PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Κορωνοπήνια ΜΑ (part 1)
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιούλ 2002, 00:26:00    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Κορωνοπήνια ΜΑ (part 1) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλλαγή της Τελικής Σχέσης Μετάδοσης

Επειδή, σε όλους θα άρεσε να κάνουν το αυτοκίνητό τους γρηγορότερο...
...με εντυπωσιακό αποτέλεσμα...
...με ουσιαστικό αποτέλεσμα...
...με αξιόπιστο αποτέλεσμα...

...κάθησα και σκέφτηκα το εξής απλό...
Το 206 1.6 16V έχει τις ίδιες σχέσεις σασμάν (ίσως και ίδιο σασμάν) με το Rallye, αλλά πιο μακριά τελική σχέση μετάδοσης (3.584 έναντι 3.938).
Εάν τοποθετήσουμε την τελική σχέση μετάδοσης του Rallye στο 206 1.6 16V τότε θα έχουμε εντυπωσιακό, ουσιαστικό και αξιόπιστο αποτέλεσμα.
Τώρα με 5η και 5500σαλ έχουμε ~194χαω, μετά θα έχουμε ~176χαω. Στις 6500σαλ θεωρητικά θα έχουμε ~208χαω έναντι ~228χαω!!
Τώρα με 2α και 6500σαλ έχουμε ~100χαω, μετά θα έχουμε ~91χαω.
Δείτε και στο πρόγραμμα που σας έστειλα, πώς τροποποιείται η αναλογία σχέσεων, χαω και σαλ και πειραματηστείτε και σεις.

Εάν ολοκληρώσουμε με φιλτροχοάνη, ίσως και εξάτμιση, το 206 θα γίνει μίνι "πύραυλος". Τα ραλάκια θα σταματήσουν να μας φεύγουν. Πολύ πιθανό μάλιστα να φεύγουμε εμείς λόγω καλύτερης κατανομής ροπής σε όλη κλίμακα των στροφών. Λογικά το 206 θα επιταχύνει γραμμικά σαν ηλεκτρικό.
Εάν επιπλέον χαμηλώσουμε-σκληρύνουμε θα τους φεύγουμε ακόμη και στο στοιχείο τους, στις στροφές!

Κέρδος μετά τη μετατροπή:
Νεύρο! Τεράστια διαφορά στις επιταχύνσεις, κυρίως εν κινήσει (ρεπρίζ). Αστραπιαία (συγκριτικά), επίτευξη τελικής ταχύτητος.
Αύξηση ποσοστού μετάδοσης της ροπής στις ρόδες, σημαίνει καλύτερο κράτημα στις στροφές είτε για οδήγηση μέχρι το όριο, είτε για πάνω από αυτό.
Σε επαρχιακές και ορεινές διαδρομές θα είστε άπιαστοι!

Χάσιμο μετά τη μετατροπή:
Η τελική ταχύτητα θα επιτυγχάνεται σε πολύ υψηλές στροφές, σημαίνει σαφώς υψηλότερη θερμοκρασία στο μοτέρ και αρκετά αυξημένος θόρυβος (ειδικά μετά από Stage 1).
Οι κατωφέρειες δεν θα ανεβάζουν την τελική στα ύψη όπως πριν, στον κόφτη χάνετε 20χαω περίπου (208χαω έναντι 228χαω) θεωρητικά πάντα, γιατί 228 χρειάζονται μάλλον γκρεμό για να επιτευχθούν (και η θερμοκρασία λαδιού μέσα στο κόκκινο!).
Έτσι, αναγκαστικά θα μειώσετε το ρυθμό σας στις εθνικές οδούς.

Συμπέρασμα:
Εάν όσοι δεν τηρείτε τα όρια ταχύτητος πάρετε απόφαση ότι τέρμα οι τελικές στα ταξίδια και κινείστε με ρυθμούς μέχρι 160-170χαω (που απαγορεύεται και πάλι από τον ΚΟΚ) δηλ. στις 5000-5300σαλ με 5η, είναι μια βελτίωση πρώτης τάξεως για τη δυναμική συμπεριφορά του μονοθεσίου σας.... εε του 206 σας!
Όσοι τηρείτε τα όρια ταχύτητος δεν θα προβληματιστείτε σε αυτό το σημείο, αλλά ας προβληματιστείτε για κάτι άλλο: Χρειάζεστε πράγματι αυτή τη μετατροπή, που θα κάνει πιο νευρικό και λιγότερο άνετο το 206 σας;

Ποιός μπορεί να μάθει, Vini, το κόστος τοποθέτησης της τελικής σχέσης μετάδοσης του Rallye στον υποψήφιο πύραυλό μας;

Σημείωση: Πριν προχωρήσετε, σιγουρευτείτε για την τελική σας σχέση, ότι ανταποκρίνεται στα νούμερα που σας δίνω, και που είναι βασισμένα στο δικό μου 206 (μοντέλο 2001) και στο Rallye μοντέλο 2000-1.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιούλ 2002, 07:29:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλως τον!!

Ωραια αυτα που λες αγαπητέ φίλε και σωστά.Οντως ειναι η μονη αξιοπιστη & value for money μετατροπή.

