PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Φρένα & Δισκόπλακες - part 2
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 26, 27, 28  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 19:37:39    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Φρένα & Δισκόπλακες - part 2 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σιγα σιγα πλησιαζω τα 20000 χλμ. ε και σκεφτομαι αλλαγη στα τακακια μου μιας και το φρενο μου εχει χασει αισθητα την δυναμη του. Δεν γνωριζω τα μαμα τακακια τι σοι πραγμα ειναι ομως ειμαι σιγουρος πως θα υπαρχουν και καλυτερα στην αγορα. Ρωταω λοιπον εσεις αλλαξατε τακακια? Ποια προτιμησατε, σε τι τιμη και ποια τα χαρακτηριστικα αυτων που διαλεξατε?



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 19:54:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι εγινε ρε' σεις κανενας δεν εχει αλλαξει τακακια στο 206 του Question Question Question



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 20:10:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κι εγώ πλησιάζω τα 20.000 και προβληματίζομαι επίσης για τα τακάκια, οπότε κι εγώ μαζί σου! :D




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Larry69 (Λάζαρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 09 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 121
Τόπος: Αθήνα - Κορυδαλλός

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 20:11:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ έχω αλλάξει, αλλα έβαλα πάλι της μαμάς.Οπότε τι να σου πώ?Ο miltellas έχει αλλάξει και έχει βάλει άλλη μάρκα.To είχε γράψει μάλιστα και σε ένα post.Άρα δεν μένει να το ξαναγράψει εδώ και να αναφέρει και λεπτομέριες.

Αναμένουμε Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2002, 20:14:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Egw ta takakia ta xa faei apo ta 12.000 km.. Sta 15.000 ta alaksa kai ebala kati germanika (Den thymamai th marka) ta opoia einai sk@t@. Thn epomenh fora mallon tha balw EBC greenstuff pou lene oti den paragoun kai skonh giati bariemai na katharizw thn superturismo...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 01:17:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kaι εγω εχω ακουσει πως τα ΕΒC (Green & Red) ειναι καλα αλλα μου εχουν πει και για τα TAROX (που ομως νομιζω δεν εχουν οι καταλογοι της τακακια για το 206). Ξερει κανεις τα μαμα τακακια τι προδιαγραφες-χαρακτηριστικα εχουν Question


