Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάρ 2004, 16:34:33 Θέμα δημοσίευσης: Update my ..... |
|
|
Πήγα για τον πρώτο έλεγχο του εξαμήνου στο εξουσιοδοτημένο της πάτρας. Όλα καλά, οι μηχανικοί επεξηγηματικοί, καθώς παρακολουθούσα όλη τη διαδικασία (ρυθμίσαμε και το χειρόφρενο γιατί έπιανε στα 10 κλικ). Λόγω του γνωστού προβλήματος του αισθητήρα στάθμης λαδιού αποφασίσαμε να κάνουμε update στο λογισμικό. Όλα καλά, αφού το παίδευε μια ώρα για να αρχικοποιήσει το πρόγραμμα, απενεργοποιήσαμε και τη λειτουργία των αλάρμ στο φρενάρισμα πανικού(πολύ σπάσιμο αυτή η λειτουργία). Έρχεται η ώρα της πληρωμής, μηδέν ευρώ. Ωραία λέω, να ξανάρθουμε. Βγαίνω από το πάρκινγκ, σαν να τράβαγε παραπάνω, σαν να μην είχε τόσο lag το γκάζι, και είμαι ακόμα πιο ευχαριστημένος.
Αυτά από χθές μέχρι σήμερα.
Το πρωί λοιπόν βάζω μπροστά και νατος ο αισθητήρας να δείχνει πάλι άδειο το λάδι. Πάω και προς το πανεπιστήμιο ψιλογρήγορα, και διαπιστώνω ότι ο κόφτης έχει πέσει στις 6000 στροφές . Στο μεταξύ ο τύπος μου είχε πει πως ρύθμισε κάτι για να μη χτυπάει πυρράκια και λέω θα τον σκίσω τον π**στη . Πάω πριν λίγο και μου λέει μα μου , η Peugeot στο update έχει κατεβασμένο το κόφτη και άλλη χαρτογράφηση για μειωμένα καυσαέρια. Αυτά τα λένε από πρίν μου ήρθε να του πώ. Και γιατί, για τον άχρηστο αισθητήρα λαδιού , ο οποίος συνεχίζει να μη δουλεύει.
Καλώ όσους έχουν κάνει update τον τελευταίο καιρο να πουν που βρίσκεται ο κόφτης τους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάρ 2004, 16:58:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το χειρότερο απ'όλα είναι ότι απ'όσο ξέρω δεν μπορείς να βάλεις παλιότερη έκδοση...
Οπότε παρακάλα να βγάλει η Peugeot κανένα update που να τα φιάξει αυτά!!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάρ 2004, 03:10:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το λογισμικό που σου έβαλαν μήπως ξέρεις πότε βγήκε στην κυκλοφορία? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάρ 2004, 12:54:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Την ημερομηνία δεν την πρόσεξα, αλλά η έκδοση του λογισμικού ήταν 37, ενώ το αρχικό ήταν έκδοση 25 (το αμάξι αγοράστηκε το καλοκαίρι)
Τα αποτελέσματα θα φανούν σε ταξίδι με πεμπτη. Αν θεωρήσουμε ότι τώρα βγάζει την ιπποδύναμη στης 5800, θα πρέπει να φορτώσει μέχρι τα 200χλμ/ωρα αρκετά πιο εύκολα από πρίν. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάρ 2004, 14:51:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οκ ξέρει κανείς,πως μπορούμε να δούμε πιο πρόγραμμα έχει πάνω ο εγκέφαλος? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάρ 2004, 17:56:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gavanas έγραψε: | Την ημερομηνία δεν την πρόσεξα, αλλά η έκδοση του λογισμικού ήταν 37, ενώ το αρχικό ήταν έκδοση 25 |
Έκανες τηλεφορτωση στο BSI και πήγε 37 ??????
Η μεγαλύτερη είναι 32 και δεν έχει καμία σχέση με τον κινητήρα! Update στον εγκέφαλο του κινητήρα για λάθος ένδειξη λαδιού δεν κάνεις !!