Επειδη σκέφτομαι να αλλαξω εγω στο δικο μου διαφορικό με διαφορικό απο 106 1.4xsi με σχέση 4,29:1 αν θέλεις μπορεις να μου παρεις εμενα το διαφορικό που ψάχνω και να σου δωσω το δικό μου.Δυστυχως δεν πουλιούνται μονο διαφορικά στα παλιατζίδικα οποτε να υπολογίζεις γύρω στις 100.000 δρχ για κομπλε σασμαν - διαφορικό απο 106 1.6 16V και γυρω στις 70-80 χιλίαδες για σασμαν διαφορικό απο το xsi.Το ιδιο με το xsi βέβαια φόραγε & το ΖΧ 1.4 οποτε μπορεις να πας & να το παίξεις αθωος οικογενειάρχης με χτυπημένο σασμαν απο ΖΧ να σε λυπηθούν και να το τσιμπήσεις γύρω στι 50.000.Οι τιμες ειναι χωρις τα περαστικά που ειναι γυρω στο 30αρι.

Οπως καταλαβες ενα συγκεκριμένο Rallye ακομα & το διαφορικό του να φοράς δεν θα μπορεις να το πιάσεις.......

Παντως τα διαφορικά που προτείνονται ειναι του 1.6 8V (4,06:1) & του 1.4 xsi (4,29:1)που ειναι τοσο κοντά οσο.Επισης υπάρχει & το διαφορικό απο xantia 1,8 με σχέση 4,19.Του 1.3 8V που ειναι 4,53:1 ειναι πολυ κοντό που σημαίνει max τελική 180 χλμ και ταξίδι με max 130-140 για να μην σκάσει το μοτερ και μην σου φύγει το κεφάλι απο το θόρυβο


pedal to the metal


Έχει επεξεργασθεί από τον/την pugsang στις Πεμ 04 Ιούλ 2002, 15:08:28, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιούλ 2002, 09:09:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μμμμ, εδώ τα post θα πάρουν φωτιά...

Pugsang το διαφορικό της Peugeot Sport πόσο το έχει;
Αυτό με την εμπλοκή 35%.

Αν η τελική του σχέση είναι μικρότερη θα ήταν ψιλόενδιαφέρον αλλά μάλλον σαφώς πιο ακριβό.

Οσο για τα μεταχειρισμένα, μάλλον ακόμα δεν συμφέρει γιατί όλα τα αυτοκίνητα είναι κανούργια (τα δικά μας).

Αν παλιώσουν κάτι γίνεται (άνω των 60.000 χλμ.)



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιούλ 2002, 16:40:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επισης αλλο ενα μειονεκτημα νομιζω θα ειναι η αυξημενη καταναλωση
και προχωρω σε δυο ερωτηματα
1.Ειναι εφικτη μετατροπη αναποδη απο του Miltella δηλ6ταχυτο κιβωτιο?
2.Τι ακριβως κανει το μπλοκε διφορικο,ποια αισθηση δινει και εχει οδηγησει κανεις οχημα με μπλοκε?
PS Μακη να ζησουμε και καλους απογονους Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιούλ 2002, 17:49:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια , μια που ο alexandros εθεσε μερικα ερωτηματα και μκια που miltelas,pugsang μπηκαν στον κοπο να μιλησουν για τα κιβωτια και τη μεταδοση, αν θα ηταν ευκολο μπορειτε να εξηγησετε λιγο περισσοτερο τα περι σχεσεων?
Δηλ. αυτο το 4,29:1 π.χ. τι σημαινει?
οσο μεγαλυτερο τοσο καλυτερο αυτο το νουμερο?
Δυστυχως δεν εχουμε ολοι τις ιδιες γνωσεις, οποτε για να μην διαβαζουμε στα "τυφλα" οποιος δε βαριετε ας γραψει 2 λογια.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Ιούλ 2002, 07:52:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΛΗΜΕΡΑ.

ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ, ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ (ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ 5 ΝΟΜΙΖΩ) ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ, ΕΙΧΕ ΕΝΑ 206 XS 1.6 16V ΜΕ ΚΟΝΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ!!

Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΕΙΧΕ ΣΚΟΥΠΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΟ.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: ΤΕΛ. ΤΑΧΥΤΗΤΑ 200 (ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ), ΑΛΛΑ ΑΠ' ΟΤΙ ΕΛΕΓΕ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΤΑ 200 ΤΑ ΕΠΙΑΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΕΣ 8O

0-100: 8sec 8O Exclamation 8O TA RALLYE ΚΑΙ ΤΑ VTS ΤΑ ΕΙΧΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΑ PUNTO GT!! (ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΙΧΕ ΔΗΛΩΣΕΙ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ)

ΣΑΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΕ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ, ΤΑ ΜΟΝΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΥΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ!


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Predator 
Επισκέπτης







ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Ιούλ 2002, 10:23:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pezomania έγραψε:
ΚΑΛΗΜΕΡΑ.

ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ, ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ (ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ 5 ΝΟΜΙΖΩ) ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ, ΕΙΧΕ ΕΝΑ 206 XS 1.6 16V ΜΕ ΚΟΝΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ!!

Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΕΙΧΕ ΣΚΟΥΠΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΟ.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: ΤΕΛ. ΤΑΧΥΤΗΤΑ 200 (ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ), ΑΛΛΑ ΑΠ' ΟΤΙ ΕΛΕΓΕ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΤΑ 200 ΤΑ ΕΠΙΑΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΕΣ 8O

0-100: 8sec 8O Exclamation 8O TA RALLYE ΚΑΙ ΤΑ VTS ΤΑ ΕΙΧΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΑ PUNTO GT!! (ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΙΧΕ ΔΗΛΩΣΕΙ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ)

ΣΑΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΕ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ, ΤΑ ΜΟΝΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΥΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ!



Παίδες την εκπομπη που αναφέρει ο pezomania την εχω δει κ γω κ μπορω να πω ότι το συγκεκριμένο 1.6 16v ήταν πόλυ γρήγορο!!!
Ανέβαζε τις στροφές στο κόφτη(με οποιαδήποτε σχέση)σα δαιμονισμένο Twisted evil !!

Να αναφέρω επίσης ότι το αμάξι είχε βελτιωθεί κ στην ανάρτηση με Peugeot Sport ελατήρια κ Bilstein Sprint αμορτισερ!
Επιστροφή στην κορυφή
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Ιούλ 2002, 12:10:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugsang says:
Επειδη σκέφτομαι να αλλαξω εγω στο δικο μου διαφορικό με διαφορικό απο 106 1.4xsi με σχέση 4,29:1 αν θέλεις μπορεις να μου παρεις εμενα το διαφορικό που ψάχνω και να σου δωσω το δικό μου.


Θέλεις να κοντύνεις κι άλλο τις σχέσεις σου;;;;!! Θα πρέπει να ανεχτείς στις εθνικές να σε περνάνε τα Seicento, όπως τα ανέχονται και άλλοι εδώ μέσα, ονόματα δε λέω...
Το Ραλάκι σου με 5η και 6500 σου δίνει τώρα ~196χαω, μετά τη μετατροπή θα σου δίνει ~180χαω και τελική στην ευθεία και στον κόφτη!! Are you Nuts?
Ξανασκέψου το!

Η πρόταση μετατροπής που έκανα δεν σημαίνει κι ότι θα την κάνω και στο δικό μου 206.
Ούτως ή άλλως προηγείται η τοποθέτηση αμορτισέρ...


Pugsang TaPireStoKranio spoken:
Οπως κατάλαβες ενα συγκεκριμένο Rallye ακομα & το διαφορικό του να φοράς δεν θα μπορεις να το πιάσεις.......


Καλά ντε... μη βαράς! Μην ξεχνάς όμως ότι το διαφορικό του 1.4XS (4.286:1) μπαίνει και στο 206 1.6 αλλά....
Η προτασή μου απευθύνεται μεν σε παλαβούς, όχι όμως και σε θεοπάλαβους!

Pugsang also said:
Το ιδιο με το xsi βέβαια φόραγε & το ΖΧ 1.4 οποτε μπορεις να πας & να το παίξεις αθωος οικογενειάρχης με χτυπημένο σασμαν απο ΖΧ να σε λυπηθούν και να το τσιμπήσεις γύρω στι 50.000


Καλή ιδέα αλλά εσύ μην την επιχειρήσεις, δεν πρόκειται να σε πιστέψει κανείς. Το μάτι σου γυαλίζει...


Τελική πρόταση στον Pugsang:
Σου προτείνω σασμάν από τρακτέρ. Επιδόσεις: 0-100 σε 3.2sec με 5η και 7000σαλ

Πρόταση προς τους Διαχειριστές του Site:
Προτείνω διαγωνισμό παλαβομάρας, γιατί αυξάνονται οι παλαβοί εδώ μέσα, αν και πολύ φοβάμαι ότι θα διαγωνιζόμαστε για 2ο και 3ο βραβείο, αφού το 1ο ανήκει προκαταβολικά και δικαιωματικά σε κάποιον άλλον συγκεκριμένο που έχει Rallye και σκοπεύει να το κάνει Dragster.


Alexandros wrote:
Επισης αλλο ενα μειονεκτημα νομιζω θα ειναι η αυξημενη καταναλωση...


Αυτό δεν είναι απόλυτο Αλέξανδρε. Εξαρτάται από τον τρόπο οδήγησης.Το πιθανότερο είναι να καλυτερέψει η κατανάλωση γιατί το αυτοκίνητο θα επιταχύνει άμεσα και με λιγότερο γκάζι, για έναν όμως που το σκίζει θα του κάνει το ίδιο... Μόνο στα ταξίδια στην εθνική στις μεγάλες ευθείες θα καίει περισσότερο, λόγω του ότι θα κρατάει τα χιλιόμετρα με περισσότερο γκάζι.

Alexandros wrote:
1.Ειναι εφικτη μετατροπη αναποδη απο του Miltella δηλ6ταχυτο κιβωτιο?


Θαρρώ πως μιλάμε για οικονομική μετατροπή γιατί αυτό που ρωτάς θα χοντρύνει το παιχνίδι άγρια (ίσως και να ξεπεράσει τα 3000ευρώ), κάτι απαγορευτικό για το επίπεδο κόστους ενός 206.


Alexandros also wrote:
2.Τι ακριβως κανει το μπλοκε διφορικο,ποια αισθηση δινει και εχει οδηγησει κανεις οχημα με μπλοκε?


