PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - AMS Δοκιμές φίλτρων-εξατμίσεων
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 17:54:54    Θέμα δημοσίευσης: 206 - AMS Δοκιμές φίλτρων-εξατμίσεων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΤΟ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΟΥ AUTO MOTO UND SPORT ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΕΞΤΡΑ ΤΕΥΧΟΣ ΠΕΡΙ ΦΙΛΤΡΩΝ ΚΑΙ ΕΞΑΤΜΙΣΕΩΝ
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ PEUGEOT 206 1.6 KAI ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ... ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΓΙΑ ΦΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΓΑΛΙΑ...ΑΛΛΟΙ ΠΑΛΙ ΙΣΩΣ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ...ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΚΦΕΡΩ ΑΠΟΨΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ... Wink


ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ 206
ΙΣΧΥΣ 116/5720
ΡΟΠΗ 158/4690

ΒΜC ΦΙΛΤΡΟ
ΙΣΧΥΣ 118/5660
ΡΟΠΗ 162/3980

BMC ΒΑΡΕΛΑΚΙ
ΙΣΧΥΣ 118/5660
ΡΟΠΗ 160/3970

GREEN KIT ΧΟΑΝΗΣ
ΙΣΧΥΣ 118/5710
ΡΟΠΗ 163/4010

GREEN ΣΚΟΥΠΑ
ΙΣΧΥΣ 120/5650
ΡΟΠΗ 164/4470

GREEN ΦΙΛΤΡΟ
ΙΣΧΥΣ 118/5660
ΡΟΠΗ 163/3980

GREEN ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ
ΙΣΧΥΣ 119/5660
ΡΟΠΗ 161/3960

JR ΦΙΛΤΡΟ
ΙΣΧΥΣ 117/5700
ΡΟΠΗ 160/4540

MAX FLOW ΚΙΤ ΧΟΑΝΗΣ
ΙΣΧΥΣ 119/5650
ΡΟΠΗ 164/4000

MAX FLOW ΦΙΛΤΡΟ
ΙΣΧΥΣ 118/5740
ΡΟΠΗ 160/4550

Κ&Ν ΦΙΛΤΡΟ
ΙΣΧΥΣ 118/5670
ΡΟΠΗ 161/4540

Κ&Ν ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ
ΙΣΧΥΣ 117/5660
ΡΟΠΗ 158/4620

PIPERCROSS ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ
ΙΣΧΥΣ 118/5680
ΡΟΠΗ 163/4600

