PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ράλλυ Ν. Ζηλανδίας

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Απρ 2004, 19:51:14    Θέμα δημοσίευσης: Ράλλυ Ν. Ζηλανδίας Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος



Ο Rovanpera οδηγεί την επίθεση της Peugeot

O Rovanpera στο τέλος της σημερινής ημέρας κατάφερε να τερματίσει στην 2η θέση της γενικής κατάταξης. Ο Gronholm, είναι τρίτος χάνοντας την πρώτη θέση στην ss6 μετά από ένα μικρό λάθος.

Η σημερινή ημέρα περιλάμβανε 5 ειδικές διαδρομές μέσα από δάσος και 2 σούπερ ειδικές στο Manukau. Η επιφάνεια του δρόμου ήταν λίγο γλυστερή και ανώμαλη τις πρωϊνές ώρες αλλά το απόγευμα οι ειδικές στέγνωσαν τελείως. Η Νέα Ζηλανδία είναι γνωστή για τις γρήγορες χωμάτινες διαδρομές της και η σημερινή ημέρα ήταν ακριβώς αυτό που φημίζεται.



Η μοναδική διαφορά ήταν ότι φέτος, για πρώτη φορά στην ιστορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, εφαρμόστηκε το σύστημα του "Mille Pistes" όπου η αναγνώριση γίνεται την ίδια μέρα και αργότερα, στην διάρκεια της ημέρας, γίνεται και ο αγώνας.

Ο Rovanpera έκανε ένα γρήγορο και καθαρό αγώνα και μάλιστα για μόλις δεύτερη φορά πίσω από το τιμόνι του 307 WRC. Σημείωσε καλύτερο χρόνο σε 2 ειδικές και δεν είχε κανένα μηχανικό πρόβλημα κατά την διάρκεια της ημέρας. Γύρισε στο Parc Ferme στο Auckland με αυτοπεποίθηση για την αυριανή ημέρα.

"Πραγματικά το ευχαριστήθηκα σήμερα" δήλωσε ο Harri. "Εχω μια πολύ καλή αίσθηση του αυτοκινήτου και αυτό με κάνει να μπορώ να πιέσω δυνατά. Είναι πολύ διασκεδαστικό να είσαι πρώτος στην κατάταξη και το καταφέραμε αυτό από την αρχή. Μου αρέσουν πάρα πολύ οι μεγάλες ειδικές και πηγαίναμε flat-out σε όλη την SS7 που ήταν 48 χιλιόμετρα. Αποφάσισα να μην ρισκάρω στην σουπερειδική, έτσι νομίζω ότι είμαστε σε καλή θέση για αύριο. Δεν πρόκειται να αλλάξω τίποτα στο αυτοκίνητο: Είναι πολύ καλό όπως είναι."

Ο Gronholm τερμάτισε πρώτος σε 2 ειδικές σήμερα και ήταν πρώτος μέχρι που σε μια κλειστή στροφή στην SS6 έκανε λάθος. Ομως κατάφερε να κερδίσει την διαφορά και να τερματίσει 3ος μόλις μισό λεπτό πίσω από τον πρώτο. Το 307 του επίσης δεν παρουσίασε κανένα μηχανικό πρόβλημα.

"Ηταν ένα χαζό λάθος" δήλωσε. "Το αυτοκίνητό μου σηκώθηκε στις δύο ρόδες στο ίδιο σημείο όπως πέρυσι, αλλά δυστυχώς φέτος γύρισε. Κάποιοι θεατές μας έσπρωξαν πίσω αλλά χάσαμε πάνω από μισό λεπτό. Είναι απογοητευτικό, αφού μέχρι τότε ήμασταν πρώτοι. Αλλά ακόμα έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας και το set-up του αυτοκινήτου είναι πολύ καλό. Θα συνεχίσουμε να πιέζουμε!"



Αύριο είναι η μεγαλύτερη ημέρα του αγώνα και αποτελείται απο οκτώ ειδικές με 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα.

