PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Εισαγωγή και πεταλούδα
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 09:40:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το plenum ειπα ρε κεφαλα,οχι την συνολικη χωρητικοτητα της εισαγωγης... Wink
Αν βαλεις τον ογκο που εχουν και οι αυλοι και το resonator εισαι στα ιδια. Rolling eyes
Εγω πριν ειπα μονο για το plenum... Exclamation
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 10:02:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το παλμο τον δημιουργει το πλενουμ. οχι οι αυλοι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 11:01:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι ρε αλλα ο ογκος παει στο συνολο και οχι σε καποιο τμημα μεμονωμενο. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 11:23:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Ναι ρε αλλα ο ογκος παει στο συνολο και οχι σε καποιο τμημα μεμονωμενο. Wink
To resonator μην το υπολογίζεις στον όγκο.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 11:30:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πάντως ο παλμός που λέτε και οι συντονισμοί είναι αρκετά πολύκλοκη διαδικασία (μιας και και πρόκειται για 4κύλιδρο κινητήρα και όχι έναν απλό μονοκύλινδρο)

μιλάμε μεν για 1 σκέυος πριν (plenun) και
1 σκευος μετά (1ο καζάνι ή/και καταλύτης)
αλλά ενδιάμεσα παρευβάλλονται 4 εμβολα (όχι 1)
4 αυλοί εισαγωγής
και 4 εξαγωγής (χταπόδι ή έστω μια ας πούμε απλή πολλαπλή εξαγωγής)
που κάνουν πιο περίπλοκά τα πράγματα και δεν ξέρω κατα πόσο μπορούμε να βελτιώσουμε κάτι με τις γνώσεις και εργαλεία που έχουμε


(ισως αν είχαμε 4 πεταδούδες και 4 εξατμίσεις τα πράγματα να ήταν σαφώς πιο απλά , αν και μάλλον πιο δύσκολα στον εκ του μηδενός προγραμματισμό της ηλεκτρονική διαχείρισης αλλά αυτό είναι ούτως ή άλλως άλλο θέμα)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Δευ 25 Ιούν 2007, 11:41:27, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 11:39:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Pughell έγραψε:
Ναι ρε αλλα ο ογκος παει στο συνολο και οχι σε καποιο τμημα μεμονωμενο. Wink
To resonator μην το υπολογίζεις στον όγκο.


Τασο σχετικα με αυτο διαφωνω και θα σου πω γιατι...
Στα λιτρα της εισαγωγης παιζει ρολο καθε τμημα το οποιο αποθηκευει αερα.
Οποτε δεν γινεται να μεινει εκτος...
Ολη η εισαγωγη ειναι υπολογισμενη σε συγκεκριμενη παροχη.Αν βγαλεις εντελως το resonator και αφησεις το υπολοιπο συστημα μαμα θα δεις οτι το μοτερ θα χαλασει αισθητα τις καμπυλες του.
Αυτος ειναι και ο λογος οτι το 13αρι εχει εισαγωγη με τοσα λιτρα.
Εχει πεταλουδα-τερας,ροπη μηδεν,αν δεν ειχε και λιτρα στην εισαγωγη στο αποτομο ανοιγμα της πεταλουδας θα ειχαμε περιεργα ηχητικα effects... Laughing

Αν εχεις δει "πνιχτες" απο 106 θα εχεις παρατηρησει οτι εχει ενα κομματι με θυριδα η οποια ανοιγοκλεινει αναλογα με την πιεση στην εισαγωγη.
Αυτο ακριβως ειναι για να υπαρχει επαρκης ποσοτητα αερα στο κυκλωμα. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 11:53:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Sidobre έγραψε:
Pughell έγραψε:
Ναι ρε αλλα ο ογκος παει στο συνολο και οχι σε καποιο τμημα μεμονωμενο. Wink
To resonator μην το υπολογίζεις στον όγκο.


Τασο σχετικα με αυτο διαφωνω και θα σου πω γιατι...
Στα λιτρα της εισαγωγης παιζει ρολο καθε τμημα το οποιο αποθηκευει αερα.
Οποτε δεν γινεται να μεινει εκτος...
Ολη η εισαγωγη ειναι υπολογισμενη σε συγκεκριμενη παροχη.Αν βγαλεις εντελως το resonator και αφησεις το υπολοιπο συστημα μαμα θα δεις οτι το μοτερ θα χαλασει αισθητα τις καμπυλες του.
Αυτος ειναι και ο λογος οτι το 13αρι εχει εισαγωγη με τοσα λιτρα.
Εχει πεταλουδα-τερας,ροπη μηδεν,αν δεν ειχε και λιτρα στην εισαγωγη στο αποτομο ανοιγμα της πεταλουδας θα ειχαμε περιεργα ηχητικα effects... Laughing

Αν εχεις δει "πνιχτες" απο 106 θα εχεις παρατηρησει οτι εχει ενα κομματι με θυριδα η οποια ανοιγοκλεινει αναλογα με την πιεση στην εισαγωγη.
Αυτο ακριβως ειναι για να υπαρχει επαρκης ποσοτητα αερα στο κυκλωμα. Wink


Ο λόγος που σου λέω να το αφαιρέσεις είναι επειδή ΔΕΝ εισέρχεται άλλος αέρας μέσα στο Resonator. Είναι κλειστό σημείο με μια οπή για να δίνει ταλαντώσεις. Μόνο αυτό. Δεν μπαίνει αέρας, ούτε ανανεώνεται. Χρησιμοποιείται μόνο για να δίνει ταλαντώσεις.-

