Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 08:56:36 Θέμα δημοσίευσης: Τέλη κυκλοφορίας - απόσυρση - φόροι καυσίμων/αυτοκινήτων |
|
|
Νέα περιβαλλοντικά τέλη κυκλοφορίας από το 2010, πρόγραμμα απόσυρσης παλαιών αυτοκίνητων και «πράσινο» δακτύλιο ανακοίνωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιάς, μετά το τέλος της κυβερνητικής επιτροπής.
Αναφορικά με το νέο τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας που τίθεται σε ισχύ το 2010, τα Ι.Χ. χωρίζονται πλέον σε 4 κατηγορίες και τα τέλη θα υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό και την περιβαλλοντική επιβάρυνση του κινητήρα των οχημάτων:
Τα αυτοκίνητα που έχουν άδεια κυκλοφορίας μετά την 1/1/2005, εντάσσονται στην κατηγορία Α και θα πληρώνουν 18 ευρώ λιγότερα σε σχέση με τα σημερινά τέλη.
Τα αυτοκίνητα κατηγορίας Β, με άδεια κυκλοφορίας από 1/1/2000 έως 31/12/2004 θα πληρώνουν 50 ευρώ περισσότερα, τα δε Ι.Χ. Γ κατηγορίας, δηλαδή εκείνα που κυκλοφόρησαν από 1/1/1996 έως 31/12/1999, θα πληρώνουν 100 ευρώ επιπλέον, ενώ εκείνα της κατηγορίας Δ, με άδεια κυκλοφορίας έως τις 31/12/1995, θα πληρώνουν 150 ευρώ περισσότερα.
Επιπλέον, τα τέλη κυκλοφορίας για τα υβριδικά αυτοκίνητα κάτω των 1.929 κ.ε. παραμένουν μηδενικά, ενώ για εκείνα με παραπάνω κυβικά ισχύει το ήμισυ των τελών για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Α.
Σχετικά με το μέτρο της απόσυρσης και ανανέωσης του στόλου των οχημάτων, το οποίο θα εφαρμοστεί μετά την έκδοση των σχετικών υπουργικών αποφάσεων τον Αυγουστο, όπως ειπε ο υπουργός, τα μέτρα απόσυρσης θα κλιμακώνονται με την κατηγορία και τον κυβισμό του οχήματος που αποσύρεται και θα είναι μεγαλύτερα για εκείνους που μετά την απόσυρση θα αγοράσουν νέο όχημα.
Ειδικότερα, τα κίνητρα απόσυρσης αυτοκινήτου, χωρίς αγορά νέου, ανά κατηγορία Ι.Χ., είναι τα εξής: 500 ευρώ για απόσυρση Ι.Χ. έως 900 κυβικά, 1.000 ευρώ για Ι.Χ. από 900 έως 1.400 κυβικά, 1.500 ευρώ για Ι.Χ. από 1.400 έως 2.000 κυβικά, 1.800 ευρώ για Ι.Χ. από 2.000 έως 2.400 κυβικά και, τέλος, 2.200 ευρώ για Ι.Χ. από 2400 κυβικά και πάνω.
Παράλληλα, για αγορά αυτοκινήτου νέας τεχνολογίας (οχήματος Euro 4 ή Euro 5) μετά την απόσυρση του παλιού, δίδεται οικονομικό κίνητρο 1.000 ευρώ επιπλέον.
Ο Γ. Σουφλιάς τόνισε ότι το μέτρο δεν επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό και χρηματοδοτείται από τα επιπλέον έσοδα από τις περιβαλλοντικές "προσαυξήσεις" των υφιστάμενων τελών κυκλοφορίας, καθώς επίσης και από τα επιπλέον έσοδα του κράτους, λόγω επιπρόσθετης ζήτησης στην αγορά από την εφαρμογή των μέτρων.
Επιπλέον, ο υπουργός ανέφερε ότι έως το 2015 υπολογίζεται ότι η μείωση όλων των ρύπων σε σχέση με την υφιστάμενη κατάσταση θα κυμαίνεται περί το 50-60%.
