Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 08:59:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ady έγραψε: |
Απλώς κατέγραψα τις εντυπώσεις μου, που πιστεύω και εσείς περιμένατε, για κάποιο προιόν που νομίζω δεν το έχει χρησιμοποιήσει άλλος.
|
Kαι καλά έκανες, και όλοι αυτό περιμέναμε....
Απλά και εγώ διευκρίνησα κάποια στοιχεία περί Μotul γιατί έχω την εντύπωση ότι έχουμε ψιλομπερδευτεί εδώ....με τους κωδικούς, τύπους κλπ.
Άλλωστε και εγώ έχω πει ότι τις πρώτες 2 εβδομάδες που είχα βάλει τις GEΑR το κιβώτιο ήταν ποιο σκληρό σε σημείο να θέλω να τις αλλάξω. Οταν πήγα στο εξουσιοδοτημένο μου είπαν...ΤΡΕΛΟΣ ΕΙΣΑΙ? Θα βγάλεις τις Motul για να βάλεις "Ελληνική" SHELL??
Kαι πραγματικά σε μία εβδομάδα το κιβώτιο έγινε φοβερό σε αίσθηση και απόκριση. Ολα είναι θέμα χρόνου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 08:59:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως παιδιά, στην επόμενη συνάντηση θα ήθελα να δοκιμάσετε αλλαγές ταχυτήτων στο δικό μου αμάξι, και να μου πείτε τις εντυπώσεις σας.
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 09:12:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εσύ theflame πόσο καιρό είχες τις GEAR 300 μέσα ? Δεν είχες δει καμία αλλαγή ?
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 04:52:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η βαλβολίνη Shell 75W80 είναι η προτεινόμενη από την αντιπροσωπεία. Τίποτα το ιδιαίτερο, απλά η κατάλληλη βαλβολίνη.
Προς MCDMate
Μπορείς να μάθεις εάν αυτή η Elf TSR είναι 100% συνθετική; Εάν ναι, τότε αυτή είναι η super-βαλβολίνη ειδική για PSA-Group που ψάχνουμε.
Προς Φλόγα
Η αντιμετώπιση από τον μηχανικό σου ήταν απαράδεκτη. Έβγαλε την Gear 300 για να βάλει την Shell την πιο κοινή βαλβολίνη για PSA;;;; Δεν το πιστεύω! Τί αμάξι έχει;
Να σου έβαζε μία άλλη 100% συνθετική 75W80 να το καταλάβαινα...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
theflame Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2002, 18:29:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Προς Φλόγα
Η αντιμετώπιση από τον μηχανικό σου ήταν απαράδεκτη. Έβγαλε την Gear 300 για να βάλει την Shell την πιο κοινή βαλβολίνη για PSA;;;; Δεν το πιστεύω! Τί αμάξι έχει;
Να σου έβαζε μία άλλη 100% συνθετική 75W80 να το καταλάβαινα... |
Εν μέρη θα συμφωνήσω, έγινε εν θερμό και όπως γράφω και εγώ λίγο πιό πάνω μιλάμε για παλαιά μυαλά.
Το θέμα είναι ότι το κιβώτιο έστρωσε και γύρισε στα παλαιά του κόλπα!
Ίσως να μην είχα την υπομονή του Νίκου, κράτησα την GEAR 300 όχι πάνω από 100 χιλιόμετρα, και σίγουρα αισθάνομαι τύψεις θα έπρεπε να της δώσω μία ευκαιρία στα σίγουρα. Προβληματιζόμουν όμως με εκείνο το 90 για μακροχρόνια.
Στο μυαλό μου είχα την ELF που είχες αναφέρει και εσύ, σαν πιό κοντά στα χαρακτηριστικά που προτείνει ο κατασκευαστής αλλά με σταμάτησε ο μηχανικός. Παλιά μυαλά είπαμε ίσως, αυτό ξέρουν αυτό εμπιστεύονται. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν θα πηγαίνω εκεί το αμάξι μου, θέλω κάτι πιό σύγχρονο. Το προηγούμενο ήταν ΟΚ με τα 25 χρόνια που είχε στην πλάτη του, αλλά για αυτό...
Η συνθετική πρέπει να είναι η TRZ, η άλλη νομίζω ότι είναι προτεινόμενη για PSA και απλή. Πάντως κανένας κατασκευαστής δεν δίνει συνθετική προτεινόμενη για PSA. Να λέει κάτι αυτό;
Πολύ δουλειά, ελπίζω το Σ-Κ να προλάβω να μπώ λίγο παραπάνω...
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Νοέ 2002, 03:09:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άλλαξα βαλβολίνη.
Το όνομα αυτής: Elf Tranself TRZ 75W80 100% Συνθετική
Πανάκριβη, πλήρωσα 20Ε για 2 λίτρα. Φτηνότερη όμως από την Motul Gear 300.
