PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΤΑ 300000 ΧΙΛ. ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΤΕΡ ;

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ΡΑΦΑΗΛ (ΡΑΦΑΗΛ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 1.4 (16v) 88ps 2006

Ένταξη: 22 Φεβ 2019
Δημοσιεύσεις: 7
Τόπος: ΠΑΙΑΝΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Φεβ 2019, 12:45:59    Θέμα δημοσίευσης: ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΤΑ 300000 ΧΙΛ. ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΤΕΡ ; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω το peugeot 207 1.4 16v 88ps του 2006 απο καινουργιο και τοχω βαλει πεισμα να περασω τα 300000 χιλ. Το προσεχω με αλλαγες καθε 10000 με λαδια 5w40 castrol edge
και ολα τα αναλωσημα που προβλεπονται στην ωρα τους. Αλλαγη αμορτισερ στα 130000. Εκτος απο ενα εκτακτο περιστατικο με την τρομπα βενζινης που με αφησε στα 180000 και κατι λαμπες στα μπροστινα φαναρια τιποτε αλλο ακομη και ο δισκος πλατω δεν θελουν να παραδωσουν πνευμα. Ειμαι τοσο ευχαριστημενος που δεν μου λεει τιποτε για καμμια αλλαγη. Εχω σκοπο να κανω καποιες προληπτικες αλλαγες ωστε απροβληματιστα να μου βγαλει αλλα 100-150000 χιλ. χωρις να μ αφησει στο δρομο, οπως αντικατασταση ψυγειο νερου και ολους τους σωληνες του, βασεις κινητηρα, ολα τα λαστιχα και φουσκες απο συστημα διευθυνσης και δεν ξερω και εγω τι αλλο. Μηπως ειμαι υπερβολικος; Δεν ξερω τι ακριβως πρεπει να κανω γιαυτο θελω τα φωτα σας. Αυτο που ξερω ειναι οτι προτιμω να του ριξω κανα δυο χιλιαρικα παρα να παρω τιποτε αλλο. Εαν εχετε εμπειριες και γνωσεις πανω σαυτο βοηθατε ακομη και για συνεργειο που θα μου κανει αυτη την δουλεια. Ευχαριστω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΡΑΦΑΗΛ (ΡΑΦΑΗΛ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 1.4 (16v) 88ps 2006

Ένταξη: 22 Φεβ 2019
Δημοσιεύσεις: 7
Τόπος: ΠΑΙΑΝΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Φεβ 2019, 13:16:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οποιαδηποτε γνωμη θα βοηθουσε οχι μονο εμενα αλλα και πολλοι κοσμο που θελει να κρατησει το παλιο του αυτοκινητο αλλα να παραμεινει ασφαλες. Δεν εχω ειδικες γνωσεις και οτιδηποτε θα ηταν βοηθεια, εστω και που υπαρχει καποιος να αναλαβει κατι τετοιο. Ευχαριστω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alkis207 (alkis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 16 Αύγ 2017
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Μάρ 2019, 11:54:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα ιδια περιπου σε εμενα, μονο που βαζω 10w40 και καιει αρκετο λαδι.

Βαλβολινες αλλαγη; Νομιζω χρειαζονται αν δεν εχεις αλλαξει ποτέ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Μάρ 2019, 13:09:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χωρίς να θέλω να σας προσγειώσω απότομα, 300.000χλμ σε κινητήρα βενζίνης με ασφάλεια είναι σαν να θέλεις κάνεις ελεύθερη πτώση χωρίς αλεξίπτωτο.

Οι κινητήρες βενζίνης δεν αντέχουν ούτε και είναι φτιαγμένοι για τόσα χιλιόμετρα χωρίς επισκευή. Αν είχατε ντίζελ, τότε ίσως γιατί είναι λιπαντικό σαν καύσιμο και υπάρχει λιγότερη φθορά στις επιφάνειες που βρέχει.

Τουλάχιστον προλάβετε να κάνετε επισκευή, να προλάβετε τον κορμό πριν χτυπήσει καμια μπιέλα και πάει για πέταμα όλο μαζί. Το κόστος διαφέρει πάρα πολύ.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΡΑΦΑΗΛ (ΡΑΦΑΗΛ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 1.4 (16v) 88ps 2006

Ένταξη: 22 Φεβ 2019
Δημοσιεύσεις: 7
Τόπος: ΠΑΙΑΝΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Μάρ 2019, 13:36:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Χωρίς να θέλω να σας προσγειώσω απότομα, 300.000χλμ σε κινητήρα βενζίνης με ασφάλεια είναι σαν να θέλεις κάνεις ελεύθερη πτώση χωρίς αλεξίπτωτο.

