Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MakMoris (Σεραφείμ) Μόλις έγραψα
Peugeot 207cc 2008 1.6
Ένταξη: 08 Σεπ 2019 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Σεπ 2019, 09:41:23 Θέμα δημοσίευσης: Μηχανή 207cc 5fw |
|
|
Καλησπεριζω την παρέα είμαι νεο μέλος βρίσκομαι Θεσσαλονίκη και από το 2016 έχουμε το 207cc με καμένη μηχανή από αντλία λαδιού.Γυρνουσαμε από Φλώρινα και στην εθνική έξω από την Βέροια μας έβγαλε ξαφνικά ειδοποίηση στην οθόνη ότι υπάρχει χαμηλή πίεση λαδιού και μετα άναψε το check engine μαζί με την ένδειξη stop στο καντράν και μετα το check αναβοσβηνε και μας έβγαλε και βλαβη στον καταλύτη και δεν προλάβαμε να σταματήσουμε και έμεινε η μηχανή.Μετα με οδική βοήθεια γυρίσαμε Θεσσαλονίκη και το πήγαμε σε φιλο στο συνεργείο και άνοιξε από πάνω την μηχανή και μας είπε χτυπησε Κεφαλάρι Η ερώτηση μου τώρα Αξίζει επισκευή η να πάω κατευθείαν για αλλαγή μηχανής???Ο φίλος από το συνεργείο μας είπε ότι δεν αξίζει επισκευή διότι 400ευρω κάνει μόνο η αντλία λαδιού.Εσεις τι με προτείνετε??Το αμάξι είναι με 110.000χλμ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος
ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Σεπ 2019, 18:42:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν το μοτέρ σώνεται κι έχεις μάστορα που το κατέχει άνοιξέ το κι αν οι κύλινδροι δεν έχουν γίνει χωνί προχώρα στην επισκευή.
Μεταχειρισμένο παίζει να είναι και χειρότερο από το δικό σου, πριν χτυπήσει..
Γενικά προτιμώ επισκευασμένο από μεταχειρισμένο αγνώστου ιστορικού κλπ..
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MakMoris (Σεραφείμ) Μόλις έγραψα
Peugeot 207cc 2008 1.6
Ένταξη: 08 Σεπ 2019 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Σεπ 2019, 19:02:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό λέω και εγώ να ανοίξουμε πρώτα την μηχανή να δούμε σε τι κατάσταση είναι εσωτερικά και μετα να προχωρήσουμε ανάλογα σε επισκευή ή αλλαγη |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Σεπ 2019, 15:21:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδες, σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση θα ίσχυε αυτό που γράφει ο Νικόλας εκτός αυτή του μοτέρ που πεθαίνει από αντλία λαδιού και σβήνει.
Όταν το μοτέρ κολλήσει λόγω έλλειψης λίπανσης, απλως βρειτε ένα κάδο και πετάξτε το. Μην κάνετε καν τον κόπο να το ανοίξετε γιατί όλες οι επιφάνειες που έπρεπε να λιπαίνονται, έχουν ήδη αρπάξει.
Ακόμα και το χειρότερο μεταχειρισμένο μοτέρ της αγοράς θα είναι καλύτερο αυτού που κόλλησε.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MakMoris (Σεραφείμ) Μόλις έγραψα
Peugeot 207cc 2008 1.6
Ένταξη: 08 Σεπ 2019 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Σεπ 2019, 16:30:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δε ξέρω ρε παιδιά είμαι σε δίλημμα.Παντως εκείνη την ημέρα που έγινε αυτο με την μηχανη προσπαθήσαμε να βάλουμε μπρος το αμαξι(ακόμη δεν ξέραμε τι είχε γινει)και έδειχνε ότι γυρνάνε τα πιστονια μεσα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Σεπ 2019, 21:55:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MakMoris έγραψε: | Δε ξέρω ρε παιδιά είμαι σε δίλημμα.Παντως εκείνη την ημέρα που έγινε αυτο με την μηχανη προσπαθήσαμε να βάλουμε μπρος το αμαξι(ακόμη δεν ξέραμε τι είχε γινει)και έδειχνε ότι γυρνάνε τα πιστονια μεσα |
Ποιό δίλημμα ακριβώς;
Το αν γυρίζει το μοτέρ, έστω και λίγο δεν είναι κριτήριο υγείας. Όλες οι εσωτερικές επιφάνειες λίπανσης έχουν ήδη στεγνώσει.
Εδώ προσπαθήσατε να το οδηγήσετε με χαμηλή πίεση λαδιού, δε μου κάνει εντύπωση ότι πήγες να το βάλεις ξανά μπροστά. Σίγουρα ήταν η χαριστική βολή στο κεφάλι, ακόμη κι αν την είχε κάπως (μαγικά) γλυτώσει από θαύμα μέχρι εκείνη τη στιγμή
Όταν το αυτοκίνητο σου γράφει STOP στην οθόνη, υπάρχει σοβαρός λόγος και πρέπει να σταματάς.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MakMoris (Σεραφείμ) Μόλις έγραψα
Peugeot 207cc 2008 1.6
Ένταξη: 08 Σεπ 2019 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Σεπ 2019, 22:29:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το δίλημμα που λέω είναι αν το επισκευάσω η να αλλάξω κατευθείαν μηχανή. Επίσης όταν άναψε το STOP στην οθόνη δεν προλάβαμε καν να σταματήσουμε το αμαξι και η μηχανή έμεινε. Επίσης 3 μέρες πριν είχα βάλει λάδι στο αμάξι.Και για την πίεση λαδιού το αμαξι δούλευε μια χαρά και στα Καλά καθούμενα μας έβγαλε ότι έχει χαμηλή πίεση λαδιού και καπάκι μας άναψε το check engine βγάζοντας στην οθόνη ξαφνικά ότι έχει βλάβη ο καταλύτης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!
308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2019, 20:56:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πεταμα με τη μια το μοτερ αυτο μην το συζητας καν για επισκευη...θα σου κοστισει οσο να παρεις ενα αλλο να το επισκευασεις και να το βαλεις πανω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Σεπ 2019, 18:56:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MakMoris έγραψε: | Το δίλημμα που λέω είναι αν το επισκευάσω η να αλλάξω κατευθείαν μηχανή. Επίσης όταν άναψε το STOP στην οθόνη δεν προλάβαμε καν να σταματήσουμε το αμαξι και η μηχανή έμεινε. Επίσης 3 μέρες πριν είχα βάλει λάδι στο αμάξι.Και για την πίεση λαδιού το αμαξι δούλευε μια χαρά και στα Καλά καθούμενα μας έβγαλε ότι έχει χαμηλή πίεση λαδιού και καπάκι μας άναψε το check engine βγάζοντας στην οθόνη ξαφνικά ότι έχει βλάβη ο καταλύτης |
Προφανώς πριν χαλάσει δούλευε. Αυτό δε σημαίνει ότι δε θα χαλαγε. Ούτε ότι δεν του πέταξες τα μάτια έξω - χωρίς να το θέλεις.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|