Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Ιούν 2002, 18:03:43 Θέμα δημοσίευσης: Re: ...για δέσιμο |
|
|
vini έγραψε: | Τώρα όσο για το δικό σου χαμήλωμα...3,5εκατοστά δεν είναι πολλά? Το POWER DRIVE για το δικό μας δηλώνει καθαρά ότι απαγορεύεται το χαμήλωμα πάνω από 2,5 με 3 εκατοστά...
Για πείτε ρε παίδες απόψεις.....
|
Vini τα 3cm χαμηλώματος ισοδυναμούν σε τελικό χαμήλωμα περίπου στους 4! Eχει να κάνει με το βάρος του αυτοκινήτου αλλά και την σκληρότητα του ελλατηρίου.
Πάντως για μένα το ιδανικό χαμήλωμα είναι αυτό που σε καμμία περίπτωση να μην ξεπεράσει η ρόδα το ύψος του φτερού. Eκτός το ότι το θεωρώ αντιαισθητικό καταντάει και επικίνδινο ιδιέταιρα μπροστά.
Oσο αφορά την εγγύηση αν στα τοποθετήσουν αυτοί δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα. Πάντως είναι από τα αναλώσιμα σημεία του αυτοκινήτου και σε καμμία περίπτωση δεν επιβαρύνεται η εγγύηση.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Ιούν 2002, 01:42:22 Θέμα δημοσίευσης: Η εγγύηση έληξε |
|
|
Με την λήξη της εγγύησης τα έβαλα. Δεν εμπιστεύομαι τις αντιδράσεις της αντιπροσωπείας. Εδώ τους έλεγα να μου πειράξουν τον κατανεμητή φρένων και μου έλεγαν ότι με κάτι τέτοια θα χάσει η εγγύηση την ισχύ της γιατί με την άνιση κατανομή φρεναρίσματος θα δημιουργηθούν κάποιοες εξωγήινες δυνάμεις και θα προκαλέσουν πρόβλημα σε διάφορα υποσυστήματα, μπλα-μπλα, στο τέλος μου είπαν ότι δεν υπάρχει κατανεμητής και το βούλωσα έκπληκτος. Όπως όμως έχω ήδη πει το 206 χωρίς ABS έχει τον κατανεμητή πάνω από το πίσω δεξιά ψαλίδι και το 206 με ABS έχει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο κατανεμητή που δεν πειράζεται με συμβατικές μεθόδους αλλά και που υποτίθεται ότι δεν θα έχει και πρόβλημα αυτορύθμισης εάν χαμηλώσεις το αμάξωμα.
Όσον αφορά τα ελατήρια και η Eibach αλλά και η Ventura λένε ότι τα ελατήριά τους φτιάχνονται για να ταιριάζουν και με τα μανίσια αμορτισέρ. Με 3,5εκ ελατήρια το αμάξι μου έκατσε εκεί ακριβώς που θέλει κι ο Sidobre, που και για μένα είναι ακριβώς στο όριο που θα μπορούσα να ανεχτώ. Το αυτοκίνητο δεν είναι κούτσουρο αλλά έχασε σαφώς σε άνεση και κέρδισε όμως αναλογικά με το χάσιμο πολύ σε κατευθυντικότητα και σε συνολική οδική συμπεριφορά. Μοναδική μέχρι τώρα ένσταση: κατά την έκταση τα αμορτισέρ αδυνατούν να συγκρατήσουν επαρκώς τα ελατήρια με αποτέλεσμα η μούρη να επανέρχεται λίγο πιο έντονα από το ιδανικό στη θέση της ("φλυαρεί" που λένε). Από κει και πέρα, υπάρχει και η αρνητική πλευρά για κάποιους που θα τους ενδιαφέρει: τώρα το κράτημά του είναι σχεδόν απόλυτο δηλ. θέλει μυαλό και χέρια, δεν στρίβει πλέον "μόνο" του αλλά έκει που θα του πεις, κι αν του πεις λάθος.... Αλλά αυτό υποτίθεται ότι το γνωρίζουμε πριν το χαμηλώσουμε και σκληρύνουμε, γιατί κανένας βελτιωτής δεν το λέει. Ή μήπως αυτοί οι βελτιωτές που γνώρισες λένε κάτι τέτοιο (θα το ευχόμουν), Vini; Δοκίμασέ τους και πες μου τί σου είπαν. Το τίμημα δεν είναι μόνον η άνεση... (ο δικός μου έλεγε ότι από άνεση στις χαμηλές ταχύτητες δεν θα χάσω, όχι αυτό δεν το πίστεψα).
