Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Απρ 2004, 10:52:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν έμαθα απο την Peugeot Καλιαντάσης ότι η αντικατάσταση της ηλεκτρονικής πεταλούδας από μηχανική με ντίζα κοστίζει περίπου 1800 ευρώ πλέον ΦΠΑ και καλύπτεται με ένα χρόνο εγγύηση.
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
George4 (Giorgos) Μέλος
Peugeot 206 XT 1.4 8v
Ένταξη: 05 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 131 Τόπος: Αθηνα-Ν. Σμυρνη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Μάϊ 2004, 08:43:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1800 ευρω? , anyway σε αναλογια με τα χρηματα παντως δεν μπορω να πιστεψω οτι αξιζει. οσο αφορα το πειραμα που θα εκανα με την πεταλουδα απο 1300rally δεν εγινε τιποτα. απο εκει και περα ο μηχανικος μου εκανε κατι με τα νευρα της υπαρχουσας πεταλουδας. λεπτομεριες θα μου πει τη δευτερα που θα παω απο εκει.
Υ.Γ. πηρα επιτελους μεταθεση στην Αθηνα και μαζι 10 μερες αδεια. λογικα τωρα θα τα λεμε πιο συχνα, και ελπιζω να καταφερω να ερθω και σε κανα meeting.
gerorge4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
stentor Μόλις έγραψα
Ένταξη: 27 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Σεπ 2004, 15:40:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γνωριζει καποιος , καλο μαστορα που να φτιαχνει πολλαπλες εισαγωγης?
Ευχαριστω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
rallye man (yiannis) Μόλις έγραψα
106 rallye 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 30
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Δεκ 2004, 20:04:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Για ξανακοίτα τώρα....
Αντε το λέω και εδώ. Εμένα είναι 1,6 και αυτό κάνει την μεγάαααλη διαφορά. Πήγα δια μέσου της οδού της Peugeot Sport, αλλά οι άνθρωποι καλά κάνουν και ετοιμάζουν αγωνιστικά και όχι οχήματα δρόμου. Τώρα που το συνειδητοποίησα καλά είμαι και το αμάξι πάει πολύ καλά! Οταν τελειώσω θα δημοσιεύσω και τα νεότερα.... Ηδη πάντως κυκλοφορεί άλλο ένα με τις... πατέντες μου!
Τώρα για το δικό σου ψάξε αν μπορείς να μάθεις αν μπαίνει η πολλαπλή εισαγωγής από το 106 1,3 Rally, η αλουμινένια. Αν μπαίνει θα δεις μεγάααλη διαφορά. Αρκεί (αν κάνει) να βρείς κι'όλας γιατί είναι λίγο δυσεύρετες... |
sidobre και εγω πηγα μεσω peugeot sport για τετραπεταλουδο για το rallye αλλα με ξενερωσαν λεγωντας μου οτι δεν μπορουν να με βοηθησουν πανω σε αυτο το θεμα . μονο μεσω Γαλλιας και την εκει peugeot sport.τι να πω
-------------------------------------------------------
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Δεκ 2004, 00:36:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
rallye man έγραψε: |
sidobre και εγω πηγα μεσω peugeot sport για τετραπεταλουδο για το rallye αλλα με ξενερωσαν λεγωντας μου οτι δεν μπορουν να με βοηθησουν πανω σε αυτο το θεμα . μονο μεσω Γαλλιας και την εκει peugeot sport.τι να πω |
Γιάννη, στην Peugeot Sport δύσκολα θα φιάξεις τετραπετάλουδο.
Πάντως για να ξέρεις, η τετραπετάλουδη εισαγωγή είναι από τα τελευταία στάδια, όταν έχεις κάνει τα πάντα στο μοτέρ και δεν πάει άλλο για να σου δώσει ακόμα 10-15 άλογα.
Μπορούμε να το αναλύσουμε αυτό και τεχνικά αν σε ενδιαφέρει...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 10:39:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ερωτηση.
εχει ανοιξει κανεις την εισαγωγη του 106 να μας πει πως ειναι μεσα?
υποτιθεται οτι 206-106 εχουν ιδιες σε διαστασεις εισαγωγες (ογκο πλενουμ)
και αλλαζουν
α. οι διατομες μηκη αυλων
β. καποια διαφραγματα που εχει μεσα του 206 τα οποια ειναι για να στρωματοποιουν τη ροη στις μεσαιες σαλ αλλα χαλανε-κοβουν τη ροη στις ψηλες σαλ...
