Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 19:37:39 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Φρένα & Δισκόπλακες - part 2 |
|
|
Σιγα σιγα πλησιαζω τα 20000 χλμ. ε και σκεφτομαι αλλαγη στα τακακια μου μιας και το φρενο μου εχει χασει αισθητα την δυναμη του. Δεν γνωριζω τα μαμα τακακια τι σοι πραγμα ειναι ομως ειμαι σιγουρος πως θα υπαρχουν και καλυτερα στην αγορα. Ρωταω λοιπον εσεις αλλαξατε τακακια? Ποια προτιμησατε, σε τι τιμη και ποια τα χαρακτηριστικα αυτων που διαλεξατε?
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 19:54:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι εγινε ρε' σεις κανενας δεν εχει αλλαξει τακακια στο 206 του
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 20:10:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κι εγώ πλησιάζω τα 20.000 και προβληματίζομαι επίσης για τα τακάκια, οπότε κι εγώ μαζί σου! :D
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Larry69 (Λάζαρος) Μέλος
Peugeot 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 09 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 121 Τόπος: Αθήνα - Κορυδαλλός
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 20:11:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ έχω αλλάξει, αλλα έβαλα πάλι της μαμάς.Οπότε τι να σου πώ?Ο miltellas έχει αλλάξει και έχει βάλει άλλη μάρκα.To είχε γράψει μάλιστα και σε ένα post.Άρα δεν μένει να το ξαναγράψει εδώ και να αναφέρει και λεπτομέριες.
Αναμένουμε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 20:14:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Egw ta takakia ta xa faei apo ta 12.000 km.. Sta 15.000 ta alaksa kai ebala kati germanika (Den thymamai th marka) ta opoia einai sk@t@. Thn epomenh fora mallon tha balw EBC greenstuff pou lene oti den paragoun kai skonh giati bariemai na katharizw thn superturismo... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 01:17:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kaι εγω εχω ακουσει πως τα ΕΒC (Green & Red) ειναι καλα αλλα μου εχουν πει και για τα TAROX (που ομως νομιζω δεν εχουν οι καταλογοι της τακακια για το 206). Ξερει κανεις τα μαμα τακακια τι προδιαγραφες-χαρακτηριστικα εχουν
ΥΓ. 1..2..1...2...Ο Μιλτος παρακαλειται να δωσει τα φωτα του στο θεμα
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 02:54:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα τακάκια που λέει ο Αλέξης δεν τα ξέρω (πού τα βρίσκεις βρε παλαβέ;!) και υποψιάζομαι ότι θα είναι αρκετά ακριβά.
Έχω αλλάξει δύο φορές τακάκια (στα 12000 και στα 24000). Τα μανίσια ήταν της Bosch με ικανοποιητική απόδοση αλλά στο τελείωμά τους δεν φρέναραν σωστά και προκαλούσαν τρέμουλο από την υπερθέρμανση. Κάποιοι έχουν αναφέρει και σφύριγμα.
Καθότι δεν είμαι οπαδός του απόλυτου και πανάκριβου, διάλεξα κάτι με καλό λόγο κόστους προς απόδοση, με ιδιαίτερο πάντα βάρος στην απόδοση. Μου αρέσει να κινούμαι στις αγορές μου στο όριο της μέγιστης απόδοσης όπου εξακολουθεί το κόστος να διατηρείται λογικό, εκεί όπου η επόμενη αγορά ξεφεύγει στην τιμή περισσότερο από ότι αξίζει σαν παραπάνω ποιότητα. Ήμουν μεταξύ Valeo (τέτοια έβαζα στο παλιό μου Ρενο 5 Τ και τα φρένα ήταν εκπληκτικά) και Bendix (που επίσης τα είχα δοκιμάσει με παρόμοια αποτελέσματα). Και μιλάμε για ακαριαία φρεναρίσματα από τα 200+ χαω στα 70-80χαω και ο συνοδηγός να κρατιέται στη θέση του με κόντρα πόδια-χέρια και υποχρεωτικά ζώνη, αλλιώς κουτουλιά στο παρμπρίζ!! Άρα, ξέρω τί σας λέω! Το καλύτερο και ακριβότερο από το ήδη πολύ καλό, μην νομίζετε ότι απέχει πολύ στην απόδοση, μπορεί και να μην το αντιληφθείτε. Έτσι, επέλεξα Bendix (τα βρήκα πριν τα Valeo) και σίγουρα υπάρχουν κι άλλα καλά τακάκια. Αλλά έμεινα τόσο ευχαριστημένος που τα ξαναπήρα (ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζουμε). Δεν κουράζονται στην σκληρή χρήση. Διατηρώ το φρένο μου ακόμη και με ένα χιλιοστό τακάκι, χωρίς τρέμουλο από υπερθέρμανση (φυσικά δεν δοκίμασα και να φρενάρω από τα 200 με λιωμένα τακάκια)! Δεν τρώνε το δίσκο. Δεν σφυρίζουν ποτέ. Ο κωδικός τους ξεκινά με ΑS που σημαίνει Κορυφαία Ποιότητα (διευκρινίζω γιατί υπάρχουν και φθηνά Bendix με άλλον κωδικό). Και τα επόμενά μου Bendix θα είναι! Με τα φρένα μου δεν παίζω...
