PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Τέλη κυκλοφορίας - απόσυρση - φόροι καυσίμων/αυτοκινήτων
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 08:56:36    Θέμα δημοσίευσης: Τέλη κυκλοφορίας - απόσυρση - φόροι καυσίμων/αυτοκινήτων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νέα περιβαλλοντικά τέλη κυκλοφορίας από το 2010, πρόγραμμα απόσυρσης παλαιών αυτοκίνητων και «πράσινο» δακτύλιο ανακοίνωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιάς, μετά το τέλος της κυβερνητικής επιτροπής.

Αναφορικά με το νέο τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας που τίθεται σε ισχύ το 2010, τα Ι.Χ. χωρίζονται πλέον σε 4 κατηγορίες και τα τέλη θα υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό και την περιβαλλοντική επιβάρυνση του κινητήρα των οχημάτων:

Τα αυτοκίνητα που έχουν άδεια κυκλοφορίας μετά την 1/1/2005, εντάσσονται στην κατηγορία Α και θα πληρώνουν 18 ευρώ λιγότερα σε σχέση με τα σημερινά τέλη.

Τα αυτοκίνητα κατηγορίας Β, με άδεια κυκλοφορίας από 1/1/2000 έως 31/12/2004 θα πληρώνουν 50 ευρώ περισσότερα, τα δε Ι.Χ. Γ κατηγορίας, δηλαδή εκείνα που κυκλοφόρησαν από 1/1/1996 έως 31/12/1999, θα πληρώνουν 100 ευρώ επιπλέον, ενώ εκείνα της κατηγορίας Δ, με άδεια κυκλοφορίας έως τις 31/12/1995, θα πληρώνουν 150 ευρώ περισσότερα.


Επιπλέον, τα τέλη κυκλοφορίας για τα υβριδικά αυτοκίνητα κάτω των 1.929 κ.ε. παραμένουν μηδενικά, ενώ για εκείνα με παραπάνω κυβικά ισχύει το ήμισυ των τελών για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Α.

Σχετικά με το μέτρο της απόσυρσης και ανανέωσης του στόλου των οχημάτων, το οποίο θα εφαρμοστεί μετά την έκδοση των σχετικών υπουργικών αποφάσεων τον Αυγουστο, όπως ειπε ο υπουργός, τα μέτρα απόσυρσης θα κλιμακώνονται με την κατηγορία και τον κυβισμό του οχήματος που αποσύρεται και θα είναι μεγαλύτερα για εκείνους που μετά την απόσυρση θα αγοράσουν νέο όχημα.

Ειδικότερα, τα κίνητρα απόσυρσης αυτοκινήτου, χωρίς αγορά νέου, ανά κατηγορία Ι.Χ., είναι τα εξής: 500 ευρώ για απόσυρση Ι.Χ. έως 900 κυβικά, 1.000 ευρώ για Ι.Χ. από 900 έως 1.400 κυβικά, 1.500 ευρώ για Ι.Χ. από 1.400 έως 2.000 κυβικά, 1.800 ευρώ για Ι.Χ. από 2.000 έως 2.400 κυβικά και, τέλος, 2.200 ευρώ για Ι.Χ. από 2400 κυβικά και πάνω.

Παράλληλα, για αγορά αυτοκινήτου νέας τεχνολογίας (οχήματος Euro 4 ή Euro 5) μετά την απόσυρση του παλιού, δίδεται οικονομικό κίνητρο 1.000 ευρώ επιπλέον.

Ο Γ. Σουφλιάς τόνισε ότι το μέτρο δεν επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό και χρηματοδοτείται από τα επιπλέον έσοδα από τις περιβαλλοντικές "προσαυξήσεις" των υφιστάμενων τελών κυκλοφορίας, καθώς επίσης και από τα επιπλέον έσοδα του κράτους, λόγω επιπρόσθετης ζήτησης στην αγορά από την εφαρμογή των μέτρων.

Επιπλέον, ο υπουργός ανέφερε ότι έως το 2015 υπολογίζεται ότι η μείωση όλων των ρύπων σε σχέση με την υφιστάμενη κατάσταση θα κυμαίνεται περί το 50-60%.

