Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 15:20:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το περιοδικό που λέει ο Τέο, πρέπει να λέγεται Auto Sport....
Απλά αυτό το περιοδικό, έχει περισσότερη ανάλυση, με χρόνους κλπ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 15:26:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπράβο ρε Βαγγέλη οπότε full για AUTO SPORT
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 17:31:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το auto sport ειναι "θυγατρικο" του ams στην ουσια. Η ερευνα ειναι η ιδια απλως το auto sport εχει πιο πολλά πραγματα μεσα...θα το παρω κι εγω για να δω τους χρονους...εχει ενδιαφερον παντως!!
ΥΓ φιλιππε κρατα την τελικα την σκούπα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 19:19:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πρόσεξε κανείς ότι στα διαγράμματα φαίνεται ο κόφτης στις 6000?
Γεννάται το ερώτημα αν το update της μαμάς Peugeot μου έχει δώσει αυτό το διάγραμμα
Το ξεζούμισα το ένθετο ενώ ο πέζουλας έπαιρνε το μπανάκι του μετά από τις λασποβροχές. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
George4 (Giorgos) Μέλος
Peugeot 206 XT 1.4 8v
Ένταξη: 05 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 131 Τόπος: Αθηνα-Ν. Σμυρνη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 19:33:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θα συμφωνησω απολυτα με τον ganavas. αν και σκουπες και βαρελακια και απλα φιλτρα κανανε την ιδια δουλεια γιατι να δινουμε τοσα παραπανω χρηματα. θα περναμε ολοι απλα φιλτρα και θα ειχαμε την αποδοση που εχει μια σκουπα ή ενα βαρελακι με το 1/3 των χρηματων. τελος οσο αφορα την δυναμομετρηση μην ξεχνατε οτι ο αερας που προσφερεται απο τον ανεμιστηρα του δυναμομετρου αντιστοιχει σε περιπου 80km/h
gerorge4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Skull (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 655 Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 20:26:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχει κανεις ιδεα τι γινετε με τα 14αρια 8v????
Λετε να γινει και ενα εχουμε παρει κανα αλογακι απο REMUS-K&N???
(Ο πεινασμενος καρβελια ονειρευετε.... )
----------------------------
Skull - personal blog |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 22:17:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χωρις να εχω διαβασει το τεστ,εχω να πω τα εξης!
Παιδες,προσοχη στο πως θα ερμηνευσουμε τα αποτελεσματα.
Το εδαφιο 1 του gavana ειναι πολυ σωστο.
Επισης ειναι λογικο να πεφτουν οι επιδοσεις με χοανη αφου σε πραγματικες συνθηκες θα ρουφα ζεστο αερα και θα βαρα πυρακια(προσωπικη εμπειρια)
Αρα τα αποτελεσματα στο δυναμομετρο για τις χοανες κρυβουν παγιδες αφου μετριεται το αμαξι με ανοιχτο καπω και αεριζεται.
Στην πραξη ομως??????/
Τα φιλτρα πρεπει να βγαζουν αληθη συμπερασματα.
Για τις σκουπες ακομα δεν εχω καταληξει τοσα χρονια σε συμπερασμα.
Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι καθε εξαρτημα προσφερει ξεχωριστα:
2 ιππους το φιλτρο + 4 η εξαμιση = 6
Ενω στην πραξη ενα Φ + Ε δινει 3-4 το πολυ αλογα.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
smaraghi Μέλος
Peugeot 206 1.1 color line
Ένταξη: 07 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 22:24:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βρε παιδιά έχω ζαληστεί με όλα αυτά που διαβάζω (για εξατμίσεις και σκούπες),είμαι και άσχετη. Έχω επιλέξη μία Remus με 390 € (για peugeot 1.1,) και σκούπα 160 € αλλά δεν ξέρω μάρκα είναι καλά; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 22:37:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν νομίζεις ότι είναι πολλά 390 για ένα τελικό? Εδώ κυκλοφορούν χειροποίητα με 80 που μπορεί να κάνουν την ίδια δουλειά. Έστω ένα Sebring που παίζει στα 200κάτι
Στην ουσία το ΑΜS μας λέει ότι με 100 χιλιάρικα μπορούμε να πάρουμε 7 ίππους. Πιστεύω πως δεν είναι απρόσιτο νούμερο. Δηλαδή αν το έλεγε αυτό ένα rallye δεν θα το πίστευε εύκολα κάποιος? Άλλωστε είναι μια αύξηση της τάξης του 6%. Πιστεύω λογική.
