Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 17:54:54 Θέμα δημοσίευσης: 206 - AMS Δοκιμές φίλτρων-εξατμίσεων |
|
|
ΤΟ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΟΥ AUTO MOTO UND SPORT ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΕΞΤΡΑ ΤΕΥΧΟΣ ΠΕΡΙ ΦΙΛΤΡΩΝ ΚΑΙ ΕΞΑΤΜΙΣΕΩΝ
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ PEUGEOT 206 1.6 KAI ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ... ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΓΙΑ ΦΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΓΑΛΙΑ...ΑΛΛΟΙ ΠΑΛΙ ΙΣΩΣ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ...ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΚΦΕΡΩ ΑΠΟΨΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ...
ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ 206
ΙΣΧΥΣ 116/5720
ΡΟΠΗ 158/4690
ΒΜC ΦΙΛΤΡΟ
ΙΣΧΥΣ 118/5660
ΡΟΠΗ 162/3980
BMC ΒΑΡΕΛΑΚΙ
ΙΣΧΥΣ 118/5660
ΡΟΠΗ 160/3970
GREEN KIT ΧΟΑΝΗΣ
ΙΣΧΥΣ 118/5710
ΡΟΠΗ 163/4010
GREEN ΣΚΟΥΠΑ
ΙΣΧΥΣ 120/5650
ΡΟΠΗ 164/4470
GREEN ΦΙΛΤΡΟ
ΙΣΧΥΣ 118/5660
ΡΟΠΗ 163/3980
GREEN ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ
ΙΣΧΥΣ 119/5660
ΡΟΠΗ 161/3960
JR ΦΙΛΤΡΟ
ΙΣΧΥΣ 117/5700
ΡΟΠΗ 160/4540
MAX FLOW ΚΙΤ ΧΟΑΝΗΣ
ΙΣΧΥΣ 119/5650
ΡΟΠΗ 164/4000
MAX FLOW ΦΙΛΤΡΟ
ΙΣΧΥΣ 118/5740
ΡΟΠΗ 160/4550
Κ&Ν ΦΙΛΤΡΟ
ΙΣΧΥΣ 118/5670
ΡΟΠΗ 161/4540
Κ&Ν ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ
ΙΣΧΥΣ 117/5660
ΡΟΠΗ 158/4620
PIPERCROSS ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ
ΙΣΧΥΣ 118/5680
ΡΟΠΗ 163/4600
BOSAL ΤΕΛΙΚΟ
ΙΣΧΥΣ 120/5650
ΡΟΠΗ 163/3900
REMUS ΤΕΛΙΚΟ
ΙΣΧΥΣ 120/5740
ΡΟΠΗ 163/4530
DRAGON ΤΕΛΙΚΟ
ΙΣΧΥΣ 120/5660
ΡΟΠΗ 163/4630
SEBRING ΤΕΛΙΚΟ
ΙΣΧΥΣ 120/5680
ΡΟΠΗ 161/4480
REMUS ΤΕΛΙΚΟ & ΦΙΛΤΡΟ GREEN
ΙΣΧΥΣ 122/5730
ΡΟΠΗ 163/3970
REMUS ΤΕΛΙΚΟ & ΣΚΟΥΠΑ GREEN
ΙΣΧΥΣ 123/5650
ΡΟΠΗ 166/4510
REMUS ΤΕΛΙΚΟ & KIT XOANHΣ MAX FLOW
ΙΣΧΥΣ 121/5650
ΡΟΠΗ 164/4040
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ:
1/ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΑΠΟ ΟΣΕΣ ΑΝΑΛΥΘΗΚΑΝ ΗΤΑΝ Ο ΣΥΝΣΥΑΣΜΟΣ ΣΚΟΥΠΑΣ GREEN ΜΕ ΤΕΛΙΚΟ REMUS. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΥΠΗΡΞΕ ΑΥΞΗΣΗ ΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΙΣΧΥΟΣ ΑΛΛΑ ΔΙΟΡΘΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΜΠΥΛΕΣ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΣΜΑ ΣΤΡΟΦΩΝ ΟΜΟΙΜΟΡΦΑ
2/ Η ΣΚΟΥΠΑ ΕΔΕΙΞΕ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΕΓΝΩΝΕΙ ΣΤΑ ΨΗΛΑ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΜΑΜΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΗΚΑΝ ΜΕΤΑΞΥ 4-5.000 ΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΑ ΟΠΩΣ ΙΣΩΣ ΑΝΑΜΕΝΟΤΑΝ
3/ ΚΑΙ ΤΑ 4 ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΤΗΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΘΟΡΥΒΟΥ ΜΕ ΤΟ SEBRING ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΜΑ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΝΑΝ ΣΠΟΡ ΜΠΑΣΣΟ ΗΧΟ.
