Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nikolasr200 (Nikos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 18 Αύγ 2013 Δημοσιεύσεις: 38
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2013, 21:03:42 Θέμα δημοσίευσης: Ενδειξη θερμοκρασίας |
|
|
καλησπερα παιδια να ρωτήσω κάτι...
στο 207 rallye παρατηρησα σημερα το εξης..
ενω η θερμοκρασια ειχε φτασει κανονικα στους 90 περιπου, οταν εβρισκα ανοιχτο δροομο και ισα που ανοιγε λιγο η θερμοκρασια επεφτε στους 70-80 αναλογα του ποσο θα ηταν αυτο το ανοιγμα..
υποθετω πως δεν ειναι φυσιολογικη συμπεριφορα..οποτε τι να υποθεσω? αισθητηρας θερμοκρασιας? η κολλημενος ανοιχτος θερμοστατης? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vagelis Μόλις έγραψα


Ένταξη: 07 Σεπ 2013 Δημοσιεύσεις: 46
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2013, 21:40:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπερα φιλε μου. Θα σου πω την αποψη μου για πιθανα αιτια μιας και μολις εχθες ειχα μια συζητηση με εναν φιλο μηχανικο γνωστη των γαλλικων. Μου ελεγε λοιπον οτι πρεπει να κανουμε σχολαστικη συντήρηση στο σύστημα ψύξης δηλαδη καθε πεντε χρονια αλλαγή υγρων και σωστή εξαερωση. Μετα ψαχνουμε τις δυσλειτουργιες. Τωρα το δικο σου θέμα μου θυμίζει κολλημένο θερμοστάτη ο οποίος δεν μπορει να κλείσει καλα και δεν εχεις σωστες θερμοκρασίες στα υγρα σου. Το θερμικο σοκ στα μεταλλα δεν ειναι οτι καλυτερο. Οπότε προτείνω έλεγχο υγρων ψύξης βαλτο σε μια διαγνωση να δεις τι θερμοκρασιες δείχνει και μετα κοιτα θερμοστατη που ετσι και αλλιως αν τον αλλαξεις καλο του κανεις παρα κακο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2013, 23:01:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το δικο μου GT δουλευει παντα απο 85 εως 93 με αλλαγμενο πριν ενα χρονο παραφλου και θερμοστατη.
Μάριος
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 01:20:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά μένει σε κανέναν σταθερος ο δείκτης της θερμοκρασίας σε ανοιχτό δρόμο ή πέφτει σε όσα την εχει ακούσει τελικά ο θερμοστατης??
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Downhill (Θανάσης) Δραστήριο μέλος

 308 Gt
Ένταξη: 09 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 07:41:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και εμενα μου πεφτει... 
Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!

 rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 09:05:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εμενα μενει σταθερος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mathanas Φανατικό μέλος

207 rallye 2009
Ένταξη: 08 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 343
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 09:16:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμενα μετα την αλλαγη θερμοστατη με το γνησιο μενει καρφωμενη οτι και να γινει οπως και παλιοτερα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 10:11:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταλαβα, αλλαγη για να μας μενει σηκωμενος!
Το ανεβοκατεβασμα της θερμοκρασιας δεν ειναι οτι καλυτερο για τα μεταλλα του κινητηρα, + του οτι οταν δουλευει με πιο χαμηλες θερμοκρασιες αυξανεται και η καταναλωση
mathanas έγραψε: | Εμενα μετα την αλλαγη θερμοστατη με το γνησιο μενει καρφωμενη οτι και να γινει οπως και παλιοτερα. | Γιατι λες με το γνησιο, δοκιμασες με του εμποριου και δε δουλεψε σωστά?
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 10:18:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δλδ σε ταξιδι ποσο ανεβοκατεβαίνει η θερμοκρασια νερου σε εσας που εχετε "προβλημα"?
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
driver7 (thanassis) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 RC f/l
Ένταξη: 12 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 262
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 10:49:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εδώ και 6 χρόνια πάει από 79-97 ανάλογα το πως κινείσαι...φυσιολογικό μου φαίνεται...
Σε όσους μένει σταθερό συνδέστε ένα διαγνωστικό απλό ενώ κινείστε και δείτε θερμοκρασίες...μένει όντως σταθερά 90 ή απλά το όργανο δείχνει έτσι? Δε μπορεί να είναι ακριβώς 90 είτε σταματημένος σε κίνηση είτε σε ανοιχτό δρόμο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Downhill (Θανάσης) Δραστήριο μέλος

