Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
konstantinos Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Μάϊ 2002, 14:16:22 Θέμα δημοσίευσης: 206 Αναρτήσεις |
|
|
Πολλοί απο εμάς αναρωτιόμαστε γιατί να χρειαστεί να αλλάξω ανάρτηση αφού όπως είναι το αμάξι απο το εργοστάσιο είναι μια χαρά.
Εάν χρειαστεί να αλλάξω θα γίνει μόνο όταν χρειαστεί, δηλαδή κλείσει ο κύκλος της ζωής της.
Μια ακόμη ερώτηση που κάνουμε όλοι μας πιστεύω είναι, γιατί να πειράξουμε κάτι που ο Γάλλος έχει σπαταλίσει εκατομύρια ευρώ στα διάφορα τμήματα (πριν φτάσει στην παραγωγή το αυτοκίνητο) για να σχεδιάσει μια ανάρτηση που θα είναι ασφαλή - σίγουρη και ικανή για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Ε λοιπόν, σε όλα αυτά θα ανοίξουμε την καρδιά μας και εγώ πρώτος για να πω τι με έσπρωξε να βγάλω "άχρηστη" πριν την ώρα της την ανάρτησή μου.
Και ξεκινάω...
1. Σίγουρα πίστευα και πιστεύω πως η βιομηχανίες αναρτήσεων (ναι για βιομηχανίες πρόκειται) κάνουν πολύ καλύτερη δουλειά απο το ανίστοιχο τμήμα της κάθε Peugeot.
2. Ηθελα, θέλω και θα θέλω το κάτι παραπάνω για το αυτοκίνητό μου και στο τομέα των αναρτήσεων.
3. Αισθητικά, είναι πολύ πιο όμορφο το 206 "στημμένο" με after market αναρτήσεις (δηλ. χαμηλωμένο)
4. Πιστεύω πως με after market αναρτήσεις το 206 γίνεται ακόμη πιο παιχνιδιάρικο (ξέρετε όλοι τι εννοώ... για την ουρά του μιλάω) χωρίς να αλλοιώνεται η εν γένει συμπεριφορά του (πατάω -> κρατάει, αφήνω -> γυρνάει).
Αν κάτι νομίζετε οτι ξέχασα ή διαφωνείτε με τα παραπάνω εδώ έιμαστε για να το συζητήσουμε
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Μάϊ 2002, 14:56:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με ολο τον σεβασμο και την εκτίμηση να συμπληρώσω & εναν 5ο λόγο που μπορεί να βγει (ή να βγάλεις) άχρηστη η ανάρτηση πριν την ώρα της.
Ιδου:
Νο5. Να είσαι σιδεροφάγος
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάϊ 2002, 03:57:54 Θέμα δημοσίευσης: Exo frikari..... |
|
|
:mad: Exo frikari. Re opou kai na rotiso (topiases to iponooumeno Vini ) gia to an kseri kanis ti soi anartisis einai i H&R den exo lavi apantisi. An den kseri kapios toulaxiston as mou pi gia ta bilstein ta PSS :D
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάϊ 2002, 08:53:11 Θέμα δημοσίευσης: H&R.... |
|
|
Nikel το έπιασα το υπονούμενο....
Λοιπόν εγώ ξέρω ότι οι Η&R είναι γερμανικές που χρησιμοπούνται στο ΝΑSCAR τουρισμού. Είναι από τις καλύτερες στο εμπόριο....και τουλάχιστον τα ελατήρια τα χαρακτηρίζουν τα χαμήλωμα χωρίς να χτυπάει το αυτοκίνητο. Το κακό είναι ότι χαμηλώνουν 4-5 εκατοστά το οποίο θερωρώ ότι είναι καταστροφικό για τα εργοστασιακα αμορτισέρ.
Οσο αφορά τα ΚΙΤ αμορτισερ-ελατήρια πιστεύω ότι θα είναι ανάλογης αξίας.