ΥΓ. 1..2..1...2...Ο Μιλτος παρακαλειται να δωσει τα φωτα του στο θεμα



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 02:54:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα τακάκια που λέει ο Αλέξης δεν τα ξέρω (πού τα βρίσκεις βρε παλαβέ;!) και υποψιάζομαι ότι θα είναι αρκετά ακριβά.
Έχω αλλάξει δύο φορές τακάκια (στα 12000 και στα 24000). Τα μανίσια ήταν της Bosch με ικανοποιητική απόδοση αλλά στο τελείωμά τους δεν φρέναραν σωστά και προκαλούσαν τρέμουλο από την υπερθέρμανση. Κάποιοι έχουν αναφέρει και σφύριγμα.
Καθότι δεν είμαι οπαδός του απόλυτου και πανάκριβου, διάλεξα κάτι με καλό λόγο κόστους προς απόδοση, με ιδιαίτερο πάντα βάρος στην απόδοση. Μου αρέσει να κινούμαι στις αγορές μου στο όριο της μέγιστης απόδοσης όπου εξακολουθεί το κόστος να διατηρείται λογικό, εκεί όπου η επόμενη αγορά ξεφεύγει στην τιμή περισσότερο από ότι αξίζει σαν παραπάνω ποιότητα. Ήμουν μεταξύ Valeo (τέτοια έβαζα στο παλιό μου Ρενο 5 Τ και τα φρένα ήταν εκπληκτικά) και Bendix (που επίσης τα είχα δοκιμάσει με παρόμοια αποτελέσματα). Και μιλάμε για ακαριαία φρεναρίσματα από τα 200+ χαω στα 70-80χαω και ο συνοδηγός να κρατιέται στη θέση του με κόντρα πόδια-χέρια και υποχρεωτικά ζώνη, αλλιώς κουτουλιά στο παρμπρίζ!! Άρα, ξέρω τί σας λέω! Το καλύτερο και ακριβότερο από το ήδη πολύ καλό, μην νομίζετε ότι απέχει πολύ στην απόδοση, μπορεί και να μην το αντιληφθείτε. Έτσι, επέλεξα Bendix (τα βρήκα πριν τα Valeo) και σίγουρα υπάρχουν κι άλλα καλά τακάκια. Αλλά έμεινα τόσο ευχαριστημένος που τα ξαναπήρα (ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζουμε). Δεν κουράζονται στην σκληρή χρήση. Διατηρώ το φρένο μου ακόμη και με ένα χιλιοστό τακάκι, χωρίς τρέμουλο από υπερθέρμανση (φυσικά δεν δοκίμασα και να φρενάρω από τα 200 με λιωμένα τακάκια)! Δεν τρώνε το δίσκο. Δεν σφυρίζουν ποτέ. Ο κωδικός τους ξεκινά με ΑS που σημαίνει Κορυφαία Ποιότητα (διευκρινίζω γιατί υπάρχουν και φθηνά Bendix με άλλον κωδικό). Και τα επόμενά μου Bendix θα είναι! Με τα φρένα μου δεν παίζω...
Πηγαίνετε πάρτε Bendix και αν δεν τα βρείτε με το όνομα Bendix ψάξτε για Jurid, γιατί η Jurid αγόρασε την Bendix πριν λίγο καιρό. Από συνεργαζόμενο με το Club έμπορο της Θεσσαλονίκης τα αγοράζουμε με 45Ε τα κορυφαία και 29Ε τα φθηνά (για 1.1, 1.4 και 1.6 8V). Έχει βγει και μία έκδοση για αγωνιστική χρήση αλλά δεν υπάρχει λόγος. Εάν δεν βρίσκετε στις τιμές που σας είπα βάλτε τον Πρόεδρο να σας βρει, αλλιώς μπορώ να σας τα στείλω από εδώ.

Ξαναλέω ότι μπορείτε να αγοράσετε και άλλες μάρκες, μην φοβάστε να δοκιμάσετε κάτι καινούριο, απλά φροντίστε να μην αγοράζετε τα φθηνότερα και αν υπάρχουν δύο ποιότητες να ζητάτε την καλύτερη εφόσον η διαφορά τιμής είναι λογική.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 09:07:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε Μιλτ η Bendix δεν βγαζει για 1.6 16V Question Επισης να ρωτησω το εξης, ας υποθεσουμε πως ειμαι διατεθημενος να δοκιμασω μια νεα μαρκα πως θα διασφαλισω πως τα νεα τακακια δεν θα κανουν κακο στον δισκο μου Question Και κατι τελευταιο, ξερεις μεχρι ποια θερμοκρασια τα τακακια πρεπει να αντεχουν Question



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 09:20:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Oντως τα τακάκια που λέει ο Miltellas είναι πολύ καλά.

Επίσης εγώ σκεφτόμουνα για Mintex 1144 ή Ferodo (δεν θυμάμαι τον κωδικό DS2500 νομίζω) αλλά είναι σαφώς πολύ ακριβότερα.

Πάντως με μαμά δίσκους δεν αξίζει να αγοράσει κανείς πολύ ακριβά τακάκια αλλά ούτε και πολύ σκληρά διότι θα φάνε γρήγορα τους δίσκους.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 09:33:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα Ferodo DS3000 για το Rallye εχουν 130 Ευρώα κέρματα τα μπροστινά (σετ)


