PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πιθανό πρόβλημα με την εξαγωγή

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Μουστακαλής (Βαγγέλης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) 2000

Ένταξη: 25 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 35
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Ιούλ 2018, 02:06:32    Θέμα δημοσίευσης: Πιθανό πρόβλημα με την εξαγωγή Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα και πάλι.
Είμαι κάτοχος ενός peugeot 206 1.4 8v.Αρχικά το αμάξι το πήρα από 2ο χέρι χωρίς καμία απολύτως μετατροπή.Ξεκίνησα λοιπόν με λαχτάρα να το στήσω.Έβαλα αμορτισέρ monroe και λάστιχα yokohama sport.Αργότερα αντικατέστησα τον εργοστασιακό καταλύτη ο οποίος είχε 145.000 χλμ,με μεταλλικό και άλλαξα τη σωλήνα από καταλύτη και πίσω,βάζοντας μεγαλύτερο τελικό καζανάκι το οποίο έκανε πιο πολύ θόρυβο(μπάσο)από το εργοστασιακό.Αντικατέστησα το εργοστασιακό air filter με σκούπα και το πήγα για προγραμματισμό.Το αμάξι μετρήθηκε 90,1 άλογα από 75 που ήταν εργοστασιακό.Περνώντας ο καιρός αυτός ο θόρυβος με ζάλησε και έτσι αποφάσισα να προσθέσω μεσαίο καζανάκι προκειμένου να μαλακώσει ο ήχος και αντικατέστησα πάλι το τελικό καζανάκι με Group N.Επίσης αντικατέστησα την σκούπα σε φιλτροχοάνη(την οποία κίνηση την έκανα επειδή ο εξατμισάς μου είπε πως μέσα στην σκούπα υπήρχε πολύ μικρό φίλτρο και δεν πέρναγε η επιθυμητή ποσότητα αέρα).Μετά από όλα αυτα πήγα σε έναν άλλο εξατμισά για να βάλω χταπόδι 4-2-1 με spiral downpipe,αλλαγή το μεσαίο καζανάκι με πιο ελεύθερο (μπομπίτσα) και αλλαγή σωληνών μέχρι το τελικό διότι ο προηγούμενος είχε κάνει πολλά κοψίματα στις σωλήνες και υπήρχε μια κλίση μεταξύ καταλύτη και μεσαίο καζανάκι.Αφού λοιπόν έγιναν όλα αυτά πήγα ξανα στον προγραμματιστή ο οποίος έφριξε μόλις είδε την εισαγωγή διότι η εισαγωγή τραβάει ζεστό αέρα και δεν μπορεί σε εκείνο το σημείο να απορροφήσει αρκετή ποσότητα.Το βάζει στο δυναμό και εκεί τελάθηκα.Το αμάξι μετά από όλα αυτά μετρήθηκε απο 90,1 στα 86,8 άλογα.
Ανέφερα λοιπόν τόσα πολλά και λεπτομερώς διότι δεν ξέρω τι να κάνω προκειμένου να πάρω πίσω τα άλογα που έχασε και να το κάνω καλύτερο.


Αυτοκινητιστικός Αιμοδότης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούλ 2018, 11:50:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συγνωμη για αυτο που θα πω αλλα ποτε δεν ειχες 90 ιππους απο αυτο τον κινητηρα με τις "βελτιωσεις" που ειχαν γινει. Περιτο να μπουμε σε τεχνικες λεπτομεριες γιατι εσυ θα επιμενεις αρνουμενος να δεχτεις την αληθεια και εγω δεν θα κανω το ηδιο λαθος που (κατα συρροη εκανα στο παρελθον) να προσπαθησω να σου αποδειξω τι πραγματικα γινεται...
Αν θες να κανεις κατι καλο για τον εαυτο σου,
Μην χανεις περαιτερω χρηματα και χρονο ή αλλαζεις κινητηρα ή αμαξι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Μουστακαλής (Βαγγέλης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) 2000

Ένταξη: 25 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 35
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούλ 2018, 14:53:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:
Συγνωμη για αυτο που θα πω αλλα ποτε δεν ειχες 90 ιππους απο αυτο τον κινητηρα με τις "βελτιωσεις" που ειχαν γινει. Περιτο να μπουμε σε τεχνικες λεπτομεριες γιατι εσυ θα επιμενεις αρνουμενος να δεχτεις την αληθεια και εγω δεν θα κανω το ηδιο λαθος που (κατα συρροη εκανα στο παρελθον) να προσπαθησω να σου αποδειξω τι πραγματικα γινεται...
Αν θες να κανεις κατι καλο για τον εαυτο σου,
Μην χανεις περαιτερω χρηματα και χρονο ή αλλαζεις κινητηρα ή αμαξι...


