PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Βαλβολίνες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... , 25, 26, 27  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Οκτ 2007, 18:51:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από ρουλεμάν κατέβασα σασμάν την 2η φορά στα 97200χλμ μετά την οποία πρωτοέβαλα την MTG που την ξανάλλαξα πάλι με MTG για να δω πώς πήγε στα 117000χλμ (δλδ μετά από ~20000χλμ απλώς πέταξα βαλβολίνη σε αρίστη -σχεδόν καινούρια- κατάσταση). Τα ρουλεμάν έχουν ένα όριο ζωής κι από ό,τι φαίνεται καί σε μενα καί στον Παναγιώτη την άκουσαν στα ίδια χλμ περίπου.

Για να μην λέω αποσπασματικά πόσα έκανα με την τάδε και πόσα με την δείνα βαλβολίνη, και για να μην μοιάζω σαν να βγάζω βιαστικά συμπεράσματα, ιδού το ιστορικό του σασμάν μου έως σήμερα μετά σχολίων (από το "PAYBOOK" του αυτοκινήτου):
29/05/2001 0χλμ μαμίσια βαλβολίνη
Μετά τα 10000χλμ η λειτουργία του σασμάν χειροτέρευε ολοταχώς. Στις γρήγορες αλλαγές το σασμάν κάποιες φορές γρατζουνούσε και ειδικά το κατέβασμα 3η σε 2α συμπεριείχε και ενοχλητικό γρατζούνισμα.
07/11/2002 29500χλμ Tranself TRZ 75W80 GL-4
Εντυπωσιακή βελτίωση λειτουργίας, σασμάν καλύτερο από καινούριο. Μόνο στο κατέβασμα 3ης-2ας παρέμεινε ένα ελαφρό γρατζουνισματάκι.
23/09/2003 49300χλμ TOTAL BV 75W80 GL-4
Χειρότερη η λειτουργία, ξανάκουσα τα γρανάζια να χτυπάνε σε γρήγορες αλλαγές σε οποιαδήποτε ταχύτητα, κάτι που με την TRZ ήταν παρελθόν. Η 3η σε 2α έγινε μέγα πρόβλημα και απλά το απέφευγα τελείως στις υψηλές σαλ, μόνο στις χαμηλές κάτω από 3000σαλ που ήταν πιο ανεκτή η κατάσταση.
11/02/2004 56400χλμ ELF Tranself TRP 75W80 GL-4+
Η ομαλή λειτουργία επανήλθε εν μέρη. Η 3ης σε 2α παρέμεινε ως πρόβλημα, ο μοχλός ήδη έμοιαζε με καλαμάκι σε φραπέ. Το σασμάν έχει όντως πρόβλημα.
30/11/2004 71300χλμ TOTAL BV 75W80 GL-4 μετά από ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΣΑΣΜΑΝ
Η μαμοβαλβολίνη μπήκε αφού πρώτα κατέβηκα το σασμάν για επισκευές. Ο μηχανικός απεφάνθη ότι είμαι πολύ βίαιος και να σταματήσω τα σπασίματα από 1η σε 2α. Ούτως η άλλως τα είχα σταματησει γιατί έβλεπα ότι δεν πήγαινε άλλο έτσι. Μέχρι και ο πρωτεύων άξονας είχε κάνει τζόγο. Εκεί απλώς πρόσθεσε μία ροδέλα για να μειώσει τις μετακινήσεις του (έτσι παραμένει και σήμερα αλλά χωρίς πρόβλημα). Αλλάχτηκαν και κάποια συγχρονιζέ αλλά δεν τα κατέγραψα. Το σασμάν επανήλθε σε μάλλον άριστη κατάσταση (ήταν μαύρο χάλι πριν). Αναγκαστικά έβαλα BV καθότι δεν βρήκα TRP και δεν είχε ακόμη εισαχθεί η MTG ούτε και η MTL.
24/10/2005 89000χλμ ELF Tranself TRP 75W80 GL-4+
