Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2004, 18:37:47 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Αλλαγές στην ανάρτηση στα νεα 206 |
|
|
εχω ένα 206 1,6 gti 04 μοντελο και εχω προβληματιστει αρκετα με αυτά που διαβαζω.
το δικο μου εχει από ότι λενε 20αρα αντιστρεπτ εμπρος και μαλλον άλλο setup-- από 11-03 όλα τα μοντελα--.το δικομου μετα από ένα μηνα και 3500χλμ –στρωνω αλλα όχι φανατικα- βλεπω ότι δεν γερνει ιδιαιτερα, η αναρτηση είναι αρκετα σφιχτη αλλα σε καμια περιπτωση δεν κοπαναει και το αυτοκινητο είναι αρκετα καλυτερο από ότι περιμενα και διαβαζα εδώ.βεβαια είναι πολύ νωρις ακομα και οι ταρζανιες που εχω κανει λιγες και αναρωτιεμαι αν οντως εχουν γινει αλλαγες στα 04 μοντελα η ετσι λενε.
εχει οδηγησει κανεις 1.6-04 και πιο παλια μοντελα 1.6 για να συγκρινει? δεν θεωρω τον εαυτο μου φλωρο δοξα το θεο εχω τρακαρει αρκετες φορες και ισως για αυτό το προσεχω ακομα αλλα από τα τοπικ που εχω διαβασει περιμενα ένα αμαξι χαρβαλο που γερνει, πλεει τραγικα εθνικη, δεν στριβει με πολλα χλμ κτλ…
το μονο που τραβαω τα μαλλια μου είναι το μοτερ…αρκετα ψοφιο και δεν νομιζω να ανοιξει και πολύ…
εχει κανενας αποψη για τις αλλαγες? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάϊ 2004, 08:28:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι αλλαγές στην ανάρτηση μάλλον είναι απο ελατήρια -αμορτισέρ (μπορεί να είναι απο το δίλιτρο -το έχουν κάνει και με τα φρένα του άλλωστε )και όχι απο αντιστρεπτικές Γαλλοι είναι αυτοί ότι θέλουν κάνουν .Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι λόγω διαδρομών της ανάρτησης παίρνει κάποιες κλίσεις στα ανάποδα αλλα σε καθημερινή χρήση είναι πιο σκληρή απο τα προηγούμενα .Εχω παρατηρήσει εν κινήσει κανα δυό ,ακολούθησα τις γραμμές τους -δεν τα κυνήγησα - και αυτό που κατάλαβα ήταν ότι με κοροιδεψαν περι της γαλλικής άνεσης .Τελικά κατέληξα να κατεβάσω τις πιέσεις απο 34 σε 32 τουλαχιστον στην πόλη και ανακάλυψα ένα άλλο αυτοκίνητο πιο άνετο και με λιγότερους τριγμούς
Το δικό μου είναι το XS3(8ος 2003- απο τα πρώτα πρώτα γιατι με κοίταζαν με αρκετή απορία) οπότε απο setup αναρτήσεων είμαστε στα ίδια.
Για το κινητήρα θα διαφωνήσω έχει μπόλικη δ'υναμη πλήν όμως ηλεκτρονικό γκάζι και τον περιμένω να δείχνει την δυναμή του αρκετά αργότερα 30-40 χιλ χλμ
Οτι είναι καραπνιγμένος , αδιαμφησβήτητο γεγονός μετά τις 5500σαλ δείχνει να ψοφάει με τις 4η-5η και όχι με 3η (1η εώς 2,500σαλ και 2α εώς 3,500σαλ την μετάδοση την προστατέυω σε επίπεδο γιαγιάς ).
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάϊ 2004, 10:23:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για αμοτρισερ εχει στανταρ απο 2.0 ελατηρια χλωμο...ειναι θεμα παραπανω βαρους του 2.0
δηλ εγω που εχω οσο λεει ο κατασκευαστης πιεση .....ωχ η μεση μου.
το μοτερ αμα ειναι να περιμενω 30000χλμ θα το εχω πουλησει.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάϊ 2004, 11:57:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | .....ωχ η μεση μου.
-------------------------
το μοτερ αμα ειναι να περιμενω 30000χλμ θα το εχω πουλησει.... |
Ωχ η μέση μου Το είπα πολύ πρίν λόγω του ότι η δουλεία μου προυποθέτει το πέρασμα απο περιοχή Εργων και το αυτοκίνητο το ληπήθηκα
Με την πιο χαμηλή πίεση κάτι γλυτώσαμε .