Αυτό που σίγουρα έχουν κάνει λάθος στο περιοδικό είναι ο θόρυβος. Ο τύπος που το έγραψε ισχυρίζεται ότι όλα τα φίλτρα και τα καζανάκια είναι πιο αθόρυβα από τα μαμά . Μήπως είχε κανένα παράθυρο ανοιχτό όσο μετρούσε θόρυβο στό μαμά ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
smaraghi Μέλος
Peugeot 206 1.1 color line
Ένταξη: 07 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 23:32:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ρώτησα αν είναι πολλά, ρώτησα αν αξίζουν; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 00:06:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
smaraghi έγραψε: | Δεν ρώτησα αν είναι πολλά, ρώτησα αν αξίζουν; |
ειναι πολλά τα λεφτα άρα δεν αξίζει συγκριτικά με αυτά που θα σου δώσουν... γενικά στο 1.1 θα έλεγα οτι δεν υπάρχει καμμία βελτίωση που να αξίζει τα λεφτά της...
παρόλα αυτα επειδή καταλαβαίνω πως ειναι το μικρόβιο του να βάζεις πραγματα στο αμαξι σου θα σου έλεγα να βάλεις την σκούπα και ενα πιο φθηνό τελικο...400ευρω για ενα τελικο ειναι υπερβολικά πολλα θα έλεγα. Ειδικά όταν πιθανοτατα θα δωσει μονο look και ήχο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 00:43:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
διαβαζοντας το αρθρο στο auto sport δεν ειδα πουθενα διαγραμματα.
επισης οπως αναλυω σε αλλο τοπικ το δυναμομετρο του ams ειναι για το
π!#$ καβαλα...
τα νουμερα +6 ps απο drive k 4T.
απλα δεστε σε τι στροφες δινει τα νουμερα στο μαμα σε σχεση με εργοστασιο...εντελως καμια σχεση.
το μονο σιγουρο απο το τεστ ειναι οι μεταξυ τους διαφορες. δηλαδη αν το ενα π.χ
χ αλογα το αλλο χ+1. το οποιο ομως ειναι αναμενομενο ολοι ξερουμε οτι λιγο πολυ ολα τα ιδια ειναι....
αυτο που δεν ειδα ειναι η λυση που ειχα εγω στο κορσακι οπως και αλλοι
με φιλτροκουτι βγαλσιμο τα διαφραγματα μεσα και ανοιγμα μερικες τρυπες στο εμπρος μερος.... τουλαχιστον στο κορσα απεδωσε καλυτερα απο χοανη.
βεβαια ειναι εντελως αλλα αυτοκινητα και σε αλλη θεση τα φιλτροκουτια...
οσο αφορα την εξατμιση θα το πω ξανα ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ
στα 2 χρονια σπανε τα διαφραγματα και 1.μπουκωνουν 2. κανουν πολυ θορυβο....ειχακ και εγω ελευθερο χειροποιητο και το εζησα αυτο... ας ερθει
καποιος να μου πει οτι εχει χειροποιητο πανω απο δυο χρονια και δεν εχει δει αλλαγη σε αποδοση και θορυβο και θα του βγαλω το καπελο...
βεβαια καποιος θα πει οκ θα αλλαζω τελικο χειροποιητο που ειναι πολυ φτηνα καθε 2 χρονια.......τι να πω? η σιγουρη λυση ειναι επωνυμο και με επιμονη και προσοχη στα χαρτια
εχω δει μαιμου σεπρινγκ απο ζαπατινα που χαλασε σε 1.5χρονο και του το ετριψε στα μουτρα το παιδι.πληρωνεις παραπανω αλλα εχεις το κεφαλι σου ησυχο για τα διπλασια χρονια........ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MAG206cc1.6 Νέος χρήστης
Ένταξη: 02 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 69
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 01:06:18 Θέμα δημοσίευσης: γεια |
|
|
smaraghi έγραψε: | Δεν ρώτησα αν είναι πολλά, ρώτησα αν αξίζουν; | ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ. ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΤΟ ΑΜΑΞΑΚΙ ΣΟΥ. ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΟ ΛΟΥΚ ΤΟΥ ΑΜΑΞΙΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΠΙΟ ΠΟΛΗ ΜΕΤΑ. ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ 1ΦΙΛΤΡΟ , 2ΕΞΑΤΜΙΣΗ,3ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΕ 1,2,3 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΕΙΣ ΜΙΑ αΜΙΚΡΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΟΥ+ ΜΙΑ βΜΙΚΡΗ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΤΟΥΤΟΥ ΣΟΥ ΚΑΘΩΣ ΟΣΟ ΠΑΛΙΩΝΕΙ >10000ΚΛΜ ΤΟΣΟ ΘΑ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΟΥ. ΟΠΟΤΕ αΜΙΚΡΗ+βΜΙΚΡΗ=ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 01:19:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mag σου απαντω εδω για να μην μπερδεψουμε τα τοπικ....