Οι κινητήρες βενζίνης δεν αντέχουν ούτε και είναι φτιαγμένοι για τόσα χιλιόμετρα χωρίς επισκευή. Αν είχατε ντίζελ, τότε ίσως γιατί είναι λιπαντικό σαν καύσιμο και υπάρχει λιγότερη φθορά στις επιφάνειες που βρέχει.

Τουλάχιστον προλάβετε να κάνετε επισκευή, να προλάβετε τον κορμό πριν χτυπήσει καμια μπιέλα και πάει για πέταμα όλο μαζί. Το κόστος διαφέρει πάρα πολύ.

Αυτο δεν ξερω με συγουρια τι ειδος επισκευη να κανω, γιατι μεχρι στιγμης οτιδηποτε αλλαγες προβλεπουν τα σερβις εχουν γινει οπως και επιπλεον δελτα αισθητηρας και φιλτρο βενζινης αλλα τι αλλο λετε;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΡΑΦΑΗΛ (ΡΑΦΑΗΛ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 1.4 (16v) 88ps 2006

Ένταξη: 22 Φεβ 2019
Δημοσιεύσεις: 7
Τόπος: ΠΑΙΑΝΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Μάρ 2019, 13:44:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alkis207 έγραψε:
Τα ιδια περιπου σε εμενα, μονο που βαζω 10w40 και καιει αρκετο λαδι.

Βαλβολινες αλλαγη; Νομιζω χρειαζονται αν δεν εχεις αλλαξει ποτέ.

Εγω φιλε μου με το 5w40 δεν μου καιει επιπλεον σταγονα. Οτι υγρο υπαρχει και κυκλοφορεί στον κινητηρα το εχω αλλαξει στην ωρα του, γιαυτο και δεν μου εχει βγαλει βλαβη αλλα αποδω και μετα εχω στερεψει σε γνωσεις για να συντηρησω ταμαξι γιαυτο ρωταω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάρ 2019, 23:28:40    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΤΑ 300000 ΧΙΛ. ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΤ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΡΑΦΑΗΛ έγραψε:
Εχω το peugeot 207 1.4 16v 88ps του 2006 απο καινουργιο και τοχω βαλει πεισμα να περασω τα 300000 χιλ. Το προσεχω με αλλαγες καθε 10000 με λαδια 5w40 castrol edge
και ολα τα αναλωσημα που προβλεπονται στην ωρα τους. Αλλαγη αμορτισερ στα 130000. Εκτος απο ενα εκτακτο περιστατικο με την τρομπα βενζινης που με αφησε στα 180000 και κατι λαμπες στα μπροστινα φαναρια τιποτε αλλο ακομη και ο δισκος πλατω δεν θελουν να παραδωσουν πνευμα. Ειμαι τοσο ευχαριστημενος που δεν μου λεει τιποτε για καμμια αλλαγη. Εχω σκοπο να κανω καποιες προληπτικες αλλαγες ωστε απροβληματιστα να μου βγαλει αλλα 100-150000 χιλ. χωρις να μ αφησει στο δρομο, οπως αντικατασταση ψυγειο νερου και ολους τους σωληνες του, βασεις κινητηρα, ολα τα λαστιχα και φουσκες απο συστημα διευθυνσης και δεν ξερω και εγω τι αλλο. Μηπως ειμαι υπερβολικος; Δεν ξερω τι ακριβως πρεπει να κανω γιαυτο θελω τα φωτα σας. Αυτο που ξερω ειναι οτι προτιμω να του ριξω κανα δυο χιλιαρικα παρα να παρω τιποτε αλλο. Εαν εχετε εμπειριες και γνωσεις πανω σαυτο βοηθατε ακομη και για συνεργειο που θα μου κανει αυτη την δουλεια. Ευχαριστω.


Μεγάλο ρόλο παίζει και το παραφλου...
Ποτέ νερό...


Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάρ 2019, 15:49:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν σκεφτεις οτι κατα μεσω ορο θελει καθε 120-150.000 χιλιομετρα αλαγη στην φλατζα λογω περμανιτη εισαι ηδη στα δυο ανοιγματα του μοτερ στις 300.000
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ΡΑΦΑΗΛ (ΡΑΦΑΗΛ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 1.4 (16v) 88ps 2006

Ένταξη: 22 Φεβ 2019
Δημοσιεύσεις: 7
Τόπος: ΠΑΙΑΝΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάρ 2019, 16:12:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Giannis307 έγραψε:
αν σκεφτεις οτι κατα μεσω ορο θελει καθε 120-150.000 χιλιομετρα αλαγη στην φλατζα λογω περμανιτη εισαι ηδη στα δυο ανοιγματα του μοτερ στις 300.000

