PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Εισαγωγή (Σκούπες, φίλτρα κλπ.)...
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 92, 93, 94  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Μάϊ 2002, 12:05:14    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Εισαγωγή (Σκούπες, φίλτρα κλπ.)... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μία σύνοψη για την εισαγωγή αέρα:

Πριν βάλετε μία σκούπα ή μία φιλτροχοάνη θα πρέπει να γνωρίζετε πρώτα κάποια πραγματάκια.

- Τι είναι η σκούπα ή η φιλτροχοάνη;

Είναι πρόσθετα εξαρτήματα που μπαίνουν στην εισαγωγή αέρα της μηχανής, συνήθως αντικαθιστώντας το "φιλτροκουτί", δηλαδή τον υπάρχον εξοπλισμό του αυτοκινήτου σας για την εισαγωγή του αέρα, επιτρέποντας να περάσει στο εσωτερικό της μηχανής μεγαλύτερη ποσότητα αέρα. Ο αέρας αυτός πλέον εισέρχεται στο χώρο καύσης με μεγαλύτερη πίεση και ακριβώς επειδή το μίγμα είναι πιο πλούσιο σε οξυγόνο, δημιουργείται καλύτερη καύση.
Συνήθως όμως, για να δουλέψει καλά μία καλύτερη εισαγωγή αέρα, απαιτείται και πιο πλούσιο μίγμα σε βενζίνη.

Έτσι λοιπόν, από μόνη της μία σκούπα ή μία φιλτροχοάνη, δεν προσφέρουν απαραίτητα καλύτερες επιδόσεις. Αυτό όμως που μπορεί να προσφέρουν είναι καλύτερη απόκριση στο γκάζι, ιδιαίτερα από χαμηλές στροφές, αφού η διέλευση του αέρα είναι πλέον ελεύθερη.

- Τι πρέπει να κάνουμε για να δουλέψει καλά μία σκούπα ή μία φιλτροχοάνη;

Κατ' αρχήν θα πρέπει να διασφαλίσουμε ότι ο αέρας που θα περνά θα είναι κρύος. Αυτό διότι ο κρύος αέρας έχει μεγαλύτερη πυκνότητα απ' ότι ο ζεστός, άρα είναι και πιο πλούσιος σε οξυγόνο. Η σκούπες συνήθως μπαίνουν στην μετόπη του αυτοκινήτου και οι φιλτροχοάνες σε μέρος που επιτρέπεται η εισροή κρύου αέρα.

Επίσης θα πρέπει ο σωλήνας της εισαγωγής να μην έχει μεγαλύτερο μήκος, από αυτόν που έχει ήδη το αυτοκίνητο.

- Ποια είναι τα αρνητικά της σκούπας ή της φιλτροχοάνης;

Το μεγαλύτερο αρνητικό σημείο τους, είναι η αύξηση του θορύβου. Τα "φιλτροκουτιά" είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να περιορίζουν την εισαγωγή του αέρα αλλά και να περιορίζουν αισθητά τον θόρυβο. Η ελεύθερη εισαγωγή αέρα όμως αυξάνουν αρκετά τον θόρυβο του κινητήρα αφού βρίσκει και ελεύθερη έξοδο διαφυγής ο ήχος.

Το δεύτερο αρνητικό είναι μια μικρή αύξηση στην κατανάλωση καυσίμου. Οι καινούργιοι εγκέφαλοι δείχνουν ότι αντιλαμβάνονται την αύξηση του αέρα και προωθούν (ελάχιστα) περισσότερο καύσιμο. Όμως όταν αυξάνονται κατά πολύ τα χιλιόμετρα, άρα αυξάνεται και η εισαγωγή (πίεση) του αέρα, τότε μπορεί το καύσιμο να είναι λιγότερο σε σχέση με τον αέρα και το αυτοκίνητο να χάνει σε τελική ταχύτητα.

