PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ayrton Senna: Ο Βραζιλιάνος θεός...
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Δεκ 2003, 22:18:10    Θέμα δημοσίευσης: Ayrton Senna: Ο Βραζιλιάνος θεός... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος



Εκδηλώσεις στη μνήμη του αδικοχαμένου Αυρτόν Σέννα προγραμματίζουν για το 2004 οι διοργανωτές του αγώνα της Ίμολα.
Τον Μάιο του 2004 συμπληρώνονται δέκα χρόνια από το θάνατο του Βραζιλιάνου πιλότου, στον τραγικό εκείνο αγώνα στην πίστα του Αγίου Μαρίνου της Ιταλίας. Έτσι οι διοργανωτές του αγώνα για να τιμήσουν την μνήμη του βραζιλιάνου άσσου προγραμματίζουν ένα ολόκληρο δεκαήμερο (όσα και τα χρόνια που λείπει ο Αυρτόν) γεμάτο με εκδηλώσεις.

Μεταξύ των εκδηλώσεων που προγραμματίζουν οι διοργανωτές του αγώνα της Ίμολα περιλαμβάνεται ένας φιλικός ποδοσφαιρικός αγώνας μεταξύ πρώην διεθνών ποδοσφαιριστών της Εθνικής Βραζιλίας και πιλότων της Formula 1, όπως οι Μίκαελ Σουμάχερ και ο Τζιανκάρλο Φισικέλα (??????), ενώ θα υπάρχει επίσης, μία έκθεση με τα αυτοκίνητα που οδήγησε ο Σέννα κατά τη διάρκεια της καριέρα του. Οι εκδηλώσεις θα φτάσουν στο αποκορύφωμά τους κατά το αγωνιστικό τριήμερο του GP, δηλαδή από τις 23 έως και τις 25 Απριλίου, ενώ θα διαρκέσουν έως και τις 2 Μαΐου.

Πηγή: ams.gr


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Δεκ 2003, 18:43:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δέκα χρονια χωρίς τον Θεό είναι πολλά και δυσβάσταχτα.

Δέκα χρονια χωρίς να υπάρξει τιμωρία για αυτούς τον έστειλαν στον τοίχο.....


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
glf (Νίκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106 16v rallye

Ένταξη: 01 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 1323
Τόπος: Κοζάνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Δεκ 2003, 22:47:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπράβο για το θέμα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Δεκ 2003, 23:22:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καιρος ηταν να το κανουν αυτο Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Μάϊ 2004, 00:53:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος



Δέκα χρόνια μετά τον θάνατο του μεγάλου Ayrton Senna....
Kι όμως, παραμένει ακόμα στην μνήμη μας ως ένας εκ των κορυφαίων οδηγών της F1....

Αναδημοσίευση από το www.in.gr

Το Grand Prix Αγίου Μαρίνου την 1η Μαΐου του 1994 αποτελεί σταθμό στη σχεδόν 55άχρονη ιστορία της Formula 1. Ήταν η χρονιά που η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού βίωσε το χειρότερο και πιο τραγικό τριήμερο στην ιστορία της. Αυτός ήταν ο τελευταίος, ανολοκλήρωτος, επίγειος αγώνας του Ayrton Senna da Silva. Του ανθρώπου που κόσμησε με την παρουσία του τις πίστες της και θεωρείται, ακόμα και σήμερα, από τους περισσότερους, ως ο κορυφαίος οδηγός όλων των εποχών.

Δέκα χρόνια μετά και αυτή η καταραμένη πρωτομαγιά παραμένει χαραγμένη στη μνήμη όλων όσων λάτρεψαν τον Βραζιλιάνο οδηγό. Ήταν η μέρα που συνέβη το αναπάντεχο, αυτό που κανείς ποτέ δεν είχε φανταστεί και ουδείς βέβαια ήθελε να πιστέψει. Στον έβδομο γύρο η Williams FW16 που οδηγούσε ο Ayrton Senna, στο πέρασμά της από τη στροφή Tamburello, φεύγει εκτός πίστας και προσκρούει στο τσιμεντένιο τοίχο με σχεδόν 300χλμ./ώρα. Η εικόνα συγκλονίζει. Ο αγώνας -προσωρινά- διακόπτεται και ο Βραζιλιάνος μεταφέρεται με ελικόπτερο στο νοσοκομείο της Μπολόνια. Λίγες ώρες αργότερα -στις 6:40μ.μ.- η καρδιά του σταματά να χτυπά και ανακοινώνεται επίσημα ο θάνατός του.

"Ήταν ένας οδηγός τόσο τέλειος, που ποτέ κανείς δεν σκέφτηκε ότι θα μπορούσε να του συμβεί κάτι", είχε δηλώσει μετά το ατύχημα ο πρώην teammate του στην ομάδα της McLaren, Gerhard Berger.

Εκείνη την Κυριακή ο κόσμος έγινε φτωχότερος, όχι μόνο γιατί έχασε έναν οδηγό με εκπληκτικές ικανότητες εντός πίστας, αλλά διότι -όπως λένε αυτοί που τον γνώρισαν- έχασε ένα σπάνιο και χαρισματικό άνθρωπο. Έναν άνθρωπο που αποτέλεσε το ίνδαλμα για ένα ολόκληρο έθνος και πρότυπο για χιλιάδες δοκιμαζόμενα παιδιά της Βραζιλίας.

"Ο Ayrton ήταν παθιασμένος με την Βραζιλία και ήταν φυσικό να σκεφτεί να δώσει και σε άλλους τις ευκαιρίες που ο ίδιος είχε στη ζωή του", δηλώνει η αδερφή του αξέχαστου οδηγού, Viviane Senna, και πρόεδρος του μη κερδοσκοπικού ιδρύματος, που η οικογένεια ίδρυσε μετά το θάνατό του.

Το ίδρυμα εδρεύει στο Sao Paulo και αυτή τη στιγμή βοηθάει περισσότερα από τετρακόσιες χιλιάδες παιδιά της Βραζιλίας να μορφωθούν και να ξεφύγουν από την εγκληματικότητα που μαστίζει τις φτωχογειτονιές του Sao Paulo. Η ιδέα της ίδρυσης ενός τέτοιου ιδρύματος ανήκε φυσικά στον Ayrton Senna και την είχε εκμυστηρευτεί ο ίδιος, δύο μήνες πριν το θάνατό του, στην αδερφή του. Δυστυχώς όμως, ο ίδιος δεν έζησε αρκετά, για να δει το όραμά του να υλοποιείται.