οποτε οπως καταλαβαινετε σκεφτομαι να βαλω το δυσμοιρο τον αργυρη καποια στιγμη να ανοιξει μια και να κοψουμε τα διαφραγματα... το θεμα ειναι οτι λογικα υποθετω οτι θα εχει καποια μεγαλα σε μηκος και καποια κοντα.
η θεωρια λεει οτι τα μικρα σε μηκος που ειναι κοντα στους αυλους πρεπει να παραμεινουν
ενω τα μακρυα που ''ισιωνουν'' τη ροη στο πιο πισω χωρο του πλενουμ να παρουν ποδι.
ομως αν η εισαγωγη του 106 δεν εχει καθολου τετοια πτερυγια τιθεται ενα αλλο θεμα μετα......
γνωμες? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 10:48:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αντι να μπλεκετε με παπαριες,παρτε μια εισαγωγη απο C2 που μπαινει και κατευθειαν και αφηστε τα πειραματα...
Κοστιζει αλλα αποδιδει σιγουρα.
Τωρα για τα διαφραγματα που λες Πανο,η ραλλισια οπως ειχα ξαναπει ειναι εντελως αδεια μεσα και το μονο που εχει ειναι οι "κολωνες" που περνανε οι βιδες...
Αν μπορεσω παντως θα φωτογραφησω και εισαγωγη απο 206 αυριο για να δειτε ακριβως οσες διαφορες εχει το plenum εσωτερικα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 10:52:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στελιο 450 για μια εισαγωγη του κωλου οπως ειναι του c2 δεν δινω...
οποτε η εισαγωγη του 106 ειναι αδεια μεσα
παντως αν εχει οπως υποπτευομαι κοντα και μακρυα διαφραγματα θα κοιταξω να αφησουμε τα μικρα για να εχει ενα νευρο πολυ χαμηλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 10:57:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το κυριότερο που έχει η εισαγωγή του 206 είναι ένα Helmholz resonator που δίνει παλμούς στην εισαγωγή (προφανώς στις ψηλές αυτό δεν δουλεύει, τουλάχιστον όχι τόσο σωστά όσο ένα μεγάλο plenum).
Του C2 έχει πολύ κοντούς αυλούς με ότι συνεπάγεται αυτό.
Γνωρίζω κάποιους ανθρώπους που δήλωσαν ότι ξέρουν τί πρέπει να κόψουν μέσα από την εισαγωγή του 206 για να δουλέψει...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 11:16:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κοιτα και εγω ηξερα καποιους που ελεγαν οτι φτιαχνουν γα** τα προγραμματα αλλα δε το κανω θεμα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 11:18:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα μάθω λεπτομέρειες και θα σου πω....
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 11:19:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικα εγω γνωριζω οντως καποιον που ξερει τι πειραζει σε μια εισαγωγη αλλα ειναι γερμανος,δουλευει στην Siemens και εχει και Renault...
Δεν ειναι ευκολη υποθεση αλλα δεν ειναι και κατι αδυνατο.
Ο τυπος βεβαια ειναι στο τμημα της Siemens που προγραμματιζει τους εγκεφαλους για τα 4κυλινδρα Mercedes οποτε οποιαδηποτε τεχνικη πληροφορια χρειαζεται,την παιρνει ακριβως απο τους καταλληλους ανθωπους.
Η πλακα ειναι οτι ο προαναφερομενος τυπος μελετησε μια απο τις πολλαπλες εισαγωγης που βγαζουν για τα Renault,στην συγκεκριμενη περιπτωση ηταν DBilas και κατεληξε στο γεγονος οτι στην ουσια ειναι αχρηστη καθως δουλευει σε φασμα που μονο αγωνιστικα μοτερ μπορουν να αποδοσουν και απο οτι ειπε το 80% των εισαγωγων που κυκλοφορουν στην αγορα γενικα για διαφορες μαρκες ειναι αναλογες σε αποτελεσματα με αυτην που μελετησε καθως ο εκαστοτε κατασκευαστης στην προσπαθεια του να δωσει ενα ικανοποιητικο αποτελεσμα,καταστρεφει εντελως το φασμα που στην ουσια ωφελειται ενα street μοτερ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 11:24:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
α γεια σου...