4/ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΒΓΑΛΕ ΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΤΗΣ BOSAL ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΤΕΣ. Η ΚΑΜΠΥΛΗ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΟΜΑΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 5000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΟΙ ΔΥΟ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΗΣ ΡΟΠΗΣ ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ.
5/ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΦΙΛΤΡΑ ΕΡΙΞΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΑΤΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΘΕΩΡΗΘΗΚΕ ΛΟΓΙΚΟ ΑΦΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΟΧΗ ΑΕΡΑ ΜΕΤΑΒΑΛΟΝΤΑΣ ΣΥΝΑΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΑΕΡΑ/ΚΑΥΣΙΜΟΥ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ 10/2004  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MAG206cc1.6 Νέος χρήστης


Ένταξη: 02 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 69
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 20:06:16 Θέμα δημοσίευσης: γεια |
|
|
ΕΙΣΑΙ ΩΡΑΙΟΣ. ΟΤΑΝ ΛΕΣ Π.Χ ΦΙΛΤΡΟ GREEN.= ΕΝΟΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΦΙΛΤΡΟ ΜΕΣ ΣΤΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗΤΕΡΟ 1,2,3? 1, 163 ΡΟΠΗ ΣΤΙΣ 3950 ΣΤΡΟΦΕΣ Η 2, 163 ΣΤΙΣ 4300, Η 3, 166 ΣΤΙΣ 4500. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 20:08:51 Θέμα δημοσίευσης: Re: γεια |
|
|
MAG206cc1.6 έγραψε: | ΕΙΣΑΙ ΩΡΑΙΟΣ. ΟΤΑΝ ΛΕΣ Π.Χ ΦΙΛΤΡΟ GREEN.= ΕΝΟΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΦΙΛΤΡΟ ΜΕΣ ΣΤΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗΤΕΡΟ 1,2,3? 1, 163 ΡΟΠΗ ΣΤΙΣ 3950 ΣΤΡΟΦΕΣ Η 2, 163 ΣΤΙΣ 4300, Η 3, 166 ΣΤΙΣ 4500. |
κατ'εμε καλυτερο ειναι 163 στις 3950 στροφες... οταν λεω απλο φιλτρο εννοω αντικατασταση του εργοστασιακου,μεσα στο μαμα φιλτροκουτι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MAG206cc1.6 Νέος χρήστης


Ένταξη: 02 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 69
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2004, 20:26:29 Θέμα δημοσίευσης: ΩΡΑΙΟΣ |
|
|
ΜΕ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΩΡΑ. ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΒΑΛΩ ΦΙΛΤΡΟ GREEN ME TELIKO BOSAL
= ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΜΗΣ ΚΙΟΛΑΣ. ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΤΗΣ SUPER COMPETITION 80E TO OPOIO ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΔΕ ΧΑΛΑΕΙ ΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 08:36:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πέτρο είναι το τεύχος που κυκλοφορεί οπότε θα το βρω σήμερα ?
Οι δυναμομετρήσεις είναι μια ένδειξη αλλά δεν αντικατοπτρίζουν πάντα την αίσθηση που έχει κάποιος όταν οδηγει σε πραγματικές συνθήκες. Εντύπωση μου κάνει το ίδιο νούμερο (118 hp) στην ιπποδύναμης με 7 διαφορετικά φίλτρα !!! όπως επίσης και τα 120hp από 4 διαφορετικά καζανάκια!!!
Επειδή η δουλειά μου είναι να ασχολούμαι με νούμερα καταλαβαίνω πχ ότι υπάρχουν στρογγυλοποιήσεις και επίσης ότι τα νούμερα απο μόνα τους δεν λένε όλη την αλήθεια.
Πάντως το τεύχος θα το αγοράσω για να το μελετήσω το ΠΣΚ.
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 08:46:57 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΩΡΑΙΟΣ |
|
|
MAG206cc1.6 έγραψε: | ...TO OPOIO ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΔΕ ΧΑΛΑΕΙ ΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ. |
Tel το λάδι που υπάρχει σε όλα τα after-market φίλτρα ,βοηθάει στην κατακράτηση σκόνης,και δεν προορίζετε για να καταστρέφει αισθητήρες.
