Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 12:14:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mάκη αυτό είναι ένας πειρασμός
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Makis77 (Μάκης) Μέλος
206 1.6 GTi (Αυγ 2003)
Ένταξη: 07 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 124 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 12:35:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα περιμένω τις διακοπές όπου θα το τεστάρω σε μεγάλο ταξίδι στην εθνική και σε επαρχιακό δρόμο με στροφές (ανυπομονώ για το τελευταίο). Αν δεν μείνω ικανοποιημένος μάλλον θα αλλάξω τα ελατήρια στο 1o service χρόνου το Σεπτέμβρη μέσα στην αντιπροσωπεία. Βέβαια με βλέπω να τα αλλάζω ούτως ή άλλως... Είναι πολύ ψηλό ρε γα**το
Day Dreamer
Flying Low
Looking For The Big L |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 14:28:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απλά για την ιστορία, το 16ν 1.400 έχει τα ίδια δισκόφρενα με το GTi 1.600 Το επιβεβαίωσα σήμερα.
Μάκη, αν αλλάξεις τα ελατήρια μαμά και βάλεις ελατήρια χαμηλώματος, τότε το μόνο που θα πετύχεις είναι να τα βγάλεις πιο γρήγορα off μαζί με τις μπουκάλες λόγω του ότι μικραίνεις την διαδρομή τους καταπονώντας τα περισσότερο. Γνώμη μου : προσπάθησε να χαρείς την οδηγική απόλαυση που σου χαρίζουνε τα "μαμά" όσο μπορείς και αν χρειαστεί να τα αλλάξεις πήγαινε για ένα κομπλέ πακέτο μπουκάλες/ελατήρια (ρυθμιζόμενα καλύτερα για να τα φέρεις στα μέτρα σου π.χ. Bilstein PSS ρυθμιζόμενα). Μιλάμε για €1.500 στην καλύτερη περίπτωση
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!
Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 14:32:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε μαστορη 1500 για Bilstein?
Aν περασεις τα 1000 γιατι να μην βαλεις KW Variant 2?
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Makis77 (Μάκης) Μέλος
206 1.6 GTi (Αυγ 2003)
Ένταξη: 07 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 124 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 15:09:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από προηγούμενες απαντήσεις στο θέμα "χαμήλωμα με μαμά αμορτισέρ", συμπέρανα ότι τα αμορτισέρ του τότε 1.6 κρατάγανε χαμηλωμένα για περίπου 30000-40000 χλμ. ανάλογα με τη χρήση.
Φαντάζομαι του 2λιτρου θα κρατάνε ακόμα περισσότερο.
Μπορεί όμως κάποιος να μου εξηγήσει τι συμβαίνει και μειώνεται η διάρκεια ζωής τους;
Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι το έμβολο του αμορτισέρ ξεκινά τη διαδρομή του από πιο χαμηλά μέσα στην μπουκάλα.
Από εκεί και μετά όμως γιατί να είναι κακό αυτό;
Επειδή δε θέλω να αλλάξω καινούρια αμορτισέρ και κάνω γύρω στα 10000χλμ το χρόνο, μου φαίνεται σωστή λύση να βάλω πρώτα μόνο ελατήρια και μετά και αμορτισέρ.
Εξάλλου στα site της eibach και της h&r τα 3ποντα αναφέρονται σαν συνεργαζόμενα με τα μαμά αμορτισέρ (βέβαια λένε ότι κάποια πιο σπορ αμορτισέρ ταιριάζουν καλύτερα).
Day Dreamer
Flying Low
Looking For The Big L |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 15:19:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Makis77 έγραψε: | συμπέρανα ότι τα αμορτισέρ του τότε 1.6 κρατάγανε χαμηλωμένα για περίπου 30000-40000 χλμ. ανάλογα με τη χρήση.
Φαντάζομαι του 2λιτρου θα κρατάνε ακόμα περισσότερο. |
Αντε ξανά.
