Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2002, 12:49:46 Θέμα δημοσίευσης: Ανάρτηση: Στήσιμο και Γεωμετρία |
|
|
Ανοίγω αυτό το θέμα, ορμώμενος από μερικές παρατηρήσεις που ακούω εδώ και καιρό, όπως και μια παρατήρηση του Γιατρού.
Θεωρούμε ως must την αλλαγή της ανάρτησης για βελτίωση οδικής συμπεριφοράς.
Μήπως όμως αν επέμβουμε πάνω στην ανάρτησή μας χωρίς μελέτη, να έχουμε τα αντίθετα αποτελέσματα, ή αλλαγή στην φιλοσοφία/γεωμετρία της υπάρχουσας.
Μήπως τελικά το αποτέλεσμα δεν είναι το προσδωκούμενο;
Ξεκινάω έτσι με αυτές τις ερωτήσεις για να βρούμε όλοι μας καλές και σωστές απαντήσεις.
Δεν πρότεινα ποτέ μια ανάρτηση όπως και δεν έχω βάλει τίποτα στο αυτοκίνητό μου, επειδή δεν έχω βρεί ή δοκιμάσει κάτι που πραγματικά να μου τραβήξει την προσοχή.
Ας αναλύσουμε λίγο την ανάρτησή μας:
Μπροστά: Ανεξάρτητη, τύπου McPherson, με σπειροειδή ελατήρια, αμορτισέρ αερίου χαμηλής πίεσης και αντιστρεπτική δοκό
Πίσω: Ανεξάρτητη, με υστερούντες βραχίονες, ράβδους στρέψης, υδραυλικά τηλεσκοπικά αμορτισέρ διπλής ενέργειας και αντιστρεπτική δοκό
Οταν λέμε ανάρτηση λοιπόν αναφερόμαστε στο σύνολο των παραπάνω αντικειμένων.
- Εχω ακούσει κατά καιρούς ότι αμ αλλάξεις ελλατήρια και το χαμηλώσεις το αυτοκίνητο "βιδώνει"
Μα αν αλλάξουμε μπροστά τα ελλατήρια, το χαμηλώνουμε, βγάζουμε εκτός ωφέλειμης λειτουργίας τα αμορτισέρ, αλλά τπο κυριότερο ΠΙΣΩ ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΙΔΙΟ!
Μήπως τελικά με αυτή την μέθοδο δημιουργούμε για χάρη οφθαλμών (χαμήλωμα) περισσότερα προβλήματα αφού μπρος με πίσω έχουν διαφορά σκληρότητας;
- Αλλάζουμε όλα τα αμορτισέρ και τα ελλατήρια
Ναι αλλά και πάλι τα αμορτισέρ σαν ρόλο δεν έχουν την απόσβεση; Μήπως το κράτημα είναι το σύνολο αυτών;
Δεν θα έπρεπε και πίσω να αλλάξουμε τις ράβδους στρέψης;
Λογικά χωρίς αυτές το αμάξι θα αλλάξει συμπεριφορά και φιλοσοφία, ή μήπως αυτός είναι ο προσδωκούμενος στόχος;
Αλλες απορίες:
Μήπως χαμηλώνοντας το αυτοκίνητο, αλλάζει και η γωνία kamper? Γιατί οι ρόδες κατά την κίνηση πάνω κάτω, κινούνται ελαυρώς κυκλικά.
Πόσο αλλάζει η γωνία Kamper?
H αλλαγή αυτή πόσο επιρεάζει την συμπεριφορά;
Μήπως πρέπει από την αρχή να μελετούμε προσεκτικά όλες τις παραμέτρους και να κάνουμε μια μελετημένη ανάρτηση?
Μήπως πριν αγοράσουμε κάτι πρέπει να έχουμε κάνει ένα πλάνο ωστε κάποια στιγμή να φτάσουμε στο προσδωκούμενο αποτέλεσμα?
Εγώ έθεσα τις ερωτήσεις!
Εσείς και εγώ καλούμαστε πλέον να κάνουμε μια λευκή βίβλο για την ανάρτηση.
Οπότε να ξέρουμε και τι μας γίνεται...
Υ.Γ. Παρακαλούνται όσοι γνωρίζουν καλά (μηχανικοί, υπερασχολημένοι) να ρίξουν και τον πρώτο λίθο (ή και τον δεύτερο).
If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Sidobre στις Πεμ 03 Νοέ 2005, 12:30:30, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!
Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2002, 12:54:54 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση: Τι πρέπει να προσέχουμε; |
|
|
Sidobre έγραψε: | Ανοίγω αυτό το θέμα, ορμώμενος από μερικές παρατηρήσεις που ακούω εδώ και καιρό, όπως και μια παρατήρηση του Γιατρού. |
Aυτό έγραψα για μην ψάχνετε
...Tι γίνεται όμως και δεν το έχουμε κοιτάξει καθόλου. Aυτή τη στιγμή η γωνία καμπέρ μας είναι αρνητική. Xαμηλώνοντας το υπερβολικά, η καμπέρ γίνεται θετική και το αυτοκίνητο γίνεται πολύ υποστροφικό από υπερστροφικό - ουδέτερο που είναι από τη μαμά ή με νορμαλ χαμήλωμα.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2002, 14:05:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ζήτημα του σωστού set up της ανάρτησης ειναι πραγματικά πολύ μεγάλη κουβέντα.Η γενικότερη παραδοχή ειναι οτι χαμηλώνοντας το οχημα πετυχαίνουμε 2 πράγματα.
1.Χαμηλώνουμε το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου ετσι ωστε να περιορίσουμε τις κλίσεις απο την περιστροφή του γύρω απο τον νοητό οριζόντιο άξονα περιστροφής.
