PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Βελτιωση/αλλαγη κινητηρα σε 106

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
caveman3000 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.1 (8V) Quicksilver (2001)

Ένταξη: 04 Απρ 2020
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2020, 15:22:02    Θέμα δημοσίευσης: Βελτιωση/αλλαγη κινητηρα σε 106 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν και αργησα μερικα χρονακια, πλεον ειμαι νεος κατοχος ενος ταπεινου 106 quicksilver 1.1 2001 το οποιο ειναι το 3ο μου αμαξι και το αγαπησα μπορω να πω Smile

βεβαια η αποδοση του δεν με ικανοποιει και σκεφτομαι την μετατροπη του σε 1.3 rallye μιας και μετα απο αναζητηση μονο καλα λογια λενε για αυτο το μοτερ

αν εχει καποιος μερικες παραπανω γνωσεις θα ηθελα να μου πει τι αλλο θα χρειαστω περα απο το μοτερ για να ειναι η μεταμοσχευση επιτυχης και φυσικα αν υπαρχει καποια αλλη γνωμη θα ηθελα να την ακουσω

εδω να πω οτι ουτε για κοντρες το θελω ουτε για ραλλυ, απλα να γινει ευχαριστο στην οδηγηση


Η πατέντα είναι καλή, αλλά η καλή πατέντα είναι καλύτερη Razz
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2020, 18:47:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα...
Αν δεν κάνω λάθος η σειρά Quicksilver ήταν τρίφισα τα αυτοκίνητα...
Στην περίπτωση αυτή θα είναι πολύ δύσκολη η μετατροπή...
Γενικά μιλώντας, θα επέλεγα ένα πιο σύγχρονο μοτέρ για το αυτοκίνητό σου...
Για παράδειγμα εγώ στο 306 έλεγα στην αρχή να βάλω το 1.6 8ν του 106 με τα 105 άλογα, αλλά λόγω παλαιότητας του μοτέρ επέλεξα το 1.6 16ν...
Μου βγήκε πολύ πιο εύκολα η μετατροπή, και χωρίς να μπλέξω με τα ηλεκτρολογικά...
Δεν θα πάω παρακάτω διότι το πιο πιθανό είναι να "μπλέξεις" με φρένα, ψυγεία, ανάρτηση κλπ...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Kapo106 (Παναγιωτης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.6 16v

Ένταξη: 02 Φεβ 2019
Δημοσιεύσεις: 11

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Απρ 2020, 16:46:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα παιδιά,λοιπόν το δικό μου ήταν κάποτε quick silver 1.4 και έγινε η μετατροπή σε 1.6 16 v με όλα τα παρελκόμενα φρένα κλπ...ο εγκέφαλος είναι μονοφυσος πλέον,να πω την αλήθεια πριν δεν ξέρω τι είχε μιας και δεν το είχα εγώ το αμάξι αλλά φιλαρακος.επειτα από τόσα χρόνια ,μιλάμε για πάνω από 8-9 χρόνια σκευτομαι να το δηλώσω μιας και είναι 1.4 στα χαρτιά,ξέρει κανείς διαδικασία κλπ?μια φορά μου άνοιξαν καπό αλλά δεν έγινε κάτι,μέχρι να μου πει όμως οκ κλείσε το καπο μου έφτασε το σκ@το στην κάλτσα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Απρ 2020, 16:33:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το 1300αρι μοτερ καλυτερα ξεχνα το για την καροτσα σου,και θα μπλεξεις και δεν θα το ευχαριστηθείς όσο πιστεύεις.

Καλυτερα δες προς κανα 1600 8v που και παλι θα ζοριστεις να βρεις ηλεκτρικά,εκτος και αν παρεις ολοκληρο αυτοκίνητο για μετατροπή,που το προτεινω σαφως απο ενα σκετο μοτερ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Απρ 2020, 14:03:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εάν καταλήξεις να κοιτάξει για κάτι από τρακαρισμένο αμάξι, να μην ξεχνάς ότι πιθανοί δότες είναι και τα Saxo...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
sonapos (panos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8v) rallye (1997)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2019
Δημοσιεύσεις: 66

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Απρ 2020, 14:21:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα φιλε μου. Κάποτε είχα και εγώ το QuickSilver 1.1 και ήθελα και εγώ να του βάλω τον 1.3 από πρώτο ραλί. Για να βρεις αυτόν τον κινητήρα και σε καλή κατάσταση και τα παρελκόμενα του θα δυσκολευτείς αρκετά λόγο παλαιότητας. Επίσης όλη η μετατροπή θα πάει ακριβά. Βγάλε βαλε κτλ κτλ. Όποτε δεν αξιζει. Καλύτερα κοιτα να αγοράσεις ένα έτοιμο ραλακι όπως τελικά κατελειξα και εγώ να κανω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dimpeugeot1 (Dimitris)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.1 1999