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 12:55:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Τα τακάκια που λέει ο Αλέξης δεν τα ξέρω (πού τα βρίσκεις βρε παλαβέ;!) και υποψιάζομαι ότι θα είναι αρκετά ακριβά.
Έχω αλλάξει δύο φορές τακάκια (στα 12000 και στα 24000). Τα μανίσια ήταν της Bosch με ικανοποιητική απόδοση αλλά στο τελείωμά τους δεν φρέναραν σωστά και προκαλούσαν τρέμουλο από την υπερθέρμανση. Κάποιοι έχουν αναφέρει και σφύριγμα.
Καθότι δεν είμαι οπαδός του απόλυτου και πανάκριβου, διάλεξα κάτι με καλό λόγο κόστους προς απόδοση, με ιδιαίτερο πάντα βάρος στην απόδοση. Μου αρέσει να κινούμαι στις αγορές μου στο όριο της μέγιστης απόδοσης όπου εξακολουθεί το κόστος να διατηρείται λογικό, εκεί όπου η επόμενη αγορά ξεφεύγει στην τιμή περισσότερο από ότι αξίζει σαν παραπάνω ποιότητα. Ήμουν μεταξύ Valeo (τέτοια έβαζα στο παλιό μου Ρενο 5 Τ και τα φρένα ήταν εκπληκτικά) και Bendix (που επίσης τα είχα δοκιμάσει με παρόμοια αποτελέσματα). Και μιλάμε για ακαριαία φρεναρίσματα από τα 200+ χαω στα 70-80χαω και ο συνοδηγός να κρατιέται στη θέση του με κόντρα πόδια-χέρια και υποχρεωτικά ζώνη, αλλιώς κουτουλιά στο παρμπρίζ!! Άρα, ξέρω τί σας λέω! Το καλύτερο και ακριβότερο από το ήδη πολύ καλό, μην νομίζετε ότι απέχει πολύ στην απόδοση, μπορεί και να μην το αντιληφθείτε. Έτσι, επέλεξα Bendix (τα βρήκα πριν τα Valeo) και σίγουρα υπάρχουν κι άλλα καλά τακάκια. Αλλά έμεινα τόσο ευχαριστημένος που τα ξαναπήρα (ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζουμε). Δεν κουράζονται στην σκληρή χρήση. Διατηρώ το φρένο μου ακόμη και με ένα χιλιοστό τακάκι, χωρίς τρέμουλο από υπερθέρμανση (φυσικά δεν δοκίμασα και να φρενάρω από τα 200 με λιωμένα τακάκια)! Δεν τρώνε το δίσκο. Δεν σφυρίζουν ποτέ. Ο κωδικός τους ξεκινά με ΑS που σημαίνει Κορυφαία Ποιότητα (διευκρινίζω γιατί υπάρχουν και φθηνά Bendix με άλλον κωδικό). Και τα επόμενά μου Bendix θα είναι! Με τα φρένα μου δεν παίζω...
Πηγαίνετε πάρτε Bendix και αν δεν τα βρείτε με το όνομα Bendix ψάξτε για Jurid, γιατί η Jurid αγόρασε την Bendix πριν λίγο καιρό. Από συνεργαζόμενο με το Club έμπορο της Θεσσαλονίκης τα αγοράζουμε με 45Ε τα κορυφαία και 29Ε τα φθηνά (για 1.1, 1.4 και 1.6 8V). Έχει βγει και μία έκδοση για αγωνιστική χρήση αλλά δεν υπάρχει λόγος. Εάν δεν βρίσκετε στις τιμές που σας είπα βάλτε τον Πρόεδρο να σας βρει, αλλιώς μπορώ να σας τα στείλω από εδώ.

Ξαναλέω ότι μπορείτε να αγοράσετε και άλλες μάρκες, μην φοβάστε να δοκιμάσετε κάτι καινούριο, απλά φροντίστε να μην αγοράζετε τα φθηνότερα και αν υπάρχουν δύο ποιότητες να ζητάτε την καλύτερη εφόσον η διαφορά τιμής είναι λογική.



Αυτά τα τακάκια που έβαλες, είναι μαλακά, σκληρά ή κάπου ενδιάμεσα;




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 13:16:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδες θα ρωτησω κατι αλλα μην βαρεσετε...Τακακια εχουμε και στα μπροστα και στα πισω φρενα σωστα Question Embarassed Question Embarassed Question



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 13:21:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nikel έγραψε:
Ρε παιδες θα ρωτησω κατι αλλα μην βαρεσετε...Τακακια εχουμε και στα μπροστα και στα πισω φρενα σωστα Question Embarassed Question Embarassed Question


Αν έχεις και δισκόφρενα πίσω, που εσύ έχεις, ναι έχεις και τακάκια




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 13:24:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Τα Ferodo DS3000 για το Rallye εχουν 130 Ευρώα κέρματα τα μπροστινά (σετ)


Ε τοτε τα βλεπω πολλα τα 130+130 για τα Ferodo. Ειπαμε να αναβαθμισουμε λιγο τα φρενα αλλα οχι τα χωσουμε και 80 χιλιαδεσ μονο για τακακια. Εμενα αλλο με καιει...Πιο ειναι αυτο το τακακι που θα εχει τη μεγιστη δυνατη αποδοση και ταυτοχρονα θα ειναι το λιγοτερο επιβλαβες στους δισκους Question Question Question



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 13:33:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν χρειάζεσαι τίποτα για τα πίσω φρένα!