Όσο για το λογισμικό του εγκεφάλου μέσο DIAG μπορείς να δεις τη έχει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάρ 2004, 18:43:49 Θέμα δημοσίευσης: Re: Update my ..... |
|
|
gavanas έγραψε: | Πήγα για τον πρώτο έλεγχο του εξαμήνου στο εξουσιοδοτημένο της πάτρας. Όλα καλά, οι μηχανικοί επεξηγηματικοί, καθώς παρακολουθούσα όλη τη διαδικασία (ρυθμίσαμε και το χειρόφρενο γιατί έπιανε στα 10 κλικ). Λόγω του γνωστού προβλήματος του αισθητήρα στάθμης λαδιού αποφασίσαμε να κάνουμε update στο λογισμικό. Όλα καλά, αφού το παίδευε μια ώρα για να αρχικοποιήσει το πρόγραμμα, απενεργοποιήσαμε και τη λειτουργία των αλάρμ στο φρενάρισμα πανικού(πολύ σπάσιμο αυτή η λειτουργία). Έρχεται η ώρα της πληρωμής, μηδέν ευρώ. Ωραία λέω, να ξανάρθουμε. Βγαίνω από το πάρκινγκ, σαν να τράβαγε παραπάνω, σαν να μην είχε τόσο lag το γκάζι, και είμαι ακόμα πιο ευχαριστημένος.
Αυτά από χθές μέχρι σήμερα.
Το πρωί λοιπόν βάζω μπροστά και νατος ο αισθητήρας να δείχνει πάλι άδειο το λάδι. Πάω και προς το πανεπιστήμιο ψιλογρήγορα, και διαπιστώνω ότι ο κόφτης έχει πέσει στις 6000 στροφές . Στο μεταξύ ο τύπος μου είχε πει πως ρύθμισε κάτι για να μη χτυπάει πυρράκια και λέω θα τον σκίσω τον π**στη . Πάω πριν λίγο και μου λέει μα μου , η Peugeot στο update έχει κατεβασμένο το κόφτη και άλλη χαρτογράφηση για μειωμένα καυσαέρια. Αυτά τα λένε από πρίν μου ήρθε να του πώ. Και γιατί, για τον άχρηστο αισθητήρα λαδιού , ο οποίος συνεχίζει να μη δουλεύει.
Καλώ όσους έχουν κάνει update τον τελευταίο καιρο να πουν που βρίσκεται ο κόφτης τους. |
γιατι ακριβως ειναι σπαστικο το να ενεργοποιουνται τα αλαρμ αυτοματα στα φρεναρισματα πανικου; ;;
μηπως γιατι σε γλυτωνουν καποιες φορες απο το να πεσει αυτος που ακολουθει πανω σου ;;; 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάρ 2004, 22:34:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | gavanas έγραψε: | Την ημερομηνία δεν την πρόσεξα, αλλά η έκδοση του λογισμικού ήταν 37, ενώ το αρχικό ήταν έκδοση 25 |
Έκανες τηλεφορτωση στο BSI και πήγε 37 ??????
Η μεγαλύτερη είναι 32 και δεν έχει καμία σχέση με τον κινητήρα! Update στον εγκέφαλο του κινητήρα για λάθος ένδειξη λαδιού δεν κάνεις !!
Όσο για το λογισμικό του εγκεφάλου μέσο DIAG μπορείς να δεις τη έχει |
Ρε συ Αργύρη, εσύ που ξέρεις... Ισχύει τελικά ότι αν έχεις πρόγραμμα (από τον γνωστό...) αμα κάνεις update στην Εprom θα κλειδώσει ο εγκέφαλος;
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάρ 2004, 22:51:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Touristas έγραψε: | gavanas έγραψε: | Την ημερομηνία δεν την πρόσεξα, αλλά η έκδοση του λογισμικού ήταν 37, ενώ το αρχικό ήταν έκδοση 25 |
Έκανες τηλεφορτωση στο BSI και πήγε 37 ??????
Η μεγαλύτερη είναι 32 και δεν έχει καμία σχέση με τον κινητήρα! Update στον εγκέφαλο του κινητήρα για λάθος ένδειξη λαδιού δεν κάνεις !!