Ενα άλλο καλό που έχουν είναι οι προσιτές τιμές και η ευχέρεια να τα βρεις στην αγορά σε σχέση με κάποιες άλλες μάρκες π.χ. de carbon ή avon κλπ....
αυτά από μένα για τα H&R..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάϊ 2002, 12:42:05 Θέμα δημοσίευσης: ............... |
|
|
Vini tis times ton De Carbon & Avo den tis ksero pantos to monadiko kit pou iparxi se H&R gia to 206 kai to opio einai rithmizomeno kathipsos kai me texnologia upside-down ( ti einai auto den ksero) kistizei topothetimeno 380 xiliades 8O
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάϊ 2002, 13:08:18 Θέμα δημοσίευσης: Τιμές |
|
|
Kαι όμως η τιμή αυτή είναι από τι χαμηλότερες....οι υπόλοιπες μάρκες πάνε από 350000 και πάνω για φουλ συστήματα....
Εκανα και ένα λαθάκι....το δικο μας το χαμηλώνει 3 εκατοστά το απλό προοδευτικό ελατήριο της H&R...και θεωρείται το ιδανικότερο για τα μαμά αμορτισέρ μας....
Νομίζω όμως ότι ο ΜΙLTELLAS κάτι θέλει να πει για τα H&R γιατί είχε διατυπώσει αντίθετη άποψη όσο αφορά τα απλά ελατήρια.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
konstantinos Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάϊ 2002, 13:20:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η άποψη μου είναι, οτι πριν αγοράσουμε κάτι θα πρέπει να το δοκιμάσουμε κάπως...
Αυτό όμως πως μπορεί να γίνει με τις αναρτήσεις???
Καλό θα ήταν λοιπόν να βρούμε κάποιο "ομοϊδεάτη" που έχει αλλάξει την ανάρτησή του με κάποια after market ανάρτηση και να του ζητήσουμε πληροφορίες αλλά ακόμη και μια βόλτα με το 206 του.
Εγω λοιπόν που έχω αλλάξει και έχω μια μικρή εμπειρία απο μια after market λύση παράθεσα στο αρχικό message του topic τις απόψεις μου.
Εχω βάλει bilstein sport σε συνδιασμό με eibach ελατήρια (-3.5 cm).
Οι εντυπώσεις που εχω είναι πάρα πολύ καλές.
Δεν έχω δοκιμάσει άλλο 206 με after market λύσεις για να υπάρχει σύγκριση.
Η τιμή τους μαζί με την εργασία πήγε στις 320.000 δρχ με αποδήξεις και εγγυήσεις των εταιριών.
Η ενγένει συμπεριφορά του 206 δεν άλλαξε ριζικά, αυτό που βελτιώθηκε είναι οι σαφώς μικρότερες κλίσεις στις στροφές (δεν σε τρομάζει πια).
Το φρενάρισμα έγινε κατά πολύ καλύτερο. Το αυτοκίνητο δεν μουτριάζει σε κάθε φρενάρισμα. Οι τροχοί δεν μπλοκάρουν για ψύλου πήδημα.
Η ουρά του αυτοκινήτου έγινε πιο "παιχνιδιάρα" και το βασικότερο που όλοι θέλετε να ακούσετε ... το αυτοκίνητο δεν τρίζει μετά απο 32000 km
Αν με ρωτούσατε αν "τελειώσουν" οι αναρτήσεις που έχω τι θα έβαζα...
θα έλεγα δεν ξέρω, θα έψαχνα πάλι απο την αρχή... απλούστατα για τον λόγο οτι με συναρπάζει το ψάξιμο αυτό καθαυτό χωρίς βέβαια να γίνεται αυτοσκοπός...
Πιστεύω να σας βοήθησα έστω και λιγάκι...
ps τα παραπάνω δεν είναι λόγια με σκοπό την διαφήμιση κάποιου προϊόντος, αποτελούν προσωπικές απόψεις και εμπειρίες...
