PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Αλλαγές στην ανάρτηση στα νεα 206
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 12:14:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mάκη αυτό είναι ένας πειρασμός Twisted evil Twisted evil Twisted evil


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Makis77 (Μάκης)
Μέλος
Μέλος


206 1.6 GTi (Αυγ 2003)

Ένταξη: 07 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 124
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 12:35:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα περιμένω τις διακοπές όπου θα το τεστάρω σε μεγάλο ταξίδι στην εθνική και σε επαρχιακό δρόμο με στροφές (ανυπομονώ για το τελευταίο). Αν δεν μείνω ικανοποιημένος μάλλον θα αλλάξω τα ελατήρια στο 1o service χρόνου το Σεπτέμβρη μέσα στην αντιπροσωπεία. Βέβαια με βλέπω να τα αλλάζω ούτως ή άλλως... Smile Είναι πολύ ψηλό ρε γα**το Twisted evil


Day Dreamer
Flying Low
Looking For The Big L
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 14:28:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απλά για την ιστορία, το 16ν 1.400 έχει τα ίδια δισκόφρενα με το GTi 1.600 Wink Το επιβεβαίωσα σήμερα. Wink

Μάκη, αν αλλάξεις τα ελατήρια μαμά και βάλεις ελατήρια χαμηλώματος, τότε το μόνο που θα πετύχεις είναι να τα βγάλεις πιο γρήγορα off μαζί με τις μπουκάλες λόγω του ότι μικραίνεις την διαδρομή τους καταπονώντας τα περισσότερο. Γνώμη μου : προσπάθησε να χαρείς την οδηγική απόλαυση που σου χαρίζουνε τα "μαμά" όσο μπορείς και αν χρειαστεί να τα αλλάξεις πήγαινε για ένα κομπλέ πακέτο μπουκάλες/ελατήρια (ρυθμιζόμενα καλύτερα για να τα φέρεις στα μέτρα σου π.χ. Bilstein PSS ρυθμιζόμενα). Μιλάμε για €1.500 στην καλύτερη περίπτωση Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 14:32:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε μαστορη 1500 για Bilstein?
Aν περασεις τα 1000 γιατι να μην βαλεις KW Variant 2?



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Makis77 (Μάκης)
Μέλος
Μέλος


206 1.6 GTi (Αυγ 2003)

Ένταξη: 07 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 124
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 15:09:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από προηγούμενες απαντήσεις στο θέμα "χαμήλωμα με μαμά αμορτισέρ", συμπέρανα ότι τα αμορτισέρ του τότε 1.6 κρατάγανε χαμηλωμένα για περίπου 30000-40000 χλμ. ανάλογα με τη χρήση.
Φαντάζομαι του 2λιτρου θα κρατάνε ακόμα περισσότερο.

Μπορεί όμως κάποιος να μου εξηγήσει τι συμβαίνει και μειώνεται η διάρκεια ζωής τους;
Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι το έμβολο του αμορτισέρ ξεκινά τη διαδρομή του από πιο χαμηλά μέσα στην μπουκάλα.
Από εκεί και μετά όμως γιατί να είναι κακό αυτό;

Επειδή δε θέλω να αλλάξω καινούρια αμορτισέρ και κάνω γύρω στα 10000χλμ το χρόνο, μου φαίνεται σωστή λύση να βάλω πρώτα μόνο ελατήρια και μετά και αμορτισέρ.
Εξάλλου στα site της eibach και της h&r τα 3ποντα αναφέρονται σαν συνεργαζόμενα με τα μαμά αμορτισέρ (βέβαια λένε ότι κάποια πιο σπορ αμορτισέρ ταιριάζουν καλύτερα).


Day Dreamer
Flying Low
Looking For The Big L
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 15:19:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Makis77 έγραψε:
συμπέρανα ότι τα αμορτισέρ του τότε 1.6 κρατάγανε χαμηλωμένα για περίπου 30000-40000 χλμ. ανάλογα με τη χρήση.
Φαντάζομαι του 2λιτρου θα κρατάνε ακόμα περισσότερο.