Τέλος, το μέτρο του "πράσινου" δακτύλιου, που αποτελεί "ένα ακόμα κίνητρο για την ανανέωση του στόλου των οχημάτων", όπως επισήμανε ο υπουργός, θα εφαρμοστεί στην Αθήνα από την 1η Σεπτεμβρίου 2011 και σε όποιο άλλο αστικό κέντρο πάρει σχετική απόφαση η Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Τα αυτοκίνητα Α κατηγορίας που εκπέμπουν χαμηλούς ρύπους (140 γρ.διοξειδίου του άνθρακα ανά χλμ και κάτω) θα κυκλοφορούν ελεύθερα στον δακτύλιο, ενώ τα "βρόμικα" Ι.Χ. της κατηγορίας Δ, δεν θα μπορούν να κυκλοφορούν κατά τις ώρες ισχύς του. Για τα Ι.Χ. που ανήκουν στις κατηγορίες Β και Γ, η είσοδός τους στο δακτύλιο θα γίνεται με τη διαδικασία μονά-ζυγά.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο Γ. Σουφλιάς είπε ότι μέσα στο 2009 υπολογίζεται να αποσυρθούν 50.000 οχήματα, 250.000 για το 2010, 230.000 για το 2011 και 200.000 για το 2012.

Ακόμη, ερωτηθείς σχετικά, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ ανέφερε ότι η δαπάνη απόσυρσης και ανανέωσης του στόλου οχημάτων για την περίοδο 2009-2012, είναι 2.301 εκ. ευρώ, τα δε έσοδα των περιβαλλοντικών τελών κυκλοφορίας και του ΦΠΑ από τις επιπλέον πωλήσεις οχημάτων, είναι 1.701,1 εκατ. ευρώ.

Πρόσθεσε δε ότι η διαφορά των 600,28 εκ. ευρώ υπερκαλύπτεται από τα αυξημένα τέλη ταξινόμησης λόγω της επιπρόσθετης ζήτησης στην αγορά οχημάτων από την εφαρμογή των μέτρων.




Έχει επεξεργασθεί από τον/την SnakeMJK στις Παρ 04 Ιούν 2010, 09:14:20, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 09:13:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χμ μαλλον ειναι προς την σωστη κατευθυνση...
για να δουμε...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
SAKIS-LEMANS (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Lemans

Ένταξη: 16 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 1887
Τόπος: Φραπεδονίκη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 09:35:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χμμ πάει η αγορά των μεταχειρισμένων..... οκ περιβαντολογικά είμαστε σε σωστό δρόμο, αφού συμβαδίζει επίσης με την νέα εισπρακτική πολιτική του κράτους...

Τι εννοώ, ανάλογες ενέργειες δεν βλέπουμε για τα φωτοβολταϊκά, την αιολική ενέργεια... είμαστε εκεί πολύ πίσω ακόμα και από χώρες όπως η Γερμανία που βλέπουν τον ήλιο με τα κυάλια. Αλλά εδώ δεν έχει κάτι το ειπρακτικό για το κράτος, και ούτε τους νοιάζει να περιορίσουν τις εισαγωγές ενέργειας....(πληρώνει ο μ@λ@κας την ΔΕΗ) Δεν λέω η κίνηση με τα κλιματιστικά καλή... (ή σκέτη κοροϊδία από άποψη κόστους για τον τελικό πελάτη)

Σκεφτείτε όμως η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών στους νομούς Χαλκιδικής, Θεσσαλονίκης και Πέλλης, όπως έλεγε μια εφημερίδα τοπική, μπορεί να καλύψει 6 νομους, σε ενέργεια. Φθηνή ενέργεία σε κόστος χρημάτων και περιβαντολογική επιβάρυνση. Προτιμότερο από τα εργοστάσια που υπάρχουν στην Πτολεμαϊδα και Κοζάνη και καίνε λιγνήτη... τι καταλύτες και σαχλαμάρες στα αυτοκίνητα λέμε λοιπόν και μέτρα περιβαντολογικά.

Θεωρώ πως υπάρχει εισπρακτική συγκυρία και πιέσεις της Ευρώπης. Συντρέχει και η θέληση του κράτους να κλείσουν οι αδύναμοι (μάντρες) και να ζήσουν οι δυνατοί (αντιπροσωπείες).