Όσο για το λογισμικό του εγκεφάλου μέσο DIAG μπορείς να δεις τη έχει |
Ρε συ Αργύρη, εσύ που ξέρεις... Ισχύει τελικά ότι αν έχεις πρόγραμμα (από τον γνωστό...) αμα κάνεις update στην Εprom θα κλειδώσει ο εγκέφαλος; |
Ναι είναι πολύ πιθανό να κλειδώσει για τα καλά….έχει τύχη σε Rallye με πρόγραμμα μόλις ξεκίνησε το update σταμάτησε και τέλος μετά δεν ξαναδούλεψε!
Αυτό προφανώς συμβαίνει γιατί πριν αρχίσει το update κάνη διαγραφή στα στοιχεία τις ανανεώσιμης μνήμης και μαλών εκεί κάτι πρέπει να γίνεται !! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Μάρ 2004, 09:36:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κοίτα, για το 37 δεν είμαι σίγουρος, μπορεί να ήταν και 32, γιατί προσπαθούσα να θυμάμαι όσα περισότερα γίνεται και μάλλον τα μπέρδεψα. Όσο για τα προγράμματα, σίγουρα πέρασε και κινητήρα και BSI γιατί είδα δύο φορές την μπάρα να γεμίζει έως το 100%, και την δεύτερη (που προγραμμάτιζε BSI) έκανε πολύ πιο γρήγορα.(δεν ξέρω αν σας λέει τιποτα αυτό.)
όσο για τα αλάρμ, φαντάσου να κυνηγάς κάποιον σε στροφιλίκι και σε κάθε φουρκέτα να ανάβουν τα αλάρμ του, και να τον βλέπεις να τεντώνεται βγάζοντας το χέρι από το τιμόνι για να τα κλείσει. αν έκλειναν μόνα τους μετά το φρενάρισμα δεν θα είχα κανένα πρόβλημα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BUBA (Alexandros) Μέλος

206 GTi 2.0 (2002)
Ένταξη: 30 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 162 Τόπος: Παπάγου/Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Μάρ 2004, 11:46:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | gavanas έγραψε: | Την ημερομηνία δεν την πρόσεξα, αλλά η έκδοση του λογισμικού ήταν 37, ενώ το αρχικό ήταν έκδοση 25 |
Έκανες τηλεφορτωση στο BSI και πήγε 37 ??????
Η μεγαλύτερη είναι 32 και δεν έχει καμία σχέση με τον κινητήρα! Update στον εγκέφαλο του κινητήρα για λάθος ένδειξη λαδιού δεν κάνεις !!Όσο για το λογισμικό του εγκεφάλου μέσο DIAG μπορείς να δεις τη έχει |
Αργυρη , στεκομαι στην παραπανω φραση σου που εκανα bold και σκεφτομαι......
Εχω και εγω το ιδιο προβλημα με τον ηλεκτρονικο αισθητηρα σταθμης λαδιου που ειναι "τρελλαμενος" αν και δεν ειμαι 100% σιγουρος γιατι το αμαξι συνηθως ειναι παρκαρισμενο σε κατηφορα.
Kαθως πλησιαζει το service tων 10,000 KM σκεφτομουνα να ζητησω απο το εξουσιοδοτημενο που θα πηγαινα αναβαθμιση λογισμικου. Μετα απο αυτα που διαβασα σε αυτο το topic αλλαξα γνωμη, το αφηνω οπως ειναι, ποτε του να μην δουλεψει
Δεν βαζω superchips καλυτερα... αμα ειναι να ρισκαρω καλυτερα να ρισκαρω για καποιο πιο ....ιερο σκοπό
Το καλο ειναι διπλο: Για αυτο και μονο το λογο θα πηγαινα σε εξουσιοδοτημενο , οποτε τωρα ειμαι ελευθερος να παω οπου θελω  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Μάρ 2004, 15:14:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
meta apo ekdromi ston pyrgo gia to olympiako rally kai odigisi se strofilikia exo na diloso oti mou leipoun oi teleftees 1000 strofes , alla genika to moter deixnei eksisou prothimo me palia. eidika 2000-3000. to anisixitiko einai oti se synolika 300 xiliometra apo ta opoia ta 200 se kleisto strofiliki, me kinigito me stimeno micra tis pareas mou, kai 100 xalara se ethniki, evgala 7,8 lt/100. me provlimatise poly giati se antistoixes ekdromes exo dei kati 11aria. aplos to anafero, den einai toso symantiko. se metriseis xronon 40-110 pou eixa kanei prin kai meta, sto idio simeio kano idious xronous.
