Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Diesel Nαι η Οχι? |
Γνωριζω για τον κινητηρα και πως λειτουργει καθως και το κοστος συντηρησης και επισκευης του και ΘΕΛΩ να επιτραπει η χρηση του. |
|
70% |
[ 44 ] |
Γνωριζω για τον κινητηρα και πως λειτουργει καθως και το κοστος συντηρησης και επισκευης του και ΔΕΝ ΘΕΛΩ να επιτραπει η χρηση του. |
|
11% |
[ 7 ] |
Δεν γνωριζω πολλα για τον κινητηρα αυτο εκτος του οτι καιει αλλου ειδους καυσιμο και ΘΕΛΩ να επιτραπει η χρηση του |
|
16% |
[ 10 ] |
Δεν γνωριζω πολλα για τον κινητηρα αυτο εκτος του οτι καιει αλλου ειδους καυσιμο και ΔΕΝ ΘΕΛΩ να επιτραπει η χρηση του |
|
1% |
[ 1 ] |
|
Σύνολο Ψήφων : 62 |
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούν 2004, 01:39:57 Θέμα δημοσίευσης: Diesel!!!Πρέπει η Ελλάδα να ελευθερώσει την χρήση του? |
|
|
Γιναμε λεμε Ευρωπη τελικα,απελευθερωσαμε και τα τεκμηρια, τι εμεινε να κανουμε που κανουν οι Ευρωπαιοι εδω και χρονια ακομα?
Ναγοραζουμε αμαξια με κινητηρα Diesel.
Τελικα ποσο ενημερωμενοι ειμαστε για τον συγκεκριμενο κινητηρα?
Πρεπει η Ελλαδα κατα την γνωμη σας να ελευθερωσει την αγορα του Diesel?
Tαιριαζει ο κινητηρας αυτος με την νοοτροπια του Ελληνα οδηγου?
Θα μας γλιτωσει καποια εξοδα?
Ταιριαζει στη τσεπη του Ελληνα?Οταν το αμαξι μου λογο 'νοθευμενου' καυσιμου θα χρειαστει 2000 ευρο επισκευη (την αντλια υψηλης πιεσης) θα τα δωσω? η θα κυκλοφορω σαν τους ταριφες σκορπωντας σωματιδια στην ατμοσφαιρα?
Ειναι τελικα το diesel καθαροτερο απο τους συμβατικους κινητηρες?
Ειναι το diesel η λυση η ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να κοιταμε περισσοτερο αμαξια με υβριδικη τεχνολογια?
Μαρεσει να οδηγαω ενα αμαξι με τεραστια αποθεματα ροπης χαμηλα που ψοφαει μετα τις 4500 στροφες?Θα μπορω να του βαλω φιλτρο-προγραμμα εξατμιση για να κανω τον μαγκα στη Βουτα???
Για να δουμε τελικα τι γνωριζουμε γιατι παρολο που φωναζουμε να ελευθερωθει η χρηση του δεν ειναι ολα αγγελικα πλασμενα....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Γιωργος77 (Γιώργος) Νέος χρήστης

 206 1.6 16V XS
Ένταξη: 21 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: ΑΘΗΝΑ - ΨΥΧΙΚΟ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούν 2004, 02:19:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το Πάσχα είχα πάει ταξίδι στην Κύπρο. Εκεί το ντίζελ επιτρέπεται ΄και δεν είδα ούτε ένα αυτοκίνητο να καπνίζει. Αν και στην Ελλάδα απελευθερωθεί θα πρέπει η πολιτεία να ελεγχει την ποιότητα των καυσίμων. Επιπλέον εμείς που θα το χρησιμοποιούμε πρέπει να αντιδρούμε όταν καταλαβαίνουμε οτι συμβαίνει νοθεία.