- Αξίζει τον κόπο να βάλω μία σκούπα ή μία φιλτροχοάνη;

Αυτό θα το κρίνετε εσείς! Πάντως όταν αποφασίσετε να βελτιώσετε το αυτοκίνητό σας, η εισαγωγή είναι από τους βασικούς τομείς βελτίωσης!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Μάϊ 2002, 14:38:07    Θέμα δημοσίευσης: ΣΚΟΥΠΑ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΔΕΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΧΑΣΕΙ ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ;;

ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΤΗΝ ΧΑΜΕΝΗ ΜΟΥ ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΟ ΓΚΑΖΙ;

ΜΕ ΤΗΝ ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ, ΜΕΤΑ ΤΙΣ 6.000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΕΒΛΕΠΑ ΟΤΙ ΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ "ΣΤΕΓΝΩΝΕ" ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΤΡΑΒΟΥΣΕ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΚΟΥΠΑ;


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Μάϊ 2002, 14:53:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και με την σκούπα είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα. Συγκεκριμένα είναι δυνατό η σκούπα να φέρνει περισσότερο αέρα λόγω του σχήματός της (χωνί).

Οντως στεγνώνει αλλά όχι ιδιαίτερα. Η απόδοση θα πέσει γύρω στα 3 - 4 km/h και δέν νομίζω παραπάνω (τουλάχιστον αυτά έχω παρατηρήσει στο δικό μου).

Αυτά μέχρι το επόμενο στάδιο (περισσότερη βενζίνη μάλλον με εγκέφαλο).

Η εξάτμιση είναι λίγο δύσκολο να σου δώσει πίσω τα χλμ. (τουλάχιστον δεν το νομίζω). Το ότι τα καυσαέρια θα φεύγουν πιό ελεύθερα, δεν σημαίνει ότι θα σου δώσει και μεγαλύτερη τελική. Καλύτερη ροπή όμως ναί, θα σου δώσει. Αν δεν πέσει περισσότερη βενζίνη, πάντα θα στεγνώνει!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Sidobre στις Πεμ 30 Μάϊ 2002, 15:04:09, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάϊ 2002, 00:01:48    Θέμα δημοσίευσης: Αντλία βενζίνης; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Question Εάν αυξήσουμε την πίεση της βενζίνης θα διορθωθεί το πρόβλημα του στεγνώματος;
Δυνατότερη αντλία βενζίνης αρκεί ή χρειάζεται να παρέμβει άλλο εξάρτημα;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάϊ 2002, 06:35:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ερώτημα που με βασανίζει από τότε που έβαλα την σκούπα...

Να βάλω ρυθμιστή πίεσης της βενζίνης ή να προγραμματίσω τον εγκέφαλο?

Σαφώς το 1ο είναι πιο οικονομικό, αλλά με το 2ο μπορώ να κάνω πολλά
περισσότερα.
Από την άλλη το 1ο είναι πιο εύκολο (φαντάζομαι) να γίνει και χωρίς πολλά
ρίσκα.

Εννοείται πως αν είχα πειράξει καπάκια/εκκεντροφόρους θα πήγαινα
ασηζητητί για το 2ο!!!!


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάϊ 2002, 10:46:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά με το συγκεκριμένο δεν μπορώ να δώσω ακριβή απάντηση.

Αυτό γιατί δεν ξέρω αν με ένα ρυθμιστή πίεση, ο εγκέφαλος θα λειτουργίσει κανονικά. Οι καινούργιοι εγκέφαλοι είναι πολύ περίπλοκοι και θέλουν να ελέγχουν τα πάντα στο αυτοκίνητο. Από έλεγχο οκτανίων, πίεσης κτλ.

Μπορεί να δουλέψει λοιπόν, μπορεί και όχι. Δέν το ξέρω.

Στο δικό μου έχω βάλει ήδη την σκούπα, αλλά σκέφτομαι να αλλάξω τον εγκέφαλο με αυτόν της Peugeot Sport. Ακόμα βέβαια δεν τον έχει αλλά ευελπιστώ. το μόνο που φαντάζομαι είναι ότι δεν θα υποστηρίζει το air condition....



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
jimlock 
Μέλος
Μέλος


quartz grey 206 XS 1.6 16V..

Ένταξη: 14 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 151
Τόπος: all over the place..

