PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αλλαγή Λαδιών, Υπολογιστής Συντήρησης και μυρωδιές!!!!!
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Αύγ 2002, 15:35:20    Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή Λαδιών, Υπολογιστής Συντήρησης και μυρωδιές!!!!! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλαράκια μια γρήγορη ανάπαυλα από τις διακοπές και μαζί με την επιστροφή στο σπίτι και μία ερωτησούλα!!! (Εμ πως έτσι θα σας άφηνα :D )
Όπως έγραψα και αλλού στα 2100Km είπα να αλλάξω λαδάκια (διάβασα και τα περί στρωσίματος... ) και πήγα σε εξουσιοδοτημένο όπου μου έβαλαν Shell Helix Ultra αφού φυσικά η ευγενέστατη κοπέλα στην υποδοχή προσπάθησε να με πείσει ότι δεν "πρέπει να τα αλλάξετε" και ότι "είναι υπ΄ ευθύνη σας - υπογράψτε εδώ" κλπ.
Τα λαδάκια άλλαξαν τελικά και έφυγα από το συνεργείο.
Δεν έκανα ούτε 10-20Km και πήγα στο γκαράζ. Την επομένη το πρωί που φεύγω για ταξίδι βλέπω ότι ο υπολογιστής συντήρησης δείχνει 22000Κm ενώ πρώτα έδειχνε πάνω από 26000Km!!!! Μέχρι να φτάσω στο ύψος της Κινέτας ο υπολογιστής συντήρησης κατέβηκε στα 18000Km.... 8O
Κοίτα να δεις αυτά τα παλιοηλεκτρονικά..... Με τον παλιό τρόπο ήταν καλύτερα! σκέφτηκα.
Δεν πολύ έδωσα σημασία και το μηδένισα. Άρχισε να ξαναμετράει από τα 30000Km και τώρα όλα δείχνουν ΟΚ.
Έχετε παρατηρήσει κάτι ανάλογο; Έπρεπε να το μηδενίσουν στο συνεργείο; Μάλλον λέω εγώ.
Εκεί όμως που προβληματίστηκα είναι ότι άρχισε να ψιλομυρίζει το αμάξι. Βλέπε αναγκαστικά για να φτάσω στο σπίτι που μένω στις διακοπές ανεβαίνω παρατεταμένη ανηφόρα με 1η ή το πολύ 2α (με χαμηλή ταχύτητα γιατί ο δρόμος είναι χάλια...) και μετά αντιλαμβάνομαι μία σχετικά έντονη μυρωδιά (μάλλον καταλύτης). Είναι ΟΚ; Έχετε παρατηρήσει κάτι ανάλογο; Να έκανα βλακεία που μηδένισα τον υπολογιστή ή να είναι συμπτωματικό; Λέτε να είναι από το συμπλέκτη η μυρωδιά;
Στο συνεργείο που τους πήρα τηλέφωνο και τους περιέγραψα μου μίλησαν για "μπουκωμένο" αμάξι και να ανοίξω όλες τις ταχύτητες. Από τα 2500Km; 8O Η αλήθεια είναι ότι μόνο η 5η έχει φτάσει μέχρι τις 3500 σαλ και οι άλλες ταχύτητες περιστασιακά από ανάγκη ή αφηρημάδα Embarassed
Τώρα στην επιστροφή το έφτασα 4000-4500 σαλ με 5η και πόναγε η καρδιά μου!!!!!!! Crying or Very sad
Ακούω σκέψεις, προβληματισμούς, και εμπειρίες :D



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Αύγ 2002, 17:30:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταρχήν ΛΑΘΟΣ που το μηδένισες!
Κατα δεύτερο και εγώ άλλαξα ΛΑΔΙΑ πριν από 2 μήνες στα 2000χλμ και ΠΟΤΕ, ΜΑ ΠΟΤΕ δεν παρατήρησα πτώση της ένδειξης χιλιομέτρων SERVICE!

Επρεπε να το πας αμέσως στο συνεργείο γιατί:
1. Ισως σου έβαλαν λιγότερα λάδια οπότε ο εγκέφαλος να μέτρησε την πτώση και να έριξε και την τιμή των εναπομείναντων χιλιομέτρων...

2. Ισως να σου έβαλαν ΜΟΥΦΑ λάδια οπότε ο εγκέφαλος πήρε ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ για να κάνεις ποιο γρήγορα το SERVICE....