Ένταξη: 11 Ιαν 2017
Δημοσιεύσεις: 80
Τόπος: Athina

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Απρ 2020, 19:20:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα παιδιά. Και εγώ ρώτησα τον μάστορα να το κάνω 1300 και μου λέει να το κάνω 1600 16v. Αλλά δεν το κάνω από θέμα κατανάλωσης. Και ας μου είπε αυτός ότι δεν καίει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Απρ 2020, 23:14:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η αλήθεια είναι ότι δεν καίει ιδιαίτερα το μοτέρ αυτό...
Είχα 1,4 8ν και έκαιγα 10-11 λίτρα στα 100 χλμ...
Με το 1,6 16ν έπεσα στα 8-9 λίτρα στα 100 χλμ...
Και στις 2 περιτώσεις μιλάω για κατανάλωση μέσα στην πόλη...
Στην εθνική είδα ακόμα μεγαλύτερη μείωση στην κατανάλωση!!!
Έκαιγα γύρω στα 9-10 και τώρα καίω 6-7...
Τα παραπάνω μετρημένα με ίδεες ζάντες λάστιχα, ίδιο σαζμαν και κορωνοπήνιο...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
dimpeugeot1 (Dimitris)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.1 1999

Ένταξη: 11 Ιαν 2017
Δημοσιεύσεις: 80
Τόπος: Athina

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Απρ 2020, 10:04:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλυτερα να παρει ενα ετοιμο παρα να κανει μετατροπη
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Απρ 2020, 23:33:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα συμφωνήσω με τον συνάδελφο παραπάνω, πως πλέον ένα έτοιμο θα σου βγει πολύ πιο φθηνό!!! Και σαφώς λιγότερη ταλαιπωρία και προβλήματα...
Είναι πολύ φθηνά πλέον τα αμάξια και οι μετατροπές δεν αξίζουν... Εκτός κι αν το κάνεις από μεράκι και για να ασχοληθείς...
Στο λέω από προσωπική εμπειρία, γιατί έκανα μετατροπή αλλά δεν χρειάστηκε και δεν άλλαξα τίποτα άλλο πάνω στο αμάξι και μου βγήκε λαγική τιμή κλπ...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
caveman3000 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.1 (8V) Quicksilver (2001)

Ένταξη: 04 Απρ 2020
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2020, 21:12:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η σκεψη μου ηταν να βρω ενα αμαξι ολοκληρο απο καμια αποσυρση, μιας και εχω 5-6 εδω στην περιοχη μου, το αμαξι ειναι τριφυσο οντως, οποτε να ξεχασω το 1.3? Δεν εχω προβλημα στο να κανω την μετατροπη γιατι και τα χερια μου πιανουν και τον χωρο τον εχω και φυσικα δεν εχω προβλημα να αφησω το αμαξι σε ακινησια οσο χρειαστει γιατι μετακινουμε με μηχανη. Το να παω σε 1.6 ειναι πιο πρακτικη λυση?


Η πατέντα είναι καλή, αλλά η καλή πατέντα είναι καλύτερη Razz
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Απρ 2020, 06:31:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βρες ένα τρίφυσσο 16άρι 8ν από saxo/306 NFT με εγκέφαλο κι έχεις 100 άλογα πιο ζωντανά και νέα από 8ν ραλύ. Βάζοντας τον καταλύτη στο πάτωμα και φτιάχνοντας κάπως την εξάτμιση θα είναι πολύ ωραίο εκτός αν θες να είσαι μπροστά από 16ν.
Το 13άρι για να δουλέψει πρέπει να μην είναι ξεσκισμένο και λειτουργούν όλα τέλεια, πράγμα εξαιρετικά σπάνιο, επίσης με a/c, υδραυλικό τιμόνι και λοιπές απώλειες κι επιπλέον βάρος ακόμα και με το σασμάν του 13αριού το 1,4 με τα 75 θα είναι πολύ πιο χρηστικό και πολύ πιο γεμάτο χαμηλομεσαίες..
Το ίδιο ισχύει σε ένα βαθμό και στο 1,6 8ν του ραλύ (οκ είναι πιο γεμάτο και δυνατό από 1.4) που πάλι έχει μπλέξιμο στα ηλεκτρικά, πας πρακτικά να το κάνεις παλιότερο μοντέλο και σίγουρα θα είναι πιο κυνηγημένο από τα άλλα.
Όπου και να καταλήξεις πρέπει να κάνεις κάποιες επιπλέον εργασίες στην πάνω δεξιά βάση, μη πέσει σε κανένα κατέβασμα η μηχανή μπροστά, σε φρένα, ανάρτηση και φτάνεις σε χρήματα που θα έπαιρνες έτοιμο δηλωμένο κι όχι μετατροπή..


www.drakonakis.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
caveman3000 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.1 (8V) Quicksilver (2001)

Ένταξη: 04 Απρ 2020
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Μάϊ 2020, 06:45:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nik_psa έγραψε:
Όπου και να καταλήξεις πρέπει να κάνεις κάποιες επιπλέον εργασίες στην πάνω δεξιά βάση, μη πέσει σε κανένα κατέβασμα η μηχανή μπροστά


οι βασεις δεν ειναι ιδιες? γενικοτερα το quicksilver με τα υπολοιπα μοντελα οπως το gti ή το rallye δεν εχουν το ιδιο σκαφος?


Η πατέντα είναι καλή, αλλά η καλή πατέντα είναι καλύτερη Razz
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Μάϊ 2020, 08:05:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχει διαφορά σε αυτό το σημείο αλλά βιδώνει και στην βάση του 1,1 απλά από τα 1,4 και πάνω ήταν σαν το 16ν και είναι πιο ασφαλής επιλογή στα καφριλίκια. Τα άλλα είναι λύσε δέσε για φρένα αμορτισέρ-ελατήρια κλπ
Σαν καρότσες έχουν κάποιες διαφορές αλλά όχι πολλά πράγματα..


www.drakonakis.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1186s (PHP: 67% - SQL: 33%) - SQL queries: 19 - GZIP enabled - Debug on