το καλο ειναι οτι εμεις θα κανουμε οτι και το ραλλυ.
το γεγονος οτι οι 2 εισαγωγες εχουν ιδιο ακριβως ογκο πλενουμ και ιδιες διαστασεις ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΓΚΙΑ.
οι αυλοι ναι διαφερουν αλλα στο τυπο που καθοριζει τους παλμους παιζουν δευτερευον ρολο.
το μεγαλυτερο αναλογικα ποσο βγαινει απο το δοχειο στο σχηματισμο παλμων. αλλωστε οι διαφορες ειναι καποια χιλιοστα σε διαμετρο και 2-4εκατοστα αν θυμαμαι σε μηκος....
οποτε δε θα ξεφυγουμε πολυ ενω θεωρητικα οι αυλοι του206 θα μας βοηθησουν να ''κατεβασουμε'' το φασμα αυτο σε πιο χαμηλες σαλ
ενω το ιδιο πλενουμ να κρατησουμε την ιδια ενταση στο παλμο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 11:29:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παναγιώτη ψάχνεις ψύλους στα άχοιρα άν ζητάς-περιμένεις αυξηση ισχύος απο αυτό που λές...
Αν απλά ψάχνεσαι για να δείς τι παίζει καλά κάνεις...
Σου έχω εξηγήσει πολλές φορές τί ρόλο παίζει η εισαγωγή και πώς συνεργάζεται με την εξαγωγή και γιατί.
Αν θέλεις να πειραματιστείς πρέπει να συγκρίνεις ογκομετρίες και διμέτρους βαλβίδων εισαωγής αλλά καί εξαγωγής.
Για να μη σε κουράσω με όσα ήδη γνωρίζεις θα πρότεινα, με το setup που έχεις να προσπαθήσεις να συγκρίνεις την εισαγωγή του rallye με τη δική σου ή καλύτερα να τη βάλεις αυτούσια αν μπαίνει.
Μπορεί να έχεις άλλη διάμετρο βαλβίδων αλλά λόγω της εξαγωγής σου και των εκκεντροφόρων τα όποια ωφέλη θα είναι περισσότερα απο την σωστή επίτευξη συντονισμού υπρπλήρωσης στίς Hrpm παρά από τον ''μοναχικό'' σωστό Helmholtz συντονισμό εισαγωγής.
Τα όποια κέρδη θα είναι λίγα όμως.
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 11:35:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πανο αν ημουν στην θεση σου παντως,δεν θα εβαζα την ραλλισια εισαγωγη.Του C2 ναι αλλα την ραλλισια,οχι.
Και γιατι δεν προκειται να παρεις δυναμη αλλα εκτος αυτου και για το γεγονος οτι θα σου μεταφερει το υπαρχον φασμα ψηλα οποτε εκει πια δεν θα μπορει να σε παρακολουθησει ο εγκεφαλος που εχεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 11:42:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
eidate πουθενα να λεω οτι θα βαλω του ραλλυ...
απλα θελω να κοψω σε μια εισαγωγη απο 206 (οχι δικια μου) τα πτερυγια αυτα μεσα.....
ωστε να πλησιασω τους παλμους και τη λογικη του 106 στο θεμα της εισαγωγης!
του c2 ακομα δε ξερουμε τι χαρακτηριστικα εχουν οι εκκεντροφοροι πωςθα συζηταμε για την εισαγωγη του???
επισης ο εγκεφαλος στελιο καπως τη κουτσοβολευει καθως ως 6900 κραταει τελικα το 90% της ισχυος στο gtech που σε δυναμομετρο ισως ειναι και λιγο καλυτερα...
απλα απο 4700 ως 6900 ειναι μια ατελειωτη ευθεια και σπαει νευρα...
κατι εκει πανω δε το αφηνει να αναπνευσει
οι εκκεντροφοροι?
η εισαγωγη?
κοντος ψαλμος ...θα δειξει! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 11:43:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: |
Τωρα για τα διαφραγματα που λες Πανο,η ραλλισια οπως ειχα ξαναπει ειναι εντελως αδεια μεσα και το μονο που εχει ειναι οι "κολωνες" που περνανε οι βιδες...
Αν μπορεσω παντως θα φωτογραφησω και εισαγωγη απο 206 αυριο για να δειτε ακριβως οσες διαφορες εχει το plenum εσωτερικα. |
Στελιο εισαι φουλ σιγουρος οτι δεν εχει σκαλοπατια?