2.Αυξάνουμε την γωνία κάμπερ δίνοντας της μεγαλύτερες αρνητικές τιμές.Οσο πιο αρνητική είναι η καμπερ τοσο πιο μεγάλη τιμη απο πλευρικά g μπορεί να δεχθεί το λάστιχο μεσα στην στροφή.Αν υπερβάλουμε ομως αυτο έχει ως αποτέλεσμα την αλλαγή της γωνίας του βασιλικού πείρου πράγμα που αλλαζει την γωνία επαφής των ελαστικών με τον δρόμο.Ετσι σε πολύ μεγάλα αρνητικά κάμπερ βλέπουμε οτι το λάστιχο φαγώνεται ανομοιόμορφα και πιο πολύ στην εσωτερική του πλευρά.Στο σχήμα που ακολουθεί φαίνεται η σχέση αλλαγής της καμπερ με το χαμήλωμα
Ανάρτηση ομως δεν είναι μονο τα αμορτισέρ-ελατήρια.Είναι και τα ψαλίδια οι ράβδοι στρέψης οι αντιστρεπτικές αλλα & τα silent block.Το καθένα επιδρά διαφορετικά στο ολο σύστημα που λέγεται ανάρτηση.
Το σύστημα αμορτισερ ελατήριο εχει πολύ μεγάλη σημασία να συνεργάζεται άψογα μεταξύ του.Πρέπει δηλαδή να υπάρχει η σωστή σχέση bound rebound του αμορτισερ για να συνεργαστεί σωστά με την δύναμη απόσβεσης του ελατηρίου.Εδω πρέπει να σημειωθεί οτι το ελατήριο δρα στην περίπτωση που υπάρξει διαφορά ύψους λογω ανωμαλιων σε σχέση με τον δρόμο ενω το αμορτισερ οταν υπάρξει διαφορά στην ταχύτητα κίνησης του τροχού σε σχέση με τον δρόμο.Ετσι λοιπον η καλύτερη λύση για την αντικατάσταση του συστήματος αμορτισερ ελατήριο ειναι με ενα σύστημα που εχει μελετηθεί να δουλέυει μαζί το ένα με το αλλο για να πετύχουμε την ποθητη ομοιογένεια.
Απο εκει και πέρα η θεωρία λεει οτι ο άξονα που θα χάσει πρωτος την προσφυση του ειναι αυτος που είναι πιο σκληρός.Ετσι αν μετα την αλλαγη παρατηρήσουμε υποστροφικά φαινόμενα αυτο σημαίνει ή οτι πρέπει να μαλακώσουμε μποροστα (με πιο μαλακο αμορτισερ-ελατήριο ή πιο μικρής διαμέτρου αντιστρεπτική) ή να σκληρήνουμε πίσω.Το αντίσροφο ισχύει αν παρατηρήσουμε μετα την αλλαγή υπερστροφικά φαινόμενα.Για το ''δικο μας'' σύστημα ισχύει οτι οσο πιο πολυ χαμηλώνουμε πίσω τοσο πιο μαλακο γίνεται το σύστημα των ράβδων στρέψης αφου ουσιαστικά τις αποφορτίζουμε.Αν λοιπον θέλουμε να χαμηλώσουμε πρέπει να αλλάξουμε και ράβδους στρέψης με πιο χοντρές γαι 3 λόγους:
1.για να αντισταθμίσουμε το χαμήλωμα που μαλάκωσε το σύστημα των ράβδων
2.για να κανουμε ομοιογενές το ολο συστημα με μπροστά αφου εχουμε ανεβάσει την δύναμη απόσβεσης του &
3.Για να ματσάρουν τα νεα πιο δυνατά σε bound rebound αμορτισερ πίσω με το σωστό ''ελατήριο'' που στην περιπτωση μας είναι οι ράβδοι στρέψης.
Οι ράβδοι κάνουν περιστροφική κίνηση και οταν ο εξωτερικός τροχός στην στροφή συμπιεστεί συμπιέζουν και τον εσωτερικό.Εξ ου και το γνωστό σήκωμα του τροχού(τρίκυκλο γαλλικό όχημα)
Τα silent blocks ειναι ελαστικοί αποσβεστήρες κραδασμών & τοποθετούνται απο υπάρχουν μεταλλικά μέρη που έρχονται σε επαφή μεταξύ τους και οπου η ανάρτηση(αντιστρεπτικές) έρχονται σε επαφή με το δάπεδο του αυτοκινήτου.Οσο πιο μαλ**α είναι τοσο πιο ήσυχο ειναι το αμαξι μας αλλα & τοσο μεγαλύτερη ασάφεια έχει στις στροφές.Επίσης τοσο πιο πολύ επηρεάζεται(αλλάζει) η γεωμετρία του οταν πιέζεται μεσα στη στροφή.Σε ακραίες περιπτώσεις (αγώνες) τα silent blocks αλλάζονται με μεταλλικά για να επιτευχθεί το απόλυτο.Τέλεια πληροφόρηση μηδεν παρεμβολή στην γεωμετρία της ανάρτησης(σημ:don't try this at home)
Τελος οι αντιστρεπτικές δουλεύουν μονο στις στροφές για τον περιορισμό των κλίσεων
Αυτά τελείως επιγραμματικά.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Rally (Γιάννης) Μέλος
106 RALLYE 16v
Ένταξη: 15 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Καλλιθεα-Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2002, 14:22:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θεωρω δεδομενο οτι οποιαδηποτε επεμβαση στην αναρτηση γινει τα αποτελεσματα ειναι θετικοτερα απο το εργοστασιακο.με μια προυποθεση.να γνωριζουμε τι θελουμε να πετυχουμε, τι μας αρεσει και πως θα το πετυχουμε.αν επιζητουμε τα κρατηματα πρεπει να ειμαστε προετοιμασμενοι να χασουμε την ανεση ή μερος αθτης,αν επιζητουμε την ανεση τοτε δεν θα εχουμε τα επιθυμητα κρατηματα.πολλοι εχουν κανει πραγματα για τα οποια εχουν μετανοιωσει με αποτελεσμα πεταμενα λεφτα.προσοχη λοιπον, το θεμα απαιτει μελετη. οχι λοιπον στις βιαστικες κινησεις και οχι επειδη ο χ εβαλε μια αναρτηση σημαινει οτι αυτη η αναρτηση κανει και για μας γιατι ισως εχουμε αλλες αναγκες!