Τέλος, το μέτρο του "πράσινου" δακτύλιου, που αποτελεί "ένα ακόμα κίνητρο για την ανανέωση του στόλου των οχημάτων", όπως επισήμανε ο υπουργός, θα εφαρμοστεί στην Αθήνα από την 1η Σεπτεμβρίου 2011 και σε όποιο άλλο αστικό κέντρο πάρει σχετική απόφαση η Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Τα αυτοκίνητα Α κατηγορίας που εκπέμπουν χαμηλούς ρύπους (140 γρ.διοξειδίου του άνθρακα ανά χλμ και κάτω) θα κυκλοφορούν ελεύθερα στον δακτύλιο, ενώ τα "βρόμικα" Ι.Χ. της κατηγορίας Δ, δεν θα μπορούν να κυκλοφορούν κατά τις ώρες ισχύς του. Για τα Ι.Χ. που ανήκουν στις κατηγορίες Β και Γ, η είσοδός τους στο δακτύλιο θα γίνεται με τη διαδικασία μονά-ζυγά.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο Γ. Σουφλιάς είπε ότι μέσα στο 2009 υπολογίζεται να αποσυρθούν 50.000 οχήματα, 250.000 για το 2010, 230.000 για το 2011 και 200.000 για το 2012.
Ακόμη, ερωτηθείς σχετικά, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ ανέφερε ότι η δαπάνη απόσυρσης και ανανέωσης του στόλου οχημάτων για την περίοδο 2009-2012, είναι 2.301 εκ. ευρώ, τα δε έσοδα των περιβαλλοντικών τελών κυκλοφορίας και του ΦΠΑ από τις επιπλέον πωλήσεις οχημάτων, είναι 1.701,1 εκατ. ευρώ.
Πρόσθεσε δε ότι η διαφορά των 600,28 εκ. ευρώ υπερκαλύπτεται από τα αυξημένα τέλη ταξινόμησης λόγω της επιπρόσθετης ζήτησης στην αγορά οχημάτων από την εφαρμογή των μέτρων.

Έχει επεξεργασθεί από τον/την SnakeMJK στις Παρ 04 Ιούν 2010, 09:14:20, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 09:13:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χμ μαλλον ειναι προς την σωστη κατευθυνση...
για να δουμε...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 09:35:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χμμ πάει η αγορά των μεταχειρισμένων..... οκ περιβαντολογικά είμαστε σε σωστό δρόμο, αφού συμβαδίζει επίσης με την νέα εισπρακτική πολιτική του κράτους...
Τι εννοώ, ανάλογες ενέργειες δεν βλέπουμε για τα φωτοβολταϊκά, την αιολική ενέργεια... είμαστε εκεί πολύ πίσω ακόμα και από χώρες όπως η Γερμανία που βλέπουν τον ήλιο με τα κυάλια. Αλλά εδώ δεν έχει κάτι το ειπρακτικό για το κράτος, και ούτε τους νοιάζει να περιορίσουν τις εισαγωγές ενέργειας....(πληρώνει ο μ@λ@κας την ΔΕΗ) Δεν λέω η κίνηση με τα κλιματιστικά καλή... (ή σκέτη κοροϊδία από άποψη κόστους για τον τελικό πελάτη)
Σκεφτείτε όμως η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών στους νομούς Χαλκιδικής, Θεσσαλονίκης και Πέλλης, όπως έλεγε μια εφημερίδα τοπική, μπορεί να καλύψει 6 νομους, σε ενέργεια. Φθηνή ενέργεία σε κόστος χρημάτων και περιβαντολογική επιβάρυνση. Προτιμότερο από τα εργοστάσια που υπάρχουν στην Πτολεμαϊδα και Κοζάνη και καίνε λιγνήτη... τι καταλύτες και σαχλαμάρες στα αυτοκίνητα λέμε λοιπόν και μέτρα περιβαντολογικά.
Θεωρώ πως υπάρχει εισπρακτική συγκυρία και πιέσεις της Ευρώπης. Συντρέχει και η θέληση του κράτους να κλείσουν οι αδύναμοι (μάντρες) και να ζήσουν οι δυνατοί (αντιπροσωπείες).