Καλησπέρα το νούμερο δεν το έβγαλα εγώ αλλά η δυναμομετρηση.Δεν κολλάω σε αυτό αλλά η απορία μου είναι γιατί έχασε το αμάξι.Θέλω τουλάχιστον να μάθω γιατί έδωσα χρήματα σε όλη αυτή την κατάσταση,δεν μου το έκανε κάνεις τσάμπα.


Αυτοκινητιστικός Αιμοδότης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Ιούλ 2018, 01:52:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μουστακαλής έγραψε:
mechanic έγραψε:
Συγνωμη για αυτο που θα πω αλλα ποτε δεν ειχες 90 ιππους απο αυτο τον κινητηρα με τις "βελτιωσεις" που ειχαν γινει. Περιτο να μπουμε σε τεχνικες λεπτομεριες γιατι εσυ θα επιμενεις αρνουμενος να δεχτεις την αληθεια και εγω δεν θα κανω το ηδιο λαθος που (κατα συρροη εκανα στο παρελθον) να προσπαθησω να σου αποδειξω τι πραγματικα γινεται...
Αν θες να κανεις κατι καλο για τον εαυτο σου,
Μην χανεις περαιτερω χρηματα και χρονο ή αλλαζεις κινητηρα ή αμαξι...


Καλησπέρα το νούμερο δεν το έβγαλα εγώ αλλά η δυναμομετρηση.Δεν κολλάω σε αυτό αλλά η απορία μου είναι γιατί έχασε το αμάξι.Θέλω τουλάχιστον να μάθω γιατί έδωσα χρήματα σε όλη αυτή την κατάσταση,δεν μου το έκανε κάνεις τσάμπα.


μα δεν εχασε το αμαξι γιατι ποτε δεν ειχε αυτο το παραπανω για να το χασει
αυτο σου εξηγει ο συνφορουμιτης
μαλλον το τωρινο νουμερο ειναι το "πραγματικο"
τωρα γιατι το αλλο ηταν γραμμενο στο χαρτι της δυναμομετρησης ειναι ...αλλο θεμα...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Μουστακαλής (Βαγγέλης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) 2000

Ένταξη: 25 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 35
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Ιούλ 2018, 08:11:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:
Μουστακαλής έγραψε:
mechanic έγραψε:
Συγνωμη για αυτο που θα πω αλλα ποτε δεν ειχες 90 ιππους απο αυτο τον κινητηρα με τις "βελτιωσεις" που ειχαν γινει. Περιτο να μπουμε σε τεχνικες λεπτομεριες γιατι εσυ θα επιμενεις αρνουμενος να δεχτεις την αληθεια και εγω δεν θα κανω το ηδιο λαθος που (κατα συρροη εκανα στο παρελθον) να προσπαθησω να σου αποδειξω τι πραγματικα γινεται...
Αν θες να κανεις κατι καλο για τον εαυτο σου,
Μην χανεις περαιτερω χρηματα και χρονο ή αλλαζεις κινητηρα ή αμαξι...


Καλησπέρα το νούμερο δεν το έβγαλα εγώ αλλά η δυναμομετρηση.Δεν κολλάω σε αυτό αλλά η απορία μου είναι γιατί έχασε το αμάξι.Θέλω τουλάχιστον να μάθω γιατί έδωσα χρήματα σε όλη αυτή την κατάσταση,δεν μου το έκανε κάνεις τσάμπα.


μα δεν εχασε το αμαξι γιατι ποτε δεν ειχε αυτο το παραπανω για να το χασει
αυτο σου εξηγει ο συνφορουμιτης
μαλλον το τωρινο νουμερο ειναι το "πραγματικο"
τωρα γιατι το αλλο ηταν γραμμενο στο χαρτι της δυναμομετρησης ειναι ...αλλο θεμα...




