Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Kostas-106- (Konstantinos) Μόλις έγραψα
Peugeot 106 Rallye
Ένταξη: 08 Νοέ 2018 Δημοσιεύσεις: 26 Τόπος: Aλιβέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Ιούν 2020, 09:05:22 Θέμα δημοσίευσης: Φλάντζα 206 σε NFX |
|
|
Καλησπερα στην ομαδα.
Μεσα στις επομενες ημερες θα βγει η κυλονδροκεφαλη (ΤU5J4 μοτερ) γιατι θα παει για επισκευη και ετσι λοιπον θα μπει καινουργια φλαντζα κεφαλης. Ο μηχανικος μου ειπε οτι μπορει να μπει μεταλλικη φλαντζα απο 206 16v (TU5JP4) με αποτελεσμα την μικρη αυξηση της συμπιεσης. Θα ηθελα λοιπον την αποψη σας σε αυτο το θεμα. Θα υπαρχει καποιο προβλημα στο μελλον? Θα χρειαστει προγραμμα? Το μοτερ ειναι του 1997 απο τα πρωτα 106 GTI, εχει 200.000 χλμ και δεν εχει ανοιχτει ποτε. Το αυτοκινητο εχει μονο μια σκουπα μεγαλη, ενα τελικο 54αρι GrN, και δεν φοραει προγραμμα (Μονοφυσσο).
Ευχαριστω, εκ των προτερων. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1139
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Ιούν 2020, 20:41:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα σου προτεινα να ξαναβαλεις την εργοστασιακη φλατζα καθως η "μικρη" αυξηση συμπιεσης, αφορα σε τουλαχιστον 30psi πανω στη δυναμικη συμπιεση πραγμα που σημαινει πως και τον κινητηρα θα ζορισεις (μεταλλα, κουζινετα στροφαλου), ενω θα σφιξει αισθητα ψηλα και το κερδος στις χαμηλες ειναι αμελητεο μπροστα σε αυτα που χανεις.
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|