PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - AMS Δοκιμές φίλτρων-εξατμίσεων
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 15:20:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το περιοδικό που λέει ο Τέο, πρέπει να λέγεται Auto Sport....
Απλά αυτό το περιοδικό, έχει περισσότερη ανάλυση, με χρόνους κλπ


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 15:26:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπράβο ρε Βαγγέλη οπότε full για AUTO SPORT Wink


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 17:31:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το auto sport ειναι "θυγατρικο" του ams στην ουσια. Η ερευνα ειναι η ιδια απλως το auto sport εχει πιο πολλά πραγματα μεσα...θα το παρω κι εγω για να δω τους χρονους...εχει ενδιαφερον παντως!! Wink

ΥΓ φιλιππε κρατα την τελικα την σκούπα... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 19:19:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρόσεξε κανείς ότι στα διαγράμματα φαίνεται ο κόφτης στις 6000?
Γεννάται το ερώτημα αν το update της μαμάς Peugeot μου έχει δώσει αυτό το διάγραμμα Rolling eyes

Το ξεζούμισα το ένθετο ενώ ο πέζουλας έπαιρνε το μπανάκι του μετά από τις λασποβροχές.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
George4 (Giorgos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 XT 1.4 8v

Ένταξη: 05 Σεπ 2003
Δημοσιεύσεις: 131
Τόπος: Αθηνα-Ν. Σμυρνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 19:33:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα συμφωνησω απολυτα με τον ganavas. αν και σκουπες και βαρελακια και απλα φιλτρα κανανε την ιδια δουλεια γιατι να δινουμε τοσα παραπανω χρηματα. θα περναμε ολοι απλα φιλτρα και θα ειχαμε την αποδοση που εχει μια σκουπα ή ενα βαρελακι με το 1/3 των χρηματων. τελος οσο αφορα την δυναμομετρηση μην ξεχνατε οτι ο αερας που προσφερεται απο τον ανεμιστηρα του δυναμομετρου αντιστοιχει σε περιπου 80km/h


gerorge4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Skull (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 28 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 655
Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 20:26:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχει κανεις ιδεα τι γινετε με τα 14αρια 8v????


Λετε να γινει και ενα εχουμε παρει κανα αλογακι απο REMUS-K&N???

(Ο πεινασμενος καρβελια ονειρευετε.... Crying or Very sad )



----------------------------
Skull - personal blog
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 22:17:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χωρις να εχω διαβασει το τεστ,εχω να πω τα εξης!
Παιδες,προσοχη στο πως θα ερμηνευσουμε τα αποτελεσματα.

Το εδαφιο 1 του gavana ειναι πολυ σωστο.
Επισης ειναι λογικο να πεφτουν οι επιδοσεις με χοανη αφου σε πραγματικες συνθηκες θα ρουφα ζεστο αερα και θα βαρα πυρακια(προσωπικη εμπειρια)
Αρα τα αποτελεσματα στο δυναμομετρο για τις χοανες κρυβουν παγιδες αφου μετριεται το αμαξι με ανοιχτο καπω και αεριζεται.
Στην πραξη ομως??????/

Τα φιλτρα πρεπει να βγαζουν αληθη συμπερασματα.
Για τις σκουπες ακομα δεν εχω καταληξει τοσα χρονια σε συμπερασμα.

Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι καθε εξαρτημα προσφερει ξεχωριστα:
2 ιππους το φιλτρο + 4 η εξαμιση = 6

Ενω στην πραξη ενα Φ + Ε δινει 3-4 το πολυ αλογα.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
smaraghi 
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.1 color line

Ένταξη: 07 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 117
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 22:24:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βρε παιδιά έχω ζαληστεί με όλα αυτά που διαβάζω (για εξατμίσεις και σκούπες),είμαι και άσχετη. Έχω επιλέξη μία Remus με 390 € (για peugeot 1.1,) και σκούπα 160 € αλλά δεν ξέρω μάρκα είναι καλά;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 22:37:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν νομίζεις ότι είναι πολλά 390 για ένα τελικό? Εδώ κυκλοφορούν χειροποίητα με 80 που μπορεί να κάνουν την ίδια δουλειά. Έστω ένα Sebring που παίζει στα 200κάτι

Στην ουσία το ΑΜS μας λέει ότι με 100 χιλιάρικα μπορούμε να πάρουμε 7 ίππους. Πιστεύω πως δεν είναι απρόσιτο νούμερο. Δηλαδή αν το έλεγε αυτό ένα rallye δεν θα το πίστευε εύκολα κάποιος? Άλλωστε είναι μια αύξηση της τάξης του 6%. Πιστεύω λογική.