Δηλαδή τρελοκομείο η κατάσταση


Αυτοκινητιστικός Αιμοδότης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Ιούλ 2018, 10:54:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αντε και εγω σου λεω πως πραγματι ειχες 90 πριν και 86 μετα. Εχεις αλλαξει στο ενδιαμεσο την εισαγωγη και την εξαξωγη εξ'ολοκληρου (χταποδια, καζανακια, χοανες κλπ) και περιμενεις ακριβη απαντηση γιατι "εχασες" 4 αλογα? Κατσε να μυρισω τα νυχια μου και να σου πω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Μουστακαλής (Βαγγέλης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) 2000

Ένταξη: 25 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 35
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Ιούλ 2018, 11:01:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gotcha έγραψε:
Αντε και εγω σου λεω πως πραγματι ειχες 90 πριν και 86 μετα. Εχεις αλλαξει στο ενδιαμεσο την εισαγωγη και την εξαξωγη εξ'ολοκληρου (χταποδια, καζανακια, χοανες κλπ) και περιμενεις ακριβη απαντηση γιατι "εχασες" 4 αλογα? Κατσε να μυρισω τα νυχια μου και να σου πω


Καλημέρα
Επειδή δεν γνωρίζω σαν μηχανικός το αντικείμενο και απευθύνομαι σε μια ομάδα στην οποία συγκαταλέγονται άνθρωποι γνώστες του αντικειμένου,ρώτησα μήπως αυτό το πρόβλημα είναι εμφανές σε εσάς.Ρωτησα τον εξατμισα,δεν ηξερε να μου απαντησει,ρώτησα τον προγραμματιστή επίσης δεν μπορούσε να καταλάβει τι έφταιξε οπότε και εγώ απευθύνθηκα στην ομάδα για περαιτέρω βοήθεια.


Αυτοκινητιστικός Αιμοδότης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Ιούλ 2018, 11:09:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορει και να μην φταιει τπτ απο ολα αυτα που εγραψες. Οι μετρησεις εγιναν στο ιδιο δυναμεμομετρο? ΕΙχε ιδια εξωτερικη θερμοκρασια εξω? Καυσιμο ειχες απο το ιδιο πρατηριο?. Αν δεν κανω λαθος υπαρχει και ενα ποσοστο λαθους στις μετρησεις (επομενως στο ιδιο αμαξι με διαφορετικες μετρησεις ισως και να εχεις μικρες αποκλισεις)

ΑΝ μου ελεγες την μια εβγαλε 90 και την αλλη 72, θα σου ελεγα ΟΚ κατι παιζει. Αλλα αν μιλαμε για 3,5 αλογα, δεν ειναι αξιο ερευνας.

Το θεμα ειναι εσυ πως βλεπεις το αμαξι στον δρομο και αν καταλαβαινεις διαφορες
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Μουστακαλής (Βαγγέλης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) 2000

Ένταξη: 25 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 35
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Ιούλ 2018, 11:28:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gotcha έγραψε:
Μπορει και να μην φταιει τπτ απο ολα αυτα που εγραψες. Οι μετρησεις εγιναν στο ιδιο δυναμεμομετρο? ΕΙχε ιδια εξωτερικη θερμοκρασια εξω? Καυσιμο ειχες απο το ιδιο πρατηριο?. Αν δεν κανω λαθος υπαρχει και ενα ποσοστο λαθους στις μετρησεις (επομενως στο ιδιο αμαξι με διαφορετικες μετρησεις ισως και να εχεις μικρες αποκλισεις)

ΑΝ μου ελεγες την μια εβγαλε 90 και την αλλη 72, θα σου ελεγα ΟΚ κατι παιζει. Αλλα αν μιλαμε για 3,5 αλογα, δεν ειναι αξιο ερευνας.

Το θεμα ειναι εσυ πως βλεπεις το αμαξι στον δρομο και αν καταλαβαινεις διαφορες



Στην προηγούμενη δυναμομετρηση είχα:
•95 αρα ΕΚΟ
•Είχε πιο χαμηλή θερμοκρασία
•Ίδιο Δυναμό

Στη παρούσα δυναμομετρηση είχα:
•100αρα V POWER racing
•Είχε πιο υψηλή θερμοκρασία
•Ίδιο Δυναμό

Μια ερώτηση, μετά αφού έκανα την τελευταία δυναμομετρηση πήγα και έβγαλα το μεσαίο καζανάκι (μπομπιτσα) και το αμάξι πλέον δεν τελικιάζει εύκολα με 5η .Έκανα καλά που το έβγαλα ή το έκανα χειρότερο;


