PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - TU5J4: Ψευτοκάπακα & Αναθυμιάσεις λαδιού
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2011, 15:22:42    Θέμα δημοσίευσης: 106 - TU5J4: Ψευτοκάπακα & Αναθυμιάσεις λαδιού Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δε βρήκα κάτι αντίστοιχο, ούτε ήθελα να το προσαρτήσω ως offtopic σε κάποιο σχετικό, οπότε ανοίγω νέο.

Το θέμα έχει να κάνει με το 16V μοτέρ των 106 (TU5J4) το οποίο όσοι γνωρίζουν έχει έξοδο αναθυμιάσεων στο ψευτοκάπακο του εκκεντροφόρου εισαγωγής, δεν έχει όμως κάτι αντίστοιχο στο ψευτοκάπακο του εξαγωγής. Κάτι που η peugeot "διόρθωσε" κατά την εξέλιξη του συγκεκριμένου μοτέρ, οπότε τα TU5JP4 των 206 με τα πλαστικά ψευτοκάπακα, έβαλε εξόδους αναθυμιάσεων λαδιού και στα 2.

Στην περίπτωση του TU5J4 λοιπόν, τι λύση μπορούμε να κάνουμε? Σκέφτομαι να δημιουργήσω μιά έξοδο αναθυμιάσεων στο ψευτοκάπακο εξαγωγής, με κατάλληλο γωνιακό-βιδωτό ρακόρ στο συμμετρικά αντίστοιχο σημείο με αυτό της εισαγωγής.

Βέβαια τίθενται διάφορα ερωτήματα όπως:
θα δουλέψει σωστά?
θα βγάζει τη σωστή ποσότητα λαδιού ή θα δημιουργηθεί χείμαρρος με αποτέλεσμα να αδειάζει το μισό λάδι και να στεγνώνει το καπάκι?
χρειάζεται να τοποθετήσω εσωτερικά στο ρακόρ κάποιον πνίχτη γι'αυτό το λόγο?

Ok υπάρχει και η λύση της άμεσης αλλαγής με τα πλαστικά του JP4 αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας.

Επιπλέον, έχω διαρροή στη φλάτζα στεγανοποίησης του ψευτοκάπακου εξαγωγής. Σε αυτή την περίπτωση αρκεί το βγάλσιμο, καθαρισμός, φλατζόκολλα και επανατοποθέτηση? Δεδομένου ότι στα σημεία που πιάνουν οι βίδες έχει αποστάτες (προεξοχές) ~2mm οπότε δεν έρχεται σε επαφή μέταλλο με μέταλλο και γι'αυτό το λόγο αμφιβάλλω αν η φλατζόκολλα θα κάνει δουλειά Rolling eyes

Ευχαριστώ


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2011, 16:09:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα καπακια,εσωτερικα,δεν ειναι ιδια...

Και εμεις εχουμε παρατηρησει προβλημα αναθυμιασεων,αλλα με τα καπακια των J4 σε μοτερ JP4.
Απο το στροφαρισμα,βγαζει παρα πολλες αναθυμιασεις και πλημυρριζει ο τοπος...

Λογικα τα καπακια των JP4 σε κεφαλη J4 δεν θα ειχαν κανενα προβλημα αλλα επειδη ποτε δεν ξερεις,γιατι να το ρισκαρεις και να μην το αφησεις ως εχει;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2011, 17:57:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιατί είναι προφανές ότι το καπάκι της εξαγωγής βρίσκεται υπό πίεση και χρειάζεται κάποια δίοδο ανακούφισης. Αλλά αυτό ίσως είναι και ψυχολογικό. Το σίγουρο -και αληθοφανές- είναι ότι προφανώς λόγω του παραπάνω, τα λάδια βρίσκουν διαφυγή είτε από τη φλάτζα στεγανοποίησης του ψευτοκάπακου είτε από την τάπα πλήρωσης. Που ok, όσο συχνά κι αν την αλλάζεις ή αντικαθιστάς το λαστιχάκι της, πάλι θα χάσει και θα στα κάνει όλα μες τη λαδίλα.

