Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΡΑΦΑΗΛ (ΡΑΦΑΗΛ) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 1.4 (16v) 88ps 2006
Ένταξη: 22 Φεβ 2019 Δημοσιεύσεις: 7 Τόπος: ΠΑΙΑΝΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Φεβ 2019, 12:45:59 Θέμα δημοσίευσης: ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΤΑ 300000 ΧΙΛ. ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΤΕΡ ; |
|
|
Εχω το peugeot 207 1.4 16v 88ps του 2006 απο καινουργιο και τοχω βαλει πεισμα να περασω τα 300000 χιλ. Το προσεχω με αλλαγες καθε 10000 με λαδια 5w40 castrol edge
και ολα τα αναλωσημα που προβλεπονται στην ωρα τους. Αλλαγη αμορτισερ στα 130000. Εκτος απο ενα εκτακτο περιστατικο με την τρομπα βενζινης που με αφησε στα 180000 και κατι λαμπες στα μπροστινα φαναρια τιποτε αλλο ακομη και ο δισκος πλατω δεν θελουν να παραδωσουν πνευμα. Ειμαι τοσο ευχαριστημενος που δεν μου λεει τιποτε για καμμια αλλαγη. Εχω σκοπο να κανω καποιες προληπτικες αλλαγες ωστε απροβληματιστα να μου βγαλει αλλα 100-150000 χιλ. χωρις να μ αφησει στο δρομο, οπως αντικατασταση ψυγειο νερου και ολους τους σωληνες του, βασεις κινητηρα, ολα τα λαστιχα και φουσκες απο συστημα διευθυνσης και δεν ξερω και εγω τι αλλο. Μηπως ειμαι υπερβολικος; Δεν ξερω τι ακριβως πρεπει να κανω γιαυτο θελω τα φωτα σας. Αυτο που ξερω ειναι οτι προτιμω να του ριξω κανα δυο χιλιαρικα παρα να παρω τιποτε αλλο. Εαν εχετε εμπειριες και γνωσεις πανω σαυτο βοηθατε ακομη και για συνεργειο που θα μου κανει αυτη την δουλεια. Ευχαριστω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΡΑΦΑΗΛ (ΡΑΦΑΗΛ) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 1.4 (16v) 88ps 2006
Ένταξη: 22 Φεβ 2019 Δημοσιεύσεις: 7 Τόπος: ΠΑΙΑΝΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Φεβ 2019, 13:16:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οποιαδηποτε γνωμη θα βοηθουσε οχι μονο εμενα αλλα και πολλοι κοσμο που θελει να κρατησει το παλιο του αυτοκινητο αλλα να παραμεινει ασφαλες. Δεν εχω ειδικες γνωσεις και οτιδηποτε θα ηταν βοηθεια, εστω και που υπαρχει καποιος να αναλαβει κατι τετοιο. Ευχαριστω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alkis207 (alkis) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 16 Αύγ 2017 Δημοσιεύσεις: 9
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Μάρ 2019, 11:54:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα ιδια περιπου σε εμενα, μονο που βαζω 10w40 και καιει αρκετο λαδι.
Βαλβολινες αλλαγη; Νομιζω χρειαζονται αν δεν εχεις αλλαξει ποτέ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Μάρ 2019, 13:09:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χωρίς να θέλω να σας προσγειώσω απότομα, 300.000χλμ σε κινητήρα βενζίνης με ασφάλεια είναι σαν να θέλεις κάνεις ελεύθερη πτώση χωρίς αλεξίπτωτο.
Οι κινητήρες βενζίνης δεν αντέχουν ούτε και είναι φτιαγμένοι για τόσα χιλιόμετρα χωρίς επισκευή. Αν είχατε ντίζελ, τότε ίσως γιατί είναι λιπαντικό σαν καύσιμο και υπάρχει λιγότερη φθορά στις επιφάνειες που βρέχει.
Τουλάχιστον προλάβετε να κάνετε επισκευή, να προλάβετε τον κορμό πριν χτυπήσει καμια μπιέλα και πάει για πέταμα όλο μαζί. Το κόστος διαφέρει πάρα πολύ.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΡΑΦΑΗΛ (ΡΑΦΑΗΛ) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 1.4 (16v) 88ps 2006
Ένταξη: 22 Φεβ 2019 Δημοσιεύσεις: 7 Τόπος: ΠΑΙΑΝΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Μάρ 2019, 13:36:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Χωρίς να θέλω να σας προσγειώσω απότομα, 300.000χλμ σε κινητήρα βενζίνης με ασφάλεια είναι σαν να θέλεις κάνεις ελεύθερη πτώση χωρίς αλεξίπτωτο.