"Για την Βραζιλία, ήταν κάτι περισσότερο από είδωλο, ήταν ένας μύθος, ένας υπερήρωας. Ο Senna έκανε τους καλούς και τους κακούς ανθρώπους στη Βραζιλία να χαμογελούν και έκανε όλες αυτές τις Κυριακές των αγώνων ξεχωριστές, ημέρες γεμάτες τιμή και περηφάνια για το λαό της Βραζιλίας", δηλώνει ο Rubens Barrichello, εξηγώντας την αμφίδρομη σχέση αγάπης που είχε αναπτύξει ο Ayrton Senna -ο μέντοράς του όπως έχει πει επανειλημμένα ο οδηγός της Ferrari- με τους συμπατριώτες του.

Ξημερώματα Τετάρτης, 4 Μαίου 1994, ο Ayrton da Silva Senna επέστρεφε για τελευταία φορά στη γενέτειρά του, το Sao Paolo. Με εντολή του τότε προέδρου της Βραζιλίας, Itamar Franco, η πτήση RG723 από το Παρίσι κατευθύνεται, με τη συνοδεία μαχητικού αεροσκάφους, στο αεροδρόμιο Guarulhos μεταφέροντας τη σωρό του. Εκατομμύρια Βραζιλιάνοι κατέκλυσαν την κεντρική λεωφόρο από όπου θα πέρναγε η πομπή, πριν φθάσει στο χώρο για το λαϊκό προσκύνημα.

Ήταν τόσο μεγάλη η προσέλευση του κόσμου που, σύμφωνα με μαρτυρίες πολλών, είχε ξεπεράσει και την κηδεία του Tancredo Neves -του άνθρωπου που είχε οδηγήσει στην ανατροπή της στρατιωτικής δικτατορίας της χώρας- εννέα χρόνια πριν. Ο κόσμος, απλοί άνθρωποι από κάθε γωνιά της Βραζιλίας, κρατούσε στα χέρια του πλακάτ και σημαίες που ανέγραφαν μόλις μια λέξη: Obrigado (σ.σ.: Ευχαριστώ).

Για εκείνους ο Ayrton Senna δεν ήταν ένας συνηθισμένος άνθρωπος. Ήταν ένας θρύλος, το πρότυπο ενός ολόκληρου λαού και ο κορυφαίος -εκείνη την εποχή- σε αυτό που είχε επιλέξει για να αφιερώσει τη ζωή του, τη Formula 1. Δυστυχώς, όπως άλλωστε συνέβη με τους περισσότερους θρύλους, ο Βραζιλιάνος έφυγε πρόωρα. Ο Θεός, αυτός που σύμφωνα με τον ίδιο τον καθοδηγούσε σε κάθε βήμα της ζωής του, επέλεξε να τον πάρει κοντά του σε ηλικία μόλις 34 ετών, πριν προλάβει να ολοκληρώσει το έργο του αφήνοντας αναπάντητα κάποια ερωτήματα.

Τι θα συνέβαινε στην F1 αν ο A. Senna επιβίωνε από την σύγκρουση; Θα είχε ισοφαρίσει το ρεκόρ των πέντε πρωταθλημάτων του Juan Manuel Fangio πριν από τον Michael Schumacher; Τον επόμενο μεγάλο στόχο που είχε θέσει στον εαυτό του. Θα είχε επιτύχει ο Γερμανός πολυπρωταθλητής όλα αυτά τα ρεκόρ εάν είχε αντιμέτωπο τον A.Senna για μερικά χρόνια ακόμα; Αρκετοί από εμάς έχουμε φανταστεί τους δύο πιλότους να μάχονται σε κάποια πίστα, αλλά στα ερωτήματα αυτά δεν θα μπορέσει ποτέ κανείς να απαντήσει με βεβαιότητα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο θάνατός του άλλαξε ριζικά τον κόσμο της Formula 1, θέτοντας την αύξηση της ασφάλειας των οδηγών ως πρωταρχικό στόχο για τα επόμενα χρόνια.

"Τα γεγονότα της Imola ήταν αναμφίβολα αυτά που οδήγησαν στο να γίνει η ασφάλεια κορυφαία προτεραιότητα για τη Formula 1. Από την περίοδο εκείνη η ασφάλεια άρχισε να εξελίσσεται επιστημονικά, συστηματικά και σε συνεχή βάση, όπως ακριβώς και τα μονοθέσια", δηλώνει ο πρόεδρος της FIA, Max Mosley.

Το δόγμα αυτό ακολουθείται πιστά ακόμα και σήμερα. Μόλις πριν λίγες μέρες άλλωστε, η FIA πρότεινε νέα μέτρα για να αντιμετωπιστεί η περαιτέρω αύξηση της ταχύτητας των μονοθεσίων τα δύο τελευταία χρόνια. Τα μέτρα που εφαρμόστηκαν αυτή τη δεκαετία ήταν πολλά και κοινός παρανομαστής τους ήταν η ασφάλεια. Οι πίστες βελτιώθηκαν, απέκτησαν μεγαλύτερους και καλύτερους χώρους διαφυγής, τα crash-test των μονοθεσίων έγιναν αυστηρότερα, οι κινητήρες, τα ελαστικά και οι κανονισμοί για τη συμπεριφορά των οδηγών μέσα στην πίστα άλλαξαν προς το καλύτερο, βελτιώνοντας κατά πολύ τις συνθήκες για τους σημερινούς οδηγούς.

"Βέβαια όλα αυτά δεν σημαίνουν ότι δεν πρόκειται να ξανασυμβεί ένα σοβαρό ατύχημα. Στην πραγματικότητα μάλιστα σταθήκαμε και τυχεροί κάποιες φορές. Απλά όλα αυτά τα μέτρα μειώνουν τις πιθανότητες" συνεχίζει ο Max Mosley.

Πριν την Imola του 1994, η Formula 1 είχε δώδεκα χρόνια να ζήσει ένα θανατηφόρο ατύχημα και όλοι οι ιθύνοντες είχαν αρχίσει να πιστεύουν πως οι αγώνες ήταν τόσο ασφαλείς που τα τραγικά ατυχήματα ήταν οριστικά παρελθόν. Τα γεγονότα εκείνου του τριημέρου διέψευσαν, με τον χειρότερο ίσως τρόπο, αυτούς τους ισχυρισμούς, οι οποίοι ενισχύθηκαν αρχικά όταν ο Rubens Barrichello, στο σοβαρό ατύχημα που είχε στις δοκιμές της Παρασκευής, βγήκε από το μονοθέσιο της Jordan ευτυχώς μόνο με μερικές μελανιές και σπασμένη μύτη.