SPEED AND TURN!!!
DO YOU SPEAK RALLYE??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2002, 14:42:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Rally έγραψε: | θεωρω δεδομενο οτι οποιαδηποτε επεμβαση στην αναρτηση γινει τα αποτελεσματα ειναι θετικοτερα απο το εργοστασιακο.με μια προυποθεση.να γνωριζουμε τι θελουμε να πετυχουμε, τι μας αρεσει και πως θα το πετυχουμε.αν επιζητουμε τα κρατηματα πρεπει να ειμαστε προετοιμασμενοι να χασουμε την ανεση ή μερος αθτης,αν επιζητουμε την ανεση τοτε δεν θα εχουμε τα επιθυμητα κρατηματα. |
Δεν θα συμφωνήσω απόλυτα.
Το να αλλάξεις μόνο αμορτισέρ - ελλατήρια δεν είναι λύση.
Πάρτε για παράδειγμα τον Miltella. Αλλαξε στην αρχή ελλατήρια (Ventura) έβαλε μετά αμορτισέρ (Monroe) και ανακάλυψε ότι αυτό που έκανε σκλήρηνε αλλά έχασε την φιλοδοφία σε σχέση με αυτό που είχε. Το αμάξι έγινε υποστροφικό.
Τώρα που προχωρησε στην αλλαγή ράβδων στρέψης και αντιστρεπτικών, είδε την πραγματική διαφορά σε σχέση με πρίν.
Σίγουρα απαιτεί μελέτη, νομίζω αυτό το έχουμε όλοι στο μυαλό μας. Ποιός όμως είναι "πραγματικά" ικανός να κάνει κάτι τέτοιο;
Οι περισσότεροι αγνοούν/με (χωρίς να προσβάλλει κανέναν αυτό) το πως επιδρά το ένα μέρος της ανάρτησης σε ένα άλλο.
Μήπως πρέπει να κατανοήσουμε πλήρως το πως δουλεύει το κάθε κομμάτι της πρώτα; Μήπως θα πρέπει ακόμα και να γίνει συλλογική προσπάθεια για να αποχτήσουμε κάτι που επιθυμούμε αλλά δεν μπορούμε να καταφέρουμε;
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2002, 14:45:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν κανετε λίγο υπομονή η Peugeot sport σίγουρα θα βγάλει πακέτα για usage routier(χρήση δρόμου) που σίγουρα θα ειναι σωστά μελετημένα και θα κάθονται σωστά πανω στο αυτοκίνητο.Παντως εγω νομίζω οτι τελικά το καλό πληρώνεται.
Οτι αξίζει πονάει και ειναι δύσκολο.........
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2002, 15:07:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Το ζήτημα του σωστού set up της ανάρτησης ειναι πραγματικά πολύ μεγάλη κουβέντα.Η γενικότερη παραδοχή ειναι οτι χαμηλώνοντας το οχημα πετυχαίνουμε 2 πράγματα.
1.Χαμηλώνουμε το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου ετσι ωστε να περιορίσουμε τις κλίσεις απο την περιστροφή του γύρω απο τον νοητό οριζόντιο άξονα περιστροφής.
2.Αυξάνουμε την γωνία κάμπερ δίνοντας της μεγαλύτερες αρνητικές τιμές.Οσο πιο αρνητική είναι η καμπερ τοσο πιο μεγάλη τιμη απο πλευρικά g μπορεί να δεχθεί το λάστιχο μεσα στην στροφή.Αν υπερβάλουμε ομως αυτο έχει ως αποτέλεσμα την αλλαγή της γωνίας του βασιλικού πείρου πράγμα που αλλαζει την γωνία επαφής των ελαστικών με τον δρόμο.Ετσι σε πολύ μεγάλα αρνητικά κάμπερ βλέπουμε οτι το λάστιχο φαγώνεται ανομοιόμορφα και πιο πολύ στην εσωτερική του πλευρά.Στο σχήμα που ακολουθεί φαίνεται η σχέση αλλαγής της καμπερ με το χαμήλωμα
Ανάρτηση ομως δεν είναι μονο τα αμορτισέρ-ελατήρια.Είναι και τα ψαλίδια οι ράβδοι στρέψης οι αντιστρεπτικές αλλα & τα silent block.Το καθένα επιδρά διαφορετικά στο ολο σύστημα που λέγεται ανάρτηση.
Το σύστημα αμορτισερ ελατήριο εχει πολύ μεγάλη σημασία να συνεργάζεται άψογα μεταξύ του.Πρέπει δηλαδή να υπάρχει η σωστή σχέση bound rebound του αμορτισερ για να συνεργαστεί σωστά με την δύναμη απόσβεσης του ελατηρίου.Εδω πρέπει να σημειωθεί οτι το ελατήριο δρα στην περίπτωση που υπάρξει διαφορά ύψους λογω ανωμαλιων σε σχέση με τον δρόμο ενω το αμορτισερ οταν υπάρξει διαφορά στην ταχύτητα κίνησης του τροχού σε σχέση με τον δρόμο.Ετσι λοιπον η καλύτερη λύση για την αντικατάσταση του συστήματος αμορτισερ ελατήριο ειναι με ενα σύστημα που εχει μελετηθεί να δουλέυει μαζί το ένα με το αλλο για να πετύχουμε την ποθητη ομοιογένεια.