Ολο το φορτίο το τραβάν τα μπροστινά φρένα, εξού και οι σπάνιες αλλαγές στα πίσω τακάκια (διπλάσια χλμ).

Οπότε αν θα αναβαθμίσεις τα φρένα σου, κοίτα μόνο για μπροστινά τακάκια και δεν χρειάζεται να αλλάξεις τα πίσω.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 13:34:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παντως τα Ferodo φαινονται πολυ καλα...Οριστε μερικε πληροφοριες

Ferodo DS2000 stops Matt Neal. What's stopping you?

Introducing the Millenium DS2000 range of high performance brake pads. Designed for the driver who demands the ultimate in braking performance, DS2000 provides a level of performance normally associated with racing cars - all without the need to build up and maintain high operating temperatures. With DS2000, low and high speed braking efficency, reduced stopping distances and consistent brake pedal feel are yours from cold - first time every time. DS2000 is the drivers choice for safe high performance braking.

Tested to Perfection
Believe it or not, stopping a car quickly, effectively and safely under extreme weather conditions - or the stresses of high performance driving - is incredibly difficult. That's why FERODO spend £millions every year on research to make brakes better and safer.
DS2000 brake pads have been subjected to the most rigorous development procedures possible. From laboratory and dynamometer programmes through to extensive race circuit and road trials, we guarantee you a material tested to perfection.

Unrivalled Specification
DS2000 brake pads are of the highest technical specification. When you consider how important brakes are, you will not be surprised to find that FERODO also include the accessories that you need for safe and efficient brake service and replacement.

Technically Proven to Perform
DS2000 will continue to perform where others may fade. This is illustrated by the high co-efficient of friction 0.46, and with exceptional fade resistant up to 650 °C. When the going gets hot DS2000 will stop you again, and again...always safely. DS2000 also has excellent water recovery characteristics, which enable you to regain maximum efficiency quickly - not miles later. And with built in anti-corrosive properties, there is no danger of brake seizure.

Thermal Underlayer
FERODO also goes one step further than the competition in the manufacturing process. All DS2000 brake pads are manufactured with a thermal underlayer between the friction material and the backing plate to assist heat dissipation during high performance braking. This helps to prevent over heating the braking system, damaging calliper seals, 'boiling' your brake fluid and ultimately brake fade.

Kind to Brake Discs
Many high peformance brake materials are harsh and can cause faster than normal disc wear. DS2000 has been formulated to minimise disc wear without losing the friction life characteristics associated with FERODO products.

DS2000: Bedding-in
DS2000 pads are supplied to you 'ready to perform'. This means that they will reach maximum efficiency after only one or two brake applications, assuming of course that other components of the braking system are in good condition.



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Nikel στις Πεμ 05 Σεπ 2002, 13:39:48, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 13:37:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Δεν χρειάζεσαι τίποτα για τα πίσω φρένα!

Ολο το φορτίο το τραβάν τα μπροστινά φρένα, εξού και οι σπάνιες αλλαγές στα πίσω τακάκια (διπλάσια χλμ).

Οπότε αν θα αναβαθμίσεις τα φρένα σου, κοίτα μόνο για μπροστινά τακάκια και δεν χρειάζεται να αλλάξεις τα πίσω.


Ρε Sidobre αν αλλαξω ομως μονο τα μπροστα τοτε η κατανομη δεν θα αλλαξει λογικα Question Μηπως μετα χρειαζεται ρυθμιση και ο κατανεμητης και μπλεξουμε πουθενα Question Μηπως ειναι καλυτερα να αλλαχθουν και τα πισω Question



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2002, 13:48:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nikel έγραψε:
Sidobre έγραψε:
Δεν χρειάζεσαι τίποτα για τα πίσω φρένα!