Οι κακοί οιωνοί για αυτό που θα ακολουθούσε την επόμενη ημέρα συνεχίστηκαν και κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών του Σαββάτου, όταν ο Αυστριακός οδηγός της Simtek, Roland Ratzenberger, σκοτώθηκε ακαριαία, μετά την αποκόλληση της πίσω πτέρυγας του μονοθεσίου του και την έξοδό του από την πίστα. Η εικόνα αυτή έφερε τα πάνω κάτω στη Formula 1. O Ayrton Senna ήταν ο μόνος οδηγός που επισκέφθηκε τον τόπο του δυστυχήματος και τα όσα είδε -σε συνδυασμό με το ατύχημα του καλού του φίλου R.Barrichello- τον έκαναν για πολλές ώρες σκεπτικό για το αν θα πρέπει να αγωνιστεί. Ήταν μάλιστα η πρώτη φορά που ο Βραζιλιάνος σκέφτηκε να σταματήσει οριστικά την καριέρα του. Τις σκέψεις του αυτές τις μοιράστηκε με την γραμματέα του, Benise Head αλλά και τον Frank Williams, ο οποίος του είχε επισημάνει πως δεν ήταν ανάγκη να αγωνιστεί εάν ο ίδιος δεν ένοιωθε καλά.

Ο Βραζιλιάνος πέρασε το τελευταίο του πρωινό σε συσκέψεις των οδηγών και των ιθυνόντων με κύριο θέμα συζήτησης την αύξηση των μέτρων ασφαλείας στους επόμενους αγώνες. Αρκετές μέρες μετά το δυστύχημα στο μυαλό των υπολοίπων οδηγών υπήρχε μόνο μια σκέψη: "Αφού συνέβη στον Senna μπορεί να συμβεί στον οποιονδήποτε".

Την Κυριακή η ατμόσφαιρα στην πίστα ήταν βαριά και το ατύχημα στην εκκίνηση την επιβάρυνε ακόμα περισσότερο. Το μονοθέσιο του J.J. Lehto δεν καταφέρνει να ξεκινήσει και η Lotus του Pedro Lamy έπεσε πάνω του, η πίστα γέμισε συντρίμμια και ένας από τους τροχούς κετέληξε στις κερκίδες τραυματίζοντας μερικούς θεατές. Το safety car, το οποίο έκανε τότε την πρώτη του εμφάνιση στη Formula 1, μπήκε στην πίστα και παρέμεινε σε αυτή για τους επόμενους πέντε γύρους.

Στην επανεκκίνηση του αγώνα, στον έκτο γύρο, ο Ayrton Senna βρισκόταν στην πρώτη θέση και είχε πίσω του το νεαρό τότε Michael Schumacher, να τον πιέζει με το μονοθέσιο της Benetton. Στον επόμενο γύρο, οι αναπηδήσεις στο οδόστρωμα της στροφής Tamburello αποσταθεροποίησαν το πίσω μέρος της FW16, η οποία παρά τις προσπάθειες του οδηγού της "αρνήθηκε" να στρίψει και κατευθύνθηκε στον τσιμεντένιο τοίχο που βρισκόταν σε μικρή απόσταση από το οδόστρωμα. Ένα κομμάτι από τη δεξιά μπροστινή ανάρτηση είχε διαπεράσει το χαρακτηριστικό κιτρινοπράσινο κράνος του, προκαλώντας του σοβαρές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις. Από εκεί ο A.Senna μεταφέρεται στο νοσοκομείο, κλινικά νεκρός.

"Ο Θεός είχε το χέρι του επάνω από τη Formula 1 για αρκετό καιρό. Αυτό το Σαββατοκύριακο το τράβηξε μακριά". Η δήλωση του Niki Lauda, λίγες ώρες μετά το δυστύχημα, περιγράφει με τον καλύτερο τρόπο τον τρόμο και την απόγνωση που σκέπασε την πίστα της Imola.

Λίγη ώρα αργότερα ο αγώνας ξεκινά και πάλι -τα συμφέροντα είναι μεγάλα και το show έπρεπε να μεταδοθεί κανονικά, σαν να μη συνέβη τίποτα. Ο Michael Schumacher τερμάτισε πρώτος, αλλά κανείς δεν είχε διάθεση για πανηγυρισμούς. Με την ολοκλήρωση του αγώνα οι οδηγοί πληροφορούνται ότι ο Ayrton Senna δεν θα ξαναβρεθεί ποτέ πια στο grid.

Δέκα χρόνια μετά και ύστερα από εκατοντάδες ώρες ανακρίσεων, ερευνών και δικαστικών διαμαχών, το κύριο ερώτημα παραμένει αναπάντητο. Κανείς δε μπορεί να αποφανθεί με σιγουριά για ποιο λόγο ο Βραζιλιάνος δεν κατάφερε να στρίψει σε μια στροφή την οποία είχε περάσει δεκάδες φορές εκείνο το διήμερο.

Ήταν η κολόνα του τιμονιού που είχε υποστεί πρόχειρες μετατροπές, μετά από αίτημα του ίδιου του οδηγού, προκειμένου να δημιουργηθεί περισσότερος χώρος για τα πόδια του στο cockpit της FW16 και βρέθηκε σπασμένη μετά το ατύχημα; Ήταν η πίεση των ελαστικών που είχε μειωθεί -λόγο του αργού ρυθμού που επέβαλε το safety car στους πρώτους γύρους του αγώνα- και είχε μεταβάλει την οδική συμπεριφορά του μονοθεσίου ή μήπως τελικά "υπεύθυνη" ήταν η ψυχολογική κατάσταση του Βραζιλιάνου, που είχε επηρεαστεί από τα γεγονότα των δύο προηγούμενων ημερών και τις αποκαλύψεις για τις εξωσυζυγικές σχέσεις της τότε συντρόφου του, Adriane Galisteu;

Όσοι έχουν δει το βλέμμα του Βραζιλιάνου λίγο πριν κατέβει η ζελατίνα του κράνους του και ξεχυθεί στην πίστα για να σημειώσει μια ακόμα pole posisiton -το δικό του ρεκόρ, των 65 pole posisiton δεν έχει καταρριφθεί ακόμα- δυσκολεύονται να πιστέψουν ότι υπήρχε κάτι που θα μπορούσε να διαταράξει την αυτοσυγκέντρωσή του.

"Μπορούσες πάντα να το διακρίνεις στο βλέμμα του. Όταν έφευγε από το pitlane στα μάτια του καθρεφτιζόταν η απόλυτη αυτοσυγκέντρωση. Η συγκέντρωσή του και η προσπάθειά του για την απόλυτη επίδοση σε ένα και μόνο γύρο, ήταν το πιο συγκλονιστικό πράγμα στο οποίο μπορούσες να γίνεις μάρτυρας σε μια πίστα της Formula 1", τονίζει ο Frank Williams, ανασύροντας από τη μνήμη του κάποιες από τις λίγες στιγμές που πρόλαβε να ζήσει στα τρία πρώτα GP του 1994 με τον Ayrton Senna.

