PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Γενική διακοπή (black out) κατά την οδηγηση

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Snorakos (Alexandros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206cc 1.6 (16v) NFU 2003

Ένταξη: 06 Μάϊ 2021
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2021, 00:20:28    Θέμα δημοσίευσης: Γενική διακοπή (black out) κατά την οδηγηση Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αγαπητοί Γάλλοφιλοι μου Καλησπερα,
Είμαι νέο μέλος στην ομάδα, και πραγματικά χαίρομαι που είμαι μέλος αυτής.
Έχω ένα 206cc 1.6 16v NFU μοτέρ, και μέχρι και χθες το πρωί απολάμβανα στο έπακρον την οδήγηση του. Χθες το πρωί λοιπόν πηγαίνοντας για την δουλεια μου και ενώ το αμαξι ήταν κρύο, το πήγαινα πολύ ήρεμα και συναντάω φανάρι στα 2 χλμ. Σταματάω λοιπόν και μόλις ανάβει πράσινο ξεκινάω ηρεμα και στρίβω αριστερά στη Μεσογειων. Με το που συμπλεξάρω για να βαλω 2α, το αμαξι παθαίνει γενικό black out και ανάβει alarm μόνο του. Όταν λεω γενικό black out εννοώ γενικό! Έσβησαν όλα! Και το μοτέρ, και το ραδιόφωνο, και η οθόνη πολλαπλής αλλά ακόμα και τα κοντέρ. Χαροπάλεψα λοιπόν να το κάνω στην άκρη μιας και δεν είχα υδραυλικό τιμόνι, αλλά ούτε και φρένα μιας και το αμαξι ήταν σβηστό. Προσπαθώ 2-3 φορές να το βαλω μπροστά αλλά δεν πήρε, ενώ η μίζα γύριζε κανονικά. Μετά από τηλέφωνο στον μάστορα μου, έβγαλα τον θετικό πόλο της μπαταρίας, τον ξανά έβαλα και πήρε κανονικά. Από εκείνη την στιγμή και μετά το αμαξι δουλευει κανονικά χωρίς να το έχει ξανακάνει. Επίσης δεν ξερω άμα παίζει κάποιον ρόλο, αλλά ο μετρητής της βενζίνης είχε κολλήσει κάτω κάτω, και ας είχε βενζίνη μέσα (πάνω από την 1η γραμμή). Βέβαια όταν έβαλα ένα 20αρικο ο δείκτης πήγε πάνω από την μέση, που σημαίνει ότι η ένδειξη είναι σωστή.
Η αλήθεια είναι πως στο παρελθόν μου είχε τύχει να μου σβήσει το μοτέρ 1-2 φορές όταν χρειάστηκε να το στροφάρω την ώρα που ήταν κρυο, αλλά ποτέ δεν είχαν σβήσει όλα. Φαντάστηκα ότι το έκανε επειδή το στροφαρα ενώ ήταν κρυο. Αλλα γενικό black out πρώτη φορά. Μίλησα με 2-3 μάστορες και άκουσα πολλές γνώμες όπως πχ BSI, βραχυκύκλωμα καλωδίου, immobilizer κ.α. Η αλήθεια είναι πως από τα παραπάνω το μοναδικό που μου φαίνεται λογικό είναι η BSI, μιας και το αυτοκίνητο έσβησε ΤΕΛΕΙΩΣ. Φαντάζομαι πως εάν ήταν το immobilizer δεν θα έσβηναν όργανα, οθόνη πολλαπλής κλπ.
Παιδιά δώστε καμία ιδεα γιατί το μυαλό μου πάει να σπάσει και δεν μπορώ να καταλάβω τι μπορεί να φταίει.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και πραγματικά χαίρομαι που είμαι μέλος του PSClub
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Soultanos THP 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 THP