Αφού λοιπόν θα τοποθετηθεί και το oil catch tank γιατί να μη γίνει μιά σωστή δουλειά εξ'αρχής.

Το ενδεχόμενο να έκανα ένα bypass των αναθυμιάσεων του ψευτοκάπακου εξαγωγής μέσω του εισαγωγής παραείναι extreme? Δηλαδή να τα ενώσω κατά κάποιον τρόπο...

Στέλιο, αυτό:
RoadRunner122 έγραψε:
Επιπλέον, έχω διαρροή στη φλάτζα στεγανοποίησης του ψευτοκάπακου εξαγωγής. Σε αυτή την περίπτωση αρκεί το βγάλσιμο, καθαρισμός, φλατζόκολλα και επανατοποθέτηση? Δεδομένου ότι στα σημεία που πιάνουν οι βίδες έχει αποστάτες (προεξοχές) ~2mm οπότε δεν έρχεται σε επαφή μέταλλο με μέταλλο και γι'αυτό το λόγο αμφιβάλλω αν η φλατζόκολλα θα κάνει δουλειά Rolling eyes
πώς το αντιμετωπίζετε?


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2011, 21:02:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν το δεις καθαρα σαν μοτερ,τα J4 εχουν αναθυμιασεις στο καπακι εισαγωγης και στο μπλοκ.
Τα JP4 εχουν μονον στα καπακια των εκκεντροφορων και καθολου στο μπλοκ.
Οποτε η διαφορα στην λειτουργια τους ισως προκυπτει απο εκει...

Σχετικα με την διαρροη,βγαλσιμο,καλο καθαρισμα και φλαντζοκολλα(ή νεα λαστιχακια,υπαρχουν) και κλεισιμο ξανα. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2011, 21:12:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Αν το δεις καθαρα σαν μοτερ,τα J4 εχουν αναθυμιασεις στο καπακι εισαγωγης και στο μπλοκ.

Οι αναθυμιάσεις του μπλοκ είναι το ρακόρ-γωνιά λίγο πιό κάτω απ'αυτό του ψευτοκάπακου?

Ok και με τον χώρο της εξαγωγής τι γίνεται? Από τη μία, δε νομίζω να μην το έχουν προβλέψει αλλά από την άλλη, από που εκτονώνονται οι αναθυμιάσεις στο χώρο αυτό?

Επιπλέον, στο ψευτοκάπακο εισαγωγής, με μπερδεύει η 2η έξοδος που έχει και πάει κατευθείαν πάνω στο σώμα της πεταλούδας. Αυτό τι ρόλο βαράει? Αφού υπάρχει ολόκληρο ρακόρ για την εκτόνωση (το γωνιακό) το οποίο είναι 5 φορές μεγαλύτερο σε διατομή, ποιός ο λόγος και για 2η έξοδο?


Παράθεση:
Σχετικα με την διαρροη,βγαλσιμο,καλο καθαρισμα και φλαντζοκολλα(ή νεα λαστιχακια,υπαρχουν) και κλεισιμο ξανα. Wink

Αυτό δεν το ήξερα. Ελπίζω να έχουν νορμάλ τιμή.


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2011, 22:45:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι αναθυμιασεις στο μπλοκ ειναι ενα μαυρο σωληνακι που ερχεται απο κατω.Θα το βρεις στο πλαι του μπλοκ,περιπου λιγο πιο κατω απο την κεφαλη.

Περι εκτινωσης στην εξαγωγη,δεν ξερω,υποψιαζομαι οτι μαλλον τις διατηρει εντος για αυξημενες θερμοκρασιες και οτι εχει να εκτονωσει,το βγαζει απο τον σωληνα του μπλοκ. Scratch


Περι σωληνακι στην πεταλουδα,δεν ξερω,ψεματα θα σου πω... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2011, 23:16:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

περι καπακιων 206 σε ραλισιο βαλτε τα αφοβα κυκλοφορει αυτη τη στιγμη σαξο ετσι και δεν ειχει το παραμικρο θεμα ουτε με αναθιμιασεις ουτε με διαρροες...