Στο τελικό του πόρισμα, τo 1999, το ιταλικό δικαστήριο που ασχολήθηκε με την υπόθεση επέρριψε τις ευθύνες στην κολόνα του τιμονιού, αλλά κανείς δεν μπορεί να αποδείξει εάν αυτή έσπασε πριν ή μετά τη σύγκρουση. Το "μαύρο κουτί" που παραδόθηκε στις ανακριτικές αρχές από τη Williams δεν περιείχε τα δεδομένα της τηλεμετρίας από τα τελευταία κρίσιμα δευτερόλεπτα -η βρετανική ομάδα υποστήριξε ότι αυτό καταστράφηκε κατά τη σύγκρουση-, όπως επίσης δεν υπήρχε και το incar πλάνο από την τηλεόραση που θα αποκάλυπτε τις τελευταίες απεγνωσμένες κινήσεις του Βραζιλιάνου να διορθώσει την πορεία της FW16.

Ο δημόσιος κατήγορος υποστήριξε ότι η κολόνα δεν είχε συγκολληθεί με τη δέουσα προσοχή και πως τα υλικά που είχαν χρησιμοποιηθεί ήταν ακατάλληλα (το πρόσθετο μεταλλικό κομμάτι ήταν μικρότερης διαμέτρου από το κανονικό). Οι συνήγοροι των ιθυνόντων της βρετανικής ομάδας συμφώνησαν με την άποψη αυτή, αλλά υποστήριξαν ότι το τιμόνι λειτουργούσε μέχρι τη στιγμή της σύγκρουσης. Ο κατήγορος δεν μπόρεσε να αντικρούσει τους ισχυρισμούς και έτσι οι Sir Frank Williams (ιδιοκτήτης της ομάδας), Patrick Head (υπεύθυνος της ομάδας) και Adrian Newey (επικεφαλής σχεδιαστής της ομάδας), στους οποίους είχαν αρχικά απαγγελθεί κατηγορίες αθωώθηκαν, ενώ αποσύρθηκαν και οι κατηγορίες που βάραιναν τους υπευθύνους της πίστας.

Πλέον, δεν υπάρχει κανένα ίχνος από το μονοθέσιο που οδήγησε τον Ayrton Senna στο θάνατο του. Το σασί και κάθε εξάρτημα της Williams Renault που επεστράφη στην ομάδα, έχει καταστραφεί παίρνοντας μαζί του κάθε απόδειξη που θα μπορούσε να ρίξει φως στην πιο σκοτεινή και θλιβερή υπόθεση στην ιστορία της Formula 1. Τον Μάρτιο του 2004, το ανώτατο ιταλικό δικαστήριο ανακοίνωσε το άνοιγμα της υπόθεσης και την επανάληψη της δίκης εξαιτίας κάποιων "λαθών" που εντοπίστηκαν στη διεξαγωγή της αρχικής και οδήγησαν στην αθώωση των κατηγορουμένων.

Υπήρξαν στο παρελθόν, αλλά θα υπάρξουν και στο μέλλον πολλοί που θα θελήσουν να εκμεταλλευτούν το τραγικό γεγονός για να κερδίσουν λίγη δημοσιότητα. Οι θεωρίες για τα αίτια αφθονούν, αλλά καμία από αυτές δεν μπορεί να τεκμηριωθεί με ακλόνητες αποδείξεις. Το μόνο που καταφέρνουν είναι να συντηρούν το μύθο που περικλείει η ζωή και κυρίως ο θάνατος ενός θρύλου, του Ayrton Senna.

"Δεν πιστεύω ότι ο Ayrton θα άλλαζε αυτό που συνέβη. Έχασε τη ζωή του κάνοντας κάτι με το οποίο ήταν παθιασμένος. Ήταν απόλυτα αφοσιωμένος σε αυτό που έκανε, αποκόμιζε τεράστια ικανοποίηση και νέες συναισθηματικές εμπειρίες από τους αγώνες και τις νίκες του σε αυτούς. Γνώριζε ότι δεν ήταν αόρατος, γνώριζε καλά τα όριά του, αντιλαμβανόταν τον κίνδυνο και τον αποδεχόταν" δηλώνει ο καλός του φίλος Ron Dennis, ο επικεφαλής της McLaren με την οποία ο Βραζιλιάνος κέρδισε τους τρεις παγκόσμιους τίτλους του.


Δεν θα τον ξεχάσουμε ποτε.....

Πηγή: auto.in.gr
Περισσότερες φωτογραφίες εδώ


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Μάϊ 2004, 10:09:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kλασεις ανωτερος απο Σουμαχερ( γνωμη μου) κ φυσικα :
ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ !

οσες φορες βλεπω το βιντεο απο την εξοδο του πικραινομαι αφανταστα κ παντα μπαινει στο μυαλο μου οτι καποιος αλλος εφταιγε( βλεπε κολλημεν κολωνα τιμονιου) κ ο Σεννα δεν εκανε Λαθος !



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Skull (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 28 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 655
Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Μάϊ 2004, 16:06:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το καλο που παρατηρησα ειναι οτι ολα τα καναλια ειχαν σαν θεμα τον αδικο χαμο του και ας εγινε μετα απο πολλα χρονια και το βασικο ειναι οτι δεν εδιχναν την σκηνη του θανατου του!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
George4 (Giorgos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 XT 1.4 8v

Ένταξη: 05 Σεπ 2003
Δημοσιεύσεις: 131
Τόπος: Αθηνα-Ν. Σμυρνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάϊ 2004, 00:22:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