Αντε ξανά.

1. Από το 2001 τα 1600 (16v) φοράνε τα ίδια αμορτισέρ με τα 2.000 κ.εκ.

2. Οταν μπει ελατήριο πιο σκληρό απ'όσο μπορεί να αποσβέσει το αμορτισέρ (να μετατρέψει από κινητική ενέργεια σε θερμική) τότε ανεβοκατεβαίνει με μεγαλύτερη ευκολία και μετά από λίγο καταστρέφεται.

3. Οταν βάλουμε μόνο ελατήρια τότε δημιουργούμε δυναμική ανισορροπία στο αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να δείχνει πιο σκληρό αλλά στην οδηγική του συμπεριφορά να είναι πιο ασταθές.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Makis77 (Μάκης)
Μέλος
Μέλος


206 1.6 GTi (Αυγ 2003)

Ένταξη: 07 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 124
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 15:58:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Οταν βάλουμε μόνο ελατήρια τότε δημιουργούμε δυναμική ανισορροπία στο αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να δείχνει πιο σκληρό αλλά στην οδηγική του συμπεριφορά να είναι πιο ασταθές.


Δηλαδή Τάσο το αυτοκίνητο γίνεται επικίνδυνο και με ποιο τρόπο πρακτικά;
Αν όντως υπάρχει ζήτημα ασφάλειας τότε δεν τίθεται θέμα χαμηλώματος με μαμά αμορτισέρ.
Γιατί όμως τα μέλη που το έχουν κάνει το μόνο κακό που ανέφεραν ήταν η μείωση της διάρκειας ζωής των αμορτισέρ;
Δε θέλω να κουράσω αλλά έχω μπερδευτεί με όλα αυτά που έχω διαβάσει.

PS: Πώς γίνεται αντί για "Παράθεση:" να γράφει το όνομα του συγγραφέα;


Day Dreamer
Flying Low
Looking For The Big L
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 16:07:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Makis77 έγραψε:
Δηλαδή Τάσο το αυτοκίνητο γίνεται επικίνδυνο και με ποιο τρόπο πρακτικά;
Αν όντως υπάρχει ζήτημα ασφάλειας τότε δεν τίθεται θέμα χαμηλώματος με μαμά αμορτισέρ.
Γιατί όμως τα μέλη που το έχουν κάνει το μόνο κακό που ανέφεραν ήταν η μείωση της διάρκειας ζωής των αμορτισέρ;
Δε θέλω να κουράσω αλλά έχω μπερδευτεί με όλα αυτά που έχω διαβάσει.

PS: Πώς γίνεται αντί για "Παράθεση:" να γράφει το όνομα του συγγραφέα;


Ξεκινώ αντίθετα. Οταν κάνεις παράθεση (ή Quote) αν αφήσεις το όνομα με την μορφή [ quote = "Makis77" ] τότε θα σου βγάλει "Makis77 έγραψε:"

Για το δεύτερο κομμάτι, όταν πρόκειται για πιο σκληρό ελατήριο και πιο μαλακό αμορτισέρ, τότε πολύ απλά όταν συμπιέζεται το ελατήριο από μια ανωμαλία, τότε το αμορτισέρ δεν μπορεί να το "κρατήσει" ώστε να αποσβέσει την συμπίεσή του ομαλά με αποτέλεσμα να "χοροπηδήσει".

Ετσι για να το κάνω ακόμα πιο λιανά, αν θα πέσεις πάνω σε ένα σαμαράκι στην εθνική, μετά το αυτοκίνητο θα χοροπηδήσει και θα ταλαντωθεί αντί το αμορτισέρ να μαζέψει αμέσως την ταλάντωση του ελατηρίου, αφού το ελατήριο θα είναι πιο "δυνατό" από το αμορτισέρ.

Χειρότερο γίνεται στις στροφές όπου σε μια ανωμαλία μπορεί το αυτοκίνητο να ταλαντωθεί και να χάσει μέρος της πρόσφυσής του.