Το σασμάν πάλι άρχισε να παραπαίει. Το συγχρονιζέ 3ης προς 2α την ξανάκουσε. Κάτι έκανε και θόρυβο εντός. Η αλλαγή από BV σε TRP ξαναέδειξε για πολλοστή φορά ότι η BV είναι φορέας καταστροφής και η TRP η φορέας σωτήριας λύσης. Το σασμάν δούλεψε αισθητά καλύτερα αλλά δυστυχώς δεν λύθηκαν τα προβλήματα.
21/02/2006 94400χλμ Militec-1
Το συγχρονιζέ 2ας-3ης (ξανα)χτυπούσε και έν μόνιμος θόρυβος ακουγόταν ξεκάθαρα από το σασμάν (ρουλεμάν πρωτεύοντος - εάν θυμάστε ο πρωτεύων την είχε "ακούσει" και ίσως το ρουλεμάν αναπόφευκτα την "άκουσε" κι αυτό). Έριξα το ενισχυτικό μετάλλων Militec-1 μπας και κάνει κάτι. Τελικά, παρότι γλύκανε τους ήχους οι θόρυβοι συνεχίζονταν και η επισκευή παρέμεινε ως αναπόφευκτη επιλογή.
02/05/2006 97200χλμ AMSOIL MTG 75W90 GL-4 μετά από ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΣΑΣΜΑΝ
Το σασμάν κατάβηκε και επισκευάστηκε. Αλλάχτηκαν καί τα δύο εσωτερικά ρουλεμάν, καθώς και τα περισσότερα συγχρονιζέ. Πολλή δουλειά κι αυτή τη φορά. Η βαλβολίνη ήταν κατράμι σε τραγική κατάσταση με άφθονο γρέζι παντού. Με τον πρωτεύων δεν κάναμε κάτι, την έχει "ακούσει" και το κέλυφος, οπότε όσο πάει. Όμως τελικά, μετά την επισκευή, απέκτησα λειτουργία σασμάν που δεν την είχα δει ούτε καινούρια. Μόνο μία παραξενιά εντόπισα: Το και πάλι καινούριο συγχρονιζέ 2ας-3ης στις αργές αλλαγές ακουγόταν ανεπαίσθητα ή μάλλον το αισθανόμουν στο μοχλό. Όταν το πλάκωνα στις γρήγορες σταματούσε. Μετά από περίπου 6 μήνες σταμάτησε. Δεν επανήλθε ποτέ η "παραξενιά", ούτε κι όταν ξανάλλαξα βαλβολίνη στις 117000χλμ.
Αυτό όμως που με χαροποίησε περισότερο είναι ότι για πρώτη φορά στην πίστα Αιγινίου με τα συνεχή κατεβάσματα 3ης σε 2α το σασμάν μου δεν διαμαρτυρήθηκε ποτέ. Να προσθέσω ότι ούτε οι αλλεπάλληλες διαρκείς αλλαγές έδειχναν κάποια "κούραση" στο σασμάν, όπως ακριβώς είχα διαπιστώσει και με τον κινητήρα όταν χρησιμοποιούσα τα λιπαντικά κινητήρα του ίδιου παρασκεαυστή.
25/05/2007 117000χλμ AMSOIL MTG 75W90 GL-4
Περισσότερο από περιέργεια την άλλαξα. Είχα και ένα διαρκή φόβο μήπως παρέμεινε κάποιο γρέζι από την προηγούμενη επισκευή (είχαμε όμως παρατηρήσει ένα-ένα τα τμήματα και το κέλυφος πριν το ξανακλείσουμε). Πρώτη φορά πέρασα τόσο όμορφη περίοδο με το σασμάν μου. Η βαλβολίνη βγήκε ολοζώντανη με διατηρημένο ξανθό χρώμα με ένα ελαφρύ γκριζάρισμα εντός της, χωρίς ίχνος ρινισμάτων ούτε στην υφή της ούτε και στην μαγνητική τάπα. Η λειτουργία με την καινούρια δεν άλλαξε, συνεχίστηκε όπως πριν (άριστα) και συνεχίζεται το ίδιο έως σήμερα στα 123000χλμ (και βάλε αλλά για ακριβώς πρέπει να κατέβω να δω στο ταχύμετρο).

