PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Αλλαγές στην ανάρτηση στα νεα 206
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2004, 18:37:47    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Αλλαγές στην ανάρτηση στα νεα 206 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εχω ένα 206 1,6 gti 04 μοντελο και εχω προβληματιστει αρκετα με αυτά που διαβαζω.
το δικο μου εχει από ότι λενε 20αρα αντιστρεπτ εμπρος και μαλλον άλλο setup-- από 11-03 όλα τα μοντελα--.το δικομου μετα από ένα μηνα και 3500χλμ –στρωνω αλλα όχι φανατικα- βλεπω ότι δεν γερνει ιδιαιτερα, η αναρτηση είναι αρκετα σφιχτη αλλα σε καμια περιπτωση δεν κοπαναει και το αυτοκινητο είναι αρκετα καλυτερο από ότι περιμενα και διαβαζα εδώ.βεβαια είναι πολύ νωρις ακομα και οι ταρζανιες που εχω κανει λιγες και αναρωτιεμαι αν οντως εχουν γινει αλλαγες στα 04 μοντελα η ετσι λενε.
εχει οδηγησει κανεις 1.6-04 και πιο παλια μοντελα 1.6 για να συγκρινει? δεν θεωρω τον εαυτο μου φλωρο δοξα το θεο εχω τρακαρει αρκετες φορες και ισως για αυτό το προσεχω ακομα αλλα από τα τοπικ που εχω διαβασει περιμενα ένα αμαξι χαρβαλο που γερνει, πλεει τραγικα εθνικη, δεν στριβει με πολλα χλμ κτλ…
το μονο που τραβαω τα μαλλια μου είναι το μοτερ…αρκετα ψοφιο και δεν νομιζω να ανοιξει και πολύ…
εχει κανενας αποψη για τις αλλαγες?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάϊ 2004, 08:28:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι αλλαγές στην ανάρτηση μάλλον είναι απο ελατήρια -αμορτισέρ (μπορεί να είναι απο το δίλιτρο -το έχουν κάνει και με τα φρένα του άλλωστε Wink )και όχι απο αντιστρεπτικές Γαλλοι είναι αυτοί ότι θέλουν κάνουν .Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι λόγω διαδρομών της ανάρτησης παίρνει κάποιες κλίσεις στα ανάποδα Very happy αλλα σε καθημερινή χρήση είναι πιο σκληρή απο τα προηγούμενα .Εχω παρατηρήσει εν κινήσει κανα δυό ,ακολούθησα τις γραμμές τους -δεν τα κυνήγησα - και αυτό που κατάλαβα ήταν ότι με κοροιδεψαν περι της γαλλικής άνεσης .Τελικά κατέληξα να κατεβάσω τις πιέσεις απο 34 σε 32 τουλαχιστον στην πόλη και ανακάλυψα ένα άλλο αυτοκίνητο πιο άνετο και με λιγότερους τριγμούς Wink Wink

Το δικό μου είναι το XS3(8ος 2003- απο τα πρώτα πρώτα γιατι με κοίταζαν με αρκετή απορία) οπότε απο setup αναρτήσεων είμαστε στα ίδια.
Για το κινητήρα θα διαφωνήσω έχει μπόλικη δ'υναμη πλήν όμως ηλεκτρονικό γκάζι Evil και τον περιμένω να δείχνει την δυναμή του αρκετά αργότερα 30-40 χιλ χλμ
Οτι είναι καραπνιγμένος , αδιαμφησβήτητο γεγονός μετά τις 5500σαλ δείχνει να ψοφάει με τις 4η-5η και όχι με 3η (1η εώς 2,500σαλ και 2α εώς 3,500σαλ την μετάδοση την προστατέυω σε επίπεδο γιαγιάς ).


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάϊ 2004, 10:23:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για αμοτρισερ εχει στανταρ απο 2.0 ελατηρια χλωμο...ειναι θεμα παραπανω βαρους του 2.0
δηλ εγω που εχω οσο λεει ο κατασκευαστης πιεση .....ωχ η μεση μου.
το μοτερ αμα ειναι να περιμενω 30000χλμ θα το εχω πουλησει....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάϊ 2004, 11:57:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
.....ωχ η μεση μου.
-------------------------
το μοτερ αμα ειναι να περιμενω 30000χλμ θα το εχω πουλησει....


Ωχ η μέση μου Very happy Laughing Το είπα πολύ πρίν λόγω του ότι η δουλεία μου προυποθέτει το πέρασμα απο περιοχή Εργων Evil και το αυτοκίνητο το ληπήθηκα Sad
Με την πιο χαμηλή πίεση κάτι γλυτώσαμε .
Για τον κινητήρα είναι προσωπική άποψη ,σκέψου όμως ότι κάποια Χοντα <<ανοίγουν>> μετά τα 60-70χιλ χλμ.


