Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2002, 09:43:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: | Vini έγραψε: | γιατί ο καταλύτης δεν είναι πάνω στο χταπόδι...??? μπορει και να κάνω λάθος.... |
O αισθητήρας λ, είναι στην εξαγωγή για να ζεστένεται πιο γρήγορα. |
Οχι ακριβώς "τρελλαμένε"...
Εχει αποδειχθεί ότι ο καταλύτης δουλεύει σωστά σε ένα συγκεκριμένο εύρος θερμοκρασιών. Στης χαμηλές θερμοκρασίες (>0) αδυνατεί να κατακρατά τις βλαβερές ουσίες, έτσι η Ευρωπαΐκή ένωση υποχρεώνει τους κατασκευαστές να μετατοπίζουν τον καταλύτη όσο το δυνατόν πιο κοντά στην πολλαπλή εξαγωγής για να ζεσταίνεται γρηγορότερα.
If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Sidobre στις Παρ 13 Σεπ 2002, 10:31:04, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2002, 10:13:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Μετά από τον καταλύτη υπάρχει το ζοάν (σύνδεσμος εξάτμισης) με τον σωλήνα της εξάτμισης όπου στο μέσο του υπάρχει το μεσαίο καζανάκι που παίζει το ρόλο του σιγαστήρα.
Τέλος ο σωλήνας καταλήγει στο τελικό καζανάκι όπου έχει τον κύριο λόγο του σιγαστήρα.
Απ'όσο γνωρίζω, όλα τα μέρη της εξάτμισης μαζί παίζουν ρόλο Backpressure και όχι μόνο ένα.
.........
Ετσι με μικρή εξάτμιση ή με πολλούς πνίχτες θα πέφτουν το ένα στο άλλο, αυξάνοντας έτσι την απαιτούμενη δύναμη στον κινητήρα να διώξει τα καυσαέρια...
... και με μεγάλη εξάτμιση θα χάνεται πίεση καθώς τα καυσαέρια θα έχουν μικρότερο όγκο από την διάμετρο του σωλήνα και θα στροβιλίζονται χάνοντας την απαιτούμενη ταχύτητα.
|
Mε τις λίγες γνώσεις που διαθέτω....
Δηλαδή αν καταργήσεις και τον καταλύτη τότε δεν θα έχεις και κατακόρυφη πτώση του backpressure οπότε και κρέμασμα του κινητήρα??
(μιλώ για την περίπτωση που χρησιμοποιείται το εργοστασιακό φιλτροκούτι και όχι σκούπα ή χοάνη και έχουν καταργηθεί το μεσαίο και το τελικό εργοστασιακό).... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2002, 10:20:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: |
Mε τις λίγες γνώσεις που διαθέτω....
Δηλαδή αν καταργήσεις και τον καταλύτη τότε δεν θα έχεις και κατακόρυφη πτώση του backpressure οπότε και κρέμασμα του κινητήρα??
(μιλώ για την περίπτωση που χρησιμοποιείται το εργοστασιακό φιλτροκούτι και όχι σκούπα ή χοάνη και έχουν καταργηθεί το μεσαίο και το τελικό εργοστασιακό).... |
Φαντάζομαι πως όχι (ρε παιδιά κανένας μηχανολόγος δεν υπάρχει; )
Ατομα που αφαίρεσαν τελείως τον καταλύτη (ΚΑΦΡΟΙ) σε δυναμομέτρηση είδαν αύξηση ιπποδύναμης της τάξης των 2-3 ίππων και ανάλογη αύξηση ροππής.
Δεν γνωρίζω άτομο που να έβγαλε καταλύτη από μπροστά (λόγω αισθητήρων λ)αλλά φαντάζομαι ότι η αύξηση ίσως να είναι μεγαλύτερη.
Εχω την αίσθηση ότι το Backpressure χαλάει όταν αλλάζει διάμετρο όλη η σωλήνα της εξάτμισης.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2002, 10:27:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Vini έγραψε: |
Mε τις λίγες γνώσεις που διαθέτω....