Απο εκει και πέρα η θεωρία λεει οτι ο άξονα που θα χάσει πρωτος την προσφυση του ειναι αυτος που είναι πιο σκληρός.Ετσι αν μετα την αλλαγη παρατηρήσουμε υποστροφικά φαινόμενα αυτο σημαίνει ή οτι πρέπει να μαλακώσουμε μποροστα (με πιο μαλακο αμορτισερ-ελατήριο ή πιο μικρής διαμέτρου αντιστρεπτική) ή να σκληρήνουμε πίσω.Το αντίσροφο ισχύει αν παρατηρήσουμε μετα την αλλαγή υπερστροφικά φαινόμενα.Για το ''δικο μας'' σύστημα ισχύει οτι οσο πιο πολυ χαμηλώνουμε πίσω τοσο πιο μαλακο γίνεται το σύστημα των ράβδων στρέψης αφου ουσιαστικά τις αποφορτίζουμε.Αν λοιπον θέλουμε να χαμηλώσουμε πρέπει να αλλάξουμε και ράβδους στρέψης με πιο χοντρές γαι 3 λόγους:
1.για να αντισταθμίσουμε το χαμήλωμα που μαλάκωσε το σύστημα των ράβδων
2.για να κανουμε ομοιογενές το ολο συστημα με μπροστά αφου εχουμε ανεβάσει την δύναμη απόσβεσης του &
3.Για να ματσάρουν τα νεα πιο δυνατά σε bound rebound αμορτισερ πίσω με το σωστό ''ελατήριο'' που στην περιπτωση μας είναι οι ράβδοι στρέψης.
|
Πολύ σωστά αυτά που λες, με μία μικρή ένσταση.
Όταν χαμηλώνουμε τις ράβδους στρέψης, δεν αλλάζει τίποτα. Βοήθησα ένα φίλο που τρέχει μεθαύριο Αγ.Άννα με ραλλύ 16V Ν/2, να τις αλλάξει και είδα από πρώτο χέρι τη φιλοσοφία του συστήματος. Οι ράβδοι βγαίνουν, σηκώνουμε το ψαλίδι στη θέση που θέλουμε και τις ξαναβάζουμε, ασυμπίεστες, συνεπώς χωρίς προφόρτιση. Θα είχαμε προφόρτιση αν μπορούσαμε να τις βάλουμε ελαφρώς στριμμένες.
Συνεπώς δεν τις αποφορτίζουμε κατά το χαμήλωμα, απλώς κουμπώνουν σε άλλη θέση ώστε το ψαλίδι να δουλεύει σε άλλη περιοχή.
Και, ναι, κανονικά όταν βάζουμε σκληρότερα ελατήρια πρέπει να βάζουμε και αντίστοιχες ράβδους.
Και κάτι άλλο που δεν το είδα να συζητιέται:
Εξίσου σημαντικό ρόλο παίζει το roll center. Αυτό ρυθμίζεται αλλάζοντας τα σημεία στήριξης των βραχιόνων της ανάρτησης, αλλά και με το ύψος. Το πρώτο στα δικά μας αυτοκίνητα δεν γίνεται, συνεπώς μας μένει το ύψος, και συγκεκριμένα το πίσω που μας δίνει περισσότερες ελευθερίες, για να 'παίξουμε'.
Όπως είπαν και άλλα παιδιά εδώ, το θέμα στήσιμο απαιτεί μελέτη. Και αφού δεν έχουμε ούτε ακριβή νούμερα για τα ελατήρια και τα αμορτισέρ, ούτε χρήματα για πέταμα, η μόνη δυνατότηα είναι αυτό που γίνεται ήδη, δηλαδή να ανταλλάσουμε πληροφορίες για τις επιλογές μας, ώστε να βρούμε τι τελικά δουλεύει και τι όχι για τις δικές μας ανάγκες.
Επί τι ευκαιρία, αλλάζω αμορτισέρ, κρατάω τα ελατήρια. Τι προτείνετε και γιατί : Monroe Reflex ή DeCarbon Comfort; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2002, 15:16:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PetrosG έγραψε: |
Πολύ σωστά αυτά που λες, με μία μικρή ένσταση.
Όταν χαμηλώνουμε τις ράβδους στρέψης, δεν αλλάζει τίποτα. Βοήθησα ένα φίλο που τρέχει μεθαύριο Αγ.Άννα με ραλλύ 16V Ν/2, να τις αλλάξει και είδα από πρώτο χέρι τη φιλοσοφία του συστήματος. Οι ράβδοι βγαίνουν, σηκώνουμε το ψαλίδι στη θέση που θέλουμε και τις ξαναβάζουμε, ασυμπίεστες, συνεπώς χωρίς προφόρτιση. Θα είχαμε προφόρτιση αν μπορούσαμε να τις βάλουμε ελαφρώς στριμμένες.
Συνεπώς δεν τις αποφορτίζουμε κατά το χαμήλωμα, απλώς κουμπώνουν σε άλλη θέση ώστε το ψαλίδι να δουλεύει σε άλλη περιοχή.
|
Σωστό αυτό που λες με την προυπόθεση το αυτοκίνητο να μην κατσει καθόλου πίσω οταν θα πατήσει στα λαστιχά του απο το βάρους του.Οι πιο σκληρές αντιστρεπτικές δεν καθονται οι μαμίσιες ομως κάθονται.Αρα εκει εχουμε φόρτιση του συστήματος που επηρεάζει το σύστημα των ράβδων.