Υπάρχει ως εναλλακτική και η ημισυνθετική Tranself TRJ 75W80 (15Ε/2λίτρα). Γι αυτήν πήγαινα αλλά μου προέκυψε η TRZ.
Είτε η TRZ είτε η TRJ, πιστεύω ότι πρόκειται για τις απόλυτες βαλβολίνες για τα γαλλικά αυτοκίνητα. Και δεν είναι τυχαίο ότι η ELf είναι γαλλική...
Υπ'όψιν ότι και η Renault χρησιμοποιεί τις ίδιες βαλβολίνες 75W80 με τα Peugeot-Citroen.
Διαβάζω σε βιβλίο για μηχανικούς:
TRJ
Εξαιρετική αντίσταση στην διάτμηση.
Ιδιότητες υψηλής πίεσης και αντι-φθοράς κάτω από βαρύ φορτίο.
Θερμική σταθερότητα σε μεγάλες θερμοκρασίες.
Πολύ υψηλό δείκτη ιξώδους. (Δηλ. Υψηλή αντοχή στην οξείδωση)
Χαμηλό σημείο ροής για εύκολη λειτουργία σε κάθε θερμοκρασία.
Σταθερό συντελεστή τριβής που εγγυάται καλό συγχρονισμό σε όλες τις συνθήκες.
Αυξημένες αντισκωριακές, αντιδιαβρωτικές και αντιαφριστικές ιδιότητες.
Ακίνδυνη για τα στεγανοποιητικά.
TRZ
Επιπλέον των παραπάνω.
Βαλβολίνη υψηλής πίεσης που συνιστάται σε όλα τα εγκάρσια κιβώτια ταχυτήτων όπου όλοι οι δακτύλιοι συγχρονισμού είναι επιχρισμένοι με μολυβδένιο.
Εξαιρετική σταθερότητα του συντελεστή δυναμικής τριβής κατά την διάρκεια του συγχρονισμού, επιτρέποντας γρήγορες και ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων με μικρή προσπάθεια, είτε με ζεστό είτε με κρύο καιρό, λόγω της καλής ροής σε χαμηλές θερμοκρασίες.
Η TRJ είναι η απολύτως προτεινόμενη για τα γαλλικά σασμάν.
Η TRZ είναι ειδική περίπτωση και ό,τι πρέπει για τα πολύ γρήγορα αυτοκίνητα.
Εντυπώσεις;
Σε πρώτη φάση, το σασμάν είναι μαλακότερο, βάζω 1η με το αυτοκίνητο εν κινήσει, ακόμη και με 30χαω.
Πριν την TRZ, η 1η έσφιγγε πολύ και δεν έμπαινε εν κινήσει εάν δεν είχα λιγότερα από 10 χαω.
Ακόμη δεν το πλάκωσα.
Υπ'όψιν ότι δεν είχα ποτέ πρόβλημα με το σασμάν μου. Οι αλλαγές ήταν πάντα εύκολη υπόθεση. Μόνο σε έντονο και διαρκές πλάκωμα, υπήρχε περίπτωση σε κατέβασμα από 3η σε 2α να γρατζουνίσω το συγχρονιζέ, μου έτυχε μόνο μία φορά και από τότε πρόσεχα και το απέφευγα γιατί με προειδοποιούσε με σφίξιμο του μοχλού (πάντα μετά από αρκετό πλάκωμα).
Τα 1.6 16V (και τα 2.0) έχουν καλύτερο συγχρονιζέ από τα 1.4.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Νοέ 2002, 18:45:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απο οτι εχω καταλαβει ολοι ζηταμε 1 πραγμα για τα "παραξενα" Γαλλικα σαζμαν μας , ελληνιστι κιβ.ταχυτητων.
ΠΙΟ ΓΛΥΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ , ειδικα σε 1η,2α,οπισθεν.
Ασχετα απο μαρκα και κοστος , προσωπικα, με ενδιαφερει αυτο και μονο αυτο.
Να κανω το κιβ.ταχ. μου πιο γλυκο στις παραπανω συνθηκες και μονον αυτο.
και επειδη οσα συνεργεια και τοσες γνωμες, μονη λυση η παλια καλη λυση της δοκιμης και του λαθους.
Οποτε παμε για Elf η ΤΟΤΑL που ειναι και Γαλλικες μια που οι motul και ακριβες ειναι και...χμ.... και φυσικα Shell ...2 φορες..χμ.... ;;;;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Νοέ 2002, 04:01:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Εντυπώσεις;
Σε πρώτη φάση, το σασμάν είναι μαλακότερο, βάζω 1η με το αυτοκίνητο εν κινήσει, ακόμη και με 30χαω.