Τώρα για επιδόσεις μόνο τα turbo diesel είναι αξιόλογα.Μπορεί κανείς να αλλάξει intercooler και ότι άλλο θα πείραζε σε ένα βενζινοκίνητο turbo και να έχει ένα αρκετά γρήγορο αυτοκίνητο με πολυ καλες ρεπριζ λόγω της ροπής του κινητήρα. Στην Κύπρο είδα άπειρα γιαπωνέζικα υπερφτιαγμένα με κινητηρες βενζίνης, αλλά κανένα ντίζελ. Κυρίως το ντίζελ είναι καλό για διαδρομές εκτός δρόμου, για μεταφορά ΄μεγάλων φορτίων με οικονομία λόγω της μεγάλης ροπής.
Στην πραγματικότητα ο κινητηρας diesel είναι πολύ καλύτερος σε απόδοση από ότι ο βενζινοκινητηρας αλλά το καύσιμο που παίρνει είναι κατώτερης ποιότητας από τη βενζίνη σε ενεργειακό περιεχόμενο και αυτό είναι που ρίχνει τις επιδόσεις. Ο ίδιος λόγος το κάνει πολύ πιο οικονομικό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούν 2004, 07:24:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαλός και άγιος ο ντήζελ για πολλά πράγματα αλλά με δύο φάουλ (το ένα είναι "ελληνικό")
-Αν πάθει κάτι αυτή η αντλία καυσίμου το έπαθε, και η επισκευή πανάκριβη
-Στην Ελλάδα νοθέυεται και το νερό ακόμα .Λέτε να επιζήσει κάποιος απο όλους αυτούς τους καινούργιους ντήζελ με τα πετρέλαια που έχουμε ή με τα "καμάρια" που λέγονται μηχανικοί ?(και πές ότι με τους βενζίνης κάτι σκαμπάζουμε με τους common rail -biturbo κλπ που ξεπετιούνται σαν τα μανιτάρια τί κάνουμε ?
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
shark_zak (ΖΑΧΑΡΙΑΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 206 1.4 (8V) QUIKSILVER 2002
Ένταξη: 09 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 2116 Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούν 2004, 08:39:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πολύ καλό και φτηνο το ντίζελ, απλά θέλει μεγάλου κυβισμού μοτέρ για να το ευχαριστιέσαι....
τώρα όσο για την νοθεία ....υπάρχει παντού.... 
"Εικονικό το γέλιο μου και με μεγάλο κόπο, το κάνω για να ξεγελώ τα μάθια των ανθρώπων..." |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
scrat (Διονύσης) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)
Ένταξη: 24 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 231 Τόπος: Αθήνα, GR
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούν 2004, 11:21:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμένα μου φαίνεται ότι η χρυσή τομή για την Αθήνα (και κατ' επέκταση για τα υπόλοιπα αστικά κέντρα της Ελλάδας) είναι δίλιτροι turbo-diesel, με 120-150 αλόγατα και 25-40 κιλά ροπής, σε μικρά και μικρομεσαία αμαξώματα. Το ότι ψοφάει πάνω από τις 4.500 σαλ. δε με ενοχλεί καθόλου, αφού έχω 4.500 εύρος για να παίξω (σα να λέμε 3.000-7.500 στους βενζινοκινητήρες). Μέσα στην πόλη πρέπει να είναι απόλαυση η οδήγηση με τόση ροπή από χαμηλά, ενώ σε ταξίδια δεν έχεις το θόρυβο των υψηλών στροφών.
Το πρόβλημα είναι η απόκτηση τεχνογνωσίας για τη συντήρηση, γι' αυτό και πρέπει να επιτραπεί όσο το δυνατόν συντομότερα η κυκλοφορία τους, ώστε σε 2-3 χρόνια να υπάρχει υποδομή και εξοικείωση με τη χρήση και τη συντήρηση των diesel. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούν 2004, 11:35:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω να ρωτησω κατι??
Οι 3 απο αυτους που εχουν ψηφισει λενε οτι ξερουν πως λειτουργει και τι ειναι ο Diesel κινητηρας και ΔΕΝ θελουν να επιτραπει η χρηση του.
Γιατι αραγε???Μπορουν να μας το εξηγησουν??
