PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Φρένα & Δισκόπλακες - part 2
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
mrtclub (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 GT

Ένταξη: 14 Ιαν 2012
Δημοσιεύσεις: 143
Τόπος: Αθήνα, Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Οκτ 2012, 12:07:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η γκαντεμιά ώρες ώρες δεν έχει τελειωμό.Μόλις το πήγα, όντως ήταν βάση εγκεφάλου με κόστος 60 ευρώ (αρχικά). Ωστόσο, μέχρι να πάω να το πάρω, είχε λύσει τη βάση και μου είπε ότι είχε κοπει η βίδα της βάσης, με αποτέλεσμα να έχει φύγει το παξιμάδι μέσα στο μοτέρ και δεν είναι σπίρωμα πάνω στο σασί. Το είδα και γω δηλαδή, δε νομίζω να λεει φούμαρα. Τώρα θα κάνει μεγαλύτερη τρύπα λέει, για να περάσει παξιμάδι και να την βάλει. Κόστος 110 ευρώ σύνολο.



Από Saxo πεζός και από πεζός σε 206!
http://radio-pantofla.blogspot.gr/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Οκτ 2012, 14:23:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολλα ζηταει και μου φαινεται ληστης. Αμα ηταν ετσι να πηγαινες στη Lion.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mrtclub (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 GT

Ένταξη: 14 Ιαν 2012
Δημοσιεύσεις: 143
Τόπος: Αθήνα, Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2012, 12:14:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έτσι μου φάνηκε και μένα για αυτό και το ανέφερα. Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι τόσο τυχερό?χαχαχα



Από Saxo πεζός και από πεζός σε 206!
http://radio-pantofla.blogspot.gr/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
dimisboukis (Dimis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 206 1.6 16v (12/2006)

Ένταξη: 06 Δεκ 2011
Δημοσιεύσεις: 286
Τόπος: Λαρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιαν 2013, 13:04:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια μια ερωτηση που θελω απο καιρο να κανω,αν και πολυ σημαντικη.αλλα προχτες μου την εδωσε πολυ στην Λαμια που στους δρομους κανεις πατιναζ...Το 206 μου φοραει δισκους τριποχαρακτους μαμα διαστασης(δεν θυμαμαι μαρκα)και τακακια καταλληλα για αυτους τους δισκους γιατι αλλαζει το σχεδιο τους απο τα μαμα(παλι δεν θυμαμι μαρκα).Οταν χρειαζομαι να πατησω φρενο ακαριαια,για τον οποιοδημοτε λογο εντος πολης με λιγα χλμ,κατευθειαν πιανει το ABS.Ναι μεν σταματει αλλα νομιζω οτι αν δεν ηταν τοσο ευαισθητο θα σταματουσε γρηγοροτερα.Αυτην η ευαισθησια και το γρηγορο ΄΄πιασιμο΄΄του ΑΒS το εχετε ολοι στα 16αρια 206?Ειναι καποιο προβλημα που πρεπει να κοιταξω γιατι το φρενο ειναι πολυ σημαντικο πραγμα.Στα τακακια και τα φρενα που κοιταξαν σε συνεργειο αλλα και στο κτεο που τα ελεγξαν δεν εγινε καποια παρατηρηση.Ευχαριστω προκαταβολικα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιαν 2013, 13:36:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το τακακι και το σχεδιο τους αλλαζει?το σχεδιο και η ποιοτητα αλλαζει του δισκου αλλα το τακακι ως μμ παχους κλπ ειναι οπως το εργοστασιακο.δηλαδη αν ειναι ο ιδιος δισκος σε διασταση απλα ειναι χαραχτος το τακακι δεν αλλαζει σε σχημα.τωρα αν θελεις εσυ αλλαζεις την ποιοτητα αλλα το σχημα ειναι το ιδιο για να το παιρνει η δαγκανα η εργοστασιακη.δεν καταλαβα τι σχημα αλλαξες..δεν εχω καταλαβει καλα ισως κατι?μονο σαν ποιοτητα αλλαξες οχι το σχημα το κουμπωμα τους κλπ?ο δισκος ειναι η ιδια διασταση..και εγω εχω αλλαξει τη ποιοτητα σε χαραχτους και τρυπητους μαζι με αλλο τακακι οχι εργοστασιακο αλλα δεν εχω το abs.δοξα το θεο δεν εχει τυχει να μου αναψει.αλλα αν εχει brake assist κοιτα μηπως το εχει μπερδεψει.παντως τυνει να μπλκαρει αμεσως..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dimisboukis (Dimis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 206 1.6 16v (12/2006)