Νομίζω ότι η έκθεση της πορείας του σασμάν μου μπορεί να βοηθήσει στην έκδοση κάποιων στοιχειωδών συμπερασμάτων αλλά και να αποτρέψει στην έκδοση βιαστικών συμπερασμάτων. Μιλάμε για μαμίσιο σασμάν από 206 1.6 16V 2001 όπου τίποτα δεν έχει πειραχθεί (πέρα από τα ανταλλακτικά που αλλάχτηκαν κατά τις δύο επισκευές). Δεν έχει αλλαχθεί κορωνοπήνιο και κυρίως δεν έχει εγκατεστημένο κανενός είδους μπλοκέ. Η δε χρήση του ήταν αυτή που αναγκαστικά γίνεται από οδηγό που πηγαίνει παντού σβέλτα έως εξαιρετικά γρήγορα. Αργές αλλαγές δεν έχει δει αυτό το σασμάν. Άρα ένας συνετός στην οδήγηση δεν πρόκειται να δει στο δικό του αυτά που έχω δει στο δικό μου, ακόμη κι αν χρησιμοποιεί μονίμως την βαλβολίνη της αντιπροσωπείας (TOTAL ή SHELL) που οι "γρήγοροι" έχουμε απορρίψει μετά από πολύ "πόνο".

Το πλέον σίγουρο είναι ότι άπαξ και μία μηχανική κατασκευή πάρει την κατιούσα τίποτα δεν την σταματά παρά μόνο μπορεί να επιβραδύνει (για απροσδιόριστο κάθε φορά χρόνο) την καθοδική πορεία.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Οκτ 2007, 19:39:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Θεωρητικά (γιατί πρακτικά πρέπει να το δούμε για να είμαστε σίγουροι ... και πραγματικά δεν θέλω...) τι θα μπορούσε να πάθει το σασμαν μας (ΜΑ και ΒΕ έχουν ιδιας συστασης υλικά άραγε?) αν του βάζαμε την Silkolene Silktran Syn 5 που προτίνει η Quaife.

Εννοώ "τι χειρότερο" από το να έχει μια gl4 που τελικά διαλύεται και δεν προστατευει??

Ιδού η απορία... Confused

Έχω τον ίδιο προβληματισμό για εσάς. Πίστεψέ με Μάνθο, έχω προβληματιστεί. Η MTG ήταν δική μου πρόταση για εσάς με το Quaife ως ισχυρή GL-4 (φοβόμουν από τότε τα δόντια του γραναζωτού σε συνδυασμό με την πρόταση για GL-5 της ATB και σκέφτηκα ότι η ισχυρότερη GL-4 που γνωρίζω θα αντέξει άνετα την σύνθλιψη από το γραναζωτό - μάλλον διαψεύδομαι όμως) και αισθάνομαι ευθύνη που δεν σας παρέπεμψα στην SVG της ίδιας εταιρίας φοβούμενος αυτό που περιγράφω παρακάτω: Η GL-5 και μάλιστα παχύρευστη (όπως η προτεινόμενη Silkolene) αυξάνει τις πιέσεις και τις θερμοκρασίες σε όλα τα σημεία (συγχρονιζέ, άξονες, κέλυφος, φλάντζες). Και τα σασμάν μας δεν αντέχουν και πολλά-πολλά ειδικά τα MA. Τα ΒΑ όμως είναι φτιαγμένα για μεγαλύτερες ροπές άρα θα αντέχουν και περισσότερο. Από την άλλη όμως και οι πιέσεις στα ΒΑ θα πολλαπλασιάζονται ακριβώς λόγω της άσκησης αυξημένης ροπής στα γρανάζια. Κάτι θα ξέρει η PSA που προτείνει λεπτόρευστη GL-4 τόσο στα ΜΑ όσο κα στα ΒΑ. Δυστυχώς για την σπαζοκεφαλιά μας.

Όμως (όπως πολύ σωστά προβληματίζεσαι Μάνθε) η ζημιά που μπορεί να γίνει από την χρήση μίας GL-4 όπου απαιτείται GL-5 είναι συνήθως μεγαλύτερη από το αντίστροφο (δλδ. χρήση GL-5 σε σασμάν για GL-4). Άρα από την στιγμή που έχουμε διαγνώσει σωστά και η GL-4 στο γραναζωτό την ακούει κανονικά, η μοναδική λύση είναι GL-5. Δυστυχώς όμως γνωρίζω και τον αντίλογο που τον βίωσα σε GTA. Η Alfa Romeo προτείνει 75W80 GL-4 (βλέπετε που η τεράστια ροπή σε αυτό το εμπροσθοκίνητο δεν αποτελεί αιτία ούτε για παχύρευστη ούτε για GL-5). Ο μηχανικός του έβαλε την περίφημη υπερ-βαλβολίνη της LE (80W90 GL-5). Διαφώνησα εξαρχής γιατί ακριβώς σκέφτηκα ότι μπορεί ένα δικό μας σασμάν να την αντέξει σαφώς περισσότερο λόγω άσκησης χαμηλών ποσών ροπής σε γρανάζια και άξονες, αλλά στην GTA που οι πιέσεις της LE θα πολλαπλασιάζονται μαζί με την ροπή (33-35Νm λόγω βελτίωσης) του κινητήρα τί θα γίνει; Και ο οδηγός ήταν από τους ταχύτερους και διασημότερους στην πόλη. Κοντράκιας μέχρι το κόκκαλο. Μία εβδομάδα! Μία εβδομάδα και έσπασε ο πρωτεύων απο υπερθέρμανση... Φυσικά κι εδώ πρέπει να κατανοήσουμε ότι το πρόβλημα υπόβοσκε από πριν, αλλά ταυτόχρονα ήταν και προβλεπόμενο να βγει εύκολα στην φόρα με την χρήση παχύρευστης GL-5 (που η συγκεκριμένη είναι και βαρέως τύπου κατάλληλη περισσότερο για διαφορικά μεγάλων φορτηγών, τρακτέρ κλπ παρά για σασμάν ελαφρών οχημάτων).

