PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Oικονομικη και καλη λυση για φρενα σε 106 Quicksilver?

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
caveman3000 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.1 (8V) Quicksilver (2001)

Ένταξη: 04 Απρ 2020
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάϊ 2020, 08:48:25    Θέμα δημοσίευσης: 106 - Oικονομικη και καλη λυση για φρενα σε 106 Quicksilver? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καμια προταση για καλη οικονομικη λυση (πανω κατω 200 ευρω) για αναβαθμιση φρενων σε 106 quicksilver?

οπως ειναι τωρα το αμαξι φοραει τα εργοστασιακα φρενα, 247mm διπλους αεριζομενους μπροστα και ταμπουρα πισω.

η σκεψη μου ειναι να βαλω δισκους πισω απο rallye (εννοειται με ολο τον αξονα και τα λοιπα) και 247mm brembo διπλους χαρακτους δισκους μπροστα με σωλινακια υψηλης, φυσικα νεα υγρα και φρεσκα τακακια


Η πατέντα είναι καλή, αλλά η καλή πατέντα είναι καλύτερη Razz
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pan10 (Παναγιώτης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye 16v 2000

Ένταξη: 03 Σεπ 2019
Δημοσιεύσεις: 40
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2020, 16:13:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τακακια μπροστα, σωληνακια και υγρα πιστευω θα εισαι οκ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Μάϊ 2020, 07:03:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημερα αν εχεις 15αρες βαζεις η ενα σετ απο 307 c4 266 η 283 απο 207 ραλλυ gt
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Μάϊ 2020, 12:43:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1,1 με αεριζόμενους από μαμάς δεν υπήρξε κι αν δεν έχει είναι καλή λύση.
Eπίσης παίζει και η λύση των εργοστασιακών πίσω φρένων από RALLYE-Gti που υπερκαλύπτουν την καρότσα αυτή μέχρι 120 άλογα με τα μπροστινά που λες ότι έχεις. Τα 266 και 283 είναι ακόμα καλύτερα αλλά με ταμπούρα πίσω μη το δοκιμάσεις..
Φαντάζομαι έχεις καλά υλικά τριβής και σωληνάκια..


www.drakonakis.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dimpeugeot1 (Dimitris)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.1 1999

Ένταξη: 11 Ιαν 2017
Δημοσιεύσεις: 80
Τόπος: Athina

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Μάϊ 2020, 16:40:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βάλε δισκοπλακες και δαγκάνες από το 106 το 1600
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1278s (PHP: 65% - SQL: 35%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on