BOSAL ΤΕΛΙΚΟ
ΙΣΧΥΣ 120/5650
ΡΟΠΗ 163/3900

REMUS ΤΕΛΙΚΟ
ΙΣΧΥΣ 120/5740
ΡΟΠΗ 163/4530

DRAGON ΤΕΛΙΚΟ
ΙΣΧΥΣ 120/5660
ΡΟΠΗ 163/4630

SEBRING ΤΕΛΙΚΟ
ΙΣΧΥΣ 120/5680
ΡΟΠΗ 161/4480

REMUS ΤΕΛΙΚΟ & ΦΙΛΤΡΟ GREEN
ΙΣΧΥΣ 122/5730
ΡΟΠΗ 163/3970

REMUS ΤΕΛΙΚΟ & ΣΚΟΥΠΑ GREEN
ΙΣΧΥΣ 123/5650
ΡΟΠΗ 166/4510

REMUS ΤΕΛΙΚΟ & KIT XOANHΣ MAX FLOW
ΙΣΧΥΣ 121/5650
ΡΟΠΗ 164/4040


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ:
1/ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΑΠΟ ΟΣΕΣ ΑΝΑΛΥΘΗΚΑΝ ΗΤΑΝ Ο ΣΥΝΣΥΑΣΜΟΣ ΣΚΟΥΠΑΣ GREEN ΜΕ ΤΕΛΙΚΟ REMUS. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΥΠΗΡΞΕ ΑΥΞΗΣΗ ΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΙΣΧΥΟΣ ΑΛΛΑ ΔΙΟΡΘΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΜΠΥΛΕΣ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΣΜΑ ΣΤΡΟΦΩΝ ΟΜΟΙΜΟΡΦΑ
2/ Η ΣΚΟΥΠΑ ΕΔΕΙΞΕ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΕΓΝΩΝΕΙ ΣΤΑ ΨΗΛΑ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΜΑΜΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΗΚΑΝ ΜΕΤΑΞΥ 4-5.000 ΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΑ ΟΠΩΣ ΙΣΩΣ ΑΝΑΜΕΝΟΤΑΝ
3/ ΚΑΙ ΤΑ 4 ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΤΗΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΘΟΡΥΒΟΥ ΜΕ ΤΟ SEBRING ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΜΑ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΝΑΝ ΣΠΟΡ ΜΠΑΣΣΟ ΗΧΟ.
4/ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΒΓΑΛΕ ΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΤΗΣ BOSAL ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΤΕΣ. Η ΚΑΜΠΥΛΗ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΟΜΑΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 5000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΟΙ ΔΥΟ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΗΣ ΡΟΠΗΣ ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ.
5/ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΦΙΛΤΡΑ ΕΡΙΞΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΑΤΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΘΕΩΡΗΘΗΚΕ ΛΟΓΙΚΟ ΑΦΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΟΧΗ ΑΕΡΑ ΜΕΤΑΒΑΛΟΝΤΑΣ ΣΥΝΑΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΑΕΡΑ/ΚΑΥΣΙΜΟΥ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ 10/2004 Wink Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
MAG206cc1.6 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 02 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 69

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 20:06:16    Θέμα δημοσίευσης: γεια Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΕΙΣΑΙ ΩΡΑΙΟΣ. ΟΤΑΝ ΛΕΣ Π.Χ ΦΙΛΤΡΟ GREEN.= ΕΝΟΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΦΙΛΤΡΟ ΜΕΣ ΣΤΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗΤΕΡΟ 1,2,3? 1, 163 ΡΟΠΗ ΣΤΙΣ 3950 ΣΤΡΟΦΕΣ Η 2, 163 ΣΤΙΣ 4300, Η 3, 166 ΣΤΙΣ 4500.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 20:08:51    Θέμα δημοσίευσης: Re: γεια Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MAG206cc1.6 έγραψε:
ΕΙΣΑΙ ΩΡΑΙΟΣ. ΟΤΑΝ ΛΕΣ Π.Χ ΦΙΛΤΡΟ GREEN.= ΕΝΟΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΦΙΛΤΡΟ ΜΕΣ ΣΤΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗΤΕΡΟ 1,2,3? 1, 163 ΡΟΠΗ ΣΤΙΣ 3950 ΣΤΡΟΦΕΣ Η 2, 163 ΣΤΙΣ 4300, Η 3, 166 ΣΤΙΣ 4500.


κατ'εμε καλυτερο ειναι 163 στις 3950 στροφες... Wink οταν λεω απλο φιλτρο εννοω αντικατασταση του εργοστασιακου,μεσα στο μαμα φιλτροκουτι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
MAG206cc1.6 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 02 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 69

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 20:26:29    Θέμα δημοσίευσης: ΩΡΑΙΟΣ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΜΕ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΩΡΑ. ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΒΑΛΩ ΦΙΛΤΡΟ GREEN ME TELIKO BOSAL
= ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΜΗΣ ΚΙΟΛΑΣ. ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΤΗΣ SUPER COMPETITION 80E TO OPOIO ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΔΕ ΧΑΛΑΕΙ ΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 08:36:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πέτρο είναι το τεύχος που κυκλοφορεί οπότε θα το βρω σήμερα ?

Οι δυναμομετρήσεις είναι μια ένδειξη αλλά δεν αντικατοπτρίζουν πάντα την αίσθηση που έχει κάποιος όταν οδηγει σε πραγματικές συνθήκες. Εντύπωση μου κάνει το ίδιο νούμερο (118 hp) στην ιπποδύναμης με 7 διαφορετικά φίλτρα !!! όπως επίσης και τα 120hp από 4 διαφορετικά καζανάκια!!!
Επειδή η δουλειά μου είναι να ασχολούμαι με νούμερα Very happy καταλαβαίνω πχ ότι υπάρχουν στρογγυλοποιήσεις και επίσης ότι τα νούμερα απο μόνα τους δεν λένε όλη την αλήθεια.

Πάντως το τεύχος θα το αγοράσω για να το μελετήσω το ΠΣΚ.


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 08:46:57    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΩΡΑΙΟΣ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MAG206cc1.6 έγραψε:
...TO OPOIO ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΔΕ ΧΑΛΑΕΙ ΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ.