Δηλαδή αν καταργήσεις και τον καταλύτη τότε δεν θα έχεις και κατακόρυφη πτώση του backpressure οπότε και κρέμασμα του κινητήρα??
(μιλώ για την περίπτωση που χρησιμοποιείται το εργοστασιακό φιλτροκούτι και όχι σκούπα ή χοάνη και έχουν καταργηθεί το μεσαίο και το τελικό εργοστασιακό).... |
Φαντάζομαι πως όχι (ρε παιδιά κανένας μηχανολόγος δεν υπάρχει;)
Ατομα που αφαίρεσαν τελείως τον καταλύτη (ΚΑΦΡΟΙ) σε δυναμομέτρηση είδαν αύξηση ιπποδύναμης της τάξης των 2-3 ίππων και ανάλογη αύξηση ροππής.
Δεν γνωρίζω άτομο που να έβγαλε καταλύτη από μπροστά (λόγω αισθητήρων λ)αλλά φαντάζομαι ότι η αύξηση ίσως να είναι μεγαλύτερη. |
Στο ετήσιο powermag αναφέρει καθαρά ότι θα πρέπει να προβλεφθεί ότι με την αφαίρεση του καταλύτη ή με κακό χταπόδι μπορεί να υπάρξει μείωση του backpressure με δυσάρεστα αποτελέσματα...
Μάλιστα, αν θυμάμαι καλά, ανάφερε ότι η αφαίρεση του καταλύτη είναι αποδεκτή περισσότερο σε turbo μηχανές οι οποίες παράγουν περισσότερα καυσαέρια....οπότε η έξοδος των καυσαερίων είναι ποιο δύσκολη με την ύπαρξη του καταλύτη....
Αν στα δικά μας βγάλεις το καταλύτη τότε ρε παιδιά ΔΕΝ θα φεύγουν τα καυσαέρια ΑΕΡΑ-ΠΑΤΕΡΑ από το τελικό? Δηλαδή να πατάς το γκάζι και δεν θα έχεις απόκριση....
Δεν είναι κάτι παρόμοιο με το κρέμασμα με την σκούπα και το στέγνωμα από βενζίνη....?
Αντε τώρα να βγάλεις συμπεράσματα..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2002, 10:30:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και κάτι από το tuninglinx:
Exhaust Tuning
Though it seems like one of the most outstanding accessories on a sports car, an exhaust is more than a shining and roaring piece of pipe. The point that i am trying to make is, this is a complete system that many different kind of parts come together.
Starting from the very beginning, you must ask yourself whether you want only a sporty, good looking pipe at the back of your car, or not only the looks, but a performance that you feel each time you press the accelerator pedal. If you want to do it with a small budget, it is as simple as that:
Take-off the catalytic converter
Buy one of the best brand exhaust
Certainly there is a price for everything, and exhaust tuning is not cheap when you do it the right way. The expensive way takes just a few more steps over that, and some more cash, but its driving joy and the outstanding performance is worth the expense.
1. Do what you can do to buy the most important part of this system. This is a header what i am talking about, the part that you get the highest percentage of power during the exhaust system tuning. When you go out to purchase one, it will not be so easy to find a suitable header for your engine, cause this performance part must carry the right know-how and production quality of a brand that you can trust. Make sure that replicas of the famous brands are sold generally, they look the same and you get a power increase, that is right, but dont forget that a header that works correctly must not have any welding marks on its pipes until they join together, and the length of these pipes must be equal each other to perform your engine more properly. Maybe this explains why a header is the hardest tuning item to have.
2. When you take-off the catalytic converter, you must consider to replace it with an adapter pipe or a performance catalytic converter, but never forget that each replacement part in your exhaust system must have the same inner dimension.
