Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Lucifer (kostas) Μέλος
206 cc
Ένταξη: 27 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: Ροδος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάϊ 2004, 13:48:21 Θέμα δημοσίευσης: Re: oeoeoe |
|
|
MAG206cc1.6 έγραψε: | ΜΑΛΟΝ ΜΑΛΟΝ ΜΑΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΗΤΗ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΒΑΣΗ. ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΤΡΗΠΑ ΑΜΑ ΘΕΣ ΝΑ ΤΟ Γ.Μ.ΣΕΙΣ. =ΔΙΧΑΛΟ . ΒΑΣΙΚΑ ΚΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΙΧΑ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΗΣΑ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ. |
οποτε εγω δεν το χρειαζομαι
ξερω ξερω μεγαλη μαλ***α. αντε ριχτε ελευθερα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!
Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάϊ 2004, 13:59:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΔΙΧΑΛΟ δεν εχει το 206!
Εχει το 106 rallye που εχει διαφορετικο χταποδι ( 4-2-1)
Το διχαλο ειναι ενας σωληνας -γωνια
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Μάϊ 2004, 10:36:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το δίχαλο για όσους ψάχνουν αν βρούν τι είναι, είναι το μέρος της πολλαπλής εξαγωγής που κάνει τους 2 σωλήνες σε 1. Η πολλαπλή είναι για να καταλάβετε 2 κομμάτια. Το ένα μπροστά είναι το 4 σε 2 και το δεύτερο από 2 σε 1. Το τελευταίο είναι το δίχαλο.
Ο λόγος που λένε να αντικατασταθεί οι περισσότεροι είναι επειδή ο ένας από τους 2 σωλήνες του δίχαλου είναι μικρότερος (πιο στενός) για να χωράει αφού ο χώρος που έχει από κάτω το 106 είναι περιορισμένος.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
-=N4X=- (ΑL-X) Τρελλαμένο μέλος
Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!
Ένταξη: 10 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 462 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάϊ 2004, 15:59:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να ριξω λοιπον κ εγω μια ερωτηση.
Πειτε οτι εχουμε σκουπιτσα και θελουμε να αλλαξουμε εξατμιση
α)Απο καταλυτη κ πισω
β)Ολοκληρο απο χταποδι.
Ρωταω λοιπον:
α)τι διατομη πρεπει να εχει η σωληνα για καθε περιπτωση?
β)Το μεσαιο πρεπει να αφαιρειται η οχι?
γ)Αν η εξατμιση ειναι gr.n υπαρχει καποια διαφορα?
Θα ηθελα να απαντησουν ατομα που γνωριζουν σιγουρα και δεν θα πουν στο περιπου.
Γιαννη (kouzman) και η δικια σου γνωμη θα ηταν καλη μια και εισαι ατμοσφαιρικος και εχεις δοκιμασει πολλα.
Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
FRAPEOLE (ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ) Μέλος
S2000/206 1,6 16V XS
Ένταξη: 19 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 118 Τόπος: Θεσ/νικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάϊ 2004, 18:23:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aμα δεν εχεις σκοπο να ξεπερασεις τα 140 αλογα να βαλεις 48αρι σωληνα και το μεσαιο να μην το βγαλεις.
Τελικο οτι και να βαλεις στην παραπαω διαμετρο ειναι σχεδον το ιδιο πραγμα.
ROTAX 125-και τα μυαλα....................... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|