Πριν την TRZ, η 1η έσφιγγε πολύ και δεν έμπαινε εν κινήσει εάν δεν είχα λιγότερα από 10 χαω.
Ακόμη δεν το πλάκωσα. |
Αμαν...λες????? Γεια σου ρε Μιλτο...ευτυχως που εχουμε και εσενα που δεν φοβασαι να δοκιμαζεις. Βουρρρρρ για ELF Tranself TRZ
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Νοέ 2002, 17:04:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: | Miltellas έγραψε: | Εντυπώσεις;
Σε πρώτη φάση, το σασμάν είναι μαλακότερο, βάζω 1η με το αυτοκίνητο εν κινήσει, ακόμη και με 30χαω.
Πριν την TRZ, η 1η έσφιγγε πολύ και δεν έμπαινε εν κινήσει εάν δεν είχα λιγότερα από 10 χαω.
Ακόμη δεν το πλάκωσα. |
Αμαν...λες????? Γεια σου ρε Μιλτο...ευτυχως που εχουμε και εσενα που δεν φοβασαι να δοκιμαζεις. Βουρρρρρ για ELF Tranself TRZ |
Ρε συ πάτα λίγο φρένο, δεν τις έχει σκίσει ακόμα να δει τι γίνεται! Κατά 99% δεν θα υπάρχει πρόβλημα, αλλά αν; Δεν θα είναι κρίμα να έχεις πληρώσει τόσα λεφτά τσάμπα;
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Νοέ 2002, 04:03:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και στο σκίσιμο το σασμάν δείχνει να δουλεύει άψογα. Αλλά και πριν δεν είχα κάποιο καθημερινό πρόβλημα. Απλά τώρα οι ταχύτητες κουμπώνουν πιο εύκολα στις γρήγορες αλλαγές. Για να εκφράσω κάτι παραπάνω για την λειτουργία στο σκίσιμο θα πρέπει να βγω σε επαρχιακό στροφιλίκι με ζεστό καιρό και αυτό θα γίνει το επόμενο καλοκαίρι.
Εάν πάντως δεν βρείτε την TRZ, μην διστάσετε να βάλετε την TRJ. Πιστεύω ότι δεν θα έχουν αισθητή διαφορά στην πράξη. Είναι σα να ψάχνουμε να αισθανθούμε διαφορά μεταξύ του κορυφαίου των λιπαντικών με ένα άλλο από που είναι ένα τα καλύτερα.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Νοέ 2002, 11:20:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | Οποτε παμε για Elf η ΤΟΤΑL που ειναι και Γαλλικες μια που οι motul και ακριβες ειναι και...χμ.... και φυσικα Shell ...2 φορες..χμ.... ;;;; |
Kαι οι Motul Γαλλικές είναι!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Νοέ 2002, 17:56:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | DimiP έγραψε: | Οποτε παμε για Elf η ΤΟΤΑL που ειναι και Γαλλικες μια που οι motul και ακριβες ειναι και...χμ.... και φυσικα Shell ...2 φορες..χμ.... ;;;; |
Kαι οι Motul Γαλλικές είναι! |
ενταξει Γαλλικες ειναι , δεν πηγαινε εκει το ..χμ..
ηθελα να πω οτι αφου Elf / Total ειναι και Γαλλικες και φθηνοτερες και ισως εφαμιλλες τοτε εχουμε 2η,3η επιλογη.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Νοέ 2002, 10:34:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με τις TOTAL BV 75W/80 που έβαλα.....
.....το κιβώτιο έχει επανάλθει στην αίσθηση που είχε όταν το πρωτοπήρα, η οποία είναι ίδια και απαράλλαχτη με του 205 που ξέρω έδώ και 11 χρόνια!
Το πρωί οι ταχύτητες μπαίνουν χαρακτηριστικά πιο εύκολα από τις ΜΟΤUL, αλλά δεν ισχύει το ίδιο όταν ζεσταθούν οι βαλβολίνες. Η αίσθηση των MOTUL, ήταν σαφώς ανώτερη, το κιβώτιο άλλαζε ταχύτητες πολύ πιο άνετα και πιο "σίγουρα" (sorry, δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα).
Οι TOTAL έχουν την ίδια αίσθηση είτε είναι πρωί και είναι κρύες, είτε έχουν ζεσταθεί, είτε τις έχεις σκίσει. Το αν θα αποδειχτούν καλές για το κιβώτιο, κύριοι το μόνο που ξέρω είναι ότι το 205 που φοράει την ίδια μάρκα εδώ και έντεκα χρόνια, και το κιβώτιό του έχει περάσει τα πάνδεινα (π.χ. εφηβεία, επιδειξιομανία, μαλ***α γενικώς, κ.α.) δεν μου έχει αντιμιλήσει ούτε ΜΙΑ φορά, εκτός κι αν κάνω μαλ@κία και κουρεύω τα γρανάζια.