3. Now you reached the most enjoying part of this modification. Exhausts available in single or double sorties, which can be round, oval, square or dtm. Always remember that even if you take-off the catalytic converter, you will see that a good brand performance exhaust will still meet the emission requirements. There is one thing you must pay attention at this point is that performance exhausts come in two different ways: original or universal. If you choose original, that means you dont have to add anything to mount your exhaust as the original fixings fit perfectly, and this exhaust will probably meet the requirements of your modified engine. The problem with the universal one is, since these type of exhausts can be mounted to the different type of cars, these kind of exhausts doesnt have hooks to fix them to the right place, you will need some welding work for that. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2002, 10:50:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για διάβασε και αυτό:
One area in the exhaust department where significant cheap, per pound spent, gains can be made, is in fitting a CAT replacement pipe. For those not sure what this means I will explain. All modern cars are emission controlled, one part of equipment to do this being a catalyctic converter, which is a box on the exhaust, similar in appearance to a normal silencer. This consists of a honeycomb of small passageways through which the exhaust gases pass, which forms a chemical reaction with the coating on the inside of honeycomb, to clean up the emissions. This method of forcing the exhaust gas through small passageways causes backpressure and restricts the engines performance.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2002, 10:53:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδή αναφαίρει ότι το Backpressure είναι αρνητικό και όχι θετικό.
ΕΝΑΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ??????????
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2002, 11:12:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Δηλαδή αναφαίρει ότι το Backpressure είναι αρνητικό και όχι θετικό.
ΕΝΑΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ?????????? |
καλά τα λέει!...! το θέμα είναι αν, με την κατάργηση του μεσαίου και του τελικού (με ποιο ελεύθερα), αυτό γίνεται ΠΟΙΟ θετικό οπότε έχουμε μηχανική βελτίωση.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator
Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2002, 11:14:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: | Sidobre έγραψε: | Δηλαδή αναφαίρει ότι το Backpressure είναι αρνητικό και όχι θετικό.
ΕΝΑΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ?????????? |
καλά τα λέει!...! το θέμα είναι αν, με την κατάργηση του μεσαίου και του τελικού (με ποιο ελεύθερα), αυτό γίνεται ΠΟΙΟ θετικό οπότε έχουμε μηχανική βελτίωση.... |
Φαντάζομαι αν έχουν την "σωστή" διατομή, τότε ναι....
Τώρα ποια είναι η σωστή
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2002, 11:23:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | Vini έγραψε: | Sidobre έγραψε: | Δηλαδή αναφαίρει ότι το Backpressure είναι αρνητικό και όχι θετικό.
ΕΝΑΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ?????????? |
καλά τα λέει!...! το θέμα είναι αν, με την κατάργηση του μεσαίου και του τελικού (με ποιο ελεύθερα), αυτό γίνεται ΠΟΙΟ θετικό οπότε έχουμε μηχανική βελτίωση.... |
Φαντάζομαι αν έχουν την "σωστή" διατομή, τότε ναι....
Τώρα ποια είναι η σωστή |
ε? ναι...σωστά....
εκεί το μόνο που κάνεις είναι να εμπιστευτείς τις απόψεις των εξατμισάδων και το ψάξιμο που κάνεις....δεν υπάρχει άλλος τρόπος....
Εγώ πάντως με μεσαίο και τελικό αισθάνομαι το 206 πολύ καλύτερο από πριν σε όλο το εύρος στροφών...κινείται πολύ ποιο άνετα και κυρίως στις χαμηλές πετάγεται....γρήγορα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2002, 12:19:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το backpressure ειναι απαραιτητο για τη σωστη λειτουργια των βαλβιδων εξαγωγης και οταν τα αερια ειναι υπερ του δεοντως ελευθερα τοτε η ροπη του κινητηρα πεφτει στις χαμηλες στροφες πολυ και το αμαξι χανει την οδηγησιμοτητα του μεσα σε πολεις η ο κινητηρας βρισκεται κοντα στο ρελαντι. Αλλα οσο λιγοτερο backpressure εχουμε στις υψηλες στροφες τοσο καλυτερα γιατι τοτε εχει ηδη συγκεντρωθει η απαραιτητη πιεση για τη σωστη λειτουργια των βαλβιδων και οχι μονο δεν κερδιζουμε σε ροπη αλλα χανουμε αμα δεν γινει οσο το δυνατον πιο γρηγορη εξαγωγη των καυσαεριων. Η λυση της peugeot θα κανει ακριβως αυτο: πτωση ροπης χαμηλα, αυξηση στα ψηλα.