Πιστεύω ότι η χρήση μίας συγκριτικά λεπτόρευστης GL-5 θα βοηθήσει στην επίτευξη χαμηλότερων πιέσεων και θερμοκρασιών. Το καλό είναι ότι συνήθως (δυστυχώς όχι πάντα) οι υψηλές πιέσεις στο σασμάν προκαλούν διαρροές, οπότε μία οπτική παρακολούθηση περιοδικά ίσως προλάβει κάτι άσχημο.
Ό,τι και να βάλετε στο εξής, κάντε μία προληπτική αλλαγή στο 6μηνο, αν όλα καλά ξανακάντε στο 12μηνο κοκ. Το κόστος αλλαγών είναι σαφώς χαμηλότερο από το κόστος έστω και μίας ελάχιστης ζημιάς στο σασμάν.

Επίσης θα βοηθήσει ένα πυρόμετρο υπερύθρων. Εάν κι εφόσον βρείτε τέτοιο θα πρέπει να το δείτε μαζί με ένα μαμίσιο 206 στην ίδια διαδρομή (πχ 5 γύρες στα Μέγαρα) την θερμοκρασία και να την ασυγκρίνετε άμεσα με το δικό σας (θα κάνετε την διαδρομή μαζί με τον ίδιο ρυθμό).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Οκτ 2007, 00:56:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

to eρωτημα παραμενει

γιατι βγαινουν καταμαυρες???????????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Οκτ 2007, 02:12:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μαυρίζει από δύο κύρια αίτια: Από οξείδωση λόγω καταστροφής των προσθέτων της αλλά και λόγω ανάπτυξης υψηλών θερμοκρασιών. Αρχικά, καταστρέφονται τα πρόσθετα υψηλής πίεσης, μετά καταστρέφονται από σύνθλιψη τα υπόλοιπα που είναι πλέον απροστάτευτα (πχ αντιοξειδωτικά) και στο τέλος συνθλίβονται τα μόρια του λιπαντικού και... με τις υγείες σας το νέο μαύρο νερό "Βίκος"...

Οι υψηλές θερμοκρασίες είναι και το κύριο αίτιο που μαυρίζει γρήγορα το λιπαντικό του κινητήρα μας (ενώ το σασμάν δεν πάσχει εύκολα από θερμοκρασίες). Αλλά δεν αρκεί μόνη η υψηλή θερμοκρασία. Ένα λιπαντικό για να γίνει τελείως κατράμι πρέπει και να οξειδωθεί τελείως... Την οξείδωση την υποβοηθά η υψηλή θερμοκρασία καθεαυτή, αλλά την προκαλούν άμεσα τα ξένα κατάλοιπα, τα μεταλλικά ρινίσματα (στον κινητήρα τα περισσότερα τα μαζεύει το φίλτρο αλλά στο σασμάν δεν υπάρχει φίλτρο), η βρωμιά γενικότερα, η παρουσία νερού (ή υγρασίας), οξυγόνου κλπ. Η οξείδωση είναι αναπόφευκτη καθότι φυσιολογική, αλλά επιταχύνεται αναλόγως με την ένταση παρουσίας των παραγόντων που την προκαλούν ή την επηρεάζουν.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Οκτ 2007, 00:18:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε Μίλτο δεν σου ζητώ ευθύνη καθώς εγώ και μόνο αποφάσισα τί τελικά θα βάλω. Και έκανα λάθος που δεν το μελέτησα σωστά.
Ζήτησα την άποψή σου καλοπροαίρετα και την είπες, εγώ έχω την ευθύνη που σε άκουσα.
Δεν χρειάζεται να απολογείσαι.