Αυτό που σίγουρα έχουν κάνει λάθος στο περιοδικό είναι ο θόρυβος. Ο τύπος που το έγραψε ισχυρίζεται ότι όλα τα φίλτρα και τα καζανάκια είναι πιο αθόρυβα από τα μαμά Shocked . Μήπως είχε κανένα παράθυρο ανοιχτό όσο μετρούσε θόρυβο στό μαμά Laughing ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
smaraghi 
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.1 color line

Ένταξη: 07 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 117
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 23:32:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ρώτησα αν είναι πολλά, ρώτησα αν αξίζουν;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 00:06:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

smaraghi έγραψε:
Δεν ρώτησα αν είναι πολλά, ρώτησα αν αξίζουν;


ειναι πολλά τα λεφτα άρα δεν αξίζει συγκριτικά με αυτά που θα σου δώσουν... γενικά στο 1.1 θα έλεγα οτι δεν υπάρχει καμμία βελτίωση που να αξίζει τα λεφτά της...
παρόλα αυτα επειδή καταλαβαίνω πως ειναι το μικρόβιο του να βάζεις πραγματα στο αμαξι σου θα σου έλεγα να βάλεις την σκούπα και ενα πιο φθηνό τελικο...400ευρω για ενα τελικο ειναι υπερβολικά πολλα θα έλεγα. Ειδικά όταν πιθανοτατα θα δωσει μονο look και ήχο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 00:43:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

διαβαζοντας το αρθρο στο auto sport δεν ειδα πουθενα διαγραμματα.
επισης οπως αναλυω σε αλλο τοπικ το δυναμομετρο του ams ειναι για το
π!#$ καβαλα...
τα νουμερα +6 ps απο drive k 4T.
απλα δεστε σε τι στροφες δινει τα νουμερα στο μαμα σε σχεση με εργοστασιο...εντελως καμια σχεση.
το μονο σιγουρο απο το τεστ ειναι οι μεταξυ τους διαφορες. δηλαδη αν το ενα π.χ
χ αλογα το αλλο χ+1. το οποιο ομως ειναι αναμενομενο ολοι ξερουμε οτι λιγο πολυ ολα τα ιδια ειναι....
αυτο που δεν ειδα ειναι η λυση που ειχα εγω στο κορσακι οπως και αλλοι
με φιλτροκουτι βγαλσιμο τα διαφραγματα μεσα και ανοιγμα μερικες τρυπες στο εμπρος μερος.... τουλαχιστον στο κορσα απεδωσε καλυτερα απο χοανη.
βεβαια ειναι εντελως αλλα αυτοκινητα και σε αλλη θεση τα φιλτροκουτια...
οσο αφορα την εξατμιση θα το πω ξανα ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ
στα 2 χρονια σπανε τα διαφραγματα και 1.μπουκωνουν 2. κανουν πολυ θορυβο....ειχακ και εγω ελευθερο χειροποιητο και το εζησα αυτο... ας ερθει
καποιος να μου πει οτι εχει χειροποιητο πανω απο δυο χρονια και δεν εχει δει αλλαγη σε αποδοση και θορυβο και θα του βγαλω το καπελο...
βεβαια καποιος θα πει οκ θα αλλαζω τελικο χειροποιητο που ειναι πολυ φτηνα καθε 2 χρονια.......τι να πω? η σιγουρη λυση ειναι επωνυμο και με επιμονη και προσοχη στα χαρτια
εχω δει μαιμου σεπρινγκ απο ζαπατινα που χαλασε σε 1.5χρονο και του το ετριψε στα μουτρα το παιδι.πληρωνεις παραπανω αλλα εχεις το κεφαλι σου ησυχο για τα διπλασια χρονια........
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MAG206cc1.6 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 02 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 69