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator
Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάϊ 2002, 13:28:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Καλό θα ήταν λοιπόν να βρούμε κάποιο "ομοϊδεάτη" που έχει αλλάξει την ανάρτησή του με κάποια after market ανάρτηση και να του ζητήσουμε πληροφορίες αλλά ακόμη και μια βόλτα με το 206 του. |
Εγώ που σκέφτομαι να αλλάξω ελατήρια/αμορτισέρ μετά το καλοκαίρι,
θα μου δώσεις το αμάξι σου να το δοκιμάσω?
:evilbat: :evilbat:
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
konstantinos Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάϊ 2002, 13:36:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αγαπητέ Chatasso (αγαπητέ... τέλος πάντων) το ρητό το ξέρεις...
πια πράγματα δεν δανείζονται...
είπα για βόλτα και οχι για ειδικές διαδρομές...
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάϊ 2002, 14:34:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναί ναί! όποιος βάλει aftermarket αναρτήσεις να δώσει το αυτοκίνητό του σε μένα (ή στον pugsang) να το δοκιμάσει!
Θα μάθω και εγώ αν είναι καλές και ο ιδιοκτήτης του...
p206cfu η σειρά σου να το δώσεις.......
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάϊ 2002, 18:59:28 Θέμα δημοσίευσης: Βοηθεια |
|
|
Και τωρα παρακολουθηστε το test drive του αυτοκινητου σας υπο τον φιλτατο sidobre.Παμε λοιπον:
:D
Tελος δοκιμης :mad:
η επομενη συσκευη σας που δοκιμαζει ο Sidobre μετα το λιγο ατυχο τεστ με το 206 :microwave: <----SIDOBRE
Μην πειτε μετα οτι δεν σας προειδοποιησα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
jimlock Μέλος
quartz grey 206 XS 1.6 16V..
Ένταξη: 14 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 151 Τόπος: all over the place..
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάϊ 2002, 20:26:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
entaxi re pedia ..ean den thelete na to dosete stous sidobre ke pugsang..
iparhi ke o miltellas.....
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάϊ 2002, 21:14:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΑΚΟΥΣΑ ΠΩΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΔΑΝΕΙΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ.
ΛΟΙΠΟΝ ΚΙ ΕΓΩ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ .
ΠΑΡΕΧΩ ΕΓΓΥΗΜΕΝΟ ΣΚΙΣΙΜΟ ΤΟΥ 206 ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΙΝΩ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΣ REPORT ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΟΚΙΜΗ.
ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ.
NIKEL ΤΑ UPSIDEDOWN ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ . ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΝΤΕΣΤΡΑΜΕΝΑ.
ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΙΘΑΝΩΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ. (ΘΑΛΑΜΟΙ-ΛΑΔΙΑ-ΒΑΛΒΙΔΕΣ.ΚΛΠ).
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάϊ 2002, 21:18:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMIP έγραψε: | ΑΚΟΥΣΑ ΠΩΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΔΑΝΕΙΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ.
ΛΟΙΠΟΝ ΚΙ ΕΓΩ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ .
ΠΑΡΕΧΩ ΕΓΓΥΗΜΕΝΟ ΣΚΙΣΙΜΟ ΤΟΥ 206 ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΙΝΩ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΣ REPORT ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΟΚΙΜΗ.
ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ.
NIKEL ΤΑ UPSIDEDOWN ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ . ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΝΤΕΣΤΡΑΜΕΝΑ.
ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΙΘΑΝΩΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ. (ΘΑΛΑΜΟΙ-ΛΑΔΙΑ-ΒΑΛΒΙΔΕΣ.ΚΛΠ). |
Upside down απ'όσο ξέρω είναι μόνο τα πίσω αμορτισέρ του 206. Μάλλον σε αυτή την περίπτωση (μόνο) ο γάλλος ξέρει γιατί είναι ανάποδα.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Ιούν 2002, 17:41:31 Θέμα δημοσίευσης: ...για δέσιμο |
|
|
jimlock έγραψε: | entaxi re pedia ..ean den thelete na to dosete stous sidobre ke pugsang..
iparhi ke o miltellas.....
|
Jimlock ευχαριστώ για την αναγνώριση αλλά όπως βλέπεις έχουμε γεμίσει εδώ μέσα με τρελλούς πιλότους με 206. Όλοι για δέσιμο. Αλλά πάντα τελικά υπάρχει κι ένας τρελλότερος.