Υ.Γ Δεν είμαι μαντράς, δουλέυω σε μία εταιρία την CPI, εισαγωγέας ειδών πληροφορικής.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 09:48:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
χμ μαλλον ειναι προς την σωστη κατευθυνση...
για να δουμε...


με ποια λογική το δικό μου ρυπαίνει περισσότερο από ένα 206+ που μόλις βγήκε από την αντιπροσωπεία;

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

ήταν που είχα τρελές σκέψεις να το δώσω το δικό μου μιας και βρήκα αγοραστή σε καλή τιμή (~4500), τώρα είμαι όλο και πιο κοντά στο να μείνω χωρίς αυτοκίνητο (προς το παρών πάντα).


κανονικά έπρεπε να το πάνε με τους ρύπους, όπως τους δίνει το εργοστάσιο, μέτρο που ισχύει ήδη σε ευρωπαϊκές χώρες.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 10:03:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αυτα σκεφτόμουν κι εγω πριν λιγο σχετικά με τις διαφορες αναλογα με την χρονολογία κλπ κλπ
και κατέληξα οτι πχ στα 206 (που γνωρίζουμε) υπάρχουν μικροδιαφορες ανάλογα με την χρονολογία...

πχ αλλος εγκεφαλος... ενδεχομένως...
δεν ξέρω αν ειναι πλέον και ηλεκτρόγκαζο
διαφορετικος καταλυτης ή πεταλουδα (βλ 206 1600 πχ αλλο του Τάσου, αλλο του Τάκη αλλο τα τελευταια 1600) κλπ κλπ
διάφορα τετοια μικροπραγματακια / μικροδιαφορες δηλαδη που το κάνουν να περνάει τις πιο συγχρονες "νορμες καυσαερίων" σε σχέση με ενα παλαιότερο μοντελο
Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 11:08:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μλκιες... Evil
Εξω και να εχεις ενα αυτοκινητο 15+ χρονων,του βαζεις ενα συγχρονο μοτερ με καλες προδιαγραφες ρυπων,το δηλωνεις και το περνας και ΚΤΕΟ και εισαι κουκλος.
Απλα εδω ειμαστε μογγολια ακομα... Evil Evil Evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
SAKIS-LEMANS (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Lemans

Ένταξη: 16 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 1887
Τόπος: Φραπεδονίκη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 11:11:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Μλκιες... Evil
Εξω και να εχεις ενα αυτοκινητο 15+ χρονων,του βαζεις ενα συγχρονο μοτερ με καλες προδιαγραφες ρυπων,το δηλωνεις και το περνας και ΚΤΕΟ και εισαι κουκλος.
Απλα εδω ειμαστε μογγολια ακομα... Evil Evil Evil

Επ, στην Μογγολία δεν έχουν ανακαλύψει την εισπρακτική πολιτική ακόμα, οπότε είμαστε πολύ μπροστά.. πολύ laaaaarge! Στέλιο τώρα μιλούσα με τον Σταύρο δεν το πουλάει λέει με τίποτα το saxo του 1999! Θα τα πληρώσει λέει!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
venzinas (Μανθος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 04 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 242

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 11:17:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για να καταλαβω εγω που εχω μοντελω 97 θα δινω +100 αποτη εδινα μεχρι τωρα?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
soler (Παναγιω-Τάκης)
Moderator


Τροπέτο 206 GTI

Ένταξη: 20 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 604

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 11:18:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

venzinas έγραψε:
για να καταλαβω εγω που εχω μοντελω 97 θα δινω +100 αποτη εδινα μεχρι τωρα?


Oui Smile



Και κατέβαινα το δρόμο σα να είμαι ο Per-Gunnar..
Μα που βρέθηκε μπροστά μου η φουρκέτα στα ρανταρ???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 11:24:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

venzinas έγραψε:
για να καταλαβω εγω που εχω μοντελω 97 θα δινω +100 αποτη εδινα μεχρι τωρα?

Μάγος είσαι? Και που είσαι ακόμα. Έχει να πεσει χαράτσι.


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Πάνος 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC

Ένταξη: 12 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 2485
Τόπος: Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 11:26:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

venzinas έγραψε:
για να καταλαβω εγω που εχω μοντελω 97 θα δινω +100 αποτη εδινα μεχρι τωρα?