Ένταξη: 21 Οκτ 2018
Δημοσιεύσεις: 54

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2021, 21:00:14    Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική διακοπή (black out) κατά την οδηγηση Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Snorakos έγραψε:
Αγαπητοί Γάλλοφιλοι μου Καλησπερα,
Είμαι νέο μέλος στην ομάδα, και πραγματικά χαίρομαι που είμαι μέλος αυτής.
Έχω ένα 206cc 1.6 16v NFU μοτέρ, και μέχρι και χθες το πρωί απολάμβανα στο έπακρον την οδήγηση του. Χθες το πρωί λοιπόν πηγαίνοντας για την δουλεια μου και ενώ το αμαξι ήταν κρύο, το πήγαινα πολύ ήρεμα και συναντάω φανάρι στα 2 χλμ. Σταματάω λοιπόν και μόλις ανάβει πράσινο ξεκινάω ηρεμα και στρίβω αριστερά στη Μεσογειων. Με το που συμπλεξάρω για να βαλω 2α, το αμαξι παθαίνει γενικό black out και ανάβει alarm μόνο του. Όταν λεω γενικό black out εννοώ γενικό! Έσβησαν όλα! Και το μοτέρ, και το ραδιόφωνο, και η οθόνη πολλαπλής αλλά ακόμα και τα κοντέρ. Χαροπάλεψα λοιπόν να το κάνω στην άκρη μιας και δεν είχα υδραυλικό τιμόνι, αλλά ούτε και φρένα μιας και το αμαξι ήταν σβηστό. Προσπαθώ 2-3 φορές να το βαλω μπροστά αλλά δεν πήρε, ενώ η μίζα γύριζε κανονικά. Μετά από τηλέφωνο στον μάστορα μου, έβγαλα τον θετικό πόλο της μπαταρίας, τον ξανά έβαλα και πήρε κανονικά. Από εκείνη την στιγμή και μετά το αμαξι δουλευει κανονικά χωρίς να το έχει ξανακάνει. Επίσης δεν ξερω άμα παίζει κάποιον ρόλο, αλλά ο μετρητής της βενζίνης είχε κολλήσει κάτω κάτω, και ας είχε βενζίνη μέσα (πάνω από την 1η γραμμή). Βέβαια όταν έβαλα ένα 20αρικο ο δείκτης πήγε πάνω από την μέση, που σημαίνει ότι η ένδειξη είναι σωστή.
Η αλήθεια είναι πως στο παρελθόν μου είχε τύχει να μου σβήσει το μοτέρ 1-2 φορές όταν χρειάστηκε να το στροφάρω την ώρα που ήταν κρυο, αλλά ποτέ δεν είχαν σβήσει όλα. Φαντάστηκα ότι το έκανε επειδή το στροφαρα ενώ ήταν κρυο. Αλλα γενικό black out πρώτη φορά. Μίλησα με 2-3 μάστορες και άκουσα πολλές γνώμες όπως πχ BSI, βραχυκύκλωμα καλωδίου, immobilizer κ.α. Η αλήθεια είναι πως από τα παραπάνω το μοναδικό που μου φαίνεται λογικό είναι η BSI, μιας και το αυτοκίνητο έσβησε ΤΕΛΕΙΩΣ. Φαντάζομαι πως εάν ήταν το immobilizer δεν θα έσβηναν όργανα, οθόνη πολλαπλής κλπ.
Παιδιά δώστε καμία ιδεα γιατί το μυαλό μου πάει να σπάσει και δεν μπορώ να καταλάβω τι μπορεί να φταίει.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και πραγματικά χαίρομαι που είμαι μέλος του PSClub
ξεκινά με bsi bsm του κινητηρα και την μέσα. Επίσης είσαι σε λάθος ενότητα 🖐



image hosting free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Snorakos (Alexandros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206cc 1.6 (16v) NFU 2003