Αλλά είπαμε, εμείς δεν κάνουμε τέτοια πράγματα αφού ως γνωστόν οι επιδείξεις και οι κόντρες διώκονται από το νόμο... Καλά που υπάρχουν οι πίστες και τα περιοδικά και μάθαμε ότι το 206 (& το 106) είναι υπερστροφικό και αν χαμηλώσει, ελεγχόμενο κατά βούληση. Όχι ότι γουστάρουμε γκάζια αφού δεν είναι σωστό να μας τρέφουν τέτοια συναισθήματα, αλλά απλά θέλουμε να μάθουμε να οδηγούμε με ασφάλεια για την αποφυγή των ατυχημάτων. Έχω και μια ωραία ιδέα να προτείνω στους πολιτικούς μας για να σταματήσουν μια για πάντα τα τροχαία λόγω υπερβολικής ταχύτητος: Να βάλουνε ηλεκτρονικά ελεγχόμενο από δορυφόρο κόφτη σε όλα τα αυτοκίνητα. Αλλά είμαι σίγουρος πως αυτό το έχουν ήδη σκεφτεί και θα ανυπομονούν να μας το ανακοινώσουν. Αλλά (προς έκπληξή τους), επειδή έχω την αίσθηση ότι τα τροχαία δεν θα μειωθούν καθόλου ούτε κι έτσι, έχω να τους προτείνω κάτι πιο δραστικό: Να καταργηθεί η κυκλοφορία των αυτοκινήτων στους δρόμους. Και για να μην κλείσουν τα εργοστάσια, να συνεχιστεί η πώλησή τους μόνο σαν διακοσμητικά: Αυτοκίνητο κουζίνας, σαλονιού, τουαλέττας, χωλ, αλλά και κρεββατοκάμαρας ως ερωτικό βοήθημα. Αλλά επειδή προβλέπω ότι θα έχουμε ακόμη κι έτσι ατυχήματα (ειδικά στην έκδοση κρεββατοκάμαρας) τους προτείνω να καταργήσουν τους ανθρώπους για να μείνουν και τα αυτοκίνητα στην ησυχία τους και να μπορέσουν επιτέλους οι πολιτικοί (και οι από πίσω τους) να απολαμβάνουν έναν ήρεμο, ξένοιαστο κόσμο γεμάτο νομοταγή αυτοκίνητα χωρίς πλέον τον κίνδυνο οποιουδήποτε ατυχήματος. Αυτό είμαι σίγουρος πως το έχουν επίσης σκεφτεί.
Αυτό όμως που φαίνεται ότι δεν έχουν σκεφτεί είναι ότι χωρίς εμάς θα φαγωθούν μεταξύ τους γιατί η πείνα για κονόμα είναι αχαλίνωτη στους κύκλους τους.
Λοιπόν, τελικά λέω να ανοίξω και ένα topic αυτοκινητιστικής Φιλοσοφίας. Ή μήπως προτιμάτε να σπάμε τη ρουτίνα με τέτοιες παρεβολές στα υπάρχοντα topic; Ή και τα δύο;
Vini, τα H&R των 3εκ είναι γραμμικά, τουτέστιν κούτσουρα, των 5εκ είναι προοδευτικά. Ετσι με διαβεβαίωσε ο βελτιωτής μου, όσο και αν λογικότερο θα μου φαινόταν το αντίστροφο. Η H&R σίγουρα ξέρει καλύτερα.
