Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2011, 15:22:42 Θέμα δημοσίευσης: 106 - TU5J4: Ψευτοκάπακα & Αναθυμιάσεις λαδιού |
|
|
Δε βρήκα κάτι αντίστοιχο, ούτε ήθελα να το προσαρτήσω ως offtopic σε κάποιο σχετικό, οπότε ανοίγω νέο.
Το θέμα έχει να κάνει με το 16V μοτέρ των 106 (TU5J4) το οποίο όσοι γνωρίζουν έχει έξοδο αναθυμιάσεων στο ψευτοκάπακο του εκκεντροφόρου εισαγωγής, δεν έχει όμως κάτι αντίστοιχο στο ψευτοκάπακο του εξαγωγής. Κάτι που η peugeot "διόρθωσε" κατά την εξέλιξη του συγκεκριμένου μοτέρ, οπότε τα TU5JP4 των 206 με τα πλαστικά ψευτοκάπακα, έβαλε εξόδους αναθυμιάσεων λαδιού και στα 2.
Στην περίπτωση του TU5J4 λοιπόν, τι λύση μπορούμε να κάνουμε? Σκέφτομαι να δημιουργήσω μιά έξοδο αναθυμιάσεων στο ψευτοκάπακο εξαγωγής, με κατάλληλο γωνιακό-βιδωτό ρακόρ στο συμμετρικά αντίστοιχο σημείο με αυτό της εισαγωγής.
Βέβαια τίθενται διάφορα ερωτήματα όπως:
θα δουλέψει σωστά?
θα βγάζει τη σωστή ποσότητα λαδιού ή θα δημιουργηθεί χείμαρρος με αποτέλεσμα να αδειάζει το μισό λάδι και να στεγνώνει το καπάκι?
χρειάζεται να τοποθετήσω εσωτερικά στο ρακόρ κάποιον πνίχτη γι'αυτό το λόγο?
Ok υπάρχει και η λύση της άμεσης αλλαγής με τα πλαστικά του JP4 αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας.
Επιπλέον, έχω διαρροή στη φλάτζα στεγανοποίησης του ψευτοκάπακου εξαγωγής. Σε αυτή την περίπτωση αρκεί το βγάλσιμο, καθαρισμός, φλατζόκολλα και επανατοποθέτηση? Δεδομένου ότι στα σημεία που πιάνουν οι βίδες έχει αποστάτες (προεξοχές) ~2mm οπότε δεν έρχεται σε επαφή μέταλλο με μέταλλο και γι'αυτό το λόγο αμφιβάλλω αν η φλατζόκολλα θα κάνει δουλειά
Ευχαριστώ
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2011, 16:09:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα καπακια,εσωτερικα,δεν ειναι ιδια...
Και εμεις εχουμε παρατηρησει προβλημα αναθυμιασεων,αλλα με τα καπακια των J4 σε μοτερ JP4.
Απο το στροφαρισμα,βγαζει παρα πολλες αναθυμιασεις και πλημυρριζει ο τοπος...
Λογικα τα καπακια των JP4 σε κεφαλη J4 δεν θα ειχαν κανενα προβλημα αλλα επειδη ποτε δεν ξερεις,γιατι να το ρισκαρεις και να μην το αφησεις ως εχει; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2011, 17:57:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατί είναι προφανές ότι το καπάκι της εξαγωγής βρίσκεται υπό πίεση και χρειάζεται κάποια δίοδο ανακούφισης. Αλλά αυτό ίσως είναι και ψυχολογικό. Το σίγουρο -και αληθοφανές- είναι ότι προφανώς λόγω του παραπάνω, τα λάδια βρίσκουν διαφυγή είτε από τη φλάτζα στεγανοποίησης του ψευτοκάπακου είτε από την τάπα πλήρωσης. Που ok, όσο συχνά κι αν την αλλάζεις ή αντικαθιστάς το λαστιχάκι της, πάλι θα χάσει και θα στα κάνει όλα μες τη λαδίλα.
