PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Θερμοκρασία νερού σε 307 1.6 του 2003

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
GerasimosT (Γερασιμος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.6 (16V) XSI

Ένταξη: 14 Ιούν 2020
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούν 2020, 21:56:08    Θέμα δημοσίευσης: Θερμοκρασία νερού σε 307 1.6 του 2003 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σας. Έχοντας γίνει πρόσφατα περήφανος πατέρας μιας Γαλλιδουλας, και έχοντας φύγει από τα παλιό μου Hyundai, το οποίο ποτέ δεν με ενόχλησε, έχω καταλάβει και μια έντονη διαφορά. Καθώς το 307 από τον παλιό μου ιδιοκτήτη έμπαινε λογικά μόνο νερό στο σύστημα ψύξης, το οποίο δημιούργησε μια καφετιλα στο νερό. Το σύστημα ψύξης έχει πλυθεί 2 φορές, αλλάχτηκε και ψυγείο, καθώς και θερμοστάτη σε τοπικό μάστορα αρκετά μεγάλης εμπιστοσύνης καθώς φροντίζει και το Saab του πεθερού μου, και πλέον της γυναίκας μου για πολλά χρόνια. Το πρόβλημα όμως παραμένει που είναι ότι η θερμοκρασία του νερού να παραμένει σταθερή στους 90 βαθμούς και όταν πετυχαίνω κίνηση, π.χ. Αλεξάνδρας τα μεσημέρια, αρκετές φορές μου έχει ανεβεί και σχεδόν στα κόκκινα, με αποτέλεσμα αρκετές φορές να ξεκινάει να χτυπάει και το καντράν για να σταματήσω. Παρόλα αυτά όταν πατήσω λίγο το γκάζι όπως για παράδειγμα να είμαι πρώτος στο φανάρι και φύγω λίγο απότομα, τότε απότομα η θερμοκρασία πέφτει.
Απορία Α) Μήπως να σταματήσω να πηγαίνω στον μάστορα της γειτονιάς και να το γυρίσω στην αντιπροσωπία πληρώνοντας και τα ανάλογα, μπας και βρουν τι στο καλό μου έχει πάθει;
Απορία Β) Μήπως είναι ηλεκτρονικό το θέμα και πρέπει να αλλάξω κάποιον αισθητήρα;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούν 2020, 22:02:36    Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία νερού σε 307 1.6 του 2003 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GerasimosT έγραψε:
Καλησπέρα σας. Έχοντας γίνει πρόσφατα περήφανος πατέρας μιας Γαλλιδουλας, και έχοντας φύγει από τα παλιό μου Hyundai, το οποίο ποτέ δεν με ενόχλησε, έχω καταλάβει και μια έντονη διαφορά. Καθώς το 307 από τον παλιό μου ιδιοκτήτη έμπαινε λογικά μόνο νερό στο σύστημα ψύξης, το οποίο δημιούργησε μια καφετιλα στο νερό. Το σύστημα ψύξης έχει πλυθεί 2 φορές, αλλάχτηκε και ψυγείο, καθώς και θερμοστάτη σε τοπικό μάστορα αρκετά μεγάλης εμπιστοσύνης καθώς φροντίζει και το Saab του πεθερού μου, και πλέον της γυναίκας μου για πολλά χρόνια. Το πρόβλημα όμως παραμένει που είναι ότι η θερμοκρασία του νερού να παραμένει σταθερή στους 90 βαθμούς και όταν πετυχαίνω κίνηση, π.χ. Αλεξάνδρας τα μεσημέρια, αρκετές φορές μου έχει ανεβεί και σχεδόν στα κόκκινα, με αποτέλεσμα αρκετές φορές να ξεκινάει να χτυπάει και το καντράν για να σταματήσω. Παρόλα αυτά όταν πατήσω λίγο το γκάζι όπως για παράδειγμα να είμαι πρώτος στο φανάρι και φύγω λίγο απότομα, τότε απότομα η θερμοκρασία πέφτει.
Απορία Α) Μήπως να σταματήσω να πηγαίνω στον μάστορα της γειτονιάς και να το γυρίσω στην αντιπροσωπία πληρώνοντας και τα ανάλογα, μπας και βρουν τι στο καλό μου έχει πάθει;
Απορία Β) Μήπως είναι ηλεκτρονικό το θέμα και πρέπει να αλλάξω κάποιον αισθητήρα;


Αν περνάει η καφετίλα ακόμα, μήπως να το δεις για φλάντζα;
Υγρό έχει μέσα το δοχείο; Ή το αδειάζει; Γιατί μπορεί να είναι από διαρροή στα κολάρα εφόσον άλλαξες ψυγείο όπως λες, να είναι κανάς ελαττωματικός θερμοστάτης κτλ.
Ακούς και το βεντιλατέρ να δουλεύει φουλ;


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GerasimosT (Γερασιμος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.6 (16V) XSI

Ένταξη: 14 Ιούν 2020
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιούν 2020, 08:02:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και η φλάντζα είναι αλλαγμένη. 1 φορά το μήνα το συμπληρώνω με λίγο παραφλου. Το βεντιλατερ πολύ σπάνια να το ακούσω, πρέπει να κοντεύει μα χτυπήσει κόκκινο η θερμοκρασία να το σβήσω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιούν 2020, 11:18:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το βεντιλατέρ έχει δύο σκάλες, η πρώτη δεν ακούγεται εύκολα, η δεύτερη όμως σίγουρα ακούγεται. Τσέκαρε αν δουλεύουν κι οι δύο, η πρώτη πχ πρέπει να πάρει μπρος ακόμα και με κρύο μοτέρ αν ανάψεις το a/c.