Με απλά λόγια γιατί διαφορετικά μου είναι δύσκολο. Το διαφορικό που φοράμε είναι κοινό και σκοπό έχει να επιτρέπει στους κινητήριους τροχούς να γυρνάνε κατά την επιτάχυνση και όχι μόνο, με διαφορετική ταχύτητα, έτσι ώστε στις στροφές να μην παρασέρνει ο ένας τον άλλο και να προκαλούνται αυξημένα υποστροφικά φαινόμενα λόγω ολίσθησης. Το μπλοκέ διαφορικό χαρακτηρίζεται από το ποσοστό εμπλοκής της μίας ρόδας με την άλλη. Θεώρησε ότι το δικό μας έχει 0% και ένα καρτ έχει 100% πίσω, όπου σημαίνει ότι σε κάθε περίπτωση γυρνούνε και οι δύο ρόδες με την ίδια ακριβώς ταχύτητα. Μερικά τζιπ έχουν τέτοιο σύστημα μπλοκέ 100% για τις πολύ δύσκολες καταστάσεις. Η εφαρμογή στα επιβατηγά δεν ξεπερνάει συνήθως το 80%. Ένα 50% είναι συνήθως υπεραρκετό, και με τα διαφορικά της τελευταίας δεκαετίας το ποσοστό είναι κυμαινόμενο ανάλογα με τις αντιστάσεις που προκαλούνται κατά την περιστροφή των κινητήριων τροχών. Παραπάνω ποσοστό επιβάλλει και ανάλογες ενισχύσεις του πλαισίου σε συγκεκριμένα για κάθε αυτοκίνητο σημεία. Σε γενικές γραμμές το μπλοκέ διαφορικό καταπονεί το αμάξωμα και τα μηχανικά μέρη, αναλόγως του ποσοστού εμπλοκής.
Σε ένα αυτοκίνητο με μπλοκέ διαφορικό, η οδική συμπεριφορά είναι πιο απόλυτη αλλά και πιο ελεγχόμενη πάνω από το όριο, εκεί που δείχνουν οι τροχοί εκεί πάει και το όχημα, τα εμπροσθοκίνητα ευθύβολα και χωρίς αποκλίσεις και τα πισωκίνητα με συνεχή αλλά σαφή, άρα ελεγχόμενη υπερστροφή ισχύος.
Σε ένα εμπροσθοκίνητο η υποστροφή λόγω ολίσθησης θα είναι αυξημένη όσο αυξημένο θα είναι και το ποσοστό μπλοκέ, τεχνικά αντιμετωπίζεται με υπερστροφικό στήσιμο της ανάρτησης και οδηγικά με υπερστροφική οδήγηση, όπου με τις κατάλληλες κινήσεις μετατοπίζουμε το πίσω μέρος για να στρίβουμε και με τη βοήθειά του. Στην πράξη και με αγωνιστικό τρόπο οδήγησης η μούρη βιδώνει λόγω καλύτερης πρόσφυσης και κατευθυντικότητας και το πίσω μέρος ακολουθεί υπό οποιαδήποτε γωνία, το αυτοκίνητο θα φύγει από το δρόμο μόνο λόγω υποστροφής οποιασδήποτε προελεύσεως, συνέπεια λανθασμένης εκτιμήσεως. Όσο πιο δυνατό το αυτοκίνητο τόσο πιο ασφαλές είναι, μόνο όμως με επιθετική οδήγηση και από έμπειρο και γνώστη. Το αυτοκίνητο μπορεί να οδηγηθεί και νορμάλ, αλλά ο άπειρος οδηγός μπορεί κάποιες στιγμές οδηγικής έξαρσης να αιφνιδιαστεί και να προδοθεί είτε από υποστροφή είτε και από υπερστροφή λόγω υπερκρατήματος μπροστά. Οποιοσδήποτε όμως θα απολαμβάνει, το λιγότερο έως ανύπαρκτο σπινάρισμα στις επιταχύνσεις και την καλύτερη πρόσφυση και κατευθυντικότητα σε ολισθηρά εδάφη.
Θεωρητικά όλα αυτά, εφαρμόσιμα όμως. Περισσότερες λεπτομέρειες από οδηγό που έχει οδηγήσει και κατανοήσει (το σημαντικότερο) αυτοκίνητο με μπλοκέ διαφορικό.
Στην πράξη γνωρίζω τι εστί 100% μπλοκέ πίσω λόγω εμπειρίας στην οδήγηση αγωνιστικού καρτ, όπου τα πράγματα είναι αρκετά διαφορετικά (όσο διαφορετική είναι η εμπρός με την πίσω κίνηση). Ένα καρτ όμως διαφέρει και από ένα πισωκίνητο αυτοκίνητο σε κάποια σημεία, αφού δεν θα βρείτε απ' όσο γνωρίζω πισωκίνητο με 100% μπλοκέ (για εμπροσθοκίνητο με τέτοιο ποσοστό μπλοκέ ούτε λόγος να γίνεται), αφού η ασφαλής οδήγηση θα είναι δυνατή μόνο από οδηγό αγώνων, και συνάμα κουραστικότατη.

Dimip επανέρχομαι αμέσως γιατί μου έβαλες μπελά και τα επιστημονικά δεν τα πολυ γουστάρω (αν και τελικά είναι απαραίτητα).