Μηπως εχουν μπει στο site δάκτυλοι της κυβερνησης και προσπαθουν να αλλαξουν το αποτελεσμα??
pedal to the metal
Έχει επεξεργασθεί από τον/την pugsang στις Τετ 23 Ιούν 2004, 13:01:31, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούν 2004, 11:49:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το diesel για μενα δεν εχει καμια μα καμια σχεση με τα κλοταξι που βλεπουμε στους δρομους...
εχει μπει κανεις μεσα σε καινουριο diesel ταξι?
η ροπη ειναι πραγματικη απολαυση...
το οικογενειακο αυτοκινητο σιγουρα θα ειναι πετρελαιο και τα τα ταξιδια κλπ. και το sport βενζινη... και τοτε... αφου θα τα χρησιμοποιουμε και πιο λιγο το βλεπω να καιει μονο avgas.... 
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούν 2004, 12:59:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά εγώ πιστεύω πως οι κινητήρες αυτοί πρέπει να επιτραπούν αφού και πιο οικονομικοί είναι (σε κατανάλωση καυσίμου) και φθηνότερο καύσιμο καταναλώνουν και είναι και πιο οικολογικοί. Μάλιστα με τις αιθαλοπαγίδες που πλέον εξοπλίζονται οι diesel κινητήρες, το πρόβλημα του καπνού εξαλείφεται.
Και φυσικά πρέπει να πατάξουμε την νοθεία γιατί οι καινούργιες αντλίες καυσίμου είναι πάρα πολύ ακριβές, γι' αυτό κανένας ταξιτζής δεν τις επισκευάζει ποτέ! Φανταστείτε ότι ακόμη και η πρωτόγονη εμβολοφόρος αντλία (βλ. τρακτέρ) για να ρυθμιστεί και να επισκευαστεί θέλει μια περιουσία!!!
Το πρόβλημα του καπνού σχετίζεται με το μέγεθος της κάθε σταγόνας καυσίμου που μπαίνει μέσα στον θάλαμο. Όταν αυτές είναι μικρές και διασκορπισμένες επιτυγχάνονται δύο πράγματα :
1) καλύτερη ομογενοποίηση (ίσως η σημαντικότερη παράμετρος για οικονομική καύση και στους κινητηρες βενζίνης αλλά και στους diesel)
2) εξάλειψη κάπνας, αφού το μέγεθος της σταγόνας είναι μικρό και προλαβαίνει να καεί όλο!
Αντίθετα όταν οι σταγόνες είναι μεγάλες (κάτι τέτοιο ευνοείται όταν πατάμε το γκάζι, οπότε η παροχή ψεκαζόμενου καυσίμου αυξάνεται) δεν προλαβαίνουν να καούν πλήρως και έτσι δημιουργούν την κάπνα.
Με τις καινούργιες τεχνολογίες (common rail) μπορέσαν να μικρύνουν πολύ το μέγεθος κάθε εισερχόμενης σταγόνας και να μπορέσουν να τις διασκορπίσουν παντού.
Επίσης με τους προψεκασμούς που προβλέπονται από τους αλγόρυθμους που τρέχει ο εγκέφαλος του κάθε common rail κινητήρα, μπορεί η πίεση μέσα στον θάλαμο καύσης να αυξάνεται σχετικά προοδευτικά (και όχι απότομα και με την μία) συμβάλωντας έτσι στην ομαλότερη λειτουργία του!
Αφού όμως οι πιέσεις ψεκασμού έχουν ανεβεί τόσο πολύ, θα έπρεπε, λόγω αντίστοιχης μείωσης του μεγέθους της κάθε σταγόνας να μην υπάρχει πρόβλημα κάπνας. Και όμως (ψιλο)υπάρχει! Γιατί;
Γιατί υπεισέρχεται ένας άλλος απρόβλεπτος παράγοντας! Μόλις οι πρώτες φουρνιές σταγόνων (του κύριου ψεκασμού) συναντούν το (έντονα στροβιλόδες) ροϊκό πεδίο του αέρα, "φρενάρουν". Βέβαια αμέσως μετά εξατμίζονται και "χάνονται" μέσα στις δίνες του. Στο μεσοδιάστημα όμως οι αμέσως επόμενες φουρνιές σταγόνων πέφτουν πάνω στις "φρεναρισμένες" και έτσι δημιουργείται ένα συσσωμάτωμα σταγόνων, άρα μια μεγάλη σταγόνα.