Στις 200ες χιλ. που εχω κανει εγω δεν υπαρχει καμμια διαρροη απο την φλατζα πρεπει απαραιτητα να κανω αλλαγη λες; Για μενα η γνωμη σου μετραει σευχαριστω για το ενδιαφερον.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΡΑΦΑΗΛ (ΡΑΦΑΗΛ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 1.4 (16v) 88ps 2006

Ένταξη: 22 Φεβ 2019
Δημοσιεύσεις: 7
Τόπος: ΠΑΙΑΝΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάρ 2019, 16:13:47    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΤΑ 300000 ΧΙΛ. ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΤ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nik_marin έγραψε:
ΡΑΦΑΗΛ έγραψε:
Εχω το peugeot 207 1.4 16v 88ps του 2006 απο καινουργιο και τοχω βαλει πεισμα να περασω τα 300000 χιλ. Το προσεχω με αλλαγες καθε 10000 με λαδια 5w40 castrol edge
και ολα τα αναλωσημα που προβλεπονται στην ωρα τους. Αλλαγη αμορτισερ στα 130000. Εκτος απο ενα εκτακτο περιστατικο με την τρομπα βενζινης που με αφησε στα 180000 και κατι λαμπες στα μπροστινα φαναρια τιποτε αλλο ακομη και ο δισκος πλατω δεν θελουν να παραδωσουν πνευμα. Ειμαι τοσο ευχαριστημενος που δεν μου λεει τιποτε για καμμια αλλαγη. Εχω σκοπο να κανω καποιες προληπτικες αλλαγες ωστε απροβληματιστα να μου βγαλει αλλα 100-150000 χιλ. χωρις να μ αφησει στο δρομο, οπως αντικατασταση ψυγειο νερου και ολους τους σωληνες του, βασεις κινητηρα, ολα τα λαστιχα και φουσκες απο συστημα διευθυνσης και δεν ξερω και εγω τι αλλο. Μηπως ειμαι υπερβολικος; Δεν ξερω τι ακριβως πρεπει να κανω γιαυτο θελω τα φωτα σας. Αυτο που ξερω ειναι οτι προτιμω να του ριξω κανα δυο χιλιαρικα παρα να παρω τιποτε αλλο. Εαν εχετε εμπειριες και γνωσεις πανω σαυτο βοηθατε ακομη και για συνεργειο που θα μου κανει αυτη την δουλεια. Ευχαριστω.


Μεγάλο ρόλο παίζει και το παραφλου...
Ποτέ νερό...

Ναι και παλι ναι το κανω απο την πρωτη μερα που το εχω στα χερια μου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάρ 2019, 19:21:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΡΑΦΑΗΛ έγραψε:
Giannis307 έγραψε:
αν σκεφτεις οτι κατα μεσω ορο θελει καθε 120-150.000 χιλιομετρα αλαγη στην φλατζα λογω περμανιτη εισαι ηδη στα δυο ανοιγματα του μοτερ στις 300.000

Στις 200ες χιλ. που εχω κανει εγω δεν υπαρχει καμμια διαρροη απο την φλατζα πρεπει απαραιτητα να κανω αλλαγη λες; Για μενα η γνωμη σου μετραει σευχαριστω για το ενδιαφερον.


Αμα κραταει οχι δεν πειραζεις τιποτα....αυτο που σου λεω ειναι ο γενικος κανονας οπου και φυσικα υπαρχουνε εξαιρεσεις
παντως κρατα μας ενημερους θα ηθελα να μαθω ποσο αντεξε χωρις φλατζα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάρ 2019, 21:10:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στην Claudia (Citroen xsara 1,4 75hp) αλλαξα πρωτη φορά στις 248.000 χλμ .....
Έχει φτάσει συνολικά τα 352.000 και συνεχίζει να "δίνει πόνο" 👊🏼😎😍
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
inmatrixout (George)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (16V) (9ος 2004)

Ένταξη: 22 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιαν 2023, 15:42:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

300.000 σε Peugeot 307 2004 1.4 16v

Αγορά καινούριο.

Θέματα που έβγαλε:

συμπιεστή air-condition πριν καμιά 10ετία.
2 φορές άλλαξα ρουλεμάν πίσω δεξιά
2 φορές φλάτζα κεφαλής (35.000 χλμ & 150.000 χλμ) χωρίς να χρειαστεί όμως ρεκτιφιέ. Μάλλον είμαστε κοντά σε 3η γιατί χάνει λάδια από παντού.

Λάδια αλλάζω κάθε 7.500 χλμ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Φεβ 2023, 18:00:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είμαι στα 275.000 χλμ και ευτυχώς δεν έχω "ανοίξει" ακόμα μοτέρ (1,6 16ν)...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1829s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on