ειλικρινα φιλε δεν ξερω.....
για φιλτρο μαλλον και εδω φαινεται οτι η καλυτερη λυση ειναι στο φιλτροκουτι μεσα φιλτρο και μερικες τροποποιησεις...
οσο για εξατμιση....κουκουρουκου....
παντως σε σαξο ξαδερφου μου οταν εμεινε απο καταλυτη εβαλε συρματινο ρεμους με μαμα εξατμιση και το αυτοκινητο πραγματικα γαζωνε. ο μηχανικος του τραβαγε τα μαλλια του και βεβαια λογω μαμα τελικο μηδεν θορυβος!!!!! και καρτα καυσαεριων κανονικα!
μηπως πρεπει να εξεταστει και αυτη η περιπτωση????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
George4 (Giorgos) Μέλος
Peugeot 206 XT 1.4 8v
Ένταξη: 05 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 131 Τόπος: Αθηνα-Ν. Σμυρνη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 02:58:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω το εγραψα και σε αλλο topic, οταν εβαλα τον καταλυτη ειδα σημαντικη διαφορα, και καρτα εβγαλα κανονικα οποτε πιστευω και εγω οτι αξιζει αρκετα. μεχρι εδω ομως για τον καταλυτη γιατι ειδη βγηκαμε αρκετα εκτος θεματος
gerorge4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 03:11:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ από αυτά που διαβάζω βλέπω πως η σκούπα έχει πλεονέκτημα αν και δεν παίρνει τον αέρα όπως πρέπει. Μπορεί για κάποιον το value for money να μην είναι καλό, αλλά ...
Επίσης πόσοι ξέρουν ακριβώς από που παίρνει αέρα το φιλτροκούτι?
Ρωτάω επειδή οι περισσότεροι άντε να έχουν παρατηρήσει τη διαδρομή από την πεταλούδα στο φιλτροκούτι και μετά κάτω...
Επειδή λοιπόν μέχρι την άκρη του αυτός ο σωλήνας έχει μήκος υπερδιπλάσιο και το σημείο (μέσα στο φτερό πάνω από το θόλο και πίσω από τη ρόδα) από όπου τραβάει αέρα, δεν είναι και ότι καλύτερο ροϊκά προβληματιστείτε με τις απώλειες που έχει σε σχέση με ένα κιτ φιλτροχοάνης ή σκούπα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάϊ 2004, 11:04:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
υπολογιστε βεβαια 0,8-1lt/100χλμ αυξηση καταναλλωσης απο σκουπα...
διαπιστωμενο απο πολλα αμαξια κοντα στα 1600 αυτο και ασχετα με το γεγονος οτι σκατοκαυ!@$!@ και το πατας για να ακους αρα κι αλλο πανω...
για μενα που κανω γυρω 20000χλμ το χρονο ειναι μια σημαντικη επιβαρυνση για 2 αλογα........
ενω τελικο δεν ανεβαζει καταναλλωση. αλλο αμα το πατας για να ακους |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2004, 00:31:38 Θέμα δημοσίευσης: Re: AMS Δοκιμές φίλτρων-εξατμίσεων |
|
|
πΕτΡοS έγραψε: |
...
JR ΦΙΛΤΡΟ
ΙΣΧΥΣ 117/5700
ΡΟΠΗ 160/4540
...