Εγώ όπως έχω πει έβαλα προοδευτικά της Ολλανδικής Ventura 3.5εκ, χωρίς αλλαγή αμορτισέρ με ένα κλικ κούρντισμα πίσω και το αυτοκίνητο χαμήλωσε ήδη αρκετά (>3,5εκ μπρος-πίσω). Πιστεύω ότι τα 5εκ θα είναι βασανιστικά για τον οδηγό χαμηλά (Ελληνικοί δρόμοι γαρ). Επιφυλάσσομαι για ένα review (αλα Miltellas) όπως ο Vini μου είχε προτείνει. Μόλις σχηματίσω μια σφαιρικότερη άποψη φυσικά. Σε τι μορφή να το στείλω (txt, html, doc) και πού; Όποιος θέλει να μάθει τις μέχρι τώρα εντυπώσεις μου μπορεί φυσικά να ρωτήσει. Σημείωση: Τα Premium Contact τώρα ξεμπροστιάστηκαν, δεν σηκώνουν τη σκλήρυνση της ανάρτησης. Ίσως τα Sport Contact να ταίριαζαν καλύτερα στην περίπτωση. Μή βαράτε...
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι τα Premium είναι καλά ελαστικά, με τη μανίσια όμως ανάρτηση.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Ιούν 2002, 08:27:19 Θέμα δημοσίευσης: Re: ...για δέσιμο |
|
|
[quote="Miltellas
Vini, τα H&R των 3εκ είναι γραμμικά, τουτέστιν κούτσουρα, των 5εκ είναι προοδευτικά. Ετσι με διαβεβαίωσε ο βελτιωτής μου, όσο και αν λογικότερο θα μου φαινόταν το αντίστροφο. Η H&R σίγουρα ξέρει καλύτερα.
Εγώ όπως έχω πει έβαλα προοδευτικά της Ολλανδικής Ventura 3.5εκ, χωρίς αλλαγή αμορτισέρ με ένα κλικ κούρντισμα πίσω και το αυτοκίνητο χαμήλωσε ήδη αρκετά (>3,5εκ μπρος-πίσω). Πιστεύω ότι τα 5εκ θα είναι βασανιστικά για τον οδηγό χαμηλά (Ελληνικοί δρόμοι γαρ). Επιφυλάσσομαι για ένα review (αλα Miltellas) όπως ο Vini μου είχε προτείνει. Μόλις σχηματίσω μια σφαιρικότερη άποψη φυσικά. Σε τι μορφή να το στείλω (txt, html, doc) και πού; Όποιος θέλει να μάθει τις μέχρι τώρα εντυπώσεις μου μπορεί φυσικά να ρωτήσει. Σημείωση: Τα Premium Contact τώρα ξεμπροστιάστηκαν, δεν σηκώνουν τη σκλήρυνση της ανάρτησης. Ίσως τα Sport Contact να ταίριαζαν καλύτερα στην περίπτωση. Μή βαράτε...
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι τα Premium είναι καλά ελαστικά, με τη μανίσια όμως ανάρτηση.[/quote]
Miltellas....φίλε το έψαξα με τα H&R και μάλλον κάνεις κάποιο λάθος....και στο site της H&R
http://www.hr-spezialfedern.de/
αναφέρεται καθαρά ότι όλα τα ελατηρια της είναι προοδευτικά....και μετά από ερωτήσεις που έκανα σε 2 μαγαζιά "με έκραξαν" όταν άκουσαν την άποψη ότι δεν είναι προοδευτικά...
Πάντως κυκλοφορεί πολύ η άποψη ότι είναι τα ιδανικότερα "μαλακά" ελατήρια χαμηλώματος.... που το χαμηλώνουν 3εκατοστά....
Τώρα όσο για το δικό σου χαμήλωμα...3,5εκατοστά δεν είναι πολλά? Το POWER DRIVE για το δικό μας δηλώνει καθαρά ότι απαγορεύεται το χαμήλωμα πάνω από 2,5 με 3 εκατοστά...
Για πείτε ρε παίδες απόψεις.....
Εγώ μάλλον πάω για τα H&R....εφόσον μου δώσει το ΟΚ. ο ΝΤΑΣΙΟΣ περί εγγυήσεων και τα ρέστα...
