PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ΓΕΝΙΚΑ - Πως Διαβαζουμε 1 Δυναμομετρηση???
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2002, 19:40:59    Θέμα δημοσίευσης: ΓΕΝΙΚΑ - Πως Διαβαζουμε 1 Δυναμομετρηση??? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδη εγω δεν ξερω να διαβαζω δυναμομετρησεις παρακαλω διαβαστε την εσεις για εμενα και εξηγηστε μου τι ακριβως δειχνει. Η δυναμομετρηση ειναι απο τουρμπισμενο rallye καποιου φιλου Exclamation





A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2002, 19:57:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μαλλον μ@λακια εκανα που το ανοιξα εδω το θεμα!
Παρακαλω τους Mods να το μεταφερουν εαν το κρινουν
απαραιτητο!



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2002, 20:03:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kαλά έκανες και το άνοιξες εδώ...
Αλλωστε η δυναμομέτρηση αφορά απόδειξη μηχανικής βελτίωσης... Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2002, 20:19:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ok Vini boy...
Καταλαβαινεις τιποτα????



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2002, 20:32:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nikel έγραψε:
Ok Vini boy...
Καταλαβαινεις τιποτα????


177,1 άλογα στρόφαλο!
158,2 στο τροχό.
όλα αυτά στις 6000στροφές

η μέγιστη ροπή είναι 21Νm στις 5115στροφές

Νομίζω ότι αξία έχει το σημείο Τομής μεταξύ ροπής και ιπποδύναμης.
Δηλαδή παρατηρώ ότι το αυτοκίνητο δίνει όλα λίγο κάτω από τις 6000στροφές με ιπποδύναμη 176 άλογα και ροπη 21Νm.

Eπίσης στις 2800 ανοίγει το Turbo και η ιπποδύναμη και η ροπή εκτοξεύεται.

Αν κρίνω από τις τιμές του σχεδίου το 106 αυτό είναι μούρλια!!! Και η αποδοσή του πολύ καλή σε όλες τις στροφές, ιδιαίτερα γραμμική...

Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2002, 23:55:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλά που τα βλέπει ο Vini να τα εξηγήσει γιατί εγώ δεν βλέπω τίποτα.
Sad


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 00:46:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όντως είναι όπως τα λέει ο Vini. Στις 2800 ανοίγει το turbo και μετά ακολουθεί το χάος. Μέχρι τις 6000 στροφές όμως, γιατί μετά πέφτει. Του τέστιν έχει σχετικά μέτριο lag και τον πάει αρκετά ψηλά (ο κόφτης είναι στα 6500; ) άρα φαντάζομαι οτι θα έχει κάτι σε Garrett GT 25 ή κάτι ανάλογο σε ΚΚΚ, όχι μικρότερο ή μεγαλύτερο. Και επίσης χάνει 19 άλογα από στρόφαλο σε ρόδα; Αν δεν είναι θέμα να έχει δυναμώσει όλο το σύστημα εξαγωγής της δύναμης από εκκεντροφόρους, μέχρι ημιαξόνια και διαφορικά, τότε θα το βαράει στο κεφάλι, και επίσης φαντάζομαι θα σπινάρει ακατάσχετα, λόγω του οτι δεν μπορεί να κατέβει όλη η δύναμη στο δρόμο ώστε να "ανοίξει το μοτέρ". Και από ότι βλέπω φοράει 185/55/14; Porque; Κάτι σε μεγαλύτερο θα του βελτιώσει το traction και προφανώς θα ξεδιπλώσει όλες τις πτυχές του μοτέρ, εκτός κι αν είναι fan του extreme burnout και αλλάζω λάστιχα κάθε ΠΣΚ. Twisted evil Smile



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 02:44:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν θυμαμαι καλα οντως τουρμπινα Τ25 Garret φοραει.



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 02:54:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάγος είμαι; Laughing
Πέρα από την πλάκα, αυτή η τουρμπίνα φοριέται σε 1400 και 1600άρια, για ιπποδυνάμεις μέχρι 210 άλογα, καθώς η φτερωτή αρπάζει μαζί με το άρπαγμα της ροπής, αφήνοντας λίγα μπόσικα, και αποδίδει μέχρι το σχετικό ωφέλιμο του κινητήρα. Οπότε κρίνεται very wise σαν επιλογή. Αρκεί να έχει γίνει και σε καλό βελτιωτή. Wink



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 03:02:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Slash έγραψε:
Και από ότι βλέπω φοράει 185/55/14;


Δεν είναι και τόσο σημαντικό για το Rallye λόγω χαμηλού βάρους του αυτοκινήτου. Άντε να βάλει 195/45/15, αλλά θα βλέπει ανωμαλία και θα τρέμει το φυλλοκάρδι του. Οπότε ίσως να αναγκαστεί να βάλει 205/45/15 που λόγω δύναμης δεν θα το κόψει σε γκάζι αλλά θα χρειαστεί να προσέχει για φαινόμενα υπερκρατήματος (Να σηκώνεται όλο το αυτοκίνητο στις 2 ρόδες). Αυτός είναι και ο ουσιαστικός λόγος που δεν πρέπει να βάζουμε ανεξέλεγκτα φαρδύ λάστιχο σε ένα αυτοκίνητο. Δεν είναι μόνο θέμα δύναμης αλλά και βάρους.

Οι Ραλλάκηδες τί λένε επί του θέματος;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 07:42:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Slash έγραψε:
Του τέστιν έχει σχετικά μέτριο lag και τον πάει αρκετά ψηλά (ο κόφτης είναι στα 6500; )


Μάλλον στις 7254 είναι ο κόφτης (εκεί που τερματίζει και η 4η).

