PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Εξάτμιση για 206 GΤi...την γνώμη σάς..
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Petros-GTi (Petros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 1.6 GTi (2004)

Ένταξη: 21 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 25
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Απρ 2004, 17:17:06    Θέμα δημοσίευσης: Εξάτμιση για 206 GΤi...την γνώμη σάς.. Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παίδες,
ριχτε μια μάτια στο παρακάτω και πείτε μου την γνώμη σας, καθώς τωρα τελευταια σκεπτομαι σοβαρά να βάλω και εγώ ενα μπουρί ! Very happy Twisted evil


http://www.proven-products.co.uk/ansa_exhausts.htm




"Some people enter our lives,
leave quickly and soon are forgotten.
Others enter our lives and leave
footprints on our hearts,
and we are never, ever the same."
Peugeot 206 Gti 1.6 16V
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
mick206 (Πράσινος Ninja)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.1lt tequila-line

Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1302
Τόπος: Άλφα Κένταυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Απρ 2004, 18:27:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε Πέτρο εμένα δεν με ενθουσίασε και πολύ το site... Shocked
Μη μιλήσω για τα προϊόντα... Laughing

Εσύ είδες κάτι συγκεκριμένο; Προσφέρει βελτιωτικά προϊόντα;Έχεις ακούσει καλά λόγια γι αυτήν την εταιρία απο άλλους;

Σόρυ που σε ζαλίζω αλλα προσπαθώ να καταλάβω τι σε έλκυσε σε αυτό το site... Rolling eyes Confused Scratch Laughing

Έχεις σκεφτεί την περίπτωση επώνυμου καζανιού ή χειροποίητου;

Ποπάυ,Παπαδόπουλος,Festus... Λέμε τώρα...


Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Απρ 2004, 18:51:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του mick. Το site δε λέει και πολλά, η ΑΝSA δεν ειναι κάποια γνωστή μάρκα!

Γνώμη μου? Βάλε ένα Group N (ελεύθερο) ή δώσε μια και καλή τα λεφτά για Remus/Sebring/Supersprint! Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Petros-GTi (Petros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 1.6 GTi (2004)

Ένταξη: 21 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 25
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Απρ 2004, 21:22:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve και Μιχαλη,
Το ότι κάτι δεν είναι επώνυμο δεν σημαίνει πάντα ότι δεν είναι και καλό. Δεν μιλάω για την συγκεκριμένη εξάτμιση απλά το αναφέρω σαν παράδειγμα!. Very happy Το Gr.N σίγουρα είναι όλα τα λεφτά, αλλά από ότι έχε ακούσει κάνει πολύ φασαρία πράγμα που θα είναι ιδιαίτερα κουραστικό για ταξίδι. Σκέπτομαι για REMUS η για κάποια χειροποίητη αλλά δεν θέλω να βγει πατάτα, και εννοώ λέγοντας με αυτό ότι θέλω να έχει λίγο θόρυβο, να προκαλεί ανοίγοντας το γκάζι, αλλά να είναι και “κύρια” στις ταχύτητες των 160 – 185 που πάω συνήθως σε κάποιο ταξίδι. Το site το βρήκα εντελώς τυχαία. Πάντως ευχαριστώ για τις απαντήσεις ! Very happy Very happy




"Some people enter our lives,
leave quickly and soon are forgotten.
Others enter our lives and leave
footprints on our hearts,
and we are never, ever the same."
Peugeot 206 Gti 1.6 16V
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
mick206 (Πράσινος Ninja)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.1lt tequila-line

Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1302
Τόπος: Άλφα Κένταυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Απρ 2004, 22:31:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Petros-GTi έγραψε:
Το Gr.N σίγουρα είναι όλα τα λεφτά, αλλά από ότι έχε ακούσει κάνει πολύ φασαρία πράγμα που θα είναι ιδιαίτερα κουραστικό για ταξίδι. Σκέπτομαι για REMUS η για κάποια χειροποίητη αλλά δεν θέλω να βγει πατάτα, και εννοώ λέγοντας με αυτό ότι θέλω να έχει λίγο θόρυβο, να προκαλεί ανοίγοντας το γκάζι, αλλά να είναι και “κύρια” στις ταχύτητες των 160 – 185 που πάω συνήθως σε κάποιο ταξίδι.