απιστευτος οδηγος και καταπληκτικος ανθρωπος. καταφερε να τον θυμομαστε και να τον θαυμαζουμε εστω και 10 χρονια μετα τον αδικο και παραξενο θανατο του.
βαγγο μπραβο για το topic που ανοιξες


gerorge4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάϊ 2004, 06:42:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο την μια λενε οτι η κολωνα του τιμονιου κοπηκε και απο την αλλη οι τηλεμετριες δειχνουν οτι λιγο πριν την συγκρουση παταγε το γκαζι ακομα που ειναι και ο μονος τροπος νανακτησεις τον ελεγχο οταν εχεις χασει το μονοθεσιο.
Πολλα εχουν θαφτει και λιγοι ξερουν τι συνεβη αλλα το θεμα ειναι οτι στους αγωνες σε τετοια φτεξιματα δεν πρεπει ναποδιδονται ευθηνες,ολα ειναι μεσα στο παιχνιδι,και ο Σεννα και ο οποιοςδηποτε το ηξερε και πληρωνοταν γιαυτο που εκανε αδρα.Δεν πιστευω πια να τον δολοφονησε και ο Φρανκ που κατηγορουν τοσο.
Σχετικα με το ποστ τωρα και τα ρεκορ,δεν θελω να ταχτω υπερ καποιου απο τους δυο αφου θεωρω τον Σεννα ποιο πραγματικο οδηγο και τον Σουμαχερ ποιο εγγεφαλικο στην οδηγηση του,πρεπει αυτοι που τα γραφουν αυτα να ξερουν οτι ο Σεννα και τα ρεκορ που εκανε δεν τα εκανε δια μαγειας αλλα με μια mclaren που επι μια τετραετια βιαζε και εδερνε.Αυτο επειδη επι Σεννα υπηρξαν και αλλοι πιλοτοι ηρωες (βλεπε Αλεζι) που δεν καταφεραν να κανουν τιποτα.Και βεβαια φανηκε αυτο οταν το 92-93 οι Williams εφτιαξαν τα τοτε κοφυφαια μονοθεσια και ο Σεννα πηρε ρεπο απο τα ρεκορ(εκτος των πολ)-εκανε αθλους βεβαια αλλα το αποτελεσμα μετραει.
Τα ιδια ισχυουν και για τον Σουμαχερ βεβαια ΑΝ και ο Σουμι πηρε πρωταθλημα με μη κορυφαιο μονοθεσιο και αυτο δεν ηταν αλλο απο του 95 οταν οι Williams επικρατουσαν και η benneton ετρεχε με v8 κινητηρα.
Κανενας πιλοτος F1 απο τους μεγαλους με τα ρεκορ δεν θα εκανε τιποτα αν δεν οδηγουσε το κορυφαιο μονοθεσιο,και ο Σεννα το 94 μεχρι την Ιμολα ειχε χασει κατα κρατος απο τον Σουμαχερ (3/3 τοτε) και ο Σουμαχερ εχανε το 97 απο τον Βιλνεβ και το 98 απο τον Χακινεν και παει λεγοντας.
Ολοι οι μυθοι ειναι στημενοι απο τα media και δεν πρεπει να ριχνουν σταχτη στα ματια κανενος, και ο Σεννα που ολοι θρηνουν τωρα αμα ζουσε σε μια πισινα αραχτος θα ηταν και καρφι δεν θα του καιγοταν για τιποτα, ξυπνατε, Μυθοι για οδηγους υπαρχουν απο το 70 και πισω οταν ετρεχαν με κρανος για ποδηλατα και ροδες απο παπακια με 300-400 ιππους.
Και στην τελικη απο τον Σεννα τι σας εμεινε αν και πιστευω οτι στους περισσοτερους τιποτα αφου τοτε που ετρεχε ησασταν 8 χρονων και λοττο,
που εβγαινε και σκοτωνοταν με τους αγωνοδικες,που εκτροχιαζε αλλους πιλοτους, που επαιζε συγκρουομενα με τον Προστ,που οταν εμενε πισω η εβλεπε οτι θα χασει εχανε την ψυχραιμια του και κοπανιοταν με αδιαφορους οδηγους?Αμα ζουσε ακομα και τα εκανε αυτα να δω τι θα λεγανε ολοι,αφου τωρα αμα τολμησει να το κανει κανας Σουμαχερ η κανας Μοντογια τον κραζουν.
Και βεβαια ειναι και οι φημες περι καλου ανθρωπου και Αγιου...Αυτα ειναι σταχτη στα ματια των Βραζιλιανων που απο την φτωχεια τους και την τεμπελια τους κοιτανε να βρουν τα ευκολα πρωτυπα, ηρωας πλεον κυριοι ειναι αυτος που σηκωνεται στις 6 το πρωι και παει σε 2 δουλειες για να ταισει τα παιδια του, οχι ο Σεννα, ο Ροναλντινιο και ο Ροναλντο που τα ξινανε και τα ξινουν σε μια πισινα αγγαλια με τις γκομενες και πανε να τους παρουν συνεντευξη κατι βλακο-δημοσιογραφοι και μιλανε για την απλοτητα του χαρακτηρα τους και για ενα ιδρυμα για παιδια που χτισανε απο τα δις που εβγαλαν.
ο Σεννα εμεινε στην καρδια μας γιατι ηταν ηρωας τα παιδικα μας χρονια.
Και ειλικρινα δεν εχω καταλαβει προς τι αυτη η γενικη συγκριση με τον Σουμαχερ 10 χρονια μετα,χολες βγαζουν ολοι?Γιατι οπου διαβασα ανασκοπηση για τον Σεννα σε Ελλαδα και Αγγλια αυτο λεγανε.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάϊ 2004, 08:01:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ntinos, νομίζω οτι είσαι άδικος.....
Λες οτι ο Senna ήταν κορυφαίος κατά παραγγελία των media και απλά οδηγούσε το κορυφαίο μονοθέσιο της εποχής του...............
Να σου θυμήσω λοιπόν, οτι στην πρωτη του χρονιά στο Μονακό οδηγούσε μια ταπεινή για την εποχή της Lotus και υπό βροχή, πέρασε όποιον είχε μπροστά του και απειλούσε τον κορυφαίο τότε, με κορυφαίο μονοθέσιο Prost για την νίκη, ώσπου οι κριτές διέκοψαν τον αγώνα.......
Να σου θυμίσω την κορυφαία στιγμή του Senna (στην Γαλλία αν δεν κάνω λάθος..) όπου πάλι υπό βροχή, έχασε την Mclaren του σε μια στροφή και έβαλε αστραπιαία την όπισθεν (κάτι που ήταν σχεδόν αδύνατο τότε) και έκανε χώρο ώστε να μην συγκρουστούν μαζί του αυτοί που ακολουθούσαν.....
Και όσο για τον χαρακτήρα του, νομίζω οτι κάποιος που κάνει πρωταθλητισμό και αγαπάει αυτό που κάνει, δυστυχώς παρεκτρεπεται ορισμένες φορές (βλέπε άλλωστ Schumacher.....)
Ο Senna θα μείνει στην μνήμη μας ως ένας εκ των κορυφαίων, αν οχι ο κορυφαίος πιλότος και νομίζω οτι κανένας δεν αμφιβάλει για αυτό...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Daloup-man (Ανδρέας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο

Ένταξη: 21 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 327
Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάϊ 2004, 08:16:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε Ντίνο κατά τη γνώμη μου έχεις δίκιο μόνο στη τελευταία παράγραφο και τα παραπάνω που λες για τον Senna δεν νομίζω οτι είναι όπως τα λες!!!
Anyway,η αποψή σου είναι αυτή!
Για μένα πάντως,αν και όπως είπες ήμουν μικρός τότε και όντως ήμουν 4-10 χρόνων,δεν θυμάμαι και πολλά από τότε,βλέπω κάποια στιγμιότυπα και πραγματικά ο άνθρωπος κάνει πράγματα που είναι αδιανόητα για σήμερα και γενικά για την ιστορία της F1!
Απλά θα πω δυο!
Το ένα είναι ένας γύρος στο Μονακό που το έχω δει και το άλλο,που το έχω διαβάσει,σε κάποια φάση του γύρισε ενώ ήταν πρώτος και με τη μια έβαλε όπισθεν μετά πρώτη και συνέχισε πρώτος!
Και τέλος οι 65 του pole position είναι κάτι πολύ σημαντικό που δεν μπορούν να μπουν εκεί ούτε συμφέροντα ούτε κόντρες με τον Prost ούτε κάτι από αυτά που λες!
Αυτά . . .



ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vasso (Βάσω)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 09 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 395
Τόπος: Fortaleza - Brasil (Νέα Σμύρνη)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάϊ 2004, 08:55:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρώτα απ'όλα ήθελα να πω πως ήταν μεγάλος οδηγός , θα θυμάμαι πάντοτε τη φορά που τον είδα από κοντά στη Βραζιλία όταν είχε επισκεφτεί τη Φορταλέζα .
Ntinos έγραψε:
Και βεβαια ειναι και οι φημες περι καλου ανθρωπου και Αγιου...Αυτα ειναι σταχτη στα ματια των Βραζιλιανων που απο την φτωχεια τους και την τεμπελια τους κοιτανε να βρουν τα ευκολα πρωτυπα, ηρωας πλεον κυριοι ειναι αυτος που σηκωνεται στις 6 το πρωι και παει σε 2 δουλειες για να ταισει τα παιδια του, οχι ο Σεννα, ο Ροναλντινιο και ο Ροναλντο που τα ξινανε και τα ξινουν σε μια πισινα αγγαλια με τις γκομενες και πανε να τους παρουν συνεντευξη κατι βλακο-δημοσιογραφοι και μιλανε για την απλοτητα του χαρακτηρα τους και για ενα ιδρυμα για παιδια που χτισανε απο τα δις που εβγαλαν.


Πρόσεξε τα λόγια σου και να μιλάς για πράγματα που ξέρεις και όχι για πράγματα που φαντάζεσαι . Η Βραζιλία αν θέλεις να μπούμε σε τέτοια θέματα είναι 10 χρόνια μπροστά από την Ελλάδα σε όλα . Δεύτερον σε μια χώρα με 150 εκατομμύρια κατοίκους είναι λογικό να υπάρχουν φτωχοί άνθρωποι !! Η Ελλαδίτσα μας που έχει μόνο 10 εκατομμύρια να θρέψει βλέπουμε καθημερινά την αθλιότητα στους ανθρώπους , αλλά Ελλάδα είναι μόνο η Αθήνα έτσι??? ααααααα όχι είναι και ο Πειραιάς !!!
Ρονάλντο και Ροναλντίνιο .... χμ για κοίτα λίγο τους Έλληνες ποδοσφαιριστές μας που παίζουν μια μέρα και την προηγούμενη ξενυχτούν και καπνίζουν όλοι μα όλοι ... και τι κάνουν ?? μόλις κληρωθούν στο champions league με κάποια ευρωπαϊκή ομάδα αμέσως χαίρεται η άλλη ομάδα γιατί είναι το εύκολο παιχνίδι .... το ρεζίλι της χρονιάς κάθε χρονιά !!!
Πρόσεξε τι λές και κοίτα λίγο τα δικά μας τα χάλια , ενημερώσου και μετά μιλάς ...... Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil


Fortaleza !!

Ο ήλιος καίει .....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
George4 (Giorgos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 XT 1.4 8v

Ένταξη: 05 Σεπ 2003
Δημοσιεύσεις: 131
Τόπος: Αθηνα-Ν. Σμυρνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάϊ 2004, 13:52:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

βαγγο θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου και συμπληρωσω οτι για να βαλεις την οπισθεν θα επρεπε να βγαλεις και μια ασφαλεια που ειχε για να μην μπει κατα λαθος. για πεστε μου λοιπον ποιος οδηγος θα μπορουσε να κανει κατι τετοιο σημερα Question Question


gerorge4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάϊ 2004, 18:31:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο ποστ δεν θελω να θιξω τον Σεννα αλλα γενικα την ολη φαση με την προωθηση 'θρυλων' μετα θανατον και εν ζωη.
Παράθεση:
Πρόσεξε τα λόγια σου και να μιλάς για πράγματα που ξέρεις και όχι για πράγματα που φαντάζεσαι . Η Βραζιλία αν θέλεις να μπούμε σε τέτοια θέματα είναι 10 χρόνια μπροστά από την Ελλάδα σε όλα . Δεύτερον σε μια χώρα με 150 εκατομμύρια κατοίκους είναι λογικό να υπάρχουν φτωχοί άνθρωποι !! Η Ελλαδίτσα μας που έχει μόνο 10 εκατομμύρια να θρέψει βλέπουμε καθημερινά την αθλιότητα στους ανθρώπους , αλλά Ελλάδα είναι μόνο η Αθήνα έτσι??? ααααααα όχι είναι και ο Πειραιάς !!!
Ρονάλντο και Ροναλντίνιο .... χμ για κοίτα λίγο τους Έλληνες ποδοσφαιριστές μας που παίζουν μια μέρα και την προηγούμενη ξενυχτούν και καπνίζουν όλοι μα όλοι ... και τι κάνουν ?? μόλις κληρωθούν στο champions league με κάποια ευρωπαϊκή ομάδα αμέσως χαίρεται η άλλη ομάδα γιατί είναι το εύκολο παιχνίδι .... το ρεζίλι της χρονιάς κάθε χρονιά !!!