Επίσης στην
http://www.tirerack.com/suspension/tests/eibach_hr_rd.htm
μπορείτε να δείτε μια καλή σύγκριση μεταξύ ΕΙΒΑCH και Η&R...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Vini στις Κυρ 02 Ιούν 2002, 09:38:18, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Ιούν 2002, 09:05:02 Θέμα δημοσίευσης: HR Analysis |
|
|
Και επειδή όπως έχει ειπωθεί και στο παρελθόν ότι τα ψειρίζω τα πράγματα...
Από την http://www.hrsprings.com/
βρήκα τα εξής:
HR Analysis
H&R Special Springs offers 3 different stages of spring kits, 2 stages of matched shock and spring packages, wheel spacers, a large selection of 60mm (2.3") race springs, as well as numerous special order racing applications. OE Sport Springs are a Stage 1 modification which means that they provide minimal lowering level and a just slightly more aggressive stance. The Sport Spring kit is a Stage 2 modification and offer a more styling appearance and increased stiffness of 25-30%. The Race Springs are a Stage 3 modification and provide extreme lowering as well a much firmer, higher performance ride.
The H&R Special Springs Cup Kit and Coil Over packages are matched shock and spring sets that are tuned for extremely high performance handling yet still maintain a very compliant ride quality. The Stage 3.5 Cup Kit package differs from the Stage 4 Coil Over package in adjustablitiy and intended use. Cup Kits are a performance street suspension that offers lowering of 2" or greater and have a fixed ride height, whereas Coil Overs are inteded for high performance street use as well as light track use and offer adjustable lowering of 1-3" or 3-5" lowering based upon the kit and application. More radical full race kits are available.
STAGE 1 - OEM Sport Springs
These are an H&R exclusive: Springs that lower your car subtly, to give it a slightly more aggressive stance, but without giving it an overly radical appearance. Spring rates are tuned to enhance front-to-rear balance and street handling performance, (generally about 15-20% stiffer than stock) while retaining a level of ride comfort that's equal to or better than stock. Why not have it all?
STAGE 2 - SPORT SPRINGS
When you want to get serious, H&R Sport Springs are the hot setup. These are our most popular springs - they lower your machine an average of 1.5 - 2.0 inches (depending on make and model) for improved handling, better aerodynamics and a simply outrageous look. Each spring is tuned for that elusive combination of shifter-kart handling and a controlled, yet comfortable ride (about 25-30% stiffer than stock).
STAGE 4 - RACE SPRINGS
For the driver who wants the ultimate in handling - and an over-the-top, highly aggresive look - H&R Race Springs are the perfect solution. We recommend that you match these dynamic, race-spec springs (from 50 to 100% stiffer than stock) with high-quality, sport-tuned dampers for optimum handling. Also, going this low means you'll need special camber-adjusting components to keep your alignment in line. Just ask your H&R Specialist for advice. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Ιούν 2002, 09:39:05 Θέμα δημοσίευσης: Γβρμ#@γμτ&#@ |
|
|
Τον βελτιωτή μου να τον γδάρω τώρα ή μετά;
Αλλά της φυλακής τα σίδερα από μέσα είναι χειρότερα οπότε θα τον κράξω μόνο.
Καλά που έχουμε και το Club.
Θα τον πω ότι έχω υποστήριξη από το 206 Club για να με προσέχει άλλη φορά. Και θα το λέω και όπου πάω για να μη νομίζουν ότι θα μπορούν να με ξεγελάνε.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Ιούν 2002, 09:51:30 Θέμα δημοσίευσης: Διευκρίνηση... |
|
|
Ρε συ MILTELLAS πόσο καιρό το έχεις το δικό σου? Με την εγγύηση τι έκανες που αλλαξες ελατήρια? Εχει λήξει η δικιά σου?? Στην PEUGEOT τα έβαλες?
Πάντως πρέπει να ομολογήσουμε ότι από εδώ όλοι μαθαίνουμε πολλά πράγματα....αν και γίνομαστε και "ψείρες" ορισμένες φορές από την πολύ ανάλυση και το πολύ ψάξιμο....
Αλλά εμείς έτσι την βρίσκουμε.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|