Γι'αυτο ακριβως το λογω εχουν φτιαχτει και Variable backpressure εξατμισεις που οταν εισαι με λιγες στροφες εχει ενα κλαπετο που δεν ανοιγει ωστε να δημιουργειται πιεση στη μηχανη και να ροπαρει χαμηλα, αλλα οταν το μοτερι παρει μπρος και ανεβασει στροφες τοτε το κλαπετο της εξατμισης ανοιγει και εχουμε full ροη οποτε και σκαει ολα τα αλογα το εργαλειο!. Τωρα τετοιες δεν ξερω που θα βρειτε ψαχτε σε κανα search engine η καντε καμια πατεντια... ποσο δυσκολο μπορει να ναι να φτιαξεις ενα κλαπετο μεσα σε ενα σωληνα που να ανοιγει πανω απο καποια συγκεκριμενη δυναμη? (Χμμμ τωρα που το σκεφτομαι καλυτερα να το αγορασεις ετοιμο.. )
Μηχανολογος δεν ειμαι αλλα ελπιζω να σας κατατοπισα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator
Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2002, 12:42:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: |
Γι'αυτο ακριβως το λογω εχουν φτιαχτει και Variable backpressure εξατμισεις που οταν εισαι με λιγες στροφες εχει ενα κλαπετο που δεν ανοιγει ωστε να δημιουργειται πιεση στη μηχανη και να ροπαρει χαμηλα, αλλα οταν το μοτερι παρει μπρος και ανεβασει στροφες τοτε το κλαπετο της εξατμισης ανοιγει και εχουμε full ροη οποτε και σκαει ολα τα αλογα το εργαλειο!. Τωρα τετοιες δεν ξερω που θα βρειτε ψαχτε σε κανα search engine η καντε καμια πατεντια... ποσο δυσκολο μπορει να ναι να φτιαξεις ενα κλαπετο μεσα σε ενα σωληνα που να ανοιγει πανω απο καποια συγκεκριμενη δυναμη? (Χμμμ τωρα που το σκεφτομαι καλυτερα να το αγορασεις ετοιμο.. )
|
Κάπου είχα διαβάσει ότι υπάρχει "πατέντα" με πεταλούδα πάνω στην
εξάτμιση, την οποία όμως ρυθμίζεις εσύ manually (τραβώντας ένα
μοχλουδάκι που είναι τοποθετημένο κοντά στο χειρόφρενο).
Ελπίζω να μην σας βάζω τίποτα παράξενες ιδέες
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mimis (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος
206 XS 1,4lt 16v 90hp
Ένταξη: 07 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 217 Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2002, 19:46:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΑΣ ΚΑΝΑ ΚΑΛΟ SITE ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ 206 ΑΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.......
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Σεπ 2002, 02:52:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το εργοστάσιο έχει προβλέψει καί πόσο backpressure (ελληνική λέξη δεν υπάρχει; ) χρειάζεται και το κυριότερο, καί πόσοι ρύποι θα βγαίνουν!