Ετσι οπως ειναι το δικο σου αλλα 500 πρεπει να δινεις για τους ρυπους,τον ηχο, και τον οδηγο του ετσι οπως ειναι... Laughing



Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.

http://www.panoslahanas.blogspot.gr/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 11:26:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SAKIS-LEMANS έγραψε:
Θα τα πληρώσει λέει!

+1 και να πάει να γα**θεί...
αλλωστε η διαφορα από το να πάρω κάτι καινουργιο ειναι ικανοποιητικά πολλαπλάσια... του +100... (αλλωστε και το καινουργιο θα εχει τέλη = δεν θα ειναι "τσάμπα"... οκ θα ειναι μείων 18ε - so what...) Wink

τα χρηματα για να πάρεις ενα οποιοδηποτε "καινουργιο" ή εστω "πιο καινουργιο" ειναι τουλάχιστον επιπλέον 5000ε...

ε 5000ε δια 118ε κάνει υπολογίστε πόσα χρόνια...
(118 = επιπλέον 100 και 18 που θα πληρωνε λιγοτερα στο νεο)


του ζήση πχ που ειναι παλιο 14άρι πόσο να πιάνει?
3000ε?
και αν το δόσει τι αντίστοιχο καινουργιο παίρνει?
ας πουμε 206+ 1400
πόσο κάνει αυτό? ~10000 χοντρα-χοντρα...
ε νομιζω οτι τα +118ε ειναι αστείο ποσό...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 11:27:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Μλκιες... Evil
Εξω και να εχεις ενα αυτοκινητο 15+ χρονων,του βαζεις ενα συγχρονο μοτερ με καλες προδιαγραφες ρυπων,το δηλωνεις και το περνας και ΚΤΕΟ και εισαι κουκλος.
Απλα εδω ειμαστε μογγολια ακομα... Evil Evil Evil


+απειρο...

το μετρο σχετικά με τα "ρηποτελη"
δεν ειναι "κακό"...

το υπόλοιπο σκηνικό ειναι κακό
= το οτι δεν μπορείς να δηλώσεις πιο συγχρονο μοτερ σε ενα αμάξι...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Πάνος 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC

Ένταξη: 12 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 2485
Τόπος: Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 11:28:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι αλλα Μανθο δεν δικαιολογει αυτο την εισπρακτικη πολιτικη της μπανανιας και τα οσα φαμε και οσα πιουμε τωρα...



Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.

http://www.panoslahanas.blogspot.gr/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 11:29:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάνος έγραψε:
Ναι αλλα Μανθο δεν δικαιολογει αυτο την εισπρακτικη πολιτικη της μπανανιας και τα οσα φαμε και οσα πιουμε τωρα...


δεν διαφωνώ... Wink Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Πάνος 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC

Ένταξη: 12 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 2485
Τόπος: Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 13:58:59    Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέο πρόγραμμα απόσυρσης Ι.Χ και πράσινα τέλη Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SnakeMJK έγραψε:
Νέα περιβαλλοντικά τέλη κυκλοφορίας από το 2010, πρόγραμμα απόσυρσης παλαιών αυτοκίνητων και «πράσινο» δακτύλιο ανακοίνωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιάς, μετά το τέλος της κυβερνητικής επιτροπής.

Αναφορικά με το νέο τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας που τίθεται σε ισχύ το 2010, τα Ι.Χ. χωρίζονται πλέον σε 4 κατηγορίες και τα τέλη θα υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό και την περιβαλλοντική επιβάρυνση του κινητήρα των οχημάτων:

Τα αυτοκίνητα που έχουν άδεια κυκλοφορίας μετά την 1/1/2005, εντάσσονται στην κατηγορία Α και θα πληρώνουν 18 ευρώ λιγότερα σε σχέση με τα σημερινά τέλη.

Τα αυτοκίνητα κατηγορίας Β, με άδεια κυκλοφορίας από 1/1/2000 έως 1/1/2004 θα πληρώνουν 50 ευρώ περισσότερα, τα δε Ι.Χ. Γ κατηγορίας, δηλαδή εκείνα που κυκλοφόρησαν από 1/1/1996 έως 31/12/1999, θα πληρώνουν 100 ευρώ επιπλέον, ενώ εκείνα της κατηγορίας Δ, με άδεια κυκλοφορίας έως τις 31/12/1995, θα πληρώνουν 150 ευρώ περισσότερα.


