PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Εισαγωγή και πεταλούδα
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Απρ 2004, 10:52:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν έμαθα απο την Peugeot Καλιαντάσης ότι η αντικατάσταση της ηλεκτρονικής πεταλούδας από μηχανική με ντίζα κοστίζει περίπου 1800 ευρώ πλέον ΦΠΑ και καλύπτεται με ένα χρόνο εγγύηση.


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
George4 (Giorgos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 XT 1.4 8v

Ένταξη: 05 Σεπ 2003
Δημοσιεύσεις: 131
Τόπος: Αθηνα-Ν. Σμυρνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Μάϊ 2004, 08:43:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1800 ευρω? Shocked, anyway σε αναλογια με τα χρηματα παντως δεν μπορω να πιστεψω οτι αξιζει. οσο αφορα το πειραμα που θα εκανα με την πεταλουδα απο 1300rally δεν εγινε τιποτα. απο εκει και περα ο μηχανικος μου εκανε κατι με τα νευρα της υπαρχουσας πεταλουδας. λεπτομεριες θα μου πει τη δευτερα που θα παω απο εκει.

Υ.Γ. πηρα επιτελους μεταθεση στην Αθηνα και μαζι 10 μερες αδεια. λογικα τωρα θα τα λεμε πιο συχνα, και ελπιζω να καταφερω να ερθω και σε κανα meeting.


gerorge4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
stentor 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 27 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Σεπ 2004, 15:40:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γνωριζει καποιος , καλο μαστορα που να φτιαχνει πολλαπλες εισαγωγης?
Ευχαριστω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rallye man (yiannis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 rallye 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Δεκ 2004, 20:04:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Για ξανακοίτα τώρα.... Wink

Αντε το λέω και εδώ. Εμένα είναι 1,6 και αυτό κάνει την μεγάαααλη διαφορά. Πήγα δια μέσου της οδού της Peugeot Sport, αλλά οι άνθρωποι καλά κάνουν και ετοιμάζουν αγωνιστικά και όχι οχήματα δρόμου. Τώρα που το συνειδητοποίησα καλά είμαι και το αμάξι πάει πολύ καλά! Οταν τελειώσω θα δημοσιεύσω και τα νεότερα.... Ηδη πάντως κυκλοφορεί άλλο ένα με τις... πατέντες μου!

Τώρα για το δικό σου ψάξε αν μπορείς να μάθεις αν μπαίνει η πολλαπλή εισαγωγής από το 106 1,3 Rally, η αλουμινένια. Αν μπαίνει θα δεις μεγάααλη διαφορά. Αρκεί (αν κάνει) να βρείς κι'όλας γιατί είναι λίγο δυσεύρετες...

sidobre και εγω πηγα μεσω peugeot sport για τετραπεταλουδο για το rallye αλλα με ξενερωσαν λεγωντας μου οτι δεν μπορουν να με βοηθησουν πανω σε αυτο το θεμα Shocked . μονο μεσω Γαλλιας και την εκει peugeot sport.τι να πω Confused


-------------------------------------------------------
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Δεκ 2004, 00:36:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

rallye man έγραψε:

sidobre και εγω πηγα μεσω peugeot sport για τετραπεταλουδο για το rallye αλλα με ξενερωσαν λεγωντας μου οτι δεν μπορουν να με βοηθησουν πανω σε αυτο το θεμα Shocked . μονο μεσω Γαλλιας και την εκει peugeot sport.τι να πω Confused


Γιάννη, στην Peugeot Sport δύσκολα θα φιάξεις τετραπετάλουδο.

Πάντως για να ξέρεις, η τετραπετάλουδη εισαγωγή είναι από τα τελευταία στάδια, όταν έχεις κάνει τα πάντα στο μοτέρ και δεν πάει άλλο για να σου δώσει ακόμα 10-15 άλογα.

Μπορούμε να το αναλύσουμε αυτό και τεχνικά αν σε ενδιαφέρει... Wink



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 10:39:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ερωτηση.
εχει ανοιξει κανεις την εισαγωγη του 106 να μας πει πως ειναι μεσα?

υποτιθεται οτι 206-106 εχουν ιδιες σε διαστασεις εισαγωγες (ογκο πλενουμ)
και αλλαζουν
α. οι διατομες μηκη αυλων
β. καποια διαφραγματα που εχει μεσα του 206 τα οποια ειναι για να στρωματοποιουν τη ροη στις μεσαιες σαλ αλλα χαλανε-κοβουν τη ροη στις ψηλες σαλ...

