PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Απορια για μπουμπακια 106 rallye

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
George69 (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 GTI (16V) (1998)

Ένταξη: 08 Μάρ 2020
Δημοσιεύσεις: 16
Τόπος: Καρδίτσα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Νοέ 2021, 17:10:42    Θέμα δημοσίευσης: Απορια για μπουμπακια 106 rallye Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα σε ολους εχω ενα ραλακι το οποιο προσφατα το βαλαμε ενα 206 μοτερ (κορμο,κεφαλη) αλλαξαμε τα ελατηρια κεφαλης και καπελωτα και βαλαμε απο nfx και πεταξαμε και 2 μπουμπακια επανω βαλαμε και μια κονσερβα προγραμμα για κοφτη στις 8000.

Το αυτοκινητο κανει σαν τρελο εως τις 6500 δηλαδη εχει πολυ καλο φασμα ροπης αλλα απο τις 6,5 εως τις 8 ομως ειναι αρκετα ψωφιο τα σημαδια στα γραναζια ειναι στα μαμα μηπως πρεπει να δωσουμε λιγο αργοπορια στον εκκ εξαγωγης ;

Συμπιεση εχει μετρηθει και ολοι οι κυλινδροι εχουν δειξει 200psi πιστευω ειναι πολυ καλα για σχεδον 20χρονων μοτερ.

Να σημειωθει οτι πριν τα μπουμπακια ειχαν μπει pt51 δεν ειχε τοσο ροπη στα χαμηλα αλλα μεχρι τον κοφτη εβγαζε δυναμη αλλα βγηκαν λογου δουλεματος δεν ηταν και πολυ ανετοι μεσα στην πολη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Νοέ 2021, 14:52:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν έχουμε το ίδιο πρόγραμμα το οποίο έχει και προπορεία, δεν νομίζω ότι μπορείς να βελτιώσεις κάτι χωρίς να ανοίξεις μοτέρ.
Κάτι είχα διαβάσει για αλλαγή εκκεντροφόρων σε συνδυασμό με πεταλούδα αλλά ανέβαζε πολύ το κόστος...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
George69 (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 GTI (16V) (1998)

Ένταξη: 08 Μάρ 2020
Δημοσιεύσεις: 16
Τόπος: Καρδίτσα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Νοέ 2021, 09:21:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημερα αντωνη οταν ειχαμε τα pt51 το αυτοκινητο ηταν ψωφιο απο τις 1500 εως 3500 δηλαδη εντελως αναποδα απο τι τωρα που ειναι τεπειο στα χαμηλα αλλα στα ψηλα υστερει πολυ σαν να "μενει" απο δυναμη και δεν μπορει να γυρισει το μοτερ τοσο χαλι μιλαμε εχω ξενερωσει ασχημα ο μηχσνικος μου ειπε να παιξουμε με τα γραναζια να θυσιασουμε ροπη στα χαμηλα για να κερδισουμε ψηλα θα το δοκιμασω και θα δω

Να πω επισης οτι το φυσαρουμε σε διαγνωστικο και μας βγαζει βλαβη κοκκινη "" (ATT) Αδυναμία Προσαρμογής Δύναμης"" ξερουμε τι διαολο ειναι αυτο; 🤔
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Νοέ 2021, 12:29:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μονοφυσο είναι το αυτοκίνητο; Το πρόγραμμα κονσέρβα είναι πολύ φτωχό για αυτό που κάνεις. Έχω 3 Φύσσα ηλεκτρικά 106 σε μοτέρ 206 με Μπούμπακια 2 χρόνια και εδώ και τρεις μήνες με pt51. Πρόγραμμα κονσέρβα για 106 δεν φτάνει ούτε για ζητώ τις απαιτήσεις καυσίμου που χρειάζεται ένα jp4.

Βάλτε για αρχή όπως είσαι με τα Μπούμπακια ένα ρυθμιστή καυσίμου 3.5bar και ξανακάνε βόλτα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Νοέ 2021, 11:13:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

George69 έγραψε:
Καλημερα αντωνη οταν ειχαμε τα pt51 το αυτοκινητο ηταν ψωφιο απο τις 1500 εως 3500 δηλαδη εντελως αναποδα απο τι τωρα που ειναι τεπειο στα χαμηλα αλλα στα ψηλα υστερει πολυ σαν να "μενει" απο δυναμη και δεν μπορει να γυρισει το μοτερ τοσο χαλι μιλαμε εχω ξενερωσει ασχημα ο μηχσνικος μου ειπε να παιξουμε με τα γραναζια να θυσιασουμε ροπη στα χαμηλα για να κερδισουμε ψηλα θα το δοκιμασω και θα δω