Buba, tin epomeni fora pou tha bgalei kanena provlima to rcd, o upologistis taksidou, whatever, ego tha to paikso kinezos
asxeto alla i eidiki smerna sto olympiako rally egrapse... makari na eixe tetoio theama se kathe agona
Sorry gia ta greeklish alla eimai sto pc tou panepistimiou, kai epeidi einai koinoxristo einai ligo katestrameno. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Μάρ 2004, 17:51:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BUBA έγραψε: | Touristas έγραψε: | gavanas έγραψε: | Την ημερομηνία δεν την πρόσεξα, αλλά η έκδοση του λογισμικού ήταν 37, ενώ το αρχικό ήταν έκδοση 25 |
Έκανες τηλεφορτωση στο BSI και πήγε 37 ??????
Η μεγαλύτερη είναι 32 και δεν έχει καμία σχέση με τον κινητήρα! Update στον εγκέφαλο του κινητήρα για λάθος ένδειξη λαδιού δεν κάνεις !!Όσο για το λογισμικό του εγκεφάλου μέσο DIAG μπορείς να δεις τη έχει |
Αργυρη , στεκομαι στην παραπανω φραση σου που εκανα bold και σκεφτομαι......
Εχω και εγω το ιδιο προβλημα με τον ηλεκτρονικο αισθητηρα σταθμης λαδιου που ειναι "τρελλαμενος" αν και δεν ειμαι 100% σιγουρος γιατι το αμαξι συνηθως ειναι παρκαρισμενο σε κατηφορα.
Kαθως πλησιαζει το service tων 10,000 KM σκεφτομουνα να ζητησω απο το εξουσιοδοτημενο που θα πηγαινα αναβαθμιση λογισμικου. Μετα απο αυτα που διαβασα σε αυτο το topic αλλαξα γνωμη, το αφηνω οπως ειναι, ποτε του να μην δουλεψει
Δεν βαζω superchips καλυτερα... αμα ειναι να ρισκαρω καλυτερα να ρισκαρω για καποιο πιο ....ιερο σκοπό
Το καλο ειναι διπλο: Για αυτο και μονο το λογο θα πηγαινα σε εξουσιοδοτημενο , οποτε τωρα ειμαι ελευθερος να παω οπου θελω  |
Αν δεν δείχνει σωστά θα χρειαστεί update το BSI και ίσως αλλαγή και ο αισθητήρας !! Καλό είναι να έχεις μαζί όλα τα κλειδιά και την κάρτα …θα σου τα ζητήσουν !!
Όσο για των εγκέφαλο του κινητήρα αν για κάποιο λόγο χρειαστεί να γίνει update θα το κάνουν και δεν νομίζω να έχεις κανένα πρόβλημα μετά !! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Απρ 2004, 13:12:17 Θέμα δημοσίευσης: Re: Update my ..... |
|
|
gavanas έγραψε: | ...Βγαίνω από το πάρκινγκ, σαν να τράβαγε παραπάνω, σαν να μην είχε τόσο lag το γκάζι, και είμαι ακόμα πιο ευχαριστημένος....Πάω και προς το πανεπιστήμιο ψιλογρήγορα, και διαπιστώνω ότι ο κόφτης έχει πέσει στις 6000 στροφές .
Καλώ όσους έχουν κάνει update τον τελευταίο καιρο να πουν που βρίσκεται ο κόφτης τους. |
Εγω εκανα πριν κανα μηνα και ο κοφτης ειναι στη θεση του!
Παω στοιχημα οτι τα μπερδεψαν στην Πατρα,εμενα ο Κοκκινοπουλος μου ζητησε το αμαξι μια ολοκληρη μερα,ενω στην αθηνα χρειαστηκαν 45 λεπτα.Ειναι πολυ ευκολο να γινει βλακια,σε μενα ξεχασε να δηλωσει τα προβολακια ομιχλης αλλα μικρο το κακο...