οποτε οπως καταλαβαινετε σκεφτομαι να βαλω το δυσμοιρο τον αργυρη Laughing Laughing καποια στιγμη να ανοιξει μια και να κοψουμε τα διαφραγματα... το θεμα ειναι οτι λογικα υποθετω οτι θα εχει καποια μεγαλα σε μηκος και καποια κοντα.
η θεωρια λεει οτι τα μικρα σε μηκος που ειναι κοντα στους αυλους πρεπει να παραμεινουν
ενω τα μακρυα που ''ισιωνουν'' τη ροη στο πιο πισω χωρο του πλενουμ να παρουν ποδι.
ομως αν η εισαγωγη του 106 δεν εχει καθολου τετοια πτερυγια τιθεται ενα αλλο θεμα μετα......

γνωμες?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 10:48:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αντι να μπλεκετε με παπαριες,παρτε μια εισαγωγη απο C2 που μπαινει και κατευθειαν και αφηστε τα πειραματα... Confused
Κοστιζει αλλα αποδιδει σιγουρα. Wink

Τωρα για τα διαφραγματα που λες Πανο,η ραλλισια οπως ειχα ξαναπει ειναι εντελως αδεια μεσα και το μονο που εχει ειναι οι "κολωνες" που περνανε οι βιδες...
Αν μπορεσω παντως θα φωτογραφησω και εισαγωγη απο 206 αυριο για να δειτε ακριβως οσες διαφορες εχει το plenum εσωτερικα. Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 10:52:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στελιο 450 για μια εισαγωγη του κωλου οπως ειναι του c2 δεν δινω...

οποτε η εισαγωγη του 106 ειναι αδεια μεσα Exclamation

παντως αν εχει οπως υποπτευομαι κοντα και μακρυα διαφραγματα θα κοιταξω να αφησουμε τα μικρα για να εχει ενα νευρο πολυ χαμηλα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 10:57:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το κυριότερο που έχει η εισαγωγή του 206 είναι ένα Helmholz resonator που δίνει παλμούς στην εισαγωγή (προφανώς στις ψηλές αυτό δεν δουλεύει, τουλάχιστον όχι τόσο σωστά όσο ένα μεγάλο plenum).

Του C2 έχει πολύ κοντούς αυλούς με ότι συνεπάγεται αυτό.

Γνωρίζω κάποιους ανθρώπους που δήλωσαν ότι ξέρουν τί πρέπει να κόψουν μέσα από την εισαγωγή του 206 για να δουλέψει... Whistling



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 11:16:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κοιτα και εγω ηξερα καποιους που ελεγαν οτι φτιαχνουν γα** τα προγραμματα αλλα δε το κανω θεμα Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 11:18:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα μάθω λεπτομέρειες και θα σου πω....



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 11:19:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικα εγω γνωριζω οντως καποιον που ξερει τι πειραζει σε μια εισαγωγη αλλα ειναι γερμανος,δουλευει στην Siemens και εχει και Renault... Laughing Laughing Laughing Sad

Δεν ειναι ευκολη υποθεση αλλα δεν ειναι και κατι αδυνατο. Confused
Ο τυπος βεβαια ειναι στο τμημα της Siemens που προγραμματιζει τους εγκεφαλους για τα 4κυλινδρα Mercedes οποτε οποιαδηποτε τεχνικη πληροφορια χρειαζεται,την παιρνει ακριβως απο τους καταλληλους ανθωπους. Sad
Η πλακα ειναι οτι ο προαναφερομενος τυπος μελετησε μια απο τις πολλαπλες εισαγωγης που βγαζουν για τα Renault,στην συγκεκριμενη περιπτωση ηταν DBilas και κατεληξε στο γεγονος οτι στην ουσια ειναι αχρηστη καθως δουλευει σε φασμα που μονο αγωνιστικα μοτερ μπορουν να αποδοσουν και απο οτι ειπε το 80% των εισαγωγων που κυκλοφορουν στην αγορα γενικα για διαφορες μαρκες ειναι αναλογες σε αποτελεσματα με αυτην που μελετησε καθως ο εκαστοτε κατασκευαστης στην προσπαθεια του να δωσει ενα ικανοποιητικο αποτελεσμα,καταστρεφει εντελως το φασμα που στην ουσια ωφελειται ενα street μοτερ. Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 11:24:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

α γεια σου...
το καλο ειναι οτι εμεις θα κανουμε οτι και το ραλλυ.

