τον κινητήρα (εκτός κι αν ανοίξεις παράθυρο για κανα 5λεπτο... Evil )

netblaster έγραψε:
Καταρχας με ρωτησε αν το ανοιγοκλεινα στα προσπερασματα και μολις πηρε τη θετικη μου απαντηση εφαγα μια ωραιοτατη μουντζα (ειναι φιλος εξου και οι οικειοτητα!!!)...


Εμ... άνοιξε κλείσε είναι χειρότερα... καλύτερα να το έχεις ανοιχτό μονίμως, ή αν δεις ότι έχεις ορέξεις για προσπεράσματα, κλείστο για 15 λεπτά τουλάχιστον Wink Α, και που 'σαι, πάρε άλλη μια Splat Very happy

Touristas έγραψε:
i diafora pou iparxie anamesa sto A/C kai to CLIMA einai mono i othoni kai ta moter pou iparxoun me tou esthitires to olo kikloma einai idio!!


Ε δεν αντέχω, πάρε και εσύ μια Splat Very happy



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
klain (giorgos)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.4 (16V) SpPk (2006)

Ένταξη: 08 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 211
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2004, 20:08:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ξέρεις πόσο έχει πάει η ντομάτα σήμερα; εΕ??ε?ε??Ε?ε?Ε???ε?Ε?Ε?Ε
Αντί να ξοδεύεις τα ευράκια στις ντομάτες τράβα πάρε κάνα lexus Cool !
Εγώ πάντως με 1,4 8v και μιλώντας για φυσιολογική χρήση διαφορά με το clima δεν βλέπω!
(ενώ με +4 άτομα και full φορτωμένο το αμάξι λές και ήμουν μετανάστης παραείδα.. .Α ρε γιαγιά!! Α!! 2gunfire )
(τράκτέρ μου τό κανε το μωρό μου Mad )
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2004, 20:22:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όταν ανοίγω το clima μου, νιώθω ότι σε κάποιο φανάρι στο δρόμο, θα με περάσει και 1.100 σε εκκίνηση Crying or Very sad

Κακά τα ψέμματα, τους 1.400 κινητήρες τους πνίγει... ακόμα και τους 16ν Evil



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2004, 12:13:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
netblaster έγραψε:
3. Το σωστο ειναι αυτο!!! Να αφηνεις το μοτερ, δηλαδη, να ανεβασει θερμοκρασια και μετα να ανοιγεις τον κλιματισμο!!! Βεβαια πολυ λιγοι το κανουν αυτο!!! Δεν ειναι και τοσο κακο να το ανοιγεις αμεσως, απλα δεν ειναι το ιδανικο για το μοτερ!!!


Splat πάρε μία

-=N4X=- έγραψε:
Εγω να ρωτησω κατι αλλο?
Πολλες φορες με το που βαζω μπροστα τον κινητηρα (συνηθως τον εχω πισω! Very happy ) αναβει ταυτοχρονα μονο του το clima και αναγκαζομαι συνεχως καθε φορα που γυρναω την μιζα να κλεινω και το clima.
Το κανει σε καποιον αλλον αυτο?


Ναι, και σε εμένα και σε όλους τους multiplexάδες απότι φαίνεται. Άρα αμέσως αμέσως, παίρνει άλλη μια ντομάτα ο netblaster Splat

Svstouk έγραψε:
2. Όχι, ίσα-ίσα πέφτει η θερμοκρασία του.


Ναι, ψύχει και τον κινητήρα εκτός από την καμπίνα. Πάρε και συ μια ντοματούλα παραγωγής μας Splat Wink

Η θερμοκρασία νερού παραμένει η ίδια (ψυγείο νερού γαρ) ενώ του λαδιού είναι σαφέστατα διαφορετική (πάντα μεγαλύτερη) από αυτή που θα είχες αν δεν χρησιμοποιούσες το clima στην ίδια διαδρομή.

DimiP έγραψε:
στο απλο aircondition οι επιδοσεις πεφτουν αισθητα!!!! με το αναμα του a/c.
αντιθετα στο clima δεν καταλαβαινεις και πολλα. και παντα αναλογα με τη μηχανη που κουβαλας (ιπποδυναμη).