Πηγαίνετε πάρτε Bendix και αν δεν τα βρείτε με το όνομα Bendix ψάξτε για Jurid, γιατί η Jurid αγόρασε την Bendix πριν λίγο καιρό. Από συνεργαζόμενο με το Club έμπορο της Θεσσαλονίκης τα αγοράζουμε με 45Ε τα κορυφαία και 29Ε τα φθηνά (για 1.1, 1.4 και 1.6 8V). Έχει βγει και μία έκδοση για αγωνιστική χρήση αλλά δεν υπάρχει λόγος. Εάν δεν βρίσκετε στις τιμές που σας είπα βάλτε τον Πρόεδρο να σας βρει, αλλιώς μπορώ να σας τα στείλω από εδώ.
Ξαναλέω ότι μπορείτε να αγοράσετε και άλλες μάρκες, μην φοβάστε να δοκιμάσετε κάτι καινούριο, απλά φροντίστε να μην αγοράζετε τα φθηνότερα και αν υπάρχουν δύο ποιότητες να ζητάτε την καλύτερη εφόσον η διαφορά τιμής είναι λογική.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 09:07:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε Μιλτ η Bendix δεν βγαζει για 1.6 16V Επισης να ρωτησω το εξης, ας υποθεσουμε πως ειμαι διατεθημενος να δοκιμασω μια νεα μαρκα πως θα διασφαλισω πως τα νεα τακακια δεν θα κανουν κακο στον δισκο μου Και κατι τελευταιο, ξερεις μεχρι ποια θερμοκρασια τα τακακια πρεπει να αντεχουν
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 09:20:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Oντως τα τακάκια που λέει ο Miltellas είναι πολύ καλά.
Επίσης εγώ σκεφτόμουνα για Mintex 1144 ή Ferodo (δεν θυμάμαι τον κωδικό DS2500 νομίζω) αλλά είναι σαφώς πολύ ακριβότερα.
Πάντως με μαμά δίσκους δεν αξίζει να αγοράσει κανείς πολύ ακριβά τακάκια αλλά ούτε και πολύ σκληρά διότι θα φάνε γρήγορα τους δίσκους.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 09:33:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα Ferodo DS3000 για το Rallye εχουν 130 Ευρώα κέρματα τα μπροστινά (σετ)
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 12:55:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Τα τακάκια που λέει ο Αλέξης δεν τα ξέρω (πού τα βρίσκεις βρε παλαβέ;!) και υποψιάζομαι ότι θα είναι αρκετά ακριβά.
Έχω αλλάξει δύο φορές τακάκια (στα 12000 και στα 24000). Τα μανίσια ήταν της Bosch με ικανοποιητική απόδοση αλλά στο τελείωμά τους δεν φρέναραν σωστά και προκαλούσαν τρέμουλο από την υπερθέρμανση. Κάποιοι έχουν αναφέρει και σφύριγμα.