1. Από το 2001 τα 1600 (16v) φοράνε τα ίδια αμορτισέρ με τα 2.000 κ.εκ.
2. Οταν μπει ελατήριο πιο σκληρό απ'όσο μπορεί να αποσβέσει το αμορτισέρ (να μετατρέψει από κινητική ενέργεια σε θερμική) τότε ανεβοκατεβαίνει με μεγαλύτερη ευκολία και μετά από λίγο καταστρέφεται.
3. Οταν βάλουμε μόνο ελατήρια τότε δημιουργούμε δυναμική ανισορροπία στο αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να δείχνει πιο σκληρό αλλά στην οδηγική του συμπεριφορά να είναι πιο ασταθές.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Makis77 (Μάκης) Μέλος
206 1.6 GTi (Αυγ 2003)
Ένταξη: 07 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 124 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 15:58:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Οταν βάλουμε μόνο ελατήρια τότε δημιουργούμε δυναμική ανισορροπία στο αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να δείχνει πιο σκληρό αλλά στην οδηγική του συμπεριφορά να είναι πιο ασταθές. |
Δηλαδή Τάσο το αυτοκίνητο γίνεται επικίνδυνο και με ποιο τρόπο πρακτικά;
Αν όντως υπάρχει ζήτημα ασφάλειας τότε δεν τίθεται θέμα χαμηλώματος με μαμά αμορτισέρ.
Γιατί όμως τα μέλη που το έχουν κάνει το μόνο κακό που ανέφεραν ήταν η μείωση της διάρκειας ζωής των αμορτισέρ;
Δε θέλω να κουράσω αλλά έχω μπερδευτεί με όλα αυτά που έχω διαβάσει.
PS: Πώς γίνεται αντί για "Παράθεση:" να γράφει το όνομα του συγγραφέα;
Day Dreamer
Flying Low
Looking For The Big L |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 16:07:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Makis77 έγραψε: | Δηλαδή Τάσο το αυτοκίνητο γίνεται επικίνδυνο και με ποιο τρόπο πρακτικά;
Αν όντως υπάρχει ζήτημα ασφάλειας τότε δεν τίθεται θέμα χαμηλώματος με μαμά αμορτισέρ.
Γιατί όμως τα μέλη που το έχουν κάνει το μόνο κακό που ανέφεραν ήταν η μείωση της διάρκειας ζωής των αμορτισέρ;
Δε θέλω να κουράσω αλλά έχω μπερδευτεί με όλα αυτά που έχω διαβάσει.
PS: Πώς γίνεται αντί για "Παράθεση:" να γράφει το όνομα του συγγραφέα; |
Ξεκινώ αντίθετα. Οταν κάνεις παράθεση (ή Quote) αν αφήσεις το όνομα με την μορφή [ quote = "Makis77" ] τότε θα σου βγάλει "Makis77 έγραψε:"
Για το δεύτερο κομμάτι, όταν πρόκειται για πιο σκληρό ελατήριο και πιο μαλακό αμορτισέρ, τότε πολύ απλά όταν συμπιέζεται το ελατήριο από μια ανωμαλία, τότε το αμορτισέρ δεν μπορεί να το "κρατήσει" ώστε να αποσβέσει την συμπίεσή του ομαλά με αποτέλεσμα να "χοροπηδήσει".
Ετσι για να το κάνω ακόμα πιο λιανά, αν θα πέσεις πάνω σε ένα σαμαράκι στην εθνική, μετά το αυτοκίνητο θα χοροπηδήσει και θα ταλαντωθεί αντί το αμορτισέρ να μαζέψει αμέσως την ταλάντωση του ελατηρίου, αφού το ελατήριο θα είναι πιο "δυνατό" από το αμορτισέρ.
Χειρότερο γίνεται στις στροφές όπου σε μια ανωμαλία μπορεί το αυτοκίνητο να ταλαντωθεί και να χάσει μέρος της πρόσφυσής του.