PetrosG έγραψε: |
Επί τι ευκαιρία, αλλάζω αμορτισέρ, κρατάω τα ελατήρια. Τι προτείνετε και γιατί : Monroe Reflex ή DeCarbon Comfort;
|
Τωρα έπεσες στην περίπτωση!!!!!!
Μιλτοοοοοοοοοοοοο
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!
Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2002, 17:54:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PetrosG έγραψε: | Συνεπώς δεν τις αποφορτίζουμε κατά το χαμήλωμα, απλώς κουμπώνουν σε άλλη θέση ώστε το ψαλίδι να δουλεύει σε άλλη περιοχή.
Και, ναι, κανονικά όταν βάζουμε σκληρότερα ελατήρια πρέπει να βάζουμε και αντίστοιχες ράβδους. |
Eρώτηση. Tις κουμπώνουμε σε διαφορετική θέση ή βάζουμε άλλες ράβδους στρέψης. Kαι αν βάζουμε άλλες, που τις βρίσκουμε; Γιατί αυτό που διάβασα σε ξένα site είναι "reset torsion bars"... και αυτό έκανα, εγώ και πολλά άλλα παιδιά.
PetrosG έγραψε: | Επί τι ευκαιρία, αλλάζω αμορτισέρ, κρατάω τα ελατήρια. Τι προτείνετε και γιατί : Monroe Reflex ή DeCarbon Comfort; |
1) Tι αυτοκίνητο έχεις;
2) Eάν δώσεις ένα search με Monroe Reflex ή DeCarbon Comfort θα βρεις τα αναλυτικά review του Mίλτου για αυτά τα αμορτισέρ. Για να μην το βάζεις να ξαναγράψει τα ίδια. Kαι είναι πολλά...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2002, 18:30:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Σωστό αυτό που λες με την προυπόθεση το αυτοκίνητο να μην κατσει καθόλου πίσω οταν θα πατήσει στα λαστιχά του απο το βάρους του.Οι πιο σκληρές αντιστρεπτικές δεν καθονται οι μαμίσιες ομως κάθονται.Αρα εκει εχουμε φόρτιση του συστήματος που επηρεάζει το σύστημα των ράβδων.
|
Είναι μία παρεξήγηση που συμβαίνει συχνά, ακόμη και μεταξύ έμπειρων μηχανικών. Άλλο η προφόρτιση σαν έννοια, άλλο το 'κάθισμα' λόγω βάρους.Η προφόρτιση συμπιέζει το ελατήριο και υφίσταται χωρίς να χρειάζεται το αυτοκίνητο να πατά στο έδαφος (εξ ού και ΠΡΟ-φόρτιση). Αντίθετα το 'κάθισμα' προέρχεται από την ισορροπία μεταξύ στατικού βάρους του αυτοκινήτου και δύναμης του ελατηρίου (ή ράβδου).
Αν έχεις πιο σκληρές ράβδους, τότε είναι λογικό , οπως λες να κάτσει λιγότερο το αυτοκίνητο, διότι F=K*Δx, το Κ(σταθερά ράβδου) είναι μεγαλύτερο από πριν, συνεπώς για την ίδια δύναμη (βάρος πίσω μέρους) θα έχουμε μικρότερη μετατόπιση Δx, δηλαδή το αυτοκίνητο θα κάτσει λιγότερο.
Το κάθισμα είναι το ίδιο για μία συγκεκριμένη ράβδο στρέψης, ανεξάρτητα από το χαμήλωμα. Απλώς η όλη παρεξήγηση ξεκινάει από τον όρο 'κούρδισμα' που δίνει την εντύπωση ότι ο μάστορας παίρνει μια καστάνια και στρίβει τη ράβδο ώστε να μειωθεί η προφόρτιση της και να χαμηλώσει το αυτοκίνητο. Μέχρι να το δω από κοντά, και εγώ αυτό πίστευα.
Το θέμα είναι ότι η ράβδος μπαίνει ελεύθερη, χωρίς προφόρτιση και το κάθισμα είναι πάντα το ίδιο.Όταν μου το είπε ο φίλος που τρέχει στις αναβάσεις (και έχει τελειώσει Φυσικός), διαφωνούσα, αλλά μετά που το κατάλαβα μόνος μου έιδα ότι είχε δίκιο. Άλλωστε το αυτοκίνητο του το φτιάχνει ο ίδιος.
Η ουσία είναι η εξής :
1)Η προφόρτιση ουσιαστικά δεν επηρεάζει την σκληρότητα του ελατηρίου(ή της ράβδου) αλλά μόνο την επαναφορά του, διότι η σταθερά του παραμένει η ίδια.
2)Η προφόρτιση καθορίζει μόνο το ύψος. Στο σύστημα με τις ράβδους, δεν μπορούμε να ρυθμίσουμε άμεσα το ύψος μέσω της προφόρτισης, αφού δεν μπορούμε να εισάγουμε προφόρτιση, αλλά το ύψος ρυθμίζεται με επανατοποθέτηση της ράβδου.
3)Για δεδομένη ράβδο το κάθισμα είναι πάντα το ίδιο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2002, 18:45:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: |
Eρώτηση. Tις κουμπώνουμε σε διαφορετική θέση ή βάζουμε άλλες ράβδους στρέψης. Kαι αν βάζουμε άλλες, που τις βρίσκουμε; Γιατί αυτό που διάβασα σε ξένα site είναι "reset torsion bars"... και αυτό έκανα, εγώ και πολλά άλλα παιδιά.
|
Μα όντως για reset πρόκειται! Το γράφω παραπάνω.