Υ.Γ Δεν είμαι μαντράς, δουλέυω σε μία εταιρία την CPI, εισαγωγέας ειδών πληροφορικής.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 09:48:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | χμ μαλλον ειναι προς την σωστη κατευθυνση...
για να δουμε... |
με ποια λογική το δικό μου ρυπαίνει περισσότερο από ένα 206+ που μόλις βγήκε από την αντιπροσωπεία;
ήταν που είχα τρελές σκέψεις να το δώσω το δικό μου μιας και βρήκα αγοραστή σε καλή τιμή (~4500), τώρα είμαι όλο και πιο κοντά στο να μείνω χωρίς αυτοκίνητο (προς το παρών πάντα).
κανονικά έπρεπε να το πάνε με τους ρύπους, όπως τους δίνει το εργοστάσιο, μέτρο που ισχύει ήδη σε ευρωπαϊκές χώρες.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 10:03:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτα σκεφτόμουν κι εγω πριν λιγο σχετικά με τις διαφορες αναλογα με την χρονολογία κλπ κλπ
και κατέληξα οτι πχ στα 206 (που γνωρίζουμε) υπάρχουν μικροδιαφορες ανάλογα με την χρονολογία...
πχ αλλος εγκεφαλος... ενδεχομένως...
δεν ξέρω αν ειναι πλέον και ηλεκτρόγκαζο
διαφορετικος καταλυτης ή πεταλουδα (βλ 206 1600 πχ αλλο του Τάσου, αλλο του Τάκη αλλο τα τελευταια 1600) κλπ κλπ
διάφορα τετοια μικροπραγματακια / μικροδιαφορες δηλαδη που το κάνουν να περνάει τις πιο συγχρονες "νορμες καυσαερίων" σε σχέση με ενα παλαιότερο μοντελο

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 11:08:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μλκιες...
Εξω και να εχεις ενα αυτοκινητο 15+ χρονων,του βαζεις ενα συγχρονο μοτερ με καλες προδιαγραφες ρυπων,το δηλωνεις και το περνας και ΚΤΕΟ και εισαι κουκλος.
Απλα εδω ειμαστε μογγολια ακομα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 11:11:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Μλκιες...
Εξω και να εχεις ενα αυτοκινητο 15+ χρονων,του βαζεις ενα συγχρονο μοτερ με καλες προδιαγραφες ρυπων,το δηλωνεις και το περνας και ΚΤΕΟ και εισαι κουκλος.
Απλα εδω ειμαστε μογγολια ακομα...  |
Επ, στην Μογγολία δεν έχουν ανακαλύψει την εισπρακτική πολιτική ακόμα, οπότε είμαστε πολύ μπροστά.. πολύ laaaaarge! Στέλιο τώρα μιλούσα με τον Σταύρο δεν το πουλάει λέει με τίποτα το saxo του 1999! Θα τα πληρώσει λέει!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
venzinas (Μανθος) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 04 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 242
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 11:17:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για να καταλαβω εγω που εχω μοντελω 97 θα δινω +100 αποτη εδινα μεχρι τωρα?
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
soler (Παναγιω-Τάκης) Moderator
Τροπέτο 206 GTI
Ένταξη: 20 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 604
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 11:18:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
venzinas έγραψε: | για να καταλαβω εγω που εχω μοντελω 97 θα δινω +100 αποτη εδινα μεχρι τωρα? |
Oui 
Και κατέβαινα το δρόμο σα να είμαι ο Per-Gunnar..
Μα που βρέθηκε μπροστά μου η φουρκέτα στα ρανταρ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!


 Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 11:24:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
venzinas έγραψε: | για να καταλαβω εγω που εχω μοντελω 97 θα δινω +100 αποτη εδινα μεχρι τωρα? |
Μάγος είσαι? Και που είσαι ακόμα. Έχει να πεσει χαράτσι.
3rioStooges-Motorsport Team
Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!


 Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 11:26:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
venzinas έγραψε: | για να καταλαβω εγω που εχω μοντελω 97 θα δινω +100 αποτη εδινα μεχρι τωρα? |
Ετσι οπως ειναι το δικο σου αλλα 500 πρεπει να δινεις για τους ρυπους,τον ηχο, και τον οδηγο του ετσι οπως ειναι... 
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 11:26:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SAKIS-LEMANS έγραψε: | Θα τα πληρώσει λέει! |
+1 και να πάει να γα**θεί...
αλλωστε η διαφορα από το να πάρω κάτι καινουργιο ειναι ικανοποιητικά πολλαπλάσια... του +100... (αλλωστε και το καινουργιο θα εχει τέλη = δεν θα ειναι "τσάμπα"... οκ θα ειναι μείων 18ε - so what...)
τα χρηματα για να πάρεις ενα οποιοδηποτε "καινουργιο" ή εστω "πιο καινουργιο" ειναι τουλάχιστον επιπλέον 5000ε...
ε 5000ε δια 118ε κάνει υπολογίστε πόσα χρόνια...
(118 = επιπλέον 100 και 18 που θα πληρωνε λιγοτερα στο νεο)
του ζήση πχ που ειναι παλιο 14άρι πόσο να πιάνει?
3000ε?
και αν το δόσει τι αντίστοιχο καινουργιο παίρνει?
ας πουμε 206+ 1400
πόσο κάνει αυτό? ~10000 χοντρα-χοντρα...
ε νομιζω οτι τα +118ε ειναι αστείο ποσό...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 11:27:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Μλκιες...
Εξω και να εχεις ενα αυτοκινητο 15+ χρονων,του βαζεις ενα συγχρονο μοτερ με καλες προδιαγραφες ρυπων,το δηλωνεις και το περνας και ΚΤΕΟ και εισαι κουκλος.
Απλα εδω ειμαστε μογγολια ακομα...  |
+απειρο...
το μετρο σχετικά με τα "ρηποτελη"
δεν ειναι "κακό"...
το υπόλοιπο σκηνικό ειναι κακό
= το οτι δεν μπορείς να δηλώσεις πιο συγχρονο μοτερ σε ενα αμάξι...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!


 Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 11:28:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι αλλα Μανθο δεν δικαιολογει αυτο την εισπρακτικη πολιτικη της μπανανιας και τα οσα φαμε και οσα πιουμε τωρα...
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 11:29:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάνος έγραψε: | Ναι αλλα Μανθο δεν δικαιολογει αυτο την εισπρακτικη πολιτικη της μπανανιας και τα οσα φαμε και οσα πιουμε τωρα... |
δεν διαφωνώ... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!


 Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 13:58:59 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέο πρόγραμμα απόσυρσης Ι.Χ και πράσινα τέλη |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | Νέα περιβαλλοντικά τέλη κυκλοφορίας από το 2010, πρόγραμμα απόσυρσης παλαιών αυτοκίνητων και «πράσινο» δακτύλιο ανακοίνωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιάς, μετά το τέλος της κυβερνητικής επιτροπής.
Αναφορικά με το νέο τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας που τίθεται σε ισχύ το 2010, τα Ι.Χ. χωρίζονται πλέον σε 4 κατηγορίες και τα τέλη θα υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό και την περιβαλλοντική επιβάρυνση του κινητήρα των οχημάτων:
Τα αυτοκίνητα που έχουν άδεια κυκλοφορίας μετά την 1/1/2005, εντάσσονται στην κατηγορία Α και θα πληρώνουν 18 ευρώ λιγότερα σε σχέση με τα σημερινά τέλη.
Τα αυτοκίνητα κατηγορίας Β, με άδεια κυκλοφορίας από 1/1/2000 έως 1/1/2004 θα πληρώνουν 50 ευρώ περισσότερα, τα δε Ι.Χ. Γ κατηγορίας, δηλαδή εκείνα που κυκλοφόρησαν από 1/1/1996 έως 31/12/1999, θα πληρώνουν 100 ευρώ επιπλέον, ενώ εκείνα της κατηγορίας Δ, με άδεια κυκλοφορίας έως τις 31/12/1995, θα πληρώνουν 150 ευρώ περισσότερα.