Το δεδομένο πάντως είναι ένα και εμφανές.
Η Αmsoil MTG είναι ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ για τα προκείμενα κιβώτια και τη μεικτή χρήση τους.

Νομίζω ότι δεν είναι και πολύ έξυπνο να κάνουμε πειράματα και δοκιμές σε βαλβολίνες ιδίως όταν προκαλείται επανελημένως βλάβη στα κιβώτια.
Μια βλάβη που κοστίζει αρκετά εώς πολύ.

Καλό θα ήταν να συμβουλευτούμε την quaife για το τί προτείνει όχι απλά για τη χρήση του ΑΤΒ αλλά για το συνδιασμό του με τα δικά μας κιβώτια και τη μεικτή τους χρήση.
Μάνθο αφού είχες την ευθύνη της επικοινωνίας με την Βρετανική εταιρεία και καθώς τους έχουμε αφήσει αρκετά χρήματα καλό θα ήταν να επικοινωνήσεις αναφέροντας εκτενώς το πρόβλημα που προέκυψε, τους τύπους των κιβωτίων, τη μέγιστη ροπή που ασκείται από κάθε όχημα, καθώς και τη μεικτή τους χρήση (σε πίστες και δρόμο).
Πιστευώ θα μας απαντήσουν.

Απότι έμαθα η PSA έχει συγκεκριμένες απαιτήσεις-προδιαγραφές για τα κιβώτιά της.
Δεν ξέρω γιατί και πώς.
Καλό θα ήταν να στείλουμε και μία επιστολή στην psa αναφέροντας τα ίδια.
Αμφιβάλλω όμως άν απαντήσουν, ΔΕν χάνουμε τίποτα όμως.

Το καλύτερο θα ήταν να συμβουλευτούμε και κάποιον αγωνιζόμενο με τα δικά μας κιβώτια και το συγκεκριμένο μλοκέ.


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Οκτ 2007, 00:23:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
Το καλύτερο θα ήταν να συμβουλευτούμε και κάποιον αγωνιζόμενο με τα δικά μας κιβώτια και το συγκεκριμένο μλοκέ.

Μητσε μου τωρα σωθηκες. Sad
10 διαφορετικους αγωνιζομενους να ρωτησεις 10 διαφορετικες αποψεις θα παρεις!
Laughing Laughing Laughing

Εγω παντως εβαλα red line και πολλοι που εχω ρωτησει, αυτη βαζουν.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Οκτ 2007, 00:34:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια στιγμη γιατι θα χασω τον υπνο μου!
Στο αγωνιστικο εβαλα red line βαλβολινη μετα την ανακατασκευη του σασμαν.
Τις προαλλες χρειαστηκε για να κανω μια δουλεια, να αφαιρεσω τις βαλβολινες., το σασμαν απο την ωρα που μπηκαν οι βαλβολινες εχει κανει Αθηνα Δημητσανα Αθηνα κ Ραφηνα λεσχη μια φορα.
ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.Βγαζοντας τις βαλβολινες ηταν ΚΑΤΑΜΑΥΡΕΣ!
κοινως τις πεταω?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Οκτ 2007, 00:40:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:
Μια στιγμη γιατι θα χασω τον υπνο μου!
Στο αγωνιστικο εβαλα red line βαλβολινη μετα την ανακατασκευη του σασμαν.
Τις προαλλες χρειαστηκε για να κανω μια δουλεια, να αφαιρεσω τις βαλβολινες., το σασμαν απο την ωρα που μπηκαν οι βαλβολινες εχει κανει Αθηνα Δημητσανα Αθηνα κ Ραφηνα λεσχη μια φορα.
ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.Βγαζοντας τις βαλβολινες ηταν ΚΑΤΑΜΑΥΡΕΣ!
κοινως τις πεταω?


Λευτέρη εγώ τον έχω χάσει ήδη....

Στη δική μου περίπτωση δεν βγήκαν απλά μαύρες, αλλα με γρασώδη υφή και το κυριώτερο με τριχοειδής ρωγμές στην επιφάνεια ηρεμίας τους που μαρτυρά σίγουρη διάλυση των μηχανικών ιδιοτήτων τους.....

