PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Βαλβολίνες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
cipher (Αλέξανδρος)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


206 XS, 1.4, 75 γαϊδούρια (+1 ο οδηγός)

Ένταξη: 16 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 376
Τόπος: Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2007, 11:49:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Παράθεση:
Δυστυχώς για παραγγελίες εκτός Αττικής, όπου τη διανομή την κάνουμε οιίδιοι, δεν ισχύειη επιλογή της αντικαταβολής(αναφέρεται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα στα πεδία "Βοήθεια"και "Συχνές Ερωτήσεις").Σε αυτή την πολιτική καταλήξαμε διότι,υπήρξαν πολλοί πελάτεςοι οποίοι, ενώ είχαν επιβεβαιώσει την παραγγελία τους δεν εμφανίστηκανποτέ να τηνπαραλάβουν.Όπως αντιλαμβάνεστε ο μόνος τρόπος να διασφαλιστούμε καικατ'επέκταση οιπελάτες μας,εσείς, είναι να δεχόμαστε παραγγελίες εκτός Αττικής είτεμε τραπεζικήκατάθεση είτε με πιστωτική κάρτα.Την επόμενη ημέρα από την κατάθεσή σας αποστέλλονται τα προιόντα πουέχετε επιλέξει με τηνμεταφορική-πρακτορείο που συνεργαζόμαστε από όπου και τα παραλαμβάνετεχωρίς καμμία δικήσας επιβάρυνση.


Evil

Και εγώ τα θέλω αύριο... Είναι τόσο να μην πω τι, που στα εκτός Ελλάδας έχουν και πληρωμή αντικαταβολής... Ε ΒΓΑΛΤΕ ΤΗΝ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΑ%@#@^!@$^% Evil Evil Evil Evil Evil


Όπως σου είπανε, το γράφει στις "Συχνές Ερωτήσεις" και μάλιστα το έχουν κάνει πλέον ξεκάθαρο μετά από δική μου επισήμανση (όταν έκανα την παραγγελία). Ωστόσο, ο web master δεν πρέπει να είναι πολύ μαχίμι, γιατί θα μπορούσε να εμφανίζει δυναμικά την επιλογή της αντικαταβολής, ανάλογα με το νομό. Ερασιτέχνες... Very happy

Αυτό ήταν που με παραξένεψε στην περίπτωση του drdino, αλλά αφού λέει ότι πλήρωσε με αντικαταβολή, τον πιστεύω. Ίσως να έγινε κατά λάθος από τη μεριά της εταιρίας. Τι να πω... Scratch



Χάκεψον γαρ τοις πάσοι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2007, 13:20:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άμα πρέπει να διαβάσω όλο το site για να κάνω μια παραγγελία, άστα να πάνε.

Ας βγάλουν απλά την επιλογή της αντικαταβολής Very happy



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούλ 2007, 07:38:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ με αλφαβητική σειρά τους

Κουλ Αλέξις
Μεμ σάουντ
Φύνος
και το Ψιλικατζίδικο

Για την άψογη συνεργασία και συνεννόηση για τα 2 λίτρα βαλβολίνης Rotfl



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούλ 2007, 08:29:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...σαν την διαφύμιση του ντραμπουι Laughing Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Σεπ 2007, 17:01:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σήμερα έβγαλα τις AMSOIL και ξαναεβαλα ELF TRP

η διαφορά είναι χαώδης... (υπέρ των TRP...)

από την αρχή δεν μου είχαν γεμίσει το μάτι οι AMSOIL (οπτικά μου φαίνονται σαν κίτρινωπό νερό και όχι σαν λιπαντικό αλλά δοκιμαστικά τις είχα βάλει)

anyway, Εlf και πάλι Elf... Wink Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Σεπ 2007, 17:04:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τι χρωμα ειχαν οταν βγηκαν?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Σεπ 2007, 17:24:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...ούτε που ρώτησα, εκείνη την στιγμή...