Επειδή όμως δεν μιλάμε για τραγικά νούμερα διαφοράς σκληρότητας οι περισσότεροι δεν το παρατηρούν παρά μόνο όταν φτάνεις το αυτοκίνητο στο πραγματικό όριό του που αυτοί ανήκουν στο 5-10% των οδηγών.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 16:18:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ξεφυγαμε λιγο...
εχω τη την εντυπωση αν θυμαμαι καλα οτι τα ελατηρια εμποριου ειναι κατα
15-10 % το πολυ σκληροτερα απο τα μαμα ειδικα στην περιπτωση μας που το 1.6 ειναι σκληρο... το προβλημα ειναι στην μειωση της διαδρομης της αναρτησης...... για αυτο και κανενας μηχανικος δε συνιστα αλλαγη ραβδων πισω αν βαλεις απλα ενα σετακι eibach-bilstein.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 17:22:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
για αυτο και κανενας μηχανικος δε συνιστα αλλαγη ραβδων πισω αν βαλεις απλα ενα σετακι eibach-bilstein.....


Θα στο θέσω διαφορετικά.... Ξέρεις πολλούς που να μπορούν να τοποθετήσουν σωστά τις ράβδους στέψης;;;;

Wink Wink

Εχουν γίνει όλοι ειδήμονες στο να ξεφουσκώνουν το πορτοφόλι χωρίς ωστόσο να μπορούν να παρουσιάσουν κάτι σωστό.

Και για να σου ενισχύσω το επιχείρημά μου, ζήτα τους να βάλεις Coilover που τα περισσότερα ξεπερνούν τις 230-250 λίμπρες (τα ελατήρια).

Η ακόμα και γραμμικά ελατήρια 250 λιμπρών με ανάλογο αμορτισέρ.

Ε, Ρώτα τους... "ρε μάστορα μήπως πρέπει να βάλουμε και ράβδους στρέψης;;"

Αμα η απάντησή τους δεν είναι ίδια, τότε να μου τρυπήσεις την μύτη.

Για να ξέρει κάποιος καλά την ανάρτηση και ιδιαίτερα σε PSA πρέπει να έχει φάει πολλά ψωμιά πάνω σε αυτά τα αυτοκίνητα. Οι περισσότεροι αρκούνται στο να αδειάζουν τα ράφια τους.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 18:00:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PHSYBORG έγραψε:
Ρε μαστορη 1500 για Bilstein?
Aν περασεις τα 1000 γιατι να μην βαλεις KW Variant 2?
\\

€1500 για Bilstein πλήρως ρυθμιζόμενα Wink Θα τα έδινα ευχαρίστως αν κοιτούσα για αλλαγή αμορτισέρ! Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
FRAPEOLE (ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ)
Μέλος
Μέλος


S2000/206 1,6 16V XS

Ένταξη: 19 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 118
Τόπος: Θεσ/νικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 20:23:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παντως το δικα μου αμαξι ειναι η μερα με τη νυχτα και ας εχω τα μανισια αμορτισερ. Το προβλημα δεν ειναι τοσο τα αμορτισερ οσο το να βαλεις ελατηρια χωρις ραβδους και αντιστρεπτικη.

Παρεπιπτωντος τα αμορτισερ εχουν 23000χλμ [18000 χαμηλωμενα] και δοξα το θεο μια χαρα κρατουν. Και δεν μπορω να πω οτι δεν τα ζοριζω...


ROTAX 125-και τα μυαλα.......................
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 21:38:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν, μετά από έρευνα στους κωδικούς αμορτισέρ/ελατηρίων της Peugeot έχουμε και λέμε:

Κινητήρας ΤUJ5P4 (1,6 16V)

Εκδοση ΧS
Aμορτισέρ: 5202 NF, 5202 NG
Ελατήρια: 5002 Τ1, 5002 Τ3, 5002 Ρ5, ανάλογα τον εξοπλισμό

Εκδοση ΧT
Aμορτισέρ: 5202 NC, 5202 NE
Ελατήρια: 5002 Τ2, 5002 Τ3, 5002 Ρ3, ανάλογα τον εξοπλισμό

