Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 09:40:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το plenum ειπα ρε κεφαλα,οχι την συνολικη χωρητικοτητα της εισαγωγης...
Αν βαλεις τον ογκο που εχουν και οι αυλοι και το resonator εισαι στα ιδια.
Εγω πριν ειπα μονο για το plenum... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 10:02:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το παλμο τον δημιουργει το πλενουμ. οχι οι αυλοι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 11:01:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι ρε αλλα ο ογκος παει στο συνολο και οχι σε καποιο τμημα μεμονωμενο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 11:23:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Ναι ρε αλλα ο ογκος παει στο συνολο και οχι σε καποιο τμημα μεμονωμενο. | To resonator μην το υπολογίζεις στον όγκο.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 11:30:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πάντως ο παλμός που λέτε και οι συντονισμοί είναι αρκετά πολύκλοκη διαδικασία (μιας και και πρόκειται για 4κύλιδρο κινητήρα και όχι έναν απλό μονοκύλινδρο)
μιλάμε μεν για 1 σκέυος πριν (plenun) και
1 σκευος μετά (1ο καζάνι ή/και καταλύτης)
αλλά ενδιάμεσα παρευβάλλονται 4 εμβολα (όχι 1)
4 αυλοί εισαγωγής
και 4 εξαγωγής (χταπόδι ή έστω μια ας πούμε απλή πολλαπλή εξαγωγής)
που κάνουν πιο περίπλοκά τα πράγματα και δεν ξέρω κατα πόσο μπορούμε να βελτιώσουμε κάτι με τις γνώσεις και εργαλεία που έχουμε
(ισως αν είχαμε 4 πεταδούδες και 4 εξατμίσεις τα πράγματα να ήταν σαφώς πιο απλά , αν και μάλλον πιο δύσκολα στον εκ του μηδενός προγραμματισμό της ηλεκτρονική διαχείρισης αλλά αυτό είναι ούτως ή άλλως άλλο θέμα)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Δευ 25 Ιούν 2007, 11:41:27, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 11:39:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Pughell έγραψε: | Ναι ρε αλλα ο ογκος παει στο συνολο και οχι σε καποιο τμημα μεμονωμενο. | To resonator μην το υπολογίζεις στον όγκο. |
Τασο σχετικα με αυτο διαφωνω και θα σου πω γιατι...
Στα λιτρα της εισαγωγης παιζει ρολο καθε τμημα το οποιο αποθηκευει αερα.
Οποτε δεν γινεται να μεινει εκτος...
Ολη η εισαγωγη ειναι υπολογισμενη σε συγκεκριμενη παροχη.Αν βγαλεις εντελως το resonator και αφησεις το υπολοιπο συστημα μαμα θα δεις οτι το μοτερ θα χαλασει αισθητα τις καμπυλες του.
Αυτος ειναι και ο λογος οτι το 13αρι εχει εισαγωγη με τοσα λιτρα.
Εχει πεταλουδα-τερας,ροπη μηδεν,αν δεν ειχε και λιτρα στην εισαγωγη στο αποτομο ανοιγμα της πεταλουδας θα ειχαμε περιεργα ηχητικα effects...
Αν εχεις δει "πνιχτες" απο 106 θα εχεις παρατηρησει οτι εχει ενα κομματι με θυριδα η οποια ανοιγοκλεινει αναλογα με την πιεση στην εισαγωγη.
Αυτο ακριβως ειναι για να υπαρχει επαρκης ποσοτητα αερα στο κυκλωμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 11:53:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Sidobre έγραψε: | Pughell έγραψε: | Ναι ρε αλλα ο ογκος παει στο συνολο και οχι σε καποιο τμημα μεμονωμενο. | To resonator μην το υπολογίζεις στον όγκο. |
Τασο σχετικα με αυτο διαφωνω και θα σου πω γιατι...
Στα λιτρα της εισαγωγης παιζει ρολο καθε τμημα το οποιο αποθηκευει αερα.
Οποτε δεν γινεται να μεινει εκτος...
Ολη η εισαγωγη ειναι υπολογισμενη σε συγκεκριμενη παροχη.Αν βγαλεις εντελως το resonator και αφησεις το υπολοιπο συστημα μαμα θα δεις οτι το μοτερ θα χαλασει αισθητα τις καμπυλες του.
Αυτος ειναι και ο λογος οτι το 13αρι εχει εισαγωγη με τοσα λιτρα.
Εχει πεταλουδα-τερας,ροπη μηδεν,αν δεν ειχε και λιτρα στην εισαγωγη στο αποτομο ανοιγμα της πεταλουδας θα ειχαμε περιεργα ηχητικα effects...
Αν εχεις δει "πνιχτες" απο 106 θα εχεις παρατηρησει οτι εχει ενα κομματι με θυριδα η οποια ανοιγοκλεινει αναλογα με την πιεση στην εισαγωγη.