Δεν είναι δυνατό να μιλάμε για backpressure του καταλύτη! Θυμηθείτε πώς ήταν τα συστήματα εξαγωγής προ εποχής καταλύτη. Ο καταλύτης σήμερα προκαλεί μεν backpressure αλλά σίγουρα υπερβολικό και με άκρως αρνητικά αποτελέσματα κι αυτό γιατί δεν μπορούμε να μιλάμε για ρυθμική ροή καυσαερίων προς τα έξω με τον καταλύτη να φρενάρει και να συγκεντρώνει τα καυσαέρια αφήνοντάς τα αργά και άρυθμα να περνάνε από το σωλήνα και τα όποια καζανάκια προς τα έξω... Τα καζανάκια σήμερα δυστυχώς είναι καταδικασμένα να μην ασχολούνται με το θέμα της ομαλής ροής και το ρεαλιστικό backpressure των καυσαερίων αφού κάτι τέτοιο πλέον δεν μπορεί να υπάρξει, αλλά μόνο με το θέμα του θορύβου. Από κει και πέρα όποιες διαφορές εντοπίζουμε είναι σε επίπεδο αίσθησης και σχετικές με τις όποιες εργοστασιακές επιλογές των οποίων οι υπολογισμοί και οι μετρήσεις μας είναι άγνωστες! Από την άλλη πλευρά η απαλλαγή από τον καταλύτη δεν είναι πανάκεια γιατί θα πρέπει στην πραγματικότητα να ξανασχεδιαστεί όλο το σύστημα εξαγωγής από την έξοδο των βαλβίδων μέχρι την άκρη της μπούκας στο τελικό καζανάκι. Αλλά αυτό ποιός μπορεί να το κάνει; Αφού ο κάθε κατασκευαστής δεν θέλει (δικαιολογημένα φυσικά) να μας κατευθύνει, είμαστε αναγκασμένοι να ακούμε τον καθένα καραγκιόζη και μη, και να επαφιόμαστε ουσιαστικά στις αισθήσεις μας, στην φαντασία μας, στις σκόρπιες και αόριστες γνώσεις μας και στην τύχη μας.
Έτσι το αν θα δουλέψει και το πώς θα δουλέψει το νέο μας καζανάκι, ή χταπόδι, ή ελεύθερος καταλύτης, σε οποιονδήποτε συνδυασμό, είναι ένα αίνιγμα που αναζητεί τολμηρό και πρακτικό λύτη...
Γι αυτό και εγώ έχω καταλήξει να ασχολούμαι περισσότερο με το πιο γήινο, προσιτό και ποικιλόμορφο στις λύσεις του, θέμα της τροποποίησης της οδικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου μου προς το επιθυμητότερο, μέσω επεμβάσεων στις αναρτήσεις για άμεσο, οφθαλμοφανές και σαφές αποτέλεσμα.
Θα ασχοληθώ και με τον κινητήρα, αλλά θα αφήσω τους "τρελλούς" να μου ανοίξουν το δρόμο με τα παθήματά τους (που γίνονται μαθήματα). Αν και δεν αποκλείται να αιφνιδιάσω κάνοντας κι εγώ τον τρελλό...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος
306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 16:45:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mimis82gr έγραψε: | ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΑΣ ΚΑΝΑ ΚΑΛΟ SITE ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ 206 ΑΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ....... |
Μιμη απο ιδία πειρα αυτό που εχω να πω οτι εδω στον ΄Βόλο έχουμε πολύ καλό εξατμισα τον Κο. Αντώνη Παπαϊωάννου στην Φιλικής Εταιρίας γωνία με Καψάλη ( Ο δρόμος λίγο πρίν τον Μπακαλέξη), στο δεξί χέρι όπως πάμε για το Διμήνι
Εγώ αφού δοκίμασα διάφορες Devil - SuperSprint - Remus Κατέληξα σε τελικό της Grapnel με στρόγγυλη μπούκα 104mm (αν και τώρα 8έλω οβαλ)
Ο Ίδιοσ μου έφτιαξε και το χταπόδι που ειναι αντιγραφή αυτού που πουλάει η Peugeot στο 1/3 των χρημάτων ομως....