Πόσα χλμ έχει το αμάξι; Αντλία νερού έχει αλλάξει ποτέ;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Αύγ 2020, 12:59:58    Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία νερού σε 307 1.6 του 2003 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GerasimosT έγραψε:
Καλησπέρα σας. Έχοντας γίνει πρόσφατα περήφανος πατέρας μιας Γαλλιδουλας, και έχοντας φύγει από τα παλιό μου Hyundai, το οποίο ποτέ δεν με ενόχλησε, έχω καταλάβει και μια έντονη διαφορά. Καθώς το 307 από τον παλιό μου ιδιοκτήτη έμπαινε λογικά μόνο νερό στο σύστημα ψύξης, το οποίο δημιούργησε μια καφετιλα στο νερό. Το σύστημα ψύξης έχει πλυθεί 2 φορές, αλλάχτηκε και ψυγείο, καθώς και θερμοστάτη σε τοπικό μάστορα αρκετά μεγάλης εμπιστοσύνης καθώς φροντίζει και το Saab του πεθερού μου, και πλέον της γυναίκας μου για πολλά χρόνια. Το πρόβλημα όμως παραμένει που είναι ότι η θερμοκρασία του νερού να παραμένει σταθερή στους 90 βαθμούς και όταν πετυχαίνω κίνηση, π.χ. Αλεξάνδρας τα μεσημέρια, αρκετές φορές μου έχει ανεβεί και σχεδόν στα κόκκινα, με αποτέλεσμα αρκετές φορές να ξεκινάει να χτυπάει και το καντράν για να σταματήσω. Παρόλα αυτά όταν πατήσω λίγο το γκάζι όπως για παράδειγμα να είμαι πρώτος στο φανάρι και φύγω λίγο απότομα, τότε απότομα η θερμοκρασία πέφτει.
Απορία Α) Μήπως να σταματήσω να πηγαίνω στον μάστορα της γειτονιάς και να το γυρίσω στην αντιπροσωπία πληρώνοντας και τα ανάλογα, μπας και βρουν τι στο καλό μου έχει πάθει;
Απορία Β) Μήπως είναι ηλεκτρονικό το θέμα και πρέπει να αλλάξω κάποιον αισθητήρα;


Εγώ για το θερμοστάτη θέλω να σου πω δυο λόγια.

Άλλαξα προληπτικά στο δικό μου (1.6 του 2007) με περίπου 200.000χλμ απροβλημάτιστα. Ο μαμίσιος ήταν MANN-HAMMEL με άνοιγμα στους 89 βαθμούς. Μέγιστη θερμοκρασία που είχα δει ήταν 95-96 βαθμοί σε τρελή ανηφόρα με 41 βαθμούς έξω και όλη την οικογένεια μέσα με κλιματισμό.

Ο καινούριος που έβαλα ήταν GATES, με άνοιγμα στους 91 βαθμούς, κάτι που δεν είχα προσέξει παρά μόνο τη στιγμή που τον τοποθετούσε ο ψυγειάς. Θεώρησα ότι για 2 βαθμούς διαφορά δε θα υπήρχε κανένα πρόβλημα.
Κι όμως.......αυτοί οι 2 βαθμοί διαφορά έκαναν τις θερμοκρασίες νερού να κυμαίνονται από 91-97 βαθμούς στο όργανο θερμοκρασίας.

Είδα κι έπαθα να βρω θερμοστάτη να ανοίγει στους 89 βαθμούς, καθώς και σε άλλη, γνωστή εταιρεία aftermarket (όχι ο GATES, αυτός 91 βαθμούς διαφήμιζε και 91 ήταν) άλλα διαφήμιζε το επίσημο σάιτ τους και άλλα έλεγε επάνω ο θερμοστάτης! (ονόματα δε λέμε) Τουλάχιστον, αναγνώρισαν το λάθος τους και τον πήραν πίσω με πλήρη αποζημίωση.

Με τον τελευταίο που ανοίγει στους 89 βαθμούς, όπως και ο ΟΕΜ, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Οι θερμοκρασίες λειτουργίας έχουν επιστρέψει στα παλιά δεδομένα και είμαι πολύ ικανοποιημένος.

Υ.Γ. Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις, όλοι οι θερμοστάτες έχουν γραμμένους επάνω τους τους βαθμούς στους οποίους ανοίγουν.




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0933s (PHP: 75% - SQL: 25%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on