Συνεπώς έχουμε μια τρύπα στο νερό!
Αλλά αυτό το πρόβλημα έχει πολλές λύσεις, οπότε αναμείνατε στο ακουστικό σας!!
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούν 2004, 17:43:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προσωπικά αυτά που ξέρω για τους diesel είναι η τεράστια ροπή από πολύ χαμηλά, η οικονομία και η νόθευση που θα φάνε στην ελλάδα Για το αν βελτιώνονται ή όχι, δεν έχω ιδέα, παρόλα αυτά ψήφισα ΝΑΙ, γιατί τα φράγκα στην βενζίνη είναι πολλά και τζάμπα 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lucifer (kostas) Μέλος

 206 cc
Ένταξη: 27 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: Ροδος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούν 2004, 06:49:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ο diesel εναι ενας πολυ καλος και ροπατος κινητηρας χωρις μεγαλη καταναλωση.
σαν επιλογη θα την εκανα ως ενα καλο οικογενειακο αυτοκινητο η ενα θηριο Jeep για τις αναλογες εξορμησεις!
το μονο που με προβληματιζει ειναι πως τουλαχιστον εδω στη Ροδο οι μηχανικοι δεν εχουν ιδεα απο τετοιου ειδους κινητηρες για παραδγμ. ειχα ενα μικρο προβληματακι με το Κλουβι(Νιssan) και χρειαστηκε να ψαχνω επι 3 μερες μηχανικο για να μου την επισκευασει!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούν 2004, 10:46:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ζηση τα πετρελαια βελτιωνονται οπως καθε μοτερ... το αντιστοιχο τσιπαρισμα για τα πετρελαια τους δινει απο 15 αλογα και πανω...
π.χ. τα 1.9 tdi του group VAG με τα 115 γινονται 150 και η ροπη παει σε απιστευτα νουμερα...
η superchips εβγαλε προγραμμα για το touareg V10 tdi:
νορμαλ: 313bhp and 553lb ft ροπη
superchips: 356bhp and 631lb ft ροπη
μετατρεποντας τις λιμπρες σε κιλα τοτε εχουμε 87 κιλα ροπης... νομιζω πως καταλαβαινετε.... 
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούν 2004, 15:11:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | ζηση τα πετρελαια βελτιωνονται οπως καθε μοτερ... το αντιστοιχο τσιπαρισμα για τα πετρελαια τους δινει απο 15 αλογα και πανω...
π.χ. τα 1.9 tdi του group VAG με τα 115 γινονται 150 και η ροπη παει σε απιστευτα νουμερα...
η superchips εβγαλε προγραμμα για το touareg V10 tdi:
νορμαλ: 313bhp and 553lb ft ροπη
superchips: 356bhp and 631lb ft ροπη
μετατρεποντας τις λιμπρες σε κιλα τοτε εχουμε 87 κιλα ροπης... νομιζω πως καταλαβαινετε....  |
Αντε μετα να κάτσεις δίπλα του
Τα μούτρα μερικών με Cayenne & X5 θα ΄θελα να έβλεπα όταν ένα VW θα τους περνά απο πάνω 
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούν 2004, 15:23:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το προβλημα με τους ντισελ στην ελλαδα ξεκινα και τελειωνει στα καυσιμα... η συντηρηση ειναι σχεδον μηδενικη...
το θεμα ειναι οταν θα πας στο βενζιναδικο και το αρχ%$&^%ιδι θα σου βαλει ντισελ μιξη με θερμανσης..... τι ζημια θα παθεις.....
αντιστοιχα προβληματα θα αντιμετωπισουν και οσοι παιρνουν fsi μοτερ αμεσου ψεκασμου βενζινης....ο κατασκευαστης λεει αν ακουσα καλα καθε 60000χλμ τσεκ στα μπεκ.... σκεφτειτε τι εχει να γινει στην ελλαδα με τις βενζινες μας....