Καθότι δεν είμαι οπαδός του απόλυτου και πανάκριβου, διάλεξα κάτι με καλό λόγο κόστους προς απόδοση, με ιδιαίτερο πάντα βάρος στην απόδοση. Μου αρέσει να κινούμαι στις αγορές μου στο όριο της μέγιστης απόδοσης όπου εξακολουθεί το κόστος να διατηρείται λογικό, εκεί όπου η επόμενη αγορά ξεφεύγει στην τιμή περισσότερο από ότι αξίζει σαν παραπάνω ποιότητα. Ήμουν μεταξύ Valeo (τέτοια έβαζα στο παλιό μου Ρενο 5 Τ και τα φρένα ήταν εκπληκτικά) και Bendix (που επίσης τα είχα δοκιμάσει με παρόμοια αποτελέσματα). Και μιλάμε για ακαριαία φρεναρίσματα από τα 200+ χαω στα 70-80χαω και ο συνοδηγός να κρατιέται στη θέση του με κόντρα πόδια-χέρια και υποχρεωτικά ζώνη, αλλιώς κουτουλιά στο παρμπρίζ!! Άρα, ξέρω τί σας λέω! Το καλύτερο και ακριβότερο από το ήδη πολύ καλό, μην νομίζετε ότι απέχει πολύ στην απόδοση, μπορεί και να μην το αντιληφθείτε. Έτσι, επέλεξα Bendix (τα βρήκα πριν τα Valeo) και σίγουρα υπάρχουν κι άλλα καλά τακάκια. Αλλά έμεινα τόσο ευχαριστημένος που τα ξαναπήρα (ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζουμε). Δεν κουράζονται στην σκληρή χρήση. Διατηρώ το φρένο μου ακόμη και με ένα χιλιοστό τακάκι, χωρίς τρέμουλο από υπερθέρμανση (φυσικά δεν δοκίμασα και να φρενάρω από τα 200 με λιωμένα τακάκια)! Δεν τρώνε το δίσκο. Δεν σφυρίζουν ποτέ. Ο κωδικός τους ξεκινά με ΑS που σημαίνει Κορυφαία Ποιότητα (διευκρινίζω γιατί υπάρχουν και φθηνά Bendix με άλλον κωδικό). Και τα επόμενά μου Bendix θα είναι! Με τα φρένα μου δεν παίζω...
Πηγαίνετε πάρτε Bendix και αν δεν τα βρείτε με το όνομα Bendix ψάξτε για Jurid, γιατί η Jurid αγόρασε την Bendix πριν λίγο καιρό. Από συνεργαζόμενο με το Club έμπορο της Θεσσαλονίκης τα αγοράζουμε με 45Ε τα κορυφαία και 29Ε τα φθηνά (για 1.1, 1.4 και 1.6 8V). Έχει βγει και μία έκδοση για αγωνιστική χρήση αλλά δεν υπάρχει λόγος. Εάν δεν βρίσκετε στις τιμές που σας είπα βάλτε τον Πρόεδρο να σας βρει, αλλιώς μπορώ να σας τα στείλω από εδώ.
Ξαναλέω ότι μπορείτε να αγοράσετε και άλλες μάρκες, μην φοβάστε να δοκιμάσετε κάτι καινούριο, απλά φροντίστε να μην αγοράζετε τα φθηνότερα και αν υπάρχουν δύο ποιότητες να ζητάτε την καλύτερη εφόσον η διαφορά τιμής είναι λογική. |
Αυτά τα τακάκια που έβαλες, είναι μαλακά, σκληρά ή κάπου ενδιάμεσα;
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 13:16:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδες θα ρωτησω κατι αλλα μην βαρεσετε...Τακακια εχουμε και στα μπροστα και στα πισω φρενα σωστα
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 13:21:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: | Ρε παιδες θα ρωτησω κατι αλλα μην βαρεσετε...Τακακια εχουμε και στα μπροστα και στα πισω φρενα σωστα |
Αν έχεις και δισκόφρενα πίσω, που εσύ έχεις, ναι έχεις και τακάκια
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 13:24:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Τα Ferodo DS3000 για το Rallye εχουν 130 Ευρώα κέρματα τα μπροστινά (σετ) |
Ε τοτε τα βλεπω πολλα τα 130+130 για τα Ferodo. Ειπαμε να αναβαθμισουμε λιγο τα φρενα αλλα οχι τα χωσουμε και 80 χιλιαδεσ μονο για τακακια. Εμενα αλλο με καιει...Πιο ειναι αυτο το τακακι που θα εχει τη μεγιστη δυνατη αποδοση και ταυτοχρονα θα ειναι το λιγοτερο επιβλαβες στους δισκους
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 13:33:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν χρειάζεσαι τίποτα για τα πίσω φρένα!