Κινητήρας ΤU3JP (1,4 8V)

Εκδοση ΧS
Aμορτισέρ: 5202 LS, 5202 LV, 5202 LT, 5202 LW
Ελατήρια: 5002 S9, 5002 T0, 5002 T1, ανάλογα τον εξοπλισμό και την έδκοση

Κινητήρας ET3J4 (Nομίζω ο 1,4 16v)

Aμορτισέρ: 5202 NF, 5202 NG
Ελατήρια: 5002 T1

Κινητήρας EW10J4 (2,0)

Aμορτισέρ: 5202 NF, 5202 NG
Ελατήρια: 5002 W6, 5002 Y5, ανάλογα τον εξοπλισμό (a/c)

206cc

Aμορτισέρ: 5202 NH, 5202 NJ
Ελατήρια: 5002 P3, 5002 P4, 5002 P5, 5002 P6, ανάλογα την έκδοση


Ετσι με λίγα λόγια, τα 1,6 και τα 2,0 φοράνε τα ίδια αμορτισέρ όπως και τα 1,4 16v, ενώ ελλατήρια θα συναντήσουμε ίδια στα 1,6 16v και 1,4 16v και κάποια 1,4 8v που ο εξοπλισμός τους είναι βαρύς (ABS, A/C, ηλιοροφή κλπ)

Ελπίζω να βοήθησα... Wink



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Ιούν 2004, 07:30:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Λοιπόν, μετά από έρευνα στους κωδικούς αμορτισέρ/ελλατηρίων της Peugeot έχουμε και λέμε:

Κινητήρας ΤUJ5P4 (1,6 16V)

Εκδοση ΧS
Aμορτισέρ: 5202 NF, 5202 NG
Ελλατήρια: 5002 Τ1, 5002 Τ3, 5002 Ρ5, ανάλογα τον εξοπλισμό

Εκδοση ΧT
Aμορτισέρ: 5202 NC, 5202 NE
Ελλατήρια: 5002 Τ2, 5002 Τ3, 5002 Ρ3, ανάλογα τον εξοπλισμό

Κινητήρας ΤU3JP (1,4 8V)

Εκδοση ΧS
Aμορτισέρ: 5202 LS, 5202 LV, 5202 LT, 5202 LW
Ελλατήρια: 5002 S9, 5002 T0, 5002 T1, ανάλογα τον εξοπλισμό και την έδκοση

Κινητήρας ET3J4 (Nομίζω ο 1,4 16v)

Aμορτισέρ: 5202 NF, 5202 NG
Ελλατήρια: 5002 T1

Κινητήρας EW10J4 (2,0)

Aμορτισέρ: 5202 NF, 5202 NG
Ελλατήρια: 5002 W6, 5002 Y5, ανάλογα τον εξοπλισμό (a/c)

206cc

Aμορτισέρ: 5202 NH, 5202 NJ
Ελλατήρια: 5002 P3, 5002 P4, 5002 P5, 5002 P6, ανάλογα την έκδοση


Ετσι με λίγα λόγια, τα 1,6 και τα 2,0 φοράνε τα ίδια αμορτισέρ όπως και τα 1,4 16v, ενώ ελλατήρια θα συναντήσουμε ίδια στα 1,6 16v και 1,4 16v και κάποια 1,4 8v που ο εξοπλισμός τους είναι βαρύς (ABS, A/C, ηλιοροφή κλπ)

Ελπίζω να βοήθησα... Wink

Aρκετότατα Wink Very happy Very happy Very happy


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Ιούν 2004, 11:58:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Ετσι με λίγα λόγια, τα 1,6 και τα 2,0 φοράνε τα ίδια αμορτισέρ όπως και τα 1,4 16v, ενώ ελλατήρια θα συναντήσουμε ίδια στα 1,6 16v και 1,4 16v και κάποια 1,4 8v που ο εξοπλισμός τους είναι βαρύς (ABS, A/C, ηλιοροφή κλπ)

Ελπίζω να βοήθησα... Wink



Ελπίζω να το δει ο -=Ν4Χ=- και να με πιστέψει επιτέλους! Ευχαριστούμε Τάσο! Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
-=N4X=- (ΑL-X)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!