Για τον κινητήρα είναι προσωπική άποψη ,σκέψου όμως ότι κάποια Χοντα <<ανοίγουν>> μετά τα 60-70χιλ χλμ.
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάϊ 2004, 13:34:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
9os 2003 εδώ. Λοιπόν ελατήρια αμορτισέρ φρένα είναι από το δίλιτρο. Οι αντιστρεπτική μπροστά είχε γραφτεί ότι είναι η 20άρα από το cc από κάποιο serial number και μετά. Επίσης δεν έχω δει σίγουρα αλλά σε μια υποθετική διαφορά βάρους του δίλιτρου από το δικό μας των 50 κιλών, δεν πιστεύω ότι δικαιολογεί διαφορετικές ιδιότητες ανάρτησης. Μιλάμε για κάτω του 5% διαφορά.
Παιδιά προσοχή με τις πιέσεις. Είπαμε να παίζουμε για να βρούμε την σωστή ρύθμιση αλλά με μέτρο. Το εργοστάσιο λέει 36. Κι εγω κι εσύ βάλαμε 32 για άνεση. Αποτέλεσμα χαμηλές θερμοκρασίες στο μέσο του πέλματος υψηλές στα άκρα, και τελικά μειωμένο κράτημα βραχυπρόθεσμα και τραγικά φαγωμένα πλαινά μακροπρόθεσμα. Μια φορά δεν άλλαξα πιέσεις πριν πάω για σοβαρή βόλτα (συνήθως με βολεύει 38 - 36) και είχα υπερβολική φθορά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάϊ 2004, 13:41:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προς volvos: Είναι εύκολο να μου πεις που έχεις κόφτη Εκτός άν στρώνεις ακόμα οπότε οκ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάϊ 2004, 16:43:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχω 4000χλμ και αποφευγω κοφτες... αλλα εχω αισθηση οτι ειναι αρκετα πανω απο 6000
στο drive που ειχν 04 μοντελο το φλεβαρη πηγαινε λιγο πανω απο 6500 γυρω 6700 στο διαγραμμα....
ρωτας για την αναβαθμιση που λενε??
το μοτερ τραβαει δεν ειμαι και εντελως αχαριστος απλα σε σχεση με σαξο και 106 εστω και 03 μοντελα που εχω οδηγησει που ειναι +8 αλογα και -100 κιλα η αισθηση - δεν ξερω νουμερα- ειναι χαωδης. ισως τελικα να ειναι αυτη η πεταλουδα...
παντως παιδες αν μπειτε σε ιμπιζα 1.4 θα καταλαβετε τι σημαινει ηλεκτρικο γκαζι........χαλια μαυρα
για αναρτηση ουσιαστικα πρεπει να εχουμε αλλα ελατηρια,ραβδους και πισω αντιστρεπτικη απο 2.0 οπως εχει ειπωθει και σε αλλο τοπικ. αυτο που δεν ξερω ειναι αν εχουν αλλαξει ρυθμισεις - καμπερ κτλ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!
Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάϊ 2004, 18:54:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε ερωτηση του Πετρου με το 1.4 16V προς την Λιον του χε ερθει η απαντηση οτι φοραει οτι κ το 2λιτρο αρα λογικα κ το 1.6 GT ιδιο setup (αμορτισερ-ελατηρια + αντιστρεπτικες ραβους - ραβδους στρεψης ) φοραει !
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάϊ 2004, 17:34:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χλωμο......ειδικα αυτο εχει ξανασυζητηθει...αντιστρ, ραβδοι ειναι αλλο 1.4 1.6 2.0
το μοτερ μου εχει τελικα πανω απο 6500 κοφτη οπως υποψιαζομουν.....
μια ατυχη...στιγμη με σε νερα με εκανε να το δω...αχ παει το στρωσιμο!!!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την volvos στις Δευ 31 Μάϊ 2004, 17:45:30, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάϊ 2004, 17:44:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε τότε τί του είπανε του πΕτΡοΥ?
Πάντως με τον -=N4X=- πρέπει να έχουμε τα ίδια δισκόφρενα (εμένα έτσι μου φαίνεται)... και είναι 1.6 GTi το δικό του και έχουμε διαφορά μόνο 1 μήνα που πήραμε τα αμάξια!
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάϊ 2004, 17:47:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το θεωρεις λογικο με 90 αλογα να φορας τις ιδιες αντιστρ και ραβδους με το 2.0 που ειναι 140 και +50 κιλα στον εμπρος αξονα......................