Στην ουσία είναι ένα τέτοιο πράγμα:




If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 12:05:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατσε γιατι μπορει να το καταλαβα και λαθος απο τις φωτογραφιες σας που ειδα... Sad
Ενας μικρος θαλαμισκος δεν ειναι και το resonator ρε; Confused

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 12:43:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό που δείχνεις είναι η οπή του Resonator, το οποίο καταλήγει σε αυτόν τον "τυφλό" θάλαμο



Ο θάλαμος αυτός δεν έχει πουθενά διαφυγή. Η μόνη λοιπόν είσοδος είναι αυτή η οπή που δείχνεις στην φωτό. Η δουλειά είναι να ταλαντώνει τον αέρα, δημιουργώντας παλμούς.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 12:45:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και επειδή αυτά τα έχω γράψει αρκετό καιρό πριν, τα ξαναγράφω για να είμαστε σωστοί σε αυτά που λέμε:

Peugeot 206 1,6lt 16v
Plenum: 1,55 lt
Helmholz Resonator: 0,76 lt
4 αυλοί εισαγωγής με 320 mm μήκος (40 mm διάμετρο που μειώνεται στα 35 mm στην κυλινδροκεφαλή).



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 14:03:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οποτε καλα καταλαβα. Very happy
Αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι ασχετα αν το resonator ειναι τυφλο ή οχι,ο εσωτερικος ογκος του plenum ειναι μεγαλυτερος αν συνυπολογισουμε και την δικια του χωρητικοτητα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 14:13:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Οποτε καλα καταλαβα. Very happy
Αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι ασχετα αν το resonator ειναι τυφλο ή οχι,ο εσωτερικος ογκος του plenum ειναι μεγαλυτερος αν συνυπολογισουμε και την δικια του χωρητικοτητα.


Μπουγάτσα με ληγμένα ναρκωτικά!
Ματαξανά, δεν υπολογίζεται ο όγκος του resonator γιατί δεν είναι λειτουργικός όσο αφορά την αποθήκευση αέρα στο plenum. Είναι λειτουργικός μόνο στην ταλάντωση αέρα.

Διάβασε λιγάκι για να καταλάβεις τί ακριβώς είναι το helmoltz resonator:
http://www.phys.unsw.edu.au/jw/Helmholtz.html

Kαι τί ακριβώς κάνει σε μία εισαγωγή αυτοκινήτου:
http://www.dinamoto.it/DINAMOTO/on-line%20papers/risuonatore/risuonatore.html

Wink Wink Wink Wink Wink Wink



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 14:43:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τωρα ή εγω ειμαι τυφλος ή το κειμενο δεν αναφερει καπου οτι στον ογκο του plenum δεν συνυπολογιζεται ο ογκος του resonator. Confused

Πχ δεκτο οτι στον τυπο της ταλαντωσης δεν τον συμπεριλαμβανει αλλα σαν στατικο ογκος δεν γινεται να μην υπαρχει... Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7134
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 14:50:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικα τα διαφραγματα μπορουν να σπασουν?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 14:53:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τωρα ειναι αρκετα πιο μπερδεμενα τα πραγματα.
το ρεσονατορ ουσιαστικα δημιουργει ενα παλμο που μεταδιδομενος στο πλενουμ βοηθα να επιταχυνθει η ροη αν εχω καταλαβει καλα.
αρα στο παλμο πρεπει να υπολογιστει και το ρεσονατορ

στη ροη οχι.

ομως στη ροη πιο πολυ μας νοιαζει οι αυλοι και η γεωμετρια μηκος σχημα τους παρα το πλενουμ νομιζω?

αρα? παμε για μπανιο Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7134
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 15:21:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με τον Κριτωνα που μιλαγαμε πριν, μου ειπε οτι πιο βασικό είναι οι αυλοί, παρά το πλενουμ...

Και ματα-ξανα-ρωταω: μπορουμε να σπάσουμε τα διαφράγματα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 15:31:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

A. βλεπεις εσυ διαφραγματα στραβαδι?

β. για να καταλαβεις με γκουρου που μιλαγα χτες το βραδυ μου ελεγε οτι αμερικη εχουν φτασει σε τετοια σημεια που σε διαφορα φορουμ μελετανε πως επιδρα στη δημιουργια υπερηχητικης ταχυτητας το κολλημα κομματακιων αλουμινιου στο τελος του αυλου πριν μπει κεφαλη το μειγμα .... Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7134
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 15:35:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

βρε π@π@ρ@ στις φωτογραφιες δεν μπορω να καταλαβω τιποτα ετσι οπως φαινονται
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 15:37:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ε τοτε τραβα για μπανιο...


υ.γ. ρε λες να με γκαντεμιασε και μενα ο μανθος?
λες?

ΛΕΣ ΝΑ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΤΟ ΚΛΑΜΠ ΜΑΣ ΜΗΤΣΟTΑKΗ.....


Έχει επεξεργασθεί από τον/την volvos στις Δευ 25 Ιούν 2007, 15:51:08, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 15:44:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΜητσοΤΙ?



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
Σελίδα 5 από 7

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,4129s (PHP: 84% - SQL: 16%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on