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάϊ 2004, 13:34:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

9os 2003 εδώ. Λοιπόν ελατήρια αμορτισέρ φρένα είναι από το δίλιτρο. Οι αντιστρεπτική μπροστά είχε γραφτεί ότι είναι η 20άρα από το cc από κάποιο serial number και μετά. Επίσης δεν έχω δει σίγουρα αλλά σε μια υποθετική διαφορά βάρους του δίλιτρου από το δικό μας των 50 κιλών, δεν πιστεύω ότι δικαιολογεί διαφορετικές ιδιότητες ανάρτησης. Μιλάμε για κάτω του 5% διαφορά.

Παιδιά προσοχή με τις πιέσεις. Είπαμε να παίζουμε για να βρούμε την σωστή ρύθμιση αλλά με μέτρο. Το εργοστάσιο λέει 36. Κι εγω κι εσύ βάλαμε 32 για άνεση. Αποτέλεσμα χαμηλές θερμοκρασίες στο μέσο του πέλματος υψηλές στα άκρα, και τελικά μειωμένο κράτημα βραχυπρόθεσμα και τραγικά φαγωμένα πλαινά μακροπρόθεσμα. Μια φορά δεν άλλαξα πιέσεις πριν πάω για σοβαρή βόλτα (συνήθως με βολεύει 38 - 36) και είχα υπερβολική φθορά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάϊ 2004, 13:41:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προς volvos: Είναι εύκολο να μου πεις που έχεις κόφτη Question Εκτός άν στρώνεις ακόμα οπότε οκ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάϊ 2004, 16:43:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εχω 4000χλμ και αποφευγω κοφτες... αλλα εχω αισθηση οτι ειναι αρκετα πανω απο 6000
στο drive που ειχν 04 μοντελο το φλεβαρη πηγαινε λιγο πανω απο 6500 γυρω 6700 στο διαγραμμα....
ρωτας για την αναβαθμιση που λενε??

το μοτερ τραβαει δεν ειμαι και εντελως αχαριστος απλα σε σχεση με σαξο και 106 εστω και 03 μοντελα που εχω οδηγησει που ειναι +8 αλογα και -100 κιλα η αισθηση - δεν ξερω νουμερα- ειναι χαωδης. ισως τελικα να ειναι αυτη η πεταλουδα...
παντως παιδες αν μπειτε σε ιμπιζα 1.4 θα καταλαβετε τι σημαινει ηλεκτρικο γκαζι........χαλια μαυρα

για αναρτηση ουσιαστικα πρεπει να εχουμε αλλα ελατηρια,ραβδους και πισω αντιστρεπτικη απο 2.0 οπως εχει ειπωθει και σε αλλο τοπικ. αυτο που δεν ξερω ειναι αν εχουν αλλαξει ρυθμισεις - καμπερ κτλ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάϊ 2004, 18:54:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε ερωτηση του Πετρου με το 1.4 16V προς την Λιον του χε ερθει η απαντηση οτι φοραει οτι κ το 2λιτρο αρα λογικα κ το 1.6 GT ιδιο setup (αμορτισερ-ελατηρια + αντιστρεπτικες ραβους - ραβδους στρεψης ) φοραει !



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάϊ 2004, 17:32:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άρα και εγώ φοράω ότι και το 2λιτρο?!! Shocked Shocked Shocked Shocked Oh My God! Very happy Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάϊ 2004, 17:34:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χλωμο......ειδικα αυτο εχει ξανασυζητηθει...αντιστρ, ραβδοι ειναι αλλο 1.4 1.6 2.0


το μοτερ μου εχει τελικα πανω απο 6500 κοφτη οπως υποψιαζομουν.....
μια ατυχη...στιγμη με σε νερα με εκανε να το δω...αχ παει το στρωσιμο!!!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την volvos στις Δευ 31 Μάϊ 2004, 17:45:30, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάϊ 2004, 17:44:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ε τότε τί του είπανε του πΕτΡοΥ? Rolling eyes Sad

Πάντως με τον -=N4X=- πρέπει να έχουμε τα ίδια δισκόφρενα (εμένα έτσι μου φαίνεται)... και είναι 1.6 GTi το δικό του και έχουμε διαφορά μόνο 1 μήνα που πήραμε τα αμάξια!