Επειδή όμως δεν μιλάμε για τραγικά νούμερα διαφοράς σκληρότητας οι περισσότεροι δεν το παρατηρούν παρά μόνο όταν φτάνεις το αυτοκίνητο στο πραγματικό όριό του που αυτοί ανήκουν στο 5-10% των οδηγών.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 16:18:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ξεφυγαμε λιγο...
εχω τη την εντυπωση αν θυμαμαι καλα οτι τα ελατηρια εμποριου ειναι κατα
15-10 % το πολυ σκληροτερα απο τα μαμα ειδικα στην περιπτωση μας που το 1.6 ειναι σκληρο... το προβλημα ειναι στην μειωση της διαδρομης της αναρτησης...... για αυτο και κανενας μηχανικος δε συνιστα αλλαγη ραβδων πισω αν βαλεις απλα ενα σετακι eibach-bilstein..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 17:22:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | για αυτο και κανενας μηχανικος δε συνιστα αλλαγη ραβδων πισω αν βαλεις απλα ενα σετακι eibach-bilstein..... |
Θα στο θέσω διαφορετικά.... Ξέρεις πολλούς που να μπορούν να τοποθετήσουν σωστά τις ράβδους στέψης;;;;
Εχουν γίνει όλοι ειδήμονες στο να ξεφουσκώνουν το πορτοφόλι χωρίς ωστόσο να μπορούν να παρουσιάσουν κάτι σωστό.
Και για να σου ενισχύσω το επιχείρημά μου, ζήτα τους να βάλεις Coilover που τα περισσότερα ξεπερνούν τις 230-250 λίμπρες (τα ελατήρια).
Η ακόμα και γραμμικά ελατήρια 250 λιμπρών με ανάλογο αμορτισέρ.
Ε, Ρώτα τους... "ρε μάστορα μήπως πρέπει να βάλουμε και ράβδους στρέψης;;"
Αμα η απάντησή τους δεν είναι ίδια, τότε να μου τρυπήσεις την μύτη.
Για να ξέρει κάποιος καλά την ανάρτηση και ιδιαίτερα σε PSA πρέπει να έχει φάει πολλά ψωμιά πάνω σε αυτά τα αυτοκίνητα. Οι περισσότεροι αρκούνται στο να αδειάζουν τα ράφια τους.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 18:00:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PHSYBORG έγραψε: | Ρε μαστορη 1500 για Bilstein?
Aν περασεις τα 1000 γιατι να μην βαλεις KW Variant 2? | \\
€1500 για Bilstein πλήρως ρυθμιζόμενα Θα τα έδινα ευχαρίστως αν κοιτούσα για αλλαγή αμορτισέρ!
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
FRAPEOLE (ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ) Μέλος
S2000/206 1,6 16V XS
Ένταξη: 19 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 118 Τόπος: Θεσ/νικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 20:23:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παντως το δικα μου αμαξι ειναι η μερα με τη νυχτα και ας εχω τα μανισια αμορτισερ. Το προβλημα δεν ειναι τοσο τα αμορτισερ οσο το να βαλεις ελατηρια χωρις ραβδους και αντιστρεπτικη.
Παρεπιπτωντος τα αμορτισερ εχουν 23000χλμ [18000 χαμηλωμενα] και δοξα το θεο μια χαρα κρατουν. Και δεν μπορω να πω οτι δεν τα ζοριζω...