...μετά που το θυμήθηκα και πήρα τον Αργύρη τηλέφωνο είχε δουλειά και δεν έχουμε μιλήσει από τότε...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Σεπ 2007, 18:12:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η TRP ξέρω ότι έχει 10 ευρώ το λίτρο. Αυτή που βάζουν στις αντιπροσωπείες πόσο έχει;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Σεπ 2007, 19:12:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χαώδης κιόλας; Μάνθο, εδώ πάνω έχουμε βάλει σχεδόν όλοι τις MTG (όσοι είχαμε TRP και μερικοί ακόμη καθότι ως 75W90 καλύπτει και άλλους τύπους σασμάν). Η βαλβολίνη είναι όπως περιμένει κάποιος να είναι από μία κορυφαία εταιρία. Συγκριτικά με TRP μικρή αρχικά η διαφορά που την ψάχνεις και αφορά κυρίως στο κρύο, αλλά στις σφαιράτες αλλαγές στο παρατεταμένο πλάκωμα (ειδικά στο Αιγίνιο που το σασμάν τρώει σουτίδια) εκεί που η TRP κουραζόταν και άρχιζες να δυσκολεύεσαι στις αλλαγές (μικροσκαλώματα ή ακόμη και μικρογρατζουνίσματα) η MTG δούλευε λες και πήγαινες βόλτα. Βέβαια θέλει ξύλο για να το δεις αυτό, αλλά όσοι το πλακώνουμε πολύ τέτοιες διαφορές τις βλέπουμε. Εξαιρετική η TRP (και καταλληλότατη από όποια πλευρά και να το δούμε) για τα σασμάν μας, αλλά η MTG σαν προϊόν είναι αλλού (ως GrIV/V θεωρητικά παίζει μαζί με RED LINE).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Σεπ 2007, 19:25:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλά, δεν έχω λόγω να σε αμφισβητήσω για το δικό σου αυτοκίνητο ή άλλων που έχεις δει, αλλά,
στο δικό μου το αμάξι (που μάλιστα οι άλλαγες λόγω πυργολεβιέ γίνονται απίστευτα πιο γρήγορα... όταν τον συνηθίσει/μάθει κάποιος να τον χρησιμοποιεί) οι TRP δουλευουν πολύ καλήτερα...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Οκτ 2007, 21:08:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σημερα άλλαξα βαλβολίνες Amsoil MTG 75-90 μετά από 4000 χλμ χρήσης.
Το κιβώτιο ναι μεν δεν ''γρατζουνούσε'' αλλα είχε σφήξει.
Το θέαμα που αντίκρυσα ήταν απαράδεκτο!!!

Οι βαλβολίνες είχαν γίνει γκρί με γρασώδη υφή ενώ στη κατάσταση ηρεμίας τους στο δοχείο η επιφάνειά τους ήταν γεμάτη ''ρήγματα'' (σαν σκασμένος σοβάς).Θαρρώ πως η μοριακή τους δομή έχει αλλάξει-διαλυθεί!
Ο μηχανικός που τις έβγαλε (Αργύρης) μου τόνισε πως δεν έχει ξαναδεί τόσο ''απαίσιο'' και απαράδεκτο θέαμα ιδίως σε τόσα λίγα χλμ... εκτός από το κιβώτιο του Volvos με τις ιδιες βαλβολίνες.

Να τονίσω ότι είχα πάλι τις ίδιες στο προηγούμενο κιβώτιο που...έσπασε!

Είμαι βέβαιος πως οι Amsoil MTG 75-90 είναι ΑΥΣΤΗΡΑ ΑΚΑΤΆΛΛΗΛΕΣ τουλάχιστον για τη δική μου περίπτωση BE κιβώτιο με ΑΤΒ Quaife μπλοκέ, υψηλές θερμοκρασίες λειτουργίας 22-23 Νm ροπής και ρυθμό περιστροφής περί τις 7300 max.
Αλλά απότι φαίνεται δεν κάνουν και σε άλλες εφαρμογές.

Φιλικά Smile


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
grpap (Γρηγορης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 529
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Οκτ 2007, 21:15:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παλι καλα που δεν εγινε ζημια δηλαδη.......σε αυτο το σασμαν.......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Οκτ 2007, 23:02:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:

Είμαι βέβαιος πως οι Amsoil MTG 75-90 είναι ΑΥΣΤΗΡΑ ΑΚΑΤΆΛΛΗΛΕΣ τουλάχιστον για τη δική μου περίπτωση BE κιβώτιο με ΑΤΒ Quaife μπλοκέ, υψηλές θερμοκρασίες λειτουργίας 22-23 Νm ροπής και ρυθμό περιστροφής περί τις 7300 max.
Αλλά απότι φαίνεται δεν κάνουν και σε άλλες εφαρμογές.