αρα μακρυα κυριοι και απο τους δυο τυπους για μερικα χρονακια ακομα μεχρι να στρωσουν οι βενζινες μας....
για να καταλαβετε καλυτερα απλα ρωτηστε καποιον με αλφα 156 2.0 165 αλογα-αμεσου ψεκασμου- πως παει το καρο του οταν βαλει απλη αμολυβδη....
που να βαλει και στο εξωτερικο βενζινη θα νομιζει ο καημενος οτι απογειωθηκε η αλφα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούν 2004, 19:51:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η άρση της απαγόρευσης των diesel εξαρτάται απο περιβαλλοντολογικές παραμέτρους. Δηλαδη το κατα πόσο ρυπαινουν οι diesel κινητηρες την ατμοσφαιρα.Ειναι γνωστό πλεον ομως απο δεκάδες μελέτες οτι οι diesel κινητήρες ειναι πιο φιλικοι προς το περιβάλλον απο οτι οι βενζινοκινητηρες. Οι πλειονότητα των χωρων της ΕΕ επιτρέπουν την κυκλοφορία diesel στις μεγαλες πολεις. Εμείς έχουμε κολλησει στην αρχαιολογια όταν οι diesel μηχανες ηταν βλαβερες και νομιζουμε οτι επειδη βλεπουμε τα ταξι της 20ετιας να βγαζουν τα καυσαερια της αρκουδας έτσι θα ειναι και τα νεα diesel αυτοκινητα.
Oι σύγχρονοι κινητηρες πετρελαίου όμως απαιτούν καύσιμο ανώτερης ποιότητας με χαμηλη περιεκτικότητα σε θείο ώστε να ειναι αποδοτικοι και καθαροί οι κινητηρες. Αλλα με την ελληνικη νοθευτική νοοτροπία ο κινδυνος όπως ειπατε και πιο πανω ειναι μεγάλος. Επίσης πρέπει να αναφερθεί οτι τα diesel αυτοκινητα έχουν υψηλο κόστος κατασκευης και θα ειναι πιο ακριβα απο τα αντιστοιχα βενζινοκινητα. Και αυτό θα έχει και αντικτυπο στις ασφάλειες αλλα και την φορολογηση των αυτοκινητων. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούν 2004, 23:32:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eγω παντως ειμαι κατα της ελευθερωσης του καυσιμου στην χωρα μας.
Λεω τους λογους για να μην παρεξηγηθω.
1. Δεν υπαρχει δυνατοτητα για επαρκη ελεγχο της ποιοτητας των καυσιμων που πωλουνται.
2. Δεν υπαρχει οικονομικη δυνατοτητα για επισκευες 2000 ευρο απο τον Ελληνα οικογενειαρχη που στοχευουν αυτα τα αυτοκινητα.
3. Η τιμη του πετρελαιου ειναι εφαμιλη πλεον με αυτη της βενζινης οποτε τα κερδη ειναι μονο απο την βελτιωμενη καταναλωση των κινητηρων.
4. Η αγορα δεν εχει ακομα την ωριμοτητα να υποδεχθει αυτα τα αυτοκινητα,δεν υπαρχουν επαρκεις γνωσεις για επισκευες.
Οταν θαρχισουν να κυκλοφορουν τα diesel με χαλασμενες αντλιες υψηλης πιεσης ΕΜΕΝΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ?Αντι να λεμε οτι αντε να πεταξουμε τις μπακατελες να μην αναπνεουμε το δηλητηριο θαρχισουμε να βαζουμε στην αγορα μας αυτοκινητα που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ χρειαστουν επισκευη στην αντλια,που θα πετανε ανεξελεγκτα σωματιδια στον αερα????
Δυστηχως η Ελλαδα δεν βλεπω πως μπορει να παει μπροστα με το να προωθησει τον diesel στην αγορα της αφου οι συνθηκες δεν το επιτρεπουν.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
shark_zak (ΖΑΧΑΡΙΑΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 206 1.4 (8V) QUIKSILVER 2002
Ένταξη: 09 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 2116 Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιούν 2004, 01:08:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ntinos έγραψε: | Eγω παντως ειμαι κατα της ελευθερωσης του καυσιμου στην χωρα μας.
