PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

faulty p1336 & p1340 peugeot 208

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
samios (Manolis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 208 1.4 (2013)

Ένταξη: 05 Οκτ 2018
Δημοσιεύσεις: 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Οκτ 2018, 12:39:09    Θέμα δημοσίευσης: faulty p1336 & p1340 peugeot 208 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλησπερα, παιδια ειμαι να σκασω δε ξερω τι να κανω, αν μπορειται θελω τη βοθηεια σας, ειμαι απο Σαμο , και κατοχος ενος peugeot 208 βενζινη 1400 montelo 2013 me 42.000χλμ. ξαφνικα ενα πρωινο μολις ξεκινησα για τη δουλεια μετα απο λιγα λεπτα περιπου 2χιλιομετρα απο το σπιτι, μου εβγαλε στην οθονη το μηνυμα engine faulty και ο κινητηρας εχασε λιγο τη δυναμη του (εκανε σα να ρεταρει η καπως ετσι) σιγα σιγα το πηγα στο συνεργειο (πρωην επισημο peugeot ) εκλεισα το κινητηρα (το βεντιλατερ δε σταματησε) μετα ο μαστορας το κουμποσε στην obd με το pc του και του εβγαλε βλαβες με τους κωδικους p1336 & p1340, εσβησε τις βλαβες , ξεκινησε το κινητηρα και ολα ηταν μια χαρα χωρις λαμπακι check κτλ, το πηγαμε μια βολτα και απο λιγα λεπτα παλι τα ιδια ντιν-ντιν-ντιν engine faulty, το γυρναμε πισω στο συνεργειο και παλι οι ιδιες βλαβες...
οι ενεργειες του συνεργειου εως σημερα ειναι οτι αλλαξε τα μπουζι , μετα τους πολλαπλασιαστες , μετα crank sensors αλλα το προβλημα παραμενει το ιδιο !!! (το κανει βολτα αφου σβησει τις βλαβες και μετα απο λιγο παλι ρεταρει)(δεν δουλευει σωστα ο 4ος κυλινδρος) και σημερα κατεληξε στο οτι θελει αλλαγη το καπακι - βαλβιδες - καδενα και αλλα που δεν θυμαμαι , με κοστος ισως να ξεπερναει τα 2χιλιαρικα !! υπαρχει περιπτωση να μην ειναι σωστη η διαγνωση ? και να ειναι κατι πιο απλο ? επισης τα 2χιλ ευρω ΔΕΝ υπαρχουν !!! Σας παρακαλω πολυ τα φωτα σας οποιος μπορει να βοηθησει τη κατασταση, Με συγχωρειτε για το μεγαλο κειμενο τα εχω λιγο χαμενα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Οκτ 2018, 21:48:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ουδεμία σχέση δεν έχει. Με. Βαλβίδες βάση βλαβών.... Α συνάφεια εκκεντροφορου στροφάλου είναι αυτές δηλαδή να δείτε χρονισμο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
samios (Manolis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 208 1.4 (2013)

Ένταξη: 05 Οκτ 2018
Δημοσιεύσεις: 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Οκτ 2018, 22:00:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

υποτίθεται οτι κοιταξε και το χρονισμο (αν εχω καταλαβει σωστα ολη τη διαδικασια) μου εξηγησε οτι ο κινητηρας αυτος (της bmw;) εχει τετοια θεματα και αλλαζουν καπακι βαλβιδες καδενα κτλ..
η αποψη σας ποια ειναι ; ρωτω επειδη σκεφτομαι απο βδομαδα να το παω σε αλλο συνεργειο ,
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1140

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Οκτ 2018, 22:16:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλο θα ηταν να το πας στη citroen στο καρλοβασι η οποια εχει ακομη το επισημο service... Ειναι κριμα καινουριο αυτοκινητο να ξεκινησουν να το λυνουν χωρις να ξερουν τι κανουν...


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Οκτ 2018, 09:48:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οτι λεει ο Γιαννης πιο πανω. Μαλλον θες χρονισμα, και πανε να σου χρεωσουν ολοκληρο καπακι με βλαβιδες
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
samios (Manolis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 208 1.4 (2013)

Ένταξη: 05 Οκτ 2018
Δημοσιεύσεις: 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Οκτ 2018, 12:40:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

επειδή όταν τραβήξω το πολο της μπαταρίας και μετα απο λιγο τον ξανα βαλω, ολα δουλεύουν κανονικά, υπαρχει πιθανότητα να ειναι αυτό το πρόβλημα με το χρονισμό;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Οκτ 2018, 15:19:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απλα βγαζοντας τον πολο, κανεις reset τα σφαλματα (ουσιαστικα βγαινεις προσωρινα απο το safe mode). Μετα απο λιγο που ξαναεντοπιζει το σφαλμα πας παλι στην προηγουμενη κατασταση.

Πηγαινε καπου που εχουν το ειδικο εργαλειο για τους εκεντροφορους, να σου τσεκαρουν το χρονισμα. ΑΝ ο προηγουμενος σου ειπε πως δεν εχεις θεμα με το χρονισμα χωρις να ανοιξει ψευτοκαπακο και να τσεκαρει τα σημαδια με το ειδικο εργαλειο, απλα σε δουλευει

Επισης αυτο που λες πιο πανω, πως οι κινητηρες αυτοι εχουν θεμα με το χρονισμα, ναι εχει δικιο. ΑΛΛΑ δεν σου αλλαζει καπακι και βαλδιδες. Σετ χρονισμου λεγετε και ειναι καδενα-γλυστρες-τεντοτηρας-βιδες (ΑΝΤΕ και γραναζι). Ολα αυτα αν δεν κανω λαθος εχουν κοντα στο 400-500 (διορθωστε με αν κανω λαθος). Το 2000ρο που σου λεει ειναι εξωπραγματικο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
samios (Manolis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 208 1.4 (2013)

Ένταξη: 05 Οκτ 2018
Δημοσιεύσεις: 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Οκτ 2018, 09:47:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ευχαριστω για τις απαντησεις, ακομη ψαχνουμε τη βλαβη... εμπλεξα ( ; )
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Οκτ 2018, 23:05:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βρε Μανώλη, τί κωδικό κινητήρα έχεις στο 208 σου;


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
samios (Manolis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 208 1.4 (2013)

Ένταξη: 05 Οκτ 2018
Δημοσιεύσεις: 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Οκτ 2018, 10:35:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν εχω την άδεια κοντά μου, (συνεργείο) ειναι μοντελο 2013 1.400cc βενζίνη . εχετε κατι υποψη; καποια ιδεα;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Οκτ 2018, 00:04:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν πειράζει, είναι ο κινητήρας EP3C με 95 ίππους, εκπομπών ρύπων Euro5.
Αντικαταστάθηκε το 2015 από τους Puretech.

Αν θυμάμαι καλά, παρόμοια προβλήματα είχαν και τα αδερφάκια των 1.6 λίτρων και όντως, προέρχονταν από το καπάκι. Κυρίως επειδή το καπάκι δημιουργούσε προβλήματα και θορύβους που ο εγκέφαλος αναγνώριζε ως κρουστική καύση.
Με αποτέλεσμα να σου απενεργοποιεί τον ένα κύλινδρο.

Θα σου συνιστούσα να ξεκινήσεις με αντικατάσταση καδένας και χρόνισμα εκ νέου του μοτέρ. Αυτό είναι το πρώτο πράγμα που κάνουμε, πριν βγει το καπάκι. Επίσης, οσο κουφο κι αν σου ακούγεται, άλλαξε βαλβολίνες.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1872s (PHP: 52% - SQL: 48%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on