αμορτισερ και φρενα πιθανο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάϊ 2004, 18:19:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για εμένα που είμαι τόσο γρήγορος, ναι το θεωρώ λογικό
Επίσης, όσο γι αυτά που είπες στο 1ο post, ύστερα από το 1ο μου ταξίδι σε Λάρισα-Αθήνα, το κάρο μου ούτε έπλεε στην εθνική, και μάλιστα έμπαινα με 150 άνετα σε σχεδόν όλες τις στροφές. Σε ελάχιστες απαιτήθηκε να κόψω λόγω του ότι ήτανε εντός πόλης (Στυλίδα-Καμμένα βούρλα). Και μάλιστα είμαι σίγουρος ότι και με 170 χαλαρά θα έμπαινα στις ίδιες στροφές. Αλλά εν όψει στρωσίματος, έχω ήδη αλλάξει τα πρώτα λάδια στα 1.500 χλμ, και τώρα το κάνω μόνο ανοίγματα με 4η-5η στις 4-5.000 σ.α.λ. (=150χλμ/ώρα) και 1η-2α-3η μέχρι 3.500 σ.α.λ.
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάϊ 2004, 23:50:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδιά, εγώ που έχω του 2001 μοντέλο, ξέρω τα εξής.
Τιμόνι και φρένα είναι ίδια με αυτά του δίλιτρου GTI (137 hp). Για τα φρένα απλά το έχω ακούσει, αλλά για το τιμόνι είμαι σίγουρος, μιας και έχω οδηγήσει το δίλιτρο (137 hp).
Επίσης μερικά στοιχεία από την ανάρτηση είναι κοινά, αλλά δεν ξέρω ποια.
Για τον κινητήρα έχω να πω μόνο μελιστάλακτα λόγια!!!
Δεν έχω μπει σε Rallye, αλλά έχω μπει σε άλλα "ήπια" 1600άρια και νομίζω ότι δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.
Νομίζω ότι δεν έχω δει πιο ελαστικό αλλά συνάμα στροφάτο και δυνατό 1600άρι μοτέρ σε άλλο αμάξι... (δεν μιλάμε για Rallye κ.τ.λ. εξάλλου το αμάξι αυτό δεν στοχεύει στο Rallye)
Όσο για τις αναρτήσεις, έχω να πω το εξής. Το αυτοκίνητο δεν είναι "πισταδόρικο" δε καμιά περίπτωση, αλλά με το παρόν set up είναι πολύ παιχνιδιάρικο και εξαιρετικά ρυθμίσιμο (εδώ ο εξαιρετικός κινητήρας βάζει το χεράκι του ). Νομίζω ότι ικανοποιεί τις τωρινές δυνατότητές μου.
Εξάλλου δεν είμαι καθόλου σίγουρος για το αν θέλω να φτάσω παραπέρα...
Συν τοις άλλοις είμαι και πολύ μιγιάγγιχτος. Το αυτοκίνητο το προσέχω σαν να ήταν κάτι εύθραυστο! Έχω κάνει ΤΙΣ πατέντες για να ελαχιστοποιήσω τους τριγμούς (με πολύ καλά αποτελέσματα ). Μόλις ακούω κάποιο "τσικ" μου πέφτουν και από μερικές τρίχες...
Έτσι, αν βάλω ανάρτηση, σίγουρα θα μείνω φαλακρός εν ρυπεί οφθαλμού!!
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Δημήτριος στις Τρι 01 Ιούν 2004, 00:02:36, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 00:02:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
συμφωνω απλυτως μακραν απο τα καλυτερα μοτερ στη κατηγορια του αν οχι το καλυτερο....
απλα οταν η ιδια εταιρεια εχει το ιδιο μοτερ τοσα χρονια και αντι να το βελτιωσει το κανει χειροτερο ειναι να τρελαινεσαι.
το δε παραλλογο ειναι οτι το δικο μας επρεπε θεωρητικα να στοχευει σε καλυτερη ελαστικοτητα και οχι μεγιστη ιπποδυναμη αλλα φαινεται καπου στο δρομο χαθηκανε........ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 00:06:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | συμφωνω απλυτως μακραν απο τα καλυτερα μοτερ στη κατηγορια του αν οχι το καλυτερο....
απλα οταν η ιδια εταιρεια εχει το ιδιο μοτερ τοσα χρονια και αντι να το βελτιωσει το κανει χειροτερο ειναι να τρελαινεσαι.
το δε παραλλογο ειναι οτι το δικο μας επρεπε θεωρητικα να στοχευει σε καλυτερη ελαστικοτητα και οχι μεγιστη ιπποδυναμη αλλα φαινεται καπου στο δρομο χαθηκανε........ |
Μα νομίζω ότι εκεί στοχεύει (στην ελαστικότητα) σε σχέση με τον κινητήρα του Rallye. Αλλά ο κύριος στόχος είναι η μείωση των εκπεμπόμενων καυσαερίων...