Να πω επισης οτι το φυσαρουμε σε διαγνωστικο και μας βγαζει βλαβη κοκκινη "" (ATT) Αδυναμία Προσαρμογής Δύναμης"" ξερουμε τι διαολο ειναι αυτο; 🤔


...μάλλον δεν μπορούν να ικανοποιούνται και οι δύο προϋποθέσεις/επιθυμίες μαζί,
από ένα ζευγάρι εκκεντροφόρων. Η χόνδα είχε βγάλει το βε-τεκ για αυτό το λόγο.
/// Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
George69 (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 GTI (16V) (1998)

Ένταξη: 08 Μάρ 2020
Δημοσιεύσεις: 16
Τόπος: Καρδίτσα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Νοέ 2021, 17:03:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

petran_x13 έγραψε:
Μονοφυσο είναι το αυτοκίνητο; Το πρόγραμμα κονσέρβα είναι πολύ φτωχό για αυτό που κάνεις. Έχω 3 Φύσσα ηλεκτρικά 106 σε μοτέρ 206 με Μπούμπακια 2 χρόνια και εδώ και τρεις μήνες με pt51. Πρόγραμμα κονσέρβα για 106 δεν φτάνει ούτε για ζητώ τις απαιτήσεις καυσίμου που χρειάζεται ένα jp4.

Βάλτε για αρχή όπως είσαι με τα Μπούμπακια ένα ρυθμιστή καυσίμου 3.5bar και ξανακάνε βόλτα.


Ναι μονοφυσσο ειναι πετρο μμμ θα δοκιμασω αυτο που λες και θα ενημερωσω ο ρυθμιστης καυσιμου ειναι αυτο το "βαρελακι" που ειναι επανω στην μπεκιερα ; 3.5bar ποια φορανε ; καπου ειχα ακουσει οτι ταιριαζει ενας και απο vag
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Νοέ 2021, 23:29:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

George69 έγραψε:
petran_x13 έγραψε:
Μονοφυσο είναι το αυτοκίνητο; Το πρόγραμμα κονσέρβα είναι πολύ φτωχό για αυτό που κάνεις. Έχω 3 Φύσσα ηλεκτρικά 106 σε μοτέρ 206 με Μπούμπακια 2 χρόνια και εδώ και τρεις μήνες με pt51. Πρόγραμμα κονσέρβα για 106 δεν φτάνει ούτε για ζητώ τις απαιτήσεις καυσίμου που χρειάζεται ένα jp4.

Βάλτε για αρχή όπως είσαι με τα Μπούμπακια ένα ρυθμιστή καυσίμου 3.5bar και ξανακάνε βόλτα.


Ναι μονοφυσσο ειναι πετρο μμμ θα δοκιμασω αυτο που λες και θα ενημερωσω ο ρυθμιστης καυσιμου ειναι αυτο το "βαρελακι" που ειναι επανω στην μπεκιερα ; 3.5bar ποια φορανε ; καπου ειχα ακουσει οτι ταιριαζει ενας και απο vag


3.5 έχουν τα 1400άρια, πίσω στο τεπόζιτο. Στα ανταλλακτικά μτχρ γνωρίζουν.
/// Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
George69 (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 GTI (16V) (1998)

Ένταξη: 08 Μάρ 2020
Δημοσιεύσεις: 16
Τόπος: Καρδίτσα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Νοέ 2021, 12:08:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vassat έγραψε:
George69 έγραψε:
petran_x13 έγραψε:
Μονοφυσο είναι το αυτοκίνητο; Το πρόγραμμα κονσέρβα είναι πολύ φτωχό για αυτό που κάνεις. Έχω 3 Φύσσα ηλεκτρικά 106 σε μοτέρ 206 με Μπούμπακια 2 χρόνια και εδώ και τρεις μήνες με pt51. Πρόγραμμα κονσέρβα για 106 δεν φτάνει ούτε για ζητώ τις απαιτήσεις καυσίμου που χρειάζεται ένα jp4.

Βάλτε για αρχή όπως είσαι με τα Μπούμπακια ένα ρυθμιστή καυσίμου 3.5bar και ξανακάνε βόλτα.