Ολο το φορτίο το τραβάν τα μπροστινά φρένα, εξού και οι σπάνιες αλλαγές στα πίσω τακάκια (διπλάσια χλμ).

Οπότε αν θα αναβαθμίσεις τα φρένα σου, κοίτα μόνο για μπροστινά τακάκια και δεν χρειάζεται να αλλάξεις τα πίσω.


Ρε Sidobre αν αλλαξω ομως μονο τα μπροστα τοτε η κατανομη δεν θα αλλαξει λογικα Question Μηπως μετα χρειαζεται ρυθμιση και ο κατανεμητης και μπλεξουμε πουθενα Question Μηπως ειναι καλυτερα να αλλαχθουν και τα πισω Question


H διαφορά δεν είναι τόσο στο απόλυτο φρενάρισμα όσο στην αίσθηση!

Δηλαδή, για παράδειγμα τα Ferodo δεν θα φρενάρουν πιο πολύ, αλλά θα καταλαβαίνεις πότε φρενάρεις και πόσο. Θα μπορείς δηλαδή να επιβραδύνεις χωρίς να μπλοκάρουν οι τροχοί σου εύκολα και το φρενάρισμα για αυτό τον λόγο θα είναι καλύτερο.

Επίσης η κυριότερη διαφορά στα τακάκια είναι όταν ζεσταίνονται πολύ. Μετά από σκληρή χρήση, τα φρένα "σαπουνιάζουν" και αυτό γιατί όταν ζεσταίνονται, βγάζουν ένα αέριο το οποίο κατά την επαφή τους με τον δίσκο εμποδίζουν την απόλυτη επαφή, με αποτέλεσμα να χάνεις την αίσθηση των φρένων και να σου φαίνονται ότι δεν δουλεύουν σωστά. Εκείνη την στιγμή θα πατήσεις περισσότερο φρένο να ακούσει και απότομα θα μπλοκάρουν οι τροχοί.

Τα καλά τακάκια παρουσιάζουν πιο σπάνια αυτό το φαινόμενο.

Η άποψή μου είναι ότι σε καμία περίπτωση δεν χρειάζεσαι ούτε κατανομή ούτε τίποτα.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Σεπ 2002, 04:47:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η Bendix φυσικά και βγάζει τακάκια για το 1.6 16V, αυτά που αγόρασα δύο φορές! Είναι τα τακάκια του 2λιτρου. Μπορεί ο νέος τιμοκατάλογος της Jurid (=πρώην Bendix) να τα αναφέρει.

Τα πίσω τακάκια είναι διαφορετικά από τα μπροστά και έχουν άλλη τιμή, μπορεί υψηλότερη μπορεί χαμηλότερη. Πισινά έχω ακόμη τα μανίσια της Bosch (26500χλμ) και έχουν πολύ ψωμί ακόμη. Ο κατανεμητής δεν θέλει ρύθμιση εάν αλλάξεις μόνο τα εμπρός, η απόσταση των τακακίων από τους δίσκους διατηρείται η ίδια ανεξάρτητα από την φθορά των τακακίων ή των δίσκων.

Τα Bendix τα ξανάλλαξα μετά από 12000χλμ, άρα είναι μαλακά και δεν τρώνε δίσκο. Από θερμοκρασίες δεν γνωρίζω αλλά ήδη σας είπα από αίσθηση πώς φρενάρουν τα Bendix ακόμη και λιωμένα, άρα αντέχουν. Τα θεωρώ ό,τι καλύτερο για τα λεφτά τους, και με διαφορά.

Τα Ferodo με τα 130Ε σίγουρα θα είναι καλά αλλά η διαφορά τιμής με τα καλά της Bendix θα έχουν και αντίστοιχη διαφορά στην πέδηση; Πιστεύω ότι για την πλειοψηφία των οδηγών (και των απαιτητικών μαζί), η διαφορά θα είναι ανεπαίσθητη.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 01:14:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι Με Ακουτε...Κανενας αλλος να δωσει τα φωτα του για τακακια Question

Για σωληνακια φρενων υψυλης τι λετε Question Βοηθουν Question



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 26, 27, 28  Επόμενη
Σελίδα 1 από 28

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,4481s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on