Πέτρο όλες οι βελτιωτικές εξατμίσεις θέλεις δεν θέλεις κάνουν κάποιο θόρυβο σε ταξίδια... Άλλες περισσότερο-άλλες λιγότερο! Εγώ π.χ έχω μια Festus και σε ταξίδια που πάω με 110-120 ήδη ακούγεται αρκετά και δεν μπορώ να μιλήσω ικανοποιητικά με τον/την συνοδηγό μου. Laughing

Μες στην πόλη δεν έχω παράπονο!!!! Twisted evil Cool Laughing Wink Ίσα ίσα! Very happy


Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 07:52:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το 206 πάντως που βγήκε μετά το facelift έχει αρκετά καλή ηχομόνωση... Στο 205 που φορούσα Group N και είμουν 1.400 ο θόρυβος ήταν όλα τα Λ7!!! Ταξίδι πηγαίνεις άνετα... Άμα συνηθήσεις στον θόρυβο της εξάτμισης μερικές φορές ούτε που θα την καταλαβαίνεις... που λέει ο λόγος!!! Embarassed Twisted evil



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
paradisos9_mr2 (Πανος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Toyota Mr2

Ένταξη: 19 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 13
Τόπος: Αθηνα (περιστερι)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 08:52:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Petros-GTi έγραψε:
Steve και Μιχαλη,
Το ότι κάτι δεν είναι επώνυμο δεν σημαίνει πάντα ότι δεν είναι και καλό. Δεν μιλάω για την συγκεκριμένη εξάτμιση απλά το αναφέρω σαν παράδειγμα!. Very happy Το Gr.N σίγουρα είναι όλα τα λεφτά, αλλά από ότι έχε ακούσει κάνει πολύ φασαρία πράγμα που θα είναι ιδιαίτερα κουραστικό για ταξίδι. Σκέπτομαι για REMUS η για κάποια χειροποίητη αλλά δεν θέλω να βγει πατάτα, και εννοώ λέγοντας με αυτό ότι θέλω να έχει λίγο θόρυβο, να προκαλεί ανοίγοντας το γκάζι, αλλά να είναι και “κύρια” στις ταχύτητες των 160 – 185 που πάω συνήθως σε κάποιο ταξίδι. Το site το βρήκα εντελώς τυχαία. Πάντως ευχαριστώ για τις απαντήσεις ! Very happy Very happy


μπορεις να κανεις Gr N με οσο θορυβο θελεις εσυ!!!!


Basketball ...volley...tenis....football, they all need only one ball......,racing needs TWO!!!

To drift ειναι σαν την ζωη. Θελει ισορροπια!!

MR2 Club of Greece
www.mr2club.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 09:00:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σωστός ο paradisos9_mr2!

Και να προσθέσω και κάτι άλλο: Αν μπεί μόνο τελικό Group N και δεν καταργήσεις τον καταλύτη ή δεν βάλεις καταλύτη ελευθέρας, θα ακούγεται πιο πολύ η μηχανή παρά η εξάτμιση!

Παρεμφερές παράδειγμα : Φίλος μου με saxo vts 1.600 1ου σταδίου έχει βάλει Group N τελικό με τον σωλήνα πίσω αντί για μπούκα, και μετά τις 5.000 σ.α.λ. ακούγεται περισσότερο ο κινητήρας μπροστά παρά το καζανάκι πίσω! Και αυτό γίνεται γιατί δεν έχει πειράξει τον καταλύτη! Ενώ 2 άλλα άτομα εδώ στη Λάρισα γνωστοί μου, με 106 rallye και saxo 1.600 έχουνε βγάλει τους καταλύτες τους και ακούγονται μέχρι και σκασίματα αρκετές φορές Wink (o καταλύτης "πνίγει" τα σκασίματα και δεν τα αφήνει να φτάσουν στο τελικό καζανάκι)

Για να ξέρετε για ποιο καζανάκι συγκεκριμένα μιλάω, ορίστε μια φωτογραφία του:



Αν κάποιος πιστεύει πως κάνω λάθος, παρακαλώ ας με διορθώσει, τεκμηριωμένα όμως! Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 09:34:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν μπορείς να έχεις απόδοση(=εξτρα άλογα) χωρίς φασαρία.

Επειδή είπατε για το vts το οποίο είχε κολλητός μου θα σας πω ότι την καλύτερη απόδοση μακράν την είχε με τελικό group N και μεσαίο σωλήνα supersprint. Ομως ο θόρυβος ενω ήταν φανταστικός (έκανε και ενα γα**τ@ κροτάλισμα!!) σε ταξίδι ήταν τελικά κουραστικός. Προηγουμένως είχε δοκιμάσει Ποπαυ Confused και Παπαδόπουλο Laughing ...