Ένταξη: 06 Δεκ 2011
Δημοσιεύσεις: 286
Τόπος: Λαρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιαν 2013, 14:11:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eννουσα και λαθος μου που δεν το διευκρινησα το εξωτερικο σχημα απο το τακακι.Ειχε καποιες διαφορες απο το μαμα το σχημα του.Οχι το παχος.Απο οτι θυμαμαι κιολλας γιατι εχει περασει και καιρος.....Παντως και με τα μαμα τακακια-δισκους παλι γινοταν το ιδιο με το γρηγορο πιασιμο του abs...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιαν 2013, 01:41:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα λάστιχα σου μήπως φταίνε; Confused



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιαν 2013, 01:57:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πηγαινε το σε εναν μηχανικο να σου καθαρισουνε τους αισθητηρες του abs
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dimisboukis (Dimis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 206 1.6 16v (12/2006)

Ένταξη: 06 Δεκ 2011
Δημοσιεύσεις: 286
Τόπος: Λαρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιαν 2013, 13:55:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σταυρο τα λαστιχα δεν εχουν ουτε 10.000χλμ και ειναι σε πολυ καλη κατασταση.Αλλα και με τα προηγουμενα λαστιχα που ηταν καλυτερα ποιοτικα τα ιδια γινοταν.Θα κανω αυτο που λεει ο Βασιλης και βλεπουμε... Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιαν 2013, 17:48:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν εχεις σωληνακια υψηλης πιεσης, λογω μικροτερης διατομης και αρα υψηλοτερης πιεσης ενδεχομενως να οφειλεται σε αυτο οτι παει να μπλοκαρει αμεσως ο τροχος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Μάϊ 2013, 14:09:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προχτές άλλαξα δίσκο/πλατώ. Μετά από καμιά 10χλμ, παρατήρησα πώς όταν πατάω το πεντάλ του φρένουν, ακούγεται ένα σκούξιμο, σαν ξύλινη πόρτα που δεν έχει λαδωθεί. Είναι κάτι ανησυχητικό ή απλά σύμπτωση και ίσως εξαφανιστεί ο ήχος από μόνος του;

Η απόδοση των φρένων είναι ακριβώς η ίδια, υγρά δεν έχει χάσει και τα τακάκια έχουν ακόμη παραπάνω απ'το μισό για να αλλαχτούν.

Ευχαριστώ.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Μάϊ 2013, 14:49:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δε μας είπες από πού εντοπίζεις ότι ακούγεται ο ήχος...



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Μάϊ 2013, 18:44:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Δε μας είπες από πού εντοπίζεις ότι ακούγεται ο ήχος...


Sorry. Απ'το πεντάλ. Σαν σομιές ένα πράγμα, που τρίζει. Δηλαδή μόνο από εκεί θα μπορούσε, καθώς ο ήχος ακούγεται εσωτερικά, μέσα στην καμπίνα. Αλλά το αμάξι φρενάρει όπως πριν, χωρίς πρόβλημα.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Μάϊ 2013, 20:43:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
Sorry. Απ'το πεντάλ. Σαν σομιές ένα πράγμα, που τρίζει. Δηλαδή μόνο από εκεί θα μπορούσε, καθώς ο ήχος ακούγεται εσωτερικά, μέσα στην καμπίνα. Αλλά το αμάξι φρενάρει όπως πριν, χωρίς πρόβλημα.
Παρακάλα να μην είναι καμιά τρόμπα Laughing



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Μάϊ 2013, 11:20:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
TopGear έγραψε:
Sorry. Απ'το πεντάλ. Σαν σομιές ένα πράγμα, που τρίζει. Δηλαδή μόνο από εκεί θα μπορούσε, καθώς ο ήχος ακούγεται εσωτερικά, μέσα στην καμπίνα. Αλλά το αμάξι φρενάρει όπως πριν, χωρίς πρόβλημα.
Παρακάλα να μην είναι καμιά τρόμπα Laughing


Εγώ παρακαλάω, αλλά ποιος μ'ακούει το τελευταίο 6μηνο... Crying or Very sad

Απ'ότι είδα δεν είναι ακριβή*, αλλά θέλει βαβούρα για να αλλαχτεί; Ας ελπίσω να μη χρειαστεί, όχι για το κόστος, αλλά για την γκαντεμιά που'χω φάει.