Ένταξη: 06 Μάϊ 2021
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάϊ 2021, 22:56:35    Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική διακοπή (black out) κατά την οδηγηση Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Soultanos THP έγραψε:
Snorakos έγραψε:
Αγαπητοί Γάλλοφιλοι μου Καλησπερα,
Είμαι νέο μέλος στην ομάδα, και πραγματικά χαίρομαι που είμαι μέλος αυτής.
Έχω ένα 206cc 1.6 16v NFU μοτέρ, και μέχρι και χθες το πρωί απολάμβανα στο έπακρον την οδήγηση του. Χθες το πρωί λοιπόν πηγαίνοντας για την δουλεια μου και ενώ το αμαξι ήταν κρύο, το πήγαινα πολύ ήρεμα και συναντάω φανάρι στα 2 χλμ. Σταματάω λοιπόν και μόλις ανάβει πράσινο ξεκινάω ηρεμα και στρίβω αριστερά στη Μεσογειων. Με το που συμπλεξάρω για να βαλω 2α, το αμαξι παθαίνει γενικό black out και ανάβει alarm μόνο του. Όταν λεω γενικό black out εννοώ γενικό! Έσβησαν όλα! Και το μοτέρ, και το ραδιόφωνο, και η οθόνη πολλαπλής αλλά ακόμα και τα κοντέρ. Χαροπάλεψα λοιπόν να το κάνω στην άκρη μιας και δεν είχα υδραυλικό τιμόνι, αλλά ούτε και φρένα μιας και το αμαξι ήταν σβηστό. Προσπαθώ 2-3 φορές να το βαλω μπροστά αλλά δεν πήρε, ενώ η μίζα γύριζε κανονικά. Μετά από τηλέφωνο στον μάστορα μου, έβγαλα τον θετικό πόλο της μπαταρίας, τον ξανά έβαλα και πήρε κανονικά. Από εκείνη την στιγμή και μετά το αμαξι δουλευει κανονικά χωρίς να το έχει ξανακάνει. Επίσης δεν ξερω άμα παίζει κάποιον ρόλο, αλλά ο μετρητής της βενζίνης είχε κολλήσει κάτω κάτω, και ας είχε βενζίνη μέσα (πάνω από την 1η γραμμή). Βέβαια όταν έβαλα ένα 20αρικο ο δείκτης πήγε πάνω από την μέση, που σημαίνει ότι η ένδειξη είναι σωστή.
Η αλήθεια είναι πως στο παρελθόν μου είχε τύχει να μου σβήσει το μοτέρ 1-2 φορές όταν χρειάστηκε να το στροφάρω την ώρα που ήταν κρυο, αλλά ποτέ δεν είχαν σβήσει όλα. Φαντάστηκα ότι το έκανε επειδή το στροφαρα ενώ ήταν κρυο. Αλλα γενικό black out πρώτη φορά. Μίλησα με 2-3 μάστορες και άκουσα πολλές γνώμες όπως πχ BSI, βραχυκύκλωμα καλωδίου, immobilizer κ.α. Η αλήθεια είναι πως από τα παραπάνω το μοναδικό που μου φαίνεται λογικό είναι η BSI, μιας και το αυτοκίνητο έσβησε ΤΕΛΕΙΩΣ. Φαντάζομαι πως εάν ήταν το immobilizer δεν θα έσβηναν όργανα, οθόνη πολλαπλής κλπ.
Παιδιά δώστε καμία ιδεα γιατί το μυαλό μου πάει να σπάσει και δεν μπορώ να καταλάβω τι μπορεί να φταίει.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και πραγματικά χαίρομαι που είμαι μέλος του PSClub
ξεκινά με bsi bsm του κινητηρα και την μέσα. Επίσης είσαι σε λάθος ενότητα 🖐


Ούπς συγνώμη!!!ειμαι νέος στο forum και δεν έχω κατατοπιστείς ακόμα. Ευχαριστώ παντως
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gpol86 (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8v) XS (2002)

Ένταξη: 19 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 43
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάϊ 2021, 10:23:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξέρω αν είναι αποκλειστικά BSI...