Πάντως Vini, θυμήθηκα ότι ο βελτιωτής μου είχε δείξει κάτι 3εκ της H&R και ήταν όντως γραμμικά, γι αυτό και ασπάστηκα τον ισχυρισμό του.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Ιούν 2002, 14:24:59 Θέμα δημοσίευσης: οκ... |
|
|
προς PUGSANG...
Μάκη οκ. με το πρόβλημα....σύντομα θα ενημερωθείτε για τα τυχόν προβλήματα στο BOARD.....
προς Μiltellas
Πριν από μισή ώρα μίλησα με τον ΤΟΨΗ (αντιπροσωπεία Η&R - ΘΕΣ/ΚΗ) και μου είπε ότι τα 3ποντα είναι προοδευτικά και μπαίνουν πάνω στα μαμά αμορτισέρ ή σε άλλα ποιο σκληρά...είναι η 1η λύση της H&R....ΟΕΜ Sport...
Aυτά προς ενημέρωση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Ιούν 2002, 16:30:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
:D :D :D
προς pugsang kai λοιπες δυναμεις :
ΒΡΗΚΑ ΤΑ ΕΞΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ DE CARBON.
σε περιοδικο του χωρου :
- ΔΕΝΔΡΙΝΟΣ 9010630,9013983
- ΚΟΜΙΩΤΑΚΗΣ Θ. ΕΠΕ 9228511-12
- ΑΜΟΡΤΕΑΜ 4205521
- ΓΙΑΡΙΜΟΥΣΤΑΣ 4934973,4933967
Αυτοι λοιπον φερνουν τα περιφημα decarbon στην Ελλάδα.
θα επικοινωνησω μαζι τους και θα δω τι εχουν να μου πουν.
Οποιος θελει να μιλησει μαζι τους ας παρει στα τηλεφωνα αυτα.
θα επανελθω μολις μαθω περισσοτερα.
:D :D :D
-βρε λες να βαλω decarbon?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Ιούν 2002, 02:17:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Re magkes gia doste merikes plirofories gia tis anartisis decarbon: Kaliteres apo Bilstein & Koni? Times? Iparxoun rithmizomenes kathipsos? Kana site pezi giati psaxno kai den vrisko....
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Ιούν 2002, 01:54:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΛΟΙΠΟΝ ΒΡΗΚΑ ΤΟ SITE TΩΝ DE CARBON AMΟΡΤΙΣΕΡ. ΝΑΙ!!!!!!!!!!!!!!
Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΝΑΙ : http://www.delphiauto.co.uk/
ΟΠΟΙΟς ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ Ας ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Ιούν 2002, 02:16:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BΡΗΚΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ :
With more than 20% of the European original equipment market, Delphi is one of the world’s largest manufacturers of shock absorbers. Delphi’s de Carbon brand is the world’s largest producer of monotube high-pressure gas shock absorbers. Delphi’s Hydro range is also at the forefront of twintube shock absorber technology. Delphi Hydro
• Twintube hydraulic shock absorbers
• A comprehensive range including over 300 part numbers
• Risk Free Reliability, Dependability, and Quality
• 2 year unlimited mileage warranty
• Maintains original ride quality and handling Delphi de Carbon Comfort
• Monotube or twintube gas shock absorbers
• A comprehensive range including over 600 part numbers
• Improved original equipment comfort and excellent road holding
• Enhances original ride quality and handling
• 2 year unlimited mileage warranty Delphi de Carbon Performance
• Monotube high pressure gas shock absorbers
• A comprehensive range including over 300 part numbers
• Leading Edge quality product suited to luxury, sport and off-road vehicles
• Enhances original handling and performance
• Monotube technology which eliminates foaming and cavitation in the damper
• Longer working life and better cooling compared with twintube designs
• Up to 30% weight reduction compared with twin tube designs
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
oberst Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 23 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 7 Τόπος: Thessaloniki θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιούν 2002, 11:53:14 Θέμα δημοσίευσης: What about Boge |
|
|
Γεια σας! Ειμαι κάτοχος ενός 206 1.4 ΧΤ απο το 1999 και αφού του έβγαλα τα μάτια (αλλαγή όλο το σαλόνι με το αντίστοιχο απο το GT, μάσκες μπρός πίσω, φανάρια εμπρός -απο GT φυσικά-, ζαντολάστιχα της πεζό -τις πεντάκτινες ζάντες απο το 2λιτρο-) θα'θελα να σας πω την δικιά μου εμπειρία όταν αλλαξα και τις αναρτήσεις.