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 00:11:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολίτη, απάντησέ μου ειλικρινά και με σαφήνεια, εν ονόματι των 1400άρηδων του Club:
Είδες διαφορά στην απόδοση μετά την τοποθέτηση χταποδιού;
Αν είδες είναι αξιοσημείωτη ή δεν αξίζει ο θόρυβος για τα λεφτά που έριξες;
Σε ρωτάω γιατί όπως ίσως να ξέρεις ήδη, έχω οδηγήσει δύο 1400άρια με χταπόδια (Supersprint & Ποπάι), φιλτροχοάνες (ζεστό αέρα), τελικά καζανάκια και ο ένας με ελεύθερο καταλύτη και διαπίστωσα μη αξιοσημείωτη διαφορά σε σχέση με τα μανίσια 14άρια.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 02:13:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το μονο που βρηκα για το Variable Back-Pressure Exhaust ειναι τα παρακατω...
Many supercars now employ a variable back-pressure exhaust.
It is somewhat like the variable intake manifold, just located at the exhaust.
Normal exhaust pipes for sports cars collect exhaust pulse from individual cylinders and combine them to a larger pulse, with a corresponding lower pressure behind the pulse.
This low pressure actually helps drawing more air / fuel mixture into the cylinder from intake manifolds. This is so-called "reverse supercharging".
Reverse supercharging work best at a certain engine revs which is determined by the length of the exhaust pipe. The shorter the pipe, the lower rpm the reverse supercharging works at. Of course, for any fixed exhaust pipes, the choice of working rpm is always a compromise.
Variable back-pressure exhaust usually provides 2 different lengths of exhaust pipes. The switching between them is via the opening and closing of valves. Therefore it satisfy both the requirements of high speed and low speed output.
Moreover, it helps in complying with the EU’s noise regulations, which set upper limits according to speed.
Advantage: Optimize high and low speed output; reduce noise at low speed.
Disadvantage: Wait till you need to buy a new Exaust and faint at the cost. Ουτε καν θελω να το φανταζομαι
Used by ? Ferrari 550 Maranello, 360 Modena, Lamborghini Diablo 6.0.
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vasso (Βάσω) Φανατικό μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 09 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 395 Τόπος: Fortaleza - Brasil (Νέα Σμύρνη)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 10:08:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή και εγώ ενδιαφέρομαι να βάλω εξάτμιση ... ρώτησα στον Ποπάϋ και μου έδειξε μια έτοιμη για 206xs 1400 αλλά μόνο το πίσω καζανάκι..
Μου είπε πως κοστίζει 200€ και έχει 5 χρόνια εγγύηση. Η ερώτηση είναι τι αξίζει τελικά να βάλεις ?
Επειδή διάβασα όλα όσα γράφετε μέχρι στιγμής και δεν έχω καταλάβει ακόμα... αξίζει μόνο το καζανάκι ? Από τον καταλύτη και πίσω ? ή τελικά μαζί με τον καταλύτη?
Fortaleza !!
Ο ήλιος καίει ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vasso (Βάσω) Φανατικό μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 09 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 395 Τόπος: Fortaleza - Brasil (Νέα Σμύρνη)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 14:40:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά επειδή μίλησα με τον Στέλιο απ'τον ΠΟΠΑΥ και τον ρώτησα πόσο είχε να βάλει εξάτμιση απ'τον καταλύτη και πίσω και μου είπε πως δεν χρειάζεται γιατί το 206 xs 1400 έχει ακριβώς τη διατομή που χρειάζεται και το μόνο που θα άλλαζε θα ήταν ότι θα έβαζε ανοξείδωτη.
Επειδή σκέφτομαι αύριο να κλείσω ραντεβού μπορείτε να με συμβουλέψετε τι να κάνω
Είναι καλά τα 200€
Please
Fortaleza !!
Ο ήλιος καίει ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 14:59:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vassop26 έγραψε: | Είναι καλά τα 200€ |
Vasso εαν και δεν μπορω να σε βοηθησω στην ερωτηση σου να σου πω να μην χρησημοποιεις το συμβολο του ευρω γιατι δεν το αναγνωριζει με αποτελεσμα να μην διαβαζεται και το ποσο που προανεφερες
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|