Απο τη στιγμή που θα επιλέξεις κάποιο κατάλληλο φίλτρο για το αυτοκίνητο σου,και εφαρμόσεις την συντήρηση (του φίλτρου) σωστά,δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 08:56:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συνήθως η ''ζημιά'' γίνεται όταν πλένουμε το φίλτρο και μετά του ψεκάζουμε πολύ λάδι. Το ψέκασμα είναι το κλειδί για σωστή απόδοση. 
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 09:15:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: |
Οι δυναμομετρήσεις είναι μια ένδειξη αλλά δεν αντικατοπτρίζουν πάντα την αίσθηση που έχει κάποιος όταν οδηγει σε πραγματικές συνθήκες. Εντύπωση μου κάνει το ίδιο νούμερο (118 hp) στην ιπποδύναμης με 7 διαφορετικά φίλτρα !!! όπως επίσης και τα 120hp από 4 διαφορετικά καζανάκια!!!
|
Με JR έβγαλε ένα ίππο λιγότερο...
Επειδή διάβασα το συγκριτικό,σε κάθε περίπτωση οι φιλτροχοάνες/βαρελάκια "ρίχνουν" τις επιδόσεις.Με κάποια μάλιστα,του δίνουν επιτάχυνση 0-100 στα 10,5''.
Επίσης,σε κάποια περίπτωση δίνει καλύτερη επιτάχυνση 0-100 με μόνο τελικό από ότι με φίλτρο-ίδιο τελικό (νομίζω με την remus).
Αν και είναι καλό το test,φοβάμαι μην έχουν γίνει πολλές "κατά προσέγγιση" μετρήσεις.
Τέλος,δεν διευκρινίζεται αν είναι xs1 ή xs2.Αν μιλάμε για το 1ο,όπου σε κάποια μοντέλα το ίδιο περιοδικό δίνει 118 άλογα,τότε μιλάμε με Φ-Ε να φτάνει τα 125?Μου φαίνεται υπερβολικό νούμερο τα 7 άλογα μόνο με αυτή την μετατροπή!
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 12:46:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Επειδή διάβασα το συγκριτικό,σε κάθε περίπτωση οι φιλτροχοάνες/βαρελάκια "ρίχνουν" τις επιδόσεις.Με κάποια μάλιστα,του δίνουν επιτάχυνση 0-100 στα 10,5''.
Επίσης,σε κάποια περίπτωση δίνει καλύτερη επιτάχυνση 0-100 με μόνο τελικό από ότι με φίλτρο-ίδιο τελικό (νομίζω με την remus).
|
Τεό που το διάβασες αυτό ?
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 12:51:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: | Παράθεση: | Επειδή διάβασα το συγκριτικό,σε κάθε περίπτωση οι φιλτροχοάνες/βαρελάκια "ρίχνουν" τις επιδόσεις.Με κάποια μάλιστα,του δίνουν επιτάχυνση 0-100 στα 10,5''.
Επίσης,σε κάποια περίπτωση δίνει καλύτερη επιτάχυνση 0-100 με μόνο τελικό από ότι με φίλτρο-ίδιο τελικό (νομίζω με την remus).
|
Τεό που το διάβασες αυτό ? |
Δεν ξέρω αν έχει συγκριτικούς και συγκεντρωτικούς πίνακες το AMS αλλά ένα άλλο περιοδικό που κυκλοφορεί αυτό το μήνα (auto κάτι) και έχει το ίδιο ακριβώς test,έχει πίνακες με επιταχύνσεις από στάση και εν κίνηση.Σε αυτούς φαίνεται καθαρά ότι με βαρελάκι ρίχνει τις επιδόσεις.Ισχύει και αυτό που γράφω για το τελικό...
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 12:58:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
teoman έγραψε: | TONY PAP έγραψε: | Παράθεση: | Επειδή διάβασα το συγκριτικό,σε κάθε περίπτωση οι φιλτροχοάνες/βαρελάκια "ρίχνουν" τις επιδόσεις.Με κάποια μάλιστα,του δίνουν επιτάχυνση 0-100 στα 10,5''.