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάϊ 2004, 17:47:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το θεωρεις λογικο με 90 αλογα να φορας τις ιδιες αντιστρ και ραβδους με το 2.0 που ειναι 140 και +50 κιλα στον εμπρος αξονα......................
αμορτισερ και φρενα πιθανο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάϊ 2004, 18:19:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για εμένα που είμαι τόσο γρήγορος, ναι το θεωρώ λογικό Cool Razz Laughing

Επίσης, όσο γι αυτά που είπες στο 1ο post, ύστερα από το 1ο μου ταξίδι σε Λάρισα-Αθήνα, το κάρο μου ούτε έπλεε στην εθνική, και μάλιστα έμπαινα με 150 άνετα σε σχεδόν όλες τις στροφές. Σε ελάχιστες απαιτήθηκε να κόψω λόγω του ότι ήτανε εντός πόλης (Στυλίδα-Καμμένα βούρλα). Και μάλιστα είμαι σίγουρος ότι και με 170 χαλαρά θα έμπαινα στις ίδιες στροφές. Αλλά εν όψει στρωσίματος, έχω ήδη αλλάξει τα πρώτα λάδια στα 1.500 χλμ, και τώρα το κάνω μόνο ανοίγματα με 4η-5η στις 4-5.000 σ.α.λ. (=150χλμ/ώρα) και 1η-2α-3η μέχρι 3.500 σ.α.λ. Twisted evil Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάϊ 2004, 23:50:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδιά, εγώ που έχω του 2001 μοντέλο, ξέρω τα εξής.
Τιμόνι και φρένα είναι ίδια με αυτά του δίλιτρου GTI (137 hp). Για τα φρένα απλά το έχω ακούσει, αλλά για το τιμόνι είμαι σίγουρος, μιας και έχω οδηγήσει το δίλιτρο (137 hp).
Επίσης μερικά στοιχεία από την ανάρτηση είναι κοινά, αλλά δεν ξέρω ποια.

Για τον κινητήρα έχω να πω μόνο μελιστάλακτα λόγια!!!
Δεν έχω μπει σε Rallye, αλλά έχω μπει σε άλλα "ήπια" 1600άρια και νομίζω ότι δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.
Νομίζω ότι δεν έχω δει πιο ελαστικό αλλά συνάμα στροφάτο και δυνατό 1600άρι μοτέρ σε άλλο αμάξι... (δεν μιλάμε για Rallye κ.τ.λ. εξάλλου το αμάξι αυτό δεν στοχεύει στο Rallye)

Όσο για τις αναρτήσεις, έχω να πω το εξής. Το αυτοκίνητο δεν είναι "πισταδόρικο" δε καμιά περίπτωση, αλλά με το παρόν set up είναι πολύ παιχνιδιάρικο και εξαιρετικά ρυθμίσιμο (εδώ ο εξαιρετικός κινητήρας βάζει το χεράκι του Very happy Very happy ). Νομίζω ότι ικανοποιεί τις τωρινές δυνατότητές μου.
Εξάλλου δεν είμαι καθόλου σίγουρος για το αν θέλω να φτάσω παραπέρα...

Συν τοις άλλοις είμαι και πολύ μιγιάγγιχτος. Το αυτοκίνητο το προσέχω σαν να ήταν κάτι εύθραυστο! Έχω κάνει ΤΙΣ πατέντες για να ελαχιστοποιήσω τους τριγμούς (με πολύ καλά αποτελέσματα Very happy Very happy ). Μόλις ακούω κάποιο "τσικ" μου πέφτουν και από μερικές τρίχες...
Έτσι, αν βάλω ανάρτηση, σίγουρα θα μείνω φαλακρός εν ρυπεί οφθαλμού!! Very happy Very happy


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Δημήτριος στις Τρι 01 Ιούν 2004, 00:02:36, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 00:02:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

συμφωνω απλυτως μακραν απο τα καλυτερα μοτερ στη κατηγορια του αν οχι το καλυτερο....
απλα οταν η ιδια εταιρεια εχει το ιδιο μοτερ τοσα χρονια και αντι να το βελτιωσει το κανει χειροτερο ειναι να τρελαινεσαι.
το δε παραλλογο ειναι οτι το δικο μας επρεπε θεωρητικα να στοχευει σε καλυτερη ελαστικοτητα και οχι μεγιστη ιπποδυναμη αλλα φαινεται καπου στο δρομο χαθηκανε........
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 00:06:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
συμφωνω απλυτως μακραν απο τα καλυτερα μοτερ στη κατηγορια του αν οχι το καλυτερο....
απλα οταν η ιδια εταιρεια εχει το ιδιο μοτερ τοσα χρονια και αντι να το βελτιωσει το κανει χειροτερο ειναι να τρελαινεσαι.
το δε παραλλογο ειναι οτι το δικο μας επρεπε θεωρητικα να στοχευει σε καλυτερη ελαστικοτητα και οχι μεγιστη ιπποδυναμη αλλα φαινεται καπου στο δρομο χαθηκανε........


Μα νομίζω ότι εκεί στοχεύει (στην ελαστικότητα) σε σχέση με τον κινητήρα του Rallye. Αλλά ο κύριος στόχος είναι η μείωση των εκπεμπόμενων καυσαερίων... Rolling eyes Rolling eyes

Αλλά στο θέμα μας!!! Οι αλλαγές στην ανάρτηση!!!