3. Ισως ο εγκέφαλος να τα πήρε στο κρανίο...που φυσικά σημαίνει πρόβλημα έστω και ακαριαίο...

4. Με το μηδενισμό που έκανες χάνεις την φυσική ροή ελέγχου του αυτοκινήτου...

5. Μυρωδιά? Μήπως από καμμένα λάδια? Μήπως τελικά κάτι δεν πάει καλά με τα λάδια που σου έβαλαν? Εκλεισαν καλά τις τάπες ή έχασες λάδια στο δρόμο? Για δες και έλεγξε την ποσότητα λαδιού...Δες και το χρώμα του λαδιού...είναι ΟΚ?...

6. Σου έβγαλαν όλα τα παλιά λάδια? Αλλαξες και φίλτρο? Πόσο λάδι σου έβαλαν? Ήσουν μπροστά? Αυτά πρέπει να σε προβληματίσουν....

Συμβουλή: ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΑΡΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΑ ΝΑ ΣΤΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ.... Εγώ στο δικό μου συνεργείο, εκεί που το πάω, ο ίδιος ο ιδιοκτήτης/μηχανικός "εντελώς συμβουλευτικά" μου είπε μπράβο που ΔΕΝ ΒΑΖΩ SHELL !...!

Ελπίζω να βγάλεις άκρη....εμείς πάντως είμαστε εδώ... Wink Wink Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
overgr (Σταύρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 21 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 248
Τόπος: Παπάγου, Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Αύγ 2002, 19:30:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1. Η μυρωδιά που αναφέρεις, παρατηρείται πλέον κάθε φορά που το ζορίζεις ή μια μόνο φορά? Μήπως απλώς είχαν κάπου τρέξει λάδια (πάνω στο μοτέρ εννοώ) και μύρισε καθώς αυτά καίγονταν?

2. Κακώς μηδένισες το service computer... τώρα δεν φαίνεται τίποτε, ακόμα και αν είχες κάποιο πρόβλημα πριν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Αύγ 2002, 23:16:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα λάδια είναι ΟΚ από άποψη ποσότητας, έτσι τουλάχιστον δείχνει η μέτρηση στο καντράν της μηχανής θα το κοιτάξω αύριο και με τη ράβδο!
Ναι μου άλλαξαν και φίλτρο λαδιού. Τώρα αν άδειασαν όλα τα λάδια... Δεν ήμουν και από πάνω τους, τι να πω...
Η μυρωδιά δεν είναι από καμένα λάδια, όλα στο χώρο του κινητήρα δείχνουν εντάξει.
Δεν θεώρησα σε πρώτη φάση τόσο "τρομερό" το μηδενισμό του υπολογιστή γιατί στο manual του αυτοκινήτου τουλάχιστον σαν μόνες "σοβαρές" δουλειές που αναφέρονται είναι τα λάδια και το φίλτρο αέρος. Όλα τα άλλα αφορούν ελέγχους!!!! Θεώρησα λοιπόν ότι δεν αποκλείετε κάτι τέτοιο το αμάξι να το θεωρεί σαν service και να μπερδεύει.
Το αυτοκίνητο δεν μύρισε στην εθνική με 150Km/h και τα λάδια έδειξαν θερμοκρασία 110 βαθμούς περίπου με το νερό στους 90-95.
Τη μυρωδιά την παρατήρησα όταν ανέβαινα με πρώτη ή το πολύ δευτέρα και μάξιμουμ 20-30 Km/h ανηφόρα συνολική απόσταση 500-600 μέτρα τουλάχιστον και την παρουσίαζε σε αυτό το κομμάτι με το που στάθμευα έξω από το σπίτι. Σημείωση: με το που πεταγόμουν έξω από το αμάξι δεν μπορούσα να καταλάβω από που ερχόταν (μπροστά ή πίσω) γιατί χανότανε. Τώρα που το σκέφτομαι ανάλογη μυρωδιά είχα παρατηρήσει και παλαιότερα (πριν την αλλαγή λαδιών) 1-2 φορές στο υπόγειο πάρκινγκ που βάζω το αμάξι όταν ανέβαινα την μπάρα με την όπισθεν (απόσταση 5-6 μέτρα). Δεν είχα δώσει πολύ σημασία τότε γιατί δεν θεώρησα ότι ήταν από μένα λόγω υπογείου.
Τι προτείνεται;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Πανικοβλήθηκα τώρα!!!!!!!!!!!
Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Αύγ 2002, 23:53:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Problhmata myrwdiwn pou exw antimetwpisei mexri shmera:

1) Mia fora emena mou xe kanei ena trello opou ksekinaga to amaksi kai myrize miso akafth benzinh.. to relanti htan stis 600 strofes kai o hxos ths mhxanhs "arrwstos" . H eksatmish ebgaze ena gkri prama...les kai ekaige nero/ladi/kafsimo. Htan san na douleve h mhxanh me 2 kylindrous ena prama.. alla htan mpoukwma.. eixan erthei kai apo to spiti oi texnikoi opou syndesan me notebook thn ECU kai to elegksan kai eipan den einai tipota mpoukwma einai.. tou riksa ena ksempoukwma opws mono egw kserw :D :D :D kai estrwse...

2) Mia allh fora ekana kontra me ena mayro lotus esprit v8 twin turbo 400hp apo to alpha club sthn khfisias mexri to germano sth diastavrwsh sta mellisia kai opws phgainame dipla dipla kai ftanoume sth diastabrwsh (profanws den ithele na treksei o typos oxi oti egw eimai kanas superman kai ton kontrara me to 206) pataw freno giati ithela na stripsw gia melissia kai eixa 3h mesa kamia 100ara, pataw symplekth kai freno katalabainw to freno na "kserenetai" h aisthish kai kathws prospathousa na balw 2a sto katebasma mia apistefth mpoxa gemise thn kampina.. den katalaba pote ti htan alla bromhse POLY... ama yphrxe "mpoxa-metro" tha perne 10 :D
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Αύγ 2002, 08:46:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To πρόβλημα ΔΕΝ είναι που μηδένισες το δείκτη αλλά το ότι ο εγκέφαλος έστω και ακαριαία σου μείωσε τις ενδείξεις με δική του πρωτοβουλία.

Οπως είπα και παραπάνω υπάρχουν αρκετοί λόγοι για να το κάνει αυτό ένας εγκέφαλος...εκτός αν έχεις πρόβλημα με τον εγκέφαλο που ελπίζω να μην είναι αυτό... Confused Confused Confused

Οσο για την μυρωδιά....λες ότι εμφανίζεται στις χαμηλές ταχύτητες? Και δεν είναι από την μηχανή? Αν δεν είναι από εκεί από που μπαίνει η μυρωδιά? Φαντάζομαι από τους αεραγωγούς?
Αν είναι από τους αεραγωγούς τότε σίγουρα η μυρωδιά είναι από την μηχανή...
Το αυτοκίνητο μπορεί να βγάλει άσχημη οσμή και από τα φρένα/λάστιχα αλλά πρέπει αυτά να τα ζεστάνεις πολύ...απότομο φρενάρισμα όπως είπε και ο γνώστης Alex Wink
Επίσης οσμές θα έχεις αν το φίλτρο αέρα των αεραγωγών είναι βρώμικο αλλά οι οσμές θα ήταν συνέχεια και όχι μόνο στις χαμηλές ταχύτητες.

Τελικά πιστεύω ότι θα πρέπει να ρίξεις μια ματιά στην μηχανή να δεις αν υπάρχουν πουθενά υγρά ή λάδια....

χμμμ! τώρα σκέφτομαι και το άλλο! Μήπως σου έβαλαν παραπάνω λάδια και στα φτύνει η μηχανή? Μήπως για αυτό τρελάθηκε και η ECU? Σκέψου ότι με παραπάνω λάδια θα είχες φουλ ένδειξη λαδιών στο καντράν, αλλά "ισως" και οσμή από λάδια που φτύνει ο κινητήρας...

Για δες και αυτό... Wink

Πάντως όπως και να γίνει έχεις κάποιες οσμές τι οποίες πρέπει να βρούμε από που έρχονται...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Αύγ 2002, 09:05:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
Οσο για την μυρωδιά....λες ότι εμφανίζεται στις χαμηλές ταχύτητες? Και δεν είναι από την μηχανή? Αν δεν είναι από εκεί από που μπαίνει η μυρωδιά? Φαντάζομαι από τους αεραγωγούς?
Αν είναι από τους αεραγωγούς τότε σίγουρα η μυρωδιά είναι από την μηχανή...