Ολο το φορτίο το τραβάν τα μπροστινά φρένα, εξού και οι σπάνιες αλλαγές στα πίσω τακάκια (διπλάσια χλμ).
Οπότε αν θα αναβαθμίσεις τα φρένα σου, κοίτα μόνο για μπροστινά τακάκια και δεν χρειάζεται να αλλάξεις τα πίσω.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 13:34:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παντως τα Ferodo φαινονται πολυ καλα...Οριστε μερικε πληροφοριες
Ferodo DS2000 stops Matt Neal. What's stopping you?
Introducing the Millenium DS2000 range of high performance brake pads. Designed for the driver who demands the ultimate in braking performance, DS2000 provides a level of performance normally associated with racing cars - all without the need to build up and maintain high operating temperatures. With DS2000, low and high speed braking efficency, reduced stopping distances and consistent brake pedal feel are yours from cold - first time every time. DS2000 is the drivers choice for safe high performance braking.
Tested to Perfection
Believe it or not, stopping a car quickly, effectively and safely under extreme weather conditions - or the stresses of high performance driving - is incredibly difficult. That's why FERODO spend £millions every year on research to make brakes better and safer.
DS2000 brake pads have been subjected to the most rigorous development procedures possible. From laboratory and dynamometer programmes through to extensive race circuit and road trials, we guarantee you a material tested to perfection.
Unrivalled Specification
DS2000 brake pads are of the highest technical specification. When you consider how important brakes are, you will not be surprised to find that FERODO also include the accessories that you need for safe and efficient brake service and replacement.
Technically Proven to Perform
DS2000 will continue to perform where others may fade. This is illustrated by the high co-efficient of friction 0.46, and with exceptional fade resistant up to 650 °C. When the going gets hot DS2000 will stop you again, and again...always safely. DS2000 also has excellent water recovery characteristics, which enable you to regain maximum efficiency quickly - not miles later. And with built in anti-corrosive properties, there is no danger of brake seizure.
Thermal Underlayer
FERODO also goes one step further than the competition in the manufacturing process. All DS2000 brake pads are manufactured with a thermal underlayer between the friction material and the backing plate to assist heat dissipation during high performance braking. This helps to prevent over heating the braking system, damaging calliper seals, 'boiling' your brake fluid and ultimately brake fade.
Kind to Brake Discs
Many high peformance brake materials are harsh and can cause faster than normal disc wear. DS2000 has been formulated to minimise disc wear without losing the friction life characteristics associated with FERODO products.
DS2000: Bedding-in
DS2000 pads are supplied to you 'ready to perform'. This means that they will reach maximum efficiency after only one or two brake applications, assuming of course that other components of the braking system are in good condition.
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Nikel στις Πεμ 05 Σεπ 2002, 13:39:48, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 13:37:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Δεν χρειάζεσαι τίποτα για τα πίσω φρένα!
Ολο το φορτίο το τραβάν τα μπροστινά φρένα, εξού και οι σπάνιες αλλαγές στα πίσω τακάκια (διπλάσια χλμ).
Οπότε αν θα αναβαθμίσεις τα φρένα σου, κοίτα μόνο για μπροστινά τακάκια και δεν χρειάζεται να αλλάξεις τα πίσω. |
Ρε Sidobre αν αλλαξω ομως μονο τα μπροστα τοτε η κατανομη δεν θα αλλαξει λογικα Μηπως μετα χρειαζεται ρυθμιση και ο κατανεμητης και μπλεξουμε πουθενα Μηπως ειναι καλυτερα να αλλαχθουν και τα πισω
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 13:48:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: | Sidobre έγραψε: | Δεν χρειάζεσαι τίποτα για τα πίσω φρένα!