Λεω τους λογους για να μην παρεξηγηθω.
1. Δεν υπαρχει δυνατοτητα για επαρκη ελεγχο της ποιοτητας των καυσιμων που πωλουνται.2. Δεν υπαρχει οικονομικη δυνατοτητα για επισκευες 2000 ευρο απο τον Ελληνα οικογενειαρχη που στοχευουν αυτα τα αυτοκινητα.
3. Η τιμη του πετρελαιου ειναι εφαμιλη πλεον με αυτη της βενζινης οποτε τα κερδη ειναι μονο απο την βελτιωμενη καταναλωση των κινητηρων.
4. Η αγορα δεν εχει ακομα την ωριμοτητα να υποδεχθει αυτα τα αυτοκινητα,δεν υπαρχουν επαρκεις γνωσεις για επισκευες.
Οταν θαρχισουν να κυκλοφορουν τα diesel με χαλασμενες αντλιες υψηλης πιεσης ΕΜΕΝΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ?Αντι να λεμε οτι αντε να πεταξουμε τις μπακατελες να μην αναπνεουμε το δηλητηριο θαρχισουμε να βαζουμε στην αγορα μας αυτοκινητα που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ χρειαστουν επισκευη στην αντλια,που θα πετανε ανεξελεγκτα σωματιδια στον αερα????
Δυστηχως η Ελλαδα δεν βλεπω πως μπορει να παει μπροστα με το να προωθησει τον diesel στην αγορα της αφου οι συνθηκες δεν το επιτρεπουν. |
γιατι τωρα με την βενζινη υπαρχει.... 
"Εικονικό το γέλιο μου και με μεγάλο κόπο, το κάνω για να ξεγελώ τα μάθια των ανθρώπων..." |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιούν 2004, 01:27:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
shark_zak έγραψε: | Ntinos έγραψε: | Eγω παντως ειμαι κατα της ελευθερωσης του καυσιμου στην χωρα μας.
Λεω τους λογους για να μην παρεξηγηθω.
1. Δεν υπαρχει δυνατοτητα για επαρκη ελεγχο της ποιοτητας των καυσιμων που πωλουνται.2. Δεν υπαρχει οικονομικη δυνατοτητα για επισκευες 2000 ευρο απο τον Ελληνα οικογενειαρχη που στοχευουν αυτα τα αυτοκινητα.
3. Η τιμη του πετρελαιου ειναι εφαμιλη πλεον με αυτη της βενζινης οποτε τα κερδη ειναι μονο απο την βελτιωμενη καταναλωση των κινητηρων.
4. Η αγορα δεν εχει ακομα την ωριμοτητα να υποδεχθει αυτα τα αυτοκινητα,δεν υπαρχουν επαρκεις γνωσεις για επισκευες.
Οταν θαρχισουν να κυκλοφορουν τα diesel με χαλασμενες αντλιες υψηλης πιεσης ΕΜΕΝΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ?Αντι να λεμε οτι αντε να πεταξουμε τις μπακατελες να μην αναπνεουμε το δηλητηριο θαρχισουμε να βαζουμε στην αγορα μας αυτοκινητα που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ χρειαστουν επισκευη στην αντλια,που θα πετανε ανεξελεγκτα σωματιδια στον αερα????
Δυστηχως η Ελλαδα δεν βλεπω πως μπορει να παει μπροστα με το να προωθησει τον diesel στην αγορα της αφου οι συνθηκες δεν το επιτρεπουν. |
γιατι τωρα με την βενζινη υπαρχει....  |
οχι αλλα δεν κανεις 2000 ευρο ζημια με νοθευμενη βενζινη ευκολα.