Η μυρωδιά έγινε αισθητή όταν το αμάξι σταμάτησε να κινείται αφού δούλεψε με 1η ή 2α ανεβαίνοντας μία μεγάλη ανηφόρα 600-700 ή και περισσότερο. Με το που στάθμευε το καταλάβαινα όσο κινούμαστε δεν μύριζε. Μετά από λίγο εξαφανιζόταν η μυρωδιά. Τα παράθυρα ήταν ανοιχτά.

Vini έγραψε:
χμμμ! τώρα σκέφτομαι και το άλλο! Μήπως σου έβαλαν παραπάνω λάδια και στα φτύνει η μηχανή? Μήπως για αυτό τρελάθηκε και η ECU? Σκέψου ότι με παραπάνω λάδια θα είχες φουλ ένδειξη λαδιών στο καντράν, αλλά "ισως" και οσμή από λάδια που φτύνει ο κινητήρας...

Πως μπορώ να το διαπιστώσω αυτό, εκτός από την ραβδοσκόπηση φυσικά. Υπάρχει κάποιο σημείο που να κάνει υπερχείλιση το λάδι; Πάντως όπου το αμάξι σταματάει μετά είναι καθαρό το μέρος από κάτω. Δεν παρατήρησα κάτι χτυπητό-δεν το έψαξα και επισταμένος βέβαια.

Φυσικά το άνοιξα λίγο το αμάξι όπως γράφω και πιο πάνω και σήμερα που επιστρέφω στον τόπο του εγκλήματος θα δούμε. Πάντως με μικροκόλλημα στη κίνηση χτες το μεσημέρι δεν μύρισε. Να ήταν όντως μπουκωμένο όπως είπαν από το συνεργείο;



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Αύγ 2002, 09:14:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η μυρωδιά έγινε αισθητή όταν το αμάξι σταμάτησε να κινείται αφού δούλεψε με 1η ή 2α ανεβαίνοντας μία μεγάλη ανηφόρα 600-700 ή και περισσότερο. Με το που στάθμευε το καταλάβαινα όσο κινούμαστε δεν μύριζε. Μετά από λίγο εξαφανιζόταν η μυρωδιά. Τα παράθυρα ήταν ανοιχτά.

Αν το ξανακάνει πρέπει να το πας συνεργείο....γιατί μάλλον η μυρωδιά προέρχεται από κάτι άλλο και όχι από λάδι....Μυρίζει γενικά καμμένο?

Πως μπορώ να το διαπιστώσω αυτό, εκτός από την ραβδοσκόπηση φυσικά. Υπάρχει κάποιο σημείο που να κάνει υπερχείλιση το λάδι; Πάντως όπου το αμάξι σταματάει μετά είναι καθαρό το μέρος από κάτω. Δεν παρατήρησα κάτι χτυπητό-δεν το έψαξα και επισταμένος βέβαια.

Με την ραβδοσκόπηση αν είναι πάνω από το MAX τότε έχεις πλεόνασμα λαδιών....
Δες επίσης και τους ιμάντες αριστερά μήπως θέλουν λάδωμα γιατί τώρα το καλοκαίρι ξερένονται και με την σκληρή χρήση μπορεί να μυρίσουν....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Αύγ 2002, 15:12:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η βόλτα μέχρι την Βουλιαγμένη σήμερα δεν έδειξε τίποτα το ιδιαίτερο. 3 άτομα στο αμάξι και σε κανένα δεν μύρισε τίποτα. Δεν το έσκισα βέβαια, νορμάλ πήγαινα.
Η μέτρηση με τη ράβδο έδειξε μάλλον ΟΚ και λέω μάλλον γιατί αυτό δεν είναι ράβδος αλλά συρματόσχοινο που καταλήγει σε ένα λευκό πλαστικό. Το πλαστικό αυτό είναι καλυμμένο με λάδι, όπως ακριβώς και όταν το πρωτοπήρα με τα μανίσια λάδια. Το δε χρώμα του λαδιού είναι ανοιχτό και σε καμία περίπτωση μαυρισμένο-ταλαιπωρημένο.
Θα το παρακολουθήσω αν και μάλλον μπούκωμα πρέπει να ήταν... (ελπίζω Smile )
Σημειωτέων ότι είμαι και εγώ από τους ανθρώπους που αλλάζουν γρήγορα τις ταχύτητες Embarassed μπορεί με 60 να βάλω και πέμπτη αν ο δρόμος το επιτρέπει Mr. Green