Γιατι πριν απο 1 χρονο και 1 μηνα ( ) εσπαγα σκαλοπατια στη δικια μου ρε'συ...
Υγ Που εκ των υστερων νοημα δεν ειχε.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 11:44:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Πανο αν ημουν στην θεση σου παντως,δεν θα εβαζα την ραλλισια εισαγωγη.Του C2 ναι αλλα την ραλλισια,οχι.
Και γιατι δεν προκειται να παρεις δυναμη αλλα εκτος αυτου και για το γεγονος οτι θα σου μεταφερει το υπαρχον φασμα ψηλα οποτε εκει πια δεν θα μπορει να σε παρακολουθησει ο εγκεφαλος που εχεις. |
Φίλε, ήδη δεν παρακολουθεί ο εγκεφαλός του ψηλά.
Ο Πάνος αφού είναι ικανοποιημένος από τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου του (στρίβει με σκέψη) καλό θα ήταν
1) Να μην κάνει τίποτε άλλο...
2) Να ''τα σκάσει'' και να το κάνει πεζό σπόρ βάζοντας ένα μεγάλο τελικό και να ανέχεται την έλλειψη ανέσεων και τη φασαρία.(Για το clima υπάρχει λύση)
3) Να βάλει κομπρέσσορα.
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 11:54:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | Pughell έγραψε: |
Τωρα για τα διαφραγματα που λες Πανο,η ραλλισια οπως ειχα ξαναπει ειναι εντελως αδεια μεσα και το μονο που εχει ειναι οι "κολωνες" που περνανε οι βιδες...
Αν μπορεσω παντως θα φωτογραφησω και εισαγωγη απο 206 αυριο για να δειτε ακριβως οσες διαφορες εχει το plenum εσωτερικα. |
Στελιο εισαι φουλ σιγουρος οτι δεν εχει σκαλοπατια?
Γιατι πριν απο 1 χρονο και 1 μηνα ( ) εσπαγα σκαλοπατια στη δικια μου ρε'συ...
Υγ Που εκ των υστερων νοημα δεν ειχε. |
Yeap boss!
Οταν καθαριζα την υποψηφια εισαγωγη μου,την ειχα ξεψυρισει...
Θα δω παντως και αν βρω και καμια spare,θα βγαλω φωτο και απο αυτην.Απο 206 παντως εχω σιγουρα,αν βρω και ραλλισια και βγουνε καθαρες φωτο θα ειναι πολυ καλα.
Απο εκει και περα,θα συμπληρωσω σε αυτα που ειπε ο Δημητρης οτι μια χαρα μοτερακι εχεις και ηδη εχεις ριξει πολλα χρηματα οποτε κοιτα να το ευχαριστηθεις.
Το να σπαταλας χρηματα ετσι και αλλιως μονο ευχαριστηση δεν ειναι,ενω το να οδηγας και να γουσταρεις σιγουρα κοστιζει σαφως λιγοτερο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2007, 11:55:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | eidate πουθενα να λεω οτι θα βαλω του ραλλυ...
απλα θελω να κοψω σε μια εισαγωγη απο 206 (οχι δικια μου) τα πτερυγια αυτα μεσα.....
ωστε να πλησιασω τους παλμους και τη λογικη του 106 στο θεμα της εισαγωγης!
του c2 ακομα δε ξερουμε τι χαρακτηριστικα εχουν οι εκκεντροφοροι πωςθα συζηταμε για την εισαγωγη του???
επισης ο εγκεφαλος στελιο καπως τη κουτσοβολευει καθως ως 6900 κραταει τελικα το 90% της ισχυος στο gtech που σε δυναμομετρο ισως ειναι και λιγο καλυτερα...
απλα απο 4700 ως 6900 ειναι μια ατελειωτη ευθεια και σπαει νευρα...
κατι εκει πανω δε το αφηνει να αναπνευσει
οι εκκεντροφοροι?
η εισαγωγη?
κοντος ψαλμος ...θα δειξει! |
Θα συνεχίσω να επειμένω ότι το μεγαλύτερο πρόβλημά σου είναι ο εγκέφαλος.
Ψάξε να δείς με πλεξούδα και αγραφο...
Αλλιώς ότι και να κάνεις....
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|