Κάνουν για οπουδήποτε απαιτείται λεπτόρευστη GL-4. Για άλλες εφαρμογές υπάρχουν κι άλλοι τύποι βαλβολινών. Με προσθήκη FM μπαίνει και σε δισκάτο μπλοκέ. Δεν είναι θέμα ιπποδύναμης αλλά σχεδίασης των γραναζιών στο σασμάν.
Γι αυτό και δεν βλέπω να έχει σχέση αυτό το πρόβλημα με το σασμάν τύπου BE που σύμφωνα με την PSA απαιτεί απλώς μία λεπτόρευστη GL-4 (και μάλιστα 75W80) όπως και τα σασμάν στα πιο αδύναμα μοντέλα. Η μόνη ιδιομορφία στην συγκεκριμένη εφαρμογή είναι το γραναζωτό μπλοκέ. Βασιζόμενος στην αξιοπιστία της διάγνωσης, το συμπέρασμα που βγάζω είναι ότι τελικά τα γρανάζια του ΑΤΒ ασκούν τεράστιες πιέσεις στα δόντια τους άρα και στην βαλβολίνη, οπότε και χρειάζονται βαλβολίνη με πολλά πρόσθετα υψηλής πίεσης, δηλαδή GL-5 (AMSOIL SVG 75W90, RED LINE 75W90NS, Lubrication Engineer 80W90 κλπ) και όχι GL-4 (AMSOIL MTG, RED LINE MTL ή MT-90, ELF 75W80 TRP), αλλιώς φθείρουν ταχέως τα μόρια του λιπαντικού. Και προφανώς για τον ίδιο λόγο θα πρέπει να την αλλάζετε συχνότερα από ό,τι εάν δεν υπήρχε μπλοκέ. Μάνθε κι εσύ ATB έχεις, έτσι δεν είναι; Από ό,τι φαίνεται η πράξη μας δείχνει προς GL-5...
Και σίγουρα ξέρει τί λέει η ATB που προτείνει Silkolene Silktran Syn 5 που είναι GL-5 για το Quaife. Από τη μία το σασμάν μας θέλει λεπτόρευστη GL-4 και από την άλλη το Quaife θέλει παχύρευστη GL-5... Γι αυτό είχα σκεφτεί ότι μία δυνατή GL-4 (ή μία λεπτή GL-5) που θα βρίσκεται κάπου στην μέση είναι ιδανική επιλογή. Προφανώς όμως τα γρανάζια του Quaife είναι αμείλικτα για τις GL-4 ή και τις λεπτόρευστες βαλβολίνες...

Η MTG έχει χρησιμοποιηθεί για ενεργή αγωνιστική χρήση σε Clio Williams 180-200PS χωρίς μπλοκέ (σύμφωνα με την Renault απαιτείται όπως και από την PSA, 75W80 GL-4) και το σασμάν πρόκειται να ανοιχθεί σύντομα οπότε και θα σας πω τί θα δούμε (πιστεύω ότι θα είναι μία χαρά λόγω απουσίας μπλοκέ, αν και ή τα γρανάζια ή το κορωνοπήνιο -δεν θυμάμαι ποιό από τα δύο- είναι custom από τον Τάνη του ΑΠΘ).
Στο δε πανίσχυρο Clio του Διάφα έμαθα ότι χρησιμοποιείται για ολόκληρη σεζόν βαλβολίνη της AMSOIL αλλά δεν έμαθα ποιά, θα υποθέσω όμως ότι είναι η SVG γιατί την χρησιμοποιεί αυτούσια χωρίς προσθήκη FM (έχει μπλοκέ φυσικά) άρα εξ ορισμού η MTG δεν μπορεί να είναι.
Στο δικό μου που άλλαξα την MTG μετά από έναν χρόνο απλώς λυπήθηκα που την πέταξα, αλλά μόνο έτσι θα έβλεπα πώς συνεργάζεται στο σασμάν μου απο πλευράς αντοχής (γιατί από λειτουργία είναι υπέροχη).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Οκτ 2007, 03:24:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κι εγω ΑΤΒ εχω...

Sorry Μίλτο αλλά οτι και να μου πεις για την MTG εγώ πλέον την θεωρώ εντελώς ακατάλληλη για τα αυτοκίνητά μας και μετα από το θέαμα που αντικρύσαμε δεν την συστήνω για κανένα κιβώτιο...