Αφού λοιπόν θα τοποθετηθεί και το oil catch tank γιατί να μη γίνει μιά σωστή δουλειά εξ'αρχής.
Το ενδεχόμενο να έκανα ένα bypass των αναθυμιάσεων του ψευτοκάπακου εξαγωγής μέσω του εισαγωγής παραείναι extreme? Δηλαδή να τα ενώσω κατά κάποιον τρόπο...
Στέλιο, αυτό: RoadRunner122 έγραψε: | Επιπλέον, έχω διαρροή στη φλάτζα στεγανοποίησης του ψευτοκάπακου εξαγωγής. Σε αυτή την περίπτωση αρκεί το βγάλσιμο, καθαρισμός, φλατζόκολλα και επανατοποθέτηση? Δεδομένου ότι στα σημεία που πιάνουν οι βίδες έχει αποστάτες (προεξοχές) ~2mm οπότε δεν έρχεται σε επαφή μέταλλο με μέταλλο και γι'αυτό το λόγο αμφιβάλλω αν η φλατζόκολλα θα κάνει δουλειά  | πώς το αντιμετωπίζετε?
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2011, 21:02:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν το δεις καθαρα σαν μοτερ,τα J4 εχουν αναθυμιασεις στο καπακι εισαγωγης και στο μπλοκ.
Τα JP4 εχουν μονον στα καπακια των εκκεντροφορων και καθολου στο μπλοκ.
Οποτε η διαφορα στην λειτουργια τους ισως προκυπτει απο εκει...
Σχετικα με την διαρροη,βγαλσιμο,καλο καθαρισμα και φλαντζοκολλα(ή νεα λαστιχακια,υπαρχουν) και κλεισιμο ξανα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2011, 21:12:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Αν το δεις καθαρα σαν μοτερ,τα J4 εχουν αναθυμιασεις στο καπακι εισαγωγης και στο μπλοκ. |
Οι αναθυμιάσεις του μπλοκ είναι το ρακόρ-γωνιά λίγο πιό κάτω απ'αυτό του ψευτοκάπακου?
Ok και με τον χώρο της εξαγωγής τι γίνεται? Από τη μία, δε νομίζω να μην το έχουν προβλέψει αλλά από την άλλη, από που εκτονώνονται οι αναθυμιάσεις στο χώρο αυτό?
Επιπλέον, στο ψευτοκάπακο εισαγωγής, με μπερδεύει η 2η έξοδος που έχει και πάει κατευθείαν πάνω στο σώμα της πεταλούδας. Αυτό τι ρόλο βαράει? Αφού υπάρχει ολόκληρο ρακόρ για την εκτόνωση (το γωνιακό) το οποίο είναι 5 φορές μεγαλύτερο σε διατομή, ποιός ο λόγος και για 2η έξοδο?
Παράθεση: | Σχετικα με την διαρροη,βγαλσιμο,καλο καθαρισμα και φλαντζοκολλα(ή νεα λαστιχακια,υπαρχουν) και κλεισιμο ξανα.  |
Αυτό δεν το ήξερα. Ελπίζω να έχουν νορμάλ τιμή.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2011, 22:45:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι αναθυμιασεις στο μπλοκ ειναι ενα μαυρο σωληνακι που ερχεται απο κατω.Θα το βρεις στο πλαι του μπλοκ,περιπου λιγο πιο κατω απο την κεφαλη.
Περι εκτινωσης στην εξαγωγη,δεν ξερω,υποψιαζομαι οτι μαλλον τις διατηρει εντος για αυξημενες θερμοκρασιες και οτι εχει να εκτονωσει,το βγαζει απο τον σωληνα του μπλοκ.