Σίγουρα δεν κάνουν καλή δουλειά(να! οι RED LINE off, τί τύπος ήταν?) αλλα το δικό σου ειναι και αγωνιστικό, κατεπεκτασην όλα δουλεύουν οριακά συνεχόμενα για αρκετό χρονικό διάστημα.
Απότι έχω δεί βάζουν και ψηγείο λιπαντικού στο κιβώτιο....


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Οκτ 2007, 00:45:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
Lef205 έγραψε:
Μια στιγμη γιατι θα χασω τον υπνο μου!
Στο αγωνιστικο εβαλα red line βαλβολινη μετα την ανακατασκευη του σασμαν.
Τις προαλλες χρειαστηκε για να κανω μια δουλεια, να αφαιρεσω τις βαλβολινες., το σασμαν απο την ωρα που μπηκαν οι βαλβολινες εχει κανει Αθηνα Δημητσανα Αθηνα κ Ραφηνα λεσχη μια φορα.
ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.Βγαζοντας τις βαλβολινες ηταν ΚΑΤΑΜΑΥΡΕΣ!
κοινως τις πεταω?


Λευτέρη εγώ τον έχω χάσει ήδη....

Στη δική μου περίπτωση δεν βγήκαν απλά μαύρες, αλλα με γρασώδη υφή και το κυριώτερο με τριχοειδής ρωγμές στην επιφάνεια ηρεμίας τους που μαρτυρά σίγουρη διάλυση των μηχανικών ιδιοτήτων τους.....

Σίγουρα δεν κάνουν καλή δουλειά αλλα το δικό σου ειναι και αγωνιστικό, κατεπεκτασην όλα δουλεύουν οριακά συνεχόμενα για αρκετό χρονικό διάστημα.
Απότι έχω δεί βάζουν και ψηγείο λιπαντικού στο κιβώτιο....

δλδ 60 ευρω βαλβολινη κρατησε μονο μια αναβαση??? Shocked
(παπι θα σε σφαξω!)
Καλα, αυριο πρωι παω να παρω την κλασσικη μοτουλ που εβαζα κ στο παλιο να τελειωνει το θεμα πριν γινει καμια μλκια με το σχεσατο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Οκτ 2007, 00:51:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λευτέρη τί τύπο MOTUL έβαζες και ποιές οι εμπειρίες σου με αυτές?
(ούτε γκόμενα να ήταν....έχω φρικάρει!!!)


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Οκτ 2007, 00:54:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
Λευτέρη τί τύπο MOTUL έβαζες και ποιές οι εμπειρίες σου με αυτές?
(ούτε γκόμενα να ήταν....έχω φρικάρει!!!)

δεν θυμαμαι τυπο, θα ρωτησω κ θα σου πω.
Παντως στο παλιο αγωνιστικο 2 χρονια που εβαζα αυτες δεν ειχε κανει ΚΙΧ!Και υποψην πως το σασμαν ηταν ηδη χρησιμοποιημενο απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Οκτ 2007, 02:20:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λευτέρη, ποιά RED LINE έβαλες; GL-4 ή GL-5; Ιξώδες;
Η RED LINE όπως και η AMSOIL παράγουν ένα κατεβατό βαλβολίνες και φυσικά η καθεμιά για συγκεκριμένη εφαρμογή. Δυστυχώς, τα πράγματα δεν είναι απλά για όσους με Quaife, αλλά ευτυχώς είμαι σίγουρος ότι θα βρεθεί λύση ανάμεσα στις τόσες πολλές διαφορτικές επιλογές.
Όμως πράγματι δεν έχουμε την πολυτέλεια για πειράματα όταν βλέπουμε από το ξεκίνημα δραματικά αποτελέσματα.
Πολύ καλή η ιδέα του ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΥ για επικοινωνίες με Quaife και PSA (πιστεύω ότι η Peugeot θα κάνει την συνηθισμένη γελοία κίνηση να μας παραπέμψει στην αντιπροσωπεία - σε μένα πάντα αυτό κάνει).
Νομίζω ότι θα βοηθούσε και μία επικοινωνία με την RED LINE όπου ο Dave δεν αφήνει κανέναν αναπάντητο (απίστευτος ο τύπος)... αλλά ίσως ήδη γνωρίζω την απάντηση: RED LINE 75W90 ή 75W90NS (GL-5) όπως έχω προαναφέρει. Δοκιμάστε να επικοινωνήσετε πάντως γιατί η γκάμα της RED LINE είναι πραγματικά μεγάλη: info@redlineoil.com