Στο clima δεν καταλαβαίνεις και πολλά γιατί δεν καταναλώνει συνέχεια την ίδια δύναμη από τον κινητήρα. Στο a/c έχεις σταθερή ροή αέρα και θερμοκρασίας, οπότε καταναλώνει συνέχεια την ίδια δύναμη. Στο clima, η περισσότερη δύναμη καταναλώνεται στην αρχή, για την επίτευξη της θερμοκρασίας που θα ορίσεις. Ε μετά το μόνο που κάνει είναι να την διατηρεί την θερμοκρασία, οπότε δεν χρειάζεται την ίδια δύναμη από τον κινητήρα (εκτός κι αν ανοίξεις παράθυρο για κανα 5λεπτο... Evil )

netblaster έγραψε:
Καταρχας με ρωτησε αν το ανοιγοκλεινα στα προσπερασματα και μολις πηρε τη θετικη μου απαντηση εφαγα μια ωραιοτατη μουντζα (ειναι φιλος εξου και οι οικειοτητα!!!)...


Εμ... άνοιξε κλείσε είναι χειρότερα... καλύτερα να το έχεις ανοιχτό μονίμως, ή αν δεις ότι έχεις ορέξεις για προσπεράσματα, κλείστο για 15 λεπτά τουλάχιστον Wink Α, και που 'σαι, πάρε άλλη μια Splat Very happy

Touristas έγραψε:
i diafora pou iparxie anamesa sto A/C kai to CLIMA einai mono i othoni kai ta moter pou iparxoun me tou esthitires to olo kikloma einai idio!!


Ε δεν αντέχω, πάρε και εσύ μια Splat Very happy


Κατσε ρε συ Σταυρο, σαν πολλες ντοματες δεν πετας??? Λοιπον, πρωτη και δευτερη ντοματα: Διαβασε προσεκτικα τι γραφω, "Δεν ειναι και τοσο κακο να το ανοιγεις αμεσως, απλα δεν ειναι το ιδανικο για το μοτερ..."!!! Το clima ανοιγει αμεσως στον πεζουλα σου (και σε οποιων αλλων) σε οριακες συνθηκες ΜΟΝΟ και οχι καθε φορα που το βαζεις μπροστα!!! Γιατι αραγε??? Δεν θα μπορουσε να το κανει η Πεζο να ανοιγει παντα αν ετσι ηταν το σωστο?!?!?
Η τριτη και τεταρτη ηταν δικαιολογημενες...
Η πεμπτη παλι λαθος!!! Πρωτον, το παιδι που το εγραψε αυτο ειναι μηχανικος στην πεζο, αρα respect!!! Δευτερον, δεν ξερω αν εχεις δει πως ειναι και πως λειτουργει ενα κυκλωμα κλιματισμου ή a/c, γιατι αν ειχες θα ηξερες οτι ειναι ουσιαστικα το ιδιο!!! Απλα στον κλιματισμο προστιθενται μερικοι αισθητηρες (για το μηχανικο μερος μιλαμε παντα, αυτο που δε βλεπουμε) για να κανουν αυτη τη δουλεια που λες παραπανω!!! Να "πιανουν" την επιθυμητη θερμοκρασια και μετα να τη διατηρουν σταθερη, ωστε να μην υπαρχει σπαταλη ενεργειας!!! Wink


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2004, 15:52:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:


Touristas έγραψε:
i diafora pou iparxie anamesa sto A/C kai to CLIMA einai mono i othoni kai ta moter pou iparxoun me tou esthitires to olo kikloma einai idio!!


Ε δεν αντέχω, πάρε και εσύ μια Splat Very happy


Λαθος Ντομάτα Steve Exclamation Exclamation Exclamation
Eιναι οι μοναδικές διαφορές που έχουν αυτά τα δύο ,άντε και ένα τσιπάκι για να μετράει τις θερμοκρασίες και να κάνει παιχνίδι


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2004, 17:35:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
netblaster έγραψε:
3. Το σωστο ειναι αυτο!!! Να αφηνεις το μοτερ, δηλαδη, να ανεβασει θερμοκρασια και μετα να ανοιγεις τον κλιματισμο!!! Βεβαια πολυ λιγοι το κανουν αυτο!!! Δεν ειναι και τοσο κακο να το ανοιγεις αμεσως, απλα δεν ειναι το ιδανικο για το μοτερ!!!


Splat πάρε μία


Splat Splat

Πάρε δύο πίσω γιατί έτσι είναι τα πράγματα. Οπως ανοίγουμε αφού έχει ζεσταθεί λίγο το μοτέρ, έτσι και κλείνουμε λίγο πριν σβήσουμε το μοτερ.

Steve έγραψε:

-=N4X=- έγραψε:
Εγω να ρωτησω κατι αλλο?
Πολλες φορες με το που βαζω μπροστα τον κινητηρα (συνηθως τον εχω πισω! Very happy ) αναβει ταυτοχρονα μονο του το clima και αναγκαζομαι συνεχως καθε φορα που γυρναω την μιζα να κλεινω και το clima.
Το κανει σε καποιον αλλον αυτο?