Ναι μονοφυσσο ειναι πετρο μμμ θα δοκιμασω αυτο που λες και θα ενημερωσω ο ρυθμιστης καυσιμου ειναι αυτο το "βαρελακι" που ειναι επανω στην μπεκιερα ; 3.5bar ποια φορανε ; καπου ειχα ακουσει οτι ταιριαζει ενας και απο vag


3.5 έχουν τα 1400άρια, πίσω στο τεπόζιτο. Στα ανταλλακτικά μτχρ γνωρίζουν.
/// Β



Κατσε μπερδευτικα τωρα που ακριβως πισω στο τεποζιτο??? Μηπως εννοεις την αντλια?? Φοραω ηδη 3.5bar με γκρι ταμπελακι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Νοέ 2021, 14:35:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

George69 έγραψε:
vassat έγραψε:
George69 έγραψε:
petran_x13 έγραψε:
Μονοφυσο είναι το αυτοκίνητο; Το πρόγραμμα κονσέρβα είναι πολύ φτωχό για αυτό που κάνεις. Έχω 3 Φύσσα ηλεκτρικά 106 σε μοτέρ 206 με Μπούμπακια 2 χρόνια και εδώ και τρεις μήνες με pt51. Πρόγραμμα κονσέρβα για 106 δεν φτάνει ούτε για ζητώ τις απαιτήσεις καυσίμου που χρειάζεται ένα jp4.

Βάλτε για αρχή όπως είσαι με τα Μπούμπακια ένα ρυθμιστή καυσίμου 3.5bar και ξανακάνε βόλτα.


Ναι μονοφυσσο ειναι πετρο μμμ θα δοκιμασω αυτο που λες και θα ενημερωσω ο ρυθμιστης καυσιμου ειναι αυτο το "βαρελακι" που ειναι επανω στην μπεκιερα ; 3.5bar ποια φορανε ; καπου ειχα ακουσει οτι ταιριαζει ενας και απο vag


3.5 έχουν τα 1400άρια, πίσω στο τεπόζιτο. Στα ανταλλακτικά μτχρ γνωρίζουν.
/// Β



Κατσε μπερδευτικα τωρα που ακριβως πισω στο τεποζιτο??? Μηπως εννοεις την αντλια?? Φοραω ηδη 3.5bar με γκρι ταμπελακι


Ακριβώς που είναι δεν γνωρίζω, δεν την έβγαλα ο ίδιος,
πιθανόν στην αντλία,
δεν έχει κάποιο άλλο μηχανικό εξάρτημα στο σημείο. Στα μτχρ ανταλλακτικά γνωρίζουν. Αυτή η "πίσω" των 3,5Β ταιριάζει και εμπρός.
Τουλάχιστον αυτή είναι η εμπειρία μου, ζήτησα μια 3,5Β από 14άρι που είναι στο τεπόζιτο και το σέρβις την τοποθέτησε εμπρός.
Τώρα όσον αφορά τους εκκεντροφόρους σαφώς δεν μπορείς να τα έχεις όλα, οι κατ 743 πχ έχουν αρκετά καλό μεσαίο φάσμα, αλλά μετά τις 7Κ καταλαβαίνεις ότι το μοτέρ τελειώνει.
Γράφω μοτέρ γιατί μπορεί να είναι και θέμα προγράμματος.
...αλλά από ένα σημείο και πέρα το "σπορ" γίνεται πολύ ακριβό...
/// Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
George69 (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 GTI (16V) (1998)

Ένταξη: 08 Μάρ 2020
Δημοσιεύσεις: 16
Τόπος: Καρδίτσα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Νοέ 2021, 16:00:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο ρυθμιστης καυσιμου που εγραψες παραπανω βασιλη βρισκεται μπροστα στην μπεκιερα!!! Μηπως μπερδευεσαι με κατι αλλο ;


https://www.avcweber.gr/Product/1313/0280160562/Page/141/Fuel-pressure-regulators/Model/0/0/el/

Μπες στο λινκ να τον δεις!!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την George69 στις Τρι 09 Νοέ 2021, 13:57:10, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
George69 (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 GTI (16V) (1998)

Ένταξη: 08 Μάρ 2020
Δημοσιεύσεις: 16
Τόπος: Καρδίτσα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Νοέ 2021, 16:04:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vassat έγραψε:
George69 έγραψε:
vassat έγραψε:
George69 έγραψε:
petran_x13 έγραψε:
Μονοφυσο είναι το αυτοκίνητο; Το πρόγραμμα κονσέρβα είναι πολύ φτωχό για αυτό που κάνεις. Έχω 3 Φύσσα ηλεκτρικά 106 σε μοτέρ 206 με Μπούμπακια 2 χρόνια και εδώ και τρεις μήνες με pt51. Πρόγραμμα κονσέρβα για 106 δεν φτάνει ούτε για ζητώ τις απαιτήσεις καυσίμου που χρειάζεται ένα jp4.