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Αύγ 2002, 20:25:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όσο αναφορά την μυρωδιά που λες και εγώ καμιά φορά την μυρίζω όταν το σπάω, ωστόσο και από ένα ακόμη άτομο που έχω ρωτήσει κι εκείνος την μυρίζει. Έτσι μας κάνουν 3 άτομα που το μυρίζουμε το συγκεκριμένο, οπότε προφανώς είναι από τα φαινόμενα που μυστηριωδώς συμβαίνουν σε όλους μας. Ίσως να είναι αναθυμιάσιες από το μοτέρ που φτάνουν στην καμπίνα μέσω των αεραγωγών. Όσο για καμμένα λάδια,κλπ δεν νομίζω να παίζει τίποτα, τι στο καλό σε καινούργιο αυτοκίνητο; Εσύ έχεις 2500, εγώ 11000, και πραγματικά έστω και με σκίσιμο τα λάδια που τα είδα κάποια στιγμή ήταν πιο καθαρά από οτι τα έβαλα, αφού στο service να φανταστείς ούτε μπουζί δεν μου αλλάξαν γιατί νόμιζαν οτι δεν το κουνούσα.
Όσο για την κλιμάκωση των σχέσεων, κοίτα για 1000 χλμ το πήγαινα συντηρητικά, αλλά όπως μου είχαν πει και από την αντιπροσωπεία μέχρι και 4000 στροφές δεν παίζει και τίποτα. Εντάξει δεν λέμε να το σπας σε κάθε ευκαιρία, αλλά που και που κανα ξεμπούκωμα δεν του κάνει κακό, το ΦΤΙΑΧΝΕΙ κιόλας. Καθαρίζει ο καταλύτης, τα μπουζί, ανοίγει και ο κινητήρας κ.α. πολλά καλά. Και την 5η μέχρι 140 δεν παίζει τίποτα να την ανοίξεις με τα χλμ σου αλλά προοδευτικά. Εγώ προσωπικά ένα βράδυ, που είχα γύρω στις 3000 χλμ, το έδωσα ένα καλό γκαζίδι φτάνοντας οριακά 1η,2α,3η και μετά το άφησα. Δεν σκέφτηκα αν θα έκανα κακό στο αυτοκίνητο αλλά πραγματικά ρε γα**το το ευχαριστήθηκα το αυτοκίνητό μου εκείνη τη στιγμή. Laughing
Ωστόσο δεν σου λέω να ακολουθήσεις το δικό μου παράδειγμα, αλλά νομίζω οτι που και που κανα γκαζίδι του κάνει καλό μετά από όλη την κίνηση που τρώει κάθε μέρα.



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Αύγ 2002, 03:09:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φλόγα, ήρθε ο Σωτήρας σου....

Περί μυρωδιάς, το είπες και στην αρχή αλλά μάλλον παρασύρθηκες και το ξέχασες. Ο καταλύτης σου βρώμισε, και όταν είναι μπουκωμένο το αμάξι ή όταν το ξεμπουκώνεις μυρίζει πάλι. Η μυρωδιά είναι... Μπόχα! Σαν κλούβιο αυγό ή κάτι τέτοιο. Η μυρωδιά του καταλύτη είναι χαρακτηριστική! Την μυρίζεις συχνά και όταν κάποιος μπροστινός επιταχύνει δυνατά το μπουκωμένο του...

Περί στρωσίματος...
Μπορείς άφοβα να ανεβάζεις το μοτέρ μέχρι τις 5000σαλ στιγμιαία και σταθερά μέχρι τις 4500σαλ για ταξίδι. Να δουλεύεις ζωηρά το μοτέρ χωρίς να το σκίζεις... Μετά τα 4000χλμ ανέβασε μέχρι τις 5500σαλ στιγμιαία και 5000σαλ για ταξίδι. Μετά τα 5000χλμ ανέβασε μέχρι τις 6000σαλ στιγμιαία και 5250σαλ ταξίδι. Μετά τα 7000χλμ σκίζε το αμάξι στιγμιαία και 5500σαλ ταξίδι. Μετά τα 10000χλμ μπορείς να πηδάς κανονικά και χωρίς προφυλακτικό... Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Αύγ 2002, 10:08:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και ερχόμενος πίσω από τις διακοπές, ο σωτήρας σου και καθησυχαστής σου ο μεγαλοπρεπής Sidobre σου δίνει την απάντηση...