Ολο το φορτίο το τραβάν τα μπροστινά φρένα, εξού και οι σπάνιες αλλαγές στα πίσω τακάκια (διπλάσια χλμ).
Οπότε αν θα αναβαθμίσεις τα φρένα σου, κοίτα μόνο για μπροστινά τακάκια και δεν χρειάζεται να αλλάξεις τα πίσω. |
Ρε Sidobre αν αλλαξω ομως μονο τα μπροστα τοτε η κατανομη δεν θα αλλαξει λογικα Μηπως μετα χρειαζεται ρυθμιση και ο κατανεμητης και μπλεξουμε πουθενα Μηπως ειναι καλυτερα να αλλαχθουν και τα πισω |
H διαφορά δεν είναι τόσο στο απόλυτο φρενάρισμα όσο στην αίσθηση!
Δηλαδή, για παράδειγμα τα Ferodo δεν θα φρενάρουν πιο πολύ, αλλά θα καταλαβαίνεις πότε φρενάρεις και πόσο. Θα μπορείς δηλαδή να επιβραδύνεις χωρίς να μπλοκάρουν οι τροχοί σου εύκολα και το φρενάρισμα για αυτό τον λόγο θα είναι καλύτερο.
Επίσης η κυριότερη διαφορά στα τακάκια είναι όταν ζεσταίνονται πολύ. Μετά από σκληρή χρήση, τα φρένα "σαπουνιάζουν" και αυτό γιατί όταν ζεσταίνονται, βγάζουν ένα αέριο το οποίο κατά την επαφή τους με τον δίσκο εμποδίζουν την απόλυτη επαφή, με αποτέλεσμα να χάνεις την αίσθηση των φρένων και να σου φαίνονται ότι δεν δουλεύουν σωστά. Εκείνη την στιγμή θα πατήσεις περισσότερο φρένο να ακούσει και απότομα θα μπλοκάρουν οι τροχοί.
Τα καλά τακάκια παρουσιάζουν πιο σπάνια αυτό το φαινόμενο.
Η άποψή μου είναι ότι σε καμία περίπτωση δεν χρειάζεσαι ούτε κατανομή ούτε τίποτα.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Σεπ 2002, 04:47:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η Bendix φυσικά και βγάζει τακάκια για το 1.6 16V, αυτά που αγόρασα δύο φορές! Είναι τα τακάκια του 2λιτρου. Μπορεί ο νέος τιμοκατάλογος της Jurid (=πρώην Bendix) να τα αναφέρει.
Τα πίσω τακάκια είναι διαφορετικά από τα μπροστά και έχουν άλλη τιμή, μπορεί υψηλότερη μπορεί χαμηλότερη. Πισινά έχω ακόμη τα μανίσια της Bosch (26500χλμ) και έχουν πολύ ψωμί ακόμη. Ο κατανεμητής δεν θέλει ρύθμιση εάν αλλάξεις μόνο τα εμπρός, η απόσταση των τακακίων από τους δίσκους διατηρείται η ίδια ανεξάρτητα από την φθορά των τακακίων ή των δίσκων.
Τα Bendix τα ξανάλλαξα μετά από 12000χλμ, άρα είναι μαλακά και δεν τρώνε δίσκο. Από θερμοκρασίες δεν γνωρίζω αλλά ήδη σας είπα από αίσθηση πώς φρενάρουν τα Bendix ακόμη και λιωμένα, άρα αντέχουν. Τα θεωρώ ό,τι καλύτερο για τα λεφτά τους, και με διαφορά.
Τα Ferodo με τα 130Ε σίγουρα θα είναι καλά αλλά η διαφορά τιμής με τα καλά της Bendix θα έχουν και αντίστοιχη διαφορά στην πέδηση; Πιστεύω ότι για την πλειοψηφία των οδηγών (και των απαιτητικών μαζί), η διαφορά θα είναι ανεπαίσθητη.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 01:14:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι Με Ακουτε...Κανενας αλλος να δωσει τα φωτα του για τακακια
Για σωληνακια φρενων υψυλης τι λετε Βοηθουν
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|