PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

[ΠΡΟΒΛΗΜΑ]ΚΛΩΤΣΙΣΜΑ ΣΕ ΠΟΡΕΙΑ

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
BaggosKr (Baggelhs)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 XR 1994

Ένταξη: 03 Δεκ 2021
Δημοσιεύσεις: 1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 03 Δεκ 2021, 20:01:01    Θέμα δημοσίευσης: [ΠΡΟΒΛΗΜΑ]ΚΛΩΤΣΙΣΜΑ ΣΕ ΠΟΡΕΙΑ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σε όλους.
Αρχικά, ευχαριστώ για όσους ασχοληθούν με το θέμα μου.

Είμαι σχετικά καινούριος οδηγός. Αγόρασα πριν 4 μήνες ένα Peugeot 106 XR 1994 μοντέλο.
Προσεγμένο, πάντα τα service στην ώρα τους από τον προηγούμενο.
Αυτές τις μέρες όμως μου έβγαλε ένα πρόβλημα.
Πείτε οως είμαι στο φανάρι, έχω νεκρά, το ρελαντί πέφτει από 900-800 που δουλεύει κανονικά, στα πολύ παρακάτω,με αποτέλεσμα είτε να σβήσει, είτε μόνο του να γκαζώνει στις 1100-1200 στροφές.
Επίσης, κλωτσάει λες και σε χτυπάει νταλίκα από πίσω, στην 1η και στην 2η με λίγα χιλιόμετρα. Ας πούμε ότι θα στριψω, θα κατεβάσω σε 2α, και αρχίζει ο κλωτσος. Όλα υπέροχα όμως στην πορεία όταν έχει χιλιόμετρα το αμάξι ή δίνω γκάζι.. Κανένα απολύτως πρόβλημα.Πρώτο πράγμα, αγοράζω φίλτρο βενζίνης, το περνάω, τα ίδια.
Πάω στο συνεργείο, μου αλλάζει μπουζοκαλωδια μιας και ήταν φαγωμένα, αλλάζει και τα μπουζι. Όμως το πρόβλημα παραμένει.
Σήμερα έβαλα 100αρα και έριξα ένα υγρό καθαρισμού στο ντεπόζιτο, και βλέπω το ρελαντί έστρωσε.
Όμως το κλωτσισμα παραμένει.
Παρατήρησα πως στο φανάρι, έχω νεκρά, μόλις τσι.πησω λίγο το γκάζι, έπεσαν οι στροφές και έσβησε. Το ίδιο και στην 1η με 2α, ρολλαρει το αμαξι, μόλις χαϊδέψω λίγο γκάζι, κλωτσάει.

Μου είπανε πως τα γαλλικά βγάζουν πρόβλημα στο μοτερακι του ρελαντί. Ο μηχανικός μου είπε πως βλέπει ότι έχει θέμα εκεί πέρα.
Όμως, το ανταλλακτικό κοστίζει 40 ευρώ χωρίς μαστορικα. Πριν το αγοράσω να ακούσω 2-3 γνώμες από γνώστες των Peugeot.
Να αναφέρω πως το μοτεράκι του ρελαντί φαίνεται να το άλλαξε ο προηγούμενος.

Είχε κάποιος το συγκεκριμένο αμάξι να μου πει αν αυτά τα συμπτώματα έρχονται από το μοτερακι του ρελαντί?
Πεταλούδα δεν καθάρισε ο μηχανικός, με είπε ότι δεν έχει εκεί πρόβλημα και ας του το ζήτησα να το κάνει. Θα το ζητήσω όμως σε λίγο καιρό που θα το πάω για service, όπως και μπεκ κλπ.

Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0789s (PHP: 69% - SQL: 31%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on