Η μυρωδιά που μύρισες δεν είναι τίποτα άλλο από τον δίσκο που ζόρισες. Αν έχεις και 16βάλβιδο, θα τον μυρίσεις αρκετές φορές αφού το ρημάδι όταν προπαθείς να το ανεβάσεις σε απότομη ανηφόρα δεν ανεβάζει εύκολα στροφές!!!

Μην ανησυχείς δεν είναι τίποτα. Ζεστάθηκε ο κακόμοιρος και όταν ζεστένεται βγάζει αυτή την απαίσια μυρωδιά που σου δίνει την αίσθηση ότι το βασάνιζες, σαν να είσουν ο χειρότερος Ναζί! Ομως στην ουσία δεν έπαθε απολύτως τίποτα αφού είναι σχεδιασμένος να αντέχει τέτοιου είδους καταπονήσεις.

Για το πρόγραμμα συντήρησης που σου έκανε "νερά" κακώς το μηδένισες αλλά δεν χάθηκε και ο κόσμος. Αν στο ξανακάνει όμως, συμβουλέψου το εξουσιοδοτημένο συνεργείο μην τυχών υπάρχει κάποια δυσλειτουργεία.
Πάντως αν σου άλλαξαν λάδια, μην ανησυχείς δεν είναι τίποτα.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
konstantinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 918
Τόπος: Μελίσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Αύγ 2002, 10:38:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν άλλαξα λάδια και έβαλα τα γνωστά που το club τα σπρώχνει σαν τρελά λές και παίρνει ποσοστά. Για όσους δεν κατάλαβαν για τα Motul μιλάω, τα αγόρασα απο το carefour στον Γέρακα 22 Euro τα 2lt (σύνολο 44 euro). Απότελεσμα... το αυτοκίνητο πηγαίνει αρκετά καλά πολύ καλύτερα απο πριν. Ειδικά η 2α πηγαίνει τρέλα (σκέφτομαι να πηγαίνω συνέχεια με 2α)... τεσπα.

Το γέλιο πάντως ήταν η στοιχομηθεία μεταξύ εμού και του υπαλλήλου στην Shell που με "φιλοξένησε" για την αλλαγή.

Υπάλληλος : Δεν χρειάζεται κύριε να αλλάξετε τα λάδια σας είναι σε πολύ καλή κατάσταση (κοιτάζοντας την βέργα).

Εγώ : Το ξέρω έχεις δίκιο, αλλά ας τα αλλάξουμε.

Υπ : Δεν πρέπει να αλλάζετε τα λάδια τόσο συχνά.

Ε: ....

Υπ : Κάνετε κακό στον κινητήρα... δεν τον αφήνετε να δουλέψει σωστά τα λάδια που του βάζετε.

E : ....

Υπ : Κακώς τα αλλάζετε τώρα θα κάνετε ζημιά στον κινητήρα.

Ε : Ακου να δεις μεγάλε, που ξέρεις τι λάδια χρησιμοποιώ??? που ξέρεις πόσα χιλιόμετρα έχω κάνει??? που ξέρεις τι χρήση κάνω στο αμάξι μου και έχεις βγάλει τόσα συμπεράσματα??? Αλλαξε σε παρακαλώ τα λάδια ΤΩΡΑ και φώναξέ με όταν θα τελειώσεις να δω οτι όλα είναι ok. Θα είμαι δίπλα και θα διαβάζω την εφημερίδα μου ήρεμα και ωραία, Εντάξει???

Υπ: ....

Απο που και έως που ορισμένοι παίρνουν το θάρος και σου λένε το μακρύ και το κοντό τους όταν δεν τους ζητάς την γνώμη τους. Εχουμε πήξει εδώ τελικά απο τους ειδήμονες και τους καλοθελητές. Ρε κάντε την δουλειά σας όπως πρέπει και αφήστε τις εξυπνάδες μπας και δούμε άσπρη μέρα...


Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Αύγ 2002, 21:15:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επιστροφή από τις διακοπές σήμερα και αύριο η μικρή θα πάει στο γιατρό γιατί οι αμυγδαλές της δεν είναι και πολύ καλά!!!!!!
Και εξηγούμε:
Ο υπολογιστής ξανάκανε νερά και τώρα δείχνει ότι απομένουν 15200 χιλιόμετρα για σέρβις ενώ έχω 2800 κοντερίσια!!! 8O Τώρα έμεινε εκεί που είναι, δεν τον ξαναμηδένισα. Πως όμως έγινε αυτό; Στο topic για τους θορύβους αναφέρω ότι πριν φύγω για τη β΄φάση διακοπών άκουγα ένα θόρυβο. Μάλλον είναι ο σύνδεσμος στην εξάτμιση που έγραψε και ο sidobre αλλά δεν ήθελα και πολύ... Όλα τα εξουσιοδοτημένα κλειστά και πίσω στο συνεργείο που πήγαινα το 104!!!! Ο μηχανικός αφού το παίδεψε μου είπε να φύγω και ότι κατά 99% είναι ο σύνδεσμος της εξάτμισης. Εκεί πάνω στο παίδεμα με 1η - 2α σταμάτα ξεκίνα ο υπολογιστής έχασε 14000 χιλιόμετρα και γύρισε λίγο πιο κάτω από ότι ήταν πριν τον μηδενίσω!!!! Με λίγα λόγια αν δεν τον είχα μηδενίσει θα έδειχνε μάλλον ότι δείχνει και τώρα!!!!! Wink Τι σημαίνει αυτό δεν ξέρω... ελπίζω να μάθω αύριο μαζί με τον θόρυβο που τον κάνει μόνο αφού ζεσταθεί και με 1η - 2α και σε καμία περίπτωση με 150km/h. Laughing
Τώρα για την μυρωδιά... μάλλον είναι ο δίσκος που είπε και ο sidobre γιατί το ξανάκανε στο συγκεκριμένο σημείο αλλά και στην ανάβαση σε μπάρα γκαράζ με την όπισθεν. Πουθενά αλλού!



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Αύγ 2002, 22:49:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο δικός μου ο δίσκος ρε παιδιά γιατί δεν μου μυρίζει ποτέ; Μήπως ορισμένοι εδώ μέσα πατινάρουν πολύ όταν ξεκινάνε, ειδικά σε ανηφόρα;
Υπόψιν Flame ότι ο δίσκος μυρίζει καμμένο σίδερο και μοιάζει με την μυρωδιά από αναμμένα μπροστινά τακάκια και δισκόφρενων μετά από δυνατά φρεναρίσματα από πολλά χαω ή σε κατηφόρα. Δεν θα το έλεγα ότι μυρίζει μπόχα...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Αύγ 2002, 01:15:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Emena mia fora mou myrise otan hmoun se mia anhfora kai prospathousa na ksekinhsw .. Eixa synantisei sthn anhfora enan filo kai milagame kserw gw kai se kapia fash erxetai enas tarifas apo pisw kai eprepe na ksekinhsw. Htan poly glysterh h anhfora kai pataga pataga pataga gkazi eftasa 6500 rpm kai isa pou proxwraga ena kserw gw epeza me to symplekth mexri tis 4000. Basika den katalaba giati den mporousa na proxwrhsw mexri pou katalaba oti eixa xeirofreno !!! (kalos m@l@k@s eimai). Me piase mia mpoxa apistefth, bgainan kapnoi apo lastixa (ligoi) , apo disko (mple kapnos !!) kai apistefth mpoxa.. apo tote kai meta mou patinarize alla logiko einai efage poly abuse on the spot Smile entaksei .. afou ekana m@l@kia .. to paradexomai..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Αύγ 2002, 07:22:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

theflame έγραψε:
Επιστροφή από τις διακοπές σήμερα και αύριο η μικρή θα πάει στο γιατρό γιατί οι αμυγδαλές της δεν είναι και πολύ καλά!!!!!!
Και εξηγούμε:
Ο υπολογιστής ξανάκανε νερά και τώρα δείχνει ότι απομένουν 15200 χιλιόμετρα για σέρβις ενώ έχω 2800 κοντερίσια!!! 8O Τώρα έμεινε εκεί που είναι, δεν τον ξαναμηδένισα. Πως όμως έγινε αυτό;


Καλημέρα!
Flame είπα και εγώ να κοιτάξω το δικό μου μετρητή αφού και εγώ άλλαξα λάδια....πριν λίγο καιρό...

Λοιπόν λέει ότι μου απομένουν 18200χλμ!
Εχω κάνει 4400χλμ δηλαδή πρέπει να κάνω service στα 22600? Πάντως εγώ άλλαξα λάδια στα 2600χλμ....