το γεγονος οτι οι 2 εισαγωγες εχουν ιδιο ακριβως ογκο πλενουμ και ιδιες διαστασεις ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΓΚΙΑ.

οι αυλοι ναι διαφερουν αλλα στο τυπο που καθοριζει τους παλμους παιζουν δευτερευον ρολο.
το μεγαλυτερο αναλογικα ποσο βγαινει απο το δοχειο στο σχηματισμο παλμων. αλλωστε οι διαφορες ειναι καποια χιλιοστα σε διαμετρο και 2-4εκατοστα αν θυμαμαι σε μηκος....
οποτε δε θα ξεφυγουμε πολυ ενω θεωρητικα οι αυλοι του206 θα μας βοηθησουν να ''κατεβασουμε'' το φασμα αυτο σε πιο χαμηλες σαλ
ενω το ιδιο πλενουμ να κρατησουμε την ιδια ενταση στο παλμο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 11:29:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παναγιώτη ψάχνεις ψύλους στα άχοιρα άν ζητάς-περιμένεις αυξηση ισχύος απο αυτό που λές...
Αν απλά ψάχνεσαι για να δείς τι παίζει καλά κάνεις...

Σου έχω εξηγήσει πολλές φορές τί ρόλο παίζει η εισαγωγή και πώς συνεργάζεται με την εξαγωγή και γιατί.

Αν θέλεις να πειραματιστείς πρέπει να συγκρίνεις ογκομετρίες και διμέτρους βαλβίδων εισαωγής αλλά καί εξαγωγής.

Για να μη σε κουράσω με όσα ήδη γνωρίζεις θα πρότεινα, με το setup που έχεις να προσπαθήσεις να συγκρίνεις την εισαγωγή του rallye με τη δική σου ή καλύτερα να τη βάλεις αυτούσια αν μπαίνει.
Μπορεί να έχεις άλλη διάμετρο βαλβίδων αλλά λόγω της εξαγωγής σου και των εκκεντροφόρων τα όποια ωφέλη θα είναι περισσότερα απο την σωστή επίτευξη συντονισμού υπρπλήρωσης στίς Hrpm παρά από τον ''μοναχικό'' σωστό Helmholtz συντονισμό εισαγωγής.
Τα όποια κέρδη θα είναι λίγα όμως.


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 11:35:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πανο αν ημουν στην θεση σου παντως,δεν θα εβαζα την ραλλισια εισαγωγη.Του C2 ναι αλλα την ραλλισια,οχι.
Και γιατι δεν προκειται να παρεις δυναμη αλλα εκτος αυτου και για το γεγονος οτι θα σου μεταφερει το υπαρχον φασμα ψηλα οποτε εκει πια δεν θα μπορει να σε παρακολουθησει ο εγκεφαλος που εχεις. Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 11:42:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

eidate πουθενα να λεω οτι θα βαλω του ραλλυ...
απλα θελω να κοψω σε μια εισαγωγη απο 206 (οχι δικια μου) τα πτερυγια αυτα μεσα.....
ωστε να πλησιασω τους παλμους και τη λογικη του 106 στο θεμα της εισαγωγης!

του c2 ακομα δε ξερουμε τι χαρακτηριστικα εχουν οι εκκεντροφοροι πωςθα συζηταμε για την εισαγωγη του???

επισης ο εγκεφαλος στελιο καπως τη κουτσοβολευει καθως ως 6900 κραταει τελικα το 90% της ισχυος στο gtech που σε δυναμομετρο ισως ειναι και λιγο καλυτερα... Wink
απλα απο 4700 ως 6900 ειναι μια ατελειωτη ευθεια και σπαει νευρα...
κατι εκει πανω δε το αφηνει να αναπνευσει
οι εκκεντροφοροι?
η εισαγωγη?
κοντος ψαλμος ...θα δειξει!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 11:43:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:

Τωρα για τα διαφραγματα που λες Πανο,η ραλλισια οπως ειχα ξαναπει ειναι εντελως αδεια μεσα και το μονο που εχει ειναι οι "κολωνες" που περνανε οι βιδες...
Αν μπορεσω παντως θα φωτογραφησω και εισαγωγη απο 206 αυριο για να δειτε ακριβως οσες διαφορες εχει το plenum εσωτερικα. Smile

Στελιο εισαι φουλ σιγουρος οτι δεν εχει σκαλοπατια?
Γιατι πριν απο 1 χρονο και 1 μηνα ( Laughing ) εσπαγα σκαλοπατια στη δικια μου ρε'συ...