Βάλτε για αρχή όπως είσαι με τα Μπούμπακια ένα ρυθμιστή καυσίμου 3.5bar και ξανακάνε βόλτα.


Ναι μονοφυσσο ειναι πετρο μμμ θα δοκιμασω αυτο που λες και θα ενημερωσω ο ρυθμιστης καυσιμου ειναι αυτο το "βαρελακι" που ειναι επανω στην μπεκιερα ; 3.5bar ποια φορανε ; καπου ειχα ακουσει οτι ταιριαζει ενας και απο vag


3.5 έχουν τα 1400άρια, πίσω στο τεπόζιτο. Στα ανταλλακτικά μτχρ γνωρίζουν.
/// Β



Κατσε μπερδευτικα τωρα που ακριβως πισω στο τεποζιτο??? Μηπως εννοεις την αντλια?? Φοραω ηδη 3.5bar με γκρι ταμπελακι


Ακριβώς που είναι δεν γνωρίζω, δεν την έβγαλα ο ίδιος,
πιθανόν στην αντλία,
δεν έχει κάποιο άλλο μηχανικό εξάρτημα στο σημείο. Στα μτχρ ανταλλακτικά γνωρίζουν. Αυτή η "πίσω" των 3,5Β ταιριάζει και εμπρός.
Τουλάχιστον αυτή είναι η εμπειρία μου, ζήτησα μια 3,5Β από 14άρι που είναι στο τεπόζιτο και το σέρβις την τοποθέτησε εμπρός.
Τώρα όσον αφορά τους εκκεντροφόρους σαφώς δεν μπορείς να τα έχεις όλα, οι κατ 743 πχ έχουν αρκετά καλό μεσαίο φάσμα, αλλά μετά τις 7Κ καταλαβαίνεις ότι το μοτέρ τελειώνει.
Γράφω μοτέρ γιατί μπορεί να είναι και θέμα προγράμματος.
...αλλά από ένα σημείο και πέρα το "σπορ" γίνεται πολύ ακριβό...
/// Β


Εχω οδηγησει μπουμπακι τριφυσσο με 206 μοτερ και μαμα σασμαν κιολας καμια σχεση με το δικο μου που φοραω και 13/61 κορονοπηνιο επισης στα μαμα σημαδια οπως το δικο μου τωρα δεν θυμαμαι αν ειχε κονσερβα ή οχι. Στο δικο μου ειναι ολα μιαχαρα μεχρι τις 6500 απο κει και περα καταλαβαινεις οτι δεν παει σαν να χανει 50αλογα τοσο πολυ !!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2021, 21:21:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

George69 έγραψε:
Ο ρυθμιστης καυσιμου που εγραψες παραπανω βασιλη βρισκεται μπροστα στην μπεκιερα!!! Μηπως μπερδευεσαι με κατι αλλο ;


https://www.avcweber.gr/Product/1313/0280160562/Page/141/Fuel-pressure-regulators/Model/0/0/el/

Μπες στο λινκ να τον δεις!!


...τι να σε πω βρε Γιώργο, δεν αποκλείεται... και δεν είμαι Ελλάδα να το ελέγξω...
Επίσης διαβάζοντας το τελευταίο ποστ σου, καταλαβαίνω ότι αντιλαμβάνεσαι "κατακόρυφη" πτώση της απόδοσης μετά τις 6,5Κ, σωστά;;;
-
Σε αυτή την περίπτωση οι αιτίες ποικίλουν, αλλά πρώτος ύποπτος είναι το πρόγραμμα.
Ίσως με ένας wideband λ, να μπορούσε να δείξει την αναλογία A/F και να έβγαινε κάποιο συμπέρασμα.
/// Β

ΥΓ ...εν τω μεταξύ καταλαβαίνω ότι οι "γκουρού" του φόρουμ δεν το επισκέπτονται συχνά, ένεκα των πολλών σπαμ(; ) και έτσι δεν μπορείς να πάρεις κάποιες περισσότερο εμπεριστατωμένες απαντήσεις...


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1189s (PHP: 67% - SQL: 33%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on