Επιπλέον, τα τέλη κυκλοφορίας για τα υβριδικά αυτοκίνητα κάτω των 1.929 κ.ε. παραμένουν μηδενικά, ενώ για εκείνα με παραπάνω κυβικά ισχύει το ήμισυ των τελών για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Α.

Σχετικά με το μέτρο της απόσυρσης και ανανέωσης του στόλου των οχημάτων, το οποίο θα εφαρμοστεί μετά την έκδοση των σχετικών υπουργικών αποφάσεων τον Αυγουστο, όπως ειπε ο υπουργός, τα μέτρα απόσυρσης θα κλιμακώνονται με την κατηγορία και τον κυβισμό του οχήματος που αποσύρεται και θα είναι μεγαλύτερα για εκείνους που μετά την απόσυρση θα αγοράσουν νέο όχημα.

Ειδικότερα, τα κίνητρα απόσυρσης αυτοκινήτου, χωρίς αγορά νέου, ανά κατηγορία Ι.Χ., είναι τα εξής: 500 ευρώ για απόσυρση Ι.Χ. έως 900 κυβικά, 1.000 ευρώ για Ι.Χ. από 900 έως 1.400 κυβικά, 1.500 ευρώ για Ι.Χ. από 1.400 έως 2.000 κυβικά, 1.800 ευρώ για Ι.Χ. από 2.000 έως 2.400 κυβικά και, τέλος, 2.200 ευρώ για Ι.Χ. από 2400 κυβικά και πάνω.

Παράλληλα, για αγορά αυτοκινήτου νέας τεχνολογίας (οχήματος Euro 4 ή Euro 5) μετά την απόσυρση του παλιού, δίδεται οικονομικό κίνητρο 1.000 ευρώ επιπλέον.

Ο Γ. Σουφλιάς τόνισε ότι το μέτρο δεν επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό και χρηματοδοτείται από τα επιπλέον έσοδα από τις περιβαλλοντικές "προσαυξήσεις" των υφιστάμενων τελών κυκλοφορίας, καθώς επίσης και από τα επιπλέον έσοδα του κράτους, λόγω επιπρόσθετης ζήτησης στην αγορά από την εφαρμογή των μέτρων.

Επιπλέον, ο υπουργός ανέφερε ότι έως το 2015 υπολογίζεται ότι η μείωση όλων των ρύπων σε σχέση με την υφιστάμενη κατάσταση θα κυμαίνεται περί το 50-60%.

Τέλος, το μέτρο του "πράσινου" δακτύλιου, που αποτελεί "ένα ακόμα κίνητρο για την ανανέωση του στόλου των οχημάτων", όπως επισήμανε ο υπουργός, θα εφαρμοστεί στην Αθήνα από την 1η Σεπτεμβρίου 2011 και σε όποιο άλλο αστικό κέντρο πάρει σχετική απόφαση η Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Τα αυτοκίνητα Α κατηγορίας που εκπέμπουν χαμηλούς ρύπους (140 γρ.διοξειδίου του άνθρακα ανά χλμ και κάτω) θα κυκλοφορούν ελεύθερα στον δακτύλιο, ενώ τα "βρόμικα" Ι.Χ. της κατηγορίας Δ, δεν θα μπορούν να κυκλοφορούν κατά τις ώρες ισχύς του. Για τα Ι.Χ. που ανήκουν στις κατηγορίες Β και Γ, η είσοδός τους στο δακτύλιο θα γίνεται με τη διαδικασία μονά-ζυγά.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο Γ. Σουφλιάς είπε ότι μέσα στο 2009 υπολογίζεται να αποσυρθούν 50.000 οχήματα, 250.000 για το 2010, 230.000 για το 2011 και 200.000 για το 2012.

Ακόμη, ερωτηθείς σχετικά, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ ανέφερε ότι η δαπάνη απόσυρσης και ανανέωσης του στόλου οχημάτων για την περίοδο 2009-2012, είναι 2.301 εκ. ευρώ, τα δε έσοδα των περιβαλλοντικών τελών κυκλοφορίας και του ΦΠΑ από τις επιπλέον πωλήσεις οχημάτων, είναι 1.701,1 εκατ. ευρώ.

Πρόσθεσε δε ότι η διαφορά των 600,28 εκ. ευρώ υπερκαλύπτεται από τα αυξημένα τέλη ταξινόμησης λόγω της επιπρόσθετης ζήτησης στην αγορά οχημάτων από την εφαρμογή των μέτρων.