Επιπλέον, τα τέλη κυκλοφορίας για τα υβριδικά αυτοκίνητα κάτω των 1.929 κ.ε. παραμένουν μηδενικά, ενώ για εκείνα με παραπάνω κυβικά ισχύει το ήμισυ των τελών για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Α.
Σχετικά με το μέτρο της απόσυρσης και ανανέωσης του στόλου των οχημάτων, το οποίο θα εφαρμοστεί μετά την έκδοση των σχετικών υπουργικών αποφάσεων τον Αυγουστο, όπως ειπε ο υπουργός, τα μέτρα απόσυρσης θα κλιμακώνονται με την κατηγορία και τον κυβισμό του οχήματος που αποσύρεται και θα είναι μεγαλύτερα για εκείνους που μετά την απόσυρση θα αγοράσουν νέο όχημα.
Ειδικότερα, τα κίνητρα απόσυρσης αυτοκινήτου, χωρίς αγορά νέου, ανά κατηγορία Ι.Χ., είναι τα εξής: 500 ευρώ για απόσυρση Ι.Χ. έως 900 κυβικά, 1.000 ευρώ για Ι.Χ. από 900 έως 1.400 κυβικά, 1.500 ευρώ για Ι.Χ. από 1.400 έως 2.000 κυβικά, 1.800 ευρώ για Ι.Χ. από 2.000 έως 2.400 κυβικά και, τέλος, 2.200 ευρώ για Ι.Χ. από 2400 κυβικά και πάνω.
Παράλληλα, για αγορά αυτοκινήτου νέας τεχνολογίας (οχήματος Euro 4 ή Euro 5) μετά την απόσυρση του παλιού, δίδεται οικονομικό κίνητρο 1.000 ευρώ επιπλέον.
Ο Γ. Σουφλιάς τόνισε ότι το μέτρο δεν επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό και χρηματοδοτείται από τα επιπλέον έσοδα από τις περιβαλλοντικές "προσαυξήσεις" των υφιστάμενων τελών κυκλοφορίας, καθώς επίσης και από τα επιπλέον έσοδα του κράτους, λόγω επιπρόσθετης ζήτησης στην αγορά από την εφαρμογή των μέτρων.
Επιπλέον, ο υπουργός ανέφερε ότι έως το 2015 υπολογίζεται ότι η μείωση όλων των ρύπων σε σχέση με την υφιστάμενη κατάσταση θα κυμαίνεται περί το 50-60%.
Τέλος, το μέτρο του "πράσινου" δακτύλιου, που αποτελεί "ένα ακόμα κίνητρο για την ανανέωση του στόλου των οχημάτων", όπως επισήμανε ο υπουργός, θα εφαρμοστεί στην Αθήνα από την 1η Σεπτεμβρίου 2011 και σε όποιο άλλο αστικό κέντρο πάρει σχετική απόφαση η Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Τα αυτοκίνητα Α κατηγορίας που εκπέμπουν χαμηλούς ρύπους (140 γρ.διοξειδίου του άνθρακα ανά χλμ και κάτω) θα κυκλοφορούν ελεύθερα στον δακτύλιο, ενώ τα "βρόμικα" Ι.Χ. της κατηγορίας Δ, δεν θα μπορούν να κυκλοφορούν κατά τις ώρες ισχύς του. Για τα Ι.Χ. που ανήκουν στις κατηγορίες Β και Γ, η είσοδός τους στο δακτύλιο θα γίνεται με τη διαδικασία μονά-ζυγά.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο Γ. Σουφλιάς είπε ότι μέσα στο 2009 υπολογίζεται να αποσυρθούν 50.000 οχήματα, 250.000 για το 2010, 230.000 για το 2011 και 200.000 για το 2012.
Ακόμη, ερωτηθείς σχετικά, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ ανέφερε ότι η δαπάνη απόσυρσης και ανανέωσης του στόλου οχημάτων για την περίοδο 2009-2012, είναι 2.301 εκ. ευρώ, τα δε έσοδα των περιβαλλοντικών τελών κυκλοφορίας και του ΦΠΑ από τις επιπλέον πωλήσεις οχημάτων, είναι 1.701,1 εκατ. ευρώ.