Η Βραζιλια σε τετοια θεματα ειναι πολυ μπροστα οπως και αλλες χωρες σαν την Τουρκια, την Κορεα κ.α που προωθουν τον αθλητισμο ως προς ωφελος και ως προπαγανδα στον λαο τους.
Δεν εχω τιποτα με τους Βραζιλιανους και ισα ισα που ειναι και η αγαπημενη μου ομαδα στο ποδοσφαιρο,μεχρι και φανελα τους εχω.
Λογικο ειναι μια χωρα με 150 εκκατομυρια να εχει και καλιτερους ποδοσφαιριστες απο την Ελλαδα με 10 εκκατομυρια.ΑΝ ΤΟ ΠΑΜΕ και αναλογικα εκει υπαρχει η πολυτελεια να βγαζεις απο τους 16 μιας ομαδας εναν καθε δεκα εκκατομυρια κατοικους και στην Ελλαδα εναν καθε 625 χιλιαδες.ΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ?
Και τελος η αθλιοτητα στην Ελλαδα πλεον οφειλεται κυριως σε αυτου το ειδους προπαγανδες αφου δεν κοιταμε να προωθησουμε κι εμεις αυτο που μας βολευει και δεν το εχει κανενας αλλος λαος στον κοσμο (το μυαλο μας) αλλα κοιταμε ποτε εχασε ο Ολυμπιακος στην Ευρωπη.
Αλλα τελικα φενεται πως αυτοι εχουν πετυχει τον σκοπο τους και εχουν περασει αυτο που επιδιωκουν σε ολους.

Επι του ποστ επισης δεν θελω να πω οτι ο Σεννα δεν ειχε τις ικανοτητες που λενε και ειχαμε δει τελοσπαντων η οτι δεν εκανε τις προσπερασεις και τους απιστευτους γυρους στα qualify αλλα να θιξω οτι υπηρχαν και ελλατωματα και ασχημες πτυχες στον χαρακτηρα του.
Οσο για την συγκεκριμενη ημερα αφου ολοι θεωρουν οτι υπαιτιοι για το ατυχημα ηταν τα ατομα της ομαδας και οτι ο Σεννα ΔΕΝ εκανε λαθος, να κλεισουμε τοτε στην φυλακη τον Φρανκ, τον Νουι και τον Πατρικ Χεντ που κατηγορουν.Το οτι ο Σεννα εκεινη την χρονια ειχε κανει υπο την πιεση του Σουμαχερ που πηρε τα πρωτα g.p λαθη που δεν ειχε ξανακανει οπως το τετακε μεσα στη Βραζιλια ομως δεν το αναφερει κανεις,μονο οτι ηταν αλανθαστος.Το οτι ειχαν περασει 2 χρονια χωρις τιτλο και κοντευε 34 χρονων και βρισκοταν στο θεωρητικα καλιτερο μονοθεσιο και δεν ειχε κερδισει αγωνα εκεινη την χρονια παλι κανεις δεν το αναφερει.
Και τελικα αφου ηταν ο κορυφαιος και μηχανικος δεν ηταν αλλα ηξερε οτι μια πατεντα ειναι επικινδυνη σε τετοιου ειδους οχηματα,εβαλε να κοντινουν την κολωνα του τιμονιου του μονοθεσιου?Αν αυτο τελικα ηταν και ο λογος,αυτος δεν ηταν ο υπαιτιος του ατυχηματος?Γιατι φανταζομαι οτι σε μια τοσο μεγαλη ομαδα με τοσο μεγαλα 'κεφαλια' του σπορ μαζεμενα οταν ειπανε να κοντινει η κολωνα του τιμονιου με κοψιμο και κολημα ολο και καποιος χριστιανος θα εβγαινε να πει οτι δεν θαντεξει,οπως και φανταζομαι οτι οτι ζητουσε ο Σεννα στην ομαδα δεν ηταν απλα παρακληση αλλα νομος.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Vasso (Βάσω)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 09 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 395
Τόπος: Fortaleza - Brasil (Νέα Σμύρνη)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάϊ 2004, 08:52:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ντίνο έχεις την άποψή σου και καλά κάνεις γι'αυτό. Απ'ότι φαίνεται από αυτά που γράφεις τουλάχιστον όσον αφορά τη Βραζιλία δεν έχεις καμία ενημέρωση παρά βγάζεις "λογικά" συμπεράσματα. Είναι πολύ εύκολο όμως αυτό και όλοι μας το κάνουμε για διάφορα θέματα . Δεν θέλω να διαφωνήσω μαζί σου γιατί δεν σε ξέρω , δεν πιστεύω να έχουμε κάτι να χωρίσουμε Smile και απλώς εκφράζουμε τις απόψεις μας .
Όσον αφορά το ίδρυμα Σέννα είναι ένα από τα υπ'άριθμα μη κερδοσκοπικά ιδρύματα που υπάρχουν στη Βραζιλία και αναφερόμαστε σε αυτό διότι φέρει το όνομα του Ayrton Senna.
Η ιδέα βέβαια των ανθρώπων για τη Βραζιλία είναι η συγκεκριμένη : Ωραίες γυναίκες , καφές , ποδόσφαιρο και φαβέλες στο Ριο ντε Τζανέϊρο,
μέσα σε μια χώρα με 25 πολιτείες και 25 πρωτεύουσες ..........


Fortaleza !!

Ο ήλιος καίει .....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Georginos (George)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206RC

Ένταξη: 20 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 22

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάϊ 2004, 12:45:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΔΕΝ ΚΟΒΕΤΑΙ ΕΔΩ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΚΑΛΗΤΕΡΑ?
ΤΟ ΠΑΤΕ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΚΑΥΓΑ ΟΠΩΣ ΣΕ ΚΑΘΕ POST.
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΟ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάϊ 2004, 13:28:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tην Κυριακή είδα στο Discovery Channel ένα εκπληκτικό Ντοκυμαντέρ σχετικά με τον Θάνατο του Senna.

Oντως το πιο σημαντικό ήταν ότι βάση της τηλεμετρίας η κολώνα του τιμονιού ήταν ανέπαφη. Είχαν ρίξει το βάρος στη κολώνα επειδή κάποιος "έξυπνος" είδε από την κάμερα που ήταν τοποθετημένη στην αριστερή μεριά του μονοθεσίου ότι το ειδικό φωτάκι στην άκρη του τινονιού εκτός από κυκλικά κινούνταν και κάθετα. Ομως δεν είχαν προσέξει ότι αυτή η κίνηση ήταν φυσιολογική. Επίσης τα στοιχεία από την υδραυλική υποβοήθηση δείχνουν ότι υπήρχε κανονική πίεση πάνω στο τιμόνι γεγονός που αποδεικνύει ότι λειτουργούσε κανονικά.