Επίσης,σε κάποια περίπτωση δίνει καλύτερη επιτάχυνση 0-100 με μόνο τελικό από ότι με φίλτρο-ίδιο τελικό (νομίζω με την remus).
|
Τεό που το διάβασες αυτό ? |
Δεν ξέρω αν έχει συγκριτικούς και συγκεντρωτικούς πίνακες το AMS αλλά ένα άλλο περιοδικό που κυκλοφορεί αυτό το μήνα (auto κάτι) και έχει το ίδιο ακριβώς test,έχει πίνακες με επιταχύνσεις από στάση και εν κίνηση.Σε αυτούς φαίνεται καθαρά ότι με βαρελάκι ρίχνει τις επιδόσεις.Ισχύει και αυτό που γράφω για το τελικό... |
Τεό ποιό περιοδικό είναι αυτό - Θυμίσου για να το πάρουμε ...
Να δω τι θα πρωτοδιαβάσω αυτό το ΠΣΚ
και έχει και formula και τελικό κυπέλου και Αχαιός και ...
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 13:04:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: |
Τεό ποιό περιοδικό είναι αυτό - Θυμίσου για να το πάρουμε ...
Να δω τι θα πρωτοδιαβάσω αυτό το ΠΣΚ
και έχει και formula και τελικό κυπέλου και Αχαιός και ... |
Το ίδιο test είναι,θεωρώ απίθανο να μην έχει μέσα και τους συγκεντρωτικούς πίνακες.Προφανώς έχει δοθεί και σε άλλο έντυπο...
Πάντως το εξώφυλλο (του test) είναι όμοιο.
edit: Πρέπει να είναι το burn-out
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 13:39:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βρε Τεο χρόνοι δεν αναφέρονται στο AUTO MOTOR SPORT Extra
Mόνο ισχύς- ροπή- εσωτερικός θόρυβος.
Που είδες χρόνους ?
ΘΕΛΩ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑ. 
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 13:46:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: | βρε Τεο χρόνοι δεν αναφέρονται στο AUTO MOTOR SPORT Extra
Mόνο ισχύς- ροπή- εσωτερικός θόρυβος.
Που είδες χρόνους ?
ΘΕΛΩ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑ.  |
Τότε κακώς δεν αναφέρονται.Σε αυτό που διάβασα αναφέρονται τα πάντα (0-60,0-100,80-120,με 3η,με 4η,θόρυβοι).... παπάδες... 
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 13:54:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΤΕΟ ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ?
Εχω στα χέρια μου το extra περιοδικάκι του AMS 15 σελίδων που γραφει
ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΦΙΛΤΡΑ-ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ Πόσα άλογα δίνουν ?
Εσύ τι έχεις ?????
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 13:58:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: | ΤΕΟ ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ?
Εχω στα χέρια μου το extra περιοδικάκι του AMS 15 σελίδων που γραφει
ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΦΙΛΤΡΑ-ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ Πόσα άλογα δίνουν ?
Εσύ τι έχεις ????? |
Στο δεξί το mouse και στο αριστερό τον φραπέ
Μέσα στο ένθετο δεν έχει πίνακες με μετρήσεις?Αν όχι,αγόρασες λάθος περιοδικό 
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 14:00:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικα....να μην πεταξω την σκουπα.ε ? 
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 14:17:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παίδες, μην τα παίρνετε όλα τοις μετρητοίς.
Η σκούπα ΔΕΝ δουλεύει στο δυναμόμετρο. Είναι σαν ένα απλό φίλτρο. Η σκούπα χρειάζεται μεγάλη ταχύτητα αέρα για να δουλέψει την οποία δεν μπορούν να εξομοιώσουν οι ανεμιστήρες στο δυναμόμετρο. Στην πράξη οι διαφορές φαίνονται με τρίτη και πάνω από 60χλμ/ώρα.
Όσο περισσότερα τα χλμ/ώρα τόσο πιο πολύς αέρας, και επομένως τόσο πιο φτωχό μίγμα. Μια δυναμομέτρηση με τετάρτη δεν μπορεί να εξομοιώσει αέρα ταχύτητα 170χλμ/ώρα που αναγκάζεται να μπεί στην σκούπα.
Εννοείται οτι ήδη πάω να αγοράσω το περιοδικό. Συνολικά πάντως φαίνεται τα τελικά να δουλεύουν ενώ κάποιος μπορούσε να πει ότι χάνουμε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 14:25:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυστυχώς δεν υπάρχουν μετρήσεις σε χρόνους.
Υπάρχουν μετρήσεις σε ισχυ - ροπή - θόρυβο. 
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2004, 14:33:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: | Δυστυχώς δεν υπάρχουν μετρήσεις σε χρόνους.
Υπάρχουν μετρήσεις σε ισχυ - ροπή - θόρυβο.  |
Πέτρο εσύ είδες τίποτα χρόνους ???
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|