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 07:35:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
το θεωρεις λογικο με 90 αλογα να φορας τις ιδιες αντιστρ και ραβδους με το 2.0 που ειναι 140 και +50 κιλα στον εμπρος αξονα......................
αμορτισερ και φρενα πιθανο...


Εντός των ημερών θα πέσω στις ρόδες του με μεζούρα ,Θα τις μετρήσω τις άτιμες τις αντιστρεπτικές να μου φύγει η απορία Twisted evil Twisted evil

Κόφτης 6800σαλ Wink Very happy


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 08:41:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρε...χωρις τον ξενοδοχο μιλατε???

το 1.4 16V εχει μπροστα αντιστρεπτικη 20μμ και πισω 19μμ.
δισκόφρενα 266Χ22 μπροστα και 247Χ18 πισω

για αμορτισερ δεν εχω ρωτησει και δεν ξερω...αλλα οι διαφορες με το 1.4 8V ειναι εμφανείς οπότε υποθέτω πως ειναι απο το 2.0

επίσης δεν ξέρω ρ.σ τι εχει το αμαξι μου... θα τα μαθουμε σιγά σιγά αυτα... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 09:37:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Για εμένα που είμαι τόσο γρήγορος, ναι το θεωρώ λογικό Cool Razz Laughing

Επίσης, όσο γι αυτά που είπες στο 1ο post, ύστερα από το 1ο μου ταξίδι σε Λάρισα-Αθήνα, το κάρο μου ούτε έπλεε στην εθνική, και μάλιστα έμπαινα με 150 άνετα σε σχεδόν όλες τις στροφές. Σε ελάχιστες απαιτήθηκε να κόψω λόγω του ότι ήτανε εντός πόλης (Στυλίδα-Καμμένα βούρλα). Και μάλιστα είμαι σίγουρος ότι και με 170 χαλαρά θα έμπαινα στις ίδιες στροφές. Αλλά εν όψει στρωσίματος, έχω ήδη αλλάξει τα πρώτα λάδια στα 1.500 χλμ, και τώρα το κάνω μόνο ανοίγματα με 4η-5η στις 4-5.000 σ.α.λ. (=150χλμ/ώρα) και 1η-2α-3η μέχρι 3.500 σ.α.λ. Twisted evil Wink


Σε ανοικτές καμπές εθνικής τα 170 χαλαρά μόλις το στρώσεις όμως έτσι? Wink
Απλά έχε υπόψη ότι τα χιλιόμετρα είναι πολλά και ότι είναι αρκετά κοντό για να αλλάξεις απότομα γραμμές σε αυτές τις ταχύτητες Exclamation Για αυτό όταν τα χώσεις φρόντισε να έχεις και ορατότητα άνω των 500μ -1000μ
Το λέω γιατί είναι αρκετοι οι στόκοι που πάνε με 100 -90 τέρμα αριστερα ή είναι ικανοί να κάνουν εντελώς αριστερα για να πάρουν την στροφή καλύτερα σαν το Σουμάχερ ένα πράγμα -το ότι το αυτοκίνητό τους μπορεί και καλύτερα μόνο του είναι ένα αλλο πράγμα Silly
-Απο τα φρένα μάλλον δεν θα έχεις πρόβλημα το σταματάνε πολύυυυ γρήγορα Wink Σε 100-0 η απόσταση ακινητοποίησης είναι de facto κάτω απο 50μ και σε φρενάρισμα πανικού ανάβουν και τα αλάρμ μόνα τουςσπιτικό τέστ αυτό Very happy

υ.γ Σε καμπές εθνικής το αυτοκίνητο μου ενέπνεε και μου εμπνέει εμπιστοσύνη μέχρι τα 180 και λίγο πιο πάνω (190χλμ το ρεκόρ).
Δεν το παίζω χεράς απλά καταλαβαίνω το αυτοκινητό μου πότε πλησιάζει τα όρια του πότε πλησιάζει το δικό μου το όριο και πότε μου δίνει τα περιθώρια ο δρόμος Wink


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Makis77 (Μάκης)
Μέλος
Μέλος


206 1.6 GTi (Αυγ 2003)

Ένταξη: 07 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 124
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούν 2004, 11:53:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν όντως ισχύουν αυτά περί ίδιας ανάρτησης με του 2λιτρου, τότε η ιδέα "αλλαγή των μαμά ελατηρίων με 3ποντα eibach ή h&r" μου φαίνεται ακόμα πιο ελκυστική. Rolling eyes Τι λέτε; Question


Day Dreamer
Flying Low
Looking For The Big L
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2012s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on