Η Επιστημονική εξήγηση όμως δώθηκε και προσωπικά με έπεισε 100%

Την χρονιά εκείνη με τους νέους κανονισμούς τα οχήματα ήταν οριακά χαμηλωμένα. Οσο μικρότερη είναι η απόσταση από το έδαφος, τόσο μεγαλύτερη είναι η ταχύτητα του αέρα που εισέρχεται από κάτω αρα τόσο μεγαλύτερο είναι το Downforce. Ομως αν διακοπεί η ροή αέρα (σε περίπτωση π.χ. που το σασί του οχήματος ακουμπήσει στην άσφαλτο) τότε χανεται και το Downforce.

Στην αρχή του αγώνα έγινε κάποιο ατύχημα και στην πίστα μπήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας (από τις λιγοστές στιγμές στην ιστορία της F1) το οποίο ήταν κανονικό πολιτικό αυτοκίνητο. Η θερμοκρασία των ελαστικών όμως των F1 έπεσε δραματικά με αποτέλεσμα να μειωθεί και η πίεση τους. Ετσι τα οχήματα χαμήλωσαν ακόμα παραπάνω και στην συγκεκριμένη στροφή το όχημα του Senna ακούμπησε στην άσφαλτο (πράγμα που φαίνεται και από βίντεο που δείχνει τις σπίθες που πετάγονται από το σασί). Για να μην γινεται ζημιά στην F1 κάτω από το πάτωμα υπήρχαν ειδικά πέδιλα που στην ουσία λειτουργούν περίπου όπως τα πέδιλα του σκι.
Οταν όμως ακουμπάει το όχημα κάτω διακόπτεται η ροή αέρα κάτω από το όχημα και χάνεται το Downforce. Οταν το όχημα του Senna ακούμπησε την άσφαλτο έχασε στιγμιαία το τιμόνι (ακούμπησε στην είσοδο της στροφής) με αποτέλεσμα το όχημα να συνεχίσει ευθεία λόγω έλλειψης πρόσφυσης.

O Senna δεν ήταν μόνο εκεί άτυχος. Δεν θα είχε πάθει τίποτα κανονικά από την πρόσκρουση αφού ήταν μια τυπική πλάγια πρόσκρουση σε τοίχο. Ομως όταν το μονοθέσιο ακούμπησε στον τοίχο, ο μπροστινός τροχός κόπηκε και το ελαστικό παρέμεινε παγιδευμένο στο πλάι του μονοθεσίου και κάποια στιγμή αναπήδησε και έδωσε το μοιραίο χτύπημα στον θρύλο της F1 στο κεφάλι.

Προσωπικά και με τα βίντεο που είδα και με την ανάλυση που δώθηκε με κάλυψε πλήρως αυτή η εκδοχή. Απλώς δεν δόθηκε ιδιαίτερη -μέχρι τώρα- δημοσιότητα διότι οι κανονισμοί που είχαν δοθεί για το ύψος των μονοθεσίων ήταν της FIA όπως επίσης και το λάθος που έγινε και μπήκε πολιτικό αυτοκίνητο μέσα στην πίστα ως αυτοκίνητο ασφαλείας και έριξαν κατα πολύ τον ρυθμό τους τα μονοθέσια και κρυώσαν δραματικά τα ελαστικα.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάϊ 2004, 15:00:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Georginos έγραψε:

ΤΟ ΠΑΤΕ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΚΑΥΓΑ ΟΠΩΣ ΣΕ ΚΑΘΕ POST


Γιώργο,δεν νομίζω οτι η διατύπωση την προσωπικής άποψης του καθενός ταυτίζετε με την έννοια ''καυγάς'' Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Daloup-man (Ανδρέας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Honda Civic Vti 160hp '05/96 κόκκινο

Ένταξη: 21 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 327
Τόπος: Αθήνα,Κάτω Πατήσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάϊ 2004, 18:18:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

George4 έγραψε:
βαγγο θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου και συμπληρωσω οτι για να βαλεις την οπισθεν θα επρεπε να βγαλεις και μια ασφαλεια που ειχε για να μην μπει κατα λαθος. για πεστε μου λοιπον ποιος οδηγος θα μπορουσε να κανει κατι τετοιο σημερα Question Question

Εγώ το είπα Γιώργο Laughing Laughing Laughing (δεν έχει κάποιο ύφος,πλάκα κάνω)και θα ήθελα πάρα πολύ να δω αυτή τη φάση!!!!
Πολύ λογικά αυτά που είπε ο Sidobre αλλά γιατί ακόμα τρέχουν τους Williams και τους άλλους στο δικαστήριο?
Φανταστείτε πόσες χιλιάδες φορές θα έχουν δει όχι κάποα videos που βλέπουμε εμείς αλλά πολλά παραπάνω!
Δεν ξέρω τι να πω . . .



ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ ... ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάϊ 2004, 21:07:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Georginos έγραψε:
ΔΕΝ ΚΟΒΕΤΑΙ ΕΔΩ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΚΑΛΗΤΕΡΑ?
ΤΟ ΠΑΤΕ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΚΑΥΓΑ ΟΠΩΣ ΣΕ ΚΑΘΕ POST.
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΟ.


Φιλε μου μαλλον την εννοια του φορουμ δεν την εχεις κατανοησει και τοσο καλα.
Η προσωπικη αποψη καθενος ειναι σεβαστη,και αν καποιος διαφωνει, παραθετει και επιχειρηματα.Εγω η οποιοςδηποτε αλλος για λογους που δεν μπορεις εσυ να ξερεις και λογικο ειναι εχω σχηματισει μια αποψη,το να μην σεβαστο καποιο ονομα περισσοτερο απο αλλα ειναι επιλογη μου.
ΕΓΩ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΥΓΧΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ.ΗΡΩΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ Ο ΣΕΝΝΑ.
Αν νομιζεις οτι ο Σεννα η ο οποιοςδηποτε Σεννα πρεπει να τυγχανει παραπανω σεβασμο τεκμηριωσε το.
Και επειδη πανω απολα πρεπει να σεβομαστε αυτους που δεν ειναι εν ζωη και δεν μπορουν να υπερασπιστουν τον εαυτο τους σταματαω την αντιπαραθεση, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι αυτο που θελουν να πουλανε τα media πρεπει να το τρωμε αναγκαστικα, αυτο που τελοσπαντων προσπαθησα να θιξω απο την αρχη.Η προωθηση του θρυλου του Σεννα αποσκοπει σε συμφεροντα και εκμεταλλευση.
Και το χειροτερο ειναι οτι εκεινο το τριημερο, πεθανε αλλος ενας οδηγος και τραυματιστηκαν θεατες και αν δεν ηταν ο θανατος του Σεννα ουτε τονομα του δεν θα θυμομασταν.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
Σελίδα 1 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,4391s (PHP: 88% - SQL: 12%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on