 308 Gt
Ένταξη: 09 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 10:54:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω το υπολογίζω διαφορετικά. συνολικά παιζει μεταξύ 85 και 96 (οταν σταματαει μεσα σε κινηση) αλλα στο καντραν δεν φαινεται ανεβοκατεβασμα μονο στο τορκ. σε ταξίδι παραμένει στο 90.
Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
driver7 (thanassis) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 RC f/l
Ένταξη: 12 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 262
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 10:57:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αφού στο τορκ δείχνει μεταβολές, οι μεταβολές υπάρχουν (οπως είναι και λογικό), απλά το όργανο δεν τις δείχνει...
Σε ταξίδι σαφώς και είναι πιο σταθερή η θερμοκρασία αν πας και σταθερά (εμένα περίπου στους 85-87)...αν ξαφνικά από σταθερή 120 πατήσεις μέχρι 220 θα μείνει σταθερη?
Επίση,ς και το είχα ξαναγραψεί κάποια στιγμή, από τη δεύτερη ημέρα που είχα το αμάξι και μέσα στον πρωτό μήνα περίπου το είχα πάει σε 3 εξουσιοδοτημένα πεζό...μου είχε φανεί και μένα περίεργο...φυσιολογικότατο μου έλεγαν τότε όλοι...αφού είδα πως όλα βαίνουν καλώς, το άφησα σαν θέμα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 10:59:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vagelis έγραψε: | Καλησπερα φιλε μου. Θα σου πω την αποψη μου για πιθανα αιτια μιας και μολις εχθες ειχα μια συζητηση με εναν φιλο μηχανικο γνωστη των γαλλικων. Μου ελεγε λοιπον οτι πρεπει να κανουμε σχολαστικη συντήρηση στο σύστημα ψύξης δηλαδη καθε πεντε χρονια αλλαγή υγρων και σωστή εξαερωση. Μετα ψαχνουμε τις δυσλειτουργιες. Τωρα το δικο σου θέμα μου θυμίζει κολλημένο θερμοστάτη ο οποίος δεν μπορει να κλείσει καλα και δεν εχεις σωστες θερμοκρασίες στα υγρα σου. Το θερμικο σοκ στα μεταλλα δεν ειναι οτι καλυτερο. Οπότε προτείνω έλεγχο υγρων ψύξης βαλτο σε μια διαγνωση να δεις τι θερμοκρασιες δείχνει και μετα κοιτα θερμοστατη που ετσι και αλλιως αν τον αλλαξεις καλο του κανεις παρα κακο. |
Κολλημένος θερμοστάτης είναι. Μου είχε κολλήσει και εμένα ανοιχτος. Το θέμα είναι οτι αν βγάλεις μπαταρία μπορεί να κλείσει και να μην ξανα ανοίξει. Το έπαθα και αυτο πέρσυ το καλοκαίρι. Επίσης τον άλλαξα με γνήσιο (80€) αν θυμάμαι καλά και μετά απο 6-7μήνες πάλι κόλλησε...
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 11:00:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν βγείς Εθνική με 90-100km/h θα σου πάει τέρμα κάτω η θερμοκρασία...
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
driver7 (thanassis) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 RC f/l
Ένταξη: 12 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 262
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 11:03:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άλλο το τέρμα κάτω και άλλο οι 80 βαθμοί... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 13:17:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
driver7 έγραψε: | Εδώ και 6 χρόνια πάει από 79-97 ανάλογα το πως κινείσαι...φυσιολογικό μου φαίνεται...
Σε όσους μένει σταθερό συνδέστε ένα διαγνωστικό απλό ενώ κινείστε και δείτε θερμοκρασίες...μένει όντως σταθερά 90 ή απλά το όργανο δείχνει έτσι? Δε μπορεί να είναι ακριβώς 90 είτε σταματημένος σε κίνηση είτε σε ανοιχτό δρόμο... | Οντως κι εγω που εχω scangauge και τη βλεπω ψηφιακα, βλεπω 79-97 καιτην περισσοτερη ωρα εν κινησει καθεται περιπου στο 81. Απο το δεικτη δεν καταλαβαινεις διαφορα καθως σχεδον δεν κινειται παρα μονο οταν απο το 79 μπεις σε κινηση και παει 97. Σημαντικη βουτια στο δεικτη εχω δει δυο φορες στη ζωη του και πιστευω οφειλοταν σε παροδικη δυσλειτουργια.
Οποτε αν αυτο το ευρος 79-97 ειναι σωστο δεν εχουμε λογο να ανησυχουμε...
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
puglover Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 09 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 485
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 14:00:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τη διαφορα αυτη τη βλεπετε μεσω obd ή μεσω οργανου? Αν δηλαδη ο δεικτης πεσει στο 80 εν κινησει στην εθνικη, σημαινει οτι εχει κολλησει ο θερμοστατης ή ειναι φυσιολογικο? Αντιστοιχα ειναι φυσιολογικο να περασει ο δεικτης τους 90 μεσα σε κινηση? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος


 F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 14:06:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμενα μου φενονται νορμαλ και τα 2 που λες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
driver7 (thanassis) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 RC f/l
Ένταξη: 12 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 262
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 14:14:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαλλον φυσιολογικα και τα δυο...
Το παρακολουθω συνεχεια μεσω τορκ σε ταμπλετ που εχω βαλει μονιμα στο αυτοκινητο. Βλεπω δηλαδη ενδειξεις απο obd.
Ο,τι δειχνει το τορκ αντιστοιχη κινηση κανει και ο δεικτης.
Η συμπεριφορα απο την αρχη δεν εχει αλλαξει καθολου.
Το θεωρω νορμαλ οπως με διαβεβαιωσαν και στα εξουσιοδοτημενα.
Επισης το θεωρω νορμαλ να εχει τετοιες μεταβολες +-10 περιπου απο τους 90 αναλογα με τις συνθηκες κινησης.
Απο εκει και περα ελπιζω να ειναι οντως ετσι και να μην εχουμε τιποτα απροοπτα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mathanas Φανατικό μέλος

207 rallye 2009
Ένταξη: 08 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 343
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Οκτ 2015, 14:25:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis106 έγραψε: | Καταλαβα, αλλαγη για να μας μενει σηκωμενος!
Το ανεβοκατεβασμα της θερμοκρασιας δεν ειναι οτι καλυτερο για τα μεταλλα του κινητηρα, + του οτι οταν δουλευει με πιο χαμηλες θερμοκρασιες αυξανεται και η καταναλωση
mathanas έγραψε: | Εμενα μετα την αλλαγη θερμοστατη με το γνησιο μενει καρφωμενη οτι και να γινει οπως και παλιοτερα. | Γιατι λες με το γνησιο, δοκιμασες με του εμποριου και δε δουλεψε σωστά? |
Απλα το αναφερω οτι μπηκε ο γνησιος δε ξερω τι κανει με aftermarket. Παντως δε μπορει να φταιει το οργανο και με το θερμοστατη το παλιο ξαφνικα μια μερα να ανεβοκαταβαινε καθε φορα που σταματαγα ξεκιναγα απο 90 εως 80 και με το που μπηκε ο καινουργιος να μη κουνιεται η ενδειξη. Προφανως ο κατασκευαστης δε θελει να βλεπει ο οδηγος τις πολυ μικρες μεταβολες και γρηγορες που εχει το ψυκτικο υγρο και φαινονται στο διαγνωστικο που διαβαζει realtime. Οταν ομως βλεπεις το δεικτη να παιζει σημαινει οτι στη πραγματικοτητα ειναι πολυ μεγαλυτερες οι αυξομοιωσεις και πλεον τις δειχνει και το οργανο παρα την εκ κατασεκυης υστερηση ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|