Για επώνυμο τελικό στο 206 διάβασε και κάποια άλλα topics που υπάρχουν και γράφουν υπερ και κατά για κάποιες μάρκες.

Εγω στο δικό μου αν μπορούσα να τα σκάσω τα € θα έβαζα supersprint.


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
konstantinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 918
Τόπος: Μελίσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 11:08:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TONY PAP έγραψε:
Δεν μπορείς να έχεις απόδοση(=εξτρα άλογα) χωρίς φασαρία.


Εδώ έχω μία ένσταση.... και εξηγούμε

υπάρχει εδώ μέσα ραλάκι (άκακο οπτικά και ακουστικά) με άλογα ικανά να ταπεινώσουν πολλούς φασαριόζηδες τύπους...

Το έκανε ήσυχο γιατί ο γιος του δεν μπορούσε να κοιμηθεί... και τώρα και τσαγιάζει άνετα (και καλύτερα κατά τα λεγόμενά του) και ο γιος του κοιμάται ήσυχος!!!!


Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
fpug 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος




Ένταξη: 05 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 392

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 11:16:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MAGNEX μεσαιο + σωληνα + τελικο και εχεις το κεφαλι σου ησυχο
και απο αποδοση και απο φασαρια. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 11:31:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

konstantinos έγραψε:

υπάρχει εδώ μέσα ραλάκι (άκακο οπτικά και ακουστικά) με άλογα ικανά να ταπεινώσουν πολλούς φασαριόζηδες τύπους...

Το έκανε ήσυχο γιατί ο γιος του δεν μπορούσε να κοιμηθεί... και τώρα και τσαγιάζει άνετα (και καλύτερα κατά τα λεγόμενά του) και ο γιος του κοιμάται ήσυχος!!!!


Ενταξει η αληθεια ειναι καπου στην μεση και εξηγουμε:

Μπορει η εξατμιση να δωσει ή σε εμενα να εκοψε 1-2 αλογα σε συγκεκριμενο αριθμο στροφων και περιοχης λειτουργιας του κινητηρα αλλα για μενα τιποτα δεν συγκρινεται με την ησυχια και την ιγκογκνιτο εμφανιση.Επισης το ποσο ελευθερη χρειαζεται να ειναι η εξατμιση εξαρταται φυσικα απο τις μετατροπες που εχει το αυτοκινητο και την αναγκη υπαρξης ενος συγκεκριμενου ποσοστου ελευθεριας ή οχι.Για μενα σε νορμαλ αυτοκινητα δεν αξιζει η εξατμιση.Αντιθετα ενας ελευθερος μεταλλικος αγωνιστικος καταλυτης κανει καλυτερη δουλεια αποδεδειγμενα.Στο δικο μου πιο πολυ διαφορα εκανε ο καταλυτης των 200 Ευρω παρα το ολο υπολοιπο συστημα των 330 Ευρω που στο κατω κατω μπορει και να μην χρειαζοταν γιατι για λογους αξιοπιστιας και παρολη την υπαρξη αγριεμενων εκκεντροφορων η συμπιεση δεν ταξιδεψε σε τρελλα νουμερα αλλα κρατηθηκε σε πολυ νορμαλ τιμες τις ταξεως του 11:1 απο 10.7-10.8 μαμα πραγμα που δεν καθιστα απαραιτητη την υπαρξη πολυ ελευθερης εξατμισης.

Αυτά.