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Οκτ 2007, 06:24:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτρη η ερώτηση που λες εχει γίνει ήδη...
Πριν καν από την παραγγελία των μπλοκέ...:

Στις 01/12/2006 σε mail μου προς quaife:

Παράθεση:
Finally a question about the installation/maintenance:

Most of us (without ATB) use in our gearboxes the gear lubrication oil:

ELF TRP 75W-80 http://www.lubadmin.com/upload/produit/FichePDF/lang_1/511.pdf

4 members of PSClub.gr that already have ATB use the

Lubrication Engineers LE-703 http://www.le-inc.com/products.jsp?productID=80

Someone suggested us the AMSOIL MTG 75W90 gl-4 GrIV/V https://www.amsoil.com/storefront/mtg.aspx

You at your site talk about Silkolene Silktran SYN 75W 90 http://www.quaife.co.uk/Silkolene-Silktran-SYN-75W-90-synthetic-gear-and-transmission-oil-per-litre



Which one you consider that it is better for our BE3 and MA gearboxes, equipped with ATB?


και η απάντηση από την Quaife στις 05/12/2006 ήταν:

Παράθεση:
...I do not know about the oil you mention. We recommend the use of Silkolene products, as you have seen. If the oil grade and quality is similar, there should be no problem.

Regards,

Scott Wheeler
Quaife Sales & Marketing
www.Quaife.co.uk


Τώρα σχετικά με το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί μόνο αν εχουμε φωτογραφίες από τις καταστραμμένες βαλβολίνες μπορούμε να ψάξουμε παραπάνω, δηλαδή:

Κοιτάξτε τι συνέβει, τι μας προτίνεται.
Με τις Silkolene εχετε δει κάτι παρόμοιο?

κλπ κλπ...



Χμμμμ νομίζω ενδιαφέρον:
http://www.motul-lubricants.ca/Products/Approvals/Gear_300_Auto_3178.pdf
Motul Gear 300

Ριξτε και μια ματια εδω:
Silkolene Silktran SYN 5 Gear Oil
http://www.racerpartswholesale.com/silko3a.htm


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Οκτ 2007, 08:48:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδια αφου η quaife σας προτεινε απο την αρχη να βαλετε silkollene, γιατι δεν το κανατε παρα αρχισατε τα πειραματα? Question


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Οκτ 2007, 09:13:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Giati einai gl-5
oyzoooooo


MILTO εσυ λες δηλαδη οτι στα δικα σας σαζμαν εβγαινε ξανθια οπως καινουργια????????????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Οκτ 2007, 10:46:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι, το είδα στο δικό μου οπότε έχω προσωπική άποψη. Ξανθιά και λιγο γκριζαρισμένη εσωτερικά μετά από έναν χρόνο χρήσης (σκληρής με πίστες και ένα trackday αλλά εγώ δεν έχω γραναζωτό μπλοκέ). Ο μηχανικός μου είπε ότι μπορεί να ξαναμπεί άνετα γιατί "αυτή είναι καινούρια ρε συ!".
Την φοράνε και πολλοί άλλοι φίλοι και γνωστοί εδώ Θεσσαλονίκη (διάφορα PSA, Sunny GTi, Colt CZT, Golf V 1.6 FSi, Golf V 2.0 GTi, Alfa 156GTA, Alfa 146 1.4TS, Clio Williams - για το Williams που είναι αγωνιστικό με κορωνοπήνιο φτιαχτό από Τάνη θα το επιβεβαιώσουμε σύντομα και έχει πολύ ενδιαφέρον γιατί μου είπαν ότι το φτιαχτό κορωνοπήνιο έχει ίσια δόντια που κανονικά χρειάζεται GL-5) και όλοι δηλώνουν ευχαριστημένοι αφού η λειτουργία και το shifting όχι μόνο βελτιώθηκαν αλλά παρέμειναν και υπέροχα (στο Williams δεν μπαίνει η 3η αλλά δείχνει φουρκέτα γιατί κατά τα λοιπά όλα καλά - γι αυτό και θα ανοιχτεί το σασμάν). Έχουν μάλιστα να το λένε πόσο τους αρέσει πλέον το σασμάν τους. Ειδικά το shifting αναλόγως χειροτερεύει όταν η βαλβολίνη φθείρεται και δεν υπάρχει περίπτωση να μην γίνει αντιληπτό από έναν γρήγορο οδηγο. Δεν έχουν όμως Quaife και σε συνδυασμό με το δικό σας τρία στα τρία κατέληξα κι εγώ ότι η MTG "τα βλέπει όλα" από το γραναζωτό λόγω προδιαγραφής GL-4 (που πρακτικά σημαίνει σαφώς λιγότερα πρόσθετα υψηλής πίεσης από τις GL-5).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Οκτ 2007, 13:44:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