ΚΑΤΑΤΑΞΗ

1. Solberg, Subaru Impreza WRC
2. Rovanpera, Peugeot 307 WRC
3. Gronholm, Peugeot 307 WRC
4. Martin, Ford Focus WRC
5. Loeb, Citroen Xsara WRC
6. Duval, Ford Focus WRC
7. Sainz, Citroen Xsara WRC
8. Hirvonen, Subaru Impreza WRC
9. Carlsson, Peugeot 206 WRC
10. Warmbold, Ford Focus WRC

Φωτό: Peugeot Media
Kείμενα: Peugeot Media
Μετάφραση: 206 Club - Hellas




If everything seems under control, you're just not going fast enough...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Sidobre στις Σαβ 17 Απρ 2004, 10:57:00, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Απρ 2004, 21:00:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tα 307 φαινεται πως επιτελους δουλευουν και μαλιστα αξιοπιστα!
Ας ελπισουμε να κρατησουν και να παρουν ενα καλο αποτελεσμα και οι 2 οδηγοι της πεζω!
Τους το χρωσταει η τυχη φετος!

Οσο για το Σολμπεργκ,τι να πω, ο ανθρωπος ειναι οδηγαρα, αν και το impreza 04 λεγεται οτι ειναι πολυ δνατο και γρηγορο.


Για να δουμε τι θα δουμε αυριο!

ΥΓ. Η Μιτσου και η συμπαθεια μου ο Πανιζακος για μια ακομα φορα δεν εδειξαν κατι καλο Crying or Very sad


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mick206 (Πράσινος Ninja)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.1lt tequila-line

Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1302
Τόπος: Άλφα Κένταυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Απρ 2004, 22:26:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάμε γερά!!! Wink Very happy
Go Harri & Marcus go!! Twisted evil


Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Απρ 2004, 11:19:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τέλος και της δεύτερης μέρας με τον Rovanpera να χάνει έδαφος και να τερματίζει τελικά στην 4η θέση.

«Οι ειδικές δέν είναι και τόσο καλές για εμένα» δήλωσε. «Υπάρχει πολύ χώμα με λίγη πρόσφυση στον δρόμο πράγμα που μας έκανε να πηγαίνουμε πλαγιολισθαίνονταις συνέχεια! Επίσης πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να είχαμε επιλέξει μαλακότερα ελαστικά, τα οποία θα μας έδιναν περισσότερη πρόσφυση.»

Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Marcus Gronholm, το πρωϊ, συνάντησε κάποια μικρά υδραυλικά προβλήματα και συγκεκριμένα στους αισθητήρες που ελέγχουν τα διαφορικά του 307, με αποτέλεσμα να έχει λιγότερο έλεγχο στο αυτοκίνητο και να μην μπορεί να ανταγωνιστεί τον Solberg που ήταν πρώτος. Στο μεσημεριανό service οι τεχνικοί έλυσαν το πρόβλημα και ο Gronholm άρχισε να ξαναπιέζει.
«Ο χειρισμός του 307 ήταν λίγο δύσκολος» παραδέχεται. «Η μέρα δεν ξεκίνησε καλά, αλλά αισθάνομαι αισιόδοξος για το υπόλοιπο ράλλυ».

Στο τέλος της ημέρας τερμάτισε πρώτος σε 4 ειδικές και τερμάτισε 2ος στην Γενική κατάταξη, 19.5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Solberg.