Το αμαξι μου εχει μεινει απαραλαχτο παντως,εκτος απο τα αλαρμ που αναβουν στα φρενα πλεον...
Γενικα καταλαβα,να μην πειραζεις οτι δεν σε πειραζει 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Απρ 2004, 16:26:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυστυχώς έχουμε λάθος timing . Προχθές έβαλα μια σκούπα στον κρασούλη, οπότε μάλλον δεν θα δεχθούν σε αντιπροσωπία να μου κάνουν free αναβάθμιση. Κώστα θυμάσαι ποιά έκδοση λογισμικού σου έβαλε?
Γενικά είμαι σε περίοδο ικανοποίησης από το αυτοκίνητο.
Μια ώρα μετά την τοποθέτηση της σκούπας έριξα σε ραλύ 16v (ποιός ξέρει τι πρόβλημα είχε για να του ρίξω τόσο άνετα ) και από αρχείο χρόνων που είχα σε συγκεκριμένο σημείο**, φαίνεται να έχω βελτιώθεί κατά ένα 4%.(σε συνδυασμό και με EKO 100 οκτανίων).
**είχα μετρήσει μετά το update χρόνους από 2000-κόφτη(περίπου) με δευτέρα και τρίτη, ώστε να μην καταπονώ λάστιχα και συμπλέκτη στις μετρήσεις. Πάντα βράδυ ώστε οι θερμοκρασία αέρα να ειναι περίπου ίδια.
Συγκεκριμένα με δευτέρα είχα μετρήσεις από 6,3 εως 6,7 sec με μέση τιμή 6,55 και με τρίτη από 14,3 έως 14,7 sec με μέση τιμή 14,41.
Με σκούπα - 100 οκτάνια έχω μικρό δείγμα τιμών το οποίο στη δευτέρα είναι στα 6 sec και με τρίτη στα 13,7 sec . Πιστεύω πως όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα τόσο μεγαλύτερη θα είναι η διαφορά από μαμά λόγω σκούπας. Ξεφύγαμε όμως από το update.
O κρασούλης είπε πως ο κόφτης ανεβαίνει εύκολα, αλλά θέλει το αμάξι μια μέρα και δεν προλάβαινα με τίποτα. Επίσης είπε σε γενική κουβέντα πως έχει δικό του πρόγραμμα για το 206 1,6 16v, σε τιμή γύρω στα 350κάτι euros.
Από το να δώσω 200 στην αντιπροσωπία για να μου ξανακάνει update προτιμώ να δώσω κάτι παραπάνω και είμαι κοντά στην ολοκλήρωση του ΦΠΕ έστω και αν χάσω νωρίς την εγγύηση.
Απογοητεύτηκα και από το project του DRIVE, οπότε καταλήγω μάλλον σε μοτέρ πρώτου σταδίου με κορωναπηνίο. Ανθρώπινο, οδηγήσιμο, οικονομικότερο και πιθανώς με μερικές ρεπρίζ καλύτερες του 2ου σταδίου.
Α! να μην ξεχάσω. Προ update ταξίδι αθήνα - πάτρα με το μάτι στη στιγμιαία κατανάλωση και οδήγηση ταρίφα, 6,8lt/100km.
μετά update ίδια διαδρομή ίδια χλμ/ώρα και το μάτι στην κατανάλωση 5,9lt/100km.
Όχι ότι με χαλάει να καίω λιγότερο στα ταξίδια αλλά μάλλον μου έχει αραιώσει αρκετά το μίγμα με ότι αυτό συνεπάγεται.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ROLAND GARROS (PARIS) Μέλος

Renault Megane CC (έπαθα και έμαθα)
Ένταξη: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 185 Τόπος: ATHENS
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Απρ 2004, 14:22:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
hmmm τα φλας δεν σβήνουν μετα το φρενάρισμα όταν ξαναεπιταχύνει το αυτοκίνητο?
Στο δικό μου, χτες συγκεκριμένα, πάτησα φρένο, έπιασε το ABS άναψαν τα alarm κατέβασα 2α από 3η και έσβησαν μόνα τους...
Λέτε να το πάω για αναβάθμιση?
χιχιχι
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΣΧΗΜΑ Ε?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|