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 12:21:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η Gr.N έγινε μόδα για πολλούς. Πρέπει να καταλάβουμε πως κάθε μέρος της εξάτμισης έχει ένα συγκεκριμένο ρόλο, έτσι και το τελικό. Το Gr.N ξεκίνησε, όπως και η ονομασία του από τα πρώτα νορμάλ αγωνιστικά… και έπειτα μεταφέρθηκε στους δρόμους καθώς το σύστημα αποδίδει πολύ καλά. Ωστόσο αφού μιλάμε για Gr.N είναι δεδομένο πως θα κάνει θόρυβο… Οι πραγματικές Ν κάνουν θόρυβο όπως και να έχει. Τώρα υπάρχουν και οι «τύπου» Ν που π.χ. τέτοια φοράω στο ρενάκι μου. Στον πέζουλα βάλαμε ένα αντίγραφο του kitcar, όπου όποιος το δει το βαφτίζει Ν, ωστόσο δεν έχει τα 48mm που ομολογκάρονται οι Ν για τα σαξόραλα, αλλά 54mm διότι ακολουθεί τις μετατροπές του μοτέρ. Εγω προσωπικά το βάφτησα kitcar replica…. Το μέγεθός του ξεπερνά οριακά το γυάλινο μπουκάλι της μπύρας του μισού λίτρου (εχω φωτος για όποιον θέλει...). Από θόρυβο, όποιος έχει ακούσει από κοντά kitcar ή Super 1600 θα καταλάβει τι εννοώ και κυριολεκτώ σε αυτό που λέω. Το σκάσιμο υπάρχει συνέχεια, οι φλόγες στον κόφτη είναι καθημερινότητα, και τα καπνίσματα στο ρόπιασμα είναι γεγονός. Ωστόσο σε ταξίδια κουράζει πολύ, αλλά μπρος τα κάλλη τι ο πόνος…. Και καταλύτη φοράμε αλλά αγωνιστικό…Με το καλό μόλις τελειώσουμε το μοτέρ σκεφτόμαστε για την αλλαγή του 4-1 χταποδιού της supersprint με ένα χειροποίητο με dragster προσανατολισμούς, ξανά 4-1 αλλά με την ένωση του 4 σε 1 να γίνεται σε μεγαλύτερη απόσταση (κάτω από το μοτέρ ωστέ να έχουν τα καυσαέρια μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου)…. (ποιος έχει δει το χταπόδι του Λούκου στο AX του???)… Προσωπικά οι βολτατζιδικοι να προτιμήσουν κάτι πιο νορμάλ, και αφήστε τα (αληθινά) Ν στους απανταχού γκαζοφιλ της βούτας και της μαύρης…





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 12:22:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:

Αντιθετα ενας ελευθερος μεταλλικος αγωνιστικος καταλυτης κανει καλυτερη δουλεια αποδεδειγμενα.Στο δικο μου πιο πολυ διαφορα εκανε ο καταλυτης των 200 Ευρω παρα το ολο υπολοιπο συστημα των 330 Ευρω που στο κατω κατω μπορει και να μην χρειαζοταν γιατι για λογους αξιοπιστιας και παρολη την υπαρξη αγριεμενων εκκεντροφορων η συμπιεση δεν ταξιδεψε σε τρελλα νουμερα αλλα κρατηθηκε σε πολυ νορμαλ τιμες τις ταξεως του 11:1 απο 10.7-10.8 μαμα πραγμα που δεν καθιστα απαραιτητη την υπαρξη πολυ ελευθερης εξατμισης.


Ο ελεύθερος αγωνιστικός μεταλλικός καταλύτης, που έχεις βάλει είναι νόμιμος ή παράνομος για κυκλοφορία στο δρόμο ? ?
Και κατα πόσο το αυτοκίνητο περνάει ΚΤΕΟ μετά την εισαγωγή του ? ?
Κάρτα καυσαερίων βγάζει ? ?
Ο ποιο φτηνός νόμιμος μεταλλικός καταλύτης (όχι Ελληνικός) που έχω βρει κόστιζε περί τα 300euro ... μετά από τρελό ψάξιμο. Μάκη που τον βρήκες με 200 ? ? ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 12:31:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το αν ειναι νομιμος ή παρανομςο καθορίζεται απο το αν βγαζει καρτα καυσαεριων ή οχι το αμαξι.Ο δικος μου ο VIC ήρθε με εγγυηση 2 ετων για καρτα καυσαεριων και καλη λειτουργια.Απλα πρεπει να πας να βγαλεις μια καρτα πριν και μια μετα την τοποθετηση για να ισχυει η εγγυηση.Απο εκει και περα οτι τυχει μεσα στα 2 χρονια απο την ημ/νια αγορας σου τον αλλαζουν με καινουριο.Ο καταλυτης κοστισε 220 ευρα και 40 η τοποθετηση που ειναι πολυ κοντα στα 300 που τον εχεις βρει.ΤΑ υπολοιπα απο κοντα γιατι αμα σε στειλω απο Μοναχο στον Ταυρο θα σου ερθει καπως... Laughing


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 13:33:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Το αν ειναι νομιμος ή παρανομςο καθορίζεται απο το αν βγαζει καρτα καυσαεριων ή οχι το αμαξι.Ο δικος μου ο VIC ήρθε με εγγυηση 2 ετων για καρτα καυσαεριων και καλη λειτουργια.Απλα πρεπει να πας να βγαλεις μια καρτα πριν και μια μετα την τοποθετηση για να ισχυει η εγγυηση.Απο εκει και περα οτι τυχει μεσα στα 2 χρονια απο την ημ/νια αγορας σου τον αλλαζουν με καινουριο.Ο καταλυτης κοστισε 220 ευρα και 40 η τοποθετηση που ειναι πολυ κοντα στα 300 που τον εχεις βρει.ΤΑ υπολοιπα απο κοντα γιατι αμα σε στειλω απο Μοναχο στον Ταυρο θα σου ερθει καπως... Laughing


