Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2002, 19:40:59 Θέμα δημοσίευσης: ΓΕΝΙΚΑ - Πως Διαβαζουμε 1 Δυναμομετρηση??? |
|
|
Επειδη εγω δεν ξερω να διαβαζω δυναμομετρησεις παρακαλω διαβαστε την εσεις για εμενα και εξηγηστε μου τι ακριβως δειχνει. Η δυναμομετρηση ειναι απο τουρμπισμενο rallye καποιου φιλου

A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2002, 19:57:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαλλον μ@λακια εκανα που το ανοιξα εδω το θεμα!
Παρακαλω τους Mods να το μεταφερουν εαν το κρινουν
απαραιτητο!
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2002, 20:03:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαλά έκανες και το άνοιξες εδώ...
Αλλωστε η δυναμομέτρηση αφορά απόδειξη μηχανικής βελτίωσης...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2002, 20:19:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ok Vini boy...
Καταλαβαινεις τιποτα????
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2002, 20:32:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: | Ok Vini boy...
Καταλαβαινεις τιποτα???? |
177,1 άλογα στρόφαλο!
158,2 στο τροχό.
όλα αυτά στις 6000στροφές
η μέγιστη ροπή είναι 21Νm στις 5115στροφές
Νομίζω ότι αξία έχει το σημείο Τομής μεταξύ ροπής και ιπποδύναμης.
Δηλαδή παρατηρώ ότι το αυτοκίνητο δίνει όλα λίγο κάτω από τις 6000στροφές με ιπποδύναμη 176 άλογα και ροπη 21Νm.
Eπίσης στις 2800 ανοίγει το Turbo και η ιπποδύναμη και η ροπή εκτοξεύεται.
Αν κρίνω από τις τιμές του σχεδίου το 106 αυτό είναι μούρλια!!! Και η αποδοσή του πολύ καλή σε όλες τις στροφές, ιδιαίτερα γραμμική...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 00:46:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όντως είναι όπως τα λέει ο Vini. Στις 2800 ανοίγει το turbo και μετά ακολουθεί το χάος. Μέχρι τις 6000 στροφές όμως, γιατί μετά πέφτει. Του τέστιν έχει σχετικά μέτριο lag και τον πάει αρκετά ψηλά (ο κόφτης είναι στα 6500; ) άρα φαντάζομαι οτι θα έχει κάτι σε Garrett GT 25 ή κάτι ανάλογο σε ΚΚΚ, όχι μικρότερο ή μεγαλύτερο. Και επίσης χάνει 19 άλογα από στρόφαλο σε ρόδα; Αν δεν είναι θέμα να έχει δυναμώσει όλο το σύστημα εξαγωγής της δύναμης από εκκεντροφόρους, μέχρι ημιαξόνια και διαφορικά, τότε θα το βαράει στο κεφάλι, και επίσης φαντάζομαι θα σπινάρει ακατάσχετα, λόγω του οτι δεν μπορεί να κατέβει όλη η δύναμη στο δρόμο ώστε να "ανοίξει το μοτέρ". Και από ότι βλέπω φοράει 185/55/14; Porque; Κάτι σε μεγαλύτερο θα του βελτιώσει το traction και προφανώς θα ξεδιπλώσει όλες τις πτυχές του μοτέρ, εκτός κι αν είναι fan του extreme burnout και αλλάζω λάστιχα κάθε ΠΣΚ. 
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 02:44:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν θυμαμαι καλα οντως τουρμπινα Τ25 Garret φοραει.
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 02:54:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάγος είμαι;
Πέρα από την πλάκα, αυτή η τουρμπίνα φοριέται σε 1400 και 1600άρια, για ιπποδυνάμεις μέχρι 210 άλογα, καθώς η φτερωτή αρπάζει μαζί με το άρπαγμα της ροπής, αφήνοντας λίγα μπόσικα, και αποδίδει μέχρι το σχετικό ωφέλιμο του κινητήρα. Οπότε κρίνεται very wise σαν επιλογή. Αρκεί να έχει γίνει και σε καλό βελτιωτή. 
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 03:02:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Slash έγραψε: | Και από ότι βλέπω φοράει 185/55/14; |
Δεν είναι και τόσο σημαντικό για το Rallye λόγω χαμηλού βάρους του αυτοκινήτου. Άντε να βάλει 195/45/15, αλλά θα βλέπει ανωμαλία και θα τρέμει το φυλλοκάρδι του. Οπότε ίσως να αναγκαστεί να βάλει 205/45/15 που λόγω δύναμης δεν θα το κόψει σε γκάζι αλλά θα χρειαστεί να προσέχει για φαινόμενα υπερκρατήματος (Να σηκώνεται όλο το αυτοκίνητο στις 2 ρόδες). Αυτός είναι και ο ουσιαστικός λόγος που δεν πρέπει να βάζουμε ανεξέλεγκτα φαρδύ λάστιχο σε ένα αυτοκίνητο. Δεν είναι μόνο θέμα δύναμης αλλά και βάρους.
Οι Ραλλάκηδες τί λένε επί του θέματος;
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 07:42:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Slash έγραψε: | Του τέστιν έχει σχετικά μέτριο lag και τον πάει αρκετά ψηλά (ο κόφτης είναι στα 6500; ) |
Μάλλον στις 7254 είναι ο κόφτης (εκεί που τερματίζει και η 4η).
Slash έγραψε: |
Και επίσης χάνει 19 άλογα από στρόφαλο σε ρόδα; |
Αυτό έχει άμεση σχέση με το δυναμόμετρο. Σε άλλο δυναμόμετρο (π.χ. αυτό που χρησιμοποιεί το Drive) το ίδιο αμάξι θα έδειχνε ότι χάνει λιγότερο από 10 ίππους.
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 08:35:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | Slash έγραψε: | Του τέστιν έχει σχετικά μέτριο lag και τον πάει αρκετά ψηλά (ο κόφτης είναι στα 6500; ) |
Μάλλον στις 7254 είναι ο κόφτης (εκεί που τερματίζει και η 4η).
Slash έγραψε: |
Και επίσης χάνει 19 άλογα από στρόφαλο σε ρόδα; |
Αυτό έχει άμεση σχέση με το δυναμόμετρο. Σε άλλο δυναμόμετρο (π.χ. αυτό που χρησιμοποιεί το Drive) το ίδιο αμάξι θα έδειχνε ότι χάνει λιγότερο από 10 ίππους. |
Καλημέρα...
Ακριβώς....όπως τα λες...
Για αυτό το λόγο δεν έχει ιδιαίτερη σημασία η ιπποδύναμη στο τροχό γιατί εκεί πλεόν εκτός από το δυναμόμετρο μπαίνουν και άλλοι παράγοντες που μπορεί να μείωσουν ή να αυξήσουν το αποτέλεσμα.
Πάντως ο κόφτης είναι στις 7250 και είναι φυσιολογικό μετά τις 6500 να αρχίσει να πέφτει ώστε να υπάρχει η γραμμικότητα....μέχρι το κόφτη....
Το φαντάζεστε να ανέβαινε διαρκώς μέχρι τις 6500 και ξαφνικά να έμπαινε ο κόφτης?? χμμμ..όχι ότι καλύτερο...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kovac (Χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 masturbisio!!!
Ένταξη: 13 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 1201 Τόπος: Νίκαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάϊ 2004, 16:19:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα άνοιγα νέο θέμα, αλλά από την αναζήτηση βρήκα ένα που υπάρχει ήδη και με καλύπτει.
Επειδή η εικόνα η πρώτη δε φαίνεται, τι θα λέγατε όποιος έχει πρόχειρη μια δυναμομέτρηση, να την "ανέβαζε" να τη βλέπαμε κι εμείς και να μας εξηγούσε και τι λέει?
Έτσι, αν τύχει ποτέ και κάνουμε δυναμομέτρηση να ξέρουμε τι βλέπουμε, αλλά και για να αποκτήσουμε και λίγες γνώσεις παραπάνω.
Ευχαριστώ! 
Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kovac (Χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 masturbisio!!!
Ένταξη: 13 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 1201 Τόπος: Νίκαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάϊ 2004, 19:15:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PHSYBORG έγραψε: | http://www.206club.gr/forum/album_pic.php?pic_id=28
Μπλε γραμμη =Ροπη=168ΝΜ στις 5076 rpm
Koκκινη γραμμη=Ιπποδυναμη=145,9PS στις 7131 rpm |
Πάλι καλά που μου εξήγησες τα υπόλοιπα από το chat. 
Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάϊ 2004, 07:46:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ah this??? LAST YEAR.....

pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Daloup-man (Ανδρέας) Φανατικό μέλος

 Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο
Ένταξη: 21 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 327 Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάϊ 2004, 12:47:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PHSYBORG έγραψε: | http://www.206club.gr/forum/album_pic.php?pic_id=28
Μπλε γραμμη =Ροπη=168ΝΜ στις 5076 rpm
Koκκινη γραμμη=Ιπποδυναμη=145,9PS στις 7131 rpm |
Ρε μάγκες να κάνω και εγώ μια ερώτηση!
Δυναμομέτρησα το νέομου αμάξι και έδειξε 152,4hp και 148nm(περίπου)!
Ακριβή στοιχεία το βραδάκι!
Λοιπόν:ξέρει κανείς την σχέση kgm και nm γιατί θέλω να υπολογίσω τη ροπή μου σε kgm,αν και πρέπει να είναι λίγο κάτω από τα 15kgm!
 
ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάϊ 2004, 13:00:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νm * 0.1019716 = Kgm
pedal to the metal
Έχει επεξεργασθεί από τον/την pugsang στις Πεμ 27 Μάϊ 2004, 13:02:26, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάϊ 2004, 13:02:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1Νm = 0.102 kg
για αυτο υπαρχει ο μετατροπέας μονάδων αγαπητε αντρεα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Daloup-man (Ανδρέας) Φανατικό μέλος

 Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο
Ένταξη: 21 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 327 Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάϊ 2004, 13:03:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πΕτΡοS έγραψε: | 1Νm = 0.102 kg
για αυτο υπαρχει ο μετατροπέας μονάδων αγαπητε αντρεα...  |
Έχετε δίκιο αγαπητέ Πέτρο !!!
Δεν το σκέφθηκα καθόλου! 
 
ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|