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάϊ 2002, 21:30:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

telika re pedia me ena aplo filtro(opos to BMC tou vini) ke ena teliko kerdizoume auta ta perifima 5 aloga pou poli ishirizonte..?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Ιούν 2002, 01:47:12    Θέμα δημοσίευσης: Σκούπα VS Φιλτροχοάνη Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λένε ότι η χειρότερη σκούπα είναι καλύτερη από την καλύτερη φιλτροχοάνη. Αυτό ευσταθεί; Εάν η φιλτροχοάνη τοποθετηθεί με προσοχή δεν είναι ανταγωνιστική της σκούπας;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Ιούν 2002, 02:04:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θεωριτικά ναί . H σκούπα λόγω του σχήματός της επιτέπει στο φίλτρο που έχει μέσα να πάρει περισσότερο αέρα και με μεγαλύτερη πίεση. Aυτό όμως με την προυπόθεση ότι η σκούπα έχει πρόσβαση έξω. Στο 206 δεν έχω βεβαιωθεί ότι η σκούπα πέρνει πολύ αέρα λόγω της θέσης της. Tοποθετείται πάνω από το ψηγείο και παίρνει αέρα από τις εσωχές στο λιονταράκι. εκεί όμως έχει γρίλιες που φέρνουν τον αέρα στο ψυγείο. Oτι περισσεύει τον πέρνει η σκούπα. Ψάχνω ένα τρόπο να μετρήσω την ποσότητα αέρα που περνάει ελεύθερα μέσα στην σκούπα.

Aπό εκεί και ύστερα αν μια φιλτροχωάνη εχει πρόσβαση σε κρύο αέρα με πίεση τότε μπορεί να κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά με την σκούπα. Συνήθως όμως τοποθετείται στο εσωτερικό της μηχανής όπου τα πάντα είναι ζεστά. Φαντάζομαι, μια καλή μελέτη αλά WRC με σκίσημο του καπώ θα ήταν ιδανική (...μην σας μπαίνουν ιδέες, για καθημερινή χρήση είναι δύσκολο διότι από τις οπές του καπώ μπαίνουν νερά).

Mια που το έφερε η κουβέντα προς γνώση σας, οι κεντρικές οπές στα καπώ (αυτές που κάνουν με πολυεστέρα) δεν είναι για να τρέχει περισσότερο το αυτοκίνητο. Eίναι για να ψύχεται καλύτερα ο κινητήρας.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Ιούν 2002, 19:51:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΠΩΩ ΠΩΩΩΩ !!!!! ΤΙ ΛΕΕΣΣΣΣ ΤΩΩΡΑΑΑΑΑΑ ?????
----δεν αντεξα εγραψα κεφαλαια ------

ΩΣΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Ε?
ΤΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Ιούν 2002, 20:38:48    Θέμα δημοσίευσης: Τι λες τωρα... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αντε να ξαναβαλω το καπω στην θεση του(Το ειχα βγαλει για να τρεχω γρηγοροτερα) 8)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Ιούν 2002, 21:34:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε, δεν ντρέπεστε! Κοροιδεύετε κιόλας!

Εντάξει, δεν το διατύπωσα και σωστά! Δεν είναι οι οπές για μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα μέσα στον κινητήρα, αλλά για καλύτερη ψήξη του!

Εντάξει τώρα;

Razz Razz



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Ιούν 2002, 21:52:46    Θέμα δημοσίευσης: Αερολογίες Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αερολογιών συνέχεια....

Αλλη λύση εκτός από σκούπα υπάρχει άραγε?

Διαβάζω εδώ σε ένα διαφημηστικό για χοάνη με στροβιλιστή αέρα....έχει και ένα ισχυρό ανεμιστήρα που διευκολήνει την εισαγωγή αέρα στην χοάνη, κάτι σαν τον ανεμιστήρα του PC...Τι να λέει άραγε...??

Οι χοάνες κλειστού τύπου τι ρόλο βαράνε?

Οι μεταλλικές χοάνες τι ρόλο βαράνε?