Ζηση διορθωσε την ημερομηνια απο 01-01-2000 εως 01-01-2005 και οχι 01-01-2004



Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.

http://www.panoslahanas.blogspot.gr/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
kane (Σταύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


SL 55 AMG

Ένταξη: 01 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3238
Τόπος: στο συνεργείο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 14:11:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλως ή κακώς τον εχουμε "πιει" παιδια...

Δηλ το σαξο μου,πλεον θα εχει τελη ενος μοντερνου διλιτρου...

ΑΡΑ αν θυμασαι πανο,συνεφερε τελικα να αγορασω διλιτρο Razz Razz Razz (αστιευομαι φυσικα).

Αυτο που φοβαμαι ειναι πως το μετρο ειναι θεμα χρονου να μεταφερθει στα φορτηγά αυτοκινητα...
Εκει θα κλαψουν μανουλες...Γιατι αν τα τελη του σαξο των 200ε πηραν 50% πανω (τα +100) , το ιδιο 50% για τα φορτηγα πχ της επιχειρησης μου θα ανεβουν 600ε...

Ωραια,ενας μισθος...Και η πλακα ειναι οτι θα μας αναγκασει το "κρατος" να τα πουλησουμε για ενα κομματι ψωμι (τι στιγμη που δωσαμε 2 μικρες περιουσιες) και να αγορασουμε καινουργια προς 130.000ε, απτα οποια θα επιδοτησει τα @@ μας...

Α ρε τι εχει να γινει...

Καλη κινηση,δε λεω,η προστασια του περιβαλλοντος,αλλα ολα αυτα ειναι ημιμετρα και "μετρα" να συμμαζεψουμε τα ασυμμαζευτα...


Υ.Γ. επισης,να παω να αγορασω 5-6 αυτ/τα 15ετιας προς 200-300ε το ενα και να παω να τα αποσυρω για 1000ε το ενα???


Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
bob (γιαννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)

Ένταξη: 26 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 267

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 14:15:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Exω μπερδευτει λιγο... αυτο που ελεγαν οτι πανω απο 2 λιτρα θα εχουν αυξηση 150 ευρω ισχυει ή οχι??
Σε ποιες τιμες τελικα θα γινουν αυτες οι μειωσεις -αυξησεις??

Αυτα ειναι 1.3 και μοντελο 2001 ιδανικος συνδυασμος rallye Laughing Laughing


.."detail separates winners from just runners"...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 14:19:26    Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέο πρόγραμμα απόσυρσης Ι.Χ και πράσινα τέλη Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μακάρι να το πάρουν πίσω, καθώς απ ότι διαβάζω απ το πρωί πέφτει πολύ κράξιμο σε όλο το ίντερνετ... και πάλι επιμένω ότι σωστότερο είναι να γίνεται διαχωρισμός είτε με ρύπους είτε με εργοστασιακές τιμές ιπποδύναμης.... ή αν κρατηθεί το παλιό σύστημα με τα κυβικά να σπάσει ανά 200κ.ε. και να μην πληρώνουν τα 1.4 και τα 1.6 ίδιο ποσό με τα 1.8 κλπ

Πάνος έγραψε:
Ζηση διορθωσε την ημερομηνια απο 01-01-2000 εως 01-01-2005 και οχι 01-01-2004


το διόρθωσα... μέχρι 31-12-2004 είναι το σωστό Smile




Έχει επεξεργασθεί από τον/την SnakeMJK στις Πεμ 23 Ιούλ 2009, 14:22:21, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Πάνος 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC

Ένταξη: 12 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 2485
Τόπος: Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 14:21:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για τα φορτηγα απο 01-01-2005 θα υπαρχει -30% σε σχεση με τα τελη που ισχυουν σημερα.
Από 01-01-2000 +10% σε σχεση με τα τελη που ισχυουν σημερα.
Από 01-01-1996 +15% σε σχεση με τα τελη που ισχυουν σημερα.
Μεχρι 31-12-2005 +20% σε σχεση με τα σημερινα τελη.



Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.

http://www.panoslahanas.blogspot.gr/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Επόμενη
Σελίδα 1 από 19

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3122s (PHP: 53% - SQL: 47%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on