PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αμπελοφιλοσοφίες

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Απρ 2004, 22:27:46    Θέμα δημοσίευσης: ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα ήθελα τη γνώμη σας για μια *** μου.
Θέλω να φτιάξω ένα μικρό λέμε κουπέ π.χ τίγκρα με σπορ χαρακτηριστικα. Για τη τοποθέτηση κινητήρα και τη μετάδοση της κίνησης έχω τις εξής παραλλαγές
1.κινηση ,κινητήρας μπροστά ,λύση στυλ τίγκρα και πολλών άλλων που δεν πείθει για το σπορ αποτέλεσμα πολλές φορές.
2.κινητηρας μπρος κίνηση πίσω, στυλ mx5,bmw που όμως σε ένα μικρό αυτοκίνητο με μικρό μεταξόνιο απαιτεί πολύ ψάξιμο για να στηθεί σωστά και έχει διάφορα αρνητικά και θετικά.
3.κινητηρας κίνηση πίσω mr2,mg,smart roadster. Δεν χρειάζεται να αναλύσω τα μείον
kai…
4.παιρνουμε ένα Bmw δηλ με κινητήρα εμπρος κιβώτιο περίπου κάτω από κονσόλα και διαφορικό πίσω και το βάζουμε ανάποδα σε ένα π.χ smart roadster
δηλαδή κινητήρα πισω,σαζμαν λίγο πίσω από εμπρός επιβάτες και κίνηση μπροστά.
εντάξει επειδή είμαστε νέοι κόβουμε τα πίσω καθίσματα σε πρώτη φάση- μη βαράτε-
και έχουμε τα εξής θετικά:
·παθητική ασφάλεια λόγω έλλειψης κινητήρα μπροστά
·κορυφαίο τιμόνι >> >> >> >>
·ευελιξία στην αεροδυναμικη σχεδιαση >> >> >>
·χώρο αποσκευών μπροστά-γιατί το mg ή to smart exoyn καλύτερο?
·απλή κατασκευή αφού το μόνο που θα χρειαστούμε επιπλέον είναι ένα εμπρός σύστημα από μπροσθιοκινητο
·απουσία τερτιπιών πίσω κίνησης και πίσω κινητήρα και ειδικά σε μικρό μεταξόνιο
·ευκολία σεταρισματος μιας σπορ ανάρτησης αφού όλοι εμπρός κίνηση δουλεύουν, οι λύσεις είναι περισσότερες και δοκιμασμένες
·τέλεια κατανομή βάρους

Μήπως μπορείτε να μου βρείτε κάποιο ουσιώδες αρνητικό που να εξηγεί τη απουσία τέτοιων αυτοκίνητων?(μειωμενη προσφυση εμπρος αντιμετωπίζεται δεν είναι του θανατά)

εμένα προσωπικά δεν θα με χάλαγε ένα smart roadster με κίνησης εμπρός άρα και χειροκίνητο σαζμαν(απαιραιτητος χωρος που τωρα δεν υπαρχει).αλλωστε δεν έχω δει και κανένα ιδιοκτήτη του να χαίρεται τη πίσω κίνηση με ταχύτητες μεγαλύτερες από 20χλμ/ωρα….. μήπως τα πισωκινητηρια με κίνηση και εμπρός δεν έχουν κερδίσει την εκτίμηση όλου του κόσμου?

η ερώτηση μου είναι γιατί δεν έχει παρουσιαστεί μια τέτοια διάταξη έστω και σε πρωτότυπο από κάποιο μικρό κατασκευαστή για να κεντρίσει τα βλέμματα…
ολοι πανω στα ιδια πειραματίζονται….
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0788s (PHP: 66% - SQL: 34%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on