Καλώς όρισες alatsat.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Miltellas στις Δευ 08 Ιούλ 2002, 01:56:54, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Ιούλ 2002, 12:16:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dimip wonders:
παιδια , μια που ο alexandros εθεσε μερικα ερωτηματα και μκια που miltelas,pugsang μπηκαν στον κοπο να μιλησουν για τα κιβωτια και τη μεταδοση, αν θα ηταν ευκολο μπορειτε να εξηγησετε λιγο περισσοτερο τα περι σχεσεων?
Δηλ. αυτο το 4,29:1 π.χ. τι σημαινει?
οσο μεγαλυτερο τοσο καλυτερο αυτο το νουμερο?


Δεν είναι θέμα καλύτερου ή χειρότερου. Απλά όσο πιο μεγάλο το νούμερο τόσο πιο κοντές οι σχέσεις. Αλλά ούτε και αυτό είναι απόλυτο αφού καθοριστικό ρόλο παίζουν και καθεμιά από τις σχέσεις μετάδοσης. Έχουμε και λέμε...

Σχέση 1:1 έχουμε όταν μία περιστροφή της ΤΣΜ (Τελική Σχέση Μετάδοσης) μεταφράζεται σε μία περιστροφή της ρόδας.
Τα πράγματα βέβαια είναι στην πράξη πιο πολύπλοκα αφού πρέπει να συνυπολογίσουμε και τον υποπολαπλασιασμό των 5 σχέσεων του σασμάν, που μεταβιβάζουν την περιστροφής της κορώνας διαφορικού στις ρόδες μέσω της ΤΣΜ και των ημιαξονίων.
Δηλαδή 6000 σαλ μεταφράζονται σε 6000 περιστροφές της κορώνας διαφορικού ανά λεπτό!! Αυτή η σχέση επιβάλλεται να υποπολλαπλασιαστεί ακόμη και σε μία F1 γιατί απαιτείται τεράστια ισχύς για να επιτευχθεί στην πράξη η μεταφορά στους τροχούς.
Η σχέση 4.29:1 σημαίνει ότι 4.29 περιστροφές της ΤΣΜ μεταφράζονται σε μία περιστροφή της κορώνας διαφορικού. Δηλαδή 6000 σαλ μεταφράζονται σε ~1400 περιστροφές της κορώνας.

Παράδειγμα
Υπολογισμός ΧΑΩ με 6000σαλ και 5η, βάση των σχέσεων μετάδοσης, για το Peugeot 206 1.4

Δεδομένα
ΤΣΜ 4.286:1
5η 0.767:1
4η 0.975:1
3η 1.275:1
2η 1.809:1
1η 3.416:1
Ελαστικό: 175/65/14
Περιφέρεια ρόδας: 1.75746 μέτρα με πίεση κατασκευαστή (με υπολογισμένο το μικρό χάσιμο στην περιφέρεια λόγω της πίεσης του ελαστικού στην άσφαλτο)

Εύρεση ΧΑΩ
Για να βρούμε ποιές είναι οι σαλ της κορώνας διαφορικού με 6000 σαλ του κινητήρα εκτελούμε την πράξη: 6000 / 4.286 = 1399.9 σαλ της κορώνας
Για να βρούμε ποιές είναι οι σαλ των τροχών με 1399,9 σαλ της κορώνας εκτελούμε την πράξη: 1399.9 / 0.767 = 1825 περιστροφές των τροχών ανά λεπτό
Για να βρούμε την απόσταση που διανύει το 206 1.4 σε ένα λεπτό εκτελούμε: 1825 Χ 1.75746 = 3207.36 μέτρα ανά λεπτό
Άρα η ταχύτητα με 5η και 6000σαλ θα είναι: 3.20736 χλμ Χ 60 λεπτά = 192.441 χαω

Από εδώ και πέρα μπορούμε να συμπεράνουμε εάν το σασμάν είναι κοντό ή μακρύ.
Θα μας βοηθήσει σε αυτό και η εξής παρατήρηση:
192.441χαω στις 6000σαλ με 5η σημαίνει 32.073χαω ανά 1000σαλ, και όσο πιο πολλά τα χαω/1000σαλ τόσο πιο μακρυά η 5η

Από κει και πέρα το κοντό ή μακρύ καθορίζεται και από τη δύναμη του μοτέρ, από την κατανομή της ροπής του στο συνολικό φάσμα των στροφών, αλλά και από το βάρος του αυτοκινήτου.
Πχ το Focus 1.6 θεωρείται ότι έχει υπερβολικά μακρύ σασμάν και το 206 1.6 16V φυσιολογικό, παρ' ότι το 206 έχει τις 3 πρώτες σχέσεις μακρύτερες, την 4η ίδια και μόνο στην 5η το Focus είναι μακρύτερο. Έχω οδηγήσει Focus 1.6 και αντιλήφθηκα ότι πολύ απλά ο κινητήρας του Focus δεν έχει τη γεμάτη καμπύλη ροπής του 206. Υπ' όψιν ότι το Focus 1.6 έχει σχεδόν ίδιο βάρος με το 206 1.6 ! Αυτό βέβαια δεν αναιρεί και την πραγματικότητα ότι το 206 1.6 16V έχει όντως πολύ μακρύ σασμάν όσο και εάν αυτό δεν γίνεται αντιληπτό από τους περισσότερους λόγω του εξαιρετικού κινητήρα της Peugeot που επιμένει να κατασκευάζει "θαύματα" στα 1600 κυβικά.