Τις κουμπώνουμε στην ίδια υποδοχή, απλώς με άλλη γωνία ψαλιδιού, ώστε να χαμηλώσει ή να ψηλώσει το αυτοκίνητο.
Ο περισσότερος κόσμος δεν αλλάζει πίσω ράβδους όταν χαμηλώνει το αυτοκίνητο, διότι οι ράβδοι κοστίζουν. Και μην κοιτάς εμείς εδώ μέσα που είμαστε και λίγο υποψιασμένοι και το ψάχνουμε, η μάζα των καταναλωτών το χαμηλώνει κυρίως για το look,΄οπότε δεν θα προσέξουν ότι το αυτοκίνητο τους έγινε πιο υποστροφικό, ότι 'πεθαίνουν' πιο νωρίς τα εργοστασιακά αμορτισέρ τους, κλπ,κλπ.
Δεν λέω ότιν δεν βλέπεις διαφορά μόνο με ελατήρια. Καταρχάς χαμηλώνει το κέντρο βάρους και τα roll centers με αποτέλεσμα λιγότερες κλίσεις. Αυτό που λέω είναι ότι σκληραίνεις μπροστά, χωρίς να γίνεται το ίδιο πίσω. Συνεπώς δίνεις στο αυτοκίνητο λίγο παραπάνω υποστροφή!
Κατά τη γνώμη μου πρέπει να γνωρίζουμε τις λίμπρες του εργοστασιακού ελατηρίου, το πάχος των εργοστασιακών ράβδων και έπειτα να τα αλλάζουμε σύμφωνα με τις απαιτήσεις μας- και τα δύο- ώστε να διατηρείται η ισορροπία του κρατήματος. Ε, η αλήθεια είναι ότι για πειραματισμό πρόκειται, αλλά συγκεντώνοντας τις εμπειρίες μας, που θα πάει, θα βρούμε κάποια καλή λύση.
Έχω ένα Daihatsu Rocky 2.0 και ένα 106 1.1. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Νοέ 2002, 14:08:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σχετικά με το θέμα ανάρτηση , θα ήθελα να αναφέρω άλλο ένα σημαντικό παράγοντα την πρόσφυση!Το κράτημα είναι ο Νο1 λόγως για τον οποίο κάποιος χαμηλώνει το αυτοκίνητο του ,αλλάζωντας αναρτήσεις & ελατήρια .Έχω αλλάξει μόνο ελατήρια όταν άλλαξα ζαντολάστιχα.Η ανάγκη τοποθέτησης των ελατηρίων ήταν επιτακτική αφού με τις 15' το αμάξι ανέβηκε αρκετά.Τότε τα καινούργια λάστιχα δεν άφηναν περιθώρια για έλλειψη πρόσφυσης.Τον τελευταίο μήνα μετά από 10000 xλμ άρχισα να παρατηρώ το αμάξι να σπινιάρει στο ξεκίνημα ακόμα και με 3000 στροφές.Αρχικά σκέφτκα ότι ίσως τα λάστιχα να έχουν φαγωθεί ακατάσχετα και για αυτό συμβαίνει αυτό.Τα λάστιχα όμως φαίνονται σε κανονικά επίπεδα για τα χλμ που έχουν .Οπότε η επόμενη αιτία είναι η ανάρτηση.Πλέον το σκέφτομαι σοβάρα για την αντικατάσταση της.Όσοι λοιπόν σκέφτονται χαμήλωμα να σκεφτείτε και την ανάρτηση στα + .Δεν είναι θέμα σπινιαρίσματος , είναι θέμα φρεναρίσματος!!!!!!!!!!Οι τροχοί μπλοκάρουν ποιό ευκολα όταν οι ρόδες δεν πατάνε καλά στον δρόμο.Μου έτυχε χτές ευτυχώς όχι για κάποιο σημαντικό λόγο αλλά μ'εβαλε σε σοβαρές σκέψεις.Σκεφτείτε στην βροχή!!!Αμάν έρχονται δύσκολοι χειμώνες!!!
Βεβαια ανάρτηση = θέμα χρημάτων |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
XS Μόλις έγραψα
206 XS 1.4lt (not mine lolz!)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 31 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Νοέ 2002, 14:50:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
206Tomcat έγραψε: | Έχω αλλάξει μόνο ελατήρια όταν άλλαξα ζαντολάστιχα.Η ανάγκη τοποθέτησης των ελατηρίων ήταν επιτακτική αφού με τις 15' το αμάξι ανέβηκε αρκετά. |
Πώς ανέβηκε το αμάξι; Άλλαξες το βήμα με τις 15άρες; Ακόμα και αυτό να έγινε τα ελατήρια δεν έχουν σχέση με την αλλαγή του βήματος αλλά με το ύψος του αμαξώματος από το έδαφος.
Τα εργοστασιακά αμορτισέρ "ψοφάνε" πολύ γρηγορότερα με την αλλαγή ελατηρίων γιατί δεν δουλεύουν στο εύρος που είναι κατασκευασμένα αλλά συνεχώς με +3cm συμπίεση. Τέλος, με τον καιρό τα ελαστικά ξεραίνονται και χάνουν τα περιθώρια πρόσφυσης που είχαν όσο ήταν καινούρια, οπότε ίσως να μην οφείλεται μόνο στα αμορτισέρ η ευκολότερη απώλεια πρόσφυσης. Σίγουρα πάντως τα αμορτισέρ παίζουν σημαντικό ρόλο ειδικά σε φρενάρισματα σε σχετικά ανώμαλο δρόμο που οι τροχοί έστω και στιγμιαία χάνουν την επαφή με το οδόστρωμα.