SEBRING ΤΕΛΙΚΟ
ΙΣΧΥΣ 120/5680
ΡΟΠΗ 161/4480
...ΚΑΙ ΤΑ 4 ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΤΗΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΘΟΡΥΒΟΥ ΜΕ ΤΟ SEBRING ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΜΑ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΝΑΝ ΣΠΟΡ ΜΠΑΣΣΟ ΗΧΟ... |
Eγω που εχω βαλεια αυτα λετε να εχω 120 με 121 αλογα και 161 ροπη...
Μακαρι,παντως διαφορα ειχα δει οταν τα εβαλα....
Το αρθρο ειναι απαραδεκτο,μαθαμε και οτι με ενα απλο τελικο πειραζεις την συμπιεση,μεγαλος επιστημονας το εγραψε
Αυτα για τον θορυβο ισχυουν και στην πραξη στο δικο μου αμαξι....
Αυτα τα περι σκουπας-χοανης,αφου δεν αναφερουν συνθηκες δυναμομετρησης(ανοικτο καπο κτλ) δεν ειναι αξιοπιστα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2004, 00:34:49 Θέμα δημοσίευσης: Re: AMS Δοκιμές φίλτρων-εξατμίσεων |
|
|
kaisaras96 έγραψε: | πΕτΡοS έγραψε: |
...
JR ΦΙΛΤΡΟ
ΙΣΧΥΣ 117/5700
ΡΟΠΗ 160/4540
...
SEBRING ΤΕΛΙΚΟ
ΙΣΧΥΣ 120/5680
ΡΟΠΗ 161/4480
...ΚΑΙ ΤΑ 4 ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΤΗΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΘΟΡΥΒΟΥ ΜΕ ΤΟ SEBRING ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΜΑ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΝΑΝ ΣΠΟΡ ΜΠΑΣΣΟ ΗΧΟ... |
Eγω που εχω βαλεια αυτα λετε να εχω 120 με 121 αλογα και 161 ροπη...
Μακαρι,παντως διαφορα ειχα δει οταν τα εβαλα....
Το αρθρο ειναι απαραδεκτο,μαθαμε και οτι με ενα απλο τελικο πειραζεις την συμπιεση,μεγαλος επιστημονας το εγραψε
Αυτα για τον θορυβο ισχυουν και στην πραξη στο δικο μου αμαξι....
Αυτα τα περι σκουπας-χοανης,αφου δεν αναφερουν συνθηκες δυναμομετρησης(ανοικτο καπο κτλ) δεν ειναι αξιοπιστα |
που χαθηκες εσυ βρε παιδι?? αντε να μας κανεις καμμια αναλυση!!
ευκαιρια κωστα να κανεις μια δυναμομετρηση στο αμαξι σου να δουμε τι πηρες και τι οχι...όσο για την συμπιεση το ειδα κι εγω κι εξυνα το κεφαλι μου κι ας μην εχω τις δικες σου γνωσεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
voudas (ΚΩΣΤΑΣ) Νέος χρήστης
206 1.6 XS3 16V (2004)
Ένταξη: 26 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 64
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάϊ 2004, 20:07:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αρχικά όσοι πήραν το ams, θα αναγκαστούν να πάρουν και το αδελφό αθτο σπορτ για τις υπόλοιπες σελίδες... ψιλοκοροϊδία...
χωρίς να είμαι και πολύ σχετικός, το συγκριτικό έχει πολλά μείον...
αρχικά στα λόγια κάθε φίλτρου, λέει ότι το K&Ν είναι το καλύτερο αλλά μετά στα συνολικά βάζει το green.
επίσης ασχολείται μόνο με τα νούμερα των κορυφών των μετρήσεων και όχι με τη γενική συμπεριφορά. επίσης κάποια φίλτρα που εμφανώς έχουν ίδια σχεδόν ροπή απλά πιο ευθεία, και κάνουν ένα πεακ με παραπάνω Nm, δεν το λέει σαν αρνητικό απλά εκθειάζει ότι διορθώνουν τη ροπή...
εγώ από τα σχήματα και μόνο από το 16σέλιδο τεστ (δεν έχω πα΄ρει ακόμα το άλλο τεύχος) θα έπαιρνα φίλτρο green με το τελικό bosal... όχι το ρέμους που προτείνει...
δεν το έχω μπροστά μου να γράψω και κάποια άλλα σημεία που με ξένισαν... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|