O λόγος που θέλησα να αλλάξω την ανάρτηση ήταν οι κλήσεις που έπαιρνε το αυτοκίνητο στις στροφές. Ήξερα ότι θα έχανα από την άνεση αλλά (πίστευα) ότι ήμουν έτοιμος να το δεχτώ. Έβαλα λοιπόν αμορτισέρ διπλής ενέργειας (αέρος /λαδιού) της BOGE, μια γερμανική εταιρεία άμεσα συνδεδεμένη με την SACHS και ελατήρια της Ολλανδικής G&Μ. Με την χρήση των ελατηρίων το αυτοκίνητο χαμήλωσε κατά 2,5-3 εκ. Αποτέλεσμα ήταν το αυτοκίνητο να μπαίνει στις στροφές με μεγάλες ταχύτητες (πάνω από 120-130 χαω) χωρίς κανένα πρόβλημα , χωρίς να παίρνει την παραμικρή κλίση στους εθνικούς δρόμους , αλλά στην κίνηση, μέσα στην πόλη, σε κάθε μικρή λακκούβα και σε κάθε μικρό «σαμαράκι» βογκούσε το αυτοκίνητο αλλά κι εγώ μαζί. Έτσι αποφάσισα να ξαναβάλω τις μανήσιες αναρτήσεις γιατί μπορεί το 206 μου να είναι από το εργοστάσιο αρκετά ψιλά το κέντρο βάρους του, μπορεί να έχει μαλακές αναρτήσεις που δίνουν κλίσης στις στροφές, αλλά πάνω απο όλα σέβομαι (και θέλω) τα νεφρά μου και σέβομαι τις αποφάσεις των ανθρώπων που δούλεψαν μέσα σε κάποια εργαστήρια πριν βγει το αυτοκίνητο στην παραγωγή. Άλλωστε δεν θα ξεχάσω όταν αγόρασα το 206 μου και έκανα τα πρώτα μεγάλα ταξίδια μαζί του την παρατήρηση κάποιων φίλων μου που συνταξιδέψαμε : ότι πρώτη τους φορά έκαναν τόσο μεγάλο ταξίδι με τόσο μικρό αυτοκίνητο και τόσο άνετα. Όποιος θέλει Πεζό που να είναι βολίδα και τραίνο ας πάει να πάρει το 106 το Rallye. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιούν 2002, 23:30:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κι όποιος θέλει Peugeot μεγαλύτερο από το 106 Rallye, πιο όμορφο ( υποκειμενικό; ), αλλά επίσης γρήγορο και με λίγα λεφτά; Τί θα πάρει;
Γι αυτό κατέληξα στο 206 1.6 16V που με 60-200 χιλιάρικα επιπλέον το κάνεις και καλύτερο από τουλάχιστον εργοστασιακό Rallye στην οδική συμπεριφορά. Υπάρχουν και λύσεις που δεν σπάνε νεφρά (ελατήρια Eibach με μανίσια αμορτισέρ). Είπες ότι είχες βάλει ελατήρια G&M που είναι Ολλανδικά. Προφανώς οι Ολλανδοί θα έχουν αρκετά "σκληρή" άποψη σε θέματα κατασκευής ελατηρίων, γιατί κι εγώ έβαλα τα Ολλανδικά Ventura Sport και παθαίνω αυτό που έπαθες κι εσύ στα νεφρά σου. Αλλά, επειδή είμαι λίγο μαζόχας θα τα κρατήσω για να ανακαλύψω ποιά αμορτισέρ τους πάνε. Ερώτηση: Τα Boge που έβαλες θεωρούντο σκληρά, μέτρια, ή μαλακά; Θεωρητικά, γιατί πρακτικά μάλλον δεν θα καταλάβαινες και πολλά λόγω σκληρών ελατηρίων. Εκτός κι αν πιάνεις πουλιά στον αέρα.... Χρειάζομαι την απάντησή σου (εάν ξέρεις) για να βγάλω κάποια συμπεράσματα για τις επιλογές μου.