Cheers |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Νοέ 2002, 16:42:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε Xs καταρχήν και από εμένα ένα "καλως ήρθες στο Club".Λοιπόν από το 165/65/ R14 πήγα στα 195/50/R15 .Η αλλαγή βήματος δεν είναι μεγάλη αλλά υπάρχει.Όμως η απόσταση της ρόδας από τους θόλους αυξήθηκε αρκετά λες και στήθηκε για χωμάτινο αγώνα!Δεν μου άρεσε και , επειδή στο καπάκι δεν μπορουσα να ξοδέψω άλλα 200 χιλιάρικα για ανάρτηση και ελατήρια έκανα μόνο το δεύτερο.Πάντως σ'όσα αναφέρεις σχετικά με την πρόσφυση έχεις απόλυτα δίκιο! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
XS Μόλις έγραψα
206 XS 1.4lt (not mine lolz!)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 31 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Νοέ 2002, 21:02:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλώς σας βρήκα, c u all around! :D |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Νοέ 2002, 21:08:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλωσηρθες XS και απο εμενα.....
Εαν εισαι τρελλαμενος με τον Πεζουλα σου βρισκεσαι στο σωστο μερος!
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 03:48:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραίο θέμα! Το στοιχείο μου!
Δεδομένα και εξακριβωμένα από μένα προσωπικά:
Το χαμήλωμα πίσω δεν επηρεάζει την σκληρότητα της ανάρτησης.
Τα πισινά αμορτισέρ στο 1.6 16V (λογικά και στα υπόλοιπα 206) είναι μονής ενεργείας.
Στα πολλά χαω, με χαμηλωμένη ανάρτηση πίσω, τα πισινά αμοσρτισέρ τερματίζουν στα γιαμπ. Με De Carbon Comfort (είναι σαφώς ισχυρότερα και 2πλης ενεργείας) το πρόβλημα λύνεται.
Για να μην επαναλαμβάνω, ο Πέτρος είναι αλάνθαστος για την ώρα.
Πέτρο, ρωτάς τί αμορτισέρ να βάλεις σε μανίσια ελατήρια;
Έχεις το 106 1.1;
Ό,τι και να βάλεις θα σε ικανοποιήσει.
Τα Monroe Reflex είναι μαλακότερα από τα De Carbon Comfort που είναι αρκετά σφιχτά (σε καμία περίπτωση σκληρά).
Tα Monroe Reflex έχουν βαλβίδες ρύθμισης της απόσβεσης, ένα έξυπνο σύστημα που σκληραίνει το αμορτισέρ όταν χρειαστεί. Σε μένα το σύστημα δούλεψε στην αρχή για μέχρι τα 170χαω, μετά έπλεαν ανεκτά. Τώρα και μετά από 6000χλμ με Miltella στο τιμόνι τα Monroe Reflex πλέουν στα πολλά χαω ενοχλητικά και επικίνδυνα, και στα εγκάρσια απότομα γιαμπ τερματίζουν τις αποσβέσεις τους πάνω στα Ventura. Συμπερασματικά, δεν τα προτείνω σε χαμηλωμένα αυτοκίνητα.
Τα De Carbon Comfort είναι σφιχτά αμορτισέρ διπλής ενεργείας και προτείνονται σε κάθε περίπτωση, ακόμη και σε απαιτητικούς οδηγούς, εκτός εάν θέλουν κάτι πολύ σκληρό, οπότε μπορούν να πάρουν τα De Carbon Performance.
Τα De Carbon Comfort δεν ξέρω πόσο θα αντέξουν σε χαμηλωμένο αυτοκίνητο, τα πισινά που φοράω, λειτουργούν άψογα. Εντός του Νοέμβρη θα αλλάξω τα μπροστινά με κάποια από τα De Carbon Comfort και Performance. Θα δω τα οικονομικά μου εάν αντέχουν να ξαναλλάξω μπροστινά σε 5000χλμ (εάν τα Comfort δεν αντέξουν) και καταλήξω στα ποθητά Performance.
Έχω μεγάλη λόξα με το θέμα "στήσιμο", αλλά δεν θέλω να καταλήγω σε ακριβές λύσεις που εάν το αποτέλεσμα δεν αρέσει κλαις τα λεφτά σου, οπότε θα ξοδέψω ελεγχόμενα στην αρχή και μετά θα καταλήξω για να σας πω 100% επιτυχημένο οικονομικό στήσιμο για το 206.
Με την τοποθέτηση πίσω ράβδων στρέψεως από το 2λιτρο, απέκτησα μία υπερβολικά υπερστροφική συμπεριφορά ακόμη και με τα λιωμένα μπροστινά μου λάστιχα. Σε αυτό είναι φανερό ότι ευθύνονται τα Reflex, και γι αυτό σκέφτομαι εάν θα βάλω τα σφιχτά Comfort ή τα σκληρά Performance. Δεν μπορώ να ξέρω πόσο ακριβώς θα διορθώσουν την υπερβολή στην υπερστροφή τα Comfort ώστε να αποφασίσω να μεταπηδήσω στα Performance.
Σχεδόν κατέληξα ότι τα De Carbon Comfort στην πίσω ανάρτηση ικανοποιούν και τους απαιτητικότερους. Τα Performance πίσω μπορεί να αυξήσουν κι άλλο την υπερστροφή λόγω σκληρότητας και αυτό δεν το θέλω σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό γιατί μετά δεν θα κάνω τίποτα άλλο από ανάποδα τιμόνια. Βέβαια, εάν τοποθετηθούν εμπρός τα Performance ίσως αποδειχθεί ότι θα ταιριάξουν μία χαρά τα ίδια καί πίσω.