Αυτοκινητιστικός Αιμοδότης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Ιούλ 2018, 16:01:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλα εκανες και το εβγαλες γιατι η υπερβολικη ταχυτητα σκοτωνει μερικες φορες
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Μουστακαλής (Βαγγέλης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) 2000

Ένταξη: 25 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 35
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Ιούλ 2018, 16:03:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gotcha έγραψε:
Καλα εκανες και το εβγαλες γιατι η υπερβολικη ταχυτητα σκοτωνει μερικες φορες



Από θέμα επιτάχυνσης είναι καλύτερα δηλαδή;
Δεν τρέχω είμαι καλό παιδί


Αυτοκινητιστικός Αιμοδότης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 03 Αύγ 2018, 23:25:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξέρω για τα παραπάνω, αλλά από εμπειρία, όσο πιο λίγο πειράζεις αυτό το μοτέρ τόσο πιο πολύ θα σου ζήσει...
Όπως κατάλαβες ότι και να του κάνεις δεν ανεβάζει ίππους... οπότε άφησε το ήσυχο για να σου βγάλει χλμ...
Καλή συνέχεια!!! Wink


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
kovac (Χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 masturbisio!!!

Ένταξη: 13 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 1201
Τόπος: Νίκαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Σεπ 2018, 20:43:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ελπίζω να με συγχωρέσεις για το παρακάτω σχόλιο που είναι άσχετο με το θέμα που άνοιξες, αλλά νομίζω θα πάρεις μια ιδέα του γιατί όλη αυτή η αρνητικότητα των παιδιών εδώ.

Είμαι κάτοχος κι εγώ ενός 206 1.4 8v.
Έχω υπάρξει σιωπηλός παρατηρητής σε βελτίωση 206 1.4 8v ενός φίλου.
Μετά από αρκετές "βελτιώσεις" στο εν λόγω 206 του φίλου (εξαγωγή, χοάνες, τροχαλίες, βολάν, εκκεντροφόρους, εξατμίσεις, προγράμματα κλπ κλπ) το αμάξι ήταν όπως έλεγε και ο μηχανικός τότε 85-90 άλογα. Το ίδιο και οι "δυναμομετρήσεις". Το κόστος? Το ξέρεις περίπου κι εσύ.

Σε ΚΑΘΕ βελτιωτικό στάδιο κάναμε φιλικά ανοίγματα (από στάση και ρολλαριστοί) με το δικό μου.
Το δικό μου είχε μόνο σκούπα-εξάτμιση, χωρίς πρόγραμμα, μιας και ήθελα μόνο "ακουστική" βελτίωση και τίποτα παραπάνω.
Τα αυτοκίνητά μας ήταν ΟΛΟΙΔΙΑ μοντέλα (έκδοση, 5πορτα, χρονολογία).

Πριν τα ανοίγματα, ένιωθε το αμάξι καλύτερο και πιο δυνατό.
Μετά τα ανοίγματα ήμουν πάντα μπροστά από 1 έως 4 (κάποια στιγμή) καρότσες.

Βέβαια ο φίλος είχε το μικρόβιο της βελτίωσης, δεν ήταν το ότι περίμενε να κάνει το αμάξι να ξηλώνει την άσφαλτο. Γούσταρε αυτό που έκανε, ασχολιόταν, ήταν το χόμπι του.
Μετά η φάση ήταν προβληματισμοί, συζητήσεις, διάβασμα στα φόρουμ, μπύρες και φαΐ.

Νομίζω πως αυτό που θέλουν να σου πουν οι περισσότεροι εδώ (και που στο λένε και κάποιοι ξεκάθαρα), είναι ότι η βελτίωση του εν λόγω μοτέρ, δεν αξίζει. Θα δώσεις πολλά, θα πάρεις ελάχιστα. Αν δε γίνει και σωστά, υπάρχει και η περίπτωση να χάσεις αντί να πάρεις.

Το τι θα κάνεις εσύ φυσικά, είναι προσωπική σου επιλογή και απόλυτα σεβαστή.

---------------------------------------------------------------------------------
Από εκεί και πέρα, μιας και τελείωσε το "άσχετό" μου σχόλιο, να κάνω και μια σχετική επισήμανση:

Την ίδια αλλαγή με σένα έκανε κι ο φίλος στο τέλος (χταπόδι) και είχε τη μεγαλύτερη απώλεια σε δύναμη (από 2 καρότσες πήγε στις 4).


Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1458s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on