H κάρτα καυσαερίων δεν προδικάδιζει και την νομιμότητα. Απλά αποτελεί έγγραφο που πιστοποιεί την σωστή λειοτυργία της εξαγωγής του αυτοκινήτου την στιγμή που την βγάζεις. Ποιου αυτοκινήτου όμως? Και ποιας εξαγωγής? Και από ποιο συνεργείο ? Εγώ προσωπικά έχω υπόψην δύο συνεργεία που στο ένα βγάζεις κάρτα εύκολα και στο άλλο με το παραμικρό σε κόβουν.
Αρα η κάρτα αποτελεί απλά ένα έγγραφο που υποδεικνύει την προς στιγμήν νομιμότητα του αυτοκινήτου. Μπορεί σε κάποιο έλεγχο καυσαερίων (μπλόκο τροχαίας) ... απλά να μην είναι νόμιμη ή στο ΚΤΕΟ να δουνε κάτι άλλο ... και να σου κόψουν το αυτοκίνητο.
Τώρα θα μου πεις όλα είναι πιθανά ... ! Τέλος πάντων ... Το ζητούμενο είναι αν επιτρέπει η Ελληνική νομοθεσία την αντικατάσταση του νορμάλ καταλύτη από κάποιον άλλον καταλύτη τύπου αγωνιστικού και φαντάζομαι συρμάτινο?

Εκτός αν εννοείς μεταλλικό αγωνιστικό καταλύτη τους μεταλλικούς τύπου Americat ή Remus ή Supersprint κλπ...κλπ... ... oπότε όλα καλά ...

Ο δικός σου είπες ότι είναι μάρκα VIC ? ? ? χμμμ....άλλες πληροφορίες ? Rolling eyes Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 13:52:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

O καταλυτης διαχωριζεται σε αγωνιστικος απλος μεταλλικος κλπ απο τις οπες που εχει για να περνανε τα καυσαερια.Οι 100 οπων ειναι πιο ελευθεροι απο τους 200 οπων κλπ.Για το 106 υπηρχε μεταλλικος 200 οπων και αγωνιστικος 100 οπων.Με τον 100αρη λοιπον ο αντιπροσωπος μου εδωσε και την εγγυηση των 2 ετων που γραφει τα περι καρτας.Φυσικα το δικο μου την καρτα καυσαεριων την εχει ακουστα μονο αφου δεν βγαζει ουτε με σφαιρες αλλα για αυτο δεν φταει ο καταλυτης.Απο την στιγμη ομως που στον πουλαει με εγγυηση σημαινει οτι την καλυπτει αφου εχει μαλιστα και σαν προιον εγκριση τυπου.Αν δεν ηταν νομιμος δεν θα επαιρνε εγκριση τυπου και το ξερεις καλα αυτο.Δυστυχως πληροφοριες μοντελα κλπ δεν εχω εκτος του οτι ειναι VIC της εταιρειας CATCO.


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2004, 14:10:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
VIC της εταιρειας CATCO.


αυτό λέει πολλά ...

όσο για τις νομιμότητες ... εφόσον έχει έγκριση τύπου για αυτοκίνητα δρόμου ... no problem ...

ευχαριστώ για τα info!!!
Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Panikos (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 GTI 1600 16v

Ένταξη: 24 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 22
Τόπος: ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Απρ 2004, 16:06:25    Θέμα δημοσίευσης: ΑΚΟΥ ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ.... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΤΑΡΓΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΚΟΒΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΚΑΖΑΝΙ ΚΑΙ ΚΟΛΑΣ
ΠΙΣΩ ΕΝΑ ΚΑΖΑΝΑΚΙ GROUP N. Ο ΗΧΟΣ ΣΤΙΣ 2,4-4,8 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ
ΘΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ COSWORTH ΣΕ DRAGSTER
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Απρ 2004, 18:56:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σαν το 205 μου με το Group N που καίει και Super και δεν έχει καταλύτη... μόνο το τελικό το Group N... ΑΑΑχχ... θα μου λείψει αυτός ο ήχος πραγματικά, τώρα που πηρα το 206 μου Rolling eyes Razz Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3102s (PHP: 64% - SQL: 36%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on