Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιούν 2007, 10:15:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιλησα νωριτερα με τον Σταυρο και ειπε οτι θα τις ανεβασει τις φωτο το μεσημερι...
Σχετικα με την ομαλοποιηση της ροης,με ασχετο παραδειγμα βεβαια αλλά κρινωντας απο την εισαγωγη του Clio μου που εχει παρομοιο φασμα αποδοσης και αναλογα διαφραγματα,εκεινο εχει πολυ πιο μεγαλα σε μεγεθος πτερυγια σε αντιθεση με του 206 που ειναι παααρα πολυ μικρα οποτε απο οσα ελαχιστα γνωριζω επι του θεματος,θα συμφωνησε με τον Πανο οτι αυτα τα πτερυγια δυσκολα θα επηρρεαζουν τοσο πολυ ετσι ωστε να πεις οτι με μια αλλη εισαγωγη(ή εστω και με την αφαιρεση των πτερυγιων σε μια εργοστασιακη)θα παρεις πραγματικο κερδος ψηλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιούν 2007, 10:17:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτα τα πτερυγια που ειδα εγω (αν μιλαμε για τα ιδια) απο το πανω μερος της εισαγωγης ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
λογω μεγαλου μηκους απο πανω υπαρχει θεμα στατικοτητας και αυτα ειναι ΝΕΥΡΑ στηριξης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιούν 2007, 10:27:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολυ πιθανο,δεν διαφωνω σε αυτο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιούν 2007, 10:50:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
νομιζω οτι τελικα μεγαλυτερη συμβολη στο θεμα αυτο εχουν οι μεγαλυτερες βαλβιδες εισαγωγης και οι φαρδυτεροι αυλοι στην εισαγωγη του 206 παρα η πολλαπλη εισαγωγης του.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιούν 2007, 11:29:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στερνη μου γνωση,να σ'ειχα πρωτα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιούν 2007, 11:47:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To μήκος των αυλών δεν καθορίζει πάντοντε το εύρος λειτουργίας; Λέω εγώ τώρα....
Υπάρχει κάπου και τύπος που το δείχνει αυτό. (δεν τον έχω κάπου πρόχειρο, αλλά μπορώ να τον βρω κάποια στιγμή). Επιμένω πάντως ότι αυτό που τροποποιούν (όπως κάποιοι λένε) είναι το Helmholz Resonator που έχει στο κάτω μέρος η πολλαπλή του 206
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιούν 2007, 11:50:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τασο στο κατω δεν εχει τιποτα απολυτως...
Μονο στο "ταβανι" εχει διαφορα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιούν 2007, 12:01:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καταρχην αλλο οι αυλοι της πολλαπλης
και αλλο οι αυλοι της κυλινδροκεφαλης...
στελιο βαλε τη φωτο πια να δουμε καθαρα τι εχει κατω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!
SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιούν 2007, 12:28:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα ξαναβγαλω φωτογραφιες απο την εισαγωγη του 206 γιατι αυτες ειναι σαν...την φατσα του Kane! ...που δεν απεχει και πολυ απο τα οπισθια του συμπαθητικου 4ποδου που τρωει μπανανες...
Να πω λιγο οτι οι πρωτες δυο φωτο ειναι απο εισαγωγη 106. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιούν 2007, 12:49:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παναγιώτη άν και δέν έχω καταλάβει ακόμα τι προσπαθείς να κάνεις....
Χωρίς παρεξήγηση διαβάζω κάποια πράγματα που δεν είναι ακριβή.
Ο τύπος του Helmholtz resonator μας λέει ότι η συχνότητα ταλάντωσης εξαρτάται απο τον όγκο αλλά και το μήκος αλλα ΚΑΙ από τη διατομή εισόδου του κύματος από την πηγή.
ο ακριβής τύπος είναι. f=(c/2π) * ρίζα του πηλίκου S/VL
όπου s το εμβαδόν της διατομής V o όγκος καί L το μήκος.
Αυτά όσο αναφορά την ταλάντωση του σκεύους.
Πρακτικά στον άνωθι τύπο πρέπει να προσθέσουμε ένα έξτρα μήκος στην ακτίνα της διατομής(το πόσο εξαρτάται από τις συνθήκες ροής και το ιξώδες του ρευστού) καθώς ένας έξρα όγκος αέρα μετακινείται σε κάθε περίοδο.
Τώρα για να ''συντονίσεις'' το σκεύος θα πρέπει να ξέρεις τη συχνότητα της "καταβόθρας'' παλμών(εισαγωγή).
Υπολογίζεται όχι επακριβώς αλλά με μεγάλη πρακτική ακρίβεια με προσεγγιστικό τύπο που στον οποίο χριάζονται ογκομετρικά στοιχεία αλλά και η ακτίνα της βαλβίδας.
Ζητούμενο δεν είναι να συντονίσει κανείς μόνο την εισαγωγή εκεί που νομίζει ή θέλει αλλα ΜΑΖΙ με την εξαγωγή ωστε να πετύχει υπερπλήρωση.
Μπορείς, Πάνο, αφού γνωρίζεις που συντονίζει η εξάτμηση ή μάλλον γνωρίεις ότι συντονίζει ψηλα για και δουλεύει ορθά σε 106 μπορείς να υπολογίσεις και να συγκρίνεις(λίγο μπακάλικα βέβαια, αφού οι βαλβίδες είναι διαφορετικές..) την εισαγωγή του 106 με του δικού σου.