Πάντως, στο παλιό μου Renault 5 Alpine Turbo είχα De Carbon Performance μπροστά (πάνσκληρα, ίσως σκληρότερα και από Bilstein Sprint) και De Carbon Comfort πίσω. Ο συνδυασμός ήταν εκρηκτικός, με καθαρά υπερστροφική συμπεριφορά (αλλά φορούσα και ράβδους στρέψης εμπρός (ελατήρια δεν υπήρχαν) και πίσω από Group A παλιάς εποχής). Με εκείνο το αυτοκίνητο έστριβα με απόλυτη ασφάλεια και σταθερότητα με 200χαω εκεί που τώρα κολώνω να ανέβω τα 175χαω!!
Υπ' όψιν ότι μετά το χαμήλωμα, τα μανίσια αμορτισέρ έσκασαν μετά από 3-4000χλμ και τα Monroe Reflex μετά από 6000χλμ αποδίδουν σαφώς χειρότερα, παρ' ότι ο αντιπρόσωπος (και η ίδια η Monroe) έλεγε ότι είναι φτιαγμένα για να δουλεύουν καί σε χαμηλωμένα αυτοκίνητα! Μάλλον δεν υπολόγισαν στον ξενοδόχο...
Περί χαμηλώματος συμβουλές
Χαμηλώνοντας και σκληραίνοντας μπροστά, εάν χαμηλώσουμε και δεν σκληρύνουμε πίσω, κάνουμε μισή δουλειά και σαν αποτέλεσμα θα πάρουμε ένα 206 λιγότερο υπερστροφικό έως και υποστροφικό (εάν παραχαμηλώσουμε πίσω).
Χαμηλώνουμε λοιπόν πίσω για να έχουμε υψομετρική ομοιογένεια και για να διατηρήσουμε την υπερστροφική συμπεριφορά στο Πεζό μας, προχωρούμε σε μία (ή συνδυασμό) από τις παρακάτω λύσεις:
1) Τοποθετούμε πίσω ράβδους στρέψης από το 2λιτρο. Υπ'όψιν όμως ότι τα μανίσια δεν θα δουλεύουν σωστά και αργά ή γρήγορα θα σκάσουν. Οπότε προχωρούμε σε τέσσερα σφιχτά έως σκληρά καινούρια αμορτισέρ. Χαμηλωμένο και μαλακό δεν γίνεται.
2) Μπορούμε να μαλακώσουμε τις αποσβέσεις μπροστά με αμορτισέρ τύπου Reflex (που όμως δεν αντέχουν στην σκληρή χρήση) και να σφίξουμε πίσω με αμορτισέρ σαν τα Comfort.
3) Μπορούμε να σκληρύνουμε τις αποσβέσεις πίσω με Performance. Και για μπροστά πάμε για Comfort (μή αποδεδειγμένης ακόμη αντοχής) μόλις τα οικονομικά μας, μας το επιτρέψουν.
4) Μπορούμε να μειώσουμε τις κλίσεις πίσω, τοποθετώντας χοντρύτερη αντιστρεπτική δοκό από μεγαλύτερο 206. Για καλύτερη απόσβεση πίσω και αποφυγή τερματισμών της ανάρτησης βάζουμε σφιχτότερα αμορτισέρ (πχ De Carbon Comfort). Μόλις σκάσουνε τα μπροστινά, βάζουμε ίδια αμορτισέρ με πίσω.
Η θεωρία καλή, αλλά στην πράξη θα χρειαστεί να ψάξουμε για να ταιριάξουμε...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Rally (Γιάννης) Μέλος
106 RALLYE 16v
Ένταξη: 15 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Καλλιθεα-Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 09:32:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και οποιος χαμηλωσει μην ξεχασει να ρυθμισει τα φωτα του και σημαντικοτερο τον κατανεμητη φρενων!!!
SPEED AND TURN!!!
DO YOU SPEAK RALLYE??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!
Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 11:49:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Όσο χαμηλώνουμε την ανάρτηση, τόσο το camber γίνεται αρνητικότερο.
-----------------------------
Χαμηλώνοντας και σκληραίνοντας μπροστά, εάν χαμηλώσουμε και δεν σκληρύνουμε πίσω, κάνουμε μισή δουλειά και σαν αποτέλεσμα θα πάρουμε ένα 206 λιγότερο υπερστροφικό έως και υποστροφικό (εάν παραχαμηλώσουμε πίσω).
|
Πίσω. Kαι μπροστά θετικότερο. Kοίτα το 206 σου σε τελείως επίπεδο έδαφος για να καταλάβεις. Kαι λόγω του μπροστά γίνεται υποστροφικότερο...
Δεν μπορείς να έχεις ένα "καρα"αρνητικό καμπέρ και να είναι υποστροφικό το αυτοκίνητο. Nόμίζω δηλαδή. Eάν κάνω λάθος να με διορθώσετε.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 16:44:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επιτέλους βρήκα την ταυτότητα μου (BTS...). Ο PetrosG είμαι...
Μίλτο ευχαριστώ για το review. Έχω και τρίτο υποψήφιο, ΟΕΜ sachs για vts 1.6. Είναι πιο μαλακά από του ραλλύ, και ίσως μου πέσουν κουτί. Αλλά είναι ρίσκο.
Να σας ενημερώσω πάνω σε πάχη ράβδων στρέψεων και αντιστρεπτικών ώστε να αυξήσετε τις επιλογές σας:
Ράβδοι στρέψης: Ραλλύ-vts 19mm, 106 1.1 18mm (pas mal,pas mal...)
Aντιστρεπτικές πίσω: Ραλλύ 24mm, 106 1.1 18mm
Aντιστρεπτικές μπροστά: Ραλλύ 22mm, 106 1.1 21mm
Έχει επεξεργασθεί από τον/την BTS στις Δευ 04 Νοέ 2002, 17:15:23, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|