Περι σωληνακι στην πεταλουδα,δεν ξερω,ψεματα θα σου πω...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2011, 23:16:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
περι καπακιων 206 σε ραλισιο βαλτε τα αφοβα κυκλοφορει αυτη τη στιγμη σαξο ετσι και δεν ειχει το παραμικρο θεμα ουτε με αναθιμιασεις ουτε με διαρροες...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2011, 00:23:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ok, τότε με την ίδια λογική που δουλεύει ο J4 με τα καπάκια του JP4, για ποιό λόγο να μη δουλέψει και το καπάκι εξαγωγής του J4 με ρακοράκι?
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2011, 01:02:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θα δουλεψει...απλα θα σου φτηνει λαδια απο εκει...τα καπακια του 206 ειναι σαν το εισαγωγης το ραλισιο με πλακακι απο κατω για να μην ανεβαζει λαδιλα επανω μονο αναθυμιασεις...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2011, 10:46:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να εχετε υποψιν σας οτι εχουν και διαφορετικους "λαβυρινθους" ομως,με οτι συνεπαγεται αυτο...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2011, 11:40:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | θα δουλεψει...απλα θα σου φτηνει λαδια απο εκει...τα καπακια του 206 ειναι σαν το εισαγωγης το ραλισιο με πλακακι απο κατω για να μην ανεβαζει λαδιλα επανω μονο αναθυμιασεις... |
Eμ, γι αυτό έλεγα μήπως πρέπει να μπει κάποιος πνίχτης...
Pughell έγραψε: | Να εχετε υποψιν σας οτι εχουν και διαφορετικους "λαβυρινθους" ομως,με οτι συνεπαγεται αυτο...  |
Καλά, όταν τα αφαιρέσω για να μπει φλατζόκολλα, θα το μελετήσω το θέμα επιτόπου. Γιατί απ'ότι κατάλαβα μάλλον θα είμαι ο πρώτος που θα το κάνω (αν το κάνω...) 
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2011, 14:24:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Να εχετε υποψιν σας οτι εχουν και διαφορετικους "λαβυρινθους" ομως,με οτι συνεπαγεται αυτο...  |
oι κεφαλες ειναι ιδιες στο πανω μερος στελιο δεν εχουν καμια διαφορα οποτε δεν νομιζω να υπαρξει προβλημα το αντιθετο μαλιστα...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2011, 14:40:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό που είχα κατά νου, είναι να λυθούν και τα 2 ψευτοκάπακα, να δω πώς είναι εσωτερικά αυτό της εισαγωγής και ουσιαστικά να γίνει μιά αντιγραφή του ρακόρ της εισαγωγής και να τοποθετηθεί στο εξαγωγής...
Όλα αυτά θεωρητικά πάντα γιατί δεν ξέρω ούτε πώς είναι εσωτερικά, ούτε αν γίνει αντιγραφή και εφαρμοστεί τι ποσότητα λαδιού θα βγάζει.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2011, 18:05:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | Pughell έγραψε: | Να εχετε υποψιν σας οτι εχουν και διαφορετικους "λαβυρινθους" ομως,με οτι συνεπαγεται αυτο...  |
oι κεφαλες ειναι ιδιες στο πανω μερος στελιο δεν εχουν καμια διαφορα οποτε δεν νομιζω να υπαρξει προβλημα το αντιθετο μαλιστα... |
Οι κεφαλες οντως ειναι ιδιες,τα ψευτοκαπακα ειναι διαφορετικα και το θεμα ειναι γιατι...
Σημερα παντως ανοιξαμε ενα ζευγαρι ραλλισια ψευτοκαπακα αλλα δεν ειχα φωτογραφικη μαζι μου...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex_Rallye16v (alex) Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 1600 16v rallye 1996
Ένταξη: 04 Ιούν 2011 Δημοσιεύσεις: 37 Τόπος: Θεσσαλονικη.....1 κολονα μπροστα!