Βέβαια το μόνο που πρακτικά μπορείς να τροποποιήσεις είναι η διατομή, αλλιώς θα πρέπει να σχεδιάσεις- φτιάξεις καινούρια εισαγωγή.
Εάν μου δόσεις λίγο χρόνο θα μπορούσα να σε βοηθήσω ακριβέστερα.
Φιλικά
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιούν 2007, 13:10:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε αγορι μου το γραφεις και εσυ...
θες συχνοτητα συντονισμου καταβοθρας οπως το ειπες...
ολα απο εκει ξεκινανε απο το συντονισμο του σκευους του ιδιου του σκευους
πραγμα που εξαρταται και απο πολλα αλλα πραγματα (μη ξεχνας οτι ουσιαστικα ο παλμος θεωρητικα ξεκινα απο το φιλτροκουτι....)
αρα δεν ειναι ενας σκετος τυπος!
επισης στο τυπο που εβαλες αν παιξεις με τα νουμερα θα καταλαβεις τι λεω...
το μηκος l και ο ογκος v ειναι τελειως διαφορετικα σε αναλογια μεγεθη...
δηλαδη αν ο ογκος ειναι 1000 και βγαζεις ενα νουμερο 122.7
και το μηκος 5εκατοστα
αμα βαλεις 1100κ.εκ ογκο το νουμερο θα αλλαξει αρδην και θα γινει 133
ενω αν βαλεις 3εκατοστα μηκος αντε να γινει 124 π.χ
δηλαδη οι μεγαλες διαφορες προκυπτουν απο ογκο και οχι τοσο πολυ απο μηκη διαμετρους...
επισης μη ξεχνατε οτι οι μεγαλυτερες βαλβιδες αυλοι στη κεφαλη αλλαζουν τελειως τη παροχη και εκει παει αλλου η βαλιτσα.....
(αει σιχτιρ εγω με αναρτησεις ασχολουμαι δε ξερω απο αυτα... ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 20:17:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΕΛΑ ΑΛΕΚΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΑΦΡΑΓΜΑΤΑ??????
ΠΟΥΥΥΥ???
επισης αργυρη αυτο το πραμα μπορει να ξανασυναρμολογηθει???
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 20:20:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η συγκεκριμένη όπως την έκανα – μου έσπασε τα νεύρα μέχρι να ανοίξει – δεν ξανακλείνει.
Η αλήθεια πάντως είναι πως όσο και να πρόσεχα εγώ προσωπικά δεν θα την χρησιμοποιούσα ξανά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 20:22:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aπό τις φωτό που τραβήξαμε με τον Αργύρη σήμερα, φαίνονται καθαρά κάποια πράγματα:
1. Το plenum του 206 είναι κατα πολύ μικρότερο από του 106
2. Το helmholz είναι πολύ μελετημένο και γι'αυτό ωφείλεται η ευστροφία του μοτέρ χαμηλά.
3. Οι αυλοί είναι αρκετά μακρυοί και έχουν κάποιες στενώσεις ιδίως στο τέλος που προσπαθούν να αυξήσουν αρκετά την ταχύτητα αέρα.
4. Κάποια σημεία μπορούν να φαγωθούν/ανοιχτούν, αλλά τελικά δεν φαίνεται ότι θα υπάρχει καμία τρομερή διαφορά.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Ιούν 2007, 12:18:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Aπό τις φωτό που τραβήξαμε με τον Αργύρη σήμερα, φαίνονται καθαρά κάποια πράγματα:
2. Το helmholz είναι πολύ μελετημένο και γι'αυτό ωφείλεται η ευστροφία του μοτέρ χαμηλά.
. |
Εννοείται ότι είναι μελετημένο....
Ογκους μετρήσατε?
Να συγκρίνεις όγκο 106-206 αυτό είναι ποσοτικά η μεγάλη διαφορά.
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 07:49:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπορει καποιος να μετρησει αυλους απο 106 για να εχουμε μια αμεση συγκριση και να δουμε κατα ποσο ισχυει αυτο που λενε οτι διαφερουν λιγα εκατοστα?
γιατι εγω το κοβω να διαφερουν πολλα....εκατοστα
επισης απο οσα βλεπω η μονη ισως μετατροπη που μπορει να γινει χωρις να καταστραφει η εισαγωγη ειναι να ανοιξει κανεις τη τρυπα του αντιηχειου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 08:52:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μετρωντας εγκαρσια το στομιο του αυλου που κουμπωνει στην κεφαλη εχουν σχεδον 1mm διαφορα.Τωρα σε μηκος,δεν θυμαμαι...
Γενικα παντως ειναι σαφως φαρδυτεροι...
Οσο για τον ογκο,το 206 εχει οντως πιο μικρο ογκο αν και ειναι και πιο κυλινδρικο απο το αντιστοιχο plenum του 106. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 08:56:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RE ΟΥΡΔΑΑΑ
εσυ δε μας ελεγες οτι τα εχεις ογκομετρησει και ειναι ιδια σε ογκο...
εδω τσακωνοσουνα με μακη για αυτο κατι βδομαδες... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|