Οι κινητήρες βενζίνης δεν αντέχουν ούτε και είναι φτιαγμένοι για τόσα χιλιόμετρα χωρίς επισκευή. Αν είχατε ντίζελ, τότε ίσως γιατί είναι λιπαντικό σαν καύσιμο και υπάρχει λιγότερη φθορά στις επιφάνειες που βρέχει.
Τουλάχιστον προλάβετε να κάνετε επισκευή, να προλάβετε τον κορμό πριν χτυπήσει καμια μπιέλα και πάει για πέταμα όλο μαζί. Το κόστος διαφέρει πάρα πολύ. |
Αυτο δεν ξερω με συγουρια τι ειδος επισκευη να κανω, γιατι μεχρι στιγμης οτιδηποτε αλλαγες προβλεπουν τα σερβις εχουν γινει οπως και επιπλεον δελτα αισθητηρας και φιλτρο βενζινης αλλα τι αλλο λετε; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΡΑΦΑΗΛ (ΡΑΦΑΗΛ) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 1.4 (16v) 88ps 2006
Ένταξη: 22 Φεβ 2019 Δημοσιεύσεις: 7 Τόπος: ΠΑΙΑΝΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Μάρ 2019, 13:44:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alkis207 έγραψε: | Τα ιδια περιπου σε εμενα, μονο που βαζω 10w40 και καιει αρκετο λαδι.
Βαλβολινες αλλαγη; Νομιζω χρειαζονται αν δεν εχεις αλλαξει ποτέ. |
Εγω φιλε μου με το 5w40 δεν μου καιει επιπλεον σταγονα. Οτι υγρο υπαρχει και κυκλοφορεί στον κινητηρα το εχω αλλαξει στην ωρα του, γιαυτο και δεν μου εχει βγαλει βλαβη αλλα αποδω και μετα εχω στερεψει σε γνωσεις για να συντηρησω ταμαξι γιαυτο ρωταω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

 306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάρ 2019, 23:28:40 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΤΑ 300000 ΧΙΛ. ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΤ |
|
|
ΡΑΦΑΗΛ έγραψε: | Εχω το peugeot 207 1.4 16v 88ps του 2006 απο καινουργιο και τοχω βαλει πεισμα να περασω τα 300000 χιλ. Το προσεχω με αλλαγες καθε 10000 με λαδια 5w40 castrol edge
και ολα τα αναλωσημα που προβλεπονται στην ωρα τους. Αλλαγη αμορτισερ στα 130000. Εκτος απο ενα εκτακτο περιστατικο με την τρομπα βενζινης που με αφησε στα 180000 και κατι λαμπες στα μπροστινα φαναρια τιποτε αλλο ακομη και ο δισκος πλατω δεν θελουν να παραδωσουν πνευμα. Ειμαι τοσο ευχαριστημενος που δεν μου λεει τιποτε για καμμια αλλαγη. Εχω σκοπο να κανω καποιες προληπτικες αλλαγες ωστε απροβληματιστα να μου βγαλει αλλα 100-150000 χιλ. χωρις να μ αφησει στο δρομο, οπως αντικατασταση ψυγειο νερου και ολους τους σωληνες του, βασεις κινητηρα, ολα τα λαστιχα και φουσκες απο συστημα διευθυνσης και δεν ξερω και εγω τι αλλο. Μηπως ειμαι υπερβολικος; Δεν ξερω τι ακριβως πρεπει να κανω γιαυτο θελω τα φωτα σας. Αυτο που ξερω ειναι οτι προτιμω να του ριξω κανα δυο χιλιαρικα παρα να παρω τιποτε αλλο. Εαν εχετε εμπειριες και γνωσεις πανω σαυτο βοηθατε ακομη και για συνεργειο που θα μου κανει αυτη την δουλεια. Ευχαριστω. |
Μεγάλο ρόλο παίζει και το παραφλου...
Ποτέ νερό...