ROTAX 125-και τα μυαλα....................... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 21:38:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν, μετά από έρευνα στους κωδικούς αμορτισέρ/ελατηρίων της Peugeot έχουμε και λέμε:
Κινητήρας ΤUJ5P4 (1,6 16V)
Εκδοση ΧS
Aμορτισέρ: 5202 NF, 5202 NG
Ελατήρια: 5002 Τ1, 5002 Τ3, 5002 Ρ5, ανάλογα τον εξοπλισμό
Εκδοση ΧT
Aμορτισέρ: 5202 NC, 5202 NE
Ελατήρια: 5002 Τ2, 5002 Τ3, 5002 Ρ3, ανάλογα τον εξοπλισμό
Κινητήρας ΤU3JP (1,4 8V)
Εκδοση ΧS
Aμορτισέρ: 5202 LS, 5202 LV, 5202 LT, 5202 LW
Ελατήρια: 5002 S9, 5002 T0, 5002 T1, ανάλογα τον εξοπλισμό και την έδκοση
Κινητήρας ET3J4 (Nομίζω ο 1,4 16v)
Aμορτισέρ: 5202 NF, 5202 NG
Ελατήρια: 5002 T1
Κινητήρας EW10J4 (2,0)
Aμορτισέρ: 5202 NF, 5202 NG
Ελατήρια: 5002 W6, 5002 Y5, ανάλογα τον εξοπλισμό (a/c)
206cc
Aμορτισέρ: 5202 NH, 5202 NJ
Ελατήρια: 5002 P3, 5002 P4, 5002 P5, 5002 P6, ανάλογα την έκδοση
Ετσι με λίγα λόγια, τα 1,6 και τα 2,0 φοράνε τα ίδια αμορτισέρ όπως και τα 1,4 16v, ενώ ελλατήρια θα συναντήσουμε ίδια στα 1,6 16v και 1,4 16v και κάποια 1,4 8v που ο εξοπλισμός τους είναι βαρύς (ABS, A/C, ηλιοροφή κλπ)
Ελπίζω να βοήθησα...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Ιούν 2004, 07:30:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Λοιπόν, μετά από έρευνα στους κωδικούς αμορτισέρ/ελλατηρίων της Peugeot έχουμε και λέμε:
Κινητήρας ΤUJ5P4 (1,6 16V)
Εκδοση ΧS
Aμορτισέρ: 5202 NF, 5202 NG
Ελλατήρια: 5002 Τ1, 5002 Τ3, 5002 Ρ5, ανάλογα τον εξοπλισμό
Εκδοση ΧT
Aμορτισέρ: 5202 NC, 5202 NE
Ελλατήρια: 5002 Τ2, 5002 Τ3, 5002 Ρ3, ανάλογα τον εξοπλισμό
Κινητήρας ΤU3JP (1,4 8V)
Εκδοση ΧS
Aμορτισέρ: 5202 LS, 5202 LV, 5202 LT, 5202 LW
Ελλατήρια: 5002 S9, 5002 T0, 5002 T1, ανάλογα τον εξοπλισμό και την έδκοση
Κινητήρας ET3J4 (Nομίζω ο 1,4 16v)
Aμορτισέρ: 5202 NF, 5202 NG
Ελλατήρια: 5002 T1
Κινητήρας EW10J4 (2,0)
Aμορτισέρ: 5202 NF, 5202 NG
Ελλατήρια: 5002 W6, 5002 Y5, ανάλογα τον εξοπλισμό (a/c)
206cc
Aμορτισέρ: 5202 NH, 5202 NJ
Ελλατήρια: 5002 P3, 5002 P4, 5002 P5, 5002 P6, ανάλογα την έκδοση
Ετσι με λίγα λόγια, τα 1,6 και τα 2,0 φοράνε τα ίδια αμορτισέρ όπως και τα 1,4 16v, ενώ ελλατήρια θα συναντήσουμε ίδια στα 1,6 16v και 1,4 16v και κάποια 1,4 8v που ο εξοπλισμός τους είναι βαρύς (ABS, A/C, ηλιοροφή κλπ)
Ελπίζω να βοήθησα... |
Aρκετότατα
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Ιούν 2004, 11:58:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Ετσι με λίγα λόγια, τα 1,6 και τα 2,0 φοράνε τα ίδια αμορτισέρ όπως και τα 1,4 16v, ενώ ελλατήρια θα συναντήσουμε ίδια στα 1,6 16v και 1,4 16v και κάποια 1,4 8v που ο εξοπλισμός τους είναι βαρύς (ABS, A/C, ηλιοροφή κλπ)
Ελπίζω να βοήθησα... |
Ελπίζω να το δει ο -=Ν4Χ=- και να με πιστέψει επιτέλους! Ευχαριστούμε Τάσο!