Tel το λάδι που υπάρχει σε όλα τα after-market φίλτρα ,βοηθάει στην κατακράτηση σκόνης,και δεν προορίζετε για να καταστρέφει αισθητήρες.
Απο τη στιγμή που θα επιλέξεις κάποιο κατάλληλο φίλτρο για το αυτοκίνητο σου,και εφαρμόσεις την συντήρηση (του φίλτρου) σωστά,δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 08:56:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συνήθως η ''ζημιά'' γίνεται όταν πλένουμε το φίλτρο και μετά του ψεκάζουμε πολύ λάδι. Το ψέκασμα είναι το κλειδί για σωστή απόδοση. Wink


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 09:15:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TONY PAP έγραψε:

Οι δυναμομετρήσεις είναι μια ένδειξη αλλά δεν αντικατοπτρίζουν πάντα την αίσθηση που έχει κάποιος όταν οδηγει σε πραγματικές συνθήκες. Εντύπωση μου κάνει το ίδιο νούμερο (118 hp) στην ιπποδύναμης με 7 διαφορετικά φίλτρα !!! όπως επίσης και τα 120hp από 4 διαφορετικά καζανάκια!!!


Με JR έβγαλε ένα ίππο λιγότερο...

Επειδή διάβασα το συγκριτικό,σε κάθε περίπτωση οι φιλτροχοάνες/βαρελάκια "ρίχνουν" τις επιδόσεις.Με κάποια μάλιστα,του δίνουν επιτάχυνση 0-100 στα 10,5''.
Επίσης,σε κάποια περίπτωση δίνει καλύτερη επιτάχυνση 0-100 με μόνο τελικό από ότι με φίλτρο-ίδιο τελικό (νομίζω με την remus).
Αν και είναι καλό το test,φοβάμαι μην έχουν γίνει πολλές "κατά προσέγγιση" μετρήσεις.
Τέλος,δεν διευκρινίζεται αν είναι xs1 ή xs2.Αν μιλάμε για το 1ο,όπου σε κάποια μοντέλα το ίδιο περιοδικό δίνει 118 άλογα,τότε μιλάμε με Φ-Ε να φτάνει τα 125?Μου φαίνεται υπερβολικό νούμερο τα 7 άλογα μόνο με αυτή την μετατροπή!


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 12:46:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Επειδή διάβασα το συγκριτικό,σε κάθε περίπτωση οι φιλτροχοάνες/βαρελάκια "ρίχνουν" τις επιδόσεις.Με κάποια μάλιστα,του δίνουν επιτάχυνση 0-100 στα 10,5''.
Επίσης,σε κάποια περίπτωση δίνει καλύτερη επιτάχυνση 0-100 με μόνο τελικό από ότι με φίλτρο-ίδιο τελικό (νομίζω με την remus).


Τεό που το διάβασες αυτό ?


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 12:51:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TONY PAP έγραψε:
Παράθεση:
Επειδή διάβασα το συγκριτικό,σε κάθε περίπτωση οι φιλτροχοάνες/βαρελάκια "ρίχνουν" τις επιδόσεις.Με κάποια μάλιστα,του δίνουν επιτάχυνση 0-100 στα 10,5''.
Επίσης,σε κάποια περίπτωση δίνει καλύτερη επιτάχυνση 0-100 με μόνο τελικό από ότι με φίλτρο-ίδιο τελικό (νομίζω με την remus).


Τεό που το διάβασες αυτό ?


Δεν ξέρω αν έχει συγκριτικούς και συγκεντρωτικούς πίνακες το AMS αλλά ένα άλλο περιοδικό που κυκλοφορεί αυτό το μήνα (auto κάτι) και έχει το ίδιο ακριβώς test,έχει πίνακες με επιταχύνσεις από στάση και εν κίνηση.Σε αυτούς φαίνεται καθαρά ότι με βαρελάκι ρίχνει τις επιδόσεις.Ισχύει και αυτό που γράφω για το τελικό...


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 12:58:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

teoman έγραψε:
TONY PAP έγραψε:
Παράθεση:
Επειδή διάβασα το συγκριτικό,σε κάθε περίπτωση οι φιλτροχοάνες/βαρελάκια "ρίχνουν" τις επιδόσεις.Με κάποια μάλιστα,του δίνουν επιτάχυνση 0-100 στα 10,5''.
Επίσης,σε κάποια περίπτωση δίνει καλύτερη επιτάχυνση 0-100 με μόνο τελικό από ότι με φίλτρο-ίδιο τελικό (νομίζω με την remus).


Τεό που το διάβασες αυτό ?


Δεν ξέρω αν έχει συγκριτικούς και συγκεντρωτικούς πίνακες το AMS αλλά ένα άλλο περιοδικό που κυκλοφορεί αυτό το μήνα (auto κάτι) και έχει το ίδιο ακριβώς test,έχει πίνακες με επιταχύνσεις από στάση και εν κίνηση.Σε αυτούς φαίνεται καθαρά ότι με βαρελάκι ρίχνει τις επιδόσεις.Ισχύει και αυτό που γράφω για το τελικό...