Ειναι αλλλη συζητηση αυτο αλλα η Ελλαδα εχει την καλητερη και την χειροτερη βενζινη σε ολη την Ευρωπη.Οι καλη bp 100 πωλειται μονο στην χωρα μας σαν πιλοτικη και η shell 99 επισης σε λιγες χωρες.Απτην αλλη εχουμε και τα πρατηρια που νοθευουν αλλα 3 μηνες με το αμαξι στην Αγγλια καταλαβα οτι οι Αγγλοι υποφερουν πολυ περισσοτερο απο εμας οχι λογο νοθειας αλλα λογο πολυ χαμηλης ποιοτητας.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ οτι σε ολο το ταξιδι της επιστροφης μολις εφτασα στην Πατρα και εβαλα bp 100 μετα απο 3 μηνες καταλαβα τις διαφορες.Ακομα και μετα απο γεμισμα με Ιταλικη βενζινη που θεωρειται απο τις καλητερες.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
shark_zak (ΖΑΧΑΡΙΑΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 206 1.4 (8V) QUIKSILVER 2002
Ένταξη: 09 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 2116 Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούν 2004, 12:13:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ntinos έγραψε: | shark_zak έγραψε: | Ntinos έγραψε: | Eγω παντως ειμαι κατα της ελευθερωσης του καυσιμου στην χωρα μας.
Λεω τους λογους για να μην παρεξηγηθω.
1. Δεν υπαρχει δυνατοτητα για επαρκη ελεγχο της ποιοτητας των καυσιμων που πωλουνται.2. Δεν υπαρχει οικονομικη δυνατοτητα για επισκευες 2000 ευρο απο τον Ελληνα οικογενειαρχη που στοχευουν αυτα τα αυτοκινητα.
3. Η τιμη του πετρελαιου ειναι εφαμιλη πλεον με αυτη της βενζινης οποτε τα κερδη ειναι μονο απο την βελτιωμενη καταναλωση των κινητηρων.
4. Η αγορα δεν εχει ακομα την ωριμοτητα να υποδεχθει αυτα τα αυτοκινητα,δεν υπαρχουν επαρκεις γνωσεις για επισκευες.
Οταν θαρχισουν να κυκλοφορουν τα diesel με χαλασμενες αντλιες υψηλης πιεσης ΕΜΕΝΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ?Αντι να λεμε οτι αντε να πεταξουμε τις μπακατελες να μην αναπνεουμε το δηλητηριο θαρχισουμε να βαζουμε στην αγορα μας αυτοκινητα που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ χρειαστουν επισκευη στην αντλια,που θα πετανε ανεξελεγκτα σωματιδια στον αερα????
Δυστηχως η Ελλαδα δεν βλεπω πως μπορει να παει μπροστα με το να προωθησει τον diesel στην αγορα της αφου οι συνθηκες δεν το επιτρεπουν. |
γιατι τωρα με την βενζινη υπαρχει....  |
οχι αλλα δεν κανεις 2000 ευρο ζημια με νοθευμενη βενζινη ευκολα.
Ειναι αλλλη συζητηση αυτο αλλα η Ελλαδα εχει την καλητερη και την χειροτερη βενζινη σε ολη την Ευρωπη.Οι καλη bp 100 πωλειται μονο στην χωρα μας σαν πιλοτικη και η shell 99 επισης σε λιγες χωρες.Απτην αλλη εχουμε και τα πρατηρια που νοθευουν αλλα 3 μηνες με το αμαξι στην Αγγλια καταλαβα οτι οι Αγγλοι υποφερουν πολυ περισσοτερο απο εμας οχι λογο νοθειας αλλα λογο πολυ χαμηλης ποιοτητας.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ οτι σε ολο το ταξιδι της επιστροφης μολις εφτασα στην Πατρα και εβαλα bp 100 μετα απο 3 μηνες καταλαβα τις διαφορες.Ακομα και μετα απο γεμισμα με Ιταλικη βενζινη που θεωρειται απο τις καλητερες. |
ισως εχεις δικιο υπαρχει μεγαλη διαφορα στο κοστος της ζημιας.... 