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάρ 2019, 15:49:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν σκεφτεις οτι κατα μεσω ορο θελει καθε 120-150.000 χιλιομετρα αλαγη στην φλατζα λογω περμανιτη εισαι ηδη στα δυο ανοιγματα του μοτερ στις 300.000 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΡΑΦΑΗΛ (ΡΑΦΑΗΛ) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 1.4 (16v) 88ps 2006
Ένταξη: 22 Φεβ 2019 Δημοσιεύσεις: 7 Τόπος: ΠΑΙΑΝΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάρ 2019, 16:12:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Giannis307 έγραψε: | αν σκεφτεις οτι κατα μεσω ορο θελει καθε 120-150.000 χιλιομετρα αλαγη στην φλατζα λογω περμανιτη εισαι ηδη στα δυο ανοιγματα του μοτερ στις 300.000 |
Στις 200ες χιλ. που εχω κανει εγω δεν υπαρχει καμμια διαρροη απο την φλατζα πρεπει απαραιτητα να κανω αλλαγη λες; Για μενα η γνωμη σου μετραει σευχαριστω για το ενδιαφερον. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΡΑΦΑΗΛ (ΡΑΦΑΗΛ) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 1.4 (16v) 88ps 2006
Ένταξη: 22 Φεβ 2019 Δημοσιεύσεις: 7 Τόπος: ΠΑΙΑΝΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάρ 2019, 16:13:47 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΤΑ 300000 ΧΙΛ. ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΤ |
|
|
nik_marin έγραψε: | ΡΑΦΑΗΛ έγραψε: | Εχω το peugeot 207 1.4 16v 88ps του 2006 απο καινουργιο και τοχω βαλει πεισμα να περασω τα 300000 χιλ. Το προσεχω με αλλαγες καθε 10000 με λαδια 5w40 castrol edge
και ολα τα αναλωσημα που προβλεπονται στην ωρα τους. Αλλαγη αμορτισερ στα 130000. Εκτος απο ενα εκτακτο περιστατικο με την τρομπα βενζινης που με αφησε στα 180000 και κατι λαμπες στα μπροστινα φαναρια τιποτε αλλο ακομη και ο δισκος πλατω δεν θελουν να παραδωσουν πνευμα. Ειμαι τοσο ευχαριστημενος που δεν μου λεει τιποτε για καμμια αλλαγη. Εχω σκοπο να κανω καποιες προληπτικες αλλαγες ωστε απροβληματιστα να μου βγαλει αλλα 100-150000 χιλ. χωρις να μ αφησει στο δρομο, οπως αντικατασταση ψυγειο νερου και ολους τους σωληνες του, βασεις κινητηρα, ολα τα λαστιχα και φουσκες απο συστημα διευθυνσης και δεν ξερω και εγω τι αλλο. Μηπως ειμαι υπερβολικος; Δεν ξερω τι ακριβως πρεπει να κανω γιαυτο θελω τα φωτα σας. Αυτο που ξερω ειναι οτι προτιμω να του ριξω κανα δυο χιλιαρικα παρα να παρω τιποτε αλλο. Εαν εχετε εμπειριες και γνωσεις πανω σαυτο βοηθατε ακομη και για συνεργειο που θα μου κανει αυτη την δουλεια. Ευχαριστω. |
Μεγάλο ρόλο παίζει και το παραφλου...
Ποτέ νερό... |
Ναι και παλι ναι το κανω απο την πρωτη μερα που το εχω στα χερια μου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάρ 2019, 19:21:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΡΑΦΑΗΛ έγραψε: | Giannis307 έγραψε: | αν σκεφτεις οτι κατα μεσω ορο θελει καθε 120-150.000 χιλιομετρα αλαγη στην φλατζα λογω περμανιτη εισαι ηδη στα δυο ανοιγματα του μοτερ στις 300.000 |
Στις 200ες χιλ. που εχω κανει εγω δεν υπαρχει καμμια διαρροη απο την φλατζα πρεπει απαραιτητα να κανω αλλαγη λες; Για μενα η γνωμη σου μετραει σευχαριστω για το ενδιαφερον. |
Αμα κραταει οχι δεν πειραζεις τιποτα....αυτο που σου λεω ειναι ο γενικος κανονας οπου και φυσικα υπαρχουνε εξαιρεσεις
παντως κρατα μας ενημερους θα ηθελα να μαθω ποσο αντεξε χωρις φλατζα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάρ 2019, 21:10:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στην Claudia (Citroen xsara 1,4 75hp) αλλαξα πρωτη φορά στις 248.000 χλμ .....
Έχει φτάσει συνολικά τα 352.000 και συνεχίζει να "δίνει πόνο" 👊🏼😎😍 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
inmatrixout (George) Μόλις έγραψα

Peugeot 307 1.4 (16V) (9ος 2004)
Ένταξη: 22 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιαν 2023, 15:42:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
300.000 σε Peugeot 307 2004 1.4 16v
Αγορά καινούριο.
Θέματα που έβγαλε:
συμπιεστή air-condition πριν καμιά 10ετία.
2 φορές άλλαξα ρουλεμάν πίσω δεξιά
2 φορές φλάτζα κεφαλής (35.000 χλμ & 150.000 χλμ) χωρίς να χρειαστεί όμως ρεκτιφιέ. Μάλλον είμαστε κοντά σε 3η γιατί χάνει λάδια από παντού.
Λάδια αλλάζω κάθε 7.500 χλμ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 634
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Φεβ 2023, 18:00:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είμαι στα 275.000 χλμ και ευτυχώς δεν έχω "ανοίξει" ακόμα μοτέρ (1,6 16ν)...
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|