Αλλά στο θέμα μας!!! Οι αλλαγές στην ανάρτηση!!!
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 07:35:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | το θεωρεις λογικο με 90 αλογα να φορας τις ιδιες αντιστρ και ραβδους με το 2.0 που ειναι 140 και +50 κιλα στον εμπρος αξονα......................
αμορτισερ και φρενα πιθανο... |
Εντός των ημερών θα πέσω στις ρόδες του με μεζούρα ,Θα τις μετρήσω τις άτιμες τις αντιστρεπτικές να μου φύγει η απορία
Κόφτης 6800σαλ
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 08:41:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε...χωρις τον ξενοδοχο μιλατε???
το 1.4 16V εχει μπροστα αντιστρεπτικη 20μμ και πισω 19μμ.
δισκόφρενα 266Χ22 μπροστα και 247Χ18 πισω
για αμορτισερ δεν εχω ρωτησει και δεν ξερω...αλλα οι διαφορες με το 1.4 8V ειναι εμφανείς οπότε υποθέτω πως ειναι απο το 2.0
επίσης δεν ξέρω ρ.σ τι εχει το αμαξι μου... θα τα μαθουμε σιγά σιγά αυτα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 09:37:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Για εμένα που είμαι τόσο γρήγορος, ναι το θεωρώ λογικό
Επίσης, όσο γι αυτά που είπες στο 1ο post, ύστερα από το 1ο μου ταξίδι σε Λάρισα-Αθήνα, το κάρο μου ούτε έπλεε στην εθνική, και μάλιστα έμπαινα με 150 άνετα σε σχεδόν όλες τις στροφές. Σε ελάχιστες απαιτήθηκε να κόψω λόγω του ότι ήτανε εντός πόλης (Στυλίδα-Καμμένα βούρλα). Και μάλιστα είμαι σίγουρος ότι και με 170 χαλαρά θα έμπαινα στις ίδιες στροφές. Αλλά εν όψει στρωσίματος, έχω ήδη αλλάξει τα πρώτα λάδια στα 1.500 χλμ, και τώρα το κάνω μόνο ανοίγματα με 4η-5η στις 4-5.000 σ.α.λ. (=150χλμ/ώρα) και 1η-2α-3η μέχρι 3.500 σ.α.λ. |
Σε ανοικτές καμπές εθνικής τα 170 χαλαρά μόλις το στρώσεις όμως έτσι?
Απλά έχε υπόψη ότι τα χιλιόμετρα είναι πολλά και ότι είναι αρκετά κοντό για να αλλάξεις απότομα γραμμές σε αυτές τις ταχύτητες Για αυτό όταν τα χώσεις φρόντισε να έχεις και ορατότητα άνω των 500μ -1000μ
Το λέω γιατί είναι αρκετοι οι στόκοι που πάνε με 100 -90 τέρμα αριστερα ή είναι ικανοί να κάνουν εντελώς αριστερα για να πάρουν την στροφή καλύτερα σαν το Σουμάχερ ένα πράγμα -το ότι το αυτοκίνητό τους μπορεί και καλύτερα μόνο του είναι ένα αλλο πράγμα
-Απο τα φρένα μάλλον δεν θα έχεις πρόβλημα το σταματάνε πολύυυυ γρήγορα Σε 100-0 η απόσταση ακινητοποίησης είναι de facto κάτω απο 50μ και σε φρενάρισμα πανικού ανάβουν και τα αλάρμ μόνα τουςσπιτικό τέστ αυτό
υ.γ Σε καμπές εθνικής το αυτοκίνητο μου ενέπνεε και μου εμπνέει εμπιστοσύνη μέχρι τα 180 και λίγο πιο πάνω (190χλμ το ρεκόρ).
Δεν το παίζω χεράς απλά καταλαβαίνω το αυτοκινητό μου πότε πλησιάζει τα όρια του πότε πλησιάζει το δικό μου το όριο και πότε μου δίνει τα περιθώρια ο δρόμος
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Makis77 (Μάκης) Μέλος
206 1.6 GTi (Αυγ 2003)
Ένταξη: 07 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 124 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 11:53:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν όντως ισχύουν αυτά περί ίδιας ανάρτησης με του 2λιτρου, τότε η ιδέα "αλλαγή των μαμά ελατηρίων με 3ποντα eibach ή h&r" μου φαίνεται ακόμα πιο ελκυστική. Τι λέτε;
Day Dreamer
Flying Low
Looking For The Big L |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|