Όπως θα διαπιστώσεις εάν διαβάσεις όλα τα του Forum, αλλά και τις παρουσιάσεις που θα διαβάσεις αργότερα σε ειδικό χώρο στο site, μέσα από το Club θα μπορείς να καταλήξεις σε ασφαλή συμπεράσματα για επιτυχημένη βελτίωση του 206 σου σε τομείς που σε ενδιαφέρουν.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιούν 2002, 08:22:41 Θέμα δημοσίευσης: Re: What about Boge |
|
|
oberst έγραψε: | Γεια σας! Ειμαι κάτοχος ενός 206 1.4 ΧΤ απο το 1999 και αφού του έβγαλα τα μάτια (αλλαγή όλο το σαλόνι με το αντίστοιχο απο το GT, μάσκες μπρός πίσω, φανάρια εμπρός -απο GT φυσικά-, ζαντολάστιχα της πεζό -τις πεντάκτινες ζάντες απο το 2λιτρο-) θα'θελα να σας πω την δικιά μου εμπειρία όταν αλλαξα και τις αναρτήσεις.
O λόγος που θέλησα να αλλάξω την ανάρτηση ήταν οι κλήσεις που έπαιρνε το αυτοκίνητο στις στροφές. Ήξερα ότι θα έχανα από την άνεση αλλά (πίστευα) ότι ήμουν έτοιμος να το δεχτώ. Έβαλα λοιπόν αμορτισέρ διπλής ενέργειας (αέρος /λαδιού) της BOGE, μια γερμανική εταιρεία άμεσα συνδεδεμένη με την SACHS και ελατήρια της Ολλανδικής G&Μ. Με την χρήση των ελατηρίων το αυτοκίνητο χαμήλωσε κατά 2,5-3 εκ. Αποτέλεσμα ήταν το αυτοκίνητο να μπαίνει στις στροφές με μεγάλες ταχύτητες (πάνω από 120-130 χαω) χωρίς κανένα πρόβλημα , χωρίς να παίρνει την παραμικρή κλίση στους εθνικούς δρόμους , αλλά στην κίνηση, μέσα στην πόλη, σε κάθε μικρή λακκούβα και σε κάθε μικρό «σαμαράκι» βογκούσε το αυτοκίνητο αλλά κι εγώ μαζί. Έτσι αποφάσισα να ξαναβάλω τις μανήσιες αναρτήσεις γιατί μπορεί το 206 μου να είναι από το εργοστάσιο αρκετά ψιλά το κέντρο βάρους του, μπορεί να έχει μαλακές αναρτήσεις που δίνουν κλίσης στις στροφές, αλλά πάνω απο όλα σέβομαι (και θέλω) τα νεφρά μου και σέβομαι τις αποφάσεις των ανθρώπων που δούλεψαν μέσα σε κάποια εργαστήρια πριν βγει το αυτοκίνητο στην παραγωγή. Άλλωστε δεν θα ξεχάσω όταν αγόρασα το 206 μου και έκανα τα πρώτα μεγάλα ταξίδια μαζί του την παρατήρηση κάποιων φίλων μου που συνταξιδέψαμε : ότι πρώτη τους φορά έκαναν τόσο μεγάλο ταξίδι με τόσο μικρό αυτοκίνητο και τόσο άνετα. Όποιος θέλει Πεζό που να είναι βολίδα και τραίνο ας πάει να πάρει το 106 το Rallye. |
Οberst σε καλωσορίζουμε στο board....