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2011, 00:23:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ok, τότε με την ίδια λογική που δουλεύει ο J4 με τα καπάκια του JP4, για ποιό λόγο να μη δουλέψει και το καπάκι εξαγωγής του J4 με ρακοράκι?


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2011, 01:02:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα δουλεψει...απλα θα σου φτηνει λαδια απο εκει...τα καπακια του 206 ειναι σαν το εισαγωγης το ραλισιο με πλακακι απο κατω για να μην ανεβαζει λαδιλα επανω μονο αναθυμιασεις...


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2011, 10:46:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να εχετε υποψιν σας οτι εχουν και διαφορετικους "λαβυρινθους" ομως,με οτι συνεπαγεται αυτο... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2011, 11:40:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
θα δουλεψει...απλα θα σου φτηνει λαδια απο εκει...τα καπακια του 206 ειναι σαν το εισαγωγης το ραλισιο με πλακακι απο κατω για να μην ανεβαζει λαδιλα επανω μονο αναθυμιασεις...

Eμ, γι αυτό έλεγα μήπως πρέπει να μπει κάποιος πνίχτης...

Pughell έγραψε:
Να εχετε υποψιν σας οτι εχουν και διαφορετικους "λαβυρινθους" ομως,με οτι συνεπαγεται αυτο... Confused

Καλά, όταν τα αφαιρέσω για να μπει φλατζόκολλα, θα το μελετήσω το θέμα επιτόπου. Γιατί απ'ότι κατάλαβα μάλλον θα είμαι ο πρώτος που θα το κάνω (αν το κάνω...) Rolling eyes


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2011, 14:24:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Να εχετε υποψιν σας οτι εχουν και διαφορετικους "λαβυρινθους" ομως,με οτι συνεπαγεται αυτο... Confused

oι κεφαλες ειναι ιδιες στο πανω μερος στελιο δεν εχουν καμια διαφορα οποτε δεν νομιζω να υπαρξει προβλημα το αντιθετο μαλιστα...


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2011, 14:40:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό που είχα κατά νου, είναι να λυθούν και τα 2 ψευτοκάπακα, να δω πώς είναι εσωτερικά αυτό της εισαγωγής και ουσιαστικά να γίνει μιά αντιγραφή του ρακόρ της εισαγωγής και να τοποθετηθεί στο εξαγωγής...

Όλα αυτά θεωρητικά πάντα γιατί δεν ξέρω ούτε πώς είναι εσωτερικά, ούτε αν γίνει αντιγραφή και εφαρμοστεί τι ποσότητα λαδιού θα βγάζει.


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2011, 18:05:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
Pughell έγραψε:
Να εχετε υποψιν σας οτι εχουν και διαφορετικους "λαβυρινθους" ομως,με οτι συνεπαγεται αυτο... Confused

oι κεφαλες ειναι ιδιες στο πανω μερος στελιο δεν εχουν καμια διαφορα οποτε δεν νομιζω να υπαρξει προβλημα το αντιθετο μαλιστα...

Οι κεφαλες οντως ειναι ιδιες,τα ψευτοκαπακα ειναι διαφορετικα και το θεμα ειναι γιατι... Sad

Σημερα παντως ανοιξαμε ενα ζευγαρι ραλλισια ψευτοκαπακα αλλα δεν ειχα φωτογραφικη μαζι μου... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Alex_Rallye16v (alex)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1600 16v rallye 1996

Ένταξη: 04 Ιούν 2011
Δημοσιεύσεις: 37
Τόπος: Θεσσαλονικη.....1 κολονα μπροστα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Νοέ 2011, 03:37:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