ΚΑΤΑΤΑΞΗ

1. Petter SOLBERG (N), Subaru Impreza WRC
2. Marcus GRΦNHOLM (FIN), Peugeot 307 -> +19.5
3. Markko MΔRTIN (EE), Ford Focus RS WRC 04 -> +24.2
4. Harri ROVANPERΔ (FIN), Peugeot -> +45.1
5. Sιbastien LOEB (F), Citroen -> +1:01.3
6. Carlos SAINZ (E), Citroen -> +2:10.8
7. Francois DUVAL (B), Ford Focus RS WRC 04 ->+2:29.2
8. Mikko HIRVONEN (FIN), Subaru Impreza WRC 04 -> +2:48.3
9. Daniel CARLSSON (S), 206 WRC -> +4:47.3
10. Daniel SOLA (E), Mitsubishi Lancer EVO 7 -> +11:30.4



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Απρ 2004, 10:56:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η τελευταία ειδική του Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας δεν στάθηκε αρκετή για να καλύψει ο Μάρκους Γκρόνχολμ τον χαμένο χρόνο, ύστερα από το τετ-α-κε στην προηγούμενη ειδική και έτσι ο περσινός πρωταθλητής του θεσμού, Πέτερ Σόλμπεργκ, πήρε την νίκη. Τρίτος τερμάτισε ο Μάρκο Μάρτιν, που προηγείται στην βαθμολογία των οδηγών, ενώ ο Λεμπ βρέθηκε μία θέση πίσω, στο τέλος του συγκλονιστικού αγώνα.

Τα σημαντικότερα νέα από το Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας έρχονται κοιτώντας την εξέλιξη στην βαθμολογία του πρωταθλήματος οδηγών. Εκεί στην πρώτη θέση φιγουράρει ο ψύχραιμος, όπως αποδείχθηκε σήμερα, Μάρκο Μάρτιν, με 26 βαθμούς και με 25 και 24 πίσω του είναι οι Λεμπ και Γκρόνχολμ αντίστοιχα.

Βέβαια, το συγκλονιστικότερο στον αγώνα ήταν η μάχη για την πρώτη θέση, μέχρι και του τελευταίου χιλιομέτρου της ειδικής Whaanga Coast, μεταξύ Σόλμπεργκ και Γκρόνχολμ. Στην συγκεκριμένη ειδική, στην τελευταία, αλλά και στο πρώτο περασμά της Whaanga Coast, διαμορφώθηκαν σχεδόν τα πάντα, όσον αφορά στις πρώτες θέσεις.

Ο Γκρόνχολμ πήρε συνολικά επτά ειδικές, αλλά δύο λάθη του στέρησαν την νίκη. Στην πρώτη μέρα ο φινλανδός ανέτρεψε το Peugeot 307 του και έχασε πάνω από 30 δευτερόλεπτα, ενώ στην πρότελευταία ειδική, το χειρόφρενο του κόλλησε και έχασε πάνω από 15 ολόκληρα δευτερόλεπτα, την ώρα που ήταν στην πρώτη θέση 1,9 δευτ. μπροστά από τον Σόλμπεργκ. Ο τελευταίος και τελικός νικητής του αγώνα στην 20ή ειδική χτύπησε μία πέτρα, που είχε μεταφερθεί στο δρόμο, από την έξοδο του Ντιβάλ σε εκείνο το σημείο. Έτσι μαζί με την υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης ο νορβηγός έχασε και την πρωτοπορία από τον Γκρόνχολμ. Αλλά, όπως προαναφέραμε, η τύχη του χαμογέλασε και αναδείχτηκε αυτός νικητής από το συγκλονιστικό και γεμάτο σασπένς ράλλυ Νέας Ζηλανδίας, αφού τα 29,6 χλμ της τελευταίας ειδικής δεν ήταν αρκετά για τον γεμάτο πέισμα Γκρόνχολμ να κερδίσει τον χαμένο χρόνο.

Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο άριστος και υπομονετικός, για τον συγκεκριμένο αγώνα, Μάρκο Μάρτιν. Σταθερός σε απόδοση, ο εσθονός, πλέον βρίσκεται στην πρωτη θέση της κατάταξης και έχει φέρει και την Ford οκτώ βαθμούς μπροστά από την δεύτερη Citroen. Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Σεμπαστιάν Λεμπ, που αν και έγραψε μερικούς πολύ γρήγορους χρόνους, δεν κατάφερε να είναι συνολικά ταχύτερος στο οδόστρωμα της Νέας Ζηλανδίας.