Και για να μην κουράζεστε, όλα αυτά υπολογίζονται αυτομάτως από το πρόγραμμα που έφτιαξα σε Excel και διέθεσα με αγάπη στο Club.

Η μόνη (ελάχιστη) απόκλιση μπορεί να έρθει είτε από ανακριβές στροφόμετρο (πράγμα απίθανο στα ηλεκτρονικά πλέον στροφόμετρα), είτε χαμένα χιλιοστά από την πίεση του πέλματος στην άσφαλτο λόγω πολύ χαμηλών ή και πολύ υψηλών πιέσεων.

Τώρα πιστεύω να απέδειξα στους δύσπιστους Wink το γιατί το πρόγραμμά μου υπολογίζει με ακρίβεια τα πραγματικά ΧΑΩ βάση των ενδείξεων του στροφομέτρου.

8)


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Ιούλ 2002, 12:26:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

THANKS MILTELAS,
αρχιζω να "μπαινω" στο νοημα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Ιούλ 2002, 16:59:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με τρελλα και Milltella Exclamation


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Ιούλ 2002, 12:49:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προς Sidobre:

Το μπλοκε της PTS ειναι 4,538 ακριβως οσο του 1,3 Rallye με 35% εμπλοκή.Παντως εχε υπ οψη σου οτι δεν ειναι καθολου ευκολο το μπλοκε σε καθημερινή οδήγηση.Απαιτει πολύ εξοικίωση και σωστο στήσιμο του αυτοκινήτου πριν τη στροφή αλλιως θα μαζεύεις συνέχεια μούτρα (πολύ υποστροφή) πραγμα που δεν ειναι οτι καλύτερο σε δρόμους δημοσίας χρήσεως.

Προς Miltellas:

Ευχαριστώ για την πρωτια στα βραβεία των τρελλων / παλαβών & λοιπων πυροβολημένων.Υποσχομαι οτι θα κρατήσω τη σημαία ψηλά
Παντως τα πραγματα δεν ειναι ακριβως ετσι οπως τα λες.Οντως στις 6600 με 4,29 διαφορικό θα εχω 186,98 χαω αλλα πλεον θα μπορει να ανεβάσει την 5η μεχρι τον κοφτη που σημαίνει 208,55 @ 7250 rpm
Με διαφορικό 4,19 απο xantia 1,8 στις 7250 του κοφτη θα εχω 213,53 χαω.Ενα αλλο καλο κόλπο ειναι η αλλαγή του βήματος με επιλογη ελαστικού. Για παράδειγμα με διαφορικό 3,393 (μαμά) και λάστιχο 185/50/14 κανεις το διαφορικό σου 4,07 (Rallye 1,6 8v 4,063). Εδω τα πράγματα ειναι σαφως πιο εντυπωσιακά αν καταφέρει να ανεβάσει 5η μεχρι κόφτη γιατι αυτο σημαίνει 220,2 χαω @ 7250 rpm.

Παντως αν δουλέψει το κόλπο με τα λάστιχα θα ειναι καλή περίπτωση γιατι χωρις να ανοίξεις τίποτα εχεις καταφέρει να κανεις το αμάξι πιο κοντό σε σχέσεις.Το ερώτημα είναι αραγε μετα θα ανεβάζει μεχρι κοφτη την 5η? Αυτος ειναι ο μονιμος καημος μου απο τοτε που αρχισα να οδηγάω:Να έχω αυτοκίνητο που να μπορεί να βάζει την 5η στον κοφτη Twisted evil Twisted evil
Τι λες?Πως σου φαίνεται?


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Ιούλ 2002, 13:03:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="Miltellas"]
Το Ραλάκι σου με 5η και 6500 σου δίνει τώρα ~196χαω, μετά τη μετατροπή θα σου δίνει ~180χαω και τελική στην ευθεία και στον κόφτη!! Are you Nuts?
Ξανασκέψου το!


Για να αποκαταστήσω την αλήθεια θα σου πω οτι το Rallaki με 5η , 6500 rpm διαφορικο 3,939 και λάστιχο 185/55/14 εχει 203,64 χαω μετα θα εχει 186,98 χαω


Pugsang also said:
Το ιδιο με το xsi βέβαια φόραγε & το ΖΧ 1.4 οποτε μπορεις να πας & να το παίξεις αθωος οικογενειάρχης με χτυπημένο σασμαν απο ΖΧ να σε λυπηθούν και να το τσιμπήσεις γύρω στι 50.000


Καλή ιδέα αλλά εσύ μην την επιχειρήσεις, δεν πρόκειται να σε πιστέψει κανείς. Το μάτι σου γυαλίζει...

Τι θες να πεις? Οτι ειμαι εγω τρελλος?Ειμαι εγω τρελλος?Ειμαι εγω τρελλός?Είμαι εγώ τρελλός?.................

