Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
sonapos (panos) Νέος χρήστης

 Peugeot 106 1.6 (8v) rallye (1997)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2019 Δημοσιεύσεις: 66
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιαν 2020, 16:06:57 Θέμα δημοσίευσης: Power flex 106 |
|
|
Καλησπέρα ομάδα. Έχω ένα 106 1.6 8ν και η κόντρα σασμάν έχει πεθάνει. Σκέφτομαι να την αντικαταστήσω με την powerflex. Πια τα πλεονεκτήματα και πια τα μειονεκτήματα ; Επίσης του έχω βάλει και μια μπάρα ψαλιδιών
Ευχαριστώ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 634
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιαν 2020, 16:54:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από προσωπική εμπειρία, το μοναδικό μειονέκτημα που είχα ήταν οι κραδασμοί του κινητήρα που τους είχα όλους στην καμπίνα...
Ακουγόταν λίγο σαν εργοστάσιο μέσα... 
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sonapos (panos) Νέος χρήστης

 Peugeot 106 1.6 (8v) rallye (1997)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2019 Δημοσιεύσεις: 66
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιαν 2020, 21:44:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Hellas4x4 έγραψε: | Από προσωπική εμπειρία, το μοναδικό μειονέκτημα που είχα ήταν οι κραδασμοί του κινητήρα που τους είχα όλους στην καμπίνα...
Ακουγόταν λίγο σαν εργοστάσιο μέσα...  |
Κατά τα αλλά αξιζει έτσι ; Επίσης αν ξέρεις... απλά από την παλιά βάση κρατάω μόνο το μεταλλικό μέρος , βγάζω το παλιό λάστιχο δηλαδή Και περνάω το παουερφλεξ;
Επίσης εμένα έτσι και αλλιώς σε ταξίδι δεν μπορεις να μιλήσεις μέσα λόγο κακής ηχομόνωσης όποτε το έχω συνηθίσει κάπως. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2020, 08:34:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν πάρεις Powerflex, πάρε τη μαύρη! Οι κραδασμοί είναι το μόνο μειονέκτημα, το μοτέρ σταματά να κουνιέται μπρος πίσω στις αλλαγές κοντά στον κόφτη και δεν καταπονείται το σασμάν πια ( ειδικά τα συγχρονιζέ που υποφέρουν με τη μαμά βάση).
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 634
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2020, 13:52:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sonapos έγραψε: | Hellas4x4 έγραψε: | Από προσωπική εμπειρία, το μοναδικό μειονέκτημα που είχα ήταν οι κραδασμοί του κινητήρα που τους είχα όλους στην καμπίνα...
Ακουγόταν λίγο σαν εργοστάσιο μέσα...  |
Κατά τα αλλά αξιζει έτσι ; Επίσης αν ξέρεις... απλά από την παλιά βάση κρατάω μόνο το μεταλλικό μέρος , βγάζω το παλιό λάστιχο δηλαδή Και περνάω το παουερφλεξ;
Επίσης εμένα έτσι και αλλιώς σε ταξίδι δεν μπορεις να μιλήσεις μέσα λόγο κακής ηχομόνωσης όποτε το έχω συνηθίσει κάπως. |
Μάλλον ο συνάδελφος στη απάντηση από πάνω με κάλυψε πλήρως και ελπίζω και εσένα... 
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sonapos (panos) Νέος χρήστης

 Peugeot 106 1.6 (8v) rallye (1997)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2019 Δημοσιεύσεις: 66
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2020, 13:56:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alfasud έγραψε: | Αν πάρεις Powerflex, πάρε τη μαύρη! Οι κραδασμοί είναι το μόνο μειονέκτημα, το μοτέρ σταματά να κουνιέται μπρος πίσω στις αλλαγές κοντά στον κόφτη και δεν καταπονείται το σασμάν πια ( ειδικά τα συγχρονιζέ που υποφέρουν με τη μαμά βάση). |
Η μαύρη δεν είναι πιο σκληρή από την μωβ ; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2020, 14:24:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι η μαύρη είναι πιο σκληρή, αλλά πιο μαλακή από την Πεζό σπορ...
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sonapos (panos) Νέος χρήστης

 Peugeot 106 1.6 (8v) rallye (1997)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2019 Δημοσιεύσεις: 66
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2020, 14:32:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alfasud έγραψε: | Ναι η μαύρη είναι πιο σκληρή, αλλά πιο μαλακή από την Πεζό σπορ... |
Επίσης για την τοποθέτηση απλά από την εργοστασιακή βγάζω το λάστιχο και βάζω το πάουερ φλεξ; Μπαίνει ευκολα ; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Φεβ 2020, 13:27:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η εργοστασιακή παίρνει πόδι όλη, μένει μόνο το μεταλλικό κομμάτι και η βίδα..
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|