Από την άλλη καταλυτική ήταν η συνδρομή του Χάρι Ροβάνπερα (5ος) στο κυνήγι συλλογής βαθμών για την ομάδα της Citroen. Ο Ροβάνπερα βέβαια, προηγούταν στο πρώτο σκέλος του αγώνα και στο μισό του δεύτερου, ενώ ο Κάρλος Σάινθ είχε εγκατασταθεί στην έκτη θέση, στην οποία και τερμάτισε, από την πρώτη μέρα.

Ο "μικρός" της Subaru, ο Μίκο Χίρβονεν και ο Ντανιέλ Κάρλσον συμπλήρωσαν την πρώτη οκτάδα, ενώ η νίκη για την κλάση των αυτοκινήτων παραγωγής πήγε στον Μάνφρεντ Στολ, αφού ο Σολά δεν κατάφερε να βγει νικητής από την μάχη επιβίωσης της 20ής ειδικής.

Από την άλλη καταστρεπτικό ήταν το Σαββατοκύριακο για την Mitsubishi. Στην δεύτερη ειδιή του αγώνα, την επανάληψη της υπερειδικής, και τα δύο πληρώματά της εγκατέλειψαν, από το ίδιο πρόβλημα. Τα ηλεκτρικά της μονάδας τροφοδοσίας του Mitsubishi Lancer WRC. Από τα 55 αυτοκίνητα που πήραν εκκίνηση τερμάτισαν τα 37.

Βαθμολογίες

Οδηγών
Μάρκο Μάρτιν 26
Σεμπαστιάν Λεμπ 25
Μάρκους Γκρόνχολμ 24
Πέτερ Σόλμπεργκ 23
Φρανσουά Ντιβάλ 14
Κάρλος Σάινθ 13
Μίκο Χίρβονεν 6
Γιάνε Τουοχίνο 5
Φρέντυ Λόιξ 4
Ζιλ Πανιζί 4
Χένινγκ Σόλμπεργκ 3

Κατασκευαστών
Ford Focus RS WRC 03 47
Citroen Xsara WRC 38
Peugeot 307 WRC 33
Subaru Impreza WRC 2003 31
Mitsubishi Lancer WRC04 5

Πηγή: ams.gr


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Απρ 2004, 19:11:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος




Τέλος και του Ράλλυ Ν. Ζηλανδίας, με την Peugeot και τον Marcus Gronholm να πλησιάζουν τις πρώτες θέσεις του Πρωταθλήματος.



Ο Μarcus δήλωσε: «Ηταν ένα πολύ καλό ράλλυ για εμάς, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι το 307 σίγουρα πηγαίνει προς την σωστή κατεύθυνση. Υπάρχουν ακόμα κάποιοι τομείς που χρειάζονται βελτίωση, αλλά όλη η σκληρή δουλειά της ομάδας για την εξέλιξη του αυτοκινήτου αρχίζει και ανταμείβεται. Αυτό ήταν το καλύτερο ράλλυ μέχρι στιγμής για φέτος και θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους προσπάθησαν για αυτό. Τώρα είμαστε μόλις δύο πόντους πίσω στο πρωτάθλημα οδηγών και η υπόλοιπη χρονιά δείχνει να είναι καλή για εμάς».

Ο Harri Rovanpera κατάφερε να τερματίσει στην 5η θέση κάνοντας ένα καλό αγώνα ενώ το αυτοκίνητό του δεν παρουσίασε κανένα απολύτως πρόβλημα.

Ο Harri δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος με αυτό που καταφέραμε. Είμουν πολύ ενθουσιασμένος που είμασταν πρώτοι στην αρχή και είχα πολύ καλή αίσθηση του αυτοκινήτου από την αρχή μέχρι το τέλος. Το πιο σημαντικό για εμένα σε αυτόν τον αγώνα είναι ότι είχαμε ένα καλό τερματισμό και ο στόχος μου ήταν να φέρουμε κάποιους βαθμούς στην ομάδα. Πλέον κοιτάω με ανυπομονησία το μέλλον».