Εν κατακλείδι, οι MOTUL πρέπει να είναι καλύτερες από τις συγκεκριμένες TOTAL (μην ξεχνάμε βέβαια ότι συγκρίνω ανόμοια πράγματα - MOTUL ημισυνθετικές, TOTAL απλές και με διαφορά στην τιμή). Επαναλαμβάνω ότι ψυχολογικά κυρίως, αναγκάστικα να τις αλλάξω γιατί δεν μπορούσα αυτό το γκρουκ-γκρουκ όταν ήταν κρύες και το ότι οι ταχύτητες ήταν πολύ δύσκολο να μπουν στην αρχή.
Αυτά
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Νοέ 2002, 18:33:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πηγα και εγω και εβγαλα τις Μοtul και εβαλα κατι συνθετικες της Shell 75W/80 που μου προτεινε φιλος μηχανικος! Λοιπον ειλικρινα καμμια σχεση με τις Motul! Oι βαλβολινες της SΗell μου δινουν σαφως καλυτερες-μαλακοτερες αλλαγες απ'οτι τις προηγουμενες ειτε ζεστες ειτε κρυες! Πλεον με 10-15 χαω στο κοντερ μπορω να βαλω 1η ταχυτητα πραγμα αδυνατο ειτε με τις Motul ειτε με τις μαμα βαλβολινες που δεν ξερω τι ηταν!
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
theflame Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Νοέ 2002, 10:14:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: | Πηγα και εγω και εβγαλα τις Μοtul και εβαλα κατι συνθετικες της Shell 75W/80 που μου προτεινε φιλος μηχανικος! Λοιπον ειλικρινα καμμια σχεση με τις Motul! Oι βαλβολινες της SΗell μου δινουν σαφως καλυτερες-μαλακοτερες αλλαγες απ'οτι τις προηγουμενες ειτε ζεστες ειτε κρυες! Πλεον με 10-15 χαω στο κοντερ μπορω να βαλω 1η ταχυτητα πραγμα αδυνατο ειτε με τις Motul ειτε με τις μαμα βαλβολινες που δεν ξερω τι ηταν! |
Συνθετικές Shell;
Για δώσε στοιχεία!!!
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Νοέ 2002, 11:53:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
theflame έγραψε: |
Συνθετικές Shell;
Για δώσε στοιχεία!!! |
Φιλε μου φλογα θα περιμενεις λιγο διοτι δεν κρατησα τα στοιχεια μιας και εμπιστευομαι τον φιλο που μου τις προτεινε! Με την πρωτη ευκαιρεια που θα ξαναπαω ομως θα παρω τα στοιχεια και θα τα ποσταρω........
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!
C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Νοέ 2002, 13:07:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Δοκίμασα τις Tranself TRZ σε γρήγορες αλλαγές από στάση στα φανάρια. Οι ταχύτητες έμπαιναν αγόγγυστα και ταχύτατα. Άψογα! Δεν ζητάω τίποτα περισσότερο. ( Το περισσότερο θα ήταν να μπαίνουν μόνες τους!! ) |
Θα σε εμπιστευτώ μιας και είμαι παραπονούμενος από το σασμάν (και αυτό από μένα λόγω μεταχείρισης... ).
Χρειάστηκαν και τα 2 λίτρα που αναφέρεις?
Παρατήρησες αν τώρα με την υγρασία-και τις χαμηλές θερμοκρασίες-"χτυπάνε" οι αλλάγες όσο είναι ακόμα κρύο?
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Νοέ 2002, 03:23:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το σασμάν κρύο-ζεστό είναι άψογο.
Την Tranself την βρήκα μόνο σε 5κιλη, οπότε είναι καλό να βρεις και κάποιον ακόμη να την μοιραστείτε. Τα σασμάν μας παίρνουν ακριβώς 2 κιλά. Το 2λιτρο παίρνει 1.9 κιλά.
Εάν δεν βρεις την 100% συνθετική TRZ πάρε την ημισυνθετική TRJ. Έχουν ίδιες προδιαγραφές.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Νοέ 2002, 18:04:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πριν 2 ημέρες άλλαξα βαλβολίνες (μετά από 80000km) και έβαλα τις Shell SF 5288 75W/80.
Μετά από 100km, οι εντυπώσεις μου είναι οι εξής:
Στην αίσθηση του επιλογέα, οι διαφορές είναι πολύ μικρές. Μαλάκωσε δηλαδή, αλλά λίγο. Αυτό που πρόσεξα πιο έντονα είναι ότι το αυτοκίνητο ρολλάρει πλέον λίγο πιο ελεύθερα, σε βαθμό που ωφέλησε τις επιδόσεις. Όταν έχεις μόνο 60 άλογα, κάθε μείωση των τριβών γίνεται αισθητή.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|