στο άμεσο μέλλον θα κατεβάσω σασμάν και βλέπουμε...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Οκτ 2007, 08:30:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάνθε, είπες ότι έβαλες την TRP στο ATB αν θυμάμαι καλά. Εάν έχει χαμηλό ποσοστό προσθέτων υψηλής πίεσης όπως όλες οι GL-4 τότε πιθανότατα θα πάθει το ίδιο κάποια στιγμή (το πότε δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε). Παρακολούθησέ την κι αυτήν, μην επαναπαύεσαι στο ότι η MTG είναι ακατάλληλη για τα αυτοκίνητά μας γιατί είναι λάθος. Δεν θα βρεις κάποιον χωρίς μπλοκέ που να έχει πρόβλημα. Ακατάλληλη για το γραναζωτό μπλοκέ της ATB, ναι, έχει λογική!
Λόγω της ενασχόλησής μου με τα λιπαντικά, για την MTG γνωρίζω τόσες πολλές επιτυχημένες εφαρμογές (όπου απαιτείται GL-4 και όχι GL-5) που δεν τίθεται ζήτημα ακαταλληλότητας στα σασμάν μας. Πόσες εφαρμογές MTG είδες; Πόσες σε Quaife, πόσες σε δισκάτο μπλοκέ και πόσες χωρίς μπλοκέ; Μόνον έτσι θα βγάλεις συμπέρασμα, αλλιώς θα εμπλακείς σε "κυνήγι μαγισσών".
Οι μόνες εφαρμογές MTG που δεν πέτυχαν είναι τρεις έως τώρα κι όλες με Quaife. Είναι προφανές το τί συμβαίνει. Αν γενικεύσουμε το φαινόμενο δεν βγάζουμε ασφαλές συμπέρασμα. Δεν το περίμενα να πέφτει τόσο ζόρι στα δόντια του Quaife... και το έλεγε η ATB για 75W90 GL-5 και μάλιστα εστερική (Silkolene)... λυπάμαι γιατί σας πρότεινα την MTG ως κατάλληλη και αισθάνομαι συνυπεύθυνος. Sad

Όπως έχουμε ξαναπεί πολλές φορές, από τα λιπαντικά το "καταλληλότερο" πάντα υπερισχύει του "κάλλιστου". Ψάχνουμε το κατάλληλο, κι αν το βρούμε μετά ψάχνουμε το καλύτερο.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Οκτ 2007, 10:19:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα το παρακολουθήσω εννοείται.
δεν την ξαναπατάω...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Οκτ 2007, 11:18:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mιλτο ειμαστε 3στα3 κρουσματα...

δημητρης -be
μανθος -be
εγω -ma

και οι τρεις μπλοκε και αμσοιλ

και οι τρεις με προβλημα ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΑΖΜΑΝ ΟΧΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΜΠΛΟΚΕ

εμενα τον αυγουστο ενα συγχρονιζε και ενα ρουλεμαν
δημητρης και μανθος τρελλο γρατζουνισμα
μανθος + ενα συγχρονιζε δευτερας μαλλον(δεν εχει ανοιξει ακομα)

εδω κατι δε παει καλα...εγω και μανθος φοραμε πλεον ελφ θα δειξει...
εγω θα τις αλλαξω στα 10000χλμ

το θεμα ειναι και στους τρεις οι βαλβολινες βγηκαν ΚΑΤΑΜΑΥΡΕΣ και πιχτες σα γρασο και με πολλα γρεζια στη ταπα....ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ...
οτι ειχαν χασει τελιεως το ιξωδες τους και δε προστατευαν προφανως γραναζια..............

αυτα ιδωμεν στο αμεσο μελλον τι θα γινει...