Slash έγραψε:

Και επίσης χάνει 19 άλογα από στρόφαλο σε ρόδα;


Αυτό έχει άμεση σχέση με το δυναμόμετρο. Σε άλλο δυναμόμετρο (π.χ. αυτό που χρησιμοποιεί το Drive) το ίδιο αμάξι θα έδειχνε ότι χάνει λιγότερο από 10 ίππους.


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 08:35:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chatasos έγραψε:
Slash έγραψε:
Του τέστιν έχει σχετικά μέτριο lag και τον πάει αρκετά ψηλά (ο κόφτης είναι στα 6500; )


Μάλλον στις 7254 είναι ο κόφτης (εκεί που τερματίζει και η 4η).

Slash έγραψε:

Και επίσης χάνει 19 άλογα από στρόφαλο σε ρόδα;


Αυτό έχει άμεση σχέση με το δυναμόμετρο. Σε άλλο δυναμόμετρο (π.χ. αυτό που χρησιμοποιεί το Drive) το ίδιο αμάξι θα έδειχνε ότι χάνει λιγότερο από 10 ίππους.


Καλημέρα...
Ακριβώς....όπως τα λες...
Για αυτό το λόγο δεν έχει ιδιαίτερη σημασία η ιπποδύναμη στο τροχό γιατί εκεί πλεόν εκτός από το δυναμόμετρο μπαίνουν και άλλοι παράγοντες που μπορεί να μείωσουν ή να αυξήσουν το αποτέλεσμα.

Πάντως ο κόφτης είναι στις 7250 και είναι φυσιολογικό μετά τις 6500 να αρχίσει να πέφτει ώστε να υπάρχει η γραμμικότητα....μέχρι το κόφτη....
Το φαντάζεστε να ανέβαινε διαρκώς μέχρι τις 6500 και ξαφνικά να έμπαινε ο κόφτης?? χμμμ..όχι ότι καλύτερο... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kovac (Χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 masturbisio!!!

Ένταξη: 13 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 1201
Τόπος: Νίκαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάϊ 2004, 16:19:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα άνοιγα νέο θέμα, αλλά από την αναζήτηση βρήκα ένα που υπάρχει ήδη και με καλύπτει.

Επειδή η εικόνα η πρώτη δε φαίνεται, τι θα λέγατε όποιος έχει πρόχειρη μια δυναμομέτρηση, να την "ανέβαζε" να τη βλέπαμε κι εμείς και να μας εξηγούσε και τι λέει?
Έτσι, αν τύχει ποτέ και κάνουμε δυναμομέτρηση να ξέρουμε τι βλέπουμε, αλλά και για να αποκτήσουμε και λίγες γνώσεις παραπάνω. Very happy
Ευχαριστώ! Wink


Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάϊ 2004, 17:52:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.206club.gr/forum/album_pic.php?pic_id=28

Μπλε γραμμη =Ροπη=168ΝΜ στις 5076 rpm
Koκκινη γραμμη=Ιπποδυναμη=145,9PS στις 7131 rpm



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
kovac (Χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 masturbisio!!!

Ένταξη: 13 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 1201
Τόπος: Νίκαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάϊ 2004, 19:15:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PHSYBORG έγραψε:
http://www.206club.gr/forum/album_pic.php?pic_id=28

Μπλε γραμμη =Ροπη=168ΝΜ στις 5076 rpm
Koκκινη γραμμη=Ιπποδυναμη=145,9PS στις 7131 rpm


Πάλι καλά που μου εξήγησες τα υπόλοιπα από το chat. Rolling eyes


Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάϊ 2004, 07:46:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PHSYBORG έγραψε:


http://www.206club.gr/forum/album_pic.php?pic_id=28

Μπλε γραμμη =Ροπη=168ΝΜ στις 5076 rpm
Koκκινη γραμμη=Ιπποδυναμη=145,9PS στις 7131 rpm


Ah this??? LAST YEAR.....

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Daloup-man (Ανδρέας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο

Ένταξη: 21 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 327
Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάϊ 2004, 12:47:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PHSYBORG έγραψε:
http://www.206club.gr/forum/album_pic.php?pic_id=28

Μπλε γραμμη =Ροπη=168ΝΜ στις 5076 rpm
Koκκινη γραμμη=Ιπποδυναμη=145,9PS στις 7131 rpm

Ρε μάγκες να κάνω και εγώ μια ερώτηση!
Δυναμομέτρησα το νέομου αμάξι και έδειξε 152,4hp και 148nm(περίπου)!
Ακριβή στοιχεία το βραδάκι!
Λοιπόν:ξέρει κανείς την σχέση kgm και nm γιατί θέλω να υπολογίσω τη ροπή μου σε kgm,αν και πρέπει να είναι λίγο κάτω από τα 15kgm!



ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάϊ 2004, 13:00:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νm * 0.1019716 = Kgm


pedal to the metal


Έχει επεξεργασθεί από τον/την pugsang στις Πεμ 27 Μάϊ 2004, 13:02:26, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάϊ 2004, 13:02:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1Νm = 0.102 kg

για αυτο υπαρχει ο μετατροπέας μονάδων αγαπητε αντρεα... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Daloup-man (Ανδρέας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο

Ένταξη: 21 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 327
Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάϊ 2004, 13:03:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πΕτΡοS έγραψε:
1Νm = 0.102 kg

για αυτο υπαρχει ο μετατροπέας μονάδων αγαπητε αντρεα... Confused

Έχετε δίκιο αγαπητέ Πέτρο !!!
Δεν το σκέφθηκα καθόλου! Embarassed Embarassed Embarassed



ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0716s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on