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Νοέ 2011, 03:37:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να σας πω και εγω το προβλημα μου περι αναθυμιασεις....λοιπον σαν παιδι κ γω σημερα ειπα να παω μια βολτουλα προς πανοραμα για να πεξουμε στις στροφες....φτανω πλατανακια ολα καλα....μετα εκανα μια σταση προς τα πανω κ βλεπω να βγαινουν καπνοι απο το αμαξι κ λεω προβλημα .... κανω λιγο ποιο μακρια ενω συνεχιζοταν η καπνα κ βλεπω υγρα κατω απο τ αμαξι και λεω οκ θα την εκλασε κανενα κολαρο ..... μολις ανοιγω το καπο βλεπω ολο τ μοτερ βσκ το δεξι τμημα γεματο λαδια που τα ειχε ξερασει ολα απο την τριπα με τις αναθυμιασεις (δεν εχω ουτε φιλτρα ουτε τπτ εκει στην τριπα στο ψευτοκαπακο).....εκει στον δρομο εσκιζα 2ες - 3ες και παρουσιαστηκε αυτο τ προβλημα....κατεβηκα για το σπιτι με ρελαντι (ολο καταβαση) και μετα δεν εβγαλε καθολου λαδια (το καταλαβα αφου καθαρισα την γυρο περιοχη)...Το αμαξι εβγαλε κανα μισο λιτρο ....σε τι οφειλεται αυτο και τι ζημια δημιουργισα??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Νοέ 2011, 08:23:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ετσι ξαφνικα ειναι λιγο περιεργο...
Στο εχει ξανακανει; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Νοέ 2011, 09:39:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδιά μερικά πράγματα είναι φυσιολογικά, έχετε την εντύπωση ότι σε αγώνες ανάβασης κ πίστας κρατούν το ίδιο μοτέρ χωρίς επισκευές για πολλά χρόνια ? Έτσι όπως το σκίζετε τι περιμένετε δηλ ?
Βάλε ένα 10-60 λάδι να περιορίσεις το πρόβλημα κ ένα φίλτρο αναθυμιάσεων. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Νοέ 2011, 12:18:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αμα βαλει 10W60 σε μοτερ με υδραυλικα ωστηρια,θα αλλαζει ωστηρια καθε βδομαδα...
Μια χαρα αντεχουν τα μοτερ για κανιβαλλισμο στον δρομο,αρκει να τα συντηρεις σωστα.
Τις συνθηκες αγωνα δεν τις φτανουμε στον δρομο ουτε στα 3/10. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Νοέ 2011, 12:29:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ετσι όπως βλέπω να οδηγουν σήμερα οι πιτσιρικάδες, νομίζω ότι οι οδηγοί σε συνθήκες δρόμου είναι "παπιες" κ οδηγούν πολύ καλύτερα γιατί είναι κ σχετικοί με το αντικείμενο κ παίρνουν όσα μέτρα ασφαλείας ξέρουν τουλάχιστον. Χώρια που έχουν υποστήριξη από συνεργεία κ ανθρώπους με ασθενοφόρα κλπ. πίσω τους.
Κ άντε να σπάσει κάνα μοτέρ είναι το λιγότερο, κάτι τουμπαρίσματα κ πετάγματα εκτός δρόμου κ μετωπικές είναι το χειρότερο..
Δεν θέλω να κάνω τον "ηθικό", αλλά το να οδηγείς σε δημόσιους δρόμους σα να είσαι σε πίστα βλάπτει σοβαρά την υγεία κ του οδηγού όχι μόνο του αυτοκινήτου.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex_Rallye16v (alex) Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 1600 16v rallye 1996
Ένταξη: 04 Ιούν 2011 Δημοσιεύσεις: 37 Τόπος: Θεσσαλονικη.....1 κολονα μπροστα!
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Νοέ 2011, 14:08:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Ετσι ξαφνικα ειναι λιγο περιεργο...
Στο εχει ξανακανει; |
δεν μου το εχει ξανακανει αυτο....απο συντηρηση κτλ εχει 1000-1500κμ π εκανα σερβις κ να πω την αληθεια το σκιζω το αμαξι αλλα με τα σερβις ειμαι πολυ τυπικος...λαδια φοραω κατι ελφ κομπετισιον 15-50 αν θυμαμαι καλα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|