επισης να τονισω οτι τα μισα και παραπανω απο τα 20000χλμ ηταν με ελφ σε μενα.
για αυτο και ειχα αμφιβολια τι και πως.
απλα με μανθο δημητρη επιβεβαιωθηκα.

εχω ΒΑΣΙΜΕΣ ΟΜΩΣ ΥΠΟΨΙΕΣ οτι και η ελφ την ακουει εξισου!

οποτε ερωτω. gl-5 τι βαζουμε ωστε να μας καλυπτει εστω και λιγοτερο και στο θεμα του shiftimg και της gl-4 προδιαγραφης του κατασκευαστη?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Οκτ 2007, 14:03:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μάλλον το τόπικ πρέπει να χωριστεί σε δύο
-> για συμβατικά διαφορικά και
-> για μπλοκέ διαφορικά
Προσπαθήστε να είστε συγκεκριμένοι στα ποστ σας για να μπορέσει να γίνει ευκολα ο διαχωρισμός των ποστ

εκ της MOD Team

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Οκτ 2007, 14:29:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προσωπικές προτιμήσεις για ΜΑ με μπλοκέ (κατα σειρά προτίμησης):

http://www.le-inc.com/products.jsp?productID=80
http://www.motul.fr/redirectuk.asp?N=1.06.04.01
http://www.motul.fr/redirectuk.asp?N=1.06.04.02

2 Χρόνια με την γνωστή απαιτητική μου χρήση, με την LE 703 και εξακολουθώ και πίνω νερό στο όνομά τους. Κανένα πρόβλημα, καλή αντοχή κλπ κλπ. Εξακολουθούσαν και μετά από 2 χρόνια και είχαν το ίδιο ωραίο κερασί χρώμα όπως όταν μπήκαν. Βγήκαν αναγκαστικά όταν βγήκε μια βίδα από το πλατώ (αστοχία υλικού/μηχανικού) και τραυματίστηκε το καβούκι.

Μεταβατικά έχω βάλει βαλβολίνη ειδικά για μπλοκέ, χωρίς να ξέρω περισσότερες πληροφορίες μόνο και μόνο για να μαζέψει και να ξεπλύνει τα γρανάζια (η LE είναι ιδιαίτερα ακριβή).

Από την Gear 300 είχα πάρα πολύ καλές εντυπώσεις, μόνο που τα κρύα πρωϊνά γραντζουνούσε η 2α που όμως είχε φθαρεί το συγχρονιζέ πρίν από αυτες. Οταν ζεστενόντουσαν ήταν φοβερές. Δεν μπορώ να πω αν μετά την αλλαγή του συγχρονιζέ τί ακριβώς θα έκανε γιατί έγινε συνδυασμένη αλλαγή με την LE, καθώς και κόμπλερ Peugeot Sport.

Επειδή όμως η LE αποτελείται από ορυκτέλαιο με την προσθήκη πρόσθετων (monolec) η επόμενη που θέλω να δοκιμάσω είναι η Motul Competition καθώς είναι συνθετική. Χρόνια τώρα υπερασπιστής της Motul με τα λάδια κινητήρα (σειρά 300V), θέλω να δώ στις υψηλές απαιτήσεις μου τί ακριβώς μπορεί να κάνει η συγκεκριμένη βαλβολίνη.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Οκτ 2007, 15:12:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εγώ έγω τις AMSOIL MTG είμαι ευχαριστημένος πολύ από το δουλεύουν στο σαζμάν.
Όταν τις έβγαλα για να δω τι χρώμα είχαν αλλά και για να τις κάνω ένα "ξέπλυμα" πραγματικά τις λυπήθηκα και ένιωσα ότι πετάω τα λεφτά μου που τους αλλάζω γιατί ήταν σαν καινούργιες!!Καμία μαυρίλα ή αλλη μορφής καταπόνιση.Έβαλα βέβαια νέες και δεν νοιάστηκα από τότε!!


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... , 25, 26, 27  Επόμενη
Σελίδα 26 από 27

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3797s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on