να σας πω και εγω το προβλημα μου περι αναθυμιασεις....λοιπον σαν παιδι κ γω σημερα ειπα να παω μια βολτουλα προς πανοραμα για να πεξουμε στις στροφες....φτανω πλατανακια ολα καλα....μετα εκανα μια σταση προς τα πανω κ βλεπω να βγαινουν καπνοι απο το αμαξι κ λεω προβλημα .... κανω λιγο ποιο μακρια ενω συνεχιζοταν η καπνα κ βλεπω υγρα κατω απο τ αμαξι και λεω οκ θα την εκλασε κανενα κολαρο ..... μολις ανοιγω το καπο βλεπω ολο τ μοτερ βσκ το δεξι τμημα γεματο λαδια που τα ειχε ξερασει ολα απο την τριπα με τις αναθυμιασεις (δεν εχω ουτε φιλτρα ουτε τπτ εκει στην τριπα στο ψευτοκαπακο).....εκει στον δρομο εσκιζα 2ες - 3ες και παρουσιαστηκε αυτο τ προβλημα....κατεβηκα για το σπιτι με ρελαντι (ολο καταβαση) και μετα δεν εβγαλε καθολου λαδια (το καταλαβα αφου καθαρισα την γυρο περιοχη)...Το αμαξι εβγαλε κανα μισο λιτρο ....σε τι οφειλεται αυτο και τι ζημια δημιουργισα???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Νοέ 2011, 08:23:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ετσι ξαφνικα ειναι λιγο περιεργο...

Στο εχει ξανακανει;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Νοέ 2011, 09:39:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδιά μερικά πράγματα είναι φυσιολογικά, έχετε την εντύπωση ότι σε αγώνες ανάβασης κ πίστας κρατούν το ίδιο μοτέρ χωρίς επισκευές για πολλά χρόνια ? Έτσι όπως το σκίζετε τι περιμένετε δηλ ? Shocked
Βάλε ένα 10-60 λάδι να περιορίσεις το πρόβλημα κ ένα φίλτρο αναθυμιάσεων.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Νοέ 2011, 12:18:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αμα βαλει 10W60 σε μοτερ με υδραυλικα ωστηρια,θα αλλαζει ωστηρια καθε βδομαδα... Laughing

Μια χαρα αντεχουν τα μοτερ για κανιβαλλισμο στον δρομο,αρκει να τα συντηρεις σωστα. Wink
Τις συνθηκες αγωνα δεν τις φτανουμε στον δρομο ουτε στα 3/10.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Νοέ 2011, 12:29:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ετσι όπως βλέπω να οδηγουν σήμερα οι πιτσιρικάδες, νομίζω ότι οι οδηγοί σε συνθήκες δρόμου είναι "παπιες" κ οδηγούν πολύ καλύτερα γιατί είναι κ σχετικοί με το αντικείμενο κ παίρνουν όσα μέτρα ασφαλείας ξέρουν τουλάχιστον. Χώρια που έχουν υποστήριξη από συνεργεία κ ανθρώπους με ασθενοφόρα κλπ. πίσω τους.
Κ άντε να σπάσει κάνα μοτέρ είναι το λιγότερο, κάτι τουμπαρίσματα κ πετάγματα εκτός δρόμου κ μετωπικές είναι το χειρότερο..
Δεν θέλω να κάνω τον "ηθικό", αλλά το να οδηγείς σε δημόσιους δρόμους σα να είσαι σε πίστα βλάπτει σοβαρά την υγεία κ του οδηγού όχι μόνο του αυτοκινήτου. Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex_Rallye16v (alex)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1600 16v rallye 1996

Ένταξη: 04 Ιούν 2011
Δημοσιεύσεις: 37
Τόπος: Θεσσαλονικη.....1 κολονα μπροστα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Νοέ 2011, 14:08:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Ετσι ξαφνικα ειναι λιγο περιεργο...

Στο εχει ξανακανει;


δεν μου το εχει ξανακανει αυτο....απο συντηρηση κτλ εχει 1000-1500κμ π εκανα σερβις κ να πω την αληθεια το σκιζω το αμαξι αλλα με τα σερβις ειμαι πολυ τυπικος...λαδια φοραω κατι ελφ κομπετισιον 15-50 αν θυμαμαι καλα....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,193s (PHP: 87% - SQL: 13%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on