Επίσης διαβάζω για μια box type χοάνη (σαν το βαρελακι της BMC) που καταλήγει σε σωλήνα κοντά στο βαρελάκι ο οποίος μπαίνει σε σημείο που μπαίνει κρυος αέρας.... Δηλαδή κάτι σαν στρογγυλή μικρή σκούπα....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 11:00:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νικο,

Αυτο με τον ανεμιστήρα ξεχασε το.Το πολυ που θα γίνει είναι να πνίξεις τον κινητήρα με αερα χαμηλά και ψηλά να μην δεις καμμία διαφορά.


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 17:16:27    Θέμα δημοσίευσης: Σκούπα... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Νικο,

Αυτο με τον ανεμιστήρα ξεχασε το.Το πολυ που θα γίνει είναι να πνίξεις τον κινητήρα με αερα χαμηλά και ψηλά να μην δεις καμμία διαφορά.



Μάκη εννοείται ότι δεν τό έχω καν στο μυαλό μου....απλά ψάχνομαι μπας και βρω καμιά αξιόλογη πρόταση εκτός σκούπας....τίποτα παραπάνω....

Αλήθεια ξέρει κανείς τίποτα για το ηλεκτρικό turbo??

ή για το ΕLECTRIC TURBO eRAM?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
jimlock 
Μέλος
Μέλος


quartz grey 206 XS 1.6 16V..

Ένταξη: 14 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 151
Τόπος: all over the place..

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 23:55:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

jimlock έγραψε:
telika re pedia me ena aplo filtro(opos to BMC tou vini) ke ena teliko kerdizoume auta ta perifima 5 aloga pou poli ishirizonte..?


are foukara jimlock..na do pios tha sou abantisi telika.....
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad 8) 8)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούν 2002, 00:35:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

A ε φουκαρά Jimlock κανείς δεν σου δείνει σημασία! Crying or Very sad

Aν τα κερδίσει θα είναι περισσότερο ψυχολογικά παρά πραγματικά.

Δεν πρόκειτε να δείς διαφορά στην δύναμη παρά μόνο μια καλύτερη ροπή χαμηλά.

Tο θέμα δεν είναι όμως αν θα κερδίσει 5 άλογα... είναι αμελητέο νούμερο.

Γιατί το λέω αυτό; Γιατί αν θέλεις απλά να έχεις λίγο καλύτερη ροπή τότε βάλτα.
Aν όμως σκέφτεσαι ότι αργότερα θες πιο πολλά τότε σκέψου καλύτερα TI θα βάλεις.
Δηλαδή αντί για απλό φίλτρο μήπως βάλεις σκούπα, τελικό να πάρεις λίγο καλύτερο κτλ κτλ. Δεν υπάρχει λόγος να τα πάρεις όλα από 2 φορές.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
jimlock 
Μέλος
Μέλος


quartz grey 206 XS 1.6 16V..

Ένταξη: 14 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 151
Τόπος: all over the place..

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούν 2002, 03:14:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

na se kala vre sidobre... 8)
den me vlepo gia skoupa na sou po tin alithia(an ke pote min les pote..)
..ligo kaliteri ropi hamila den ine ashimi...ala exartatte vevea gia poso kaliteri milame..
tha ginete antilipti i diafora arage..??
baaa onireuome..


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούν 2002, 17:10:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλα κιεγω ετσι ελεγα, και τωρα ψαχνω τον καλυτερο σκουπα-τζή για να πάρω σκουπα.
θα ανεβαινω το καλοκαιρι στο καρπενήσι και το αμαξι θα μουγκριζει (σκουπα + sebring) λες και εχω ford sierra και παω για ριτσώνα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Ιούν 2002, 16:31:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νεότερα με τις σκούπες - φιλτροχοάνες:

Τελικά αυτοί που λένε ότι ο εγκέφαλος προσαρμόζεται με την σκούπα έχουν δίκιο.

Υπάρχει ένας αισθητήρας όπου μετράει την ποσότητα του αέρα και σε περίπτωση που υπάρχει περισσότερη ποσότητα αντίστοιχα υπάρχει και μεγαλύτερη ποσότητα μείγματος.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 92, 93, 94  Επόμενη
Σελίδα 1 από 94

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2963s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on