Τεό ποιό περιοδικό είναι αυτό - Θυμίσου Idea για να το πάρουμε ...
Να δω τι θα πρωτοδιαβάσω αυτό το ΠΣΚ Smile
και έχει και formula και τελικό κυπέλου και Αχαιός και ...


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 13:04:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TONY PAP έγραψε:

Τεό ποιό περιοδικό είναι αυτό - Θυμίσου Idea για να το πάρουμε ...
Να δω τι θα πρωτοδιαβάσω αυτό το ΠΣΚ Smile
και έχει και formula και τελικό κυπέλου και Αχαιός και ...


Το ίδιο test είναι,θεωρώ απίθανο να μην έχει μέσα και τους συγκεντρωτικούς πίνακες.Προφανώς έχει δοθεί και σε άλλο έντυπο...
Πάντως το εξώφυλλο (του test) είναι όμοιο.

edit: Πρέπει να είναι το burn-out


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 13:39:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

βρε Τεο χρόνοι δεν αναφέρονται στο AUTO MOTOR SPORT Extra Shocked

Mόνο ισχύς- ροπή- εσωτερικός θόρυβος.

Που είδες χρόνους ?

ΘΕΛΩ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑ. Laughing


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 13:46:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TONY PAP έγραψε:
βρε Τεο χρόνοι δεν αναφέρονται στο AUTO MOTOR SPORT Extra Shocked

Mόνο ισχύς- ροπή- εσωτερικός θόρυβος.

Που είδες χρόνους ?

ΘΕΛΩ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑ. Laughing


Τότε κακώς δεν αναφέρονται.Σε αυτό που διάβασα αναφέρονται τα πάντα (0-60,0-100,80-120,με 3η,με 4η,θόρυβοι).... παπάδες... Laughing


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 13:54:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΤΕΟ ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ?

Εχω στα χέρια μου το extra περιοδικάκι του AMS 15 σελίδων που γραφει
ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΦΙΛΤΡΑ-ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ Πόσα άλογα δίνουν ?

Εσύ τι έχεις ?????


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 13:58:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TONY PAP έγραψε:
ΤΕΟ ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ?

Εχω στα χέρια μου το extra περιοδικάκι του AMS 15 σελίδων που γραφει
ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΦΙΛΤΡΑ-ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ Πόσα άλογα δίνουν ?

Εσύ τι έχεις ?????


Στο δεξί το mouse και στο αριστερό τον φραπέ Laughing Laughing

Μέσα στο ένθετο δεν έχει πίνακες με μετρήσεις?Αν όχι,αγόρασες λάθος περιοδικό Laughing


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 14:00:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικα....να μην πεταξω την σκουπα.ε ? Wink Wink Wink



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 14:17:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παίδες, μην τα παίρνετε όλα τοις μετρητοίς.

Η σκούπα ΔΕΝ δουλεύει στο δυναμόμετρο. Είναι σαν ένα απλό φίλτρο. Η σκούπα χρειάζεται μεγάλη ταχύτητα αέρα για να δουλέψει την οποία δεν μπορούν να εξομοιώσουν οι ανεμιστήρες στο δυναμόμετρο. Στην πράξη οι διαφορές φαίνονται με τρίτη και πάνω από 60χλμ/ώρα.

Όσο περισσότερα τα χλμ/ώρα τόσο πιο πολύς αέρας, και επομένως τόσο πιο φτωχό μίγμα. Μια δυναμομέτρηση με τετάρτη δεν μπορεί να εξομοιώσει αέρα ταχύτητα 170χλμ/ώρα που αναγκάζεται να μπεί στην σκούπα.

Εννοείται οτι ήδη πάω να αγοράσω το περιοδικό. Συνολικά πάντως φαίνεται τα τελικά να δουλεύουν ενώ κάποιος μπορούσε να πει ότι χάνουμε
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 14:25:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δυστυχώς δεν υπάρχουν μετρήσεις σε χρόνους.

Υπάρχουν μετρήσεις σε ισχυ - ροπή - θόρυβο. Crying or Very sad


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 14:33:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TONY PAP έγραψε:
Δυστυχώς δεν υπάρχουν μετρήσεις σε χρόνους.

Υπάρχουν μετρήσεις σε ισχυ - ροπή - θόρυβο. Crying or Very sad


Πέτρο εσύ είδες τίποτα χρόνους ???


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3972s (PHP: 67% - SQL: 33%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on