Θυμάμαι μια φορά πριν 7-8 χρόνια σε ανηφόρα έπεσαν όλοι οι δείκτες στο μηδέν, ο χιλιομετρητής έβγαλε παύλες, άναψαν όλες οι λάμπες μαζί στο καντράν (ακόμα κι αυτά που δεν έχει καν σαν εξοπλισμό το αμάξι) και πέρασαν όλα τα errors παρέλαση από την οθόνη (anti-pollution, immobilizer, braking, air-bag, τα πάντα). Χέστηκα πάνω μου προς στιγμήν αλλά το μοτέρ συνέχισε να δουλεύει κανονικά και σε μερικά δευτερόλεπτα επανήλθαν όλα στο κανονικό.

Ο ηλεκτρολόγος μου είπε ότι έκανε reset η BSI εν κινήσει. Αν ισχύει αυτό και έκανε όντως reset χωρίς να επηρεαστεί το μοτέρ, δεν ξέρω πώς στην περίπτωσή σου θα μπορούσε από κάποιο σφάλμα στη BSI να νεκρώσει όλο το αμάξι...

Όπως και να 'χει όμως, αν δεν σου το ξανακάνει, μπορεί να μην αξίζει τον κόπο να ασχοληθείς και παραπάνω. Εμένα έστω από τότε δεν το ξανάκανε...

(Αυτό με το δείκτη της βενζίνης μου έχει τύχει κι εμένα. Απ' όσο ξέρω παίρνει μέτρηση μόνο στην εκκίνηση και μετά ρυθμίζει τη θέση του δείκτη με βάση την κατανάλωση που καταγράφει το trip computer - αυτό ισχύει για όλα τα τρίφισα, ακόμα και για τις εκδόσεις που δεν έχουν κουμπί/ενδείξεις για χειρισμό του trip computer. Έχω την εντύπωση ότι και χωρίς να βάλεις 20ρικο, αν το έσβηνες και το άφηνες 10-15 λεπτά πριν το ξαναβάλεις μπροστά θα τη διάβαζε σωστά).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Snorakos (Alexandros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206cc 1.6 (16v) NFU 2003

Ένταξη: 06 Μάϊ 2021
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάϊ 2021, 17:42:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ίσως τότε να μου έκανε ρεσετ η BSI, γιατί οντως δεν μου το έχει ξανακάνει από τότε (δουλεύοντας το αμαξι σε καθημερινή βάση με μέσο όρο 20-30 χλμ την ημέρα). Αυτό που λες με την βενζίνη έστρωσε μόνο με το 20αρικο. Το είχα αφήσει κανα 3ωρο σβηστό, και έγραφε ακόμα παύλες στην πολλαπλής. Παρόλα αυτά μόλις έπεσε το 20αρικο πήγε πάνω από την μέση, μιας και είχε ήδη γύρω στα 10€ βενζίνη. Τεσπα θα έχω το νου μου από εδώ και πέρα και αν τυχόν μου το ξανακάνει, θα ενημερώσω.
Ευχαριστώ παρά πολύ για τις απαντήσεις σας παιδιά...☺☺
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dimpeugeot1 (Dimitris)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.1 1999

Ένταξη: 11 Ιαν 2017
Δημοσιεύσεις: 80
Τόπος: Athina

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Μάϊ 2021, 15:51:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλησπερα. εμενα στο 106 νυχτα οπως πηγαινα, χαμηλωσαν τα φωτα και μετα το αμαξι εσβησε. Ηταν δυναμο. αλλα αν βαζεις μπρος και δεν παιρνει αλλα γυριζει η μιζα, πιθανον να ειναι και το ιμμομπιλαιζερ. εγω πηγα σε ποσους μαστορες και δεν εβρισκαν οτι ειναι απο το ιμμομπιλαιζερ και μια μερα αφου ειχα ριξει 10 μιζιες, πως μου ηρθε να βαλω το δευτερο κλειδι και πηρε με την μια. Απο τοτε το απενεργοποιησα και εχω βρει την ησυχια μου
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Μάϊ 2021, 12:09:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είναι διαφορετική περίπτωση η δική σου...
Το δικό σου αμάξι είναι μονόφισο και έχει τελείως διαφορετική αρχιτεκτονική στα ηλεκτρολογικά του...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1777s (PHP: 58% - SQL: 42%) - SQL queries: 19 - GZIP enabled - Debug on