μιλτο επειδη εγω ουτε απο τις ελφ πιστευω οτι θα λυθει 100% το θεμα μετα που σκ**α να κοιταξουμε?
σκεφτομαι για ρεντλαιν αν δε βγουν καθαρες οι ελφ απο μεσα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Οκτ 2007, 13:58:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετά πάτε σε GL-5, μην κάνεις καν τον κόπο να δοκιμάσεις άλλη GL-4. Οι RED LINE είναι στο ίδιο επίπεδο με τις AMSOIL ή Silkolene (κορυφαίο). Είναι καθαρά ζήτημα προσθέτων υψηλής πίεσης. Αυτά προστατεύουν τόσο τα μέταλλα από τις πιέσεις όσο και τα μόρια του λιπαντικού από την σύνθλιψη (είναι αλληλένδετο το φαινόμενο γιατί λειτουργεί σαν ντόμινο - πρώτα καταστρέφονται τα πρόσθετα υψηλής πίεσης, μετά τα απροστάτευτα πλέον μόρια της βαλβολίνης και ύστερα με την βαλβολίνη "διαλυμένη" τρώγονται τα μέταλλα...).
Τρία στα τρία "ατυχήματα" με κορυφαία GL-4 σε γραναζωτό μεταφράζεται σε GL-5. Ο πονοκέφαλος έγκειται στο ότι αφενός η PSA ζητάει 75W80 GL-4 και αφετέρου η ATB ζητάει 75W90 GL-5 για το Quaife όπου μάλιστα προτείνει και συγκεκριμένη (Silkolene Silktran Syn 5 75W90 GL-5 που ανήκει στην κατηγορία των ισχυρών GL-5 όπως η AMSOIL SVG 75W90 GL-5, RED LINE 75W90 GL-5+, RED LINE 75W90NS GL5+,TORCO SGO 75W90 GL-5+ κλπ). Δλδ, το σασμάν απαιτεί λεπτόρευστη βαλβολίνη με λίγα πρόσθετα υψηλής πίεσης και το Quaife απαιτεί το αντίθετο. Η λύση δεν είναι απλή, αλλά προκειμένου να μείνουμε με το σασμάν στο χέρι επειδή το Quaife διαλύει τις GL-4 τότε η χρήση GL-5 είναι μονόδρομος.
Μπορούμε να επιλέξουμε μία λεπτόρευστη (συγκριτικά γιατί οι 75W90 GL-5 δεν είναι λεπτόρευστες για τα σασμάν μας) GL-5 και από ό,τι βλέπω -τώρα που το έπιασα πιο ζεστά- από τις παραπάνω αναφερθείσες η πιο λεπτόρευστη είναι η TORCO SGO 75W90 μαζί με την RED LINE 75W90NS, μετά η AMSOIL SVG 75W90, και ύστερα η RED LINE 75W90 με πολύ κοντά της την Silkolene Silktran Syn 5. Δηλαδή, η ATB προτείνει εστερική και παχύρευστη 75W90 GL-5 για το Quaife!! Ενώ η PSA αρκείται απλή ορυκτελαϊκή λεπτόρευστη 75W80 GL-4!

Όσο για τα διάφορα άλλου είδους διάφορα προβλήματα... Μην καταδικάζετε (απευθύνομαι σε όλους μας) μία βαλβολίνη (ή λιπαντικό κινητήρα) εάν προυπήρχε άλλο μηχανικό πρόβλημα (που μπορεί να υπόβοσκε και να μην το ξέρατε). Όταν κατέβασα σασμάν για επισκευή είχα TRP μέσα ήδη με 30000χλμ και πιο πριν την TRZ με 10000χλμ. Παρότι ήταν γεμάτη γρέζια δεν καταδίκασα την TRP όταν ήδη γνώριζα τί σουτίδια έχει φάει το σασμάν από τότε που το αγόρασα. Η PSA ζητάει 75W80 GL-4, άρα ξέρουμε προς τα πού πρέπει να κινηθούμε.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Οκτ 2007, 14:09:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θεωρητικά (γιατί πρακτικά πρέπει να το δούμε για να είμαστε σίγουροι ... και πραγματικά δεν θέλω...) τι θα μπορούσε να πάθει το σασμαν μας (ΜΑ και ΒΕ έχουν ιδιας συστασης υλικά άραγε?) αν του βάζαμε την Silkolene Silktran Syn 5 που προτίνει η Quaife.

Εννοώ "τι χειρότερο" από το να έχει μια gl4 που τελικά διαλύεται και δεν προστατευει??

Ιδού η απορία... Confused


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Οκτ 2007, 16:51:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

to diko Μου ειναι η πιο συνθετη ιστορια καθως στα 72000
κατεβηκε για να μπει το μπλοκε
ελεχθηκε διεξοδικα αλλαχθηκαν προληπτικα συχρονιζε κομπλερ και καποιο ρουλεμαν και δεθηκε ξανα...σχεδον καινουργιο.

στα 90000 διαλυθηκε ενα ρουλεμαν και το κορωνοπηνιο εχουν αρπαξει τα δοντια του αρκετα (αντεχει ακομα)
σε αυτα τα χλμ η χρηση ηταν τυπικοτατη εως ελαχιστη χωρις καθολου σχεδον πιστα (μια φορα ολη και ολη)

τα μισα χλμ ειναι με αμσοιλ τα μισα με ελφ...

τωρα πλεον που ειμαι μονο ελφ στα 100000 θα δειξει τι συμβαινει!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27  Επόμενη
Σελίδα 25 από 27

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,388s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on