Τελική πρόταση στον Pugsang:
Σου προτείνω σασμάν από τρακτέρ. Επιδόσεις: 0-100 σε 3.2sec με 5η και 7000σαλ


Αλήθεια τι διαφορικό εχουν τα τρακτέρ τωρα που το λες?
Laughing Laughing


Επίσης για τα short shift:

Ειχα φέρει ενα απο τη GE απο Αγγλία.Οντως ειναι ενα κομματι σίδερο που ουσιαστικά μεγαλώνει το μοχλοβραχίονα.Το κακο είναι οτι μετατοπίζει προς τα εμπρος το λεβιέ σταματάει δηλ να ειναι καθετος οπως τωρα και οταν βαζεις 3η νομίζεις οτι θα την πετάξει.Επισης δεν ξερεις αν εχεις βαλει οπισθεν ή οχι.Για ολα τα παραπανω το ξήλωσα μολις το εβαλα.Το εδωσα σε ενα φίλο ο οποιος το λατρεψε.Γούστα είναι αυτά.Η αλήθεια παντως ειναι οτι με το quick shift δεν προλαβαίνει να παρει ανασα στις αλλαγες.Πολυ καλο για κόντρες.Αλλα δεν νομίζω να ασχολείται κανεις εδω μεσα με αυτό το αθλημα Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιούλ 2002, 06:23:20    Θέμα δημοσίευσης: Επαναφορά Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugsang ThinksHeIsRight wrote:
Για να αποκαταστήσω την αλήθεια θα σου πω οτι το Rallaki με 5η , 6500 rpm διαφορικο 3,939 και λάστιχο 185/55/14 εχει 203,64 χαω μετα θα εχει 186,98 χαω

Αρχικά με μπέρδεψες αφού τα δεδομένα μας είναι ίδια. Αλλά τελικά εντόπισα το σημείο που ευθύνεται για τα διαφορετικά νούμερα που βλέπεις.
Δεν υπολογίζεις ότι η ενεργή διάμετρος του ελαστικού είναι μειωμένη όταν ο τροχός του αυτοκινήτου πατάει στο έδαφος. Το πέλμα από κυκλικό γίνεται ευθεία. Άρα και η περιφέρεια της ρόδας αλλάζει.
Περιφέρεια κύκλου = 2πρ όπου π=3,14
Εάν όμως υπολογίσεις π=3.014 θα διορθώσεις το λάθος, ίσως όχι απόλυτα αλλά με ικανοποιητική ακρίβεια.
Έτσι η περιφέρεια της ρόδας του Rallye σου όταν πατάει στο έδαφος παραμορφώνεται και γίνεται 168.513 εκ, ενώ η ρόδα στον αέρα έχει περιφέρεια 175.557 που όμως δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές συνθήκες κύλισης.
Έτσι θα βγάλεις τα νούμερά μου. Wink

Για να επαναφέρω την αλήθεια στο αρχική της θέση. Razz


Για το θέμα με τα κοντά ελαστικά έχω ξανααναφερθεί. Είμαι κατά γιατί φοβάμαι το ρίσκο, εκτός και αν σου περισσεύουν λεφτά να αλλάζεις λάστιχα.
Η αλλαγή βήματος θα επιφέρει και αλλαγή στην συμπεριφορά της ανάρτησης με άμεση συνέπεια στην γενικότερη οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Εάν δεν είσαι ευχαριστημένος από αυτήν τότε δοκίμασε το εγχείρημα. Smile


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιούλ 2002, 10:50:49    Θέμα δημοσίευσης: Re: Επαναφορά Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:

Περιφέρεια κύκλου = 2πρ όπου π=3,14
Εάν όμως υπολογίσεις π=3.014 θα διορθώσεις το λάθος, ίσως όχι απόλυτα αλλά με ικανοποιητική ακρίβεια.


Και είχα μείνει με την απορία που το βρήκες το 3.014 στο excel αρχείο
που μας έστειλες!!! Αυτό βγαίνει εμπειρικά ή από κάποιον τύπο?

Επίσης να ρωτήσω και εγώ κάτι με την σειρά μου....

Δεν θα έπρεπε να λαμβάνουμε υπόψιν τυχόν τριβές ελαστικών,
αεροδυναμικές αντιστάσεις, απώλειες στο σύστημα μετάδοσης, κλπ. ?
Δηλαδή μήπως πάλι τα πραγματικά χ.α.ω. σε κάποιες σ.α.λ. είναι λιγότερα?
Ή αντίστροφα οι σ.α.λ. σε κάποια χ.α.ω. είναι περισσότερες?

Άραγε παίζουν μεγάλο ρόλο όλα τα παραπάνω?
Μπορούμε να ξέρουμε το % σφάλμα στον υπολογισμό?


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιούλ 2002, 20:49:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σίγουρα υπάρχουν φαινόμενα τριβών κλπ, αλλά ούτως ή άλλως αυτά δεν είναι σε μετρήσιμες ποσότητες.

Το 3.014 είναι εμπειρικό και αποτέλεσμα συγκρίσεων από δοκιμές διαφόρων περιοδικών, τις οποίες μελέτησα πριν καταλήξω στο ποσοστό. Με το 3,014 κατάφερα να βγάζω τα νούμερα που έβγαζαν κι αυτοί, αν και πολλές φορές έκαναν λάθη, που όμως εντοπίζονταν και δεν με παγίδευαν.