Ο Αρχηγός της ομάδος, Corrado Provera δήλωσε: «Και τα δύο αυτοκίνητά μας οδηγούσαν τον αγώνα κάποια στιγμή, αλλά το ειρωνικό είναι ότι η σκληρή δουλειά πάντα ανταμείβεται με μικρά μερίδια. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι ο Marcus θα μπορούσε να είχε νικήσει, ενώ ο Harri έκανε ότι ακριβώς του είχαμε ζητήσει. Εχω την τιμή να ανακοινώσω ότι ο Harri θα μείνει μαζί μας για όλους τους χωμάτινους αγώνες της χρονιάς. Ετσι πλέον προχωράμε στον επόμενο αγώνα!»

Ο πέμπτος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ραλλυ, θα γίνει στην Κύπρο μεταξύ 14 και 16 Μαΐου.


Φωτό: Peugeot Media
Kείμενα: Peugeot Media
Μετάφραση: 206 Club - Hellas




If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
p206Mike (Μιχάλης)
Αντιπρόεδρος
Επίσημο Μέλος

207 RC Lemans & 107 Trendy

Ένταξη: 29 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Απρ 2004, 20:57:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πραγματικά κρίμα για τον Marcus Gronholm, που αν δεν είχε αυτην την τούμπα Confused θα παιρνε σίγουρα το Ράλλυ και με διαφορά.... Exclamation

Παρακολουθώντας όμως WRC, και συγκεκριμένα την ομάδα της Peugeot, μία απορία μου ήρθε στο μυαλό.....

Γιατί να μην έχει χρησιμοποίησει το 307 το κανονικό και επέλεξε το cc.. Question

Θα μου πείτε υπάρχει ένα παρασκήνιο marketing αλλά και μηχανολογικό που δεν πορούμε να γνωρίζουμε......

Δεν ξέρω τι να πω, πιστεύω θα χε καλύτερη απόδοση ένα πιο κοντό αμάξωμα....σίγουρα διαφορετικό από το 307cc που εμένα προσωπικά μου θυμίζει μαούνα όπως και το Octavia WRC...

Αρα, πλέον αν περιμένουμε να δουμε ξανά την Peugeot με κοντό αμάξωμα μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε το 207 WRC!!!

Είδωμεν........


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Απρ 2004, 21:44:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

O Rovanpera θα οδηγησει το δευτερο 307 για τους υπολοιπους χωματινους αγωνες του πρωταθληματος!


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
cmarin (Costas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 21 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 34

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Απρ 2004, 15:21:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο Gro έχασε τον αγώνα απο δικά του λάθη που ήταν 5 και έχασε συνολικά 2:10 Shocked .
Αξιος νικητής ο Solberg (πού έκανε και αυτός το λάθος πάνω που καθάριζε τον αγώνα) που πλέον είναι κορυφαίος με τον Markus στα γρήγορα χώματα, που ήταν σίγουρα ο άνθρωπος του αγώνα Very happy .
Το γεγονός είναι ότι λύθηκαν (απ'ότι φαινεται) τα περισσότερα προβλήματα αξιοπιστίας. Θα πρέπει όμως να ομολογκάρουν όσο πιο γρήγορα γίνεται το 5αρι κιβώτιο που ευνοεί αγώνες με φλατ χώματα όπως η ΝΖ.

Σίγουρα ήταν ο καλύτερος φετινός αγώνας και η βαθμολογία δείχνει ότι θα έχουμε φέτος μεγάλες μάχες. Όλοι οι πρώτοι οδηγοί των ομάδων είναι μαζί!!!

Πάμε για Κύπρο τώρα!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0799s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on