Τίθεται δηλαδή και θέμα ασφάλειας, δηλαδή μπορεί να μ'αφήσει μια κι έξω και να μην έχω φρένα ή θα δω πτώση στην απόδοση πρώτα;

*Πώς γίνεται ο Ντίνος να έχει αντλία φρένων με 18 ευρώ και στο parts.gr να κοστίζει 55-115 ευρώ; Shocked


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάϊ 2013, 15:02:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δε νομίζω πως κοιτάς στο σωστό πράμα Sad

Ή δεν είναι αντιπροσωπευτική η φωτογραφία...


Έτσι είναι η τρόμπα φρένων



Η Peugeot για το 1.6 GTi δίνει αυτήν

4601.H5 ΑΝΤΛΙΑ ΦΡΕΝΟΥ 147,23 EUR

Οπότε έχει μια απόσταση η τιμή των 18 ευρώ, καλύτερα να τον πάρεις ένα τηλέφωνο να δεις... Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάϊ 2013, 16:42:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:

*Πώς γίνεται ο Ντίνος να έχει αντλία φρένων με 18 ευρώ...

Αυτά δεν είναι αντλίες. Είναι υδραυλικά κυλινδράκια ταμπούρων...


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάϊ 2013, 18:26:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάλιστα...Τόσο τέλεια. Εύχομαι να μην είναι τρόμπα. Απλά μου κάνει αυτό το τρίξιμο, τίποτε άλλο.

Είναι επικίνδυνο "αν" είναι αυτό το θέμα; Θα το καταλάβω εύκολα; Ή μπορεί απλά να'ναι θόρυβος του πεντάλ;


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάϊ 2013, 19:27:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μη χολοσκάς. Το πιό πιθανό είναι να θέλει λίγο λαδάκι η ντίζα μεταξύ πεντάλ-σερβό.


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάϊ 2013, 20:30:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
Μη χολοσκάς. Το πιό πιθανό είναι να θέλει λίγο λαδάκι η ντίζα μεταξύ πεντάλ-σερβό.


Μακάρι, κι εγώ σ'αυτό ελπίζω γιατί ακούγεται απλά αυτός ο squeaky ήχος και τα φρένα δουλεύουν καλά. Με παραξένεψε, γιατί συνέβη 10χλμ αφού άλλαξα δίσκο.

Δεν πάει άλλο πάντως η γκαντεμιά, Οκτώβριο είχα τρόμπα βενζίνης, ένα καμμένο καλώδιο που έστελνε ρεύμα στην τρόμπα και αισθητήρα ρελαντί. Νοέμβριο ρουλεμάν πίσω άξονα. Δεκέμβριο πρόβλημα στον BSI, δε μου άναβε φώτα φρένων λόγω προβλήματος. Μάρτιο ντίζα γκαζιού, μου "χάλασε" ένα ταξίδι αυτή η βλακεία. 10 μέρες μετά βαλβίδα ψυχρής. Μ.Δευτέρα τσιμούχα ημιαξονίου, Μ. Πέμπτη 2 ώρες πριν κλείσουν τα συνεργεία (πάλι καλά), κάηκαν τα "καρβουνάκια" του δυναμό. Μια βδομάδα μετά το Πάσχα δίσκο/πλατώ. Βάλε και λάστιχα/σήμα/ασφάλειες, έχω χαλάσει κάπου ένα διχίλιαρο απ'το πουθενα!!!

Ε εντάξει, δεν παίζομαι πιστεύω. Crying or Very sad Dizzy2


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28  Επόμενη
Σελίδα 26 από 28

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3256s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on