PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Τεπόζιτο - Φλοτέρ πρόβλημα σε Peugeot 206

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Ivang (Βαγγέλης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 1.6 16V

Ένταξη: 15 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 230
Τόπος: Θεσ/νίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Μάρ 2019, 09:57:54    Θέμα δημοσίευσης: Τεπόζιτο - Φλοτέρ πρόβλημα σε Peugeot 206 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα, μήπως μπορείτε να μου δώσετε τα φώτα σας στο παρακάτω πρόβλημα που έχω;

Την πρώτη φορά ήμουν με αναμμένο λαμπάκι βενζίνης (είχα κάνει καμιά 10αριά χλμ) σε ανηφόρα στον περιφερειακό και μου έσβησε και δεν έπαιρνε με τίποτα, προσπαθούσα να καταλάβω γιατί, τελικά βενζίνη μόλις έβαλα ένα πεντόλιτρο πήρε κατευθείαν.

Δεύτερη φορά χτες, παρκαρισμένο σε ελαφριά ανηφορίτσα στην δουλειά, το μεσημέρι που πάω να φύγω δεν παίρνει με τίποτα. Να πω την αλήθεια από τον δείκτη που είναι χαμηλά περίμενα να μου ανάψει το λαμπάκι αλλά δεν άναψε. Το ίδιο, έβαλα ένα πεντόλιτρο πάλι και πήρε κατευθείαν.

Άρα τι μπορεί να φταίει; Το φλοτέρ μου - δείκτης βενζίνης να δείχνει πιο πολύ και να μένω από βενζίνη; Κάποιο θέμα με τεπόζιτο που να χρειάζεται να έχει παραπάνω βενζίνη;

Question Idea


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 634

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Μάρ 2019, 16:54:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ότι σου δείχνει ότι έχει λίγο μέσα, δεν σημαίνει ότι η αντλία είναι σε σημείο που μπορεί να ρουφήξει...
Καλό θα ήταν για λόγους χρόνου ζωής της αντλίας να μην αφήνεις να αδειάζει το ρεζερβουάρ σου...
Για διάφορους λόγους, κάποιοι από αυτούς είναι η ψύξη της αντλίας που γίνεται όταν είναι όσο το περισσότερο βουτηγμένη στο καύσιμο, πόσο εύκολα μπορεί να τραβήξει καύσιμο να το στείλει μπροστά κλπ...
Τώρα όσον αφορά το φλοτέρ, υπάρχει πιθανότητα να κολλήσει, αλλά με 2-3 κραδασμούς επανέρχεται...
Αν γενικά έχει χαλάσει το φλοτέρ σου, κάνε υπολογισμό του ρεζερβουάρ σου σε χλμ...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ivang (Βαγγέλης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 1.6 16V

Ένταξη: 15 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 230
Τόπος: Θεσ/νίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάρ 2019, 10:19:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το κόβω να κολλάει προς το τέλος γιατί παρόλο που έβαλα 5 λίτρα στο δρόμο για το βενζινάδικο κι ενώ το λαμπάκι δεν είχε ανάψει ξαφνικά άναψε και δε θα 'πρεπε, άρα ξεκόλλησε!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1414s (PHP: 53% - SQL: 47%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on