Ένταξη: 10 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 462
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Ιούν 2004, 15:20:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι να πιστεψω?
Ειχαμε ποτε διαφωνια για τα αμορτισερ και τα ελατηρια?
Εγω για τα φρενα ελεγα κ παραδεχτηκα οτι ειχα λαθος οταν μας ειπαν οτι ειναι ιδια αν και ακομα μου φαινεται κουλο.
Γιατι αν εσυ χρειαζεσαι τα δικα μου τα φρενα επειδη εισαι γρηγορος εγω πρεπει να παω για κανα σετακι 4πιστονες!!! Razz



Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Ιούν 2004, 15:40:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οπως ειπε και ο Steve παραπανω, το 1.4 16ν εχει τα ιδια ακριβως φρενα με το 1.6 16ν και επισης ιδιες διαστασεις ελαστικων-ζαντας και ιδιες αντιστρεπτικες-ραβδους!!! Ολα αυτα ομως, μονο στις εκδοσεις XS και Quicksilver του 1.4 16ν που ειναι πιο σπορτιφ και πιο ακριβες... Wink


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Ιούν 2004, 15:58:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Οπως ειπε και ο Steve παραπανω, το 1.4 16ν εχει τα ιδια ακριβως φρενα με το 1.6 16ν και επισης ιδιες διαστασεις ελαστικων-ζαντας και ιδιες αντιστρεπτικες-ραβδους!!! Ολα αυτα ομως, μονο στις εκδοσεις XS και Quicksilver του 1.4 16ν που ειναι πιο σπορτιφ και πιο ακριβες... Wink


ΔΕΝ έχει ίδιες ράβδους στρέψης.

Το 1,4 16v έχει 19 mm ράβδους στρέψης ενώ το 1,6 16v έχει 19,5 mm.

Φοράνε όμως την ίδια αντιστρεπτική.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Ιούν 2004, 17:02:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Ολα αυτα ομως, μονο στις εκδοσεις XS και Quicksilver του 1.4 16ν που ειναι πιο σπορτιφ και πιο ακριβες... Wink


Ε ναι, και εγώ ο καπίταλος πήρα το XS Razz Twisted evil

Σκέφτομαι για αντιστρεπτική 2λιτρου... αλλά δεν ξέρω τι θα κερδίσω αλλάζοντας την! Rolling eyes Razz



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Ιούν 2004, 18:14:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

επιτελους μια ακρη...
δηλαδη το 2.0 εχει πισω 20αρα ραβδο και 21 αντιστρεπτ και το 1.6 19.5 ραβδο και 19 αντιστρεπτ
και εμπρος 20αρα και τα δυο????????????????????????????????????????????

sidobre δεν λεω κατι διαφορετικο απο εσενα. οταν αλλαζεις απο 160-170 λιμπρες που νομιζω οτι παιζουν στα πιο πολλα καρα τα ελατηρια μαμα σε 190 που ειναι τα eibach και κουρδισεις σωστα τη ραβδο πισω σε μηχανικο σωστο οχι απο το κουρδο του αναρτησα δεν νομιζεις οτι η πισω ραβδο ειναι υπρεβολικη???
αν βεβαια παμε σε 230 λιμπρες εμπρος με στενοπιατελο ειναι παρανοια να μην αλλαξει καποιος πισω τιποτα...

επι της ουσιας αν οντως εχω πισω 19,5 οπως τα παλια διλιτρα μηπως ειναι μαλ***α να βαλω 21αρα αντιστρεπτ πισω- που επιδρα εμπροσ- με ολα τα αλλα μαμα...
υπενθιμιζω το αμαξι ειναι καινουργιο και δεν θελω τρεξιματα με εγγυηση αν βαλω μαμα 21αρα δεν προκειται να το παρει κανεις ειδηση..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,172s (PHP: 84% - SQL: 16%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on