Ναι, και σε εμένα και σε όλους τους multiplexάδες απότι φαίνεται. Άρα αμέσως αμέσως, παίρνει άλλη μια ντομάτα ο netblaster Splat


Splat Splat + 1 Splat = 3

Γιατί δεν ξέρεις να ξεχωρίζεις το Clima από τον απλό ανεμιστήρα!

Πριν βάλεις μπρος δεν υπάρχει ούτε Clima ούτε A/C ούτε παντοφλες.
Πριν βάλουμε μπροστά ανοίγει ο ανεμιστήρας ΜΟΝΟ.
Το Clima μπαίνει σε λειτουργία όταν ετοιμαστεί ο κινητήρας.

Steve έγραψε:


Svstouk έγραψε:
2. Όχι, ίσα-ίσα πέφτει η θερμοκρασία του.




Ναι, ψύχει και τον κινητήρα εκτός από την καμπίνα. Πάρε και συ μια ντοματούλα παραγωγής μας Splat Wink

Η θερμοκρασία νερού παραμένει η ίδια (ψυγείο νερού γαρ) ενώ του λαδιού είναι σαφέστατα διαφορετική (πάντα μεγαλύτερη) από αυτή που θα είχες αν δεν χρησιμοποιούσες το clima στην ίδια διαδρομή.


Στις πόσες είμαστε τώρα; 4 x Splat

Oσα αυτοκίνητα έχουν A/C, έχουν διπλό ψυγείο. Οταν δουλεύει ο κλιματισμός, δουλεύει η μικρή σκάλα του βεντιλατέρ συνέχεια. Στην πόλη έχει ως αποτέλεσμα να ψύχει το νερό αποτελεσματικότερα απ'όσο αν ήταν κλειστό. Η θερμοκρασία λαδιού παραμένει σταθερή με καθοδικές τάσεις επειδή ψύχονται τα μέταλλα του κινητήρα από το νερό πιο αποτελεσματικά.


Steve έγραψε:

DimiP έγραψε:
στο απλο aircondition οι επιδοσεις πεφτουν αισθητα!!!! με το αναμα του a/c.
αντιθετα στο clima δεν καταλαβαινεις και πολλα. και παντα αναλογα με τη μηχανη που κουβαλας (ιπποδυναμη).


Στο clima δεν καταλαβαίνεις και πολλά γιατί δεν καταναλώνει συνέχεια την ίδια δύναμη από τον κινητήρα. Στο a/c έχεις σταθερή ροή αέρα και θερμοκρασίας, οπότε καταναλώνει συνέχεια την ίδια δύναμη. Στο clima, η περισσότερη δύναμη καταναλώνεται στην αρχή, για την επίτευξη της θερμοκρασίας που θα ορίσεις. Ε μετά το μόνο που κάνει είναι να την διατηρεί την θερμοκρασία, οπότε δεν χρειάζεται την ίδια δύναμη από τον κινητήρα (εκτός κι αν ανοίξεις παράθυρο για κανα 5λεπτο... Evil )


5 x Splat

To Clima με το Α/C είναι το ίδιο και καταναλώνουν την ίδια ενέργεια. Η θερμοκρασία του εσωτερικού ρυθμίζεται με την μίξη ζεστού/κρύου αέρα διαφορετικά κάθε 3 λεπτά θα σου μύριζε το κλιμά.

Steve έγραψε:


Touristas έγραψε:
i diafora pou iparxie anamesa sto A/C kai to CLIMA einai mono i othoni kai ta moter pou iparxoun me tou esthitires to olo kikloma einai idio!!


Ε δεν αντέχω, πάρε και εσύ μια Splat Very happy


Βρήκες άνθρωπο τώρα να πετάξεις ντομάτα!

Συγχαρητήρια κερδίζεις ένα ΚΑΦΑΣΙ ΝΤΟΜΑΤΕΣ στο κεφάλι!

Splat Splat Splat Splat Splat Splat

Οτι θα σου λέει ο Touristas θα λες μάλιστα και θα στέκεσαι ΚΛΑΡΙΝΟ.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2004, 18:59:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χμ... περνάτε στην ντοματοαντεπίθεση ε? ΟΚ, this means war! Twisted evil Armed

Αντί να σας επιτεθώ πάλι με ντομάτες, θα σας επιτεθώ με ένα γαλλικό τσαγάκι όταν σας βρω από κοντά, γιατί με τόση ζήτηση που θα αποκτήσει η ντομάτα αν αρχίσω και πετάω εγώ, θα ανέβει η τιμή της κατακόρυφα και θα τρέχει ο Τσιαμτσίκας πάλι στις λαϊκές Cool Razz



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3952s (PHP: 92% - SQL: 8%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on