Συμπέρασμα! Μάλλον όταν γίνεται αλλαγή λαδιών/φίλτρου ο εγκέφαλος μηδενίζει τον αριθμό χιλιομέτρων που απομένουν....που σημαίνει ότι μάλλον ο μετρητής αυτός κοιτά ΜΟΝΟ τα λάδια και την ποσότητα τους....για το επόμενο service....

Οταν θα πάω στην Peugeot αυτές τις μέρες θα το ψάξω το θέμα και θα σε κρατήσω ενήμερο Flame...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Αύγ 2002, 09:30:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Ο δικός μου ο δίσκος ρε παιδιά γιατί δεν μου μυρίζει ποτέ; Μήπως ορισμένοι εδώ μέσα πατινάρουν πολύ όταν ξεκινάνε, ειδικά σε ανηφόρα;
Υπόψιν Flame ότι ο δίσκος μυρίζει καμμένο σίδερο και μοιάζει με την μυρωδιά από αναμμένα μπροστινά τακάκια και δισκόφρενων μετά από δυνατά φρεναρίσματα από πολλά χαω ή σε κατηφόρα. Δεν θα το έλεγα ότι μυρίζει μπόχα...




Aμα δεις τις ανηφόρες της Κυψέλης και του Γαλατσίου, θα καταλάβεις!

Σε εμένα έχει μυρίσει ο δίσκος (ελαφρά) περίπου 3 φορές πάντα με όπισθεν, προσπαθώντας να παρκάρω σε ανηφόρα που θυμίζει... γκρεμό!

Πάντως το 206 σε τέτοιες ανηφόρες, θέλει να το σηκώσεις γύρω στις 2000+ στροφές, γιατί διαφορετικά οι στροφές πέφτουν και σβήνει. Ηλεκτρονικό γκάζι βλέπεις!

Πάντως πρέπει να παίζει και το φιλτροκουτί ρόλο (κακή εισπνοή) γιατί από τότε που έβαλα την σκούπα τα πράγματα έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Αύγ 2002, 10:20:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν μόλις επέστρεψα από το εξουσιοδοτημένο!!!
Το πρόβλημα του υπολογιστή συντήρησης λύθηκε λέει με αναβάθμιση μάλλον ( το μάλλον κολλάει στο ότι πρέπει να τους τα πεις εσύ και να σου απαντήσουν θετικά - διαφορετικά σου λένε ένα είναι εντάξει και πρέπει να είσαι και χαρούμενος!!!!! Άσε που δεν σε αφήνουν να είσαι κοντά όταν η μικρή είναι στο κρεβάτι του πόνου. Twisted evil Από μακριά και να κοιτάς μόνο! Evil )
Το τσακ-τσακ που περιγράφω στους θορύβους είναι λέει από την εξάτμιση και έτσι κάνουν τα καινούρια peugeot εκεί που ενώνονται οι δύο σωλήνες!!!!! (Μήπως αγοράσαμε κουδουνίστρα και όχι αμάξι ρε γα**το;;;; )
Η μυρωδιά είναι λέει από τα κεριά της μηχανής που είναι καινούρια!!!! 8O Αλλά μπορεί και να είναι ο δίσκος!!!!! είπε άλλος μηχανικός!
Δεν ξέρω ρε παιδιά. Μάλλον ψάχνω για άλλο συνεργείο. Μου τι δίνει εγώ να τρελαίνομαι και όλα να είναι καλά και φυσιολογικά. Την προηγούμενη οι ιμάντες έτσι κάνουν, τώρα η εξάτμιση έτσι κάνει, τι διάολο αυτό δεν είναι αμάξι, είναι θορυβοποιός!!!!! Αντί να κοιτάνε να σε κρατούν ικανοποιημένο να μην φύγεις από την μάρκα σου πετάνε ένα έτσι κάνει αυτό και όλα καλά. Μετά εγώ σε γνωστούς και φίλους να πω τι "καλά είναι τα peug αλλά κοπανάνε -χτυπάνε- κουδουνάνε!!!!!"
Έχει κανένας να προτείνει κανένα συνεργείο της προκοπής ρε παιδιά;;;;



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Αύγ 2002, 10:41:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε μου το πιο δύσκολο πράγμα είναι να βρείς καλό συνεργείο για peugeot Crying or Very sad Αλλά κάτι έχω υπόψη μου, ακόμα το ψάχνω και θέλω πρώτα να το δοκιμάσω εγώ! Κάνε λίγο υπομονή και ελπίζω ότι θα βρούμε κάτι καλό Wink


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 1 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,264s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on