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
-=N4X=- (ΑL-X) Τρελλαμένο μέλος
Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!
Ένταξη: 10 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 462 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Ιούν 2004, 15:20:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι να πιστεψω?
Ειχαμε ποτε διαφωνια για τα αμορτισερ και τα ελατηρια?
Εγω για τα φρενα ελεγα κ παραδεχτηκα οτι ειχα λαθος οταν μας ειπαν οτι ειναι ιδια αν και ακομα μου φαινεται κουλο.
Γιατι αν εσυ χρειαζεσαι τα δικα μου τα φρενα επειδη εισαι γρηγορος εγω πρεπει να παω για κανα σετακι 4πιστονες!!!
Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Ιούν 2004, 15:40:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οπως ειπε και ο Steve παραπανω, το 1.4 16ν εχει τα ιδια ακριβως φρενα με το 1.6 16ν και επισης ιδιες διαστασεις ελαστικων-ζαντας και ιδιες αντιστρεπτικες-ραβδους!!! Ολα αυτα ομως, μονο στις εκδοσεις XS και Quicksilver του 1.4 16ν που ειναι πιο σπορτιφ και πιο ακριβες...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Ιούν 2004, 15:58:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Οπως ειπε και ο Steve παραπανω, το 1.4 16ν εχει τα ιδια ακριβως φρενα με το 1.6 16ν και επισης ιδιες διαστασεις ελαστικων-ζαντας και ιδιες αντιστρεπτικες-ραβδους!!! Ολα αυτα ομως, μονο στις εκδοσεις XS και Quicksilver του 1.4 16ν που ειναι πιο σπορτιφ και πιο ακριβες... |
ΔΕΝ έχει ίδιες ράβδους στρέψης.
Το 1,4 16v έχει 19 mm ράβδους στρέψης ενώ το 1,6 16v έχει 19,5 mm.
Φοράνε όμως την ίδια αντιστρεπτική.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Ιούν 2004, 17:02:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Ολα αυτα ομως, μονο στις εκδοσεις XS και Quicksilver του 1.4 16ν που ειναι πιο σπορτιφ και πιο ακριβες... |
Ε ναι, και εγώ ο καπίταλος πήρα το XS
Σκέφτομαι για αντιστρεπτική 2λιτρου... αλλά δεν ξέρω τι θα κερδίσω αλλάζοντας την!
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Ιούν 2004, 18:14:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επιτελους μια ακρη...
δηλαδη το 2.0 εχει πισω 20αρα ραβδο και 21 αντιστρεπτ και το 1.6 19.5 ραβδο και 19 αντιστρεπτ
και εμπρος 20αρα και τα δυο????????????????????????????????????????????
sidobre δεν λεω κατι διαφορετικο απο εσενα. οταν αλλαζεις απο 160-170 λιμπρες που νομιζω οτι παιζουν στα πιο πολλα καρα τα ελατηρια μαμα σε 190 που ειναι τα eibach και κουρδισεις σωστα τη ραβδο πισω σε μηχανικο σωστο οχι απο το κουρδο του αναρτησα δεν νομιζεις οτι η πισω ραβδο ειναι υπρεβολικη???
αν βεβαια παμε σε 230 λιμπρες εμπρος με στενοπιατελο ειναι παρανοια να μην αλλαξει καποιος πισω τιποτα...
επι της ουσιας αν οντως εχω πισω 19,5 οπως τα παλια διλιτρα μηπως ειναι μαλ***α να βαλω 21αρα αντιστρεπτ πισω- που επιδρα εμπροσ- με ολα τα αλλα μαμα...
υπενθιμιζω το αμαξι ειναι καινουργιο και δεν θελω τρεξιματα με εγγυηση αν βαλω μαμα 21αρα δεν προκειται να το παρει κανεις ειδηση.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|