Υγ Που εκ των υστερων νοημα δεν ειχε. Confused


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 11:44:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Πανο αν ημουν στην θεση σου παντως,δεν θα εβαζα την ραλλισια εισαγωγη.Του C2 ναι αλλα την ραλλισια,οχι.
Και γιατι δεν προκειται να παρεις δυναμη αλλα εκτος αυτου και για το γεγονος οτι θα σου μεταφερει το υπαρχον φασμα ψηλα οποτε εκει πια δεν θα μπορει να σε παρακολουθησει ο εγκεφαλος που εχεις. Sad


Φίλε, ήδη δεν παρακολουθεί ο εγκεφαλός του ψηλά. Laughing Laughing


Ο Πάνος αφού είναι ικανοποιημένος από τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου του (στρίβει με σκέψη) καλό θα ήταν

1) Να μην κάνει τίποτε άλλο...
2) Να ''τα σκάσει'' και να το κάνει πεζό σπόρ βάζοντας ένα μεγάλο τελικό και να ανέχεται την έλλειψη ανέσεων και τη φασαρία.(Για το clima υπάρχει λύση)
3) Να βάλει κομπρέσσορα.


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 11:54:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:
Pughell έγραψε:

Τωρα για τα διαφραγματα που λες Πανο,η ραλλισια οπως ειχα ξαναπει ειναι εντελως αδεια μεσα και το μονο που εχει ειναι οι "κολωνες" που περνανε οι βιδες...
Αν μπορεσω παντως θα φωτογραφησω και εισαγωγη απο 206 αυριο για να δειτε ακριβως οσες διαφορες εχει το plenum εσωτερικα. Smile

Στελιο εισαι φουλ σιγουρος οτι δεν εχει σκαλοπατια?
Γιατι πριν απο 1 χρονο και 1 μηνα ( Laughing ) εσπαγα σκαλοπατια στη δικια μου ρε'συ...

Υγ Που εκ των υστερων νοημα δεν ειχε. Confused


Yeap boss! Very happy
Οταν καθαριζα την υποψηφια εισαγωγη μου,την ειχα ξεψυρισει... Smile
Θα δω παντως και αν βρω και καμια spare,θα βγαλω φωτο και απο αυτην.Απο 206 παντως εχω σιγουρα,αν βρω και ραλλισια και βγουνε καθαρες φωτο θα ειναι πολυ καλα. Smile



Απο εκει και περα,θα συμπληρωσω σε αυτα που ειπε ο Δημητρης οτι μια χαρα μοτερακι εχεις και ηδη εχεις ριξει πολλα χρηματα οποτε κοιτα να το ευχαριστηθεις.
Το να σπαταλας χρηματα ετσι και αλλιως μονο ευχαριστηση δεν ειναι,ενω το να οδηγας και να γουσταρεις σιγουρα κοστιζει σαφως λιγοτερο. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 11:55:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
eidate πουθενα να λεω οτι θα βαλω του ραλλυ...
απλα θελω να κοψω σε μια εισαγωγη απο 206 (οχι δικια μου) τα πτερυγια αυτα μεσα.....
ωστε να πλησιασω τους παλμους και τη λογικη του 106 στο θεμα της εισαγωγης!

του c2 ακομα δε ξερουμε τι χαρακτηριστικα εχουν οι εκκεντροφοροι πωςθα συζηταμε για την εισαγωγη του???

επισης ο εγκεφαλος στελιο καπως τη κουτσοβολευει καθως ως 6900 κραταει τελικα το 90% της ισχυος στο gtech που σε δυναμομετρο ισως ειναι και λιγο καλυτερα... Wink
απλα απο 4700 ως 6900 ειναι μια ατελειωτη ευθεια και σπαει νευρα...
κατι εκει πανω δε το αφηνει να αναπνευσει
οι εκκεντροφοροι?
η εισαγωγη?
κοντος ψαλμος ...θα δειξει!


Θα συνεχίσω να επειμένω ότι το μεγαλύτερο πρόβλημά σου είναι ο εγκέφαλος.
Ψάξε να δείς με πλεξούδα και αγραφο...
Αλλιώς ότι και να κάνεις....


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
Σελίδα 2 από 7

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2109s (PHP: 69% - SQL: 31%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on