Αυτο ακριβως ειναι για να υπαρχει επαρκης ποσοτητα αερα στο κυκλωμα. |
Ο λόγος που σου λέω να το αφαιρέσεις είναι επειδή ΔΕΝ εισέρχεται άλλος αέρας μέσα στο Resonator. Είναι κλειστό σημείο με μια οπή για να δίνει ταλαντώσεις. Μόνο αυτό. Δεν μπαίνει αέρας, ούτε ανανεώνεται. Χρησιμοποιείται μόνο για να δίνει ταλαντώσεις.-
Στην ουσία είναι ένα τέτοιο πράγμα:
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 12:05:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατσε γιατι μπορει να το καταλαβα και λαθος απο τις φωτογραφιες σας που ειδα...
Ενας μικρος θαλαμισκος δεν ειναι και το resonator ρε;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 12:43:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό που δείχνεις είναι η οπή του Resonator, το οποίο καταλήγει σε αυτόν τον "τυφλό" θάλαμο
Ο θάλαμος αυτός δεν έχει πουθενά διαφυγή. Η μόνη λοιπόν είσοδος είναι αυτή η οπή που δείχνεις στην φωτό. Η δουλειά είναι να ταλαντώνει τον αέρα, δημιουργώντας παλμούς.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 12:45:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και επειδή αυτά τα έχω γράψει αρκετό καιρό πριν, τα ξαναγράφω για να είμαστε σωστοί σε αυτά που λέμε:
Peugeot 206 1,6lt 16v
Plenum: 1,55 lt
Helmholz Resonator: 0,76 lt
4 αυλοί εισαγωγής με 320 mm μήκος (40 mm διάμετρο που μειώνεται στα 35 mm στην κυλινδροκεφαλή).
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 14:03:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οποτε καλα καταλαβα.
Αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι ασχετα αν το resonator ειναι τυφλο ή οχι,ο εσωτερικος ογκος του plenum ειναι μεγαλυτερος αν συνυπολογισουμε και την δικια του χωρητικοτητα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 14:13:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Οποτε καλα καταλαβα.
Αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι ασχετα αν το resonator ειναι τυφλο ή οχι,ο εσωτερικος ογκος του plenum ειναι μεγαλυτερος αν συνυπολογισουμε και την δικια του χωρητικοτητα. |
Μπουγάτσα με ληγμένα ναρκωτικά!
Ματαξανά, δεν υπολογίζεται ο όγκος του resonator γιατί δεν είναι λειτουργικός όσο αφορά την αποθήκευση αέρα στο plenum. Είναι λειτουργικός μόνο στην ταλάντωση αέρα.
Διάβασε λιγάκι για να καταλάβεις τί ακριβώς είναι το helmoltz resonator:
http://www.phys.unsw.edu.au/jw/Helmholtz.html
Kαι τί ακριβώς κάνει σε μία εισαγωγή αυτοκινήτου:
http://www.dinamoto.it/DINAMOTO/on-line%20papers/risuonatore/risuonatore.html
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 14:43:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τωρα ή εγω ειμαι τυφλος ή το κειμενο δεν αναφερει καπου οτι στον ογκο του plenum δεν συνυπολογιζεται ο ογκος του resonator.
Πχ δεκτο οτι στον τυπο της ταλαντωσης δεν τον συμπεριλαμβανει αλλα σαν στατικο ογκος δεν γινεται να μην υπαρχει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7134 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 14:50:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικα τα διαφραγματα μπορουν να σπασουν? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 14:53:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τωρα ειναι αρκετα πιο μπερδεμενα τα πραγματα.
το ρεσονατορ ουσιαστικα δημιουργει ενα παλμο που μεταδιδομενος στο πλενουμ βοηθα να επιταχυνθει η ροη αν εχω καταλαβει καλα.
αρα στο παλμο πρεπει να υπολογιστει και το ρεσονατορ
στη ροη οχι.
ομως στη ροη πιο πολυ μας νοιαζει οι αυλοι και η γεωμετρια μηκος σχημα τους παρα το πλενουμ νομιζω?
αρα? παμε για μπανιο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7134 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 15:21:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με τον Κριτωνα που μιλαγαμε πριν, μου ειπε οτι πιο βασικό είναι οι αυλοί, παρά το πλενουμ...
Και ματα-ξανα-ρωταω: μπορουμε να σπάσουμε τα διαφράγματα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 15:31:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
A. βλεπεις εσυ διαφραγματα στραβαδι?
β. για να καταλαβεις με γκουρου που μιλαγα χτες το βραδυ μου ελεγε οτι αμερικη εχουν φτασει σε τετοια σημεια που σε διαφορα φορουμ μελετανε πως επιδρα στη δημιουργια υπερηχητικης ταχυτητας το κολλημα κομματακιων αλουμινιου στο τελος του αυλου πριν μπει κεφαλη το μειγμα .... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7134 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 15:35:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βρε π@π@ρ@ στις φωτογραφιες δεν μπορω να καταλαβω τιποτα ετσι οπως φαινονται |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 15:37:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ε τοτε τραβα για μπανιο...
υ.γ. ρε λες να με γκαντεμιασε και μενα ο μανθος?
λες?
ΛΕΣ ΝΑ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΤΟ ΚΛΑΜΠ ΜΑΣ ΜΗΤΣΟTΑKΗ.....
Έχει επεξεργασθεί από τον/την volvos στις Δευ 25 Ιούν 2007, 15:51:08, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|