Σε διαβεβαιώ ότι πιο ακριβές αποτέλεσμα θα πάρεις μόνο από καλορυθμισμένο και εξειδικευμένο ραντάρ. Και η απόκλιση θα είναι αμελητέα.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούλ 2002, 12:35:23    Θέμα δημοσίευσης: Peri diaforikwn Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

loipon.... exw bre8eis thn analogh 8esh kai exw kanei aythn thn douleia;>
To diko mou ontas tote ,kai twra pleon, 1,4 (dielysa to 8V mou(rallye) eixe telikh sxesh metadoshs 4,06:1 (shm: MHN TO BALETE POTE.... dialyontai ta entos8ia tou diaforikou gia plaka).
Egw twra foraw diaforiko apo Rallye (3,938:1), na pw thn alhe8ia exei makrynei ligaki kai me to 1,4 pou foraw twra den teriazei apolyta einai kapws makry san diaforiko. En opsei neou kinhthra(Rallye 8V 1,6) to diaforiko pou 8a balw 8a einai ao Rallye 1,3 8V, tou testein 8eokonto.

San metatroph pantws einai psilodyskolh... den allazeis mono to to diaforiko alla kai ton Deyterevonta a3ona tou kibwtiou taxythtwn(bl. Phnio).(synepagwmenws kai exei kapoio kostos).

gia ayta pou akouw peri 8ermokrasiwn apla den ti8ete 8ema:> o kinhthras einai ikanos na leitourgei mexri to orio ths peristrofhs tou xwris kanena apolytws problhma, h 8ermokrasia ladiou mporei na mhn einai 90 alla 115-120 ba8mous alla den exei problhma.... to mono endexwmenws na tsimpaei liga ladakia alla einai entelws fysiologikh anoxh gia na mhn kolhsei.

Eixe asxolei8ei kaneis me granazwma se papakia??? einai akribws to idio pragma:> kai na milhsw me noumera.


Phneio/korona montelo

17/64 1,6 16V
16/65 1,4/1,6 8v (pro 2000) (auto pou spaei eykola)
16/63 Rallye 16V
14/60 1,4 (meta 2000)
13/59 (auto pou 8elw) Rallye 1,3 8V



Htelikh sxesh metadoshs orizetai apo ton logo Kwronas pros Phnio

Ayta ta oliga Hope to cya soon:>




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούλ 2002, 15:12:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ερωτηση προς ΠοΛιΤηΣ¨-Γιατι 8v και οχι 16?Αφου θα τα σκασεις τα φραγκα ...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Ιούλ 2002, 01:39:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

File ale3andre.... 8v dia ton aploustato logo oti to moter einai para poly kalo... isws to kalytero thn Peugeot ever, den spaei den xalaei kai exei safws megalyteres anoxes sto pusharisma:)

Enas alos kalo logos einai to KTEO... pairneis ena Rallye 8v xtypas epanw to ari8mo tou paliou sou 1,4 kai oute gata oute zhmeia.. to idio an to kaneis se ena 16v apla bgazei mati kai tote thn pathses:) poso mallon afou to moter mporei eykola na ftasei se antistoixa epipeda apodoshs me ena 16v me analogh eystrofia. (kai edw o kofths einai stis 7,200rpm pou kalista me ton Egkefalo ths Peugeot Sport ftanei stis 7,800rpm kai se syndiasmo me ton analogo ekkentroforo milame gia apodoseis ths ta3ews twn 125-130PS)


Ftouuuu pali me epiase h peugeotoparla mou.....




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Ιούλ 2002, 02:02:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε συμ-πολίτη μου, θα διαφωνήσω για την άποψή σου περί 8V & 16V. Η αναπνοή του 16V δεν ξεπερνιέται από έναν 8V σε άμεση σύγκριση. Άλλο 4 βαλβίδες στον κύλινδρο κι άλλο 2. Τα φτιαξίματα που λες για τον 8V εάν γίνουν στον 16V πιστεύεις ότι ο 16V δεν θα πάρει; Οι 16βάλβιδοι δεν βγήκαν στην αγορά για λόγους μάρκετινγκ, άσχετα εάν κάποιοι τους φορούν για τέτοιον λόγο πχ 1.4 16V με 75 ίππους ενώ κι ένας 8V τα καταφέρνει εξίσου άνετα! Κι ούτε στις ψηλές στροφές μπορεί ένας 8V να φτάσει έναν 16V. Με φτιαξίματα όλα γίνονται σε έναν 8V αλλά το ίδιο ισχύει και σε έναν 16V.
Απλά, ο 8V είναι ο αειθαλής κινητήρας που κληρονομήθηκε από το 205 1.6 GTI της δεκαετίας του '80. Κινητήρας δοκιμασμένος και ώριμος. Κι ο 16V του Rallye έχει το ίδιο μπλοκ, μόνο το καπάκι αλλάζει και ότι σχετίζεται με αυτό. Το ότι έχεις πιο πολλές λύσεις για να επιλέξεις να εφαρμόσεις σε έναν 8V είναι λογικό να συμβαίνει. Το μέλλον όμως είναι στον 16V.
Θεωρώ όμως ότι κάνεις συνειδητή επιλογή σε κάτι δοκιμασμένα αξιόπιστο και οικονομικότερο. Συν το θέμα με το ταμπελάκι που είπες...

Και μια εξήγηση: Όταν λες 17/64 1.6 16V, μιλάς για 17 δόντια στο πηνείο και 64 δόντια στην κορώνα;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 1 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2381s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on