Οπως είπε και ο MILTELLAS δεν μας αναλύεις λίγο τα χαρακτηρηστικά των αμορτισέρ/ελατηρίων που έβαλες....για να δουμε για τι πρόκειται?
Πάντως θα ήθελα να μπω σε ένα 206 που να κοπάνει όπως λες....για να δω πως είναι....είμαι πολύ περίεργος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
oberst Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 23 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 7 Τόπος: Thessaloniki θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιούν 2002, 20:06:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για το θέμα ομορφιάς του 206 δεν το συζητάμε!Ακόμη να συνέλθω απο το πατατράκ που έπαθα όταν το είδα στις διαφημίσεις αρχές του 1999 και στην αντιπροσωπεία της Lion Hellas λίγο αργότερα. Τα Boge που έχω βάλει είναι της σειράς “Turbo” διπλής ενέργειας και θεωρούνται ως μέτρια σε σκληρότητα. Υπάρχει κι άλλη σειρά (μόνο αέρος) η οποία είναι συγκρίσιμα με τα Bilstein (τα κίτρινα) ή τα αντίστοιχα Koni & kayaba.Πάντως ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η μελέτη της Lion Hellas και συγκεκριμένα του τμήματος Peugeot Sport οι οποίοι μετά από έρευνα και με την έγκριση πιστοποίησης της Peugeot Γαλλίας έχουν ένα πολύ ενδιαφέρον πακέτο (με ρυθμιζόμενα μπροστινά αμορτισέρ) το οποίο όμως δεν γνωρίζω πόσα χρήματα χρειάζεται για να το εγκαταστήσει κανείς. Αν θέλετε να το παρακάνετε μπορείτε να αλλάξετε και την κεντρική (από τις τρεις) ράβδους στρέψης από 18-19 mm σε 22άρα για να γίνει η «ουρά» σας εντελώς άκαμπτη. Η οιαδήποτε αλλαγή μηχανικών μερών στο αυτοκίνητο μας είναι καθαρά υποκειμενική. Δεν τα αναφέρω αυτά φίλοι μου (και σας θεωρώ φίλους γιατί είστε βαρεμένοι όπως κι εγώ με το 206 σας) για να σας αλλάξω γνώμη αλλά απλά για να μεταφέρω και σε άλλους τις εμπειρίες μου. Και μιας που είπα εμπειρίες να επισημάνω ότι είμαι περισσότερο «καμένος» από τα εκάστοτε μαστόρια :mad: που κυκλοφορούν στην πιάτσα παρά από τις προσωπικές μου επιλογές στο τι θα βάλω πάνω στο αυτοκίνητο μου. Να’χουμε χρόνο να σας αφηγούμαι ιστορίες απείρου κάλους!! Όσο για οποιαδήποτε καλαισθητική αλλαγή μέσα στο αυτοκίνητο σας μπορείτε να με ρωτήσετε ότι θέλετε. Το δικό μου μέσα είναι ακριβός όπως το 2λιτρο με τα δερμάτινα-αλκαντάρα καθίσματα, τιμόνια, φανάρια προφυλακτήρες, κεραίες (ακόμη και την μπούκα από το 2λιτρο στην εξάτμιση!) . Πρόβατο με προβιά λύκου!!!!Μπορώ να σας πω και πόσο πάει το οποιοδήποτε εξάρτημα είτε καινούργιο είτε μεταχειρισμένο…Η ακόμη που θα βρείτε (στο INTERΝΕΤ) διάφορα όπως πίσω διαφανή φανάρια για το 206 στιλ LEXUS κλπ… |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Ιούν 2002, 01:59:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εφόσον τα Boge είναι μέτρια, συμπεραίνω από το αποτέλεσμα (κοπανάει) ότι τα ελατήρια είναι πολύ δυνατά για τα αμορτισέρ αυτά, οπότε μάλλον θέλεις αμορτισέρ απλής ενεργείας, αέρος, ειδικά για σπορ χρήση, κι όχι γενικής χρήσεως.