"Εικονικό το γέλιο μου και με μεγάλο κόπο, το κάνω για να ξεγελώ τα μάθια των ανθρώπων..." |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούν 2004, 21:33:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για χαρη της εμπειριας περισσοτερο απο σημερα και για 4 μερες επιδιωξα να νοικιασω ενα αμαξι με κινητηρα diesel αφου θα χρειαστω μεταφορικο μεσο για την προσβαση μου στα ημιτελικα της Πορτογαλλιας και οι πτησεις απο Αγγλια ειναι φωτια.Ετσι λοιπον νοικιασαμε 4 ατομα για το ταξιδι ενα ford focus με τον νεο κινητηρα της duratorq 1,8 και 115 αλογα ο οποιος διατειθεται και στο mondeo. Μεχρι στιγμης εχω κανει 100 μιλια (160 χιλιομετρα) σε κατι βολτες απο το πρωι μεσα στο brigthon που μενω (νοτια) και μεχρι το αεροδρομιο.Στην πολη ο diesel δειχνει τα δοντια του απο τις 2 μεχρι τις 4000 σ.α.λ.Χαμηλοτερα εχει λιγο lag και απο τις 4 μεχρι τις 5 που εχει τον κοφτη απλα δεν υπαρχει καμια αναγκη να το πας αφου δεν εχει τιποτα απολυτως να δοσει.Η οδηγηση του λοιπον απαιτει γρηγορες αλλαγες (πολυ γρηγορες θα ελεγα αφου 1.8-4000 σ.α.λ χανεται λιγο η μπαλα απο την ροπη των 25 κιλων στις 1850 σ.α.λ) στην πολη...
Στον αυτοκινητοδρομο τωρα...Οι αλλαγες περιτευουν στις περισσοτερες περιπτωσεις (αφου δεν εχεις και πολλους μ@λ@κες στην λωριδα ταχειας), απλα βαζεις πεμπτη και αφηνεις τον diesel να κανει την δουλεια του, κρατωντας τον στις 2-2500 σ.α.λ σε πορεια, ωστε να ειναι μεσα στις ροπες του για προσπερασεις (με 2500 ειδα 130 στο κοντερ και τα ορια στην Αγγλια ειναι αυστηρα στα 115 περιπου χιλιομετρα).
Σε καποια φαση το 'ανοιξα' για να δω τι φτουραει και απο τα 100 τα 160 ηρθαν σε χρονο dt .Βεβαια ειχε λιγο ακομα αλλα υστερα κρεμασε αρκετα οποτε πιστευω οτι η τελικη των 195-200 χ.α.ω ειναι ευκολα επιτευξιμη (και σε μεγαλη ανηφορα ακομα) αλλα μετα δεν εχει να δοσει τιποτα.
Τελικο συμπερασμα μεχρι στιγμης.Καλες επιδοσεις αλλα δεν εχει αυτο το 'κατι' να σε εξιταρει να το 'σπασεις'.Για μια οικογενεια βεβαια ειναι οτι καλητερο αφου με φουλ φορτιο το αμαξι 'πεταει'.Αν ηταν και αριστεροτιμονο πιστευω οτι θα ειχα καλητερη αποψη αφου με το αριστερο χερι δεν μπορω να κανω και τις αλλαγες οπως θελω.
Για μια ακομα φορα τα κρατηματα του focus ειναι υπερανω κριτικης καθως και το κοφτερο τιμονι.Στα κατα,το καθισμα του οδηγου που αν και ρυθμισιμο δεν βολευτικα.Επισης αυτο το αμαξι ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ εφοδιαζεται με cruise control αφου ειναι χιλιομετροφαγος κανονικος.
Τελευταιο και σημαντικοτατο.Στα 160 χιλιομετρα μεχρι στιγμης καταναλωσε...κρατηθειται... 16 λιτρα diesel κινησης περιπου που σημαινει γυρω στα 8.7 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα και θα ηταν αρκετα λιγοτερα αν δεν του επινα το αιμα στα φαναρια και στο σταματα ξεκινα (ενα δυσμοιρο clio 1,4 16v ηρθε για μαγκιες σε μια φαση και εφαγε κολωνα )
Περισσοτερες εντυπωσεις μετα την επιστροφη απο την Πορτογαλλια εκει που δεν θα βρουμε αστεια ορια ταχυτητας και καμερες να παραμονευουν παντου.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 08:53:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
160 km με 16lt =10lt/100km.
Μηπως εννοεις 180 ή 190Km? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|