Πρόσθεσε δε ότι η διαφορά των 600,28 εκ. ευρώ υπερκαλύπτεται από τα αυξημένα τέλη ταξινόμησης λόγω της επιπρόσθετης ζήτησης στην αγορά οχημάτων από την εφαρμογή των μέτρων. |
Ζηση διορθωσε την ημερομηνια απο 01-01-2000 εως 01-01-2005 και οχι 01-01-2004
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 14:11:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλως ή κακώς τον εχουμε "πιει" παιδια...
Δηλ το σαξο μου,πλεον θα εχει τελη ενος μοντερνου διλιτρου...
ΑΡΑ αν θυμασαι πανο,συνεφερε τελικα να αγορασω διλιτρο (αστιευομαι φυσικα).
Αυτο που φοβαμαι ειναι πως το μετρο ειναι θεμα χρονου να μεταφερθει στα φορτηγά αυτοκινητα...
Εκει θα κλαψουν μανουλες...Γιατι αν τα τελη του σαξο των 200ε πηραν 50% πανω (τα +100) , το ιδιο 50% για τα φορτηγα πχ της επιχειρησης μου θα ανεβουν 600ε...
Ωραια,ενας μισθος...Και η πλακα ειναι οτι θα μας αναγκασει το "κρατος" να τα πουλησουμε για ενα κομματι ψωμι (τι στιγμη που δωσαμε 2 μικρες περιουσιες) και να αγορασουμε καινουργια προς 130.000ε, απτα οποια θα επιδοτησει τα @@ μας...
Α ρε τι εχει να γινει...
Καλη κινηση,δε λεω,η προστασια του περιβαλλοντος,αλλα ολα αυτα ειναι ημιμετρα και "μετρα" να συμμαζεψουμε τα ασυμμαζευτα...
Υ.Γ. επισης,να παω να αγορασω 5-6 αυτ/τα 15ετιας προς 200-300ε το ενα και να παω να τα αποσυρω για 1000ε το ενα???
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 14:15:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Exω μπερδευτει λιγο... αυτο που ελεγαν οτι πανω απο 2 λιτρα θα εχουν αυξηση 150 ευρω ισχυει ή οχι??
Σε ποιες τιμες τελικα θα γινουν αυτες οι μειωσεις -αυξησεις??
Αυτα ειναι 1.3 και μοντελο 2001 ιδανικος συνδυασμος rallye 
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 14:19:26 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέο πρόγραμμα απόσυρσης Ι.Χ και πράσινα τέλη |
|
|
Μακάρι να το πάρουν πίσω, καθώς απ ότι διαβάζω απ το πρωί πέφτει πολύ κράξιμο σε όλο το ίντερνετ... και πάλι επιμένω ότι σωστότερο είναι να γίνεται διαχωρισμός είτε με ρύπους είτε με εργοστασιακές τιμές ιπποδύναμης.... ή αν κρατηθεί το παλιό σύστημα με τα κυβικά να σπάσει ανά 200κ.ε. και να μην πληρώνουν τα 1.4 και τα 1.6 ίδιο ποσό με τα 1.8 κλπ
Πάνος έγραψε: | Ζηση διορθωσε την ημερομηνια απο 01-01-2000 εως 01-01-2005 και οχι 01-01-2004 |
το διόρθωσα... μέχρι 31-12-2004 είναι το σωστό 

Έχει επεξεργασθεί από τον/την SnakeMJK στις Πεμ 23 Ιούλ 2009, 14:22:21, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!


 Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 14:21:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για τα φορτηγα απο 01-01-2005 θα υπαρχει -30% σε σχεση με τα τελη που ισχυουν σημερα.
Από 01-01-2000 +10% σε σχεση με τα τελη που ισχυουν σημερα.
Από 01-01-1996 +15% σε σχεση με τα τελη που ισχυουν σημερα.
Μεχρι 31-12-2005 +20% σε σχεση με τα σημερινα τελη.
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|