oberst έγραψε: |
Αν θέλετε να το παρακάνετε μπορείτε να αλλάξετε και την κεντρική (από τις τρεις) ράβδους στρέψης από 18-19 mm σε 22άρα για να γίνει η «ουρά» σας εντελώς άκαμπτη.
|
Εδώ αναφέρεσαι στην αντιστρεπτική ράβδο (που δεν φαίνεται). Οι άλλες δύο ράβδοι παίζουν το ρόλο που παίζουν σε άλλα αυτοκίνητα τα ελατήρια. Γαλλική συνταγή...
oberst wrote:
Δεν τα αναφέρω αυτά φίλοι μου (και σας θεωρώ φίλους γιατί είστε βαρεμένοι όπως κι εγώ με το 206 σας) για να σας αλλάξω γνώμη αλλά απλά για να μεταφέρω και σε άλλους τις εμπειρίες μου. Και μιας που είπα εμπειρίες να επισημάνω ότι είμαι περισσότερο «καμένος» από τα εκάστοτε μαστόρια που κυκλοφορούν στην πιάτσα παρά από τις προσωπικές μου επιλογές στο τι θα βάλω πάνω στο αυτοκίνητο μου. Να’χουμε χρόνο να σας αφηγούμαι ιστορίες απείρου κάλους!!
Εάν θέλεις να μας λες οδηγικές ιστοριούλες ή φιλοσοφίες ή τον πόνο σου, εκτός από τις ευκαιριακές αναφορές που μπορείς να κάνεις οπουδήποτε βρεις ερέθισμα, έχω ανοίξει στις Γενικές Συζητήσεις το Οδηγικές Αναζητήσεις για να ξεδιπλώνεσαι όποτε θέλεις να προκαλέσεις σκέψεις ή απλώς να εκφραστείς για οποιοδήποτε θέμα χωρίς να κινδυνεύεις να παρεκτρέψεις ένα topic από το θέμα του, και να χαθεί ο γενικός ειρμός των συζητήσεων. Εάν και πάλι νομίζεις ότι ένα topic δεν εκφράζει τις σκέψεις ή απόψεις ή απορίες σου φτιάξε εσύ ένα.
oberst wrote:
Τα Boge που έχω βάλει είναι της σειράς “Turbo” διπλής ενέργειας ...
...Να’...
...…...
Τι σημαίνουν αυτά; Είναι κανένα bug σχετικό μα τις φατσούλες; Ξαναγράφεις και τον τύπο των αμορτισέρ γιατί μπερδεύτηκα με τα συμβολάκια;
Καλώς όρισες φίλε και συν-οδηγέ Oberst στο 206 Club!!
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Miltellas στις Πεμ 04 Ιούλ 2002, 00:14:31, 3 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kamelos Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιούλ 2002, 14:49:21 Θέμα δημοσίευσης: H & R |
|
|
8)
Gia sas , Paidia
ego ime kainourios edo pera , alla kitazontas ta posts pou exete vali , thelo na kano mia erotisi...
Mou exoun protini elatira H & R , 3 Cm xamila. apo oti katalavaino afta ine ta kalitera gia ta amortiser pou idi forai.
esis ti lete ? posos tha kratisoun ta amortiser prin xriastou na ta allaxo?
oti dipote boithia borite na mou dosete , giati den exo idea apo afta .
thanx |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
konstantinos Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιούλ 2002, 15:40:33 Θέμα δημοσίευσης: Re: H & R |
|
|
kalws hlthes sthn parea mas...
gia poia amortiser milas ???
an milas gia ta mama tote as apanthsoyn ep aytoy oi alloi.
Egw eimai antithetos sthn efarmogh elathria hamhlwmatos + mama amortiser.
"esis ti lete ? posos tha kratisoun ta amortiser prin xriastou na ta allaxo?"
ante to poly 3 mhnes meta pas gia nea...
"oti dipote boithia borite na mou dosete , giati den exo idea apo afta ."
pistevw oti ston xwro ayto tha breis tis apanthseis poy zhtas...
kalh diamonh loipon
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιούλ 2002, 01:36:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kalosirthes Kamelos (grigoros eisoun ) To mono pou mporo na po kai na antiparatheso ston filo p206cfu einai pos forao EIbach elatiria xamilomatos 3.5 cm me mama anartisi edo kai 6 mines peripou kai fenonte na doulevoun mia xara. Tora an exeis ta lefta too idaniko tha itan na paris ena kit amortiser-elatiria ta opoia na einai kai rithmizomena kai na exei to kefali sou isixo. Omos an exeis valthi toso poli na xamilosis to autokinito skeptomenos akoma kai ena kit amortiser apo toso noris e tote re adefe vale ena zeugari elatiria kai akoma kai an spasoun ti eigine pires paratasi 3-4-5-6...mines gia na valis nea amortiser.
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιούλ 2002, 18:04:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλως ορισες kamelos,
κι εγω εχω χαμηλωσει το 206 κρατωντας τα μαμα αμορτισερ, εδω κι 7 μηνες περιπου.
Παρατηρησα ενα εντονο "μαλακωμα" της αναρτησησς που την κανει ιδιαιτερα ανετη οχι τοσο στιβαρη ομως.
επισης σε μεγαλες ταχυτητες >70χλμ/ω αν πεσεις σε "κενο" δηλ καποια ανωμαλια στο δρομο και μετα αμεσως λακουβα (αν δηλ το 206 σου "πεταξει") μπορει ευκολα να τερματισουν τα αμορτισερ με δυσαρεστα αποτελεσματα.
Το φαινομενο αυτο στην εθνικη οπου εχουμε μεγαλες γενικα ταχυτητες μπορει να καταντησει αρκετα επικινδυνο.
ια μεσα στην πολη με μικρες σχετικα ταχυτητες σε νορμαλ δρομους το χαμηλωμα με μαμα αμορτισερ μεχρι να κανεις μερικα χλνμ και να τα πεταξεις ειναι ενταξει για μενα.
Αλλα σιγουρα δεν ειναι η ενδεδιγμενη λυση και πρεπει να βαλεις μια σωστη αναρτηση που θα ειναι "πακετο" και θα οδηγεις ήσυχος.
Αυτα.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
broylis Μόλις έγραψα
206 1.4 XR
Ένταξη: 09 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 29
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Ιούλ 2002, 02:10:17 Θέμα δημοσίευσης: αμορισέρ |
|
|
Γειά και από 'μένα :D Θα συμφωνήσω με τον DIMIP...Καλό θα είναι ν'αλλαξεις και αμορτισέρ σε περιπτωση που θες να χαμηλώσεις το αυτοκίνητο σου...Σιγουρα είναι πιο ακριβή λύση, αλλά θα κερδίσεις σε οδική συμπεριφορά.Επίσης τις περισσότερες φορές (ακόμα και αν ο εκάστωτε έμπορος μας διαβεβαιώνει )τα νέα ελατήρια που βάζουμε στ'αμάξι μας δεν ταιριάζουν με τα μαμά αμορτισέρ και έτσι παρατηρούνται διάφορα φαινόμενα όπως...
-το αυτοκίνητο γίνεται πολύ σκληρό και χτυπάει
- γίνεται πολύ απότομο και απρόβλεπτο
-τα μαμά αμορτισέρ υπολειτουργούν και σε λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα καταστρέφονται...
Μετά απο ολα αυτά πιστεύω να βοήθησα λίγο ως προς την απόφαση σου :D |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kamelos Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Ιούλ 2002, 12:34:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sas efxaristo poli paidia , nomizo oti tora exo kapia idea to ti tha kano . malon tha paro ena kit (elatiria & amortiser).Alla tora exo tin eksis erotisi..
Ti marka na paro k poso pane afta ?
thanx |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|