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 01:06:18    Θέμα δημοσίευσης: γεια Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

smaraghi έγραψε:
Δεν ρώτησα αν είναι πολλά, ρώτησα αν αξίζουν;
ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ. ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΤΟ ΑΜΑΞΑΚΙ ΣΟΥ. ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΟ ΛΟΥΚ ΤΟΥ ΑΜΑΞΙΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΠΙΟ ΠΟΛΗ ΜΕΤΑ. ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ 1ΦΙΛΤΡΟ , 2ΕΞΑΤΜΙΣΗ,3ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΕ 1,2,3 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΕΙΣ ΜΙΑ αΜΙΚΡΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΟΥ+ ΜΙΑ βΜΙΚΡΗ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΤΟΥΤΟΥ ΣΟΥ ΚΑΘΩΣ ΟΣΟ ΠΑΛΙΩΝΕΙ >10000ΚΛΜ ΤΟΣΟ ΘΑ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΟΥ. ΟΠΟΤΕ αΜΙΚΡΗ+βΜΙΚΡΗ=ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 01:19:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mag σου απαντω εδω για να μην μπερδεψουμε τα τοπικ....
ειλικρινα φιλε δεν ξερω.....
για φιλτρο μαλλον και εδω φαινεται οτι η καλυτερη λυση ειναι στο φιλτροκουτι μεσα φιλτρο και μερικες τροποποιησεις...
οσο για εξατμιση....κουκουρουκου....
παντως σε σαξο ξαδερφου μου οταν εμεινε απο καταλυτη εβαλε συρματινο ρεμους με μαμα εξατμιση και το αυτοκινητο πραγματικα γαζωνε. ο μηχανικος του τραβαγε τα μαλλια του και βεβαια λογω μαμα τελικο μηδεν θορυβος!!!!! και καρτα καυσαεριων κανονικα!
μηπως πρεπει να εξεταστει και αυτη η περιπτωση?????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
George4 (Giorgos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 XT 1.4 8v

Ένταξη: 05 Σεπ 2003
Δημοσιεύσεις: 131
Τόπος: Αθηνα-Ν. Σμυρνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 02:58:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω το εγραψα και σε αλλο topic, οταν εβαλα τον καταλυτη ειδα σημαντικη διαφορα, και καρτα εβγαλα κανονικα οποτε πιστευω και εγω οτι αξιζει αρκετα. μεχρι εδω ομως για τον καταλυτη γιατι ειδη βγηκαμε αρκετα εκτος θεματος


gerorge4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 03:11:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ από αυτά που διαβάζω βλέπω πως η σκούπα έχει πλεονέκτημα αν και δεν παίρνει τον αέρα όπως πρέπει. Μπορεί για κάποιον το value for money να μην είναι καλό, αλλά ...

Επίσης πόσοι ξέρουν ακριβώς από που παίρνει αέρα το φιλτροκούτι?

Ρωτάω επειδή οι περισσότεροι άντε να έχουν παρατηρήσει τη διαδρομή από την πεταλούδα στο φιλτροκούτι και μετά κάτω...

Επειδή λοιπόν μέχρι την άκρη του αυτός ο σωλήνας έχει μήκος υπερδιπλάσιο και το σημείο (μέσα στο φτερό πάνω από το θόλο και πίσω από τη ρόδα) από όπου τραβάει αέρα, δεν είναι και ότι καλύτερο ροϊκά προβληματιστείτε με τις απώλειες που έχει σε σχέση με ένα κιτ φιλτροχοάνης ή σκούπα Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 11:04:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

υπολογιστε βεβαια 0,8-1lt/100χλμ αυξηση καταναλλωσης απο σκουπα...
διαπιστωμενο απο πολλα αμαξια κοντα στα 1600 αυτο και ασχετα με το γεγονος οτι σκατοκαυ!@$!@ και το πατας για να ακους αρα κι αλλο πανω...
για μενα που κανω γυρω 20000χλμ το χρονο ειναι μια σημαντικη επιβαρυνση για 2 αλογα........
ενω τελικο δεν ανεβαζει καταναλλωση. αλλο αμα το πατας για να ακους
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2004, 00:31:38    Θέμα δημοσίευσης: Re: AMS Δοκιμές φίλτρων-εξατμίσεων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πΕτΡοS έγραψε:

...
JR ΦΙΛΤΡΟ
ΙΣΧΥΣ 117/5700
ΡΟΠΗ 160/4540
...
SEBRING ΤΕΛΙΚΟ
ΙΣΧΥΣ 120/5680
ΡΟΠΗ 161/4480

...ΚΑΙ ΤΑ 4 ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΤΗΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΘΟΡΥΒΟΥ ΜΕ ΤΟ SEBRING ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΜΑ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΝΑΝ ΣΠΟΡ ΜΠΑΣΣΟ ΗΧΟ...


Eγω που εχω βαλεια αυτα λετε να εχω 120 με 121 αλογα και 161 ροπη... Question Question
Μακαρι,παντως διαφορα ειχα δει οταν τα εβαλα.... Very happy

Το αρθρο ειναι απαραδεκτο,μαθαμε και οτι με ενα απλο τελικο πειραζεις την συμπιεση,μεγαλος επιστημονας το εγραψε Very happy Very happy

Αυτα για τον θορυβο ισχυουν και στην πραξη στο δικο μου αμαξι.... Crying or Very sad

Αυτα τα περι σκουπας-χοανης,αφου δεν αναφερουν συνθηκες δυναμομετρησης(ανοικτο καπο κτλ) δεν ειναι αξιοπιστα Exclamation




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2004, 00:34:49    Θέμα δημοσίευσης: Re: AMS Δοκιμές φίλτρων-εξατμίσεων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kaisaras96 έγραψε:
πΕτΡοS έγραψε:

...
JR ΦΙΛΤΡΟ
ΙΣΧΥΣ 117/5700
ΡΟΠΗ 160/4540
...
SEBRING ΤΕΛΙΚΟ
ΙΣΧΥΣ 120/5680
ΡΟΠΗ 161/4480

...ΚΑΙ ΤΑ 4 ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΤΗΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΘΟΡΥΒΟΥ ΜΕ ΤΟ SEBRING ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΜΑ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΝΑΝ ΣΠΟΡ ΜΠΑΣΣΟ ΗΧΟ...


Eγω που εχω βαλεια αυτα λετε να εχω 120 με 121 αλογα και 161 ροπη... Question Question
Μακαρι,παντως διαφορα ειχα δει οταν τα εβαλα.... Very happy

Το αρθρο ειναι απαραδεκτο,μαθαμε και οτι με ενα απλο τελικο πειραζεις την συμπιεση,μεγαλος επιστημονας το εγραψε Very happy Very happy

Αυτα για τον θορυβο ισχυουν και στην πραξη στο δικο μου αμαξι.... Crying or Very sad

Αυτα τα περι σκουπας-χοανης,αφου δεν αναφερουν συνθηκες δυναμομετρησης(ανοικτο καπο κτλ) δεν ειναι αξιοπιστα Exclamation


που χαθηκες εσυ βρε παιδι?? αντε να μας κανεις καμμια αναλυση!!

ευκαιρια κωστα να κανεις μια δυναμομετρηση στο αμαξι σου να δουμε τι πηρες και τι οχι...όσο για την συμπιεση το ειδα κι εγω κι εξυνα το κεφαλι μου κι ας μην εχω τις δικες σου γνωσεις... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
voudas (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.6 XS3 16V (2004)

Ένταξη: 26 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 64

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάϊ 2004, 20:07:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αρχικά όσοι πήραν το ams, θα αναγκαστούν να πάρουν και το αδελφό αθτο σπορτ για τις υπόλοιπες σελίδες... ψιλοκοροϊδία...

χωρίς να είμαι και πολύ σχετικός, το συγκριτικό έχει πολλά μείον...

αρχικά στα λόγια κάθε φίλτρου, λέει ότι το K&Ν είναι το καλύτερο αλλά μετά στα συνολικά βάζει το green.

επίσης ασχολείται μόνο με τα νούμερα των κορυφών των μετρήσεων και όχι με τη γενική συμπεριφορά. επίσης κάποια φίλτρα που εμφανώς έχουν ίδια σχεδόν ροπή απλά πιο ευθεία, και κάνουν ένα πεακ με παραπάνω Nm, δεν το λέει σαν αρνητικό απλά εκθειάζει ότι διορθώνουν τη ροπή...

εγώ από τα σχήματα και μόνο από το 16σέλιδο τεστ (δεν έχω πα΄ρει ακόμα το άλλο τεύχος) θα έπαιρνα φίλτρο green με το τελικό bosal... όχι το ρέμους που προτείνει...

δεν το έχω μπροστά μου να